build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Илинден

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 26-Aug-2009 at 13:50


Доколку навистина тој сообраќај е поголем отколку што Дебармаалските улици можат да се справат, проблемот може да се реши со комбинирање на еднонасочен режим на некои од нив. Во Дебармаало и независно од вртењето лево од Илинденска може да се размислува за воведување на еднонасочен режим на некои улици и улички.

Во случајов е многу битно да се разграничи што е магистрален правец, а што локални улици и да се даде приоритет на првото.


Edited by Cloverstack - 26-Aug-2009 at 13:51
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 26-Aug-2009 at 10:59


Искрено вчера почнав да куцам пост со предлог за вакво решение но подоцна ми се виде незгодна целата комбинаторика. Вака "од ѓутуре" вртењето од Илинендска кон Ленинова не е воопшто ретко што значи не така мала маса коли ќе се впушта по малите улички кај Партизан и по Орце Николов од другата страна. На овие места веќе има солидно количество сообраќај дали ова ќе ја прекомплицира ситуацијата? Секако како што велиш и самиот треба да се направат мерења, после полесно би дискутирале.

Но апсолутно се слагам дека најдобро решение е да се укинат вртењата од Илинденска во овој дел и да се семафоризира раскрсницата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 26-Aug-2009 at 05:26
Originally posted by lslcrew

Колку што се сеќавам, а мислам и дека поназад имаме евидентирано, овдека е најавена широчина на лента од 3,25.

Каде? Не памтам ваква работа. Посочи, ова е битна информација ако е точна.




Инаку сосема те разбирам за дополнителната лента за лево, но сепак сум апсолутно против форсирање на 5 ленти на сметка на ионака тесни тротоари. Дополнителни ленти кај вкрстувања е одлична работа, ама ако нема место (како во случајов) не треба да се оди по секоја цена. На крајот на краиштата Ленинова не е некоја толку прометна сообраќајница па да се форсира вакво решение на вкрсувањето со нејзе. А тротоари по 1,5 метри (или дури и помали ако е точна информацијата од погоре) таму не доаѓаат во предвид. Па нема ваљда да си играме играчки со тротоарите.
Плус тоа, дополнителна лента на Илинденска не ги решава вртењата во лево од Ленинова кон Илинденска. А ова проблематично вртење тек ќе стане речиси неизводливо доколку Илинденска се претвори во булевар.

Прво кај Ленинова треба да има семафори. Па побогу, цела Илинденска е наредена со семафори, а ваму каде што и те како прави логика да има, ги изоставиле. Ама (!) не зборам за раштимани семафори како сега, кои би биле повеќе затка, туку подразбирам дека треба да функционира прецизен зелен бран со убава сигнализација за брзината со која треба да возиш за да поминеш непречено (претпоставувам 50km/h).

Со семафори кај Ленинова ќе бидат решени вртењата лево од Ленинова кон Илинденска, а ќе се створат услови и за вртењата во лево од Илинденска кон Ленинова по овој терк:

Крстосницата кај Ленинова се комбинира со крстосницата кај фонтана за индиректно вртење лево. Кај „фонтана“ ионака веќе има семафори, а класичното вртење лево и таму предизвикува голем проблем, па таа крстосница е идеален кандидат за комбинирање.

И не само што со еден потег се решава главниот проблем на двете крстосници, туку со ваков режим на сообраќај, наместо 3 циклуси на семафорите би имале 2 циклуси, што го олеснува протокот по магистралната оска, а тоа и треба да е приоритет. Внатрешниот сообраќај низ Дебар Маало е логично да направи мало прилагодување кон приоритетната цел.

Овој начин на регулирање има широка примена во вакви случаи и се користи овој знак (кај нас сум го видел со плава основа наместо сива):







Треба да се направи анализа за да се утврди обемот на сообраќајните текови во Дебар Маало, па доколку е поефикасно би можело да се оди и „обратно“, тоа ништо суштински не би сменило:




Edited by Cloverstack - 26-Aug-2009 at 05:29
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 26-Aug-2009 at 00:15
Колку што се сеќавам, а мислам и дека поназад имаме евидентирано, овдека е најавена широчина на лента од 3,25. Односно 4х3,25=13 и останатото тротоари. Останатите 5 метри (или колку и да се) во тротоари. Но може би тука и клучниот проблем не е само широчината и бројот на лентите туку најголемото закрчување го прават оние кои свртуваат од/кон Ленинови и другите улички, каде што се чека на раскрница по правило на првенство на минување. а поради гужвата и навиката да се влегува во раскрница и покрај тоа што нема од карши простор да се излезе се создаваат грото од гужвите на овој потег.

Тука ми паѓа на памет едно решение кое еве ќе го нафрлам како идеја да го евидентираме. Доколку е можно кога веќе се иде со потесни тротоари јас би ги скусил уште малку ако може и би идел со лента од 3 метри да се отвори простор за 5 ленти. 3*5=15+2*1,5 (1,75 2,00 колку и да е широк профилот). Може би звучи лудо, но еве што ми е идејата.




Edited by lslcrew - 26-Aug-2009 at 00:17
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 25-Aug-2009 at 23:49

Фала за забелешките, очекував брз одговор од тебе за точните димензии. Во секој случак се сложуваме дека има простор да се изгадат 4те ленти и да има културен тротоар. Сепак не станува збор за некоја улица со голем број дуќани и премногу голем број пешаци па од пешачки аспект вероватно 3м би биле доволни.  Па надлежните нека засукаа ракави и кога веќе ги испосекоа дрвата и поставиа добра инфраструктура за атмосферска канализација, нека го довршат почнатото, барем до парк кај што е и најтесното грло.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 25-Aug-2009 at 23:36
@ Urban Freak

3,75m за лента е најдарежливиот автопатски стандард (низ Европа некаде се градат автопати и со 3,5m лента). Од друга страна 1,5m за тротоар е тотален масакар, двајца подебели не би можеле да се разминат без интимности Laugh

Должината на тој тротоар е значителна, влезовите на објектите се директно на тротоарот, нема дополнителна велосипедска патека... мора да се изведе доста пошироко.
Јас лично би одел на 3m по лента (но никако под тоа!!!). Толку има кај Рекорд, толку има Водњанска, толку има мостот кај Народна Банка, толку има надвозникот кај Бит Пазар... тоа му доаѓа како некој минимум (освен за неважни сообраќајници). Значи вкупно 4х3m=12m за коловоз и по 3m за тротоари. Верувај, на раздвижена локација, 3 метри за тротоар не е никаков луксуз, особено кога ќе додадеш огради, светилки, дрворед и сл...

На местата каде има повеќе од 18m нека гледаат паметно да го искористат тој простор, без разлика колку е мал!


Edited by Cloverstack - 25-Aug-2009 at 23:43
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 25-Aug-2009 at 23:27
Најлошото од се е што нема никакви најави за проширување на точно овој дел од улицата. А некакво оплеменување, макар и на тесниот простор е задолжително, колку толку да се прикрие руглото! Може на пример да се стават убави модерни светилки, на нив да се закачат саксии со цвекиња итн. Начини има, но нема најави за проширување. А треба да почнат баш од овој дел пошто е најургентно.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 25-Aug-2009 at 23:06
Искрено откако ги исекоа дрвата улицата освен што изгледа далеку погрда делува и доста поширока. Сепак мислам дека за таков профил на улица и за тој дел од градот, не би требало паркингот да е на самата улица или на лентата за велосипеди каде моментално се паркираат. Ме интересира дали не би можела на овој дел улицата да се реши со 4 ленти (по две во обете насоки) и без окој класичен меѓу простор кој обично зафаѓа лента плус? Според гугл рт на тој дел Илинденска е широка околу 18м. Тоа би дошло 9 м по страна. Ако одземеме барем 1,5м тротоар би останале 7,5 метри или 3,75 метри по лента, што мислам дека е доволно.
 
Паркингот мислам не би смеел да биде тука, прво поради немање физички место а втото поради фактот што самото паркирање во Скопје доведува до хаос преку нагло престројување, нагло отварање врата, непочитување предност и сл. А што се однесува до убавината на улицата, изгледа дека освен дрвата и 2-3 згради руглото искочи на виделина со падот на крошните. Се повеќе мислам дека да бевме нормална развиена држава плановите на ЛСЛ за хилтата одамна ќе се оствареа.


Edited by UrbanFreak - 25-Aug-2009 at 23:06
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 25-Aug-2009 at 21:11
@ Andrej_LJ

Ако веќе се напушта тунелот и се оди на проширување на површинската улица, не ми прави логика тоа да се направи половично и сегментот во голема мерка повторно да остане тесно грло. Особено не ми прави логика тоа да се прави поради паркинг за станарите затоа што мислам дека тоа може да се реши многу побезболно. Еве ги моите забелешки:

- Сегментот е практично во центар, па кога има гужва, често има гужва во двата правци. Затоа систем со флексибилни ленти не е баш најсреќно решение. Немам ништо против концептот генерално, баш напротив, ама за оваа конкретна локација мислам не одговара.

- Илинденска како една од главните градски оски не смее да биде оставена со една лента во правец, а најмалку на овој најкритичен дел. Доволна е една мала незгода или некој банален квар во правецот на кој функционира една лента и веднаш огромен проблем на една од главните градски артерии.

- Дополнителен проблем би било и она што го спомна пбанкс - лошо паркирани возила. Исто така проблем ќе има додека пристапиш до паркираното возило, додека отвориш врата и влезеш, додека се вклучиш во сообраќај... Сето ова значително ќе ја ремети проточноста. Не би било страшно доколку се работи за помалку значајна сообраќајница, ама повторно нагласувам овдека зборуваме за многу значајна соораќајна оска.

- Со паркинг лентата, кога ќе се одземе просторот во близина на вкрстувањата (од безбедносни причини) зборуваме за околу 50 паркинг места кои се премалку и нема да решат скоро ништо, а ќе создадат огромни проблеми за сообраќајот.

- Станарите не мораат да паркираат баш до влезната врата, особено не оние што живеат челно на Илинденска. Знам дека е многу згодно да излезеш од дома, директно да влезеш во кола и веднаш да си на главна улица и истото по обратен редослед кога се враќаш дома, ама таква привилегија никој не ти должи, особено ако живееш во центар. Доколку проблемот со паркинг за станарите не може да се реши со регулирање на паркирањето на околните улички, искористување на просторите зад објектите и паркинг просторот кој ќе доаѓа во пакет со идните новоградби, тогаш треба да се бара решение во непосредна близина, а не со узурпирање на сообраќаен коридор од калибар на Илинденска.
Има изобилство простор да се направи поголема подземна гаража кај празниот простор и бараките позади минисерството за земјоделие (42° 0'11.42"N  21°25'32.49"E) или на границата спрема паркот(42° 0'10.53"N  21°25'25.04"E). Кај првата локација може да се оди и над земја. Оваа гаража би користела и за станари и за дојденци во квартот и за посетители на паркот. Станарите нема да се претргнат ако некогаш дојдат во ситуација да пропешачат малце (навистина малце). Јас живеам во планска населба далеку од центарот, па пак пешачам 100-200 метри до паркинг.




Originally posted by Andrej_LJ

Сега штом успеаа да да ја уништат една од најубавите скопски улици, барем нека ја прошират на 3/4 ленти и нека се среди навистина таа улица. Тоа подразбира убави тротоари, повторно засадување на зеленило, оградување на тротоарите од коловозите, места за контејнери, клупи и многу жардињери со цвекиња (не долгнавести како на булеварите а округли, релативно мали), убави модерни светилки. Оваа улица заслужува да е многу убава!
Доколку зборуваме за профил со 4 ленти (без разлика дали 2+2 или една од тие 4 би се користела за паркирање како што презентираше) едвај ќе има место за ленти и тротоари по минимални стандарди. Нема шанси за било какви жардињери или џебови за контињери и слично. Дури и новиот дрворед на кој сите се надеваме ќе треба да биде некое дрво кое ќе може да се вклопи во малиот простор, а и крошните да бидат редовно кастрени.





@ pbanks

Не гледам ни теоретска ситуација каде би имало таква диспропорција во насоката на сообраќајот за да би било оправдано со флексибилен режим да се оди на такви екстреми како 3+1 или 1+3. Мислам дека со 4 ленти очигледното решение е фиксно 2+2.




Edited by Cloverstack - 25-Aug-2009 at 21:22
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 25-Aug-2009 at 19:54
ЛСЛ не би се сложил дека е аљкаво решение. Напротив ова се практикува во многу градови во светот особено во делови каде како на Илинденска не е возможно ширење во полн профил или пак во делови каде има огромни движења во еден правец (како што опиша Андреј шпиц кон центар и од центар). Значи јас сум дефинитивно про тоа решение.

За трите ленти. Мислам дека и двајцата не ме разбравте. Јас сум за 4 ленти (кога веќе се шири улицата) но не сум за узурпација на едната од нив за паркинг. Значи 4 сообраќајни ленти кои ќе се користат по методологијата која ја понуди Андреј. Така по потреба може да имаме и 3 ленти кои водат од/кон центар.

Инаку Андреј лентата за паралелно паркирање нема да реши ништо. Ти го кажувам ова меѓу другото од искуство бидејќи канцеларијата до скоро ми беше на почетокот на Илинденска. Двата тротоари беа наредени со коли, во некои делови и во два реда а од страната на парк под прав агол со улицата (значи многу повеќе автомобили отколку кога би ги паркирале паралелно на улицата). И покрај тоа најчесто сите паркинг места беа полни. Значи една лента не само што нема да го реши туку нема ни да го ублажи проблемот со паркирањето. Таму треба да се изнајде друго решение. Клучот е повторно во принудување на луѓето да користат јавен транспорт и алтернативни транспортни средства. Да продолжам со личниот пример. Секогаш кога сум си одел подоцна од работа, да речеме кај 9-10 навечер улицата била полупразна од коли. Значи главната гужва не ја прават жителите туку дојденците во бројните канцеларии кои се наоѓаат таму (ЛСЛ апсолутно си грешка дека во тој дел нема динамика). Во тој правец правење на паркинг ленти или било какво стимулација луѓето да сметаат на паркинг место во тој дел спрема мене не треба не треба да има.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 25-Aug-2009 at 19:11
Пбанкс, и јас би сакал да ја нема таа лента затоа што тротоарите би добиле на површина а исто така и зеленилото, но едноставно треба луѓето кои живеат на улицата да паркираат некаде. Плус мислам дека сме одлични во тоа да од улица направиме паркиралиште. Пример е прекрасната Рузвелтова, која си е навистина голема 4 лентова улица (сум ја видел во време на одмори кога сите ленти се слободни), но поради константното паркирање на двете крајни ленти, е претворена во тесно грло. Затоа подобро да добиеме 3 ленти кои НАВИСТИНА би биле за возење и една која НАВИСТИНА ќе биде за паркирање, отколку Рузвелтова 2, односно по 2 за возење и паркирање/узурпирање. Инаку сметам дека сите пречни и паралелни улици на Илинденска (или најубаво парцелата Партизанска-Рузвелтова-Градски Парк-Св. Кл. Охридски), особено Ленинова, треба да станат едносмерни. На оние улици каде што може, би направил по две ленти за возење и една за паркирање, на оние потесните, по една за возење и паркирање. Пропратено со убаво обележување, строга контрола и коректен однос како кон локалните жители, така и на гостите. Ова дава одлични резултати во градовите низ Грција, Софија, Загреб, Љубљана и ред други. Сепак се работи за кварт за живеење (може би најубав во Скопје), не транзитна зона, по вина на незавршени ред други проекти.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 25-Aug-2009 at 19:10
Како идеја е интересна, но далеку од трајно решение, па не би го употребил нити за додека се изгради тунел, предолго е ваква крпеница. Без разлика дали со четврта паркирна или не. Наизменична лента ми е премногу аљкаво решение за било каде.

Кога веќе разгледуваме 4 ленти во опција, во никој случај не можеме да си дозволиме таков луксуз паркирање на илинденска, а поготово не смееме во тој теснец од фонтана до влада. А башка и незнам кој би паркирал кога по целиот тој потег има едвај десетина дуќани и то на краевите од потегот каде што во близина и има паркинзи. Нема некои кафичи, нема ресторани, нема никакви содржини, освен балкони од станбените згради. Кој би паркирал?! Башка има изобилство од паркинг во околните улички од страна да се паркира. Во тој теснец секоја лента е богатство и треба да се користи за возење.

А идејава на пбанкс за само три идеи па од друга страна е неквалитетна. Ако имаме само три ленти, всушност тротоарите од ширина на две ленти ќе се скусат на ширина од еднаипол лента, па не сме "ни таму ни вамо". Во таква ситуација тротоарите или комплетно ќе се зафатат од автомобили, или па и да се завати само едната лента, онаа пола лента што останува за пешаци а претесна за човек сам да иде, ане па да се разминат луѓе.

Решението да се иде со 4 ленти сега, а некоаква најкомпетентна среднорочна супституција за тунелското решние како крајно решение, нормално и како опција го оставам рушењето на еден ред куќи како едно од двете долгорочни можни решенија.


Edited by lslcrew - 25-Aug-2009 at 19:11
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 25-Aug-2009 at 18:58
Навистина одлична идеја Андреј, не ми текнало на вакво решение за Илинденска иако ми е добро познато како концепт. Единствена измена е што комплетно би ја откачил паркинг лентата. Сепак со проширувањево треба да добиеме проточен булевар а доколку една лента служи за паркирање а другата лента е постојано подзакрчена заради скопските мајстории во паралелното паркирање мислам дека ќе имаме проблеми.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 25-Aug-2009 at 18:47
Сега штом успеаа да да ја уништат една од најубавите скопски улици, барем нека ја прошират на 3/4 ленти и нека се среди навистина таа улица. Тоа подразбира убави тротоари, повторно засадување на зеленило, оградување на тротоарите од коловозите, места за контејнери, клупи и многу жардињери со цвекиња (не долгнавести како на булеварите а округли, релативно мали), убави модерни светилки. Оваа улица заслужува да е многу убава!
Еве како може да изгледа улицата со 3/4 ленти. Може улицата да содржи 3 ленти за возење и една лента за паркирање. Над самите коловози на секои пар стотина метри би се поставиле електорнски уреди со стрелка \/ или икс (X). Во која насока има поголем сообраќај, би се отварале и регурилирале по 2 ленти во насока, а во таа насока каде што има полаку сообраќај, по една лента. Паркинг лентата би била константна, на една страна на улицата.

А) Утринска гужва (Карпош -> Центар):

                           КАРПОШ
                       \/              \/             X
тротоар || коловоз | коловоз | коловоз | паркинг || тротоар
                       X              X              ^
                           ЦЕНТАР

* Две ленти во насока Центар и една лента во насока Карпош. Отворено (зелена стрелка надолу \/)    Затворено (црвен X )
Б) Попладневна гужва (Центар кон Каропш):

                               КАРПОШ
                      \/             X               X
тротоар || коловоз | коловоз | коловоз | паркинг || тротоар
                       X              ^              ^
                               ЦЕНТАР

* Две ленти во насока Карпош и една кон Центар.
Со ова решение барем би се ублажил метежот на потегот Влада-Фонтана од каде што кон Карпош е предвиден 4 лентов булевар. Со не многу пари и малку памет улицава може да биде ем убава ем корисна, како што и треба и заслужува да биде!


                                                        
                     
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 25-Aug-2009 at 16:51
Dokolku se sredat fasadite na tie starite kuki , sigurno skopje ke me potseti na nekogasnoto staro skopje, mnogu ubavi gradbi ima vo toj del.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 25-Aug-2009 at 16:03
lele kakva katastrofa, mi go rasipi denot
kako glaven grad so vakvi kuki, sto znam, mi lici na go*na
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 25-Aug-2009 at 15:59
hahahah ja prvava slika koga ja vidov mi veruete ili ne od 100 pati da mi recevte da pogodam kade e, nemase ilindenska da kazam......neverojatno kolku golema razlika ima bez drvoredot....Eeek
Back to Top
shaun.r View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Jul-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shaun.r Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 25-Aug-2009 at 08:24
auuuuuuu Crazy .  neka gi vratat drvata ODMA!!! hahahah Big%20smile
Back to Top
dacito View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote dacito Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 25-Aug-2009 at 08:00
Јако еј, објективе на Илинденска да не знаеш дека се од Илинденска многу лесно можеш да кажеш дека се негде у Куба, жими се LOL Дрворедот ги прикриваше маните на објективе по Илинденска, сега се тоа изгледа многу ружно, чиниш времето застанало. А додека врвело тука се раѓале „ружни деца“ LOL Ал добро мене ми делува до немај каде егзотично Big%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 25-Aug-2009 at 03:55
Илинденска раскопана уште две недели

Од Градот велат дека до крајот на месецов ќе завршат со пос­та­ву­ва­ње на атмосферската канализација на потегот од фонтаната Лотосов цвет до Влада, а ќе продолжат со градежни работи на делницата до булеварот 8 Септември

До крајот на месецов градските власти ќе завршат со поставување ат­мос­фер­ска­та канализација на улицата Илинденска на потегот од фон­та­на­та Лотосов цвет до Владата. Од Градот велат дека екипите кои се на те­рен веќе привршуваат со градежните работи и ако временските услови се по­вол­ни, најдоцна за две недели овој дел од Илинденска ќе биде пуштен за сообраќај. По завршување на градежните работи на овој потег, веднаш ќе се продолжи со поставување атмосферска канализација на потегот од фонтаната Лотосов цвет до раскрсницата на улицата Илинденска со 8 Септември.
"Спо­ред анализите на службите од градот, при изведба на атмосферската ка­на­ли­за­ци­ја на овој потег улицата нема да биде затворена за сообраќај, би­деј­ќи ќе се работи во зеленилото покрај бараките на Градското соб­ра­ние. Доколку се појават некои проблеми на теренот, тогаш може улицата пов­ре­ме­но да биде затворена. По поставување на атмосферската ка­на­ли­за­ци­ја, веднаш ќе се почне со проширување на Илинденска на потегот од фон­та­на­та Лотосов цвет до улицата 8 Септември", велат од од­де­ле­ни­е­то за односи со јавност на Град Скопје.
По барањата на граѓаните што живеат на Илинденска, оваа улица наместо да се проширува, да стане еднонасочна, градските власти велат дека так­ва­та нивна идеја не е можно да се реализира. Од Градот објаснуваат дека овој предлог од стручните служби во Градот бил детаљно анализиран и би­ло констатирано дека таквата опција нема да придонесе за разрешување на сообраќајниот хаос во градот.

http://vest.com.mk/?ItemID=585F887EA84BCD48866508C4C009C5C6
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.158 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.