![]() |
![]() |
![]() |
Улица Орце Николов |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 9> |
Author | |
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Е па ќе мора да му смислат решение за проблемиве т.е. некултурата зашто иначе џабе проектов што ќе се заврши, ќе биде само дополнителен хаос во однос на претходно. |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Тешко дека ќе се почитува освен ако нема казни,пајак или столбчиња по дел од тротоарите.
Проектот може да е и феноменален ама во реалноста е сосема поинаку. |
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Океј, ама дали ќе се почитуваат правилата? Еднаш поминав, автомобили беа паркирани на велосипедската патека и тротоарот.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Привршуваат градежните зафати на четвртата фаза од реконструкцијата на улицата „Орце Николов“ во Општина Центар
Целосната реконструкција, поделена во 6 посебни фази, ја опфаќа целата површина на улицата од булеварот „Св. Климент Охридски“ до улицата “Рузвелтова“, на вкупно 7.182 метри квадратни. Градежните активности ќе завршат на почетокот на есента, а Центар и Скопје ќе добијат безбедна и квалитетна улица, со велосипедски и пешачки патеки, енергетски ефикасно ЛЕД улично осветлување, подигнати пешачки платоа, изведена по сите современи стандарди за квалитет. ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/sasha.bogdanovikj |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Интензивно работиме на четвртата фаза од реконструкцијата на улицата „Орце Николов“.
![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/sasha.bogdanovikj |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Поминав тука пред некој ден, се гледа дека има проблем со паркирање на колите, пак некои се паркираат каде ќе стигнат (попречувајќи ги пешаците и велосипедските патеки), освен тоа, тие „џумките“ за смирување на сообраќајот (види прва слика) се некако лошо изведени, нерамни, ми се чини дека многу брзо ќе пропаднат или ќе се појават дупки во нив.
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Од понеделник целосно затворање на „Орце Николов“
Во понеделник, 12 јули, започнуваат градежните активности од третата и од четвртата фаза од реконструкцијата на улицата „Орце Николов“, а ќе се реализираат до 12 септември 2021 година. Поради изведбата на градежните активности се воведува нов сообраќаен режим на повеќе улици во Дебар Маало. Во третата фаза се предвидува целосно затворање на „Орце Николов“ од раскрсницата со улицата „Наум Наумовски Борче“ до влезот на паркинг-просторот пред административните бараки на Општина Центар. Се предвидува целосно затворање на пристапот до Боемска улица, а улицата „Михаил Цоков“ ќе биде пренаменета во двонасочна и возилата што доаѓаат од „Илинденска“ ќе се движат низ паркинг-просторот пред Општина Центар за приклучување до улицата „Орце Николов“. Во оваа фаза улицата „Аминта Трети“ останува двонасочна како во претходните фази, а на улицата „Отон Жупанчиќ“ се воведува двонасочен сообраќај и забрана за паркирање возила. Улиците „Наум Наумовски Борче“, „Антоние Грубишиќ“ и „Радњанска“ ќе бидат еднонасочни во спротивен правец од постојниот сообраќаен режим. Во четвртата фаза се предвидува целосно затворање на улицата „Орце Николов“ од влезот на паркинг-просторот пред административните бараки на Општина Центар до првиот влез пред Министерството за одбрана. На улицата „Дане Крапчев“ до раскрсницата со улицата „Дебарца“ се воведува двонасочен сообраќај и забрана за паркирање возила, а сообраќајниот режим на улицата „Антоние Грубишиќ“ оставува ист како во третата фаза. Во претходните фази се реконструираа коловозните, пешачките и велосипедските површини, поставено е ново ЛЕД-осветлување и воведен е нов систем за модернизација на јавното осветлување. Во првата и втората фаза е поставена нова атмосферска канализација и вертикална сигнализација, ослободени се јавните површини и воведен е нов кружен тек на најкритичната точка на улицата заради намалување на сообраќајните незгоди на овој потег, смирување на сообраќајот и зголемување на безбедноста на улицата „Орце Николов“. Апелираме до сите граѓани и учесници во сообраќајот да ги почитуваат измените во сообраќајниот режим во Дебар Маало и да бидат внимателни поради изведбата на градежните активности во наредните месеци. Целосната реконструкција на улицата ќе се одвива во шест фази на површина од 7.182 квадратни метри, а инвестицијата за целиот проект изнесува 77 милиони денари, средства од општинскиот буџет. https://nezavisen.mk/od-ponedelnik-celosno-zatvoranje-na-orce-nikolov/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
(Фото) Кружен тек на крстосницата меѓу „Орце Николов“ и „Ленинова“
![]() ![]() ![]() ![]() На крстосницата меѓу улиците „Орце Николов“ и „Ленинова“ во тек е поставување на кружен тек кој кога ќе биде целосно завршен ќе го регулира сообраќајот на оваа локација, позната меѓу возачите како една од поризичните и место каде што често се случуваа сообраќајки. Кружниот тек е едно од решенијата предвидено со реконструкцијата на улицата „Орце Николов“. Поради градежните работи кои што се одвиваат на овој дел од улицата, но и поради нецелосна сообраќајна сигнализација, возењето е прилично хаотично. Тоа особено се однесува на можноста возачите да се вклучат на „Илинденска“, при што треба да возат дури до „Рузвелтова“, или како што прават многумина, да возат до крстосницата кај фонтаната „Лотосов цвет“ во Градскиот парк и таму да направат сообраќаен прекршок бидејќи треба да се движат во спротивен правец во еднонасочната улица. Како што е познато, целосната реконструкција на улицата е поделена во шест посебни фази, од кои секоја опфаќа посебен дел од „Орце Николов“. Реконструкцијата го опфаќа целиот потег кој е под надлежност на Општина Центар, од крстосницата со булеварот „Св. Климент Охридски“ до онаа со „Франклин Рузвелт“. Инаку, жителите на овој дел на „Орце Николов“, пред две недели организираа протест поради сечењето на дрвја за кои Општината тврдеше дека се болни и стари, како и за плановите на градските власти да се исечат и преостанатите 10 дрвја. Целиот зафат на „Орце Николов“ ќе опфати површина од вкупно 7.182 метри квадратни и ќе чини 64.847.608 денари, средства обезбедени од Буџетот на Општина Центар. https://nezavisen.mk/foto-kruzhen-tek-na-krstosnicata-megju-orce-nikolov-i-leninova/ |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Ајде сега на ред Ленинова. И тоа најглупавата шема во Скопје што неможам никако да ја разберам, таа дивата кафанска-кафичи логика. Незнам како можеше тие 100 метра така во тој правец да отидат. Ако Скопје покажало дека може да го среди кејот во однос на угостителите, и да ја среди Орце Николов, тогаш може и Ленинова.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Ова е одличен формат за комуникација со локална самоуправа. Конструктивна критика, со охрабрување на позитивното, со прецизно посочување на лошите работи и со конкретни предлози како тие да бидат решени. Edited by Cloverstack - 11-Jun-2021 at 15:51 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Мислење за реконструкцијата на ул. Орце Николов
До: г-н Саша Богдановиќ, Градоначалник на Општина Центар Сектор за уредување на градежно земјиште и заштита на животна средина Сектор за урбанизам Предмет: Мислење за реконструкцијата на ул. Орце Николов Почитувани, По завршувањето на првиот дел од реконструкцијата на ул. Орце Николов, група членови на НаТочак ја посетивме и извозевме по новите велосипедски патеки. Конечно во реконструкција на една општинска улица е земен предвид целиот нејзин профил, а не само коловозот како што досега беше случај. ![]() Водено е сметка за сите типови сообраќај и со тоа ул. Орце Николов ќе стане веројатно првата т.н. комплетна улица (complete street) во општинска надлежност во Скопје (слика 1). Веруваме дека ова позитивно ќе се одрази на многу аспекти на живеењето: изборот и правото на движење со различни превозни средства на граѓаните, квалитетот на живот на жителите, намалување на брзината и бучавата, зголемување на безбедноста и привлечноста на улицата за посетители, што ќе има позитивен ефект и на локалните бизниси. ![]() Имаме позитивна реакција за тоа како се смени ликот на улицата. Со стеснувањето на коловозните ленти, ослободените пешачки патеки, новите велосипедски патеки и зелените острови со дрвја се добива многу попријатна улична атмосфера. Посебно го поздравуваме моментот на подигнати пешачки премини (слика 2) кои дополнително ќе го смират сообраќајот и ќе го олеснат преминувањето на улицата. Нè радува и тоа што широчината на велосипедските патеки овозможува возење на два точаци еден покрај друг и придонесува за социјалниот аспект на возењето точак (слика 3). ![]() Зачувувањето на постојните дрвја и формирањето на зелени острови каде што се групирани повеќе дрвја (слика 4) е одличен потег кој позитивно ќе придонесе за подобрување на микроклимата на улицата, а и ќе ги штити ранливите учесници во сообраќајот. Со забелешка дека во изведениот дел од улицата, неколку поединечни дрвја имаат оставено многу малку отворена почва околу стеблото што мислиме дека негативно ќе се одрази на нивното преживување и е спротивно на заложбите за “ослободување на дрвјата“ (слика 5). ![]() ![]() Во однос на велосипедскиот сообраќај, имаме едно прашање и една забелешка за изведбата на ул. Орце Николов, како и една сугестија на ниво на Општина Центар. 1. Прашање за ул. Орце Николов Потезите каде нема дрвја и зелени острови и кои се искористени како џебови за паркинг места, како граница со велосипедската патека имаат спуштен рабник што резултира со слободно навлегување на возилата на патеката (слика 6). Практично, како да сугерираат дека патеката е пристапна за автомобилите и да ги покануваат возачите слободно да влезат (?) Што е планирано за да се избегне овој проблем? Дали се размислува за поставување на некакви бариери во облик на столпчиња или високи рабници на остатокот од улицата? Се надеваме дека овие бариери нема да одземат од корисниот профил на велосипедската патека кој има добра широчина. ![]() 2. Забелешка за ул. Орце Николов Во однос на рабниците, при спуштање и качување на велосипедската патека, сметаме дека треба да бидат послеани и возењето да биде поглатко бидејќи моментално имаат мал раб и прекршување кое го прави возењето неудобно, а и не е по стандардите за пристапност (слика 7). ![]() На само неколку метри од ваквите рабници со прекршен раб на улица Орце Николов, на самиот бул. Климент Охридски може да се забележат целосно слеаните рабници (слика 8) кои ги користи Град Скопје и кои овозможуваат целосно гладок преод од коловоз кон издигнат тротоар. Ова е исто така важно, не само за велосипедите, туку уште повеќе и за тротинетите и за лицата со посебни потреби. ![]() Би било добро доколку Општина Центар се консултира со Град Скопје во врска со искуството за изведба на велосипедски патеки и пристапни тротоари и поуките да се земат предвид долж останатиот дел од ул. Орце Николов на кој што допрва ќе се изведуваат градежните работи, а на изведениот дел да се коригираат каде што е можно. Забележавме и дека приклучувањето од велосипедската лента на бул. Климент Охридски кон велосипедската патека на ул. Орце Николов е практично да биде на уште едно место пред раскрсницата каде има висок рабник (слика 9). ![]() 3. Потреба од велосипедска мрежа на ниво на О. Центар Очекуваме со изведбата на ул. Орце Николов да се увидат поволностите (набројани погоре) од ваков тип, комплетни улици. Очекувано е поединци и натаму да зафаќаат јавен простор предвиден за пешаци и велосипеди за бесправно паркирање. Тоа не треба да ја обесхрабри општината да го штити просторот од узурпација и да спроведува ред, да ја гарантира безбедноста и да води зелени политики. Воспоставување на транспортен модел кој на прво место ќе го стави пешакот и Подготовка на План за подобрување на пешачкиот и велосипедскиот сообраќај во општина Центар се дел од мерките во Акцискиот план на Локалниот еколошки акционен план на Општина Центар (2019-2025) за кои е предложен и буџет и рок за реализација до 2025 (стр.157 и стр.158). Во дописот испратен по електронски пат од НаТочак до Општина Центар во декември 2020 година (достапен како линк тука: http://natochak.blogspot.com/2020/12/2021.html и како прилог на овој допис), ова е второто од нашите 3 клучни и 2 дополнителни предлози до скопските општини: 2. ВЕЛОСИПЕДСКА МРЕЖА. Препорачаната димензија за растојание на велосипедски патеки и ленти меѓу себе изнесува 500 м за периферни делови на градот и нестанбени зони (или за примарна мрежа во урбани зони) и максимум 250 метри за станбени зони, препорачано и помалку, 100-150 метри. Во случајот со ул. Орце Николов на пр. таа се планира на 100-200 метри од примарна велосипедска патека на бул. Илинден и тоа е одлично. Во насока на овие препораки кои се применуваат на европско ниво, очекувано е покрај подолжно, да се појават уште барем 2 велосипедски врски и попречно (север-југ) на населбата Дебар Маало помеѓу бул. Партизански Одреди и бул. Илинден. Доволно е да се појават овие неколку главни издвоени велосипедски патеки/ленти на препорачаните растојанија и остатокот од маалото може да се реши како улици каде автомобилите и велосипедите ги споделуваат коловозните ленти (споделени ленти). Само на овој начин, со достапна мрежа на блиско растојание од сечиј дом, велосипедскиот сообраќај ќе стане сигурна и сериозна опција во Скопје. Се надеваме дека проектот со Орце Николов е само почеток на едно поинакво планирање на маалата низ општина Центар, со велосипедска мрежа, со смирен сообраќај и по принципите “град за луѓе“. Со почит, НаТочак неформално здружение за урбан велосипедизам За подобро вело - Скопје e-mail: natochak@gmail.com blog: natochak.blogspot.com FB: facebook.com/NaTochak TW: twitter.com/NaTochak https://natochak.blogspot.com/2021/06/blog-post.html?fbclid=IwAR3qvMemx3wjHMXjqQybsMwQai2sATHrGWPCb2GqxfX0jCLh-3V4iz2L6d4 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
НА ОРЦЕ НИКОЛОВ СЕ ИСЕЧЕНИ 13 ДРВЈА ОТИ БЕА СТАРИ И БОЛНИ, ВЕДНАШ ЌЕ ЗАСАДИМЕ НОВИ, ВЕЛИ БОГДАНОВИЌ
![]() На улицата Орце Николов која веќе еден месец се реконструира денеска се исечени 13 дрвја. Станува збор за потегот од улица Ленинова до Наум Наумовски-Борче. Градоначалникот на Општина Центар Саша Богдановиќ вели дека дрвјата се сечат бидејќи се стари и болни. „Дрвјата кои се отстрануваат се стари и болни, со трули стебла, чии гранки удираат во станбените објекти кои се наоѓаат на улицата и претставуваат опасност за минувачите. Отстранетите дрва наскоро ќе бидат заменети со нови, висококвалитетни садници од видот јавор, кои од наесен дополнително ќе го красат новиот лик на улицата Орце Николов“, вели градоначалникот Саша Богданович. Од ЈП „Паркови и зеленило“ велат дека овие дрвја веќе подолг период биле обележани како стари и нaпоменуваат дека изминативе три години подигнати се нoви дрвореди и засадено е ново зеленило низ целиот град, а во пролетната акција ќе бидат засадени 8.000 дрвја. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/na-ortse-nikolov-se-isecheni-13-drvja-oti-bea-stari-i-bolni-vednash-ke-zasadime-novi-veli-bogdanovik/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Денес беше извршена помасовна сеча на 15-тина дрва
![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/MinisterstvoZaBezzhivotnaSredina |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Сеуште е хаос на „завршениот“ дел. Ако не воведат ред во скоро време, ништо чудно да почнат да пропаѓаат патеките од паркирани коли. А и асфалтот не е баш најрамен.
|
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Вика, резиденцијална улица. Како може да биде резиденцијална, кога по цела улица има секакви бизниси, институции и што не? Тие вработени и сл. каде би се паркирале?
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
ИМАЈТЕ ТРПЕНИЕ, КОГА ЌЕ БИДЕ ГОТОВ ВТОРИОТ ДЕЛ ОД ОРЦЕ НИКОЛОВ ЌЕ ИМА ПАРКИНГ ЗА СИТЕ, ВЕЛИ БОГДАНОВИЌ
![]() За сите жители на улицата Орце Николов во центарот на Скопје ќе има паркинг кога ќе завршат градежните работи, вели градоначалникот на Општина Центар Саша Богдановиќ. Откако Општината заврши со реконструкција на првиот дел од улицата и го затвори вториот дел, во овој дел од Дебар Маало владеа хаос. На реконструираниот дел се паркираат возила и на новоизведените велосипедските и пешачките патеки. Жителите околните згради велат дека немаат каде да паркираат и како да стасаат дома, бидејќи сега откако се раскопа вториот дел има помалку паркинг места, па затоа мораат возилата да ги оставаат и на патеките. Градоначалникот Саша Богдановиќ вели дека според анализите кои ги правеле со ЈП „Паркинзи Општина Центар“, кога ќе биде завршена реконструкцијата паркинг ќе има за сите станари. „Оваа улица ќе биде резиденцијална, односно нема да може да се паркираат вработени од фирми или граѓани со праќање порака, што значи и со воведувањето на паралелно паркирање ќе има доволно место за жителите. Граѓаните треба да имаат трпение, бидејќи се прави вториот дел од улицата и отстранети се доста паркинг места. Додека не се заврши со тој дел ќе мора да се паркираат и на тротоарите на првиот дел. Кога ќе биде готов вториот дел за две до три недели, ќе добиеме една убава слика како реално ќе изгледа таа улица“, вели Богдановиќ. Општина Центар почна да ја реконстурира улицата Орце Николов за да ги ослободи тротоарите од коли, бидејќи сега пешаците, велосипедистите, мајките со колички одат по коловозот оти патеките се узурпирани. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/imajte-trpenie-koga-ke-bide-gotov-vtoriot-del-od-ortse-nikolov-ke-ima-parking-za-site-veli-bogdanovik/ |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Се собра битно цела партија да ја пушти.
|
|
![]() |
|
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
pocekajte malce uste ne e otvorena ulicata oficijalno, sigurno ke staat stolpcinja.
Edited by xnx - 26-May-2021 at 10:50 |
|
![]() |
|
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
Се' додека тротоарите се слободни, ако сакаат еден врз друг нека паркираат. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 9> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |