Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост) |
Post Reply | Page <1 282930 |
Author | |
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15088 |
Quote Reply #581 Posted: 21-Nov-2015 at 23:00 |
Конечно!
Булеварот „АСНОМ“ догодина ќе се реконструира Градот Скопје бара фирма што ќе го реконструира булеварот „АСНОМ“ во населбата Ново Лисиче. Првата подфаза од овој инфраструктурен проект опфаќа рехабилитација на коловозот на потегот околу раскрсницата на оваа сообраќајница со улицата „Февруарски поход“ во должина од 428 метри. Градот предвидува дека зафатот ќе чини околу 720 илјади евра, а градежните работи да завршат догодина. Заинтересираните компании треба да ги достават своите понуди на тендерот најдоцна до 9 декември. Пред повеќе од две години, Град Скопје го започна проектот за продолжување на булеварот АСНОМ кон населбата Горно Лисиче, со кој беше зацртано да се догради трасата кон улицата „Тодор Чангов“. Пролетва беше претставена уште една идеја за проширување на оваа сообраќајница од населбата Аеродром кон Ќерамидница, со што општините Аеродром и Гази Баба би се поврзале со уште едно булеварско решение. http://www.build.mk/?p=47316 |
|
За сè има вторпат
|
|
daskalot
Newbiе Joined: 10-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #582 Posted: 10-Jun-2014 at 10:24 |
поминаа две, остануваат уште три години, барем да се мрдне од мртва точка
|
|
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #583 Posted: 07-May-2012 at 18:52 |
Битно суштината ви е иста
Би бил разочаран доколку во најблиска иднина не биде реализиран коридоров. Еве, им давам 5 години. |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #584 Posted: 07-May-2012 at 18:38 |
забеган,јас и ти сме контраст,јас пишувам најкратки постови,ти најдолги
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #585 Posted: 07-May-2012 at 17:52 |
ова е еден од неколкуте капитални инфраструктурни проекти кои очајно му требаат на Скопје и „не се“ прескапи и имаат услови за изградба без многу пречки, а кои упорно се игнорираат од сите...
особено изградбата би била олеснета доколку се сруши фабриката на Санос, како што беше најавено, единствена подебела инвестиција би биле мостовите, но да повторам по 100 пат парите е глупо да бидат одговор во времиња кога манијачки и недомаќински се испотрошија на ретардации... |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #586 Posted: 07-May-2012 at 15:24 |
од овој подобар проект Скопје не поседува
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #587 Posted: 07-May-2012 at 09:25 |
И јас ова би го ставил на ред за изградба. Тој мост би бил од големо значење, и би го преполовил сообраќајот и би го скратил времето за патување Карпош-Аеродром. Гужвата кај 3-4 кај нова железничка и мостот на улица беласица во правец Аеродром е неподнослива. Сепак мислам дека мостот е преголем залак ИАКО најдоа пари/кредити за 2 небитни, безвредни и чисто уметнички пешачки моста!
Edited by alexsend - 07-May-2012 at 15:35 |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #588 Posted: 06-May-2012 at 20:58 |
Со овој булевар, поточно со овој цел коридор, значително ќе се намалат гужвите во градот. Единствено што ќе биде потребно е да се изгради делот што фали и една добра клучка кај Судска Палата. Делот што фали е долг ~ 1250 метри од кои ~120 метри е мост. Не е многу голем дел. Исто така за клучката кај Судска Палата мислам дека не би се потрошиле повеќе од 10 милиони евра.... А за проширување на деловите на Илинденска и АВНОЈ и АСНОМ мислам дека не би отишле повеќе од 5-6 милиони евра. Значи: - 6 милиони за новиот дел - 10 милиони за клучката кај Судска Палата - 6 милиони за реконструкција и проширување на булеварите: Илинден, АВНОЈ, АСНОМ. Вкупно 22 милиони евра... Еве и 30 милиони нека се... Многу повеќе се добива за разлика од 30 милиони наменети за подземнана уличка што планираат да ни ја градат властите под центарот на градот... којa има капацитет од 2000 возила на час... споредено со коридорот за кој зборувам најмалку 10 пати помалку... Само АВНОЈ има неколку пати поголем број на возила кои поминуваат по него за време од еден час.... Ова се можеби и најскапи проценки... Верувам дека инвестицијата е во секој случај со не толку висока цена... а притоа со голем бенефит и успешност.... Edited by FoSsiL - 06-May-2012 at 21:01 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Online Posts: 4077 |
Quote Reply #589 Posted: 06-May-2012 at 20:17 |
Се гледа уште од мапата на гугл мап дека ако се гради овај булевар тогаш аеродромците( и околните населене) ќе имат многу полесен пристап кон центар а со тоа ќе нема ниту гужви ниту ништо сепак за мене има други булевари што веднаш им треба интервенција пример пластичарка таму има премногу хаос и е главна улица. Сепак, да се надеваме дека ќе се гради овај булевар
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #590 Posted: 06-May-2012 at 16:22 |
Дали треба Бул. АВНОЈ (АСНОМ) да биде меѓу првите приоритети на градот Скопје? Односно дали треба во наредната офанзива за градење и проширување на улици, откако ќе заврши оваа сега што е во тек (Првомајска, М. Т. Гологанов, Климент Охридски...), бул. АВНОЈ да заземе место во следната серија на проекти кои треба да се реализираат? Се работи за денес не толку фреквентен булевар, кој има можеби само трансфер/колекторска улога во однос на бул. Јане Сандански и ги насочува возилата кон него. Ги опслужува генерално жителите на северните блокови на населбите Јане Сандански, Ново Лисиче и дел од Лисиче. Односно се работи за некои 10-15 илјади жители. Освен тоа заедно со Васко Карангелски служи и како пристап (освен бул. Србија) до бул. Јане Сандански за жителите на о. Гази Баба и источно Скопје. Денешната фреквенција на возила според моја проценка е +6000 илјади возила на ден... со тоа што проценка ја базирам на денешни мерења... во недела... значи бројката за работни денови сигурно би се искачила со оглед на тоа што во минута можат да поминат и по 30-40 возила во шпицовите од денот... Како и да е... сигурно има поголема фреквенција од 6000 илјади возила на ден... колку е поголема, ќе гледам да можам деновиве да направам мерења и да оформам некоја попрецизна статистика... Како и да е... причината за овој пост е друга... Се работи за планираното/предвиденото проширување во иднина на булеварите АСНОМ и АВНОЈ како и продолжување на АВНОЈ преку мост во Керамидница, о. Гази Баба, и негово поврзување со булеварот Гоце Делчев. Со тоа се оформува цел ‘‘нов‘‘ сообраќаен коридор во градот паралелен на главниот Исток-Запад коридор, односно на Партизанска - Јане Сандански, кој патем во Центар е ‘‘прекинат‘‘... Овој паралелен коридор би започнувал од Карпош 4 на крајот на денешна Илинденска (во иднина и до обиколницата). Потоа преку Илинденска и Гоце Делчев би се поврзал со АВНОЈ (АСНОМ) и би се оформил непрекинат коридор од едниот крај до другиот крај на градот, кој ќе го растерети главниот коридор. И затоа мислам дека таа алка што недостасува (односно делот Гоце Делчев - АВНОЈ) треба да биде меѓу првите приоритети на градот. Дури мислам дека инвестирање во оформување на овој коридор има поголема предност и поголема важност во однос на подземната улица/коридор кој треба да ги поврзува К. Ј. Питу и Партизанска, односно Илинденска според импровизацијата на властите... Гледано реално овој коридор е и побрз... со оглед на тоа што Гоце Делчев, па и Илинденска се брзи булевари, со зелени бранови... и се во многу добра состојба... Да визуелизирам: 1. Најпрвин да ја дадам големата слика и претстава за целиот коридор: 2. Потоа за делот за кој зборувам да дадам претстава за блоковите, зоните, деловите кои директно или индиректно ќе го користат овој коридор (со исклучок на делот кој е планиран за во иднина), а кои и денес го користат како транфер/колектор булевар: 3. Извадок од ГУП:
4. Извадок од ДУП за делот во о. Аеродром:
5. Извадок од ДУП за делот во о. Гази Баба: Сакам да додадам уште дека без голем буџет/финансиски средства, односно без многу големи инвестиции се добива алтернативен коридор на главниот Исток-Запад коридор во градот... кој би бил одлично функционален и од голема корист и интерес за целиот град... секако можеби и поисплатлив во однос на потребата и искористеноста... па и значењето кое би го добил... Edited by FoSsiL - 06-May-2012 at 16:34 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Post Reply | Page <1 282930 |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |