build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 06-Mar-2013 at 18:37
Мора да се направи една фото-репортажа од проектов, едноставно нели мора да влеземе таму .
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 06-Mar-2013 at 18:22
Баш поминав во понеделникот кон СОлун и видов дека се работи и ноќно време, бидејки им беше осветлена и базната станица, а и очигледно е дека се копа нов тунел.

https://maps.google.com/?ll=41.407579,22.268021&spn=0.003187,0.006968&t=h&z=18
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 08-Feb-2013 at 12:33

СЕ ГРАДИ ДЕЛНИЦАТА KОН СМОKВИЦА

Автопатот носи иднина за Демир Kапија

Демиркапијци сметаат дека автопатот ќе биде крвоток, а од локалната власт велат дека со новата траса општината нема ништо да изгуби бидејќи таа нема да минува подалеку од населбата отколку сегашниот пат

Светлана Дарудова

Изградбата на делницата од автопатот кон Смоквица нема да направи слепо црево од Демир Kапија, туку ќе го забрза нејзиниот развој, сметаат граѓаните и локалната власт на оваа општина. Граѓаните со кои разговаравме се едногласни дека автопатот ќе биде крвоток за Демир Kапија. Градоначалникот Трајче Димитриев е дециден дека со новиот автопат општината нема ништо да изгуби бидејќи новата делница нема да биде подалеку од населбата отколку што е сегашниот пат. Всушност, како и досега, автопатот не минува низ населеното место.

- Напротив, Демир Kапија ќе добие. И добива уште сега оти само во базата на фирмата-изведувач на работите засега се вработени над 150 наши работници. Згора на тоа, интерес од изградбата на автопатот имаат седум-осум локални фирми, кои се занимаваат со превоз, снабдување со земјоделски производи и бели печива. Сето тоа е од големо значење за економијата на општината - смета Димитриев.

Поттик за туризмот

Пред Демир Kапија сега има приклучок за влез во населбата. Исто таков приклучок ќе има и по клисурата. Со програмата за изградба на автопатот бил предвиден и заобиколен пат околу Демир Kапија, кој бил наменет за тешките товарни возила што ќе се движат таму за да не го отежнуваат сообраќајот во централното подрачје.

- Селото Kлисура сега ќе биде веднаш до новиот автопат. Од него планираме да направиме етно-село. Ќе го развиваме алтернативниот туризам. Љубителите на природните убавини ќе може да ги набљудуваат ретките птици-грабливки, да влезат во прекрасните пештери. Во близина е реката Дошница. Тука некаде ќе минува патот кон ски-центарот Kожуф. Имаме две извонредни винарници, кои ќе бидат дел од винската приказна. Сето тоа е од големо значење - нагласува градоначалникот Димитриев.

Со позитивен став за ова прашање е и Виолета Јанкова, советник за туризам при демиркаписката локална самоуправа. Нема да има негативни последици бидејќи автопатот и досега поминуваше покрај Демир Kапија, а така ќе биде и во иднина, смета таа. А со новата делница би требало да има повеќе позитивни ефекти имајќи ја предвид новата стратегија што треба да се спроведува за развој на транзитниот туризам, вели таа. Ако има влезови и излези кон и од населбата, ако инфраструктурните работи се изведат добро, Демир Kапија ќе има многу корист, смета Јанкова.

- Зошто? Затоа што според статистичките податоци српско-македонската и македонско-грчката граница годишно ја минуваат околу 4 милиони патници. Во добри години минуваат и до 7 милиони транзитни туристи. Потребно е да успееме само еден милион од нив да ги заинтересираме да влезат во Демир Kапија, а тоа многу лесно може да се направи ако се вложува во инфраструктура - смета таа.

Таа се надева на голема придобивка од изградбата на делницата.

- Со автопатот од Скопје до Демир Kапија се патува само еден час. Демир Kапија има што да понуди и убаво е и домашните туристи да дојдат, да речеме, на чаша врвно вино, во регион што многу одамна, кога била направена првата винарска визба на Балканот, бил прогласен за идеален за лозаровинарство. Со автопатот се отвораат нови можности за железната капија. Треба само паметно да се искористат - смета Јанкова.

Препораки од екологистите

За влијанието на изградбата врз животната средина на ова подрачје разговаравме со Методија Велевски од Македонското еколошко друштво од Скопје, кој како стручњак учествуваше во изработката на студијата за оценка на влијанието на автопатот врз животната средина. Тие оцениле дека постои висок ризик врз животната средина во демиркаписко од негативни влијанија врз целокупната животна средина, и тоа од неколку аспекти. Тука се геологијата, флората, ретките птици-грабливки и друго. Затоа дале препораки што треба да се почитуваат при изградбата на патот.

- Да се внимава кога се дупчи и кога се минира при пробивањето на клисурата. Особено во период на гнездење на птиците од јануари до јули. Да нема простор меѓу тунелите како што има сега на стариот дел од патот за да нема звучно вознемирување на грабливките. Нивното хранилиште да се премести на поприфатливо место каде што би можеле без проблем да доаѓаат по храна - вели биологот Велевски.

Тој додава дека во изминатите години осумте пара ретки птици-грабливки во нивното последно камено царство над постојниот тунел во клисурата се навикнале на секојдневната врева.

- На местото каде што ќе се пробива клисурата за нов тунел, од 2008 година наваму веќе нема полно гнездо на белоглав мршојадец. Некаде до 2003 година горе над клисурата со прекини можеше да се забележи последниот пар од овие орли. Оттаму сметаме дека труењето на ретките птици од несовесни и невнимателни луѓе претставува многу поголема опасност од изградбата на автопатот - смета екологистот Велевски.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=36F1DC1FCBE4404D9A397C858F7D998F

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 13-Jan-2013 at 01:33
па постирај,не чекај.мене не ми е јасно како би одела трасата од десната страна на Вардар,а прво се скршнува влево.со надвожњак ли ќе биди или како?
Back to Top
AKADEMIK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote AKADEMIK Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 13-Jan-2013 at 00:12
На патот веќе почна да се работи.. на подготвителни работи. Ако сакате можам да ви постирам трасата како што треба да се движи. Инаку се исклучува кај Демир Капија лево, па мост преку Вардар, па 2 нови тунела, па повторно мост и преминува во десна страна од Вардар и има уште 2 нови тунела и уште еден голем мост.

Поздрав
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 24-Nov-2012 at 06:07
Originally posted by gjoko

нели требаше патот да оди од спротивната страна на реката,нетреба да е близу трасата до овој пат?


Овде на сликата пишува: Надградба на првите 2км... па тка, најверојатно ќе градат мост пред јужниот влез на клисурата - пред тунелот... што за мене е доста чудно и несфатливо али ај да се види, бидејки вака само нагодуваме.





Несфатливо ми е да има мост пред самата јужна страна на клисурата и потоа да се оди низ тунелот... каде ќе го прошират тунелот?

EDIT:

Ако се земе во предвид картата горе и се гледа оваа направената од MileX на овој форум...



Тогаш добиваме нешто вакво...




Само претпоставка...

Edited by theMac3donian - 24-Nov-2012 at 06:38
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 23-Nov-2012 at 08:23
Штом се работи добро е
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 22-Nov-2012 at 22:38
Браво за фотографијата!

Навистина чудно, да не треба тука да биде една од двете клучки?

Edited by Мартин - 22-Nov-2012 at 22:39
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 22-Nov-2012 at 21:16
нели требаше патот да оди од спротивната страна на реката,нетреба да е близу трасата до овој пат?
Back to Top
^Strela^ View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ^Strela^ Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 22-Nov-2012 at 21:11
Сликата е направена после три километри од излезот на тунелите на пат кон Гевгелија .Иначе кај Демир Капија не се работи ништо исто е од промоцијата за изградба на патот.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 22-Nov-2012 at 20:38
Ej браво за сликава! Бога ми доста усилено се работи, супер би било доколку го отворат предвремено. Ова е веројатно на самиот почеток на трасата кај Д. Капија затоа што само таму автопатот се приближува кон сегашниот пат. Или?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 22-Nov-2012 at 20:25
можи да добиеме координати
Back to Top
^Strela^ View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ^Strela^ Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 22-Nov-2012 at 19:16
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 08-Nov-2012 at 12:39
Има ли поминато некој во овој дел да ни каже дали веќе има видлива работа на терен? Сепак се поминати два месеци и мобилизациониот рок кој е околу еден месец (месец во кој фирмата ја носи техниката и ги организира градилиштата) е одамна поминат. Иако се работи по сосема нова траса и верувам нема да имаме изобилство на информации, сепак дали некој знае како се одвиваат работите?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 25-Sep-2012 at 11:37
лево а, а после со мост изгледа ке се префрли на десната страна оти таму ке биде патот или јас су грешка, Миравци е десно од вардар....тука може е полесно да се качи горе а после иде десно, тој е тој 600м мост изгледа
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 22-Sep-2012 at 16:30
Izgleda slabo ke ima izvestaj od lice mesto
Pominal nekoj ovie denovi, ima aktivnosti na delnicata, so kolkavo tempo?
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 18-Sep-2012 at 12:20
Eve odprilika kako se spojuva so avtopatot
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 16-Sep-2012 at 18:26
Originally posted by MileX

avtopatot kaj DK pocnuva tocno od mestoto kade sto zavrsuva postoeckiot i odi levo (severno) od stariot pat 



Ако не грешам, автопатот би требало да започнува од тука: https://maps.google.com/?ll=41.409695,22.246537&spn=0.003186,0.006968&t=h&z=18
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 15-Sep-2012 at 14:57
avtopatot kaj DK pocnuva tocno od mestoto kade sto zavrsuva postoeckiot i odi levo (severno) od stariot pat 
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 15-Sep-2012 at 01:35
http://vecer.com.mk/?ItemID=BAEB69EAF2567545A122BFAAE4B5A521
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.305 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.