build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 10-Jul-2012 at 06:59
Previous
 
Секако дека има добри двокатни возови, но кога на нашинците им текнува да инвестираат во било што, вообичаено инвестицијата е отров скапа, а неретко и неисплатлива.
 
Такви примери ги имаме до бескрај - огради на мостови вредни над 1 милион и 200 илјади евра, панорамско тркало, вртелешка, сплавови во Вардар, двокатни градски автобуси во ретро стил, кои се исплатливи само затоа што се превозни средства, но тотално неисплатливи од секоја друга гледна точка, и ред други примери.
 
Затоа е многу важно да се трошат народните пари на исплатливи инвестиции, а не да се фрлаат на непотребни глупости, двокатните возови се добро превозно средство, се додека се безбедни, со голем капацитет, удобни, климатизирани и се додека не трошат премногу, а нашинците од некоја тотално непозната причина, никогаш досега не инвестирале во превозни средства кои ги имале сите овие карактеристики.


Edited by Dexter26 - 10-Jul-2012 at 13:27
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 10-Jul-2012 at 01:55
туку да не им текне на нашинците и нови двокатни возови да нарачаат, во ретро стил се разбира, е тогаш ептен ќе ја нае_еме.
[/QUOTE]zosto, ima dobri dvokatni vozovi, redovno sum se vozel bas so ovoj na linkot. Za pokonkretna slika, relacija 100km, zastanuvanje na 5-6 stanici, vremetranje na patuvanjeto 1h, 5min.

 http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/73/1160/28359924/regionalexpress-3601802899443263795.jpg
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 08-Jul-2012 at 21:29
Секоја инвестиција во Железницата ја поздравувам Applause.  Бојан, моторен воз си е за моторен воз, климатизирани вагони , нарочито во македонски услови, се мust , се знае како треба да изгледа вагон во меѓународен сообраќај па и во внатрешен. Се надевам дека повторно ќе имаме среќа да патуваме до Европа со воз.

За Македонија моторните возови ќе вршат многу добра работа, меѓутоа според мене , возови од рангот на „Пелагонија Експрес“ треба да бидат класичен деловен воз со вагони.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 08-Jul-2012 at 20:06
Министерот за транспорт МЈ во интервју за МТВ вечерва рече дека средствата за набавка на нови патнички и товарни вагони,како и купување на моторни гарнитури треба да се најде на одобрување во месец Септември,и ако биде све во ред за 1 до 1.5 години да се изврши набавката.спомена од кои фондови,но незапамтив ,што не ни важно
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 08-Jul-2012 at 10:48
Ќе се климатизира најпрвин 712-103/104, тоа е сигурно. Потоа доаѓа за обнова шпанецот 712-109/110, би било веројатно и тој да биде климатизиран, иако ова е во рамки на предвидените трошоци на претпријатието. Треба да се напомене дека комплетно гарнитурите се реконструираат во депо Лисиче, би требало да упатиме голема пофалба на вработените во железница кои се жртвуваат да ги завршат овие обемни работи. По правило, ваквата обнова ја прават посебни фабрики, како што е нашата Колска, српски Шинвоз, хрватски Гредељ итн. кои се поприлично поскапи.

Неофицијално се говори дека после Шпанците би требало комплетно да се обнови барем една електро моторна гарнитура, е сега дали ќе биде една од двете што сообраќаат или некоја од двете што подолго време се гарирани во депо Лисиче, тоа не го знам.

Инаку не е исплатливо да се климатизираат сите патнички вагони, мал број за меѓународниот сообраќај треба да се направат, ама мислам дека е побајаги економично да се обноват моторните возови.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 08-Jul-2012 at 02:40
Originally posted by Danielbtmk

Наскоро ќе се возиме во модерни и климатизирани возови

Секој воз ќе има информациски табли, во секој вагон се поставени и камери преку кои машиновозачот ги надгледува патниците. Наскоро во употреба ќе се пушти и климатизиран воз, најавија од железница транспорт.

Овој воз пред неколку месеци беше вистински отпад, зафрлен некаде во железничките хали како старо железо. Сега повторно е на шините, репариран и современо опремен. Слично како и овој воз ќе се репарираат и останатите. Ќе се модернизираат со монитори со што на патниците ќе им се овозможи пријатно патување.

Секој воз ќе има информациски табли, во секој вагон се поставени и камери преку кои машиновозачот ги надгледува патниците. Наскоро во употреба ќе се пушти и климатизиран воз, најавија од железница транспорт.

Засега овој воз вози на релација Скопје -Битола. Возови со слична опрема ќе се пуштат и за другите релации. Се одлучиле да ги заменат дизел локомотивите бидејќи тие правеле огромни загуби во патничкиот превоз. Сега со овие возови ќе заштеделе трипати помалку гориво.

Дополнителна заштеда правеле со тоа што сами ги опремувале наместо надворешните партнери кои нуделе три и четири пати повисока цена за репарација на вагоните.

Во септември се планира да започне постапката за набавка на нови возови. Со 50 милиони евра кредит од Светска банка се планира да се купат 4 дизел и 2 електрични гарнитури кои ќе почнат да сообраќаат почетокот на 2014 година.



Дали ова значи дека ќе се модернизираат сите возови (електрични и дизел) или само шпанците?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 07-Jul-2012 at 11:19
Е, да Прилеп-Битола е единствен, но тој го укинаа веќе (привремено). Ме интересира какви се можностите за локален и интер-сити превоз помеѓу градовите, без тоа да го тангира Скопје. Дали некој град има таква привлекувачка моќ  да може да издржи локални возови кон него, а не од него кон Скопје.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2650
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 07-Jul-2012 at 11:17

Имаше пред некоја година линија Велес- Кочани, а сега има Прилеп-Битола,
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 07-Jul-2012 at 10:53
Да, но во денешната состојба на отсуство на автопати и квалитетна сообраќајна инфраструктура и ужасен автобуски превоз.  Да имаше автопати ќе ги видев колку ќе беа конкурентни возовите. Да не забораваме дека и автобусите се во очајна состојба, со престар возен парк и ниско ниво на услуга.
Но, се согласувам дека приоритет треба да биде обнова на возниот парк пред се преку купување на нови возила и со истите отворање на многу повеќе нови поаѓања. Сегашниот возен ред треба барем двојно да се згусне доколку сакаме железницата да може да притегне други групи патници освен оние кои бараат најниска цена! А сето тоа е далеку полесно и поефтино за изведба отколку изградба на нови линии, долж К8.

Што се однесува на погорната статија, незнам колку може да се осврнеме на истата, но со 50 милиони евра мислат да купат само 6 гарнитури? Па со истите може да се купат барем двојно повеќе и тоа квалитетно и од западни производители. Силно се надевам дека заради цената нема да изберат Советско ѓубре!

Инаку некој дали знае, во Македонија посоел ли некогаш воз кој не застанувал во Скопје? На пример Куманово-Битола или Кочани - Битола?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 07-Jul-2012 at 09:21
Originally posted by alexsend

Се убаво тоа ...но брзината е пак 30km/h а


Можам да се сложам со тебе за ова, но сепак мислам дека според вкупното време на патување одвоено со воз од една до друга релација во споредба со автобускиот превоз и во споредба со останатите балкански држави, можам да кажам дека сеуште сме конкурентни. Земи го во предвид фактот дека се работи за патнички возови кои застануваат на секоја бандера долж пругата, а и брзината само на одредени делници паѓа под 50 километри на час.

Најгорливиот проблем е сметам дека е токму возниот парк на железница и токму тука треба да се инвестира, бидејќи сме на самото дно со Албанија и Косово по ова прашање. Огромни се жалопојките дека до Битола се патува 3 и пол до 3 и 40“ часа со воз, но ако купите карта со експресен можете да стигнете за 2 и 40 до 2 и 50 часа, што е апсолутно конкурентно. Експресниот воз за Куманово го минува патот за 30 минути, за Велес е 40 минути, а доколку се воведе брз или експресен воз за Гевгелија би сообраќал за околу 2 часа и 10 минути или пак за Кичево за 1 час и 40“-1 час и 50“ минути. Говориме без никакви инвестиции во сегашната инфраструктура. Со вакви возови апсолутно железничкиот превоз би бил поконкурентен со автобускиот, а на одредени релации би ги замислил и возачите на автомобили.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 07-Jul-2012 at 09:07
Се убаво тоа ...но брзината е пак 30km/h а
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 06-Jul-2012 at 23:42
Originally posted by BOJAN



Извор, медиум, линк?

http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=93538


Edited by Danielbtmk - 06-Jul-2012 at 23:42
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 06-Jul-2012 at 23:40
Originally posted by Danielbtmk

Наскоро ќе се возиме во модерни и климатизирани возови

Секој воз ќе има информациски табли, во секој вагон се поставени и камери преку кои машиновозачот ги надгледува патниците. Наскоро во употреба ќе се пушти и климатизиран воз, најавија од железница транспорт.

Овој воз пред неколку месеци беше вистински отпад, зафрлен некаде во железничките хали како старо железо. Сега повторно е на шините, репариран и современо опремен. Слично како и овој воз ќе се репарираат и останатите. Ќе се модернизираат со монитори со што на патниците ќе им се овозможи пријатно патување.

Секој воз ќе има информациски табли, во секој вагон се поставени и камери преку кои машиновозачот ги надгледува патниците. Наскоро во употреба ќе се пушти и климатизиран воз, најавија од железница транспорт.

Засега овој воз вози на релација Скопје -Битола. Возови со слична опрема ќе се пуштат и за другите релации. Се одлучиле да ги заменат дизел локомотивите бидејќи тие правеле огромни загуби во патничкиот превоз. Сега со овие возови ќе заштеделе трипати помалку гориво.

Дополнителна заштеда правеле со тоа што сами ги опремувале наместо надворешните партнери кои нуделе три и четири пати повисока цена за репарација на вагоните.

Во септември се планира да започне постапката за набавка на нови возови. Со 50 милиони евра кредит од Светска банка се планира да се купат 4 дизел и 2 електрични гарнитури кои ќе почнат да сообраќаат почетокот на 2014 година.


Извор, медиум, линк?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 06-Jul-2012 at 22:50
живи били па видели
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 06-Jul-2012 at 21:47

Наскоро ќе се возиме во модерни и климатизирани возови

Секој воз ќе има информациски табли, во секој вагон се поставени и камери преку кои машиновозачот ги надгледува патниците. Наскоро во употреба ќе се пушти и климатизиран воз, најавија од железница транспорт.

Овој воз пред неколку месеци беше вистински отпад, зафрлен некаде во железничките хали како старо железо. Сега повторно е на шините, репариран и современо опремен. Слично како и овој воз ќе се репарираат и останатите. Ќе се модернизираат со монитори со што на патниците ќе им се овозможи пријатно патување.

Секој воз ќе има информациски табли, во секој вагон се поставени и камери преку кои машиновозачот ги надгледува патниците. Наскоро во употреба ќе се пушти и климатизиран воз, најавија од железница транспорт.

Засега овој воз вози на релација Скопје -Битола. Возови со слична опрема ќе се пуштат и за другите релации. Се одлучиле да ги заменат дизел локомотивите бидејќи тие правеле огромни загуби во патничкиот превоз. Сега со овие возови ќе заштеделе трипати помалку гориво.

Дополнителна заштеда правеле со тоа што сами ги опремувале наместо надворешните партнери кои нуделе три и четири пати повисока цена за репарација на вагоните.

Во септември се планира да започне постапката за набавка на нови возови. Со 50 милиони евра кредит од Светска банка се планира да се купат 4 дизел и 2 електрични гарнитури кои ќе почнат да сообраќаат почетокот на 2014 година.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 17-Apr-2012 at 00:20
вчера го однесов детето да го гледаме испраќањето на возот(по обичај) и кога `кенеди` се доближуваше до вагонот за да се спои на композицијата,за малку(фалеа милиметри) да дојдеше до катастрофа.ќе беше хорор за дете да види како за малку човек се преполува на половина и тоа заради мангупарење.
крајно неодговорно од некои,па после овој е крив,оној е крив.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 17-Apr-2012 at 00:01
Originally posted by gjoko

маневарката пред неколку денови душа вадела во големиот тунел кај Зајас,го возеле тунелот со одмори повеќе од саат време


Денеска второто тргнување од Кичево го возеше Шпанец, поприлично валкана и полна со графити гарнитура, не видов ознаки
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 15-Apr-2012 at 10:09
Originally posted by gjoko

маневарката пред неколку денови душа вадела во големиот тунел кај Зајас,го возеле тунелот со одмори повеќе од саат време


Маневарката ја пуштаат и кон Кочани, веројатно натаму и може да сообраќа, но кон Кичево имам 1-2 патувано со маневарката и навистина едвај го искачува Кичево. Сигурно не било пријатно во тунел да си заглавен еден саат, иако ми се чини дека тунелот кај Зајас има вентилација и има струење на воздух.

Кловер, ако си бил околу 16 часот на железничката станица, можеби требало и да го начекаш возот од Битола кој доаѓа на прв колосек, така што би требало сите пет да бидат полни со возови .
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 14-Apr-2012 at 21:30
маневарката пред неколку денови душа вадела во големиот тунел кај Зајас,го возеле тунелот со одмори повеќе од саат време
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 14-Apr-2012 at 21:21
Прв пат гледам четири пополнети колосеци...

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.320 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.