build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Електрични возила

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15103
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 29-Jul-2014 at 09:04
ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ СЕ ХИТ

Од ден на ден расте бројот на граѓани што го разгледуваат „Скопје 2014“ со електромобилите на „Градски паркинг“. За само две недели од пуштањето во употреба на еко-туристичките возила, реализирани се стотина тури. Засега повеќе се возат „обичните“ граѓани, отколку туристите.

„Како тргнало, за некој ден ќе има ‘тепачка‘ за возење“, на шега вели Борче Јакимовски, директорот на ЈП „Градски паркинг“.

Според статистиките на претпријатието, во просек дневно се остваруваат 60 возења. За среќа, велат надлежните, не се забележани некакви оштетувања на возилата од страна на несовесни граѓани. Проектот се реализира како што започна, и во однос на цената и по трасата. Иако дел од граѓаните бараат да се воведе ноќно возење, сепак, надлежните не размислуваат за такво нешто. Но, најавуваат дека е можно да предложат да се намали цената за возење и наместо 50 да биде 20 денари. За деца до 9 години, пак, возењето е бесплатно. Екомобилите можат да се користат секој ден во периодот од 10 до 19 часот.

Во центарот на градот има пет пункта од каде што граѓаните и туристите можат да ја почнат турата и тоа на плоштадот „Македонија“, кај Спомен-куќата на Мајка Тереза, пред портата „Македонија“, кај мостот „Око“ и кај црквата „Св. Димитрија“.

Инаку, освен петте екомобили, „Градски паркинг“ од годинава нуди и рентање на десет ековелосипеди. Нивното изнајмување и враќање е исклучиво на плоштадот „Македонија“, до продавницата за сувенири. Изнајмувањето ваков велосипед чини 100 денари за користење од максимум 1 час. Тие се изнајмуваат со пополнување барање и со приложување лична карта на увид, а можат да ги изнајмат само лица постари од 22 години.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=059594249AD55B4BB9586CBC715E69F3
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 11-Jul-2014 at 03:05
Previous
мислев на оние велосипедите со покрив што беа, како такси нешто беше, не знам како се викаат
а кога спомнав автобуси, мислев на панорамските, за туристи... се преќуте дека пропадна таа идеја


едит: всушност, подобро голф терени да направеа, многу поголем профит во туризам и екологија ќе имаше од тоа


Edited by zabegan - 11-Jul-2014 at 03:06
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 10-Jul-2014 at 21:29
Originally posted by zabegan

значи ги испробаа сите транспортни средства за тури, освен брод и авион... а тоа што воопшто не е промислено туристичкото мапирање на градов, видот на турите и патеките по кои се оди и што има недостаток на информации и квалитетно водење, тоа не е битно...
ќе завршат „елекромобиливе“ (ова изгледа им е втор омилен израз после „метропола“, затоа што се работи за најобични колички за голф) исто како што завршија двокатните автобуси, вовчето, пајтоните, трициклите и не знам уште што, заборавено и преќутено...

 
Токму тоа и јас сакав да го спомнам.
 
Ова не се никакви електромобили, како што милуваат нашинците да ги нарекуваат, туку најобично колички за голф. Bash
 
Не знам кои се тие трицикли, од каде сега па тоа ?
 
Сеедно, барем за пајтоните и вовчето добро е што не станаа секојдневие, за разлика од двокатните автобуси, кои за жал, се единствената алтернатива на старите канти на тркала на ЈСП Скопје кои сеуште се движат низ скопските улици.
 
А кога ќе помислам дека тие автобуси им ги "подаруваа" на останатите општини во Македонија, сериозно мислам да започнам иницијатива за собирање на потписи за референдум на кој би се вовеле уставни измени со кои би се дозволиле гилотиња и бесилка за "подарувачите" на ваквите канти на тркала на ЈСП Скопје.
 
Останува да се надеваме дека и овие таканаречени електромобили ќе завршат во минатото. Парите фрлени за ваквите глупости се за жалење, но нервите кои ќе ги спасиме доколку ваквите глупости на тркала не би станале секојдневие, се бесценети.


Edited by Dexter26 - 10-Jul-2014 at 21:31
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 10-Jul-2014 at 20:06
значи ги испробаа сите транспортни средства за тури, освен брод и авион... а тоа што воопшто не е промислено туристичкото мапирање на градов, видот на турите и патеките по кои се оди и што има недостаток на информации и квалитетно водење, тоа не е битно...
ќе завршат „елекромобиливе“ (ова изгледа им е втор омилен израз после „метропола“, затоа што се работи за најобични колички за голф) исто како што завршија двокатните автобуси, вовчето, пајтоните, трициклите и не знам уште што, заборавено и преќутено...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2650
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 09-Jul-2014 at 18:31
Originally posted by vedran1982

Ова со електричниве возила ми е како човек кој живее у трошна куќа, нема канализација и питка вода, нема патос и кровот му тече, а купил најнов телевизор од 60 инча и најскап сараунд.


Да знаеш колку такви има меѓу Ромите. Направилe импровизирано куќарка од две трошни буриња, ама на секое такво здание на врвот имаше "чинија".
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
vedran1982 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 03-Jan-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 71
  Quote vedran1982 Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 09-Jul-2014 at 18:22
Ова со електричниве возила ми е како човек кој живее у трошна куќа, нема канализација и питка вода, нема патос и кровот му тече, а купил најнов телевизор од 60 инча и најскап сараунд.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15103
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 09-Jul-2014 at 15:10
Неколку од фотките:















mkd.mk

Edited by Џоле - 09-Jul-2014 at 15:10
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 09-Jul-2014 at 14:54
Originally posted by my Macedonia

Е сега ајде за спорт голф. Сепак, некако симпатични


Со оглед на намената супер се. Кога се најавуваа сликите што се постираа копи пасте по медиумите најчесто беа од некој сериски електрични автомобили како Тојота Јарис на пример. Тогаш си помислив дека инвестицијата е скроз на скроз утната и дека на крај автомобилите ќе завршат во градската администрација.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4078
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 09-Jul-2014 at 14:43
Е сега ајде за спорт голф. Сепак, некако симпатични

Edited by my Macedonia - 09-Jul-2014 at 14:44
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 09-Jul-2014 at 14:34
На плоштадот „Македонија“ се возеа електрични автомобили
Од денес скопјани ќе може да ги користат новите електромобили и електровелосипеди. Цената на билетот за електромобилите изнесува 50 денари од лице, за една тура за разгледување, која во просек ќе трае 20 минути. Цената за изнајмување електровелосипед е 100 денари, за еден час, а ќе можат да ги возат само лица постари од 22 години.
Изнајмувањето и враќањето на електровелосипедите, пак, ќе биде исклучиво на плоштадот „Македонија" од 10 до 19 часот.


На линкот има слики

http://www.mkd.mk/galerii/na-ploshtadot-makedonija-se-vozea-elektrichni-avtomobili#1

Добро е автомобилите не се обични електрични автомобили туку се отворени. На велосипедите ептен им се радувам.
Но организациски и двете инвестиции се ДНО. Автомобилот вози по една рута , скоро истата што ја вртат и коњите (ако уште функционираат) слично е и со туристичките автобуси. Според мене автомобилите треба да понудат повеќе можности а туристите да си изберат каде ќе се возат, а не да ги вртат по тури што и онака пешки се поминуваат.
Уште поголем гаф е изнјмувањето на велосипедите, ај што изнајмувањето е мануелно (тоа можем да го разберам) неможам да разберам зошто МОРА после еден саат да се враќат. Според мене треба да има ценовник 1 саат 100 денари 2 саати 180 три саати 250 и 4 саати 300 денари и плус да има цена за целодневно изнајмување еве 400 денари нека биде.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15103
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 06-Jul-2013 at 14:05
Многу ми е преамбициозна замислава на советниците

_______________________

Туристите со електромобили ќе шетаат низ „Скопје 2014“

Нова идеја во рамки на проектот „Скопје 2014“, која беше презентирана вчера во Советот на Град Скопје, а гласи дека ќе се купат десет електромобили.

Граѓаните, но и туристите ќе се возат во познатите „колички“ и ќе можат да ги разгледуваат спомениците и новите градби во центарот на главниот град.

http://www.plusinfo.mk/vest/98343/Turistite-so-elektromobili-kje-shetaat-niz-Skopje-2014
За сè има вторпат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 27-Jun-2012 at 00:09
Originally posted by гитардемон

Сега се преориентираме кон возила со погон на водород - а најдобар пример е Honda FCX Clarity. И BMW разработува hydrogen fuel cell мотори. А со возилата на струја, загадувањето ќе продолжи да постои како огромен проблем, бидејќи најчесто струјата доаѓа централи кои работат на јаглен или гас. А ова, ова дава наместо CO2, H2O!

Арно ама водородот од каде ќе дојде? И тој треба некако да се произведе, за што постојат различни начини, но процесите кои овозможуваат одржливо производство на значителни количини се разбира изискуваат енергија, која пак мора да дојде од некаде, како на пример електрична енергија за електролиза на вода... и ете пак сме на почеток  Smile
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 26-Jun-2012 at 21:18
Електричните автомобили веќе се исфрлаат од сликата на иднината, барем според неколку експерти. Сега се преориентираме кон возила со погон на водород - а најдобар пример е Honda FCX Clarity. И BMW разработува hydrogen fuel cell мотори. А со возилата на струја, загадувањето ќе продолжи да постои како огромен проблем, бидејќи најчесто струјата доаѓа централи кои работат на јаглен или гас. А ова, ова дава наместо CO2, H2O!







Top Gear вика: The most important car since the car was invented!

Edited by гитардемон - 26-Jun-2012 at 21:46
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 26-Jun-2012 at 20:52
Originally posted by nenad

Секој има свое гледиште на работите во светот, така да нема сврха да се убедуваме овде. МОјата поента е дека се уште не е време за масовна употреба на автомобили на ел. погон. Нафтените компании имаат огромно влијание, но не можат на пример да ја наметнат својата волја на една Германија која сака да стане енергетски независна! Или на Јапонија!
Едноставно, се уште не е време за ел автомобили. Додека не се потроши целата нафта на земјата, со еден важен предуслов да е ДОВОЛНО ЕФТИНА, таа ќе се користи до крај


Судејќи според болдираното, мислам дека зборуваме за истата работа...
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 26-Jun-2012 at 15:59
Секој има свое гледиште на работите во светот, така да нема сврха да се убедуваме овде. МОјата поента е дека се уште не е време за масовна употреба на автомобили на ел. погон. Нафтените компании имаат огромно влијание, но не можат на пример да ја наметнат својата волја на една Германија која сака да стане енергетски независна! Или на Јапонија!
Едноставно, се уште не е време за ел автомобили. Додека не се потроши целата нафта на земјата, со еден важен предуслов да е ДОВОЛНО ЕФТИНА, таа ќе се користи до крај
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 26-Jun-2012 at 14:11
Тие што имаат мнооогу пари и те како можат да ги контролираат работите , а ако мислиш дека заверата е само "теорија" Тоа е твое гледиште и не ти се мешам. Ако веруваш дека Политичарите ти мислат добро , или дека здраствениот систем сака ги лечи лугето мислам дека живееш во илузија.



Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 26-Jun-2012 at 14:06
Originally posted by nenad

Ова е веќе теорија на завера, и гледање многу Холивудски филмови. Не може таква тајна да се сокрие. А за нафтните компании, тие веќе почнаа со дизерфикација на своите активности. Само еден пример БП е во врвот на истражувањата поврзани со користењето на хидроген станиците....


Точно е дека е теорија на завера но...

Не се работи за тоа дека се крие некаква тајна. Според мое мислење, нафтената индустрија е доволно моќна да го стимулира одржувањето на својата незаменлива позиција во светската економија која и гарантира уште долгогодишни сигурни (и огромни) приходи.

Од друга страна, како што и сам кажа, за да електричните возила преминат во „mainstream“ потребна најпрвин изградба на огромна инфраструктура за нивна подршка, потребно е масовно производство (и масовна прифатеност од потрошувачите) за да цената стане разумна. Потребно е и цената и удобството на експлоатација да станат разумни.

Сето тоа е ОГРОМЕН зафат за цела таа индустрија, и според мене е разумно во ситуација кога тој бизнис е прилично затворен (не се работи за тип на индустрија каде некој Калифорниски стартап може со пар милиони почетен капитал да го „промени светот“, туку точно се знае кои се играчите) некој свесно да ја избегнува цела таа турбуленција.

Приказни како истражувањата на БП во врска со користење на хидроген станиците, ако се земат во предвид нивните буџети најчесто се сведува на добар ПР.

Слично како што слушаме дека се нема пари за вселенски истражувања и човечка мисија на Марс се подбутнува понатаму секоја деценија во ситуација кога само војната во Ирак чинеше колку 5 мисии на марс уште во 2010.

Значи не се трудам да протурам некоја теорија на заговор ниту пак ова што го говорам се цитати од некои „заговарачи“, туку  е некој барем за мене  логичен осврт на оваа тема. Бидејќи ако се земе во предвид технолошкиот подем во последните 50на години кој е незапирлив и живееме опкружени со електронски направи кои пред само 20на години ги гледавме во научно фантастични филмови навистина ми е чудно еден концепт како електрична кола (кој изгледа толку базично во споредба со сето она што е измислено и пласирано на пазарот) да каска.

____

Вон теоријата на заговор, се постави едно интересно прашање поназад во нишкава. Од каде би се произведувала енергијата потребна за напојување доколку ете сите би се конвертирале на електрични возила? Светот е постојано во дилема околу нуклеарната технологија, еве инцидентот во Фукушима повторно предизвика еден бран против.


Edited by pbanks - 26-Jun-2012 at 14:08
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 26-Jun-2012 at 11:54
Ова е веќе теорија на завера, и гледање многу Холивудски филмови. Не може таква тајна да се сокрие. А за нафтните компании, тие веќе почнаа со дизерфикација на своите активности. Само еден пример БП е во врвот на истражувањата поврзани со користењето на хидроген станиците....
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 26-Jun-2012 at 09:25
Уште пред 4-5 години читав дека се на прагот да измислат Јапонците батерии кои со едно полнење ќе траат 6 месеци до 1 години, Во моментов сигурен сум дека постојат нови технологии кои можеби и ги надминуваат овие стандарди. НО како што убаво си кажа Пбанкс интересот на нафтените компании ги маргинализира новите технологии со цел контрола на стандардот на живеење и напредокот на човештвото за свои интереси и профит. Значи постојат технологии и решенија фантастични само се чуваат во фиока нажалост.



Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 25-Jun-2012 at 15:04
Се уште е рано за електрични возила. На прв поглед убаво делува, но пречките за сериска употреба на ел. возила се големи, па дури и не прескокливи. 1. батериите се скапи, тешки, недоверливи (се случија повеќе случаи на пожари предизвикани од дефект на нив)
2. Заради тоа нема голем радиус на самостојно движење, така да ел. возила доаѓаат во предвид само во градовите
3. големи средства се потреби за изградба на инфраструктура (сервиси, места за полнење на батериите... и сл)
4. скапи автомобили (за 10000 до 15000 долари е поскапа иста класа на автомобили кога би имала ел погон. но се разбира оваа разлика би се намалувала кога би тргнало масовното производство. за почеток неопходни се субвенции, а во сегашниве услови тоа оди тешко
5. прашање е кога целиот транспорт би се префрлил на струја, како таа би се произведувала? Треба да се изградат нови централи
6. и на крај, државите обезбедуваат голем дел од своите буџети со оданочување на бензинот и нафтата. таа шема треба допрва да се разработи за струјата која би се користела за тоа (а да не се даночи на пример - или со помала стапка струјата која се користи за нормален живот). но се разбира ова не е некој голем проблем, работата економистите

интересен експеримент се одвива во германија, сакаат камионскиот превоз да го префрлат на струја, нешто како тролебус.

на ова ниво на кое е македонија, само треба да се прати проблематиката во светот, без некои експериментирање и фрлање пари во оваа област
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.