build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Воздухопловство (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15196
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 02-Aug-2016 at 08:15
СКП, пред некој ден







Антонов АN12



Илјушин ИЛ-76



https://twitter.com/skopjeairport/media

Edited by Џоле - 02-Aug-2016 at 08:22
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15196
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 06-Jun-2016 at 16:47
За сè има вторпат
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 08-Mar-2016 at 11:23
Originally posted by stratus

Едно прашање до поупатените. Дали е возможно да се воспостави линија Скопје-Охрид. Колку би била исплатлива, колку време би траел летот, колку би чинел билетот ..?


Не.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 07-Mar-2016 at 17:28
Кога ќе се изгради целосно автопатот ќе се стига за некои 1 саат и 30 мин, со автобус макс 2 часа при што нема логика ништо друго како алтернатива сем воз кој е реален колку и поставување на македонско знаме на месечината.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 07-Mar-2016 at 15:08
Едно прашање до поупатените. Дали е возможно да се воспостави линија Скопје-Охрид. Колку би била исплатлива, колку време би траел летот, колку би чинел билетот ..?

Edited by stratus - 07-Mar-2016 at 15:09
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15196
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 23-May-2015 at 13:32
Дечки, администраторот на овој форум (exyuavforum.herobo.com)ме замоли да бидам модератор на македонската секција. Исто така, му предложив да ви понудам да се зачлените на форумот и да споделувате информации поврзани со авијацијата во нашата земја. Така што, кој е заинтересиран, нека повели.

http://exyuavforum.herobo.com/index.php
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 26-Apr-2015 at 18:05
на видеава личи како експлозијата да го оштетила системот за спуштање на тркалата
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 26-Apr-2015 at 12:23
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 25-Apr-2015 at 20:38
Problemot e vo toa sto samata eksplozija na motorot moze da sozdade dopolnitelno ostetuvanja npr. na aerodinamikata ili na sistemot za upravuvanje, koi mozat da bidat kobni za letaloto.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 25-Apr-2015 at 12:32
Самиот авион А320 како овој во случката е сертифициран да лета со еден мотор подолго време (се случува почесто од што сакате да верувате), па така кога има engine fire, прва работа е да се идентификува и угаси моторот (погрешна идентификација на тоа кој мотор треба да се угаси беше причината за ATR-от што падна во Тајван) и да се прекине доводот на гориво. После тоа, сето останато е вежбано на симулатор, и не е нешто невозможно да се спроведе (се случува и ова често).

Сепак, реалноста е различна секој пат, и никогаш не е школски пример, бидејќи во случајов моторот не само што се запалил, туку имало и експлозија која го оштетила крилото.

Сепак, должам да кажам дека возраста нема никаква врска со справувањето со ситуациите. Тука има врска присебноста и добрата подготвеност, а тие се особини кои се стекнуваат со мноооогу часови поминати во симулатор каде што сите капетани и први офицери имаат поминато низ многу незгодни ситуации како оваа, а богами и многу погадни. Воедно и кабинскиот екипаж е трениран да се справува со вакви настани, па оттаму и успешната евакуација на сите патници.

All's well that ends well. Добро се справија и во Катманду. Секоја чест и за екипажот што ги евакуира сите патници без жртви.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 25-Apr-2015 at 11:56
Пилот не е зафрканција. Какви нерви треба да имаш да приземјиш авион што гори. Секоја чест. Ова според мене го можат само искусни пилоти. Затоа и малку ми беше чудно кога разбрав дека пилотите кои биле во авионот кој падна во Франција биле 28 и 34 години. Според мене ова е премлада екипа. Се случи тоа што се случи со тој авион во тој случај не беше пресудно искуството. Но во вакви случаи кога има дефект на авионот не сум сигурен дека еден 34 годишњак е во состојба вака ладнокрвно да изреагира.

Edited by kultuzin - 25-Apr-2015 at 11:58
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 25-Apr-2015 at 11:53
Морничаво..... Видеа од инцидентот на Туркиш.



Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 17-Dec-2014 at 00:26
Занимлив линк....

http://www.macvacc.org/en/http://www.macvacc.org/en/

Edited by Џоле - 17-Dec-2014 at 00:30
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 28-Oct-2014 at 15:32
Windowless plane would let passengers see world around them



If a window seat is enough to make you nervous on a flight, you might want to avoid a new kind of plane that could fly in as soon as a decade.

UK-based tech innovation company Centre for Process Innovation (CPI) hopes to be among the first to design a windowless aircraft. Instead of windows, the plane would have high-definition, flexible screens to show what's happening outside, as it soars through the air.



In other words, there are no actual windows in the plane's passenger section; the displays create the illusion that the cabin walls are transparent.

The concept for windowless aircrafts with displays isn't entirely new. A Paris-based company has a similar project in development, and there's also a design in the works for a windowless jet. But CPI believes the vision could become a reality within 10 years.

The imaging you'd see from the panels would come from mounted cameras outside of the aircraft that the developers say could offer an unobstructed panoramic view, meaning no visible wings or engines. Users could adjust the settings and use the displays for in-flight services, the company said.

The plane would use OLED screens (a high-end, thin-film display technology) with protective coatings made to preserve the displays for its lifetime.

Passengers would also be able to see and set their screen to show a live stream of outside surroundings from a completely different portion of the plane.

But this isn't just about a sleek new flight experience. CPI has made some pretty substantial claims about what this sort of technology could do for the flight industry. For starters, the plane walls would be thinner, more lightweight and stronger than what we have now.



It's also cheaper, CPI said, which could lead to less costly flights for consumers. According to its calculations, each time plane weight reduces 1%, there's a 0.75% savings in fuel cost, so the passenger, manufacturer and the airline will save money.

Of course, what the company said will happen and what actually happens could be very different things, but if you aren't flat-out terrified of this plane model, it could be a fascinating development for commercial aircrafts.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15196
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 28-Oct-2014 at 14:40




mia.mk
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15196
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 26-Jun-2014 at 17:43
Мислам дека е на владата.
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 26-Jun-2014 at 17:28
Previous
чиј е?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15196
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 26-Jun-2014 at 13:46




За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15196
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 04-Jun-2014 at 17:35




disinternacional.com.mk
За сè има вторпат
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 18-Feb-2014 at 11:16
PART OF A STORY WORTH TELLING


JOIN OUR AWARD WINNING 5-STAR CABIN CREW TEAM,
SKOPJE, MACEDONIA


As the National Airline of the State of Qatar, we seek to reflect the best of Qatar's warm and generous hospitality. Dinner in Paris, Lunch in New York, Breakfast in Montreal, while cruising around the world at 40,000 feet on some of the most modern aircraft in the world is definitely not your typical office job.

Qatar Airways is known to be a truly world class, 5 star global airline, challenging established norms and a leader in airline hospitality. On the ground and in the air we offer our customers a powerful approach to service.

Our Cabin Crew are Qatar Airways' Ambassadors to the world.

The Qatar Airways Cabin Crew team is growing. We are looking for candidates who can deliver our mission by providing "Excellence in everything we do". Known for our 5 star hospitality, we look for future Cabin Crew who can be part of our "World Class Global Brand".

Join our multinational Cabin Crew Team and enjoy a tax-free remuneration package including accommodation, allowances and transportation for duty.

SKOPJE (Open-day: Male and Female Cabin Crew)
Venue: HOLIDAY INN SKOPJE, Mosa Pijade 2, 1000 Skopje
Date: 01st March 2014
Time: 09:00 a.m. sharp
Attire: Formal Business attire

Please bring your CV in English personally along with full length and passport size photographs. Shortlisted candidates will be required to attend further processes over the next day.

The above positions will be based in Doha, State of Qatar.
For further information, please visit www.qatarairways.com

http://news.vrabotuvanje.com.mk/index.php/vrabotuvanje-news-svet/item/259-cabin-crew
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.539 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.