Градска инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 28293031> |
Author | ||||
blejdsk
Senior Member Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply #581 Posted: 01-Apr-2008 at 23:36 | |||
dobro ,,sigurno ke ja sredat taa kocka i ke bide solidno napravena ,,,,,a ne kako prethodno so krateri na site strani ..
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #582 Posted: 01-Apr-2008 at 23:17 | |||
Баш би сакал некој поголем дел од пешачката зона во Мал Ринг да биде поплочен со ваква старинска гранитна коцка, наместо мало сегментче од улица по која е дозволен сообраќај, ама тоа е веќе сосема друга приказна...
|
||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #583 Posted: 01-Apr-2008 at 22:23 | |||
И мене ми е глупава идејава со коцката. Се замислуваме Париз со булевари коцка, перфектно наредени и долги со километри. Мислам на овие 150 метри глупаво е што воопшто се води дебата што ќе се стави.
|
||||
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #584 Posted: 01-Apr-2008 at 22:09 | |||
Глупости. Во цело скопје останаа 150 метри глупава коцка и сега да ја чуваме за што? Зашто 20 граѓани се јавиле у дневник да се пожалат..
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #585 Posted: 01-Apr-2008 at 18:46 | |||
Пред стара железничка сепак не е коцка туку асфалт. А да се зачувува коцка на само толку краток сегмент ми е малку бесмислено...
|
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #586 Posted: 01-Apr-2008 at 18:44 | |||
Изгледа никогаш не е доволно прекопување... Па што им менува дали е коцка на надлежните? Повеќето ја сакаат таа коцка, а и супер си е со коцка заедно со Бристол и стара железничка па нека не чепкаат. |
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #587 Posted: 01-Apr-2008 at 18:35 | |||
Па зарем не беше доволно прекопување??? Плус тоа не гледам што менува еден таков краток сегмент дали ќе бил од коцка, дури и да ги подржував аргументите за таа да остане. Мене надлежните ми изгледаат ко муви без глава. |
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #588 Posted: 01-Apr-2008 at 18:32 | |||
Па супер! Коцката не само што изгледа многу поубаво отколку асфалт, туку и е многу попрактична кога станува збор за прекопување и слично, бидејќи коцките само се вадат и после се враќаат, без да остави некакви очигледни траги како што би имало кога улицата би се прекопувала. И дај не заебавај, секаде во свет се зачувуваат коцките...
А Старата железничка станица и коцката се ЕДИНСТВЕНИОТ симбол на старо Скопје?! Пази го симболов на старо Скопје - КОЦКАТА пред Бристол!! А што е Бристол, ТИПО и Ристиќева палата и еден куп други згради? |
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #589 Posted: 31-Mar-2008 at 22:42 | |||
WTF!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.vest.com.mk/default.asp?id=149472&idg=8&idb=2337&rubrika=Skopje |
||||
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #590 Posted: 28-Mar-2008 at 16:16 | |||
E ova me raduva. Zemjata ispod kockata e propadnata na celata ulica i ima enormni vdlabnatini nasekade, poniski koli duri i ne mozat da vozat tuka, a za povisokite pak e neprijatno. A i ne ke bide losa rabota da gi doniraat kockite za na krstot - samo ne mi e jasno zasto gi baraat tokmu kockite za na krstot? Baraat evtino resenie ili sakaat 'avtenticen' izgled? Podelen sum okolu toa dali kockata ili asfaltot se podobri za tamu gore. Verojatno se raboti za prostorot okolu krstot kade sto sega e zemja - bidejki asfaltirana velosipedska pateka do gore vekje postoi
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #591 Posted: 28-Mar-2008 at 13:51 | |||
По мое мислење паметно. Немаше никаква логика само тоа сегментче да остане во коцка.
http://www.vest.com.mk/default.asp?id=149352&idg=8&idb=2335&rubrika=Skopje |
||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #592 Posted: 26-Mar-2008 at 23:34 | |||
Ова со водовод е за поздравување само токму следното мое прашање(што ќе прават со профитот(замена на застарени штетни цевки?)) го видов во делот за градски паркинг. За инвестиции за инфраструктура и набавка на нови возила да, ама 40 НОВИ вработени за една година????? Ова ми личи како што викаше Пбанкс за аеродромот.... конечно профитабилно претпријатие и не да инвестираат во нешто корисно... него бутај љуге блиски до власта....и 100-150 иљада евра наместо за нов пајак или нешто слично отидоа за плати .....
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #593 Posted: 12-Mar-2008 at 02:10 | |||
Сања ги побркала лончињата... Место раскрсница пишува клучка и обратно
За жал тоа е |
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #594 Posted: 12-Mar-2008 at 01:51 | |||
1. Наместо клучка напишале раскрсница-детелина
2. Која е оваа клучка кај тутунски комбинат??? 3. Уредување на коритото на Вардар... За кејот и плажите се мисли изгледа 4. Супер ова за зоолошката, прв пат слушам 5. Значи надвозниците ќе бидат исти како оној во Чаир кај Бит-пазар
|
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #595 Posted: 13-Dec-2007 at 01:18 | |||
Еве, се надевам дека овој извадок од ГУП-от ќе разјасни некои работи, барем за таа околина.
Се гледа Јужен Булевар и како сето тоа треба да изгледа заедно со клучките и со овие негови идни колекторски улици. Вакви еднонасочни колекторки улици се убедливо најдобро решение за таква урбана средина и за урбан автопат каков што ќе биде Јужен Булевар. А тие заебанции што ги најавуваат кај католичка црква (хрватска амбасада) се во спротивност со овој концепт (кој патем е важечки ГУП и тие решенија се одамна испланирани од вистински стручњаци... проблемите потекнуваат од таму што овие решенија се реализирани само во мала мерка низ градот) Ако имате дополнителни прашања или коментари за Јужен Булевар, предлагам дискусијата да ја продолжиме во темата „Урбани Автопати“: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33 Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:51 |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #596 Posted: 13-Dec-2007 at 01:12 | |||
тогаш ќе направат кружен тек и кај Нова Македонија . Во последно време тоа им е решение за се, кружен тек ќе има и кај Континентал на влезот/излезот на клучката од ул. Беласица |
||||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #597 Posted: 13-Dec-2007 at 01:09 | |||
Тоа е, коа глупаците го гледаат делот кај раскрсницата кај католичка тотално засебно, без притоа да имаат во предвид што се дешава на 500 метри од неа. Ќе си го изградат они кружниот тек па коа ќе се чека кај Нова Македонија подолго него на грчка граница, тогаш тек ќе почнат да размислуваат во кој нов правец да ја турнат гужвата.
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #598 Posted: 13-Dec-2007 at 01:04 | |||
Реализирање на одамна зацртаните поважни решенија од ГУП-от (т.е. примарната сообраќајна мрежа), ќе ги реши 90% од проблемите насекаде во градов. Имаме гужви затоа што се реализирани само мал дел од планираните сообраќајници и плус фалат некои критични врски, па сообраќајот се насочува кон бројни тесни грла. |
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #599 Posted: 13-Dec-2007 at 00:56 | |||
Кога сме веќе кај гужвите...што ќе биде со гужвите под „МОСТ“?
|
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #600 Posted: 13-Dec-2007 at 00:54 | |||
Одлична поента друже! Нашиве „стручњаци“ не сваќаат дека џабе им се нивните заебанции, дури и ако профункционираат, затоа што гужвата пак ќе се преточи од друго место... Што ако растеретат кај католичка, кога колоната од Нова Македонија во шпицевите (пола ден) пак ќе порасне доволно за да го сјебе и нивното ново „решение“. Затоа мора систематски да се решаваат овие работи. Мора да се изберат приоритети, соглано со ГУП-от и да се работи на генерално подобрување на ситуацијата. Edited by Cloverstack - 13-Dec-2007 at 02:46 |
||||
Post Reply | Page <1 28293031> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |