![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 26> |
Author | |
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Што и да е. Подземните улици се скапи решенија особено на места каде што има згради и неможе да се оди со површински коп. Имам информација за Градот Карлсруе (Karlsruhe) во Германија каде што за околу 2 километра подземна инфраструктура за трамваи и автомобили ќе се потроши приближно една милијарда евра. Градежните работи отпочнаа пред четири години и уште се работи на подготовка на теренот за бушење, а со бушење ќе се почне во октомври. Целиот проект е планирано да заврши некаде 2018 година, но не е за чудо да се пробие рокот. Затоа мислам дека како решение за Скопје многу подобро е да се прошири Даме Груев а Димитрија Чуповски да се затвори. Исто така треба да се форсира проектот за спуштање под земја на дел од Јужниот Булевар онака како што стои во договорот со фирмата која сака да го гради комплексот позади старата железничка.
|
|
![]() |
|
Xpoznat ![]() Newbiе ![]() Joined: 02-Feb-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Мислам на 4 ленти во една насока и 4 ленти во друга насока (под земја)
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Мислиш на Даме Груев да се направи комбинирана улица???
|
|
![]() |
|
Xpoznat ![]() Newbiе ![]() Joined: 02-Feb-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Ако веќе Даме Груев се проширува зошто она да не се направи како што викам. 4 ленти под земја во еден правец и 4 ленти на површина , во спротивен правец. Зборувам како замена за сегашното избрано решение.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Мислам дека решението не е добро. Не е поентата на еден град сообраќајот да го насочува кон центарот а со тоа да се зголемува бучавата и загаденоста на воздухот. центарот на секој град би требало да биде пешачка зона. Треба да се работи на менување на нашиот менталитет одење во ВЦ со автомобил. Во таа насока според мене треба да се работи на инфраструктура за велосипеди и јавен градски превоз, а оној што сака да користи автомобил нека го врти центарот. Во таа насока има планови Димитар Чуповски комплетно да се затвори за сообраќај, а да се прошири Даме Груев на ниво на булевар. Јас ја подржувам оваа идеа и според мене Димитрија Чуповски од Палома Бјанка па се до Раскрсницата кај Собранието би требало да биде пешачка зона. Во најлош случај да се дозволи да поминуваат неколку автобуски линии.
|
|
![]() |
|
Xpoznat ![]() Newbiе ![]() Joined: 02-Feb-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Здраво на сите бидејќи ова ми е прв пост на форумов.
Ме интересира дали некогаш како решение за подземна улица која ќе го растерети центарот е разгледувано улицата Димитрије Чуповски да се “прошири“ на тој начин што ќе се направи во две нивоа. Едно ниво, подземно, со 4 ленти во една насока. Второ ниво на исто ниво со сегашната улица, со 4 ленти во спротивна насока од подземните. Не ли е ова поевтино решение? Сепак се отвара проток на 4 нови ленти (а не 2 како во сегашното решение), поедноставно е за градба (нема да поминува под Камени мост и сл.) Што мислите вие? |
|
![]() |
|
Portal ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
![]() ![]() |
Ne se normalni zimi see gi iskopirale site ostanati informacii od podzemniot tunel i dopisale Limak, ama se povikuvaat na MIA
![]() Edited by Portal - 21-Sep-2013 at 00:29 |
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Очигледно „Фактор“ не е баш некој фактор во онлајн новинарството. Се мисли на подземната сообраќајница која турскиот инвеститор Лимак (кој го доби земјиштето кај Музеј на Град Скопје) ќе ја гради под Јужен булевар, а врз сегашниот „булевар“ ќе се градат објекти.
Edited by OCB - 20-Sep-2013 at 21:52 |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Ne razbiram sto kupil limak? Ulica?
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Подготовките течат, под кејот на Вардар ќе се копа подземната сообраќајница
20/09/2013 // Пред 2 часа // ИНФРАСТРУКТУРА // Коментирај podzemna soobrkajnica komplek banki Почна постапката за изградба на подземната сообраќајница под кејот на реката Вардар, а сите подготовките се пред крај, тврди градоначалникотот на Град Скопје, Коце Трајановски, во интервју за МИА. Според него, Градот планира да изгради подземна сообраќајница од булеварот „Илинден“, под кејот на Вардар, до крстосницата кај Комплекс банки, со придружната инфраструктура. Подземната сообраќајница треба да биде долга 1.300 метри, од коишто 900 метри под земја Град Скопје склучил договор со компанијата „Лимак“ од Република Турција со којшто се уредуваат односите за изградба на овој подземен булевар, во согласност со Деталниот урбанистички план за овој дел од градот, вели Трајановски. „Компанијата „Лимак“, според договорот, откако ќе ја изгради подземната сообраќајница има обврска да ја предаде во владение на Град Скопје. Чекаме од компанијата „Лимак“ која го откупи земјиштето од Министерството за транспорт и врски да го подготви проектот за изведба на овој сложен зафат“, вели Трајановски. Од покрупните инфраструктурни проекти, вели Трановски, се работиме на документација за проширување на улицата „Трета македонска бригада“, за проширување на булеварот „Партизански одреди“ до Ѓорче Петров, за улиците „Босна и Херцеговина“, „Павел Шатев“, „Христијан Тодоровски-Карпош“, „Даме Груев“ и многу други проекти. Некои планирани зафати се во фаза пред реализација, за некои се распишани јавни повици за избор на изведувачи, а за трети се подготвуваат проектите, појаснува скопскиот градоначалник. http://faktor.mk/archives/73295?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=podgotovkite-techat-pod-kejot-na-vardar-kje-se-kopa-podzemnata-soobrakjajnica |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
и градоначалникот и консултанските компании кажуваат дека од кај соборна неможи да се изведи подземната улица.неможи ние да знаеме подобро.си има тука пресметки кои кажуваат можи или не.ни на крај на памет не ми паѓа дека градот не сака да оди од кај крајот на партизанска.едноставно не е изводливо
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Од она што може да се види од проектот за варијантата кој е продолжување на илинденска во делот на Камени мост секако ќе треба да се иде со тунелско копање, претпоставувам најверојатно со истата машина со која би се вршело тунелско копање и во варијантата каде подземната би била продолжување на партизанска со тоа што ќе понира кај соборна. Јас мислам дека точно и тој дел на копот ја дига цената за оваа поефтина варијанта. А мојата логика вели чим веќе ќе се ангажира машина, зошто да не се направи првичниот план.....Да не спомнувам дека во тој случај подобро е да се направи поголем тунел кој ќе може да вдоми и железнички линии за градски шински превоз. Како и да е само ќе ја повторам старата поговорка: сиромавиот плаќа двапати.
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Јас колку што знам Тифани пречи затоа што влезот бил планиран да почне да понира кај нејзе ,но доколку влезот почне да понира кај Соборна мислам дека не би имало никаков проблем , Тифани има еден подземен кат (колку што сум запознат) и тој не е подлабок од 3.5м уште 2 метри темели надоле да има тоа значи 5.5 метри ,а улицата може да понира на 7-8 метри со што ниеден објект не би пречел, односно ниеден објект во тој дел нема темели подлабоки од Тифани (освен сега можеби Мериот кој не би играл голема улога и онака кога улицата треба да скршнува) .
Што е во однос на другиот проект Илинденска - К.Ј.Питу доколку е планиран да има само 2 ленти (една во правец) тогаш не се согласувам да се гради ниту за 30милиони евра ,едноставно немаме потреба од толкав трошок за нешто што ќе претставува уште поголем проблем во градот и што ќе биде тесно грло , за истите пари може да изградат цел друг булевар. Edited by daci92 - 03-Sep-2013 at 18:34 |
|
![]() |
|
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Online Posts: 417 |
![]() ![]() |
![]() Edited by G.I. Joe - 03-Sep-2013 at 05:02 |
|
![]() |
|
makedon4e ![]() Newbiе ![]() Joined: 22-Jul-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Колку што сум запознаен во изградбата на оваа улица прече и камениот мост чијшто темели навлегуваат длабоко и во делот покрај Вардар, но не знам дали е пронајдено некое решение за тоа.
|
|
![]() |
|
Danndy ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
![]() ![]() |
А за велосипеди ќе биде улицава, или како? 1 лента во правец?
![]() |
|
Traveling.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
СКОПЈЕ 02.09.2013, 15:21 Поради скапите понуди можен нов тендер за подземната улица Понудените цени се повисоки од проектираната која изнесувала меѓу 40 и 45 милиони евра Градоначалникот Коце Трајановски не ја исклучува можноста да го повтори тендерот за избор на фирма која ќе ја гради подземната улица од Влада до Народна банка. Иако допрва ќе се врши евалуација на понудите, големата разлика помеѓу понудените и проектираната цена е причина што Трајановски уште од сега е ставен на маки. Тој како да е затечен од висината на четирите понуди, кои се движат од 57 до 92 милиони евра, а проектираната цена за изградба на улицата изнесуваше помеѓу 40 и 45 милиони евра. „Имаше голем интерес од фирми што зедоа тендерска документација. За жал, се пријавија само четири компании. Точно е дека цените се повисоки од проектантската цена, што малку не' изненади. Меѓутоа, почнуваат евалуациите, во смисла на тоа кој има комплетна документација, кој нема и слично. Со оглед на тоа што две третини од средствата ќе ги обезбеди Владата, а една третина Град Скопје, ќе направиме консултации со Владата за да видиме како ќе одиме натаму, бидејќи, секогаш кога во една јавна набавка цените се поголеми од предвидените и од проектираните, ако не може дополнително да се издвојат финансиски средства за да се заокружи финансиската конструкција, тендерот ќе се повтори“, рече вчера градоначалникот Трајановски. (Дс.Т.) http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=5D98B768B11D4349982237B96351CA06 |
|
![]() |
|
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
ај па и ти знаеш дека надреализам цвета по воздух кај нас,не ме чуди да ја кренат и онаа од спротива иако тоа требаше да го сторат најнапред пред воопшто и да го истоварат уставен на кеј,а потем да ги направат едносмерни! во најмала рака ко што веќе е доста пати напоменато бар за некое лрт во иднина ова би било добра закрпа,но мислам дека по трасирањето на главниот тунел под плоштад ваквата импровизација и навистина ќе стане сервисна улица за потребите на службите за тревожење и гранапите во трговски, можеби паркингот под плоштад, и тук таму веспи и точаци!? |
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
![]() |
|
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Online Posts: 417 |
![]() ![]() |
![]() Edited by G.I. Joe - 02-Sep-2013 at 19:05 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |