Булевар Србија |
Post Reply | Page <12345 19> |
Author | ||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #41 Posted: 20-Aug-2018 at 17:23 | |
Дури и да е само тој објект пречка сепак може да асфалтираат најголем дел од трасата. Сигурно Бауер тактизира и чека пари од Градот за да добрши. Ова се довршува за 2 нелеи ако се сака.
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #42 Posted: 19-Aug-2018 at 17:26 | |
Динамиката/состојбата на овој мега проект е идентична како на твојот коментар пред скоро 2 месеци. Не верувам дека имаат инвестирано повеќе од 2-3 вистински работни денови кумулативно од кога најавија дека расчистиле со имотно правни односи пред неколку месеци. Од примери како тоа се прави во светот што ги гледаме по интернет, верувам дека 2-3 требаше да им бидат доволно да комплетираат се сосе асфалтирање, боење и сечење лента. Но што знае светот како треба... Мислам дека само објектот на Жито кој пречеше го рушеа лабаво, едно 7-8 дена. Зборуваме за еден скапам монтажен приземен објект. |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20022 |
Quote Reply #43 Posted: 06-Jul-2018 at 11:54 | |
Мислев дека ова е одамна завршено но сеуште иста слика.(фотките се превземени од фб)
|
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 132 |
Quote Reply #44 Posted: 18-May-2018 at 07:06 | |
Како за почеток Булевар Србија треба треба да биде направен со 3 ленти од почеток до крај, односно од раскрсницата со Борис Трајковски кај Цементарница па се до Автокоманда да биде со 3 ленти.
Тој булевар на одредени места е со три ленти, али џабе е се кога потоа иде пак во две ленти, па пак во три и така натаму. Еве на пример од Борис Трајковски во правец према Автокоманда до раскрсницата со Јане Сандански/Видое Смилевски Бато е со 3 ленти, па потоа се до Автокоманда тера со 2 ленти. За назад пак од АСНОМ па до Јане Сандански/Бато е со 3 ленти, потоа цело време е со 2. Реално мора како за почеток да се гледа да се направи со 3 ленти за да малку од малку се растерети сообракајот. Ете погоре некој ги спомна и товарните возила како проблем со кој во глобала се согласувам. Со воведување на трета лента и да биде таа најдесна лента во глобала за товарните возила (нека возат и коли по најдесната, битно камионите да не одат во средна и лева лента). |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #45 Posted: 17-May-2018 at 14:50 | |
Парите за експропријација се одвоени од она што му е исплатено на Бауер БГ-20 милиони денари.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #46 Posted: 17-May-2018 at 14:04 | |
Дека Жито правел проблем е мој муабет од локални извори. Можеби биле повеќе имоти незнам. Дефинитивно треба пералната да е следна. не само то е тесно грло и тотално ја зезнува проточноста на булеварот (многу повеќе од чирот на Водњанска), но е и ризична точка бидејќи тука улетуваат коли и од споредната уличка од спротивната страна бидејќи се е сеуште нерегулирано |
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #47 Posted: 17-May-2018 at 12:33 | |
Од каде испаднаа седум имоти? Нели само Жито правел проблеми?
Треба промени во законот за експропријација за да не може неколку алчни сопственици да закочуваат големи проекти и да прават проблеми на цел град. Следна за експропријација треба да биде пералната на Трета Македонска Бригада. Edited by Staro Skopje - 17-May-2018 at 12:34 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #48 Posted: 17-May-2018 at 10:18 | |
ЦЕната е веројатно висока поради експроприација. Булеварот нема филозофија, лесен објект е за изведување. Иако околу се ќумези, знаеш како тоа иде.
Јас лично ја поздравувам секоја експропријција на субстандардни објекти во било кој дел од градот. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #49 Posted: 17-May-2018 at 10:09 | |
За дополнителни и непредвидени работи за булевар „Србија“, говорам само за оваа траса, досега се дадени над 20 милиони денари! Притоа, основниот договор за нејзината изградба изнесува 98 милиони денари. Фирмата е „Бауер БГ“. Е сега какви приказни смислува Шилегов, тоа ќе оставиме да видиме.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #50 Posted: 17-May-2018 at 09:49 | |
Се надевам не мафта, голема работа ќе биде ако се расчистат тие ќумези околу, не само за реализација на проектот туку и како основа за средување/урбанизација. |
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #51 Posted: 16-May-2018 at 22:27 | |
Некомуникативна проектантка му создава главоболки на Шилегов
https://plusinfo.mk/%D0%BD%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D1%83-%D1%81%D0%BE%D0%B7%D0%B4/ |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #52 Posted: 15-May-2018 at 08:50 | |
Деновиве склучија уште два договора за непредвидени и дополнителни работи што не биле предвидени со почетниот проект , така да сега сите се подмачкани и работата може да продолжи, т.е. булевар Србија да се поврзе со Кисела Вода.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #53 Posted: 14-May-2018 at 20:18 | |
Уште викендот почнаа. Се надевам на брзи резултати |
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #54 Posted: 14-May-2018 at 20:13 | |
pbanks те послушал изгледа Шилегов, денес поминав, улицата према нагоре затворена, тротоарите надоле према цементара се асфалтирани , веројатно ќе го асфалтираат и кружниот.
|
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #55 Posted: 14-May-2018 at 01:05 | |
Пошто работам во МЗТ секој ден проаѓам (на точак) по булеваров дали откај АК или од кај Аеродром. Не мислам дека се проблем товарните возила пошто на едно товарно има 100 пмв, или во најмала рака 50.
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #56 Posted: 10-May-2018 at 15:44 | |
Единствен лек за сообраќајниот метеж на булевар Србија е воведување на забрана за товарни возила во периодот помеѓу 7:00 и 9:00 часот наутро, и во периодот помеѓу 15:30 и 17:30 часот попладне. Лично не гледам друг лек за ова, освен ако се изгради посебна траса - можеби надземна врз самиот булевар, која ќе биде наменета исклучиво и само за товарни возила, која не гледам како би била профитабилна на долг рок. Па дури и ако ова аматерско решение воопшто стане реалност, само ќе го префрли сообраќајниот метеж од булевар Србија кон булевар Киро Глигоров и кон Автокоманда, што значи дека воопшто не е прифатливо решение. Јас поминував секое утро низ булевар Србија помеѓу 2002 и 2006 година, и одлично ги помнам сообраќајните метежи секое утро, сега поминувам барем еднаш неделно и можам да потврдам дека ништо не е променето, баш напротив - сообраќајниот метеж е уште поголем и уште понеподнослив, а главниот фактор за ваквиот сообраќаен метеж се камионите кои доаѓаат од Цементара и од Драчево.
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #57 Posted: 10-May-2018 at 10:25 | |
Нема да реши зашто таму нема магистрална улица која би се надоврзувала на мостот а да не се стигне пак преку Бато на Србија. Единствено ако ги имате на ум тесните улички на Лисиче.
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #58 Posted: 10-May-2018 at 01:16 | |
Мост од последна 5ка накај Маџари.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #59 Posted: 10-May-2018 at 00:42 | |
Сообраќајот тогаш беше несомнено далеку помал од сега, а некаде 2000 или 2001 (сигурно не подоцна) беше отворен за сообраќај новиот мост близнак и беше отстрането тоа тесно грло што правеше големи гужви дотогаш. Така да не знам каков метеж си открил баш во 2002 и како можеш да го поистоветувш со денешниот. Иначе не гледам што би било различно во суштината на мојот претходен пост дури и ако сега го открив метежот на булевар Србија, мада линкот што го постирав ти кажува дека имам и претходно коментирано на таа тема.
Во ред. Што треба да се направи? Edited by Cloverstack - 10-May-2018 at 00:43 |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #60 Posted: 09-May-2018 at 23:33 | |
Сега го откри сообраќајниот метеж на булевар Србија ? Јас го открив уште во 2002 (ДВЕ ИЛЈАДИ И ВТОРА) година. И да, сообраќајниот метеж на булевар Србија е секојдневие на кое му нема крај, пред се` поради камионите кои доаѓаат од Цементарница и од Драчево. |
||
Post Reply | Page <12345 19> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |