![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Штип - Кочани |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 23> |
Author | |
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Прилог од една студија од 2011: ![]() |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
. ![]() Ако се сеќавам добро, можните варијанти кои се разгледуваа за оваа делница од А3 воопшто не минуваа покрај Истибања и Македонска Каменица, туку трасата одеше од Кочани преку Виница, па по западните падини на Голак Планина и излегуваше негде западно од Делчево. Експресен пат би бил сосем доволен за задоволување на потребите во догледна иднина.
|
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Да, за жал. Незнам колку би било поскапо да се обезбеди простор (right - of - way) за проширување во профил на автопат во иднина (без разлика дали тоа би било за 10,15 или 20 години), но сепак ако се размислува за продолжување на нов пат према Делчево и Бугарска граница, тоа секако највеќе смисла би имало да се изведе како автопат, и да се реализира тој план кој што за прва пат се појавил во 2011 - та година. Особено како што теренот е далеку потежок (брдест и планински) према Делчево и бугарската граница таму.
Мислам некаде имаше напишано овде на форумот дека измеѓу Штип и Кочани на стариот пат поминале околу 15,000 возила во просек дневно, што и не е баш толку мала бројка. Обично минимум околу 10 - 12,000 е со колку би било исплатливо да се изгради автопат, но ако тука поминувале околу 15,000 возила тогаш тоа значи дека Штип - Кочани за побрзо време ќе треба да стане автопат. Но исто така, пред неколку години бев и накај Берово, и накај Делчево. Сообраќај после Истибања према Делчево немаше многу, но измеѓу Кочанската Обиколница и Истибања и измеѓу Кочанската Обиколница и Виница имаше малку повеќе сообраќај. Бидејки автопат према Делчево е за сега само сон, најдобро би било да се направат обиколници на Виница и Македонска Каменица. Јас исто така и после Истибања према Делчево би додал и некоку пократки тунели да се скрати колку - толку од Кочани према Делчево, и можеби на одредени делници исправување на кривини. Обиколницата на Македонска Каменица би била лесно исплатлива, ќе скрати доста од кружењето преку Каменица, ќе се скрати и времето на патување према Делчево, а и транзитниот сообраќај нема да оди низ Македонска Каменица. Немора да е нешто којзнае што, обична обиколница со 2 ленти, брзина 80 - 100 км/ч, само тука ќе треба еден подолг мост, и генерално тоа е тоа. За Виница обиколница би била далеку поевтина и по исплатлива инвестиција, а и таму теренот е по рамен и нема потреба од никакви мостови. Ваквите мали, но сепак важни проекти би промениле доста за овој регион, би ја зголемиле безбедноста, намалено загадување, побрзо и по - удобно патување. Бидејки знаеме сите ние дека тој регион, тој дел од Македонија после Кочани долго време нема да добие никаков нов пат, затоа вакви евтини инвестиции би помогнале доста, и доволно за овој регион, барем за наредните 10 - 15 години. Ќе пробам подоцна да направам цртеж / мапа како би можеле да изгледаат обиколниците на Македонска Каменица и Виница. Edited by The Wild Boy - 26-Nov-2022 at 22:07 |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Грешка голема што тунелите и мостовите не се fitire-proof за некогаш во иднина да бидат дел од некој иден автопат. Ќе мора да се кршат и да се прават од ново.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Carpe diem
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Рустеми: „Граѓаните на Кочани во скоро време ќе возат по нов експресен пат“
Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми заедно со претседателот на Владата на РСМ Димитар Ковачевски и министерот за транспорт и врски Благој Бочварски извршија увид во изградбата на експресниот пат А3 Штип-Кочани со вкупна должина од 28 километри каде што привршуваат работите за изградбата на втората фаза Крупиште-Кочани во должина од 13,75 км, за која се издвоени средства во висина од 18,23 милиони евра обезбедени од ЕБОР. Во моментот се поставува сигнализација, осветлување на клучките, еластична одбојна ограда и се асфалтират последните 700 метри. Изградбата на новиот експресен пат А3 Штип-Кочани е со вкупна должина од 28 километри, поделена е во две фази: Штип–Крупиште во должина од 14,30 километри која што е завршена во 2020 година. „Со завршувањето на оваа втора фаза наскоро обезбедуваме модерна, сигурна и безбедна врска со Источниот регион. Нашите очекувања се дека во скоро време делницата ќе биде целосно завршена. Експресниот пат е со висок квалитет на градба. Ширина на патот е 11,4 метри, ќе има четири ленти, и тоа по две коловозни од по 3,5 метри и две ленти за застанување од по 2 метри, како и две рабни ленти од по 0,20 метри. Максималната брзина на движење на експресниот пат меѓу Штип и Кочани ќе биде 110 километри на час. Изведувач на градежните работи е „Синохидро“ од Р.Кина, а Надзор е „Патинвест инженеринг“ АД Софија Р.Бугарија“, изјави директорот на Јавното претпријаите за државни патишта Ејуп Рустеми по извршениот увид. Планирана вредност на целокупниот проект (двете фази) е околу 40 милиони евра, а новиот патен правец започнува кај месноста Три чешми во Штип и се надоврзува на веќе завршениот автопат Миладиновци–Свети Николе–Штип со што се овозможува брзо и современо поврзување помеѓу Штип и Кочани. ![]() ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
deni86 ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
Пред неколку дена ја поминав трасата со велосипед вклучувајќи го и делот кај што беше спорниот имот.
На делот од Бања до Тркање сеуште не е поставена еластична ограда и мрежа но реално тоа е два дена работа. Делот кај спорниот имот се работеше и како што видов земјените работи се завршени и можеби овие денови е и тампонирано. Кај недовршениот мост кај Соколарци е блокирано и не може се виде до кај се работите. Генерално има уште некои ситни финеси да се средат, да се приклучи осветлувањето кај клучките и да се среди хоризонталната и вертикалната сигнализација. По тоа што го видов 15 до 20 декември е реален рок секако во зависност од временските услови кои сега за сега се поволни |
|
![]() |
|
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
Најверојатно е затворен за да се довршат некои работи. Едвај чекам да возам кога ќе биде целосно отворенн. ![]() |
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Го затвориле целосно на почетокот од новата делница што се работи, истуриле куп земја и не може да се поминува. Кај Кочани (после Тркање) кај што беше спорниот имот турбо се работи и 15ти, 20ти Декември според ситуацијата на терен веќе е реален рок. До Тркање се е завршено, еластичните огради и жицата е целосно поставена, се поставуваше вертикална сигнализација, фали уште хоризонтална...
|
|
![]() |
|
zorant ![]() Groupie ![]() Joined: 26-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
Поминав неколку пати деновиве тука, имаше доста луѓе и механизација на делот кај Тркање
|
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
![]() Епа од толку многу рокови еден секако дека ќе погодат во нашата ни жална државичка ![]() |
|
![]() |
|
deni86 ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
Според тоа што го најави министерот Бочварски за околу месец дена треба конечно да биде пуштен во употреба. Временските услови сега за сега па и за наредните две недели генерално се поволни. Што мислите дали конечно овој рок ќе биде испочитуван?
|
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
фала за инфо Васиљ
|
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Се вози, само терај право (на почетокот има куп земја, ама оставено е простор за поминување) и после се до Бања си се вози (веќе има и доста сообраќај, доста веќе го користат), на едно место кај еден краток мост нема завршен слој на асвалт, внимавај. Кај Бања десно само 1.5-2км по локалниот пат и излегуваш кај Тркање.
|
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
Каква е состојбата? Може ли да се помине со кола или мора пак да се врти од кај Крупиште?
|
|
![]() |
|
jjmacedonia ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 31-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 31 |
![]() ![]() |
Е не си после треба да идеш до кружниот кај антура и да се приклучеш за виница.
Ајде кажи ми како треба да се движам за да идам од Виница Во Антура? Треба да се исклучам кај подлошка кривина на десно, после да идам преку индустираска зона до национал, кај национал да завртам некај подвожнакот некај антура, после кај кружниот кај антура да продолжм правао и кај подлог да кршнам десно за во антура, така? Требало да направат класична едноста клучка како кај клучката за грдовци. |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Само Спанчево е клучка, другите Соколарци, Бања и Тркање се надвозници и нема конекција со експресниот пат. Треба да се отворат како клучки.
Протестите на автопати и магистрални\експресни патишта треба да се забранат и прогласат за предизвикувања општа опасност со стоење на сред автопат и ставање разно-разни предмети. Следствено треба и така да се гонат сторителите, како предизвикувачи на опасност. А да не зборуваме за тоа дека барањата на протестите им се најчесто нелегитимни цели како барање за државен интервенционизам во цени на слободен пазар. Edited by user8642 - 16-Oct-2022 at 15:39 |
|
![]() |
|
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
Сите што одат за Скопје веќе го користат патот. Иако има еден опасен неасфалтиран дел од 20тина метри и земја ставено кај клучката за Пробиштип.
![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 23> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |