build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 53>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #641 Posted: 07-Oct-2015 at 23:22
Во тој случај доколку економската исплатливост за аеродром во Струмица не е поголема од онаа на струмичко поле и заштитата на животната средина, тогаш нема зошто да се гради, но затоа постојат студии кои би посочиле на тоа.

Но тоа не ја оправдува идејата за градење на аеродром во Штип. За таму не е потребно студија за да ни биде јасно дека аеродром на 30 минути оддалечесност од скопскиот едноставно не е потребен, особено кога капацитетите/потенцијалите на скопскиот особено за карго превоз не се во потполност искористени.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #642 Posted: 07-Oct-2015 at 23:12
да, во право си
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #643 Posted: 07-Oct-2015 at 23:06
Originally posted by FoSsiL

Originally posted by Denko

Se soglasuvam vo se, osven za kargo aerodromot.


Ај види ја логикава...

Нов автопат Скопје - Штип

Аеродром Скопје - Штип = 55 км или околу 35 до 40 минути за камиони и шлепери.

Карго аеродром во Штип?

Многу им се непромислени политикиве... ама ај...

Од друга страна пак во Струмица ако се иградеше аеродром, би служел и како за карго извоз на земјоделски производи од тој регион, но и за превоз на патници имајќи во предвид дека околу се наоѓаат Струмица, Радовиш, Берово, Дојран, Гевгелија, но и Петрич и Сандански во Бугарија. Исто така, недалеку е и Банско во Бугарија како особена зимска дестинација. Да не заборавиме дека ќе се зголеми потенцијалот за туризам и на Дојран, но и рурален и алтернативен туризам во струмичкиот и беровскиот крај. Во краен случај со конкурентни летови може да се привлечат патници од Благоевград и евентуално Сер и Кукуш.

Se e toa ok sto go zboris, ama vo Strumica ednostavno nema mesto za aerodrom. Strumickoto pole e tolku plodno sto sekoja peda e zasadena t.e. iskoristena. Da ne zboruvam za stetata od kerozinskoto zagaduvanje i sl.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #644 Posted: 07-Oct-2015 at 22:08
Originally posted by Denko

Se soglasuvam vo se, osven za kargo aerodromot.


Ај види ја логикава...

Нов автопат Скопје - Штип

Аеродром Скопје - Штип = 55 км или околу 35 до 40 минути за камиони и шлепери.

Карго аеродром во Штип?

Многу им се непромислени политикиве... ама ај...

Од друга страна пак во Струмица ако се иградеше аеродром, би служел и како за карго извоз на земјоделски производи од тој регион, но и за превоз на патници имајќи во предвид дека околу се наоѓаат Струмица, Радовиш, Берово, Дојран, Гевгелија, но и Петрич и Сандански во Бугарија. Исто така, недалеку е и Банско во Бугарија како особена зимска дестинација. Да не заборавиме дека ќе се зголеми потенцијалот за туризам и на Дојран, но и рурален и алтернативен туризам во струмичкиот и беровскиот крај. Во краен случај со конкурентни летови може да се привлечат патници од Благоевград и евентуално Сер и Кукуш.

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #645 Posted: 07-Oct-2015 at 21:49
Досега нигде не прочитав, но можеби некој знае па да си прашам. Дали е предвидено да се направи обиколница кај Крива Паланка? Не мора да споменувам, колку побрзо би се поминал градот со обиколница, макар и да е една по правец?
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #646 Posted: 07-Oct-2015 at 18:15
i jas komentirav kaj Misjalovski, ama me sjebaa, prostai se, ne znaat da se odgovorat.....toa e nekultura
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #647 Posted: 07-Oct-2015 at 16:06
Originally posted by FoSsiL

Се согласувам дека многу повеќе треба да се инвестира во железницата наместо во патната мрежа.

Но земајќи ги двата правци Скопје - Штип и Скопје - Деве Баир, вториот е поголем приоритет. Врските со Бугарија и Софија ни се очајни. И секако ја попрво железницата до Бугарија отколку патот, ама без разлика и едната и другата ќе придонесат до развој на поголема трговија, туризам и општо врски помеѓу државите.

Штип според мене иако добива добра и брза врска со Скопје, јас сепак тие пари би ги искористил на поврзување со автопат на Штип со А1 кај Велес и проширување на Велес - Скопје со Скопје - Велес.

Но добро, тоа е што е, веќе полека почнуваме да добиваме автопат Скопје - Штип, и како таков е добра основа за понатамошно поврзување на Радовиш и Струмица.ѓ

Само сепак не ми се допаѓа што го форсираат Штип, а притоа занемерувајќи што е попрактично, например кога станува за карго аеродромот, наместо во Струмица го префрлија за во Штип.
Se soglasuvam vo se, osven za kargo aerodromot.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #648 Posted: 07-Oct-2015 at 15:10
Се согласувам дека многу повеќе треба да се инвестира во железницата наместо во патната мрежа.

Но земајќи ги двата правци Скопје - Штип и Скопје - Деве Баир, вториот е поголем приоритет. Врските со Бугарија и Софија ни се очајни. И секако ја попрво железницата до Бугарија отколку патот, ама без разлика и едната и другата ќе придонесат до развој на поголема трговија, туризам и општо врски помеѓу државите.

Штип според мене иако добива добра и брза врска со Скопје, јас сепак тие пари би ги искористил на поврзување со автопат на Штип со А1 кај Велес и проширување на Велес - Скопје со Скопје - Велес.

Но добро, тоа е што е, веќе полека почнуваме да добиваме автопат Скопје - Штип, и како таков е добра основа за понатамошно поврзување на Радовиш и Струмица.ѓ

Само сепак не ми се допаѓа што го форсираат Штип, а притоа занемерувајќи што е попрактично, например кога станува за карго аеродромот, наместо во Струмица го префрлија за во Штип.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #649 Posted: 07-Oct-2015 at 13:15
Originally posted by FoSsiL

Тоа да, во поглед на радиуси и висини, ама реално 100+км/ч две ленти во различни правци на еден коловоз е прилично опасна работа. Некој идиот да се појави од некаде и ете ти беља.

Тука максимум 80км/ч.


Зборот ми беше, доколку овој пат некогаш би се користел како правец во една насока, а друг ист таков би се изградил до него, за таков случај патот да биде проектиран за брзини поголеми од 100км/ч (~120).

А за двосмерно возење (во прв случај) со ваков тип на „експресен“ пат околу 80км/ч се доволни. Сепак ќе е напредок од тоа што денес таму го имаме.

Мислам дека непотребно е да се фрлаат пари на делници каде што уште нема доволно сообраќај за автопат (истото го мислам и за автопатот до Штип). Со оглед на колку други приоритети во железница и енергтика има.

Задоволен би бил патот да се проектира така(соодветни радиуси на кривини) за во подобро време со негова доизградба да премине во пристоен автопат, а не како делницата Скпје-Велес.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #650 Posted: 07-Oct-2015 at 11:09
Originally posted by phenomenon

Originally posted by WolfLeader

Originally posted by Џоле

Пак ќе си прашам - ќе се проширува постојниот пат или ќе се гради сосем нова траса? Зашто некако многу пари ми се чинат, дури и со 22 моста, за 26,5 км пат што не е ни автопат.


На делови ќе се проширува постојниот пат , а на делови ќе има нова траса ,патот ќе биде со променлива ширина од 11,4 до 12,5 метри,делницата, е поделена на два дела од Крива Паланака-Глобочица и Глобочица – Страцин. Од вкупниот износ 78 милиони евра се за изградба на патниот павец, а 5 милиони за воспоставување систем за управување на мостови и институционална поддршка на ЈП.н. Ќе содржи и 22 моста, 9 натпатници и 13 пропусти и 2 клучки , а исто така и експропријација на приватен имот е ставен во цената а тоа е и не е баш мала работа и не така евтино , така да многу фактори се ставени во оваа цена ...


Глобочица? Каде е местово?

Длабочица е помеѓу крива паланка и ранковце

Edited by WolfLeader - 09-Oct-2015 at 08:38
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #651 Posted: 07-Oct-2015 at 10:52
Originally posted by Џоле

Пак ќе си прашам - ќе се проширува постојниот пат или ќе се гради сосем нова траса? Зашто некако многу пари ми се чинат, дури и со 22 моста, за 26,5 км пат што не е ни автопат.


Ќе се гради сосем нова траса како што може да се види на последниве страници од линков:

http://rankovce.gov.mk/wp-content/uploads/2015/09/OVZS.pdf

Edited by phenomenon - 07-Oct-2015 at 10:52
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #652 Posted: 07-Oct-2015 at 09:35
Originally posted by WolfLeader

Originally posted by Џоле

Пак ќе си прашам - ќе се проширува постојниот пат или ќе се гради сосем нова траса? Зашто некако многу пари ми се чинат, дури и со 22 моста, за 26,5 км пат што не е ни автопат.


На делови ќе се проширува постојниот пат , а на делови ќе има нова траса ,патот ќе биде со променлива ширина од 11,4 до 12,5 метри,делницата, е поделена на два дела од Крива Паланака-Глобочица и Глобочица – Страцин. Од вкупниот износ 78 милиони евра се за изградба на патниот павец, а 5 милиони за воспоставување систем за управување на мостови и институционална поддршка на ЈП.н. Ќе содржи и 22 моста, 9 натпатници и 13 пропусти и 2 клучки , а исто така и експропријација на приватен имот е ставен во цената а тоа е и не е баш мала работа и не така евтино , така да многу фактори се ставени во оваа цена ...


Глобочица? Каде е местово?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #653 Posted: 07-Oct-2015 at 00:15
Тоа да, во поглед на радиуси и висини, ама реално 100+км/ч две ленти во различни правци на еден коловоз е прилично опасна работа. Некој идиот да се појави од некаде и ете ти беља.

Тука максимум 80км/ч.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #654 Posted: 06-Oct-2015 at 23:46
Не мислам дека е крај на светот, доколку патот се направи со разумни радиуси на кривини за движење со поголеми брзини (100+км/ч). Во иднина со поголем сообраќај кон Бугарија, уште еден ваков до него и ете ти автопат.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #655 Posted: 06-Oct-2015 at 22:48
Originally posted by Џоле

Пак ќе си прашам - ќе се проширува постојниот пат или ќе се гради сосем нова траса? Зашто некако многу пари ми се чинат, дури и со 22 моста, за 26,5 км пат што не е ни автопат.


На делови ќе се проширува постојниот пат , а на делови ќе има нова траса ,патот ќе биде со променлива ширина од 11,4 до 12,5 метри,делницата, е поделена на два дела од Крива Паланака-Глобочица и Глобочица – Страцин. Од вкупниот износ 78 милиони евра се за изградба на патниот павец, а 5 милиони за воспоставување систем за управување на мостови и институционална поддршка на ЈП.н. Ќе содржи и 22 моста, 9 натпатници и 13 пропусти и 2 клучки , а исто така и експропријација на приватен имот е ставен во цената а тоа е и не е баш мала работа и не така евтино , така да многу фактори се ставени во оваа цена ...

Edited by WolfLeader - 06-Oct-2015 at 22:56
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #656 Posted: 06-Oct-2015 at 19:58
 Ај добри се овие на овој типов со сликиве (дали е за транспорт и врски или за што е незнам) ама му оставив коментар на фејсбук и одма го избришале и ме блокирале за коментирање или пак блокирале да неможат да коментираат тие што не му се пријатели... Алоо која слобода на говор ја имаме и достап до информации..
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #657 Posted: 06-Oct-2015 at 19:29
Пак ќе си прашам - ќе се проширува постојниот пат или ќе се гради сосем нова траса? Зашто некако многу пари ми се чинат, дури и со 22 моста, за 26,5 км пат што не е ни автопат.
За сè има вторпат
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #658 Posted: 06-Oct-2015 at 19:02
Не се разбирам многу колку вистински треба да чини еден експресен или автопат,ама дел од патов поминува низ нерамен дел, а и може да има и експропријација на приватен имот. Можеби тоа ја зголемува цената на патот. Проблемот со експропријација на приватен имот, се појавува многу често во големи проекти во нашата држава. Според мене со навремено планирање и недозволување на граѓаните да градат на места каде што е испланиран државен проект, ќе се надминат овие кочници кои се провлекуваат секогаш. Легализацијата на дивоградбите, уште повеќе го зголеми овој проблем, па така очекувано е дека секој капитален проект ќе чини повеќе во време и пари.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #659 Posted: 06-Oct-2015 at 18:43
22 моста ќе имал овој експресен пат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #660 Posted: 06-Oct-2015 at 17:28
До 3 милиони по км сигурно може да се изгради 2+2
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 53>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.488 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.