![]() |
![]() |
![]() |
Скопје 2020 / Skopje 2020 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 7> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
@ mirakuliks:
Забелешката ти е на место, но јас го одбрав ова решение од неколку причини: лептокарија е многу развижено место, но не и убаво. Прашањето со транспортот и паркирањето не е решено и мислам дека ова е добар и изводлив начин да се реши. Мислам дека имањето на модерен плоштад во тој дел на градот е многу важно. Трамвајот оди по северната страна на бул. Партизански Одреди, за да се заштеди на времето и трошоците за изградба. Ако трамвајот беше на средината на булеварот, тоа значи дека и станиците би биле на истото место. Тоа пак ја наметнува потребата за изградба на подземни премини под булеварот, што дополнително ќе го поскапи и пролонгира градењето. Воопшто не се согласувам дека изведбата (како и потребата) на паркинг и плоштад се нереални, непотребни или неизводливи. Ако сакаме Партизанска да ја постигне својата вистинска цел на брз булевар, ќе мора да се ослободи од паркираните коли и многуте крстосници. Таа пред изградбата на Јужниот булевар ќе ја има главната тежина на сообраќајот за западно Скопје. Па дури и по неговата изградба, Партизанска ќе остане булеварот кон кој гравитира цел Карпош. Ти си поставил слики од трамвајни шини во негусто населени места од градот, неодделени од останатиот сообраќај и на исто ниво со автомобилите. Ова е рецепт за неуспешно воведување на брз јавен транспорт кај нас (пред се поради менталитетот), но и поради карактеристиките на класичен трамвај, наместо брз ЛРТ. @ Vladimir P: Мислам дека станува збор за недоразбирање. Пред се мислам дека мрежата на системот би делувала како целина, но всушност тој е поделен на 3 подмрежи: 1) Линиите 1 и 2 кои би користеле трамвајни возила и би делувале како ЛРТ. 2) Линиите 3, 4 и 5 кои би делувале како приградска железница или С-бан, кои користата железнички пруги и возови со сите нивни карактеристики. 3) Линијата 6 која е тролејбусна, но е во главном одделена од останатиот сообраќај. Таа се преклопува со линијата 2 само во тунелот, каде ионака поради некомпатибилноста на трамвајните и тролејбусните контактни мрежи би се наложила изведба и на двете. Тоа го има во многу германски градови и изведбата не е проблем. Така што никаде не е споменато користењето на трам-реил возила, односно немаме линија која полу би одела на трамвајни шини а пола на железнички. Што се однесува до депоата, депото 11ти Октомври би било надлежно за линиите 3, 4 и 5, односно за С-Банот, а депоата Ново Лисиче и Ѓорче Петров за линиите 1 и 2. Депото во Автокоманда може со минимални средства да се делумно пренамени и во тролејбусно депо за трите тролејбусни возила на линијата 6. За наклонот на ГЖС. Всушност трамвајот во насока НБМ-ГЖС е целосно подземен, а единствен наклон е излегувањето на тунелот долж бул. Јане Сандански во насока кон Аеродром, каде има повеќе од доволно простор низ Скопјанка, за тој да понира над земја и со многу помал наклон. Инаку наклон од 7% значи дека на 100 метри, тунелот понира за 7 метри под земја. @ Supervisor: Станица кај постоечкото депо во нас. 11ти Октомври е предвидена. Се вика 11 ти Октомври и е во склоп на линијата 4 кон Драчево. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
СО ОВА ЈАС ЗАВРШИВ, СИТЕ КОМЕНТАРИ, КРИТИКИ И ЗАБЕЛЕШКИ СЕ ПОЖЕЛНИ И ДОБРЕДОЈДЕНИ, СО ЦЕЛ ДА СЕ УВИДАТ И ОДСТРАНАТ ГРЕШКИТЕ. ВИ БЛАГОДАРАМ НА СИТЕ ОДНАПРЕД И ВЕТУВАМ ДЕКА СЕКОЕ ВАШЕ ПРАШАЊЕ ЌЕ БИДЕ ОДГОВОРЕНО.
![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Главна Железничка Станица (недовршен):
Планот на станицата (светло сиво подходи на -1 ниво, темно сиво подходи на -2 ниво, бројките го покажуваат типот на знакот и неговата поставеност а бројките во квадрати излезите од целиот комплекс): ![]() Знак 1: ![]() Знак 2: ![]() Знак 3: ![]() Знак 4: ![]() Знак 5: ![]() Знак 8: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
ЗНАЦИТЕ НИЗ СИСТЕМОТ:
Се одлучив да нашкрабам знаци за најважните станици. Полштад Македонија: Планот на станицата: ![]() Знак 1: ![]() Знак 2: ![]() Знак 3: ![]() Знак 4: ![]() Знак 5: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Трите би рекол најбитни сообраќајни проекти булеварски решенија за Илинденска и Првомајска како и тунелот со два краци под плоштад Македонија.
Останува и кружниот тек кај католичка црква како и целосно решение за Јужен булевар. ![]() |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Еве како би требало да изгледа еден ваков транспортен терминал на периферијата на Скопје:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Понатаму, во рамките на проектов, како дел од третата фаза или може и четврта, би се вовела тн. регионална железница, која би го поврзувала Скопје со Велес, Куманово и Тетово (како и сите важни меѓу-станици) со ЕМУ возовикои би сообраќале на мали интервали од околу час-час и половина. За ова е потребна темелна реконструкција на постоечките пруги (доколку се смета за потребно би предложил и електрификација на западната пруга барем до Тетово), како и набавка на околу 10 модерни ЕМУ/ДМУ гарнитури.
Скопскиот С-Бан (или Приградска Железница) и РегиоВоз (обележан со црвено): ![]() Системот на П+Р и П+Трам во Скопје: ![]() Целта е да се изнесе приградскиот и регионалниот транспорт од и до Скопје на периферијата на градот. Со поставување на неколку надлежни транспортни терминали (кои би содржеле мала железничка станица, мала автобуска станица за потребите на приградскиот и градскиот автобуски транспорт, како и изградба на П+Р и П+Трам терминали) би се овозможило овие возила да не влегуваат во градот, туку како побрз и поефикасен начин на придвижување да се наложи користењето на постоечкиот градски траснпорт. Ова додатно би се овозможило и потпомогнало со воведување на електронски систем за наплата на јавниот транспорт. Еден билет би важел во рок од 1 час, со неограничен број трансфери низ мрежата, потоа билетот за П+Р и П+Трам би содржел еден бесплатен билет за градскиот транспорт на Скопје, исто во валидност од еден час. Оние пак кои ја користеле мрежата на РегиоВоз би биле облагородени со повратен билет во рамките на 1 ден, значи два билета, секој со важност од еден час низ мрежата на градскиот транспорт на Скопје. Како вакви терминали се откојуваат Ѓорче Петров (приградски превоз за западните села, РегиоВоз за Тетово, С-Бан линија 5, како и возила на градскиот автобуски превоз и П+Р и П+Трам), Драчево, Скопје Север... |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
* ПРЕНАМЕНА НА ДЕЛ ОД СЕГАШНИТЕ АВТОБУСИ ВО ТН. ДОНОСНИ/ПОВРЗУВАЧКИ АВТОБУСИ: Целта на овој модел би била како најдобро да се искористи автобускиот потенцијал и возен парк, со кој располага ЈСП по воведувањето на линиите на ЛРТ/С-Бан. Самиот факт дека оваа мрежа го превзема приматот и улогата на стожер на јавниот транспорт во Скопје од сегашната автобуска мрежа, се наметнува реорганизација и намалување на бројот на градските автобуски линии. Овие автобуси јас би ги распоредил по нови линии, кои покриваат голем дел од навидум малите улици, кои досега не биле покриени со градски транспорт и нивна цел би било само придвижување на луѓето на мали дистанци до примарната мрежа на ЛРТ/С-Бан.
Скопје поделено на неколку автобусно-доносни региона: ![]() Со црвено се обележани трасите на ЛРТ/С-бан мрежата, а со трамванјите знакчиња, трамвајните станици, каде се извршува конекција на патниците со автобусите. Сите други бои ги претставуваат различните предложени автобуски линии. 1 РЕГИОН (КАРПОШ) ![]() 2 РЕГИОН (ЗАПАДЕН - Ѓорче Петров): ![]() 4 РЕГИОН (АЕРОДРОМ): ![]() СЕ РАЗБИРА ОВА СЕ САМО ИДЕИ КОИ БИ БИЛЕ НАДОПОЛНУВАЊЕ НА ПРИМАРНИОТ СИСТЕМ, БЕЗ ГОЛЕМА ПРЕТХОДНА АНАЛИЗА ЗА ПОТРЕБАТА, ЕФИКАСНОСТА ИЛИ ИСПЛАТЛИВОСТА НА ИСТИТЕ! Edited by Andrej_LJ - 07-Feb-2010 at 15:19 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
* ЕКСПРЕС БУС: Се работи за експресни автобуски линии, кои застануваат само на мал број на станици и имаат за цел да ги превезат патниците од еден крај на градот (или од еден транспортен јазол) до друг, за најкратко можно време. Неколку линии се во прашање кои ефективно ги поврзуваат наголемите транспортни јазли во Скопје. Имаат скоро иста улога, како тролејбусната мрежа.
Линиите на ЕксресБус, заедно со ЛРТ/С-Бан мрежата (обележана со црвено): ![]() Линиите на ЕксресБус, заедно со ЛРТ/С-Бан мрежата (обележана со црвено), како и станиците на кои застанува (автобуски знак на каратат) и железничките станици кои ги опслужува (знак за железничка станица на картата): ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Дечки на сите ќе ви одговорам денеска, по комплетното завршување на презентацијата. Мислам дека зборуваме за исти работи но поради обемноста на идејава, веројатно се работи за недоразбирање. Да продолжам:
Мрежата на ЛРТ/С-Бан доколку има потреба би можела да се надолплни со следниве видови на сообраќајни решенија за јавен масовен транспорт: * ТРОЛЕЈБУСНА МРЕЖА: Во последно време стана многу актуелно вовоедувањето на тролејбусот како средство за транспорт во Скопје. Јасно е дека тоа ја нема потребната ефикасност, капацитет и брзина за да биде стожрот на јавниот транспорт на град од типот и големината на Скопје, туку само би можело да служи како надополнување на шинската мрежа. Јас изработив една бегла карта на Скопје, која има 5 тролејбусни линии, која ги покрива регионите каде што линиите 1-6 на ЛРТ/С-Бан не ги покриваат. Сите тие 5 линии се сливаат во Транспортниот Центар, каде што се сливаат и повеќето од примарните линии на ЛРТ/С-Бан. Карта на тролејбусните линии во Скопје: ![]() Тб 1: Ѓорче Петров - ГЖС (преку ул. Теодосиј Гологанов и ул. Железничка) Тб 2: Карпош 4 - ГЖС (преку бул. Илинден и бул. Гоце Делчев) Тб 3: нас. Бутел - ГЖС (преку нас. Топаанско Поле и бул. Александар Македонски) Тб 4: нас. Ченто - ГЖС (преку бул. Ал. Македонски и бул. Војводина) Тб 5: Кисела Вода - ГЖС Тролејбусната трежа и трансферните станици на линиите од ЛРТ/С-Бан. ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
И рачунај на уште една станица кај моменталното ДЕПО во Кисела вода.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Браво за трудот и анализите, за почеток од овлаш читање во очи ми падна дека;
- Употребуваш огромно шаренило на типови и производители, што повлекува огромни средства за разни депоа, обука, одржување, резервни делови, ... градење на два типа контактни мрежи ... и нејзино одржување ... Flexity Berlin од Bombardier Flexity Swift од Bombardier Desiro од Siemens Solaris Trollino од Bolechowo-Osiedle и Środa Wielkopolska И постоечки автобуси И сега стави ја и таа заборавена цена на сето тоа. - И нагибот кој го спомнуваш од макс. 7% за подземниот прелаз кај ГЖС неможеш да го добиеш на должина од 150 метра а воедно да ги зачуваш сообраќајниците (останува негде ~30 метри употреблива должина ако ја рачунаме една висина од 6 метара на тунелот! |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
ЛИНИЈА 6, ПРЕПОРАЧАНО ВОЗИЛО SOLARIS TROLLINO III 18:
Тролејбусната линија 6, која во голем дел е водена од прагови е наменета за придвижување на луѓето од Автокоманда кон Бит Пазар и со тоа поврзување со останатиот дел од мрежата на системот. Поради кратката должина на линијата, сметам дека 3 зглобни тролејбусни возила од производителот Соларис, се сосема доволни. Се работи за големи и долги тролејбуси од последната генерација, опремени со сета потребна опрема за брзо, тивко, сигурно и комфортно возење: ![]() ![]() ![]() ФЛОТА НА СКОПЈЕ 2020: * 20 Bombardier Flexity Berlin * 8 Bombardier Flexity Swift * 7 Siemens Desiro * 3 Solaris Trollino III 18 Вкупно 28 трамвајски возила, 7 патнички ЕМУ возови и 3 зглобни тролејбуси или вкупно 38 електрични шински возила, од последната гренерација и врвен квалитет за посебен комфорт, брзина и сигурност на Скопјани! |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
ЛИНИИ 3, 4, 5, ПРЕПОРАЧАНО ВОЗИЛО SIEMENS DESIRO:
Ова возило го препорачувам заради својот потврден квалитет и применливост во скоро секоја европска држава. Предността на овие возови е дека се доста мали, а можат да бидат формирани во групации со цел да се зголеми капацитетот и се релативно ефтини во споредба со големиот квалитет и комфорт што го нудат. Наменети се за патувања на кратки и приградски релации со голем капацитет на патници (како на стоење така и на седење). Заради фактот дека линиите 3, 4, 5 ќе ги користат постоечките, но реновирани шини на Македонски Железници, тие се идеални за превоз на патници низ Скопје, до Аеродромот Скопје, Драчево или Ѓорче Петров. Бројот на вакви возила за потребите на системот би бил 7, односно по 2 на секоја од линиите, плус едно возило за резерва при зголемен капацитет на патници или технички проблеми на возилата. ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
ЛИНИЈА 2 ПРЕПОРАЧАНО ВОЗИЛО FLEXITY SWIFT:
Се работи за возило на прозиведувачот Бомбардије, кое за разлика од претходното има помал капацитет. Оваа линија се очекува да биде помалку натоварена и важна од линијата 1.Неговата предност е што е бидирекционален, точно за потребите на линијата 2, каде што нема место за крајни свртувалишта. Тој е крајно флексибилен, овозможува вртење со помали радиуси (што би заштедило доста простор и средства ако се има в предвид дека целата линија во делот на Центарот на Скопје ќе биде подземна. Исто така полесно ги совладува наклоните, кои можат да бидат и поостри од стандардните 7%. Ова е исклучително важно затоа што на најмалку 2 места, линијата не оди по рамна површина (искачувајќи се по Водљанска до Водно и кон гробиштата Бутел). Трамвајов е применет од множество градови кои имаат проблем со наклоните, а најдобар пример е Истамбул, каде што овие возила се столбот на нивниот ЛРТ систем. Во Скопје, 8 возила би биле повеќе од доволно да се одржува добар капацитет и возен ред по линијата 2, 2А и 2Б, на начин и фрекфренција објаснет при образложувањето на линијата 2. ![]() Келн: ![]() Истанбул: ![]() Скопје: ![]() Edited by Andrej_LJ - 07-Feb-2010 at 01:53 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Внатрешноста на возилото е исклучително модерна, пространа и комфортна. Опремен е со клима уред како и систем за визуелно и звучно претставување на следните станици и крајната станица.
![]() Флексити Берлин во Скопските бои: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
ЛИНИЈА 1 ПРЕПОРАЧАНО ВОЗИЛО FLEXITY BERLIN:
Се работи за најоптоварената и најважна линија во Скопје, која би била долга нешто под 10 километри и би имала 15 станици. Таа во најголем дел би функционирала како ЛРТ, односно линија со своја патека, непречена од другите видови на сообраќај. Предвиденото време на патување од почетната до крајната станица е максимум 30 минути. Нејзиниот капацитет на превезени патници дополнително би се зголемувал со воведувањето во експлоатација на другите линии (односно завршувањто на останатите фази од проектов) со кои линијата се сече. Во прво време, линијата би била опслужувана од 12 трамвајски возила, со интервал на движење од 10 минути во најоптоварените часови. Подоцна, со воведувањето во експлоатација на линјата 2, би се набавиле дополнителни 4 возила за линијата 1, со што нејзиниот капацитет би бил зголемен, а интервалот меѓу возилата намален до 7-8 минути. При крајот на фазата 3, со воведување во експлоатација на линиите 3, 4, 5 и 6, би се набавиле уште 4 возила за линијата 1, стигнувајќи до 20 возила со интервал од 5-6 минути. Зошто Флексити Берлин? Се работи за исклучително нови и добро разработени возила, создадени специално за потребите на Берлин. Имаат голем капацитет на патници, како и движење со голема брзина. Има две верзии- еднодирекционален и бидирекционален. Затоа што на краевите на линијата 1 има можност за изградба на кругови за завртување на возилата, еднодирекционалните трамваи се наметнуваат како логичко решение: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
ПРЕПОРАЧАНИ ТИПОВИ НА ВОЗИЛА НИЗ МРЕЖАТА:
По долго размислување се одлучив да ја променам бојата на градскиот транспорт во Скопје. Мислам дека сегашнава лоша репутација на јавниот транспорт во целина треба од корен да се смени и затоа предложив дизајнот да се состои од две нијанси на сина (посветла и потемна) како и бела боја. Возилата би биле прошарани со испрекината коса лента, што би асоцирало на мобилност и движење, а самиот нестандарден дизајн и преплетеност на боите би дале интересна компонента и привлечност на возилата на градскиот транспорт. Боите соодејствуваат и со грбот на град Скопје, кој би бил поставен на секое возило. Веќе нарачаните Сити ЛАЗ 12: ![]() Сити ЛАЗ 18: ![]() Edited by Andrej_LJ - 07-Feb-2010 at 01:19 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 7> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |