build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на А1 / Е75

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 29>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 10-Jul-2022 at 00:35
Originally posted by Denko

Delnicata kon Kumanovo po rekonstrukcijata e katastrofalna i opasna. Asfaltot e nov i dobar no podlogata e neramna i opasna za vozenje!

Не треси глупости!
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 28-Jun-2022 at 19:48
Миладиновци - Куманово (до Клучката која што води према Крива Паланка) треба да стане целосен автопат.

Кога Миладиновци - Куманово се градел во 70-те години се има отидено со поевтина варијатна, а тоа гледаме сега како е направено. Десниот коловоз е само претворен во едносмерен, претходно тој бил дел од магистралата Братство и Единство (пат со 2 ленти).

Исти случај имаме и на многу други делници, имено:
Катланово - Петровец
Катланово -  Велес
И можеби "автопатот" преку Аеродромот, кој што е во форма на 4 ленти (со доволна ширина 3,5м??), ама без ленти за застанување.

Незнам делот од Петровец до Клучка Хиподром дали бил изграден и пуштен во упореба во 1979, или пак подоцна во 90-те, ама знам дека во 90-те после распаднот на Југославија, сите надоградби на магистралните патишта во авто - патишта (земете го делот од клучка Хиподром до клучка Миладиновци) се имаат извршено во целосен автопатски профил. Така е и за Скопје - Тетово, претходно (се гледа од видеата за време на Југославија кои што беа поставени овде) дека тој пат бил само една обична магистрала, која што во 90-те се има претворено во целосен автопат со полн профил.

Секако овде ги исклучувам мостовите, виадуктите каде што се има отидено со поевтина варијанта без лента за застанување.

За жал од тоа "заштедување на пари и ресурси" кое што се случувало во Југославија, до ден денес се мачиме да си ја воздигнеме главната автопатска делница во целосен профил.

Овде треба:

"Автопатот" од клучка Петровец до Клучка Миладиновци да се прошири во целосен профил, со лента за застанување, сосема нова подлога и нов асфалт. Тоа е планирано во плановите на министерството за транспорт и врски од планот објавен тука на форумот пред неколку години.

Автопатот од клучка Миладиновци до кај Куманово, треба сосема целосно да се реконструира. Едниот коловоз е издигнат од Миладинови према Куманово, тој е тој коловоз каде што старата магистрала била претворена од двосмерна во едносмерна кога се градел автопатот во 70-те. Треба тој коловоз да се спушти подолу (на исто ниво со другиот коловоз, или пак обратно да се направи), и десниот коловоз  да се прошири целосно со лента за застанување и темелна реконструкција.

Со ова, единствено ќе остане само делот од Катланово до Петровец. Жално е што никој до сега се нема нафатено, нити помислено да го догради тој автопат... а реално тој патен працец треба многу, особено ако во иднина се оформи автопатска врска Скопје - Прилеп - Битола преку Бабуна...  се надевам некој ќе се сети дека треба да се доврши овој автопат, бидејки Катланово - Велес не само што е двосмерна магистрала претворена во еден правец, не само што е пат со 50 - 60 км/ч брзина, туку нај - опасно на оваа делница се одроните, за кое што џабе каква заштита и да ставиш кога ако фати некој обемен порој или земјотрес, шансите пак да паднат карпи не се мали... едноставно треба да се избегне таа делница со довршување на автопатот од Катланово до Велес, како што некогаш било замислено но не се извршило заради заштеда на пари и средства...

Освен тоа други делници кои што се 4 ленти, немаат лента за застанување има само Тетово - Гостивар, но за тоа знаеме дека оваа година треба да отпочне реконструкција на патниот правец таму, и да се изгради нова делница, со што таа делница ќе се претвори конечно после многу време во целосна автопатска делница.

И освен тоа, други автопатски делници кои што не се во целосен профил нема. Има неколку мостови / виадукти на А1 кои што се 4 ленти, без лента за застанување, но освен тоа друго си е во целосен профил. Само тие делници што ги наведов погоре треба да се средат за да се доведе главниот автопат во државата во целосен автопатски профил.

Е сега други делници планирани за реконструкција се:

Петровец - Хиподром
Петровец - Миладиновци
Хиподром - Миладиновци
Неготино - ТЕЦ Неготино

Треба целосно од:

Градско до ТЕЦ Неготино да се реконструираат двата коловози, бидејки се во лоша состојба и се полни со дупки. За овој дел нема никакви планови за реконструкција за жал.

И освен тоа на A1 не гледам други делници кои што треба да се средат, другото е горе - доле во ОК состојба.

Еве подолу имам направено мапи, која што претходно ја имав објавено на skyscrapercity форумот:
https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.skyscrapercity.com/attachments/1619434688578-png.1414646/

https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.skyscrapercity.com/attachments/1619435536723-png.1414691/


Edited by The Wild Boy - 28-Jun-2022 at 19:49
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 28-Jun-2022 at 18:23
Originally posted by Vasilij

Мала исправка и надополнување:
стариот (магистралниот) Крупиште - Кочани е во прилично лоша состојба.
Од подобрите делници тука се и:
Велес - Кадрифаково
Табановце - Куманово
Куманово - Окта мислам дека во двата правци е реконструиран асфалтот
Скопје - Тетово во двата правци (надпросечно ако се земат во предвид останатите делници)
Обиколница Скопје (исто надпросечно).
Иначе имаме малку интересна ситуација - од Штип на кај и да тргнеш патиштата се во одлична состојба:
- за Скопје автопатот
- за Велес (Велес - Кадрифаково експресниот)
- за Кочани експресниот
- за Пробиштип (реконструиран регионалниот целосно)
- за Радовиш (најдобриот експресен пат моментално)


Накај Кочани и Виница изминатиот месец имам отидено 3 пати, така да знам што зборувам. Не е одличен, ама не е лош. Само е тесен. Ама има добри прегледни правци ако треба да престигнеш.

Го заборавив Велес-Кадрифаково, ама проблемот е што има доста клучки и знаци 50 км/ч.
Добро е што досега не сум сретнал радари да има баш на тие места, иначе глупо е да возиш 100, па намали барем на 60, па пак на 100.

Edited by FiLo - 28-Jun-2022 at 18:23
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 28-Jun-2022 at 17:57


Миладиновци-Куманово е катастрофа, преполна е со нерамнини.

Скопје-Миладиновци не треба ни да се коментира, ужасна е.
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 28-Jun-2022 at 14:54
Originally posted by Vasilij

Мала исправка и надополнување:
стариот (магистралниот) Крупиште - Кочани е во прилично лоша состојба.
Од подобрите делници тука се и:
Велес - Кадрифаково
Табановце - Куманово
Куманово - Окта мислам дека во двата правци е реконструиран асфалтот
Скопје - Тетово во двата правци (надпросечно ако се земат во предвид останатите делници)
Обиколница Скопје (исто надпросечно).
Иначе имаме малку интересна ситуација - од Штип на кај и да тргнеш патиштата се во одлична состојба:
- за Скопје автопатот
- за Велес (Велес - Кадрифаково експресниот)
- за Кочани експресниот
- за Пробиштип (реконструиран регионалниот целосно)
- за Радовиш (најдобриот експресен пат моментално)
Delnicata kon Kumanovo po rekonstrukcijata e katastrofalna i opasna. Asfaltot e nov i dobar no podlogata e neramna i opasna za vozenje!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 28-Jun-2022 at 14:51
Originally posted by <Fresno>

Originally posted by Denko

Zosto posebna firma ili stranska koga MP moze toa da go pravi. Parite se tuka samo fali reinvestiranje na istite vo odrzuvanje na avtopatot.

Не може, не е ефикасно претпријатие тоа. Дувло е на криминал, нема одговорност, организациска поставеност од социјализам, нема механизација соодветна за квалитетна реконструкција, нема модерни машини за одржување на цел појас, нема know how, нема ништо.
Mehanizacija ke se kupi (imaat pari), menadjmentot ke se podobri. Se se moze ako se saka!
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 28-Jun-2022 at 09:42
Зошто баш Штип?
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 28-Jun-2022 at 08:12
Мала исправка и надополнување:
стариот (магистралниот) Крупиште - Кочани е во прилично лоша состојба.
Од подобрите делници тука се и:
Велес - Кадрифаково
Табановце - Куманово
Куманово - Окта мислам дека во двата правци е реконструиран асфалтот
Скопје - Тетово во двата правци (надпросечно ако се земат во предвид останатите делници)
Обиколница Скопје (исто надпросечно).

Иначе имаме малку интересна ситуација - од Штип на кај и да тргнеш патиштата се во одлична состојба:
- за Скопје автопатот
- за Велес (Велес - Кадрифаково експресниот)
- за Кочани експресниот
- за Пробиштип (реконструиран регионалниот целосно)
- за Радовиш (најдобриот експресен пат моментално)
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 28-Jun-2022 at 05:35
Моментално најдобро за возење е Миладиновци-Штип-Радовиш-Струмица. Потоа Штип-Кочани по новиот пат.
И стариот пат од Крупиште до Кочани е ок, само што е тесен.

Од Е-75 само Демир Капија-Гевгелија е најдобар и во некоја мера Велес-Катланово.

Останатото калдрма, како од римско време да е.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 27-Jun-2022 at 21:23
Originally posted by Denko

Zosto posebna firma ili stranska koga MP moze toa da go pravi. Parite se tuka samo fali reinvestiranje na istite vo odrzuvanje na avtopatot.

Не може, не е ефикасно претпријатие тоа. Дувло е на криминал, нема одговорност, организациска поставеност од социјализам, нема механизација соодветна за квалитетна реконструкција, нема модерни машини за одржување на цел појас, нема know how, нема ништо.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 27-Jun-2022 at 13:03
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 26-Jun-2022 at 22:03
Originally posted by <Fresno>

Очајна состојба. Треба еден тендер што ќе покрие комплет реконструкција од Табановце до Богородица. Асфалт, уредување сигнализација, пристапни краци, зеленило, инфо табли, паркинзи, осветлување, патарини. Унифицирање и средување буквално на се. После тоа формирање на посебна фирма што ќе биде задолжена само за А1, финансирана со % од патарини. Уште подобро и концесија на некоја западноевропска. И да не припари полиција таму, нека си инсталираат камери слободно.
Zosto posebna firma ili stranska koga MP moze toa da go pravi. Parite se tuka samo fali reinvestiranje na istite vo odrzuvanje na avtopatot. A policijata mora vednas i neodlozno da zapre so taa opasna praktika na zastanuvanje avtomobili na avtopat. Zaginaa dvajca policajci pred nekolku godini i gajle si nemaat. Na avtopat treba kameri i presretnuvaci!
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 26-Jun-2022 at 19:17
Очајна состојба. Треба еден тендер што ќе покрие комплет реконструкција од Табановце до Богородица. Асфалт, уредување сигнализација, пристапни краци, зеленило, инфо табли, паркинзи, осветлување, патарини. Унифицирање и средување буквално на се. После тоа формирање на посебна фирма што ќе биде задолжена само за А1, финансирана со % од патарини. Уште подобро и концесија на некоја западноевропска. И да не припари полиција таму, нека си инсталираат камери слободно.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 26-Jun-2022 at 09:38

Veke videno! Ostanuvaat starite boljki na neodgovornost i nesoodvetno neodrzuvanje na avtopatot. Na toa se nadovrzuva i krajno opasnoto kontroliranje i stopiranje od strana na izgubenata makedonska policija.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 26-Jun-2022 at 08:47
Тука може да се види моменталната состојба на А1

За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 13-Jun-2022 at 17:18
5 километри автопат ќе се реконструираат вкупно 3 години



https://sitel.com.mk/5-kilometri-avtopat-kje-se-rekonstruiraat-vkupno-3-godini
Carpe diem
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 07-Jun-2022 at 20:02
Originally posted by user8642

Originally posted by Denko

Interesna i retka emisija od 1978g. za avtopatot "Bratstvo-Edinstvo".
Makedonskiot del od avtopatot e pomegu 16-19 min. kade se gleda gradbata na prvata delnica "Kumanovo-T.Veles".

https://www.youtube.com/watch?v=nkjoTzgnmPQ
Во видеото вика дека ќе имало телефонска говорница на секои 2,5 км. Јас не памтам да сум видел такво нешто по пат кај нас, освен на новата делница Демир Капија - Смоквица.
I jas ne pamtam. Pak e vo prasanje nekoja improvizacija vo izvedbata na proektot ili novinarska fantazija. Jas do raspadot na Jugoslavija kako dete imam dosta prosetano niz Jugoslavija i ne pamtam telefonska govornica na nekoj avtopat.   
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 07-Jun-2022 at 19:46
Originally posted by Denko

Interesna i retka emisija od 1978g. za avtopatot "Bratstvo-Edinstvo".
Makedonskiot del od avtopatot e pomegu 16-19 min. kade se gleda gradbata na prvata delnica "Kumanovo-T.Veles".

https://www.youtube.com/watch?v=nkjoTzgnmPQ
Во видеото вика дека ќе имало телефонска говорница на секои 2,5 км. Јас не памтам да сум видел такво нешто по пат кај нас, освен на новата делница Демир Капија - Смоквица.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 07-Jun-2022 at 15:10
Interesna i retka emisija od 1978g. za avtopatot "Bratstvo-Edinstvo".
Makedonskiot del od avtopatot e pomegu 16-19 min. kade se gleda gradbata na prvata delnica "Kumanovo-T.Veles".

https://www.youtube.com/watch?v=nkjoTzgnmPQ
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 28-May-2022 at 10:53
Originally posted by stef4o

Originally posted by Denko

Originally posted by stef4o

Originally posted by Denko

Originally posted by stef4o

Патов од ден на ден е се полош,буквално треба комплет реконструкција до делницата Д.Капија-Смоквица бидејќи на некои места има огромни дупки и нерамнини па мора да се вози 50-70 на саат,особено делот околу Градско и Неготино а и на другите делници каде нема дупки е полн со нерамнини и испакнатини.
Сигнализацијата е потполно зарасната како и делови од третата лента.
Доста луѓе кои одат на релација Неготино-Гевгелија го користат стариот пат за да избегнат патарини така што и тој е веќе критичен и уништен(особено и поради камионите на Фени).
Катланово-Петровец нема ни надеж дека ќе се доврши откако раскинаа договор со Бетон.
"D.Kapija-Smokvica"!? Pa toa e nova delnica, pretpostavuvam deka e lapsus!


Мислев до таа делница е лош патот и потребна е реконструкција инаку тие 28 км се сосем ок барем засега.
Neli imase skoro nekoja rekonstrukcija na delnicata Negotino-D.Kapija?


Да имаше пред некоја година ама мал дел беше тоа некои си 7-8км мислам а ова другото е во очајна состојба особено делот од кај ТЕЦ Неготино кон Градско,а исто и Велес-Катланово има премногу крпеници и нерамнини.
Katastrofa! Pa Veles-Katlanovo go rekonstruiraa pred 6-7 godini. Zarem e mozno za tolku kratko vreme da popusti asfaltot?!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.