build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 02-Feb-2014 at 14:48
Што и да е. Подземните улици се скапи решенија особено на места каде што има згради и неможе да се оди со површински коп. Имам информација за Градот Карлсруе (Karlsruhe) во Германија каде што за околу 2 километра подземна инфраструктура за трамваи и автомобили ќе се потроши приближно една милијарда евра. Градежните работи отпочнаа пред четири години и уште се работи на подготовка на теренот за бушење, а со бушење ќе се почне во октомври. Целиот проект е планирано да заврши некаде 2018 година, но не е за чудо да се пробие рокот. Затоа мислам дека како решение за Скопје многу подобро е да се прошири Даме Груев а Димитрија Чуповски да се затвори. Исто така треба да се форсира проектот за спуштање под земја на дел од Јужниот Булевар онака како што стои во договорот со фирмата која сака да го гради комплексот позади старата железничка.
Back to Top
Xpoznat View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Feb-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Xpoznat Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 02-Feb-2014 at 14:37
Мислам на 4 ленти во една насока и 4 ленти во друга насока (под земја)
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 02-Feb-2014 at 14:32
Мислиш на Даме Груев да се направи комбинирана улица???
Back to Top
Xpoznat View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Feb-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Xpoznat Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 02-Feb-2014 at 14:30
Ако веќе Даме Груев се проширува зошто она да не се направи како што викам. 4 ленти под земја во еден правец и 4 ленти на површина , во спротивен правец. Зборувам како замена за сегашното избрано решение.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 02-Feb-2014 at 14:04
Мислам дека решението не е добро. Не е поентата на еден град сообраќајот да го насочува кон центарот а со тоа да се зголемува бучавата и загаденоста на воздухот. центарот на секој град би требало да биде пешачка зона. Треба да се работи на менување на нашиот менталитет одење во ВЦ со автомобил. Во таа насока според мене треба да се работи на инфраструктура за велосипеди и јавен градски превоз, а оној што сака да користи автомобил нека го врти центарот. Во таа насока има планови Димитар Чуповски комплетно да се затвори за сообраќај, а да се прошири Даме Груев на ниво на булевар. Јас ја подржувам оваа идеа и според мене Димитрија Чуповски од Палома Бјанка па се до Раскрсницата кај Собранието би требало да биде пешачка зона. Во најлош случај да се дозволи да поминуваат неколку автобуски линии. 
Back to Top
Xpoznat View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Feb-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Xpoznat Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 02-Feb-2014 at 11:49
Здраво на сите бидејќи ова ми е прв пост на форумов.
Ме интересира дали некогаш како решение за подземна улица која ќе го растерети центарот е разгледувано улицата Димитрије Чуповски да се “прошири“ на тој начин што ќе се направи во две нивоа. Едно ниво, подземно, со 4 ленти во една насока. Второ ниво на исто ниво со сегашната улица, со 4 ленти во спротивна насока од подземните. Не ли е ова поевтино решение? Сепак се отвара проток на 4 нови ленти (а не 2 како во сегашното решение), поедноставно е за градба (нема да поминува под Камени мост и сл.)
Што мислите вие?
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 21-Sep-2013 at 00:14
Ne se normalni zimi see gi iskopirale site ostanati informacii od podzemniot tunel i dopisale Limak, ama se povikuvaat na MIA Thumbs%20Up

Edited by Portal - 21-Sep-2013 at 00:29
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 20-Sep-2013 at 21:51
Очигледно „Фактор“ не е баш некој фактор во онлајн новинарството. Се мисли на подземната сообраќајница која турскиот инвеститор Лимак (кој го доби земјиштето кај Музеј на Град Скопје) ќе ја гради под Јужен булевар, а врз сегашниот „булевар“ ќе се градат објекти.

Edited by OCB - 20-Sep-2013 at 21:52
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 20-Sep-2013 at 20:36
Ne razbiram sto kupil limak? Ulica?LOLLOLLOL
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 20-Sep-2013 at 20:24
Подготовките течат, под кејот на Вардар ќе се копа подземната сообраќајница
20/09/2013 // Пред 2 часа // ИНФРАСТРУКТУРА // Коментирај
podzemna soobrkajnica komplek banki
Почна постапката за изградба на подземната сообраќајница под кејот на реката Вардар, а сите подготовките се пред крај, тврди градоначалникотот на Град Скопје, Коце Трајановски, во интервју за МИА. Според него, Градот планира да изгради подземна сообраќајница од булеварот „Илинден“, под кејот на Вардар, до крстосницата кај Комплекс банки, со придружната инфраструктура. Подземната сообраќајница треба да биде долга 1.300 метри, од коишто 900 метри под земја

Град Скопје склучил договор со компанијата „Лимак“ од Република Турција со којшто се уредуваат односите за изградба на овој подземен булевар, во согласност со Деталниот урбанистички план за овој дел од градот, вели Трајановски.

„Компанијата „Лимак“, според договорот, откако ќе ја изгради подземната сообраќајница има обврска да ја предаде во владение на Град Скопје. Чекаме од компанијата „Лимак“ која го откупи земјиштето од Министерството за транспорт и врски да го подготви проектот за изведба на овој сложен зафат“, вели Трајановски.

Од покрупните инфраструктурни проекти, вели Трановски, се работиме на документација за проширување на улицата „Трета македонска бригада“, за проширување на булеварот „Партизански одреди“ до Ѓорче Петров, за улиците „Босна и Херцеговина“, „Павел Шатев“, „Христијан Тодоровски-Карпош“, „Даме Груев“ и многу други проекти.

Некои планирани зафати се во фаза пред реализација, за некои се распишани јавни повици за избор на изведувачи, а за трети се подготвуваат проектите, појаснува скопскиот градоначалник.
http://faktor.mk/archives/73295?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=podgotovkite-techat-pod-kejot-na-vardar-kje-se-kopa-podzemnata-soobrakjajnica
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 05-Sep-2013 at 09:45
и градоначалникот и консултанските компании кажуваат дека од кај соборна неможи да се изведи подземната улица.неможи ние да знаеме подобро.си има тука пресметки кои кажуваат можи или не.ни на крај на памет не ми паѓа дека градот не сака да оди од кај крајот на партизанска.едноставно не е изводливо
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 05-Sep-2013 at 03:35
Од она што може да се види од проектот за варијантата кој е продолжување на илинденска во делот на Камени мост секако ќе треба да се иде со тунелско копање, претпоставувам најверојатно со истата машина со која би се вршело тунелско копање и во варијантата каде подземната би била продолжување на партизанска со тоа што ќе понира кај соборна. Јас мислам дека точно и тој дел на копот ја дига цената за оваа поефтина варијанта. А мојата логика вели чим веќе ќе се ангажира машина, зошто да не се направи првичниот план.....Да не спомнувам дека во тој случај подобро е да се направи поголем тунел кој ќе може да вдоми и железнички линии за градски шински превоз. Како и да е само ќе ја повторам старата поговорка: сиромавиот плаќа двапати.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 03-Sep-2013 at 18:32
Јас колку што знам Тифани пречи затоа што влезот бил планиран да почне да понира кај нејзе ,но доколку влезот почне да понира кај Соборна мислам дека не би имало никаков проблем , Тифани има еден подземен кат (колку што сум запознат) и тој не е подлабок од 3.5м уште 2 метри темели надоле да има тоа значи 5.5 метри ,а улицата може да понира на 7-8 метри со што ниеден објект не би пречел, односно ниеден објект во тој дел нема темели подлабоки од Тифани (освен сега можеби Мериот кој не би играл голема улога и онака кога улицата треба да скршнува) .

Што е во однос на другиот проект Илинденска - К.Ј.Питу доколку е планиран да има само 2 ленти (една во правец) тогаш не се согласувам да се гради ниту за 30милиони евра ,едноставно немаме потреба од толкав трошок за нешто што ќе претставува уште поголем проблем во градот и што ќе биде тесно грло , за истите пари може да изградат цел друг булевар.


Edited by daci92 - 03-Sep-2013 at 18:34
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Online
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 03-Sep-2013 at 05:01
Originally posted by gjoko

Јое,незнам на што мислиш кога кажуваш скршнување во лево.јас тука негледам простор за скршнување освен со остра кривина која во тој случај би била права црна точка-т.е. кланица

Gledaj vo podzemniot bulevar so isprekinati linii sto e nacrtan, iako skrsnuvanjeto mozi mnogu poblago da se nacrta i porano da pocni, sepak toa ne e razraboteno ovde.. Toj bulevar e od GUP-ot 2002 godina     


Edited by G.I. Joe - 03-Sep-2013 at 05:02
Back to Top
makedon4e View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 22-Jul-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote makedon4e Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 03-Sep-2013 at 04:19
Колку што сум запознаен во изградбата на оваа улица прече и камениот мост чијшто темели навлегуваат длабоко и во делот покрај Вардар, но не знам дали е пронајдено некое решение за тоа.
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 03-Sep-2013 at 03:13
А за велосипеди ќе биде улицава, или како? 1 лента во правец?
Traveling.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 02-Sep-2013 at 23:38
Јое,незнам на што мислиш кога кажуваш скршнување во лево.јас тука негледам простор за скршнување освен со остра кривина која во тој случај би била права црна точка-т.е. кланица

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 02-Sep-2013 at 23:28

СКОПЈЕ
    
02.09.2013, 15:21
Поради скапите понуди можен нов тендер за подземната улица

Понудените цени се повисоки од проектираната која изнесувала меѓу 40 и 45 милиони евра

Градоначалникот Коце Трајановски не ја исклучува можноста да го повтори тендерот за избор на фирма која ќе ја гради подземната улица од Влада до Народна банка. Иако допрва ќе се врши евалуација на понудите, големата разлика помеѓу понудените и проектираната цена е причина што Трајановски уште од сега е ставен на маки. Тој како да е затечен од висината на четирите понуди, кои се движат од 57 до 92 милиони евра, а проектираната цена за изградба на улицата изнесуваше помеѓу 40 и 45 милиони евра.

„Имаше голем интерес од фирми што зедоа тендерска документација. За жал, се пријавија само четири компании. Точно е дека цените се повисоки од проектантската цена, што малку не' изненади. Меѓутоа, почнуваат евалуациите, во смисла на тоа кој има комплетна документација, кој нема и слично. Со оглед на тоа што две третини од средствата ќе ги обезбеди Владата, а една третина Град Скопје, ќе направиме консултации со Владата за да видиме како ќе одиме натаму, бидејќи, секогаш кога во една јавна набавка цените се поголеми од предвидените и од проектираните, ако не може дополнително да се издвојат финансиски средства за да се заокружи финансиската конструкција, тендерот ќе се повтори“, рече вчера градоначалникот Трајановски. (Дс.Т.)
http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=5D98B768B11D4349982237B96351CA06
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 02-Sep-2013 at 20:35

Originally posted by gjoko

Ne znam za vas ama jad nikogaš ne veruvav deka ke ima po dve lenti.Mnogu ubavo izgleda za da bide realno

ај па и ти знаеш дека надреализам цвета по воздух кај нас,не ме чуди да ја кренат и онаа од спротива иако тоа требаше да го сторат најнапред пред воопшто и да го истоварат уставен на кеј,а потем да ги направат едносмерни!

во најмала рака ко што веќе е доста пати напоменато бар за некое лрт во иднина ова би било добра закрпа,но мислам дека по трасирањето на главниот тунел под плоштад ваквата импровизација и навистина ќе стане сервисна улица за потребите на службите за тревожење и гранапите во трговски, можеби паркингот под плоштад, и тук таму веспи и точаци!?

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Online
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 02-Sep-2013 at 18:59
Originally posted by gjoko

Нели е сто пати коментирано дека од кај соборна неможи да понира бидејќи смета Тифани со својата големина.За да би се добило на длабина и адекватен наклон би требало да почне да се понира од кај градежен,а тоа веќе нема смисла.

Обична математика е тоа-за да се оди подлабоко и да се запази нагибот на патот од да речиме 6-8%(појма немам колку е за вакви подземни тунели,овие бројки се за магистрали),треба да се продложи во хоризонтала

длабината=должината на косината x sin(аголот)
Isto taka 100 pati e komentirano deka Tifani ne smeta i deka mozi da se zaobikoli t.e. poniranjeto malce da skrsnuva na levo, nakaj taa praznata lokacija so doprva treba da se gradi t.e. kukjata

Edited by G.I. Joe - 02-Sep-2013 at 19:05
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.326 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.