build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 04-Nov-2013 at 18:06
Originally posted by Denko

Bravos za makedonskata Vlada. Kupuva novi avtobusi za Skopje, a JSP starite (onie najkrs sto se) gi podaruva na opstinite (onie selskite) niz Makedonija. Dobra sema smislila Vladata ni reformska


Ова исто како во онаа приказна кадешто богатиот му купил џигер на сиромавиот.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 04-Nov-2013 at 17:58
Bravos za makedonskata Vlada. Kupuva novi avtobusi za Skopje, a JSP starite (onie najkrs sto se) gi podaruva na opstinite (onie selskite) niz Makedonija. Dobra sema smislila Vladata ni reformska
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 04-Nov-2013 at 17:49
абе ало, уште куцаме картонски картички ко некои примитивци, они возниот парк ќе го обновеле... малце ли се 300 и кусур автобуси за еден период?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 04-Nov-2013 at 17:44
ПЕТ МИЛИОНИ ЕВРА ЗА ПОДОБРУВАЊЕ НА ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ

В година 320 милиони денари (околу 5,1 милиони евра) ќе бидат потрошени за подобрување на јавниот градски превоз, пишува во предлог-буџетот на Владата, кој допрва ќе се најде на дневен ред на собраниска седница. Нема детаљно објаснување што значи инвестицијата, односно дали ќе се купуваат уште автобуси.

Од Градот не беа запознаени со оваа новина во буџетот за 2014 година, а директорот на ЈСП, Мишо Николов, не беше достапен за изјава.

- Основна цел на оваа потпрограма е квалитетно и ефикасно задоволување на потребите за современ јавен градски превоз во главниот град како предуслов за поквалитетно живеење на населението - се вели во предлог-буџетот за 2014 година.

http://dnevnik.mk/?ItemID=8F13AE90E748A5438C9956EAD3A11123
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 05-Aug-2013 at 00:30
Украински ЛАЗ-овец, по украински улици, чисто да не умре нишкава

http://raw.prochan.com/CCTV/t/70d_1368721864
Back to Top
MkD4eveR View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2013
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote MkD4eveR Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 30-May-2013 at 01:16
@Santehnik The bus number is 1037
http://civil.org.mk/wp-content/uploads/2013/03/IMG_1767.jpg
Back to Top
Santehnik View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Apr-2011
Location: UA Kiev
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Santehnik Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 09-Apr-2013 at 14:21
Hello! Please tell me, is somebody know bus number which burned albanians?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 30-Mar-2013 at 00:39
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A4D16001D6943D4295125B502E53A69D


Прокисна уште еден украински автобус

Патниците во автобусот „5“ во понеделникот вечерта отворале чадори за да се заштитат од водата што на некои места капела од таванот на автобусот

ДЕСПИНА ТРАЈКОВСКА



Украинските автобуси повторно ги покажуваат своите слабости, се пожалија неколкумина наши читатели. Тврдат дека во понеделникот во попладневните часови во автобусот што сообраќал на линијата „5“ прокиснувало од сите страни. Згора на се', внатре било речиси темница. Од тие причини велат не можеле да направат фотографија како доказ дека во возилото наместа имало вирови вода од дождот кој непрестано паѓаше попладнето. 

„Се возев од Ново Лисиче кон Центар со автобусот што поаѓа десетина минути пред 20 часот. Кога влегов внатре буквално се збунив, наместа лиеше како од кабел. Имаше патници кои за да се заштитат од дождот отворија чадори. Сакав со мобилен да ја сликам атмосферата во автобусот, но бидејќи од дваесетина внатрешни светилки работеа едвај две-три, не успеав да направам квалитетна фотографија. Но, одговорно тврдам дека се' е вистина. Кога се симнав од автобус ја прочитав регистарската табличка. Станува збор за украински автобусот СК-859-УВ“, тврди наша читателка. За неа е потполно несфатливо како е можно нови автобуси да прокиснуваат.

„Толку пари се потрошија за автобусите и за толку кусо време еве што се случува. Не ми е јасно дали автобусите се неквалитетни, купивме ли вреќа без дно или што е работата“, коментира читателката, која во понеделникот вечерта се возела со украинската „5“.

Од ЈСП „Скопје“ знаат за случајот. Велат дека покривот на автобусот во моментов се санира, а истовремено, превентивно се врши проверка на сите украински автобуси.

„За случајот разбравме уште истата вечер и автобусот веднаш беше исклучен од сообраќај. Со оглед на тоа дека двајца Украинци од производителот ’ЛАЗ‘ веќе извесен период се во Скопје, веднаш ги повикавме да го прегледаат возилото и да го отстранат недостатокот“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП.

Тој не беше во можност да објасни од кои причини прокиснувало во „петката“, но најави дека механичарите од ЛАЗ гарантирале дека во иднина тоа нема да се повтори. 

Инаку, ова не е прв пат украинските автобуси да прокиснуваат. Досега во два наврата дожд проби во три возила кои сообраќаа најчесто на линијата „24“. Тогаш, како што рекоа од ЈСП, причина за течењето била фабричка грешка. И во тој случај претпријатието ја искористи гаранцијата на возилата и пропустот беше отстранет.




Edited by Cloverstack - 30-Mar-2013 at 01:20
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 08-Mar-2013 at 16:27
Edna informacija koja e vo korist na ostanatite "LAZovci":
"Piromanot e uapsen, avtobusite mozat mirno da setaat po skopskite ulici"!

http://www.sitel.com.mk/node/64875
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 06-Mar-2013 at 21:50
Originally posted by gjoko

јас кога сум одел на увиди на пожари сум ги прашувал оштетените дали им е возилото каско осигурано и какво каско имаат-дали им го опфаќа и пожарот.сега каското е многу растегнато,постојат многу варијанти

во еден случај на опожарено Ауди ТТ(сумљиво вкрај) осигурителната компанија несакаше да му исплати пари па викаа стручњаци од фабрика да им вештачат.се влечеше спорот најмалку 5-6 години по судови иако беше фул каско и нова кола
Da Gjoko, tuka lezi zajakot. Ima poveke vidovi da kasko a osiguritelnite kompanii (sekade vo svetot) tesko go odvrzuvaat keseto i zatoa se "uspesni" i pravat golemi dobivki.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 06-Mar-2013 at 17:11
јас кога сум одел на увиди на пожари сум ги прашувал оштетените дали им е возилото каско осигурано и какво каско имаат-дали им го опфаќа и пожарот.сега каското е многу растегнато,постојат многу варијанти

во еден случај на опожарено Ауди ТТ(сумљиво вкрај) осигурителната компанија несакаше да му исплати пари па викаа стручњаци од фабрика да им вештачат.се влечеше спорот најмалку 5-6 години по судови иако беше фул каско и нова кола
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 06-Mar-2013 at 16:49
Originally posted by Denko

Originally posted by BOJAN

Ми се чини дека законот е јасен, секое возило вклучено во сообраќајот мора да биде осигурано, процедура која што е идентична како и вадењето на регистерски таблички за возилото. Ако автобусот настрадал, тогаш не гледам причина осигурителната компанија да го покрие трошокот.

И да се разбереме, осигурителните компании вадат десетици милиони евра годишно без притоа да им се случи ниту еден ваков случај. Процентот на зачестеност на сообраќајќи и вакви инциденти и штетата од нив е помала од профитот што го вадат од граѓаните.
Tocno deka zakonot e jasen. Dolemata e dali avtobusite se full-kasko osigurani? Ako ne se full-kasko osigurani, nema da dobijat otsteta so koja ke mozat da kupat nov avtobus, kapiras?


Денко, те разбрав. Сепак, веројатно од ЈСП - Скопје си знаат каков тип на осигурување одбрале при тендерската постапка
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 06-Mar-2013 at 16:21
Originally posted by BOJAN

Ми се чини дека законот е јасен, секое возило вклучено во сообраќајот мора да биде осигурано, процедура која што е идентична како и вадењето на регистерски таблички за возилото. Ако автобусот настрадал, тогаш не гледам причина осигурителната компанија да го покрие трошокот.

И да се разбереме, осигурителните компании вадат десетици милиони евра годишно без притоа да им се случи ниту еден ваков случај. Процентот на зачестеност на сообраќајќи и вакви инциденти и штетата од нив е помала од профитот што го вадат од граѓаните.
Tocno deka zakonot e jasen. Dolemata e dali avtobusite se full-kasko osigurani? Ako ne se full-kasko osigurani, nema da dobijat otsteta so koja ke mozat da kupat nov avtobus, kapiras?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 06-Mar-2013 at 09:55
Ми се чини дека законот е јасен, секое возило вклучено во сообраќајот мора да биде осигурано, процедура која што е идентична како и вадењето на регистерски таблички за возилото. Ако автобусот настрадал, тогаш не гледам причина осигурителната компанија да го покрие трошокот.

И да се разбереме, осигурителните компании вадат десетици милиони евра годишно без притоа да им се случи ниту еден ваков случај. Процентот на зачестеност на сообраќајќи и вакви инциденти и штетата од нив е помала од профитот што го вадат од граѓаните.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 05-Mar-2013 at 23:54
Sosema e logicno nova relativno skapa kola da se osigura kasko. No mene licno ne mi se veruva deka JSP site novi avtobusi gi ima kasko osigurano. Ako osiguritelnite kompanii za "normalno" osiguran avtobus vaka lesno davat pari so moze da se kupi nov, odamna ke bea bankrotirani.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 05-Mar-2013 at 00:06
Неверојатно, но да ти бил осигурен, па ќе набавеле нов.

http://www.sitel.com.mk/zapaleniot-avtobus-bil-osiguran-jsp-kje-nabavi-nov
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 04-Mar-2013 at 23:37
ако е фул каско,тие ќе платат а потоа судски ќе го гонат сторителот на штетата(ако е НН ќе го остават тоа за `некојпат`)
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 04-Mar-2013 at 14:11
Kolku sto mi e poznato vo mnogu evropski zemji osiguritelnite kompanii ne plakaat odsteta za steti pricineti od nasilni demonstracii (vandalizam). Znae li nekoj kako stojat rabotite na ovaa tema vo Makedonija?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 03-Mar-2013 at 02:49
инаку, каменуван бил и противпожарниот камион кој стигнал на местото уште пред пожарот да го зафати целосно автобусот и бил повреден и еден од пожарникарите... знам дека не е место, ама навистина нема крај на идиотизмот во оваа конкретна случка Bash


Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 03-Mar-2013 at 00:20
Eden "Lazovec" pomalku.

Edited by BOJAN - 03-Mar-2013 at 01:05
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.