Тротоари |
Post Reply | Page <12345 14> |
Author | |
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #41 Posted: 23-Dec-2020 at 18:18 |
Со кој памет ставаат дрвја секаде каде што ќе им текне?!?!?! Ова е тротоар и е тесен, нема место за дрвја. Како не разберат еднаш и засекогаш? Има други места каде што може да се посадат дрвја. На ваков начин само се нарушува безбедноста на граѓаните кои сакаат да пешачат. Зошто не постават дрвја на сред улица? Иста е логиката.
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #42 Posted: 23-Dec-2020 at 18:13 |
Зашто има дрва ако не се дел од ДУП-от?! Како може да проаѓаат вакви проекти неусогласени со плановите, па што и ако се општински?! ДУП се планира по некаков закон и правилник за убанистичко планирање каде нема вакви глупости, ДУП се носи у согласност со тој правилник, проект се изработиува во согласност со ДУП, се гради на лице место во согласност со проект. Не ми е јасно каде фалира системот како може да се појавуваат овакви имровизации?
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #43 Posted: 23-Dec-2020 at 18:00 |
Реконструираниот тротоар на ул.Васил Ѓоргов во Капиштец,оставени дупки за нови дрва кои значително го стеснуваат тротоарот и плус дел од нив се пред автобуска постојка...сосем непромислено
https://www.facebook.com/Skopje.Skopska/videos/814196249428709 |
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #44 Posted: 05-Dec-2020 at 12:22 |
Супер е, само мора да се научат порамен асфалт да прават на велосипедските. На потег од оваа локација до Беко е многу нерамно.
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #45 Posted: 05-Dec-2020 at 00:10 |
Фино изгледаат новите тротоари... https://twitter.com/CityofSkopje/status/1334834180115619849 Каква разлика прави отсуството на коли и распукани патеки.
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #46 Posted: 27-Nov-2020 at 11:14 |
https://www.facebook.com/p.shilegov |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #47 Posted: 24-Nov-2020 at 17:23 |
Тоа врбите од другата страна ги скастрија или велосипедистите уште ќе треба да возат наведнати.
Кои црни стандарди жити се, бела боја не е велосипедска патека, ако јас на кривината за паркингот ќе треба да се пазам некој да не ме собере. Убаво се гледа на сликата дека тој што ќе вози точак ќе треба да сврти надесно, притоа да се сврти со главата налево за да не го убие некој. Додека не се овозможува велосипедски патеки како што треба нема никакво придвижување на работите. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #48 Posted: 24-Nov-2020 at 15:33 |
Булеварот „АСНОМ“ пример за новите стандарди за квалитет
Градските власти денеска започнаа со садење на дрворед од двете страни на булеварот „АСНОМ“, кој ги задоволува сите стандарди кои овозможуваат одржлива урбана мобилност на подолг рок. Станува збор за засадување на околу 300 нови садници од кои дел се зимзелени, а дел се листопадни висококвалитетни повеќегодишни садници, кои како што истакна скопскиот градоначалник Петре Шилегов, веќе напролет ќе развијат убави крошни во кои минувачите ќе можат да уживаат. Според него, зеленилото на булеварот „АСНОМ“ е најдобар пример кој говори за новите стандарди на квалитет кои Градот ги воведе во изминативе три години и додаде дека сега сообраќајницата „АСНОМ“ е модерно булеварско решение со по три коловозни ленти во секоја насока, со тротоари и велосипедски патеки, средишно и странично зеленило создадено од прекрасни дрвореди од двете страни, урбана опрема од клупи и корпи за отпадоци и соодветно осветлување. повеќе на https://www.vecer.press/%D0%B1%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BE%D1%82-%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%BC-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81/ |
|
За сè има вторпат
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #49 Posted: 19-Nov-2020 at 21:04 |
плочките на страна, ова што го направиле со зеленилото меѓу патеките е одлично, ем физичка бариера, ем зеленило да освежува, се надевам ќе се одржува редовно
инаку од тоа што го имам видено во други градови, инсталациите се решени со плоча или решетка што се отвара и може да се влезе внатре, без трошоци за вадење и крпење Edited by zabegan - 19-Nov-2020 at 21:07 |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #50 Posted: 17-Nov-2020 at 18:28 |
НОВИТЕ ТРОТОАРИ ГИ ПРАВИМЕ СО ПЕЧАТЕН БЕТОН НАМЕСТО СО БЕКАТОН ПЛОЧКИ, РЕЧЕ ШИЛЕГОВ
Град Скопје заврши со реновирање на тротоарите долж улицата 11 Октомври. Изведена е пешачка и велосипедска патека, патека за лица со оштетен вид и засадено е ново зеленило. Станува збор за стандарди кои што гарантираат целосна безбедност на граѓаните во трите видови на сообраќај, односно реконструкција на коловозите, одвојување на велосипедската и пешачката патека и изградба на дактилна патека. Градоначалникот Петре Шилегов кажа дека за пешачките патеки исфрлени се од употреба плочките што брзо се оштетуваат и користен е печатен бетон кој е поотпорен како материјал и како таков поволен за пешачење. „Кога зборувам за новите стандарди во Скопје, кога зборувам за новата инфраструктура, мислам токму на ова денеска што можеме да ја видиме дека се реализира чекор по чекор на улица 11 Октомври“, рече Шилегов. Градоначалникот на Општина Центар Саша Богдановиќ кажа дека новите дактилни патеки се многу поквалитетно изведени во споредба со претходно кога биле изработувани од пластика која брзо се кршела и корнела и сега нив воопшто ги нема. Пред еден месец Град Скопје заврши со реконструкција на коловозот на улицата 11 Октомври на потегот од крстосницата кај „Црвен крст“ до Собранието. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/novite-trotoari-gi-pravime-so-pechaten-beton-namesto-so-bekaton-plochki-reche-shilegov/ |
|
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #51 Posted: 17-Nov-2020 at 18:24 |
Се е ова супер, само нема да се сложам за печатениот бетон (во текстот штампан ).
На секаде низ свет за тротоари се користат почесто павер елементи (кај нас познати како бехатон плочки) Ќе набројам неколку причини: - подземните инсталации се (треба да бидат) најчесто под тротоарите. Откривањето на плочките е побезболно решение за санација на некој проблем одколку крпење на печатен бетон. Патем секаде низ свет инсталациите се под тротоарите, не под улиците. (Освен главните канализациски) - Аатмосферските води подобро понираат на ваков тип на патека и немаме формирање на "вирови" - овозможуваат креирање за најразлични дизајнерски креации. Разни форми, облици, бои, има и таки со отвори за трева. Поедноставено - разбиваат монотонија - Полесно се вклопуваат плочки кои се наменети за лица со ограничена мобилност. инт Со печатениот (штампан ) бетон ми изгледа дека некој сака да форсира свои фирим. Нешто слично како едно време бифшиот градоначалник на о. Карпош што "обожаваше" да реди бехатон. Дискусијата за стандардизација е дефинитивно придвужување во права насока. Но покрај геометриските минимуми за профил на една улица тука поголема тежина треба да има квалитетот на: асфалтната база, типот и квалитетот на бехатонските плочки, квалитетот на асфалтната база за велосипетски патеки (кој патем треба да е различен), хоризонталната сигнализација (Шокло ), позиционирање на контејнери (многу битно), локација за позиционирање на вертикална сигнализација итн.. Мислам, вакви стандарди има низ сите посериозни европски метрополи. Поарно нека ископираат некој во целост како што треба, а не "штампан" бетон |
|
FT
Senior Member Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #52 Posted: 17-Nov-2020 at 14:14 |
Мене ептен ми се допаѓаат(не се совршени секако). Кога шетам по тротоарите кај Соборна се чувствувам убаво и "европски".
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #53 Posted: 17-Nov-2020 at 14:00 |
На Партизанска се веќе направени, од раскрсницата кај т.н. зграда Тифани до раскрсницата кај Соборна црква.
|
|
За сè има вторпат
|
|
kiriOK
Senior Member Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1005 |
Quote Reply #54 Posted: 17-Nov-2020 at 13:44 |
Тротоарите на Партизанска беа наново правени за време на Стефчо, сега пак ќе ги прават?
|
|
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #55 Posted: 17-Nov-2020 at 13:32 |
Одлична вест. Добро е да се има стандардизација од овој тип, уште да почне да се применува пошироко и ќе може да се каже дека имаме напредок.
|
|
ಠ_ಠ
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #56 Posted: 17-Nov-2020 at 12:20 |
ШИЛЕГОВ: ВОВЕДУВАМЕ НОВИ СТАНДАРДИ ЗА ГРАДСКИТЕ ТРОТОАРИ
Градот Скопје воведува нови стандарди во работењето при изградба и реконструкција на улиците, а според новите стандарди на квалитет се и широките тротоари и велосипедските патеки на бул. 11. Октомври, 8. Септември, Партизански одреди, Даме Груев и други. - Мојата идеја е дека во следните две децении нашиот град треба да стане град со одржлив развој, град во кој надвор од автомобилскиот, секако мора да имаме соодветна инфраструктура и на алтернативниот сообраќај, пред се на велосипедскиот и на пешачкиот, како стандарди на коишто јас со граѓаните зборував во текот на мојата изборна кампања, а очекувам дека и граѓаните сакаат да ги применуваат. Ова е стандардот што веќе го работиме, гледате дека и центарот добива сосема нов лик и Скопје чекор по чекор станува онаков град каков што јас, меѓутоа и граѓаните на Скопје го замислуваме, а скопјани го заслужуваат – кажа Шилегов. На булеварот 11. Октомври, на потегот од булеварот Кочо Рацин до улицата Стив Наумов (Филип Втори Македонски) покрај коловозот се реконструирани и тротоарите и велосипедските патеки согласно со најновите стандарди за одржлива урбана мобилност. Велосипедската патека и тротоарот се доволно широки и физички одвоени со жардинјера со средишно зеленило или со дрворед за кои е поставен систем за наводнување капка по капка. Велосипедската и пешачката патека од коловозот се одвоени со заштитни столпчиња што дополнително ја зголемува безбедноста на пешаците и велосипедистите. За пешачките патеки исфрлени се од употреба плочките што брзо се оштетуваат и користен е печатен бетон кој е поотпорен како материјал и како таков поволен за пешачење. На настанот присуствуваше и градоначалникот на Општина Центар, Саша Богдановиќ. https://www.facebook.com/CityofSkopje |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #57 Posted: 18-Aug-2020 at 14:19 |
Го реконструираме тротоарот на крак на улица „Народен фронт“ во Капиштец, веднаш пред „Кам“ маркетот.
Во должина од 120 метри се реконструираат тротоарите, со што конечно ќе се реши проблемот со дивото паркирање и ќе се ослободи дополнителен простор за движење на пешаците. https://www.facebook.com/sasha.bogdanovik |
|
FT
Senior Member Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #58 Posted: 11-Aug-2020 at 00:40 |
Стварно не може да се донесе некој факинг закон со кој се забранува продажба на паркинг места? |
|
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #59 Posted: 10-Aug-2020 at 23:29 |
Од овој аспект може да се разгледува и неплаќањето патарини преку одење низ селски патишта. |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #60 Posted: 10-Aug-2020 at 22:14 |
Зашто тој утовар/истовар едноставно законски не го регулираат дека може да се одвива исклучиво од 23h-07h и готово. Едноставно е решението. Јебига, ќе пораснат цените на производите заради исплата на ноќни смени кај дистрибутерите, ама драстично ќе се зголеми квалитетот на урбаниот живот. Па крај краева тоа и е тајната на зголемување стандард, како едни со други да си плаќаме поскапо, така расте стандард со желба за подобро општество, а не со барање најефтина опција за све на сите страни, колку "да проаѓа" едвај работата за најефтино. Филозофии на живот се тоа, Low-GDP-man vs. High-GDP-man. Никогаш нема да научиме да сакаме да ни биде подобро за сите! Секогаш ќе има некој што мисли дека му текнало како поефтино да заебе, да ескивира некој трошок, да измуља некоја шема да ги заебе сите околу него по принципот "коле вола за кило меса". За сопственото "кило месо" да не даде 300-400 денара поголема дневница треба да "го заколеме волот" проточен сообраќај.
Edited by user8642 - 10-Aug-2020 at 22:17 |
|
Post Reply | Page <12345 14> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |