build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Гостивар - Кичево

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 11-Jan-2021 at 16:58
Всушност целата планина помеѓу Кичевско и Гостиварско се нарекува Буковиќ. За грешки во студии и не треба толку да сме изненадени.

Јас како што сфаќам ќе ја следат рутата на железничката пруга.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 11-Jan-2021 at 14:36

Не знам каде е точното место, но верувам дека моменталниот пат поминува низ превој „Буково“, бидејќи го имам видено знакот/таблата. Освен ако се лажам, и всушност пишува „Плетвар“ или „Ѓавато“. Како и да е, знам дека има некој од тие „битолските“ топоними на моменталниот пат, ама не се сеќавам кој точно.

Edited by гитардемон - 11-Jan-2021 at 16:59
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 11-Jan-2021 at 13:25
Originally posted by The Wild Boy



Тунел Колибари ќе биде најдолг до сега што имало во Македонија, така?

Тунел Колибари ќе биде долг околу 600-700 метри.



Originally posted by user8642

Мислам дека е некоја новинарска глупост. Баш тамо има превој Буковик (41.657327° 20.953174°), а не Буково.

Ако е грешка, не е новинарска. Текстот е цитиран од официјален документ - Извештајот за стратегиска оцена на животната средина.

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 11-Jan-2021 at 13:10
Мислам дека е некоја новинарска глупост. Баш тамо има превој Буковик (41.657327° 20.953174°), а не Буково. Ако видиш во текстот баш во истиот дел кадешто се опишува централната варијанта напишале и село Строгомирово, иако тако не постои туку е Строгомиште.



Edited by user8642 - 11-Jan-2021 at 13:12
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 11-Jan-2021 at 13:08
Originally posted by Cloverstack


Еве ја детално секцијата Букојчани - Кичево



Тунел Колибари ќе биде најдолг до сега што имало во Македонија, така?

Мислам добро е што ја одбраа трасава или подобро би било по друга траса да оди автопатот?

И дали на автопатот од Кичево до Гостивар ќе има други тунели планирано?

Edited by The Wild Boy - 11-Jan-2021 at 13:09
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 11-Jan-2021 at 12:34



Која е точната локација на ова Буково?

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 11-Jan-2021 at 09:36
Буково и Бистрица се топоними кои ги има од Вардара па до Триглава (па до Шчечин и Владивосток). Има неколку Букова во државава, точно е името на превојов, јас се чудев кога го поминав прв пат (бидејќи ресенското Буково ми е попознато).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 11-Jan-2021 at 01:26
Originally posted by user8642

Превој Буково е највисоката точка на патот меѓу Ресен и Охрид. Меѓу селата Завој и Крушје.


Да, ама еве превој со такво име се спомнува и тука, меѓу Гостивар и Кичево, во подваријантите на централната траса. Едната подваријанта е со тунел кај Стража, а другата, како што изгледа одбраната, е преку Буково.

Edited by Cloverstack - 11-Jan-2021 at 01:27
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 11-Jan-2021 at 01:21
Превој Буково е највисоката точка на патот меѓу Ресен и Охрид. Меѓу селата Завој и Крушје.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 11-Jan-2021 at 01:21

Еве ја детално секцијата Букојчани - Кичево

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 11-Jan-2021 at 01:18

На нет сега можат да се најдат подетални документи за автопатов, особено за секцијата Букојчани - Кичево, ама некои работи стануваат појасни и за целиот автопат:


http://roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/2020/Buk_Kic/Studija_Bukojani_Kicevo.pdf">http://roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/2020/Buk_Kic/Ne-tehnicko%20rezime_Bukojchani-Kichevo_NTS%20MK.pdf[/urlurl]

http://roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/2020/Buk_Kic/Studija_Bukojani_Kicevo.pdf


http://www.roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/2015_01_02_SEA%20Gostivar-Kicevo_objavena%20na%20jpdp%20web.pdf
(последнава е од 2014, ама се однесува на целиот автопат)


А знае ли некој каде е тој превој Буково, што се спомнува меѓу Гостивар и Кичево?








АНАЛИЗА НА АЛТЕРНАТИВИ

При изработката на проектната документација за автопатот од Гостиват до Кичево
разгледувани се алтернативи на трасата. Разгледувани се три коридори и тоа:

Источен коридор: по овој коридор трасата поминува источно од Гостивар и по должината
на Лаковичка и Падалишка Река, се искачува на превојот Буковиќ, од каде како веројанта
со тунел и без тунел преминува на Кичевската страна од Буковиќ. Поминувајчи помеѓу
селат Долно и Горно Страгомишта, потоа помеѓу селата Колибари и Грешница и западно
од селото Трапчин Дол се насочува кон западната страна на Кичево. Оценето е дека
варијантата без тунел е технички поповолна.

Централен коридор: Во почетокот трасата се поклопува со обиколницата предвидена со
урбанистичкиот план на Гостивар од северната страна. Од пресекот со реката Вардар
заобиколувајќи го Гостивар, односно Горна Бањица од западната страна, продолжува до
Ѓоновица и се движи по стариот пат Гостивар-Кичево. Од Ѓоновица патот се одвојува во
две подваријанти, од кои едната води преку превојот Буково, а другата преку превојот
Стража. Варијантата преку превојот Буково се поклопува со источната варијанта речиси
до Кичево. Варијантата од Ѓоновица преку превојот Стража оди по долината на
Сретковска Река, го преминува превојот Стража со тунел и излегува во долината на
Тајмишка Река, потоа по нејзината лева брегова линија оди до село Строгомирово, од
каде како единствена варијанта продолжува до Кичево. Овој коридор е оценет како
поволен за водење на трасата, особено за подваријантата што минува преку превојот
Буково.

Западен коридор: Овој коридор во почетокот на трасата во должина од 4 километри се
поклопува со централниот коридор; потоа коридорот се поклопува со постојниот
магистрален патен правец, следејќи го од неговата источна страна, поминувајќи западно
од селото Церово, потоа источно од Сретково и со тунел под превојот Стража преминува
во долината на Тајмишка Река продолжувајќи према Кичево. Овој коридор е испресечен
со бројни реки и суводолици и од технички и изведбен аспект е оценет како неповолен.

Проектантите утврдиле дека централниот коридор е најповолен за водење на
трасата од аспект на техничка изводливост на изградбата. Во рамките на
централниот коридор е утврдена најповолната траса, односно подваријантата која
води преку превојот Буково
. Врз основа на оваа избрана алтернатива е изработен
Главен проект (според постојната законска регулатива тоа е еквивалент ха основен
проект).






Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4078
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 10-Jan-2021 at 20:14
Официално не постои, но кај луѓето се нарекува малиот и големиот Строгомиште
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 10-Jan-2021 at 20:06
Во каква-таква држава со унитарен карактер, медиуми си тераат кампања со бришење македонски топоними. Село „Мало Драгомиште“ не постои, туку само Горно и Долно Строгомиште.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 10-Jan-2021 at 16:07

На видеото се гледа каде ќе поминува трасата на една секција од околу 4 km кај Зајас.


1



2



3


Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 10-Jan-2021 at 15:33
Глупости мештански, типично! Screw them, терајте со проектот!

Башка се искажани некакви апсурдни реченеци како на пример: "....се изградени нови куќи, во кои главно живеат печалбарите." Печалбари се, не живеат во куќите кои ги градат зато не се дома.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19910
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 10-Jan-2021 at 15:02
Мало Драгомиште ќе се подели на две! – Мештаните против проектот за автопат Кичево-Букојчани



Преку ова место ќе се гради автопатот Кичево-Букојчани кон Гостивар, кој пак се поврзува со Коридорот 8.

Според проектот, автопатот ќе поминува преку селото Мало Драгомиште, поради што селото ќе биде поделено на два дела.
Освен што ќе поминува близу куќите, мостот кој се очекува да биде изграден ќе поминува низ гробиштата и над дворовите на некои жители.

Во населбата каде ќе поминува автопатот се изградени нови куќи, во кои главно живеат печалбарите.
Дел од нив се против, бидејќи како што велат, автопатот ќе стане пречка за локалните мештани.

„Ние сме против проектот – автопатот да поминува низ селото бидејќи целото село ќе биде уништено, ќе има големи последици, селото ќе биде поделено надве, влезот на селото ќе биде уништен, квалитетот на животот во селото ќе биде нарушен, ќе се затвори главниот пат кој води до Централното училиште „Реџ Рушит Зајази“, до Полициска станица, Железничка станица, Поштата, Амбулантата итн“, вели Арсим Зибери.

Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Ејуп Рустеми, вели дека проектот е во фаза која не може да претрпува измени. Како што вели средствата за овој автопат се обезбедени од Европската банка за развој, додавајќи дека биле во контакт со општината и жителите во врска со овој проект.

„За проектот кој е финансиран од Европската банка за обнова и развој, ние бевме во разговори за обезбедување средствата и сега е во фаза кога треба да имаме јавен увид на еколошкиот проект и на проектот во тој дел. Кога започна трасата, имаше дадено мислења од надлежните институции за тоа каде треба да поминува. Бев во контакт со градоначалникот на општината, како и со жителите на селото“, посочи Ејуп Рустеми.

Но, Арсим го вели спротивното. Уверува дека не бил запознаен, а ниту консултиран од никого во врска со ова прашање.

„Ние немаме никаква информација. Побаравме од градоначалникот на селото да ни каже, но ни рекоа дека е идеен проект и не ни дадоа никаква информација“, порача Арсим Зибери.

Мештаните се мобилизираа и почнаа да собираат потписи против изградбата на овој автопат, а до денес успеаја да соберат над 2.000. И кичевскиот муфтија исто така побара да се стопира изградбата на автопатот кој поминува низ селските гробишта.

https://mk.tv21.tv/malo-dragomishte-ke-se-podeli-na-dve-meshtanite-protiv-proektot-za-avtopat-kichevo-bukojchani/
Back to Top
Realistic88 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24-Dec-2019
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Realistic88 Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 11-Dec-2020 at 09:23
Eve edna godina vetuvajne i na kraj sepak nishto, sega ostanuva da se cukneme vo glavata i da se molime deka vo 2021 neshto ke se smeni.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19910
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 09-Dec-2020 at 18:09
Проектот за првата фаза од автопатот Гостивар – Кичево е при крај, догодина тендер и почеток на градба

Изработката на проектната документација за изградба на првата фаза од автопатот Гостивар – Кичево е при крај и се очекува да биде целосно завршена во првата половина на 2021 година, информираат за „Мета.мк“ од Јавното претпријатие за државни патишта. Станува збор за идната автопатска делница од селото Букојчани до Кичево, во должина од 12,7 километри.

Од ова претпријатие информираат дека проектната документација се подготвува според барањата на Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), од каде ќе биде земен кредит од околу 70 милиони евра како надополнување на добиените неповратни средства од 20 милиони евра преку ВБИФ Инструментот на Европската Унија. За првата фаза во вредност од околу 90 милиони евра во текот на месецов ќе биде објавена Студијата за оценка на влијанието врз животната средина и социјалните аспекти, која ќе ѝ биде достапна на јавноста 120 дена.

„Во тој период, паралелно ќе тече рокот за одобрување на студијата и според националното законодавство. По тој период, ќе следи финално одобрување на целокупната техничка документација и добивање на одобрение за градење“, информираат од ЈП за државни патишта.

Тие потенцираат дека тендерот за изградба на автопатската делница од Букојчани до Кичево треба да се објави кон средината на 2021 година.

„Се очекува почеток на градбата до крај на 2021 година. За оваа делница
очекуван рок за завршување на работите е 36 месеци“, велат од ова претпријатие.

За преостанатите две фази од автопатот Гостивар – Кичево, проектирањето не е започнато, но начелно се обезбедени 2 милиони евра за изработка на основен проект за делницата Гостивар – Горна Ѓоновица и за идеен проект за делницата Горна Ѓоновица-Букојчани. Средствата ќе бидат достапни преку т.н. Заеднички фонд на
ЕБОР, додека објавата за избор на проектант ќе биде во текот на 2021 година.

Автопатот Кичево – Гостивар ќе биде долг 42 километри, а ќе се гради во три фази. Со неговата изградба, патниот Коридор 8 кон Албанија речиси би се комплетирал во целост, со исклучок на делот од охридското село Требеништа до граничниот премин Ќафасан. Автопатот е важен и за развојот на туризмот во охридско-струшкиот регион. За висината на финансиските средства што ќе бидат потребни за неговата изградба е прерано да се зборува, бидејќи проектната документација за делот од Гостивар до Букојчани сѐ уште не е изработена во целост.

https://meta.mk/proektot-za-prvata-faza-od-avtopatot-gostivar-kichevo-e-pri-kraj-dogodina-tender-i-pochetok-na-gradba
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 14-Aug-2020 at 15:52
Си запињаа тие, ама на крај ниту изградија автопат до Блато, ниту пак ќе изградат некогаш. Целата работа беше воглавно политичка, а неиздржана економски и стратешки. Сепак коридорот 8 останува кај Ќафасан, а ние треба нашата работа да си ја завршиме и до секоја граница да има барем по еден автопат, па тие ако сакаат и по козји патеки нека возат. Кога се влегува во една земја, прво нешто што паѓа во очи и кажува за таа земја е патот.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 14-Aug-2020 at 01:06
Originally posted by Marxentric

Originally posted by The Wild Boy

Оваа делница повеќе од 10 години ја говорат.

Пак ли ќе чекаме уште 20 години дур да почнат да ја градат, па да се влечкаат како Кичево - Охрид и да исперат пари????????

Незнам што се влечкаат сеуште, до сега да беше некој друг не 1 туку 101 автопатни правци ќе изградеа....

И зошто коридорот 10 е преку Ќафасан??? Кој го правел така тој коридор?
Подобро ќе е од кај Ќафасан а не од кај г.п. Блато, оти таму е далеку потешко да се изгради автопат, и ќе кошта многу.

Што испомеша тука? Коридор 10 е Табановце-Богородица, или со меѓународна ознака Е-75 и национална ознака А1. Исто така и рутата од Градско накај Пелагонија е крак од коридор 10. Од друга страна, коридор 8 е Ќафасан-Деве Баир, или национална магистрала А2, низ дел од неа врви и меѓународниот Е-65. Албанија инсистираше овој коридор да поминува преку Блато за на тој начин Тирана да ја поврзе директно со Гостивар, Тетово па после и Скопје. Но нам тоа воопшто не ни одговара бидејќи таа траса поминува низ планински дел кој впрочем е дел и од национален парк, поскапо е да се изведе автопат таму и немаме никаква корист да вложиме таму во споредба со тоа да добиеме автопат до Охрид.


Моја грешка на Коридор 8 мислев.

Ако инсистирале треба да си го сменат мислењето, и да се измени коридорот 8. Незнам како тоа без наши консултации се одлучиле така.

Нели од Тетово до Призрен зборат дека во план им бил автопатско поврзување, па еве кај е границата измеѓу Косово и Албанија, чак пак преку тоа побрзо ќе се стига до Албанија.

Па незнам исто така од Ќафасан до Елбасан што ќе ги кошта да го продолжат автопатот. И така од Тирана до Елбасан има автопат, ќе треба да се направи едно заобиколување на Елбасан, и после тоа има претежно ридски предел, што не е толку тешко таму да се изгради автопат до Ќафасан.
Тамам со тоа Тетово - Призрен, и Скопје - Блаце и ете подобра поврзаност со Косово и Албанија.
Незнам повеќе што треба искрено.
Вака они како што запнале за џабе и ние и они ќе потрошиме време, пари а плус и од нивна страна имаат национални паркови. Овде да не ги спомнувам еко - активистите и какви им се законите во Р. Албанија (дали е дозволено да се гради автопат низ национален парк), колкаво влијание би имал таков автопат на околината, итн итн...

Делот од Елбасан до Ќафасан мислам дека нема никаков национален парк, и е далеку полесен во споредба со тоа што од каде Албанците сакаат коридор 8 да минува.

Е сега кај нас останува Охрид - Струга автопатското решение проблем, да го средат тоа со УНЕСКО па после ке му ја мислиме.

Инаку да не залутам многу оф топик назад на темава.

Според вас, дали оваа делница Гостивар - Кичево ќе биде потешка и поскапа за разлика од Кичево - Охрид???

Се надевам нема пак 8+ години да ја градиме оваа делница...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.129 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.