build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 10-Sep-2012 at 12:39
Kako sto mozam da primetam, novata trasa ke stkati nekoj kilometar: Znae nekoj kolku?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 10-Sep-2012 at 09:44
Наспроти бројните недоумици и критики околу подготовката на проектот, јас се надевам дека ќе имаме богата збирка на фотографии поврзани со сите фази на изградбата на автопатотBig%20smile.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 10-Sep-2012 at 00:47
да,и јас мисле на тоа.во жаргон се вели за Амди:сто пет зарез шест кома три што бројчано би дошло 105,6.3

и тој административецот што го пишувал текстот е ми се верува дека не нешто повеќе од кока колата

еден пример од порано-кога се воведуваше ДДв-то еден мој колега имапе потреба да пресмета по ново данок, и фактурата ја однесе во една фабрика(тогаш државна) каде сметководството му пресмета колку данок му доаѓа.

отиде и во `финансии` и таму му пресметаа,и бидејќи резултатот беше различен отиде и во трета институција.таму доби трет резултат.

пошто мене од вадење проценти косата ми попадна,зедов и за кратко време му преметав и мојот резултат беше точен,но различен од сите други три.

е сега прашање е што све имаат овие пресметувано,кому све имаат наплаќано и колку,па некому му пресметуваат пензија или плата и за цел живот ќе биде осакатен.

вакви све збируштини има по канцеларии,и ова погоре воопшто не ме изненадува.сум се нагледал вакви

Edited by gjoko - 10-Sep-2012 at 00:47
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 10-Sep-2012 at 00:23

Алудирав на математичките „вештини“ за собирање и за проценти... и на хаосот во употреба на сепараторот за илјада наспроти децималната запирка.

За стилот воопшто не би ни очекувал повеќе (од кого е и доволно е). Ама мислам не е премногу да се бара компетентност која може да ја покаже и третооделенец. Ова е извадок од документ што се вика „План за компензација и стекнување на земјиште“ во врска со автопатот Демир Капија - Смоквица. И ова (заедно со табелата што ја постирав на претходната страна) е најсуштинскиот дел на документот. Ај што имало некој до толку математички неписмен да го склопи вака, ама зарем никој не ги проверува и ревидира овие планови, зарем не се разгледуваат и анализираат низ разноразни административни процедури?



Edited by Cloverstack - 10-Sep-2012 at 00:25
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 09-Sep-2012 at 23:57
Амди Бајрам стил
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 09-Sep-2012 at 22:52


И треба да им бараат милион документи и да им ги враќаат по сто пати на доработка... Реално за справување со вакви неписмени како примерот подолу, нема друг начин освен така. Кога не сакаме самите да си ја средиме администрацијата, нека не стројат странци  Wallbash









Edited by Cloverstack - 09-Sep-2012 at 23:39
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 09-Sep-2012 at 20:57
сум разговарал со службеници во ЕЛС Кичево во врска со проекти што се финансирани од Светска банка и ЕБОР во Кичево,и како што кажуваат странците не оставаат ни милиметар нешто што може да се злоупотреби.Вероватно од поранешни лоши искуства со нас,проектот фактички го водат тие,а нашите формално само ги водат работите.

А во врска со нашата администрација,бројот на документи што тие го бараат од нас,како и по неколку пати враќани и доработувани проекти,нашата администрација изгледа како мелем.душата им ја вадат за една улица.претпоставувам што се им барат и како се однесуваат за оваа автопатска делница
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 09-Sep-2012 at 20:48
@ 46&2

Цената на скопската обиколница мислам дека на крај излезе 135 милиони евра. Вистина е воглавно рамничарска, но сепак имаше скапи зафати, а меѓудругото и вкупно 9 клучки кои исто така ја подигаат цената. Со оглед на тоа каде поминува обиколницата веројатно и за експропријација на земјиште биле дадени значителни средства.

Должината на најдолгиот мост односно вијадукт (Орман) е 630 метри.


Во врска со експропријацијата за Демир Капија - Смоквица еве нешто подетално:

http://www.build.mk/docs/users/1/Infrastruktura/Patista/M-1/DKapija-Smokvica - Eksproprijacija na zemjiste 201011.pdf

Е сега каква им е оваа весела математика и кој неписмен го правел збирот на земјиштето не знам, ама ваљда барем може да послужи орјентационо  Roll%20eyes
BTW во документот е спомнато дека 85% од земјиштето на трасата е во државна сопственост (што со оглед на грешките во рачуницата исто така не знам дали можеме да го земеме здраво за готово) и дека трошоците за компензација на приватните сопственици биле проценети на 1,2 милиони евра.







Originally posted by mackomk

Пошто не ја следам следев темава и не сум баш во тек, ќе може ли некој да ми објасни што ќе се случи со старата односно сегашнава траса.Од ова погоре испаѓа дека ќе се прават 2 нови тунели по еден во двата правци,дали ова значи дека старите нема да се користат.Нели е полесно старата траса да се користи само во еден правец, а да се направат уште 2 ленти кои ќе бидат во спротивен правец.Можда лупам глупости па нека ми објасни некој.
Се надевам долната мапа разјаснува доста, а и на првата страна на нишкава има подетални податоци околу изборот на траса... Кога ќе се изгради автопатов, постоечкиот пат по долината на Вардар ќе стане дел од Р-103:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=592




Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 09-Sep-2012 at 10:14
има некоја карта понапред во нишкава,не се оди одма до реката туку се оди помеѓу планините каде има долина.патот поминува паралелно околу 5-6 км подалеку од реката
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 09-Sep-2012 at 08:15
Мене пак ме интересира како ќе го изведат автопатот кога од другата страна на Вардар има доста високи планини а се планира само по еден тунел во секој правец. Дали тоа значи дека ќе го градат високо горе ??? исто ме интересира дали тој мост од 600 метра ќе биде во близина на Демир Капија затоа што во тој дел би требало да се премости Вардар или сум грешка??? Ме интересира исто за потсетник колку беше цената на скопската обиколница (која има скоро иста должина) и колку беше долг таму мостот ??? Знам дека таму теренот е многу порамен ама колку што знам и тоа на крајот излезе над 100 милиони евра. И последно што сакам да прашам е кога ќе направат експропријација на земјиштето или пак веќе е направена?
I use public toilets and I piss on the seat.
Back to Top
mackomk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 130
  Quote mackomk Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 09-Sep-2012 at 07:55
Демир Капија - Смоквица ќе биде автопатско решение со по две ленти, секоја од нив со ширина од 3,5 метри. Планирано е да бидат изградени два тунела во должина од 1.200 метри, по еден во двата правци, како и шест мостови од кои најголемиот во должина од околу 660 метри кој воедно ќе биде и најголемиот мост во државата. Предвидени се и две клучки кон населеното место Миравци и Смоквица.

Пошто не ја следам следев темава и не сум баш во тек, ќе може ли некој да ми објасни што ќе се случи со старата односно сегашнава траса.Од ова погоре испаѓа дека ќе се прават 2 нови тунели по еден во двата правци,дали ова значи дека старите нема да се користат.Нели е полесно старата траса да се користи само во еден правец, а да се направат уште 2 ленти кои ќе бидат во спротивен правец.Можда лупам глупости па нека ми објасни некој.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 09-Sep-2012 at 01:24
Факт е дека во капиталистичко опшество банките се главни, па во иднина и ние се повеќе ќе се расправаме со кредити, дури и обичните луѓе. Но, најбитно е за што се трошат позајмените пари (позајмувањето треба да се свати како еден вид на обврзано штедење). Секако инфраструктура е секогаш добродојдена. Камо ние до сега да ги трошевме позајмените пари на инфраструктура а не на секакви други помалку битни работи (спортски сали, стадиони, покачување пензии, секако споменици, па дури и субвенции).

Edited by stratus - 09-Sep-2012 at 01:25
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 08-Sep-2012 at 23:25
околу кредитирањето сакам да објаснам нешто што го пратам од интерес подолго време.

несакам да бидам сватен како адвокат на владата,туку да пообјаснам за тоа како функционираат сите влади и фирми(не ми е струка но ја пратам доста оваа тема)

сите влади во светот(освен Норвешка,кина и можеби уште некој) буџетите ги проектираат (за европа максимални 3% од БДП) буџетски дефицит,или отприлика е тоа 10% од буџетот(7-9 поконретно).значи секој месец секоја влада 10% од трошоците за тековни потреби ги добива со кредитирање со издавање на обврзници.каматата што ја има секоја држава во задолжувањето е према бонитетот на рејтинг агенциите.кај нас најмногу поради блокирањето во евроатланските интеграции,тој бонитет ни е релативно низок(ББ).

Кога се зборува дека на пример Словенија може да банкротира во октомври-Ноември,незначи дека нема да има пари во буџетот од тековни приходи,туку поради високата задолженост каматите што ги плаќаат секој месец за остварување на тековните трошоци опасно се наближува кон 7% која се смета дека е граница над која задолжувањето е како давеник во жива песок-што повеќе мрда,повеќе тоне.не дека нема пари-туку дека парите што треба да ги добијат ќе бидат многу скапи.

значи секоја влада,и оваа нашата и таа после неа,околу 3% од БДП(10% од буџет) секој месец ќе ги набавува од кредити.

и тоа е сјајно ако е 3% за што сите се залагаат и е норма во евро зоната

со фирмите е слично.секоја фирма што сака да прави инвестиција(на пример ТАВ) тоа го прави со земање на кредит,и се гледа преку успешното реализирање да се покрие земениот трошок со се камати и да се оствари некоја добивка плус.

Ова е најголем камен на сопнување помеѓу Меркел и Оланд,каде Оланд има замисла да државите иако се задолжени до гуша,да мораат повторно да се задолжуваат да би се остварил раст на БДП.По негово мислење(и америчко исто така),ако би се трошело колку што се има пари од приходи,нема да има РАСТ.

Живееме во вакво време,што значи или вака ќе работиме и ние(нормално не претерано задолжување,туку 3% од БДП или севкупно 60% од БДП вкупни долгови.

Ако грчките 165% ви изгледаат огромни,да ве потсетам на 200% на Јапонија.Разликата е што јапонија паметно ги вложува и остварува раст,додека другите и покрај задолжувањето работат со пад на БДП.Затоа Јапонија кога се задолжува сите сакаат да ги купат нивните обрврзници.

главна забуна е пак кој е тоа што ги дава сите овие пари ако сите се задолжуваат?нема држава(освен Норвешка и Кина) што не се задолжува.одговорот е парите ги даваат банките и финансиските корпорации.

можеби ќе ви звучи глупо но ќе каќам еден факт.нашите сите влади до сега(без исклучок) кога ги зголемуваат девизните резерви купувале германски обврзници,т.е.кога Германија секој месец се задолжува по 3% од БДП(месечно),ние им даваме пари,како и други држави.

пред 2 недели прв пат се случи кога германија се задолжуваше,каматата беше негативна,т.е.тие што даваат пари за германски обврзници плаќаа 0.-0.2% камата наместо да земаат 7% како од Словенија.Нашите девизни резерви се воглавном од германски обврзници.

овде лежи и најголемата караница помеѓу грција и Германија-германија зема кредит со 15 камата и го препродава на Грција за 5-6%.фактички заработува на Грција.


И Реал кога сака да купи играчи зема кредит,и ферари кога сака да прави нова кола зема кредит.

тоа е сегашното време во кое сме приморани да работиме по правилата на тие што ги диктираат-банките.

пак ќе речам да небидам сватен погрешно-и следните влади кога ќе градат ќе земаат кредити.тоа е сигурно.друго све е релативно
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 08-Sep-2012 at 22:03
Битно почнаа...алелуjа.
ಠ_ಠ
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 08-Sep-2012 at 20:56
Jas kolku sto kapiram, so tugi pari ke gradime avtopat?!
No, ajde neka e so sreka pocetokot na gradenjeto na poslednata delnica od E75.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 08-Sep-2012 at 18:24
Се сеќавам дека во март 2006 кога започна со работа трговскиот центар Рамстор во Скопје, истиот ден кога беше отворен Рамстор, во Хрватска беше пуштен во употреба автопатот Загреб - Задар - Сплит, долг повеќе од 400 километри.
 
Во македонскиот неделен весник Фокус беше исмејувано отворањето на Рамстор со насловот:
 
" Додека Бранко сечеше лента на продавницата, Санадер сечеше лента на автопат долг 400 километри "
 
Денес, на 21 годишнината од независноста на Република Македонија, актуелниот премиер се пофали дека на денешен ден, сабота, 8 септември 2012, поставил камен темелник на највисоката инфраструктурна инвестиција во Република Македонија во последниве 20 години, а изградбата на оваа највисока инфраструктурна инвестиција долга 28 километри треба да заврши во 2016 година. 
 
Богами, ако автопат од 28 километри кој ќе се гради 4 години е најголемото инфраструктурно достигнување на независна Македонија во периодот од 1992 до 2012, баш ме интересира кое ќе биде најголемото инфраструктурно достигнување на независна Македонија за 10 години од сега, односно во 2022, или за 20 години од сега, односно во 2032, под претпоставка дека тогаш сеуште ќе постои независна Македонија, но ај да не навлегувам во политика, форумов не е место за политички дискусии.
 
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/se-dograduva-koridor-10-kaj-smokvica
 

Се доградува Коридор 10 кај Смоквица

 
08.09.2012 - 17:06
 
Со поставување камен темелник денеска почна изградбата на автопатската делница Демир Капија-Смоквица во должина од 28 километри.
 

 
Со изградбата која треба да заврши во 2016 година треба да се комплетира главната оска од Коридорот 10 кој поминува низ Република Македонија и во целосна должина од 1.451 километар.
 
Вкупната инвестиција за изградба на оваа делница е 257 милиони евра од кои 130 милиони се од Европската инвестициска банка, 45 се ИПА гранд од ЕУ, 170 милиони од Европската банка за обнова и развој и шест милиони евра се од Буџетот на Република Македонија.
 
Демир Капија - Смоквица ќе биде автопатско решение со по две ленти, секоја од нив со ширина од 3,5 метри. Планирано е да бидат изградени два тунела во должина од 1.200 метри, по еден во двата правци, како и шест мостови од кои најголемиот во должина од околу 660 метри кој воедно ќе биде и најголемиот мост во државата. Предвидени се и две клучки кон населеното место Миравци и Смоквица.
 
На поставувањето камен темелник присуствуваа премиерот Никола Груевски, вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставревски, вицепремиерот задолжен за економски прашања Владимир Пешевски, евроамбасадорот Аиво Орав, министри, градоначалници и претставници на дипломатскиот кор.
 
Обракајќи се пред присутните премиерот Груевски рече дека токму на овој ден роденденот на Република Македонија лани била пуштена во употреба новоизградената автопатна делница Табановце-Куманово со што Република Македонија се поврзала со автопат со својата северна граница со Србија.
 
- Ние ветуваме и остваруваме. Ние ветуваме и реализираме големи дела и големи проекти. Онака како што ветивме така и реализираме. Владата успеа да обезбеди 257 милиони евра и со овој камен темелник влегуваме во една од највисоките ако не и највисока инфраструктурна инвестиција во последните 20 години. Станува збор за најмодерна автопатна делница со два тунели, шест мостови, пет надпатници, седум подпатници и две клучки, посочи Груевски.
 
Токму затоа како што истакна премиерот во изминатите години се изградија, се реконструираа и се градат 390 километри регионални патишта и над 250 поединечни локални патишта. Градевме пред светската економска криза, нагласи Груевски, градевме во екот на светската економска криза и ќе градиме и во иднина.
 
Вицепремиерот Ставрески истакна дека генерациите што денеска живеат во Македонија треба да работат за неа, за нас но и за поколенијата.
 
- Дали може да има друго место за еден Македонец освен Македонија, во преписка Гоце Делчев му се обраќа на Даме Груев „Дали има некаде пошироко поле за работа отколку во Македонија“. Ете, во овие зборови во зборовите на еден од најголемите македонски великани, дејци, идеолози ја наоѓам насоката и патот по кој треба да одиме. Денеска ја продолжуваме визијата на Гоце, да се работи, да се гради, да се создаде нова вредност и да се остави наследство на идните генерации. Градители - тоа е нашата определба, рече Ставрески.
 
Според вицепремиерот и министер за финансии Коридорот 10 е најзначајната инфраструктурна артерија во нашата земја поврзувајќи не на север со Европа и со Солунското пристаниште на југ. Ставрески истакна дека овој Коридор ја подобрува геостратешки добрата позиција на Македонија и атрактивноста за инвестирање и водење бизнис во земјата.
 
- Коридорот 10 директно ја поврзува земјава со четири од 110 трговски партнери на Македонија дури 70 отсто од увозот и извозот се одвива долж Коридорот. Зборуваме за повеќе милијарди евра годишно кои ќе транзицираат по овој патен правец. Со комплетирање на патниот дел на Коридорот 10 значително ќе се скрати времето за транспорт. Изградбата на овој автопат во следните четири години ќе донесе можност за работа на локалното население и бизнис. По четири години ќе имаме модерен автопат кој ќе отвори можности на национално и регионално ниво, нагласи Ставрески.
 
Евроамбасадорот Аиво Орав потенцираше дека ова е најголемиот проект кој моментно го финансира ЕУ и според него, автопатот ќе помогне во подобрувањето на регионалната интеграција,  ќе го намали времето на патување и ќе ја подобри безбедноста на патот.
 
- Со изградбата на делницата ќе добиеме значително полесен извоз на земјоделски производи како и поефтин, побезбеден и побрз транспорт, рече вицепремиерот Пешевски обракајќи се пред присутните.
 
Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески смета дека станува збор за исклучително значаен настан со кој во целост ќе се комлетира Коридорот 10 и нивната визија за здрава инфраструктура ќе стане реалност.
 
- Денешниот настан е од огормно значење за економскиот раст и патната инфраструктура. Новата делница до населеното место Смоквица ќе се поврзе со автопатот кој оди до Гевгелија. Делницата Табановце-Куманово ја завршивме лани, а во тек се активности на делницата Катланово-Велес, информираше Јанакиески.
 
Со изградбата на делницата целосно ќе биде заокружена изградбата на Коридорот 10 на ниво на автопат. Коридорот 10 е најзначаен елемент на централната транспортна мрежа која ги поврзува Република Грција со Австрија.

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 07-Sep-2012 at 19:35
на вести имаше официјална изјава дека утре(8.9.2012) се удира камен темелникот за почеток на градежните работи на делницата Демир Капија-Смоквица
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 06-Sep-2012 at 23:16
Ако добро го прочитавте последното соопштение од владата, покрај изградбата на оваа делница речиси истовремено е планирано да се реконструираат делниците од автопатот кои се претходно изградени, а кои во моментов се наоѓаат во лоша кондиција. Единствено прашање е дали ќе се одвојат средства токму од вишокот пари од буџетот за делницата што треба да се гради.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 06-Sep-2012 at 01:16
Ако тие 60 милиони се генерално наменети за коридорот 10 и можат да се употребат тогаш сум на иста линија со Денко дека треба да се обнови делницата Скопје-Куманово или евентуално да се почнат припремни работи за идна изградба на правецот Скопје-Велес по истата траса како Велес-Скопје
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 05-Sep-2012 at 22:32
еве за споредба од нишката за нашите компании во светот,па секој нека си донесува сам заклучок за цената


Potpisan Ugovor o izgradnji autoputa Prnjavor-Doboj
Objavljeno: Aug 24. 2012. 16:15
BANJALUKA, Predstavnici Javnog preduzeća “Autoputevi RS” i konzorcijuma koji čine “Integral inženjering” iz Laktaša i “Granit” iz Skoplja potpisali su danas u Banjaluci Ugovor o izradi projekta i izgradnji autoputa Banjaluka-Doboj, dionica Prnjavor-Doboj, dužine 36 kilometara, čija je ukupna vrijednost 180 miliona evra.

Predsjednik Vlade Republike Srpske Aleksandar Džombić, koji je prisustvovao svečanom potpisivanju ugovora, rekao je novinarima da je ovaj projekat veoma značajan za Srpsku i jedan je od najvećih infrastrukturnih projekata RS.

“Moderna putna saobraćajna komunikacija preduslov je za provođenje svih sektorskih strategija, privrednog rasta i poboljšanja životnog standarda kojeg Srpska želi da ostvari u narednom periodu”, istakao je Džombić.

Osim Džombića, svečanom potpisivanju ugovora prisustvovali su i predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik, predsjednik Narodne skupštine Igor Radojičić, predsjednik Vlade Makedonije Nikola Gruevski, i nekoliko ministara Vlade Srpske.

Ugovor su potpisali direktor “Autoputeva RS” Dušan Topić, direktor “Integral inženjeringa” iz Laktaša Slobodan Stanković i direktor skopskog “Granita” Strašo Milkovski. Srna

http://www.capital.ba/potpisan-ugovor-o-izgradnji-autoputa-prnjavor-doboj/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.