build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 39>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 17-Nov-2010 at 18:12
Среда, 17 Ноември 2010 17:41

Градот Скопје добива нова туристичка атракција. Идејата за изградба на жичара, која постои уште од осумдесетите години, веќе е реализирана и овој проект станува видлива реалност.

zicara5

За тоа како се одвива реализацијата за изградба на скопската жичара и до каде е целиот проект, говори министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески.

- Веќе е во финална фаза изградбата на делот од средно Водно до Милениумскиот крст, а следната фаза ќе биде од црквата Св. Јован до средно Водно преку Институтот за белодробни заболувања. Сегашната фаза очекувам да се заврши најдоцна до април, до крајот на оваа година треба да пристигне машинскиот дел, а потоа некаде околу јануари, февруари треба да стигнат и преостанатите делови. Сепак во зависност и од временските услови, очекувам жичарата во април да биде функционална, истакна Јанакиески.

Прашан за теренските проблеми при изградбата, министерот истакна дека иако станува збор за стрмен терен, сите проблеми биле брзо решени.

zicara2

- Компанијата „Допелмаер“ е светски позната компанија за изградба на жичарници и ги надмина сите проблеми. Најтешкиот дел е завршен, останува само монтажата на машинскиот дел и кабините кои ќе служат за превоз на патниците, посочи министерот за транспорт и врски.

Јанакиески нагласи дека значително ќе се скрати времето кое на посетителите им е потребно за да се искачат до крстот.

- Земајќи во предвид дека целата траса е некаде околу 12 минути, од средно Водно до Милениумскиот крст ќе се стигнува за околу 5,6 минути што е многу кратко време ако се земе во предвид дека сега пеш до врвот на Водно се стигнува за околу еден час, објасни ресорниот министер.

zicara4

Тој ги потенцираше придобивките од проектот, додавајќи дека по неговата целосна реализација комплексот околу Милениумскиот крст ќе заживее.

- Пред се ќе им се овозможи на постарите лица да можат полесно да го видат врвот на Водно, очекуваме голем број на туристи да го посетат ова место каде што ќе ја користат жичарата да го погледнат Водно. Разговараме со фондацијата Милениумски крст, каде во соработка со Градот Скопје и општината Центар целосно ќе се направи ново партерно уредување околу крстот, а во функција ќе биде ставен и ресторан. Со тоа целокупниот комплекс ќе заживее, нагласи Јанакиески.

Гледано од градежен аспект, за тоа кои се придобивките од изградбата на жичарата, ни објасни претседателот на Градежната комора, Сеад Кочан.

zicara1

- Изградбата на жичарата е проект кој директно ги враќа инвестираните пари. Се исплаќа неговата изградба затоа што се врзува со угостителството, туризмот...и воедно отвора сфери за инвестирање и работа. Постојат можности да има работа за градежништвото во изградба на инфраструктурите за сервисирање и одржување на уредите, посочи Кочан.

Претседателот на Туристичко-угостителската комора, Феркан Бербери истакна дека со добро осмислена стратегија, изградбата на жичарата ќе го поттикне развојот на туризмот.

- Проектот ќе има голема придобивка, како за граѓаните така и за останатите посетители на Скопје. Сметаме дека жичарата ќе биде поттикнувач на економскиот и на туристичкиот развој. Се надеваме дека со добро осмислена содржина жичарницата ќе го задржи својот интерес, нагласи Бербери.

Тој посочи дека е од голема важност да се одржи постојниот интерес и континуитет на развој како туристичка атракција додавајќи дека ќе излезат со идеи и предлози на промоција и поддршка на жичарата.

zicara3

Министерот за транспорт и врски истакна дека по пуштањето на жичарата ќе биде воведен посебен сообраќаен режим.

- Дискутираме со Јавното сообраќајно претпријатие и со Градот Скопје да се воведе посебен режим на сообраќај, исто така да се воведат дополнителни автобуси кои ќе се користат како организиран превоз за граѓаните. До месец април ќе имаме стратегија како да се реши сообраќајот, бидејќи особено во првите месеци интересот очекуваме да биде голем, додаде Јанакиески.



http://kurir.mk/makedonija/vesti/8248-Skopskata-zicara-%E2%80%93-turisticka-atrakcija-i-povratna-investicija


Edited by Plugger - 17-Nov-2010 at 18:15
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 12-Nov-2010 at 13:58
Тоа беше моја претпоставка, не сум сеа експерт на сајли за влечење ...
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 12-Nov-2010 at 13:25
Originally posted by lslcrew

Е како бе Горчо. Па таа сајла не е донесена, а ниту произведена во круг. Има каде е преспоена. Не е ова ланец од велосипед. Таман работа да е само за сајлата, ако дојдеме ние до сајла да е единствен проблем десет нека купат ако треба. 


Nema vrska ednata so drugata sajla.
Ima nekolku opcii kako moze toa da funkcionira.
Najverojatnata e deka koga kabinata kje stigne na megjustanica (znaci na Sredno Vodno), odi na шина sto ja nosi do drugata sajla.
A dvete mozat da si rabotat i odvoeno.
Back to Top
damjan4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Sep-2010
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 358
  Quote damjan4o Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 12-Nov-2010 at 12:56

Па во тој случај, зарем нишкава не треба да оди во подфорумот Јавен превоз?

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 11-Nov-2010 at 19:52
Така е решено во мнозинството од градовите во кои сум бил и има некаква форма на жичен или шински (во смисол гондоли на шини) транспорт.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 11-Nov-2010 at 14:51
Логично е ЈСП да биде тоа што ќе ја стопанисува. Еден пример, во Париз лифтот до Монтмартр е дел од јаниот превоз. За други градови незнам како е ова уредено.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 11-Nov-2010 at 11:39
ЈСП ја доби жичницата на Водно на користење

Јавното сообраќајно претпријатие Скопје, ќе стопанисува со жичницата која ќе сообраќа од црквата „Свети Јован Крстител“ до Милениумскиот крст, соопштуваат од Министерството за транспорт и врски.
 
Оттаму велат дека изборот ЈСП да управува со жичницата го направил Градот Скопје, по налог на Владата, а во тек биле и подготвителните активности за преземање на задолженијата по завршувањето на изградбата. Од Министерството за транспорт и врски, потсетуваат дека изработката на основната техничка документација за жичницата ја направи австриската компанија „Допелмаер“.

Проектот се состои од три секции и тоа, првата од Средно Водно до Милениумскиот крст, втората од Институтот за белодробни заболувања кај децата до Средно Водно и третата секција од Црквата „Свети Јован Крстител“ до Институтот. По целосното завршување на првата секција, Скопје ќе добие еднојажна кабинска жичница со кружен тек во должина од 3.450 метри. Жичницата ќе има 28 кабини со бело-портокалова боја со капацитет од осум патници и брзина на движење од шест метри во секунда, како и две ВИП кабини со црна боја со капацитет за четири патници.


Од Министерството за транспорт и врски велат дека за реализација на овој проект се потребни 407.800.000 денари или 6.6 милиони евра, пари кои се обезбедени од Буџетот на Владата. Од министерството додаваат дека динамиката на изградбата на жичницата на Водно е усогласена со буџетските средства.

Извор: http://www.tocka.com.mk/index12.php?ID=24735
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 08-Nov-2010 at 20:10
Ми се свиѓа местото каде е поставена станицата. Супер ке биде.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 08-Nov-2010 at 19:52
Еве фотка и од станицата на врвот, која е веднаш до крстот

41°57'55.46"N  21°23'39.02"E


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 03-Nov-2010 at 18:56
Е како бе Горчо. Па таа сајла не е донесена, а ниту произведена во круг. Има каде е преспоена. Не е ова ланец од велосипед. Таман работа да е само за сајлата, ако дојдеме ние до сајла да е единствен проблем десет нека купат ако треба. 
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 03-Nov-2010 at 18:50
Originally posted by my Macedonia

Nesto ne razbiram:
Kje ima dve destinacii, 1. kaj prkingot vo vodno i 2 do krstot ili samo za vo krstot?
Inace super proekt


Па тешко дека ќе биде како мавровската жичара ако на тоа мислеше... бидејки ако ја наместат сајлата (која е скапа инвестиција) , после тешко ќе биде (од наш финансиски аспект) за промена на нова и подолга.

Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 03-Nov-2010 at 16:30
Ама и логото и з.з. на билд се ептен вклопени, ко постер, па, па, па...


Edited by OKA - 03-Nov-2010 at 16:48
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 03-Nov-2010 at 16:27
Originally posted by OKA

„Тројката” е страшна фотка Thumbs%20Up


Како што ги листав фотките си запишав во „бафер“ да го напишам истиов коментар. Потпис Thumbs%20Up
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 03-Nov-2010 at 16:26
Nesto ne razbiram:
Kje ima dve destinacii, 1. kaj prkingot vo vodno i 2 do krstot ili samo za vo krstot?
Inace super proekt
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 03-Nov-2010 at 16:20
„Тројката” е страшна фотка Thumbs%20Up
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 03-Nov-2010 at 16:10
1


2


3


4


5


6


7
Мапа

Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 02-Nov-2010 at 22:14
 
Zicarata bi trebalo da ovozmozi da se nosat velosipedi,skijacka oprema i taka natamu ke ima luge koj ke nosat hrana gore,ke si nosat ranec i drugi privatni stvari.
 
Vo vrska so Skijackiot teren, mislam deka e sosema mozno da se izgradi pogotovo sega koga ke se napravi zicarata taman bi se iskoristila kako sto treba a isto taka da ne zaboravime deka ke ima i VIP kabini prasanje koj luksuzi ke gi imaat ali mislam deka treba posle ova da gi zabranat kolite i vozilata od sredno do vrv edino ako ima nekoj hitni slucaji so specialno odobruvanje. Ima dobar primer vo Zagreb, pretezno kaj Medved Grad kade imaat oni skijacki centar tamu nad precedatelskata rezidencija ali nemaat zicara.
 
 


Edited by Plugger - 02-Nov-2010 at 22:25
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 02-Nov-2010 at 12:37
Originally posted by Dave Gahan

жичара >>> жичарница >>> жичница
Сите речници сугерираат на терминот жичара. Макар да, се присетувам на една, не толку дамнешна, полемика, дека исправно би било пиварница, а не пивара...


Edited by OKA - 02-Nov-2010 at 12:38
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 02-Nov-2010 at 09:43
жичара >>> жичарница >>> жичница
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 02-Nov-2010 at 09:29

Дечки, висинската разлика од средно до врв не е воопшто мала. Се работи за некои 350 метри висинска разлика, колку што е разликата на стазата едносед во Маврово. Нормално не е Кизбил, но после работа би можело да одиме, како во Марибор на скијање. Инаку јужната падина не доаѓа во предвид. И во најстудените зими и големи снегови, секогаш е гола. Ептен ја пече сонце, плус и би било доста подалеку да се стигне до неа.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.