![]() |
![]() |
![]() |
Брза железница Будимпешта-Белград-Скопје-Солун |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345> |
Author | |
kengur ![]() Newbiе ![]() Joined: 16-Jan-2015 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Да убаво е да се има автопат но според природен еконимски распоред се гради тоа што е поекономски исплатливо. Гарантирам да се има таква железница протокот на коли ке се намали на пола А со тоа авотпатот и патарините ке станат уште понеисплатливи. Замисли 3 билети за воз Охрид - Скопје да се поефтини него трошак за патувајне со автомобил или да 10 тонски товар со 10 тонски камион. Товарно депо кај Скопје Тетово Кичево Охрид Товарен воз врви остава вагон и прикачува друг па после се истовара па камионче локално која придобивка има народот бизнисот и државата. Edited by kengur - 29-Jan-2015 at 06:55 |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
ако се прашувавме ние ни постојната немаше да ја оправаме а не па нова траса да пуштиме, а дали на кинезите им треба само карго транспорт тоа е друга рбота, тие и сега со нешто моденизација на постојниве пруги кај нас и во Србија брзината можат а ја кренат на 160 а тоа да биде со далеку помали зафати него нов колосек, мене како ми мириса каргото ќеси тера по стариот, а новава пруга би им била претежно за патнички композиции инаку она што го посочуваш за инвестирање во железница наспроти автопат тоа е точно ако се земе долгорочно дека горивото расте а нашиот стандард особено не се оправа, претпоставувам со добро железничко поврзување и грото карго транспорт да се префрли од друм кон брод, сепак на крај повторно ќе ни треба патна инфраструктура, просто тоа ни се превемени обврски за меѓународни коридори а кои би гитрасирале со европски пари мене ме интересира дали нашив ќеуспејат да ја врзат ваквата нова пруга зааеродромот та од него да направат транспортен хаб, логично би било тука кај петровец да се вкрстува и кракот од К8 но идеално би било кога на ова би се врзала старата пруга по К10 со некое лрт кое би ги опслужувала скопјани до тирз-оите и аеродромот |
|
![]() |
|
kengur ![]() Newbiе ![]() Joined: 16-Jan-2015 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Ако зборите за брза пруга во најоптималини услови на Мак нема потреба побрза пруга до мах 160КМ на сат. И да се изградат најмодерни автопати бзината ке биде ограничена на 120КМ. Со тоа тој вид на транспорт станува најекономичен и најбрз а како што спомнавте теретните возови не се движат со поголеми брзини од 160км. Авионскиот патнички собркај нема да биди конкурентен на помали дистанци до 500км и економски и временски.
Владава прави голема грешка со автопатот Охрид - Скопје тие пари требаа да се вложат во пруга исто другиот автопат Штип- Скопје. Замисли Охрид - Скопје,Струмица - Скопје Битола - Скопје плус два интреннационални коридори со ехпресен воз за еден сат- студенти бизнисмени дури и вработени можат да патуваат дневно и сите стоки превоз на железница. Која заштеда во пари за увезени деривати автоматски го пораваш билансот а истите пари пренасочени да ја исплаќаат инвестицијата а користиш почиста Ел енергија. Edited by kengur - 29-Jan-2015 at 02:05 |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Тајванците уопште не сонуваат: иако се остров, веќе имаат брзи возови, така да „сањарењето„ само нам ни останува, иако не е корисно...
Edited by MIKI1 - 27-Jan-2015 at 08:33 |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
aman te be kako vo tajvan da ste rastele, kakvi sekptici ![]() |
|
![]() |
|
martind ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
се откажувам
|
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
nenad,
тука е целата „квака„: медиумски беше лансирана инфорамцијата дека „жутите„ сакаат да градат брза (?) пруга од Солун кон север (кон Будуимпешта) па ако е таа пруга навистина брза, тоа значи дека треба да допушта брзини поголеми од 160км/ч. Проблемот се јави кога одредени членови на форумов ја разбраа таа брза пруга како прига за брзи патнички возови и на тоа измрдување се разви дискусија... Проблемот е: ако е таа пруга толку „брза„, значи дека ќе биде наменета пред се‘ за патнички возови. Што ќе им се брзи патнички возови на „жутите„, ако навистина сакаат брза пруга од Солун кон Будимпешта? Ќе извезуваат и превезуваат кинези од Солун кон средна Европа? Ако на „жутите„ им треба пруга за да го транспортираат своето индустриско ѓубре од Солун кон север, тогаш за кој тип теретни возови ќе биде наменета таа брза пруга? За некој теретен „МАГЛЕВ„?...Кои се тие брзи теретни возови? Edited by MIKI1 - 25-Jan-2015 at 19:46 |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Колку што знам договорена е брза пруга Белград-Будимпешта, за на југ уште ништо не се знае. А и та нема да вози 300 на сат, туку околу 160-180км/ч. А треба да се знае дека за теретни возови не е еономски оптимало да одат со големи брзини. Малку ќе добие макеоднија од оваа пруга, но и тоа е повеќе од ништо. Ќе има веројатно некој динар за транзит.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ние прво треба да средиме неколку важни работи, пред воопшто да почне да се размислува за градење. Прво, локомотивите треба да возат од Суботица, а ако е можно и од Будимпешта, директно до Солун, без нивно менување на граница. Второ, царинската процедура за сите држави треба да се одвива на едно место, по можност во Солун уште пред тргнување на возот. Кога ќе се реши, можеме да размислуваме за пруга од 160 км/ч. И тоа нема да биде брза пруга, бидејќи со 300 км/ч не знам каде би застанувале во земјава тие возови. Од друга страна, нема доволно патници меѓу Солун и Скопје...
Edited by BOJAN - 25-Jan-2015 at 10:36 |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
јас ако треба да престојувам два дена во Кочани да речеме, не намеравам 10 саати од тие два дена да ми поминат во патување, затоа што е губење на драгоцено време, па макар и пејсажите од патувањето да ми се најголема дрога второ: има само две-три места во земјава каде што воз може да развие 100 километри на час... не е прашање колку е брз теретниот воз, туку колку има можност да се движи со својата максимална брзина, затоа што целта на секој транспорт на стоки е да се одвие за што е можно пократко, поевтино и побезбедно пруги од над 300 км/ч се ловечки приказни за нас, не дека е неизводливо и скапо, туку дека не е потребно, за што си во право... може и тука не се разбираме, затоа што јас ти зборам за значително забрзување на железницата кај нас, а не за TGV или Shinkansen П.С. ова со прехранувањето на населениево, звучи како цитат од книга на која во прва страна има портрет од Тито *just sayin'* ако беше целава работа за обработлива површина и аграр, тогаш ќе дискутиравме за се, освен за железници... Edited by zabegan - 25-Jan-2015 at 02:27 |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
martind ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
А дали има авио линии со Белград и Солун? а и да воведат што во случај аеродромот во Скопје поради X причини да биде затворен подолго време? дали тогаш би имале алтернатива за брз транспорт!? И да транспортот од солунското пристаниште постои, но не е исто нешто од Солун да стигне за 4 и за 1 време. Времето е пари... |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
aman be MIKI1 zar ima zijan ako sonuvame za balkaski kurshumlii, da nerecham posakuvame, realno na Kina i treba pole kade i da se dokazuva em da se troshi a toa dolgorochno i geostrateshki tuka na balkanov e idealno apropo evropa bitno kje imame nova pruga po k10a dali starata kje bide kargo ili lokalna, novata brza ili super brza toa i ne e tolku bitno, kvakata e vo toa shto balkanov kje stane so novava brza pruga edno malo selo vo koe i kje pochnat da posakuvaat lugje da zivejat a biznisite da funkcioniraat opushteno - javeto veke ne navjasa ![]() |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
martind,
секако дека не мораш да се согласиш со мене, но ниту јас со тебе. Никаде не напишав дека не треба да имаме железница, ниту дека истата не треба да биде поврзана со нашите соседни држави. Од ова кое ги пишуваш, а кое е само обично теоретизирање, кое може да засегне само мал дел од населението на кое, од не знам која причина им треба „летечки„ воз. Бизнис „класата„ од нашето население веќе има начини на брз транспорт: со авиони. Транспортот од солунското пристаниште веќе постои. Ми се чини дека таа брза железница ќе им биде корисна само на оние кои се повеќе од доволно богати, а кои уште денес можат да си допуштат лукзуз за користење брзи транспортни средства. zabegan, денес постојат брзи патнички возови со брзини до 300км/ч и „јаче„ и тоа е веќе познато. Која е брзината од транспортните возови? 160км/ч? Кој е тој брз теретен воз кој може да „шиба„ со висока брзина а да влече пар илјади тони терет? **** Територијата од Македонија не е можно да се „стречува„ и наголемува до бесконечност, за да може крупниот капитал да си прави брзи пруги низ вака мала територија, која и онака е веќе „исшарана„ со разно-разни сообраќајни коридори, од кои наскоро не ќе имаме ниту простор за живеење ниту плодни ниви за прехрана на населението, а не да размишљаме за високобрзниски пруги, кои можат да си ги допуштат само големите и јаките. Edited by MIKI1 - 24-Jan-2015 at 22:03 |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
не е секој како мики и не сака да патува 5 саати на релација од 100 километри...
НО... брза железница е чист политичко-чаршиски муабет... на нас тоа што ни треба е реконструкција на пругите и „исправување“ на делници каде што е возможно, потоа нови гарнитури... и што е најважно, линии кои не застануваат во секое село со 10 жители (ако збориме за превоз на патници) за превоз на стока и тоа како е битно линијата да е што е можно побрз, можеби не со 300 километри на час, ама со солидна брзина која може да запази рокови и договори |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
martind ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
Целосно не се согласувам со тебе. Според тоа што ти го пишуваш не треба да имаме и воопшто гранични премини со Грција, не треба да има железнички конекции со Грција просто треба да се изолираме. Брзата Железница е од особено значење за Македонија. Преку оваа железница ќе се зголемат интеракциите на македонските бизниси со земјите од регионот, а особено со Солунското пристаниште кое е од особена важност за Македонската економија. Со брзата железница ќе се зголеми и транзитот низ Македонија, а ќе внесе и конкуренција во меѓународниот превоз на патници. |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Гледам дека дискусијава станува прилично енергична...
Прашање од мене: кому му треба воз кој „лета„ со 300км на саат низ Македонија? ![]() Мене лично не ми треба, оти за мене возењето со воз е настан, не е механички скок од точка А до точка Б, чија цел е да се стигне „што побрзо„. Плус, контурно, Македонија е смешно мала територија за такви возови, а ако некому му е битна брзината на транспортот, нека си развива авионски сообраќај, каде брзините се навистина високи. Колку разбирам, на „жутите„ им треба пруга од Грција кон средна Европа, за да можат да го транспортираат своето неквалитетно индустриско ѓубре со теретни возови, а не ми е познато дека на „теретните„ им требаат пруги со толку високи брзини. Edited by MIKI1 - 24-Jan-2015 at 20:06 |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Што мислиш, @beTon, ако на времето имало железничка врска до Сопотница и до Бељаковце а сега нема, ако во 1983 до Кичево имало 8 воза, а сега има 2; ако во 1983 до Косово Поле имало 4 воза, а сега има 1; ако во 1983 до Куманово имало 12 воза, а сега има 6, со ваквата регресија колку воза ќе идат во 2030?
За Кочани 0, за Кичево 1, за Битола 2, за Куманово 3, за Велес 5? |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Ќе закачат шипинки! Знаеш ли каква пруга треба за TGV? Еве ваква: ![]() ![]() A eве како изгледаат македонските пруги: ![]() ![]() Edited by phenomenon - 24-Jan-2015 at 11:49 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
без 300ка ништо не праиме, кога ги договарав кинезиве со француски превод - оквирно тоа беше цифрата, сега може да бараме и 500ка ![]() кој бара и ќе добие, но само ако за барањето има и компромис и волја од сите засегнати, логиката вели дека киезите имаат ем идеја ем потреба зошто би фиансирале ваква сензација колку смешно ми изгледа што скромен сум бил во проекциите, та ако тогаш анализата се потпирала на брза пруга негледам сега зошто утопистички не би се потпрела и на супер-брза, понекогаш сонот стаува јаве само кого истиот ќе почнеме искрено да го посакуваме јасно доколку има плодна почва за тоа
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Ако навистина максималната брзина а не просечната на тие пруги е 160 км на час тогаш ние буквално нема да мора да правиме ништо освен можеби корекција на некој делови. Јас колку што знам моменталната ревитализација на пругата и онака ќе овозможи брзина до 160 км на час. Проблемот лежи во Србија и мислам дека кај нив треба да се направат поголеми зафати. Што се однесува до нас можеби тоа ќе ни биде шанса да направиме пруга Куманово, Свети Николе, Штип према Гевгелија. Иако тука не сум сигурен каде точно би било погодно да се гради пруга. Не го познавам теренот но мислам дека добра опција би било Радовиш преку Конче и да излегува на Удово. Секако би било супер да се прати и крак до Струмица.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |