build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Брза железница Будимпешта-Белград-Скопје-Солун

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kengur View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 16-Jan-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kengur Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 29-Jan-2015 at 06:43
Originally posted by beTon


ако се прашувавме ние ни постојната немаше да ја оправаме а не па нова траса да пуштиме, а дали на кинезите им треба само карго транспорт тоа е друга рбота, тие и сега со нешто моденизација на постојниве пруги кај нас и во Србија брзината можат а ја кренат на 160 а тоа да биде со далеку помали зафати него нов колосек, мене како ми мириса каргото ќеси тера по стариот, а новава пруга би им била претежно за патнички композиции

инаку она што го посочуваш за инвестирање во железница наспроти автопат тоа е точно ако се земе долгорочно дека горивото расте а нашиот стандард особено не се оправа, претпоставувам со добро железничко поврзување и грото карго транспорт да се префрли од друм кон брод, сепак на крај повторно ќе ни треба патна инфраструктура, просто тоа ни се превемени обврски за меѓународни коридори а кои би гитрасирале со европски пари

мене ме интересира дали нашив ќеуспејат да ја врзат ваквата нова пруга зааеродромот та од него да направат транспортен хаб, логично би било тука кај петровец да се вкрстува и кракот од К8 но идеално би било кога на ова би се врзала старата пруга по К10 со некое лрт кое би ги опслужувала скопјани до тирз-оите и аеродромот

Да убаво е да се има автопат но според природен еконимски распоред се гради тоа што е поекономски исплатливо. Гарантирам да се има таква железница протокот на коли ке се намали на пола А со тоа авотпатот и патарините ке станат уште понеисплатливи.
Замисли 3 билети за воз Охрид - Скопје да се поефтини него трошак за патувајне со автомобил или да 10 тонски товар со 10 тонски камион.
Товарно депо кај Скопје Тетово Кичево Охрид Товарен воз врви остава вагон и прикачува друг па после се истовара па камионче локално која придобивка има народот бизнисот и државата.

Edited by kengur - 29-Jan-2015 at 06:55
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 29-Jan-2015 at 02:25

ако се прашувавме ние ни постојната немаше да ја оправаме а не па нова траса да пуштиме, а дали на кинезите им треба само карго транспорт тоа е друга рбота, тие и сега со нешто моденизација на постојниве пруги кај нас и во Србија брзината можат а ја кренат на 160 а тоа да биде со далеку помали зафати него нов колосек, мене како ми мириса каргото ќеси тера по стариот, а новава пруга би им била претежно за патнички композиции

инаку она што го посочуваш за инвестирање во железница наспроти автопат тоа е точно ако се земе долгорочно дека горивото расте а нашиот стандард особено не се оправа, претпоставувам со добро железничко поврзување и грото карго транспорт да се префрли од друм кон брод, сепак на крај повторно ќе ни треба патна инфраструктура, просто тоа ни се превемени обврски за меѓународни коридори а кои би гитрасирале со европски пари

мене ме интересира дали нашив ќеуспејат да ја врзат ваквата нова пруга зааеродромот та од него да направат транспортен хаб, логично би било тука кај петровец да се вкрстува и кракот од К8 но идеално би било кога на ова би се врзала старата пруга по К10 со некое лрт кое би ги опслужувала скопјани до тирз-оите и аеродромот
Back to Top
kengur View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 16-Jan-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kengur Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 29-Jan-2015 at 01:59
Ако зборите за брза пруга во најоптималини услови на Мак нема потреба побрза пруга до мах 160КМ на сат. И да се изградат најмодерни автопати бзината ке биде ограничена на 120КМ. Со тоа тој вид на транспорт станува најекономичен и најбрз а како што спомнавте теретните возови не се движат со поголеми брзини од 160км. Авионскиот патнички собркај нема да биди конкурентен на помали дистанци до 500км и економски и временски.
Владава прави голема грешка со автопатот Охрид - Скопје тие пари требаа да се вложат во пруга исто другиот автопат Штип- Скопје.
Замисли Охрид - Скопје,Струмица - Скопје Битола - Скопје плус два интреннационални коридори со ехпресен воз за еден сат- студенти бизнисмени дури и вработени можат да патуваат дневно и сите стоки превоз на железница.
Која заштеда во пари за увезени деривати автоматски го пораваш билансот а истите пари пренасочени да ја исплаќаат инвестицијата а користиш почиста Ел енергија.


Edited by kengur - 29-Jan-2015 at 02:05
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 27-Jan-2015 at 08:31
Тајванците уопште не сонуваат: иако се остров, веќе имаат брзи возови, така да „сањарењето„ само нам ни останува, иако не е корисно...


Edited by MIKI1 - 27-Jan-2015 at 08:33
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 27-Jan-2015 at 02:05

aman te be kako vo tajvan da ste rastele, kakvi sekptici sonuvajte be malku dosta sade samo realizam neli gledate deka siriza pobedi u grcija
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 25-Jan-2015 at 20:11
се откажувам
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 25-Jan-2015 at 19:45
nenad,

тука е целата „квака„: медиумски беше лансирана инфорамцијата дека „жутите„ сакаат да градат брза (?) пруга од Солун кон север (кон Будуимпешта) па ако е таа пруга навистина брза, тоа значи дека треба да допушта брзини поголеми од 160км/ч. Проблемот се јави кога одредени членови на форумов ја разбраа таа брза пруга како прига за брзи патнички возови и на тоа измрдување се разви дискусија...

Проблемот е: ако е таа пруга толку „брза„, значи дека ќе биде наменета пред се‘ за патнички возови. Што ќе им се брзи патнички возови на „жутите„, ако навистина сакаат брза пруга од Солун кон Будимпешта? Ќе извезуваат и превезуваат кинези од Солун кон средна Европа?

Ако на „жутите„ им треба пруга за да го транспортираат своето индустриско ѓубре од Солун кон север, тогаш за кој тип теретни возови ќе биде наменета таа брза пруга? За некој теретен „МАГЛЕВ„?...Кои се тие брзи теретни возови?



Edited by MIKI1 - 25-Jan-2015 at 19:46
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 25-Jan-2015 at 12:48
Колку што знам договорена е брза пруга Белград-Будимпешта, за на југ уште ништо не се знае. А и та нема да вози 300 на сат, туку околу 160-180км/ч. А треба да се знае дека за теретни возови не е еономски оптимало да одат со големи брзини. Малку ќе добие макеоднија од оваа пруга, но и тоа е повеќе од ништо. Ќе има веројатно некој динар за транзит.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 25-Jan-2015 at 10:35
Ние прво треба да средиме неколку важни работи, пред воопшто да почне да се размислува за градење. Прво, локомотивите треба да возат од Суботица, а ако е можно и од Будимпешта, директно до Солун, без нивно менување на граница. Второ, царинската процедура за сите држави треба да се одвива на едно место, по можност во Солун уште пред тргнување на возот. Кога ќе се реши, можеме да размислуваме за пруга од 160 км/ч. И тоа нема да биде брза пруга, бидејќи со 300 км/ч не знам каде би застанувале во земјава тие возови. Од друга страна, нема доволно патници меѓу Солун и Скопје...

Edited by BOJAN - 25-Jan-2015 at 10:36
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 25-Jan-2015 at 02:25
Originally posted by MIKI1

martind,

секако дека не мораш да се согласиш со мене, но ниту јас со тебе. Никаде не напишав дека не треба да имаме железница, ниту дека истата не треба да биде поврзана со нашите соседни држави.

Од ова кое ги пишуваш, а кое е само обично теоретизирање, кое може да засегне само мал дел од населението на кое, од не знам која причина им треба „летечки„ воз. Бизнис „класата„ од нашето население веќе има начини на брз транспорт: со авиони. Транспортот од солунското пристаниште веќе постои.

Ми се чини дека таа брза железница ќе им биде корисна само на оние кои се повеќе од доволно богати, а кои уште денес можат да си допуштат лукзуз за користење брзи транспортни средства.

zabegan,

денес постојат брзи патнички возови со брзини до 300км/ч и „јаче„ и тоа е веќе познато. Која е брзината од транспортните возови? 160км/ч? Кој е тој брз теретен воз кој може да „шиба„ со висока брзина а да влече пар илјади тони терет?

****

Територијата од Македонија не е можно да се „стречува„ и наголемува до бесконечност, за да може крупниот капитал да си прави брзи пруги низ вака мала територија, која и онака е веќе „исшарана„ со разно-разни сообраќајни коридори, од кои наскоро не ќе имаме ниту простор за живеење ниту плодни ниви за прехрана на населението, а не да размишљаме за високобрзниски пруги, кои можат да си ги допуштат само големите и јаките.

не знам од кај ја вадиш логикава... дали си бизнисмен или не, не е важно, секое патување кое не се одвива поради рекреативни причини, крајна цел е да се одвива што е можно побрзо (ова ти го кажува човек што ужива во патување, и тоа во самото патување)... во најголем дел од времето, луѓето патуваат механички, од точка А до точка Б, како што кажа и самиот
јас ако треба да престојувам два дена во Кочани да речеме, не намеравам 10 саати од тие два дена да ми поминат во патување, затоа што е губење на драгоцено време, па макар и пејсажите од патувањето да ми се најголема дрога

второ: има само две-три места во земјава каде што воз може да развие 100 километри на час... не е прашање колку е брз теретниот воз, туку колку има можност да се движи со својата максимална брзина, затоа што целта на секој транспорт на стоки е да се одвие за што е можно пократко, поевтино и побезбедно

пруги од над 300 км/ч се ловечки приказни за нас, не дека е неизводливо и скапо, туку дека не е потребно, за што си во право... може и тука не се разбираме, затоа што јас ти зборам за значително забрзување на железницата кај нас, а не за TGV или Shinkansen

П.С. ова со прехранувањето на населениево, звучи како цитат од книга на која во прва страна има портрет од Тито *just sayin'*
ако беше целава работа за обработлива површина и аграр, тогаш ќе дискутиравме за се, освен за железници...


Edited by zabegan - 25-Jan-2015 at 02:27
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 25-Jan-2015 at 01:27
Originally posted by MIKI1


martind,секако дека не мораш да се согласиш со мене, но ниту јас со тебе. Никаде не напишав дека не треба да имаме железница, ниту дека истата не треба да биде поврзана со нашите соседни држави.Од ова кое ги пишуваш, а кое е само обично теоретизирање, кое може да засегне само мал дел од населението на кое, од не знам која причина им треба „летечки„ воз. Бизнис „класата„ од нашето население веќе има начини на брз транспорт: со авиони. Транспортот од солунското пристаниште веќе постои. Ми се чини дека таа брза железница ќе им биде корисна само на оние кои се повеќе од доволно богати, а кои уште денес можат да си допуштат лукзуз за користење брзи транспортни средства.



А дали има авио линии со Белград и Солун? а и да воведат што во случај аеродромот во Скопје поради X причини да биде затворен подолго време? дали тогаш би имале алтернатива за брз транспорт!?
И да транспортот од солунското пристаниште постои, но не е исто нешто од Солун да стигне за 4 и за 1 време. Времето е пари...
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 25-Jan-2015 at 01:18

aman be MIKI1 zar ima zijan ako sonuvame za balkaski kurshumlii, da nerecham posakuvame, realno na Kina i treba pole kade i da se dokazuva em da se troshi a toa dolgorochno i geostrateshki tuka na balkanov e idealno apropo evropa

bitno kje imame nova pruga po k10a dali starata kje bide kargo ili lokalna, novata brza ili super brza toa i ne e tolku bitno, kvakata e vo toa shto balkanov kje stane so novava brza pruga edno malo selo vo koe i kje pochnat da posakuvaat lugje da zivejat a biznisite da funkcioniraat

opushteno - javeto veke ne navjasa
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 24-Jan-2015 at 22:02
martind,

секако дека не мораш да се согласиш со мене, но ниту јас со тебе. Никаде не напишав дека не треба да имаме железница, ниту дека истата не треба да биде поврзана со нашите соседни држави.

Од ова кое ги пишуваш, а кое е само обично теоретизирање, кое може да засегне само мал дел од населението на кое, од не знам која причина им треба „летечки„ воз. Бизнис „класата„ од нашето население веќе има начини на брз транспорт: со авиони. Транспортот од солунското пристаниште веќе постои.

Ми се чини дека таа брза железница ќе им биде корисна само на оние кои се повеќе од доволно богати, а кои уште денес можат да си допуштат лукзуз за користење брзи транспортни средства.

zabegan,

денес постојат брзи патнички возови со брзини до 300км/ч и „јаче„ и тоа е веќе познато. Која е брзината од транспортните возови? 160км/ч? Кој е тој брз теретен воз кој може да „шиба„ со висока брзина а да влече пар илјади тони терет?

****

Територијата од Македонија не е можно да се „стречува„ и наголемува до бесконечност, за да може крупниот капитал да си прави брзи пруги низ вака мала територија, која и онака е веќе „исшарана„ со разно-разни сообраќајни коридори, од кои наскоро не ќе имаме ниту простор за живеење ниту плодни ниви за прехрана на населението, а не да размишљаме за високобрзниски пруги, кои можат да си ги допуштат само големите и јаките.



Edited by MIKI1 - 24-Jan-2015 at 22:03
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 24-Jan-2015 at 20:34
не е секој како мики и не сака да патува 5 саати на релација од 100 километри...

НО... брза железница е чист политичко-чаршиски муабет... на нас тоа што ни треба е реконструкција на пругите и „исправување“ на делници каде што е возможно, потоа нови гарнитури... и што е најважно, линии кои не застануваат во секое село со 10 жители (ако збориме за превоз на патници)
за превоз на стока и тоа како е битно линијата да е што е можно побрз, можеби не со 300 километри на час, ама со солидна брзина која може да запази рокови и договори
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 24-Jan-2015 at 20:16
Originally posted by MIKI1



Гледам дека дискусијава станува прилично енергична...Прашање од мене: кому му треба воз кој „лета„ со 300км на саат низ Македонија? CrazyМене лично не ми треба, оти за мене возењето со воз е настан, не е механички скок од точка А до точка Б, чија цел е да се стигне „што побрзо„. Плус, контурно, Македонија е смешно мала територија за такви возови, а ако некому му е битна брзината на транспортот, нека си развива авионски сообраќај, каде брзините се навистина високи.Колку разбирам, на „жутите„ им треба пруга од Грција кон средна Европа, за да можат да го транспортираат своето неквалитетно индустриско ѓубре со теретни возови, а не ми е познато дека на „теретните„ им требаат пруги со толку високи брзини.





Целосно не се согласувам со тебе. Според тоа што ти го пишуваш не треба да имаме и воопшто гранични премини со Грција, не треба да има железнички конекции со Грција просто треба да се изолираме.

Брзата Железница е од особено значење за Македонија. Преку оваа железница ќе се зголемат интеракциите на македонските бизниси со земјите од регионот, а особено со Солунското пристаниште кое е од особена важност за Македонската економија. Со брзата железница ќе се зголеми и транзитот низ Македонија, а ќе внесе и конкуренција во меѓународниот превоз на патници.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 24-Jan-2015 at 20:05
Гледам дека дискусијава станува прилично енергична...

Прашање од мене: кому му треба воз кој „лета„ со 300км на саат низ Македонија? Crazy

Мене лично не ми треба, оти за мене возењето со воз е настан, не е механички скок од точка А до точка Б, чија цел е да се стигне „што побрзо„. Плус, контурно, Македонија е смешно мала територија за такви возови, а ако некому му е битна брзината на транспортот, нека си развива авионски сообраќај, каде брзините се навистина високи.

Колку разбирам, на „жутите„ им треба пруга од Грција кон средна Европа, за да можат да го транспортираат своето неквалитетно индустриско ѓубре со теретни возови, а не ми е познато дека на „теретните„ им требаат пруги со толку високи брзини.


Edited by MIKI1 - 24-Jan-2015 at 20:06
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 24-Jan-2015 at 12:10
Што мислиш, @beTon, ако на времето имало железничка врска до Сопотница и до Бељаковце а сега нема, ако во 1983 до Кичево имало 8 воза, а сега има 2; ако во 1983 до Косово Поле имало 4 воза, а сега има 1; ако во 1983 до Куманово имало 12 воза, а сега има 6, со ваквата регресија колку воза ќе идат во 2030?

За Кочани 0, за Кичево 1, за Битола 2, за Куманово 3, за Велес 5?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 24-Jan-2015 at 11:48
Originally posted by beTon


...што е до користењето на возот како превоз, нека закачат едно 5-6 TGVа па ќе правиме после муабет кој се и колку се ќе се користи овој транспорт!


Ќе закачат шипинки! Знаеш ли каква пруга треба за TGV? Еве ваква:






A eве како изгледаат македонските пруги:





Edited by phenomenon - 24-Jan-2015 at 11:49
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 24-Jan-2015 at 11:22

без 300ка ништо не праиме, кога ги договарав кинезиве со француски превод - оквирно тоа беше цифрата, сега може да бараме и 500ка

кој бара и ќе добие, но само ако за барањето има и компромис и волја од сите засегнати, логиката вели дека киезите имаат ем идеја ем потреба зошто би фиансирале ваква сензација

колку смешно ми изгледа што скромен сум бил во проекциите, та ако тогаш анализата се потпирала на брза пруга негледам сега зошто утопистички не би се потпрела и на супер-брза, понекогаш сонот стаува јаве само кого истиот ќе почнеме искрено да го посакуваме јасно доколку има плодна почва за тоа

Originally posted by beTon

не дека утре ова ќе се случи туку вреди да се анализира... а што доби МКД што пругата од К10 оди по оваа траса?! можеби размислувале за пејсажниот момент на вардар.

што е до користењето на возот како превоз, нека закачат едно 5-6 TGVа па ќе правиме после муабет кој се и колку се ќе се користи овој транспорт!

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 19-Dec-2014 at 17:39
Ако навистина максималната брзина а не просечната на тие пруги е 160 км на час тогаш ние буквално нема да мора да правиме ништо освен можеби корекција на некој делови. Јас колку што знам моменталната ревитализација на пругата и онака ќе овозможи брзина до 160 км на час. Проблемот лежи во Србија и мислам дека кај нив треба да се направат поголеми зафати. Што се однесува до нас можеби тоа ќе ни биде шанса да направиме пруга Куманово, Свети Николе, Штип према Гевгелија. Иако тука не сум сигурен каде точно би било погодно да се гради пруга. Не го познавам теренот но мислам дека добра опција би било Радовиш преку Конче и да излегува на Удово. Секако би било супер да се прати и крак до Струмица.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.