build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 26-Nov-2022 at 23:24
Прилог од една студија од 2011:


Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 26-Nov-2022 at 23:01
.Previous

Ако се сеќавам добро, можните варијанти кои се разгледуваа за оваа делница од А3 воопшто не минуваа покрај Истибања и Македонска Каменица, туку трасата одеше од Кочани преку Виница, па по западните падини на Голак Планина и излегуваше негде западно од Делчево. Експресен пат би бил сосем доволен за задоволување на потребите во догледна иднина.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 26-Nov-2022 at 22:05
Да, за жал. Незнам колку би било поскапо да се обезбеди простор (right - of - way) за проширување во профил на автопат во иднина (без разлика дали тоа би било за 10,15 или 20 години), но сепак ако се размислува за продолжување на нов пат према Делчево и Бугарска граница, тоа секако највеќе смисла би имало да се изведе како автопат, и да се реализира тој план кој што за прва пат се појавил во 2011 - та година. Особено како што теренот е далеку потежок (брдест и планински) према Делчево и бугарската граница таму.

Мислам некаде имаше напишано овде на форумот дека измеѓу Штип и Кочани на стариот пат поминале околу 15,000 возила во просек дневно, што и не е баш толку мала бројка. Обично минимум околу 10 - 12,000 е со колку би било исплатливо да се изгради автопат, но ако тука поминувале околу 15,000 возила тогаш тоа значи дека Штип - Кочани за побрзо време ќе треба да стане автопат.

Но исто така, пред неколку години бев и накај Берово, и накај Делчево. Сообраќај после Истибања према Делчево немаше многу, но измеѓу Кочанската Обиколница и Истибања и измеѓу Кочанската Обиколница и Виница имаше малку повеќе сообраќај.

Бидејки автопат према Делчево е за сега само сон, најдобро би било да се направат обиколници на Виница и Македонска Каменица. Јас исто така и после Истибања према Делчево би додал и некоку пократки тунели да се скрати колку - толку од Кочани према Делчево, и можеби на одредени делници исправување на кривини. Обиколницата на Македонска Каменица би била лесно исплатлива, ќе скрати доста од кружењето преку Каменица, ќе се скрати и времето на патување према Делчево, а и транзитниот сообраќај нема да оди низ Македонска Каменица. Немора да е нешто којзнае што, обична обиколница со 2 ленти, брзина 80 - 100 км/ч, само тука ќе треба еден подолг мост, и генерално тоа е тоа. За Виница обиколница би била далеку поевтина и по исплатлива инвестиција, а и таму теренот е по рамен и нема потреба од никакви мостови. Ваквите мали, но сепак важни проекти би промениле доста за овој регион, би ја зголемиле безбедноста, намалено загадување, побрзо и по - удобно патување. Бидејки знаеме сите ние дека тој регион, тој дел од Македонија после Кочани долго време нема да добие никаков нов пат, затоа вакви евтини инвестиции би помогнале доста, и доволно за овој регион, барем за наредните 10 - 15 години. Ќе пробам подоцна да направам цртеж / мапа како би можеле да изгледаат обиколниците на Македонска Каменица и Виница.

Edited by The Wild Boy - 26-Nov-2022 at 22:07
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 26-Nov-2022 at 16:20
Грешка голема што тунелите и мостовите не се fitire-proof за некогаш во иднина да бидат дел од некој иден автопат. Ќе мора да се кршат и да се прават од ново.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 26-Nov-2022 at 14:55
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 26-Nov-2022 at 14:24
Рустеми: „Граѓаните на Кочани во скоро време ќе возат по нов експресен пат“

Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми заедно со претседателот на Владата на РСМ Димитар Ковачевски и министерот за транспорт и врски Благој Бочварски извршија увид во изградбата на експресниот пат А3 Штип-Кочани со вкупна должина од 28 километри каде што привршуваат работите за изградбата на втората фаза Крупиште-Кочани во должина од 13,75 км, за која се издвоени средства во висина од 18,23 милиони евра обезбедени од ЕБОР. Во моментот се поставува сигнализација, осветлување на клучките, еластична одбојна ограда и се асфалтират последните 700 метри.
Изградбата на новиот експресен пат А3 Штип-Кочани е со вкупна должина од 28 километри, поделена е во две фази: Штип–Крупиште во должина од 14,30 километри која што е завршена во 2020 година.
„Со завршувањето на оваа втора фаза наскоро обезбедуваме модерна, сигурна и безбедна врска со Источниот регион. Нашите очекувања се дека во скоро време делницата ќе биде целосно завршена. Експресниот пат е со висок квалитет на градба. Ширина на патот е 11,4 метри, ќе има четири ленти, и тоа по две коловозни од по 3,5 метри и две ленти за застанување од по 2 метри, како и две рабни ленти од по 0,20 метри. Максималната брзина на движење на експресниот пат меѓу Штип и Кочани ќе биде 110 километри на час. Изведувач на градежните работи е „Синохидро“ од Р.Кина, а Надзор е „Патинвест инженеринг“ АД Софија Р.Бугарија“, изјави директорот на Јавното претпријаите за државни патишта Ејуп Рустеми по извршениот увид.
Планирана вредност на целокупниот проект (двете фази) е околу 40 милиони евра, а новиот патен правец започнува кај месноста Три чешми во Штип и се надоврзува на веќе завршениот автопат Миладиновци–Свети Николе–Штип со што се овозможува брзо и современо поврзување помеѓу Штип и Кочани.





https://www.facebook.com/drzavnipatista
Carpe diem
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 21-Nov-2022 at 22:02
Пред неколку дена ја поминав трасата со велосипед вклучувајќи го и делот кај што беше спорниот имот.
На делот од Бања до Тркање сеуште не е поставена еластична ограда и мрежа но реално тоа е два дена работа.
Делот кај спорниот имот се работеше и како што видов земјените работи се завршени и можеби овие денови е и тампонирано.
Кај недовршениот мост кај Соколарци е блокирано и не може се виде до кај се работите.
Генерално има уште некои ситни финеси да се средат, да се приклучи осветлувањето кај клучките и да се среди хоризонталната и вертикалната сигнализација.
По тоа што го видов 15 до 20 декември е реален рок секако во зависност од временските услови кои сега за сега се поволни
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 574
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 21-Nov-2022 at 21:02
Originally posted by Vasilij

Го затвориле целосно на почетокот од новата делница што се работи, истуриле куп земја и не може да се поминува. Кај Кочани (после Тркање) кај што беше спорниот имот турбо се работи и 15ти, 20ти Декември според ситуацијата на терен веќе е реален рок. До Тркање се е завршено, еластичните огради и жицата е целосно поставена, се поставуваше вертикална сигнализација, фали уште хоризонтална...


Најверојатно е затворен за да се довршат некои работи. Едвај чекам да возам кога ќе биде целосно отворенн.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 21-Nov-2022 at 15:30
Го затвориле целосно на почетокот од новата делница што се работи, истуриле куп земја и не може да се поминува. Кај Кочани (после Тркање) кај што беше спорниот имот турбо се работи и 15ти, 20ти Декември според ситуацијата на терен веќе е реален рок. До Тркање се е завршено, еластичните огради и жицата е целосно поставена, се поставуваше вертикална сигнализација, фали уште хоризонтална...
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 21-Nov-2022 at 11:14
Поминав неколку пати деновиве тука, имаше доста луѓе и механизација на делот кај Тркање
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 20-Nov-2022 at 03:23


Епа од толку многу рокови еден секако дека ќе погодат во нашата ни жална државичка
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 09-Nov-2022 at 20:23
Според тоа што го најави министерот Бочварски за околу месец дена треба конечно да биде пуштен во употреба. Временските услови сега за сега па и за наредните две недели генерално се поволни. Што мислите дали конечно овој рок ќе биде испочитуван?
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 518
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 20-Oct-2022 at 07:03
фала за инфо Васиљ
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 19-Oct-2022 at 14:10
Се вози, само терај право (на почетокот има куп земја, ама оставено е простор за поминување) и после се до Бања си се вози (веќе има и доста сообраќај, доста веќе го користат), на едно место кај еден краток мост нема завршен слој на асвалт, внимавај. Кај Бања десно само 1.5-2км по локалниот пат и излегуваш кај Тркање.
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 518
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 19-Oct-2022 at 13:31
Каква е состојбата? Може ли да се помине со кола или мора пак да се врти од кај Крупиште?
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 17-Oct-2022 at 14:14
Е не си после треба да идеш до кружниот кај антура и да се приклучеш за виница.

Ајде кажи ми како треба да се движам за да идам од Виница Во Антура? Треба да се исклучам кај подлошка кривина на десно, после да идам преку индустираска зона до национал, кај национал да завртам некај подвожнакот некај антура, после кај кружниот кај антура да продолжм правао и кај подлог да кршнам десно за во антура, така?

Требало да направат класична едноста клучка како кај клучката за грдовци.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 16-Oct-2022 at 16:56
Originally posted by user8642

Само Спанчево е клучка, другите Соколарци, Бања и Тркање се надвозници и нема конекција со експресниот пат. Треба да се отворат како клучки.

Протестите на автопати и магистрални\експресни патишта треба да се забранат и прогласат за предизвикувања општа опасност со стоење на сред автопат и ставање разно-разни предмети. Следствено треба и така да се гонат сторителите, како предизвикувачи на опасност. А да не зборуваме за тоа дека барањата на протестите им се најчесто нелегитимни цели како барање за државен интервенционизам во цени на слободен пазар.
Go delam istoto mislenje, iako vo demokratsko opstestvo e mnogu tesko da se zabrani vakov vid na protesti bez razlika kakvi se baranjata. Ako patistata se drzavni ( a takvi se) a protestot e nasocen kon drzavata, togas blokiranje na drzavni patisna e legitimen izraz na protest. Graganstvoeto koe ne protestira e samo kolatelarna steta.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 16-Oct-2022 at 15:38
Само Спанчево е клучка, другите Соколарци, Бања и Тркање се надвозници и нема конекција со експресниот пат. Треба да се отворат како клучки.

Протестите на автопати и магистрални\експресни патишта треба да се забранат и прогласат за предизвикувања општа опасност со стоење на сред автопат и ставање разно-разни предмети. Следствено треба и така да се гонат сторителите, како предизвикувачи на опасност. А да не зборуваме за тоа дека барањата на протестите им се најчесто нелегитимни цели како барање за државен интервенционизам во цени на слободен пазар.

Edited by user8642 - 16-Oct-2022 at 15:39
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 574
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 16-Oct-2022 at 15:06
Сите што одат за Скопје веќе го користат патот. Иако има еден опасен неасфалтиран дел од 20тина метри и земја ставено кај клучката за Пробиштип.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 16-Oct-2022 at 09:39
Originally posted by Vasilij

Сега за сега, блокадите се на магистралниот пат, а периодов кога има блокади тие што знаат (а поголем број знаат) си го користат експресниот пат.
Е сега кога веќе ги спомнавме блокадите.. Прво, секако правото на протест и изразување револт или незадоволство е неприкосновено право и уставна категорија секако. Меѓутоа, вистинско место за тоа е пред општина, институција, министерство, јавно претпријатие итн итн. Никако не сум за тоа да се блокира магистрален или експресен пат. Има итни случаи, брза помош, болнички возила, овие ја подгреале тензијата на максимум некогаш не ни пропуштаат ама баш никој, не може така. Тоа треба да се регулира, неможе да се блокира автопат или експресен/магистрален пат.
А за клучките малку чудно мислењето погоре бидејќи од тоа јас што го гледам си има регуларна клучка кај Соколарци, регуларна кај Спанчево, регуларна кај Бања, кај Кочани големата што во моментот се работи исто (единствено не сум сигурен за Тркање)
Velis nacinot na protestiranje treba da se regulira? E zosto ne e reguliran ili zosto ne go reguliraat npr. denesnite vlasti ili zosto ne go regulirala nekoja vlast vo izminative 30 godini!? Vasilij, za zal nisto ne e asalno regulirano vo ovaa drzava, se fukcionira na nacinot "plukni-zalepi" i "vozi Misko". Ke protestiraat im se moze! Neli go blokuraa denesnive vlasti bulevarot pred Vlada celi 2 meseci. I nikomu nisto...!

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.281 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.