Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page <12345 60> |
Author | |
Zelenikovo
Senior Member Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
Quote Reply #41 Posted: 21-Oct-2017 at 16:55 |
баш искоментирав апропо ова [1] но дефакто со парцијален пристап загаденоста нема да се намали, само сеопфатен бесплатен јавен превоз е дефинитивното чаре, а кој ко таков потенцијално би влечел екстра средства од маркетинг, во кој случај комотно можат да им стават и лед паноа екстерно на автобусите освен автобуските ... но во аберот од фуснотава, изненадува дека на скопскиот железнички прстен се гледа како алтернатива за трам, иако тоа единствено може да биде само алтернатива за LRT, односно подобен момент за ЛРТ, само што такви композиции нема да видиме ни во следната деценија ... затоа и не треба да се заобиколи Трамвајот како опција, особено ако се размислува за тоа како еднонасочна булеварска варијанта во постојното средишно зеленило на трасата исток-запад ... ајде може Колска ќе ја впрегнад заедно со Машински Факултет да извадат некоја Кончарова франшиза и за кај нас па да поминеме и поетино во иднина бар околу сервисирањето ако не друго, нели чим кај новата Влада волја имаа за ФАСовци зошто не и за Колска ... сепак сеуште е рано за вакви проекции ако се има абер дека економскиот раст ќе ни биде на стенд бај ако не и побетер, та евентуално да се надеваме нз некој ИПАРД ако успееме да ги убедиме европеите да како на еден од најзагадените градови во ЕУ да ни плукнат екстра камен за вакви урбани екскурзии ... |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15096 |
Quote Reply #42 Posted: 19-Oct-2017 at 08:29 |
Интересна изјава:
http://novatv.mk/shilegov-proektot-panoramsko-trkalo-e-stopiran/ |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15096 |
Quote Reply #43 Posted: 14-Jul-2017 at 06:56 |
Има една страница на фејсбук, се вика „За Скопје“, луѓето кои ја водат се занимаваат - меѓу другото - и со потенцијалите на развојот на јавниот превоз во градов, со акцент на т.н. брз трамвај.
https://www.facebook.com/zaskopje/?hc_ref=ARSIiDp1AJdz4LTgsxPSaJ8wKzVuIKct6usTyr7libkSPaoqQWh30F74FXKh7ddV540 |
|
За сè има вторпат
|
|
markoboj
Newbie Joined: 20-Mar-2011 Location: Praha Online Status: Offline Posts: 31 |
Quote Reply #44 Posted: 13-Jun-2017 at 21:16 |
„Шчо напраифме и шчо требит да праиме за однапред?“ Мисирков
|
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #45 Posted: 23-Oct-2016 at 12:21 |
15 минути оддалеченост од станица одговара на еден километар. Дури и со автобус има делови кои се пооддалечени од ова растојание. Инаку, нема да го има тој проблем кој го наведе ти, бидејќи крајната станица на 5-ка во Дексион е до самата пруга, 22-ка поминува во непосредна близина на пругата во Даме Груев и Волково, Бардовци е до смата пруга, Злокуќани ќе биде поврзано преку 21, Визбегово преку 18, последните 9-ка и 35-ка се до самата железничка станица Скопје Север, 19 за Шуто Оризари и 57 за Бутел и радишани поминуваат блиску. Истото важи и за другите населби како Железара, Автокоманда, 11 Октомври, Драчево, Маџари...Ако треба некои автобуски линии и ќе се продолжат за една станица кон пругата. Единствено нешто што треба да направат е билетот од возот да важи и во автобусите на ЈСП (дневен билет), а не главната улога на ЈСП да биде како да превезе пензионер БЕСПЛАТНО, кој за едно кило компири ќе се вози од Блаце до Сушица или од Бојане до Грушино. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #46 Posted: 23-Oct-2016 at 10:08 |
Кога велам дека треба да се насочи изградба на нови населби долж трасата на скопскиот железнички јазол, јас не велам буквално да се градат куќи и згради на 5 метри од пругата. Поентата ми е да се стимулира изградбата на делови од градот, како што е Злокуќани, Волково, делови од Ѓорче Петров, Драчево итн. а не делови од Водно, Сопиште кои ниту во сон би можеле да бидат поврзани на една ваква градска железница.
Второ, постоечката инфраструктура треба дефинитивно да се надгради и реконструира. Користењето на возот на многу луѓе би им било единствено превозно средство. Од друга страна, секоја железничка станица (Драчево, Зелениково, Маџари, Аеродром Скопје, итн.) би требало да претставуваа соодветен хуб, од каде би поаѓале автобуси и комбиња кон околните населени места и села. На тој начин, наместо од приградската автобуска станица од Транспортен центар, многу автобуски линии би поаѓале од Драчево, Зелениково, Маџари... Ова овде што го пишувам не е некоја спектакуларна далечна популарна мерка, ако се свртите барем кон некоја од соседните земји ќе го најдете истото. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #47 Posted: 23-Oct-2016 at 04:36 |
пругата поминува низ огромен дел градски и приградски населби, некаде директно до или низ резиденцијална област...(ако не грешам, во северниот дел на градот(Автокоманда-Железара-Бутел-Визбегово-Бардовци-Ѓорче петров) треба да поминува и булеварска делница што никогаш не е доправена, така да...) доколку би се користел овој систем тоа би било на долга релација, така што 15 минути и не се толку многу... и овие 10-15 минути некако се фрлени од ракав, мене ми требаат пет до десет минути да стигнам до автобуска а живеам релативно блиску до нејзе, а има и многу полоши случаи, сепак и автобус да е, не може пред врата да те остави можеби добро е и ЈСП да добие конкуренција и малце да се опамети и да ги реформира линиите од титова младост... |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #48 Posted: 22-Oct-2016 at 21:25 |
проектот е во ред ако го исклучиме популистичкото додавање на делници што ги нема во железничката мрежа
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15096 |
Quote Reply #49 Posted: 22-Oct-2016 at 19:40 |
Ако не можеме да ги преместиме станиците во градовите, можеме да ги преместиме градовите до станиците |
|
За сè има вторпат
|
|
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #50 Posted: 22-Oct-2016 at 19:14 |
Не знам кога последен пат сте се возеле во воз, ама дека ваков проект може да заживее во блиска иднина е невозможно. Нека се качат во воз прво до некое од овие места, нека се симнат после на некоја од тие станици и нека пресметаат колку време ќе им биде потребно до крајната дестинација. Повеќето станици не се во близина на населено место или индустриска зона. Моментално на многу мал број луѓе би им одговарале вакви линии. Едноставно треба да живее некој 10-15 минути од станицата и крајната дестинација да му е исто така во толкава близина. Парите фрлени во празни возови, може да се искористат во многу пореални инвестиции во јавниот превоз. Да, патувањето со воз е многу побрзо, ама сегашната локација на станиците е катастрофа.
|
|
Robbi-MKD
Senior Member Joined: 25-Oct-2008 Location: GER, Dortmund Online Status: Offline Posts: 100 |
Quote Reply #51 Posted: 22-Oct-2016 at 18:22 |
Приоритет како прво треба да биде целосно модернизирана железница т.е постоечки пруги, железнички станици, возови и вагони и цела ппопратна инфраструктура, направен Коридор 8, барем према Бугарија!
Иначе овоа е чист популизам и предизборни флоскули ништо друго, колку да се рече дека прават нешто од нешто...кога главните коридори како што е Коридор 10, кој бележи загуби и не работи профитабилно, тогаш да се прават краци за Кучково, Чучер Сандево, Сарај итн. е чиста лудост и фрлени пари! |
|
Не си глуп кога нешто незнаеш, туку кога се правиш дека знаеш сe´!
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #52 Posted: 22-Oct-2016 at 17:00 |
Сме го дискутирале проектот за градска железница, можеби јас и Andrej најмногу во минатото. Мене проектот ми изгледа како доста сериозен, од причина што за оваа намена била проектирана Скопската железничка станица, па скопскиот железнички јазол бил граден за оваа потреба, влезен е проектов и во рамките на Генерален урбанистички план итн. Не може да се рече дека сега на СДСМ ова им паднало од небо. Задоволен сум што го актуелизираат.
Не знам каква е ситуацијата со Радуша, ама Општина Зелениково сметам дека треба да се поврзе со една ваква линија од причина што баш до таму има најмалку вложување во железничката мрежа. Не треба да заборавиме дека таа линија минува низ Кисела Вода, 11 Октомври, Лисиче, Драчево. Доколку сме паметни како луѓето од Западна Европа, би граделе нови населби токму покрај оваа пруга. |
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #53 Posted: 19-Oct-2016 at 16:34 |
Радуша, Кучково, Блаче, Чучер Сандево, Бањани - имав можност февруари/март да одам и заклучокот е следен : Пиле не пее а не железнички крак да правиш на тие ридови, треба да бидеме реални, овој крак според мене е чист популизам и предизборен муабет(во духот застапеноста на проекти и кај другиот етникум), а за другите караци може и да се искрена намера...
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #54 Posted: 19-Oct-2016 at 15:49 |
Ова е веќе видено и тука на форумов.Барем да излезеа со нешто сериозно.Сосема непотребно ширење на линијата кон Радуша и доле кон Зелениково.
Edited by jyvation - 19-Oct-2016 at 15:49 |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #55 Posted: 19-Oct-2016 at 12:31 |
Да и јас го прочитав. Тешко е да се оцени дали глеале по интернет (може читале и кај нас) па направиле убав инфографик или навистина имаат некоја идеја. Делот кон аеродромот е сосема непотребен во моментов. Но другиот дел треба да се направи. Возниот ред според потребите е глупост. Ова треба да се субвенционира, превозот да биде навремен и доста чест за да се создаде навика кај луѓето. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15096 |
Quote Reply #56 Posted: 19-Oct-2016 at 12:21 |
Ми се чини дека е првпат некоја од политичките партии да предложи нешто вакво... Само да не се сведе на предизборен популизам.
_________________________ Бочварски предлага четири нови железнички линии од околните населби кон Скопје На Скопје му е потребен градски и приградски железнички превоз. Ова се постигнува преку четири краци во и околу главниот град кои би се вкрстувале во скопската железничка станица, изјави денеска Благој Бочварски, претседател на Комисијата за транспорт и врски на СДСМ. - Најпрвин, потребно е да се поврзе аеродромот со железничкиот превоз. Ова може да се постигне со изградба на нов крак од пруга во растојание од 5 километри, од Миладиновци до аеродромот во Петровец, како продолжение на кракот Миладиновци-Скопје. Со изградба на овој крак за првпат би се поврзал скопскиот аеродром, со патничката железничката станица Скопје, како и со меѓуградската автобуска станица. Од тука преку другите краци ќе може побрзо да се стигне и до другите приградски места околу Скопје - рече тој. Бочварски објасни дека другите три краци кои би се вкрстувале во патничката железничка станица Скопје се следните: Зелениково – Драчево – Лисиче – 11 Октомври – Железничка станица (од 24.5 километри), Миладиновци – Илинден – Маџари – Железничка станица (од 18.7 километри), Железничка станица – Пивара – Железара – Скопје Север – Ѓорче Петров – Сарај – Радуша (од 32.6 километри). - Со ова би се обезбедил многу побрз и посигурен приградски транспорт за оние патници кои се во близина на пругата, а освен градот Скопје, ќе бидат опфатени и 26 села од неговата околина. За ова е потребно да се направат дополнителни 23 стојалишта, покрај сегашните 16. Возниот ред би се прилагодил на потребите, а потребно би било и да се набават и мали едноделни гарнитури со капацитет од околу 60 места за седење и нови видови билети за комбиниран превоз. Реализацијата на еден ваков проект би ги дала следните резултати - би се намалил градскиот метеж, како и бучавата и загадувањето на воздухот, а граѓаните би заштедиле време и пари - додаде Бочварски. http://www.plusinfo.mk/vest/90019/bocvarski-predlaga-cetiri-novi-zeleznicki-linii-od-okolnite-naselbi-kon-skopje-video |
|
За сè има вторпат
|
|
+Protagorist
Senior Member Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
Quote Reply #57 Posted: 04-May-2016 at 12:21 |
|
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #58 Posted: 12-Apr-2015 at 11:18 |
Леле колку плачат овие раскрсници за кружни текови, само поголеми. !!! Браво за видеото малку подобро се гледа идејата.
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #59 Posted: 12-Apr-2015 at 05:44 |
Сакам да пробам да ја направам цела траса ако можам... ама проблем ми е што компјутеров иако солиден, неможе да ја издржи таа количина на податоци... го поделив во посебни фајлови тоа што го имам, ама кога треба да го качам сето тоа на Google Earth, тогаш настанува крш. А станува збор за само 3 станици од некои 15, без меѓурастојанијата.
Само оваа станица (Бисер) е околу 61 МБ. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #60 Posted: 12-Apr-2015 at 05:35 |
Е сега вака... направив едно видео, ама проба е... зашто и така моделот треба уште да се доработува и поправа, но сепак еве го... Многу е аматерско ама тоа е што е...
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Post Reply | Page <12345 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |