build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 39>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 02-Nov-2010 at 07:50
Како ова ќе биде готова до нова година, а другата година ќе стигне јажето?! Shake Под готова не подразбираат дека ќе се вози, туку дека ќе биде готово веројатно ова поставување столбови. А до жичара има време. Додека ги сликав пред некој ден сликите од предходната страна разбрав од луѓе што имаше кај објектов дека ќе се продолжи на пролет, но сепак оставам да стигне некое вакво соопштение да знаеме до каде се работите, да не биде муабети. Така да и официјално жичарата на пролет.

Edited by lslcrew - 02-Nov-2010 at 07:51
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 02-Nov-2010 at 07:42

Се крстат жичницата побрзо да биде готова

Жичницата до Нова година ќе биде готова и ќе не' качува до Милениумскиот крст.


......


ПРИ КРАЈ првата фаза



Од Министерството за транспорт и врски велат дека градежните работи за изведување на првата фаза од жичницата до Милениумскиот крст, на делот од Средно Водно до крстот се завршени.

- Поставени се темели за сите десет предвидени столба, како и бетонскиот дел за влезно-излезните станици на почетниот и на крајниот дел од оваа секција. Целосно е поставена и линиската опрема на сите 10 столба, потенцираат од Министерството. Предвидено е до крајот на годинава да пристигне и опремата за гаражната хала на Средно Водно.

- За следната година е предвидено да пристигне останатиот дел од опремата за жичницата што опфаќа контејнери со опрема за контролно-командни куќички, опрема за горна и долна станица, јаже, кабини и дополнителна опрема, велат од Министерството.

По целосното завршување на првата секција на жичницата, во главниот град ќе добиеме еднојажна кабинска жичница со кружен тек, која ќе има 28 кабини во бело-портокалова боја, со капацитет на кабината за превоз на 8 патници и брзина на движење од 6 метри во секунда.

Почетната станица на жичницата е кај црквата „Свети Јован“, во населбата Капиштец. Првата фаза од проектот е од Средно Водно до Милениумскиот крст, втората фаза е од Институтот за белодробни заболувања кај деца „Козле“ до Средно Водно и третата - од црквата „Свети Јован Крстител“, во Капиштец до Институтот за белодробни заболувања. Жичницата се предвидува да има вкупно 62 гондоли, со капацитет од 1.200 патници на час. Вкупната должина на целата траса е околу 3.450 метри.

Според договорот, австриската фирма „ Допелмаер“ е обврзана да изработи основна техничка документација за трите секции. „Допелмаер“ го доби јавниот повик за 6,7 милиони евра, со обврска да ја изгради во рок од 15 месеци. Комплетната изградба е предвидено да заврши до април 2011 година.

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=A692251EB515C04184844857C4C6D388


Edited by lslcrew - 02-Nov-2010 at 07:45
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 01-Nov-2010 at 18:56
Доколку се работи за истиот модел кој јас го постирав и е изграден во Сочи, тогаш станува збор за кабина со капацитет од 6 луѓе и нема место за велосипед(секогаш има можност да го кренеш на едно тркало и да го набуташ, ама па тие се движат цело време па е малку заебано).

Инаку ние кога бевме на жичарата таа си работеше иако немаше жива душа, а со група од 80тина луѓе(колку што бевме ние)имаше чекање од 5-10мин додека се качат сите во своја гондола
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 01-Nov-2010 at 18:56
И мене ми звучи подобро ски патека од другата страна на планината (иако не знам како ќе се носи снегот со јужна страна).

Мислам дека како идеја е супер. Нормално дека тоа нема да биде Ст. Мориц, но зошто да немаме буквално во град една кратка почетничка стаза каде луѓето ќе може да ги учат децаат да скијаат?


Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 01-Nov-2010 at 18:29
Ова со скијањето, не знам колку е можно. И заради снегот, ама и малата висинска разлика. Реално може да се добијат патеки што би се возеле за пократко од 1мин. Ова е мој впечаток, може грешам. А и кога би се праеле би било покултурно да се фати јужната падина дека е релативно гола и нема да треба да се удри сатар на дрвата (дури и за жичарава душа ме боли, ама ај).

За капацитетот на кабините, претпоставувам дека е предвиден според тоа да се користи жичарата со поголем број патници во пократок период (викенди, празници исл.) што според мене е паметно. Дека ќе има празни одови, ќе има сигурно, ама ќе има и дремење во ред, посебно од кога ќе се пушти во работа. Претпоставувам дека во овој период, додека не профункционира делот до средно Водно, ќе го има контра-ефектот со возилата т.е ќе ги има многу повеќе на паркинзите на средно Водно, ама да се надеваме дека нема тоа да трае долго.
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 01-Nov-2010 at 14:08
ајде и тоа нека биде .. само не верувам дека ќе биде во скоро време 
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 01-Nov-2010 at 10:45
Originally posted by gorco

За скијање, едноставно на Водно нема можности ... снегот од средно до врв се задржува слабо висината е некои 550м - 1066м.

 
Верувај дека може. Постои вештачки снег со кој може да се покрие една таква патека. Поготово што патеката би се наоѓала на северна/осојна страна. Се што би требало е доволно вода и температура под -5 па да не направи тој вештачки снег. Кога може во Израел може и во Скопје.
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 01-Nov-2010 at 10:39
Normalno deka tie so dve kabini se razlicni od nasava. Sobiraat povekje lugje po kabina (50tina na pr.), imaat pomalku stolbovi i se poeftini. No bidna sega..
Inaku sigurno kje moze i so velosiped nagore, glupo e da ne moze. Znaes kako odi toa: "Aj be majstore ne zaebavaj, nov mi e tocakov mora da go probam.. Nema ni da ti ja grebnam kabinata.." Sigurno kje ima i velosipedi za iznajmuvanje vo idnina ( eve ti biznis idea, zemi supa na sredno i transformiraj ja u dukjan za rentanje sanki i tocaci)

Mada 1200 lugje na saat e mnogu narod. Valjda kje si ide na princip parni saati na pr. za w-e only. I uste saat -2 vo delnici...
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 01-Nov-2010 at 10:36
За скијање, едноставно на Водно нема можности ... снегот од средно до врв се задржува слабо висината е некои 550м - 1066м.

Се согласувам со lslcrew, дефинитивно Милениумскиот Крст, ќе прерасне во кафе-ручек дестинација, со жичарава откако ќе биде во функција жичарава. Место да седнеш да кафе во град ете ти ја жичарава.

Инаку потполно се согласувам со ebivetre, Doppelmayrсе врвна класа, ми се чини дека во Маврово, скоро повеќето од жичарите и ски-лифтовите се од нив (тие прво изградените).
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 01-Nov-2010 at 10:15
Па никој не ни планира да работи жичарата 24h. Што бара да вергла бадијала на пример во вторник сабајле. И јас да сум одговорен не би ја пуштал цело време. Викенди, празници, лето, најавени групи од школи и слично. Единствено би можело по потреба ако има преку обични денови по некои два три саата на пладне. Интерес ќе има и тоа не е работата само за атракција сите по еднаш. Работата е да нема воопшто сообраќај нагоре и да биде превозно средство. Ќе го актуелизира Крстот со дополнителна содржина како ресторанот, планинарскиот дом, храмот во склопот, што само по себе пак со полесната достапност ќе повлече посетители. Смешно е две гондоли на пола саат. А од друга страна капацитетот има врска и со механизмот, па како што ми изгледа од повеќето клипови што ги гледав и не е толку слободен избор. Колку што приметив во исто време повеќе од две кабини не се наоѓаат меѓу два столба, а и во станица кога се кабините поради поспорото движење се таложат и тука треба да се внимава да не се пренатрупаат. А од друга страна ако нема кабини претпоставувам, логично ми е, може и сајлата да остане лабава, особено ако во две делници меѓу три столба нема кабина, од средниот столб веќе и може да се извлече. Капацитетот е оптимален за ваква жичара.

Незнам дали ќе дозволуваат да качиш велосипед во кабината, ама треба да се размисли за опција да се набави некоја кабина специјализирана за велосипеди. Има сега и во Скопје што тренираат downhill спуст, а и дополнителна содржина е.


Edited by lslcrew - 01-Nov-2010 at 10:18
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 01-Nov-2010 at 10:01
Inaku Doppelmayr se sampioni!
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 01-Nov-2010 at 10:00
Aj malku da ja iskritikuvam, iako sum odiseven deka kje ja ima. Od sekogas sum sonuval za zicarnica na Vodno..
Spored mene ima pregolem kapacitet. Ima li procenka kolku lugje odat na Vodno na prosetka so kola sega?
Tie lugje bi se kacile ednas na zicarata, da gi odnese do gore i tolku. Sto znaci, ne e kako na skijanje koga ima konstanten protok na lugje. I sto kje bide resenieto za da ne vergla zicarata prazna - verojatno nekakvi vremenski intervali od koga do koga kje raboti.

E sea, se nadevam deka kje ima i skijacka pateka tamu, so sto bi se opravdala kolku tolku vakvata investicija. Mada i vo takov slucaj, kapacitetot na zicarava e pregolem. Mi e strav deka ako se proceni deka raboti nerentabilno kje pocnat da ja pustaat samo za vikend 2-3 saati ( i toa koga e soncevo i koga na cuvarot ne mu studi da izleze nadvor).

Inaku, spored mene, sosem dovolno kje bese da se napravi gondola so samo 2 kabini sto se razminuvaat na pola pat.
A vakva zicara da se napravi na Sapka na pr. kade sto ima objektivno potreba od toa. BTW, ima nekoj aber dali se podgotvuva nekakov proekt za nova zicara na Ceripasina?
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 01-Nov-2010 at 09:43

Не се сеќавам дека некој некаде ги критикувал Doppelmayr. Фирмата е светски лидер во овој специфичен бизнис и не верувам дека имало скептици за проектов. Едвај чекам да ја пуштат жичарницата, и мислам дека веќе треба да се размислува за скијачка патека покрај неа. Тоа би било прекрасно, поготово за ноќно скијање.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 01-Nov-2010 at 06:50
Еве едно видео како треба да изгледа жичарата.
http://www.doppelmayr.com/index.php?id=88

Брошурата
http://www.doppelmayr.com/uploads/media/fld_gondel_2007_eng.pdf

Други видео од истиот тип жичари.
http://www.youtube.com/results?search_query=8mgd&aq=f


Edited by lslcrew - 01-Nov-2010 at 06:52
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 31-Oct-2010 at 23:37
Пред 20тина дена имав среќа да се возам во жичара која е изградена од Doppemayr, во Сочи,Русија. За несреќа немав апарат да сликам како изгледаат кабините и почетна/крајна станица, а и на нет нема баш многу инфо за таа жичара. Единствено што успеав да дознаам е дека е изградена оваа година, по добивањето на кандидатурата за ЗОИ 2014. Како и да е, сепак добра фирма се и тие што беа скептици немаат причина за тоа, сепак се работи за ептен добра фирма

Еве и една слика за вас


Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 31-Oct-2010 at 17:45
Браво и на ЛСЛ, за перманентниот фотографски елан.
Инаку, ги гледам фоткиве и се штипам. Просто не ми се верува дека ова чудо се гради. По долги години ”мубети во ветер”. Ем, башка, пак се штипам, ама не гледам ништо рокобароко на фоткиве! Big%20smile
Ууупс, ај нека ми е честито 200-тиот пост. Ама „време лети, и зими и лети”!


Edited by OKA - 31-Oct-2010 at 17:47
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 31-Oct-2010 at 17:03

Lele sto ubavo izgleda zicarata

Za mnogu godini neka nie ApplauseCheers
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 30-Oct-2010 at 17:36
Феноменално ова е еден од најдобрите проекти на Град Скопје. Без никаква забелешка од моја страна чиста 10ка. Плус оваа компанија Допелмаер е светски број еден и ваквите кабини се нешто најсовршено и најмодерно пример оние од Банско Бугарија кои се сличен тип со овие скопскиве.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 30-Oct-2010 at 16:17
Сликите се од станицата на Средно Водно...

01.


02.


03.


04.


05.


06.


07.


08.


09.


10.


11.


12.


13.


14.


15.

Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 26-Oct-2010 at 19:19
Браво за сликиве!
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.258 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.