build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 01-Jun-2012 at 14:09
Не прочитавме никаде кој победи на тендеров, имате информации?
Back to Top
Aleksf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 30-May-2012
Location: Helsinki
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Aleksf Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 31-May-2012 at 21:01
Pa od ona sto go znam za vremena regulacija i prenasocuvanje na soobracaj na trite vremeni delnici po specifikacijata od investitorot potrebni se:3290 plasticni barieri New Jersey, 423 parcinja vremeni soobracajni znaci, 4790 reflektiracki tela i 260 trepkacki svetla kakoi okolu 2200 metri kvadratni obelezuvanje
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 31-May-2012 at 20:50

два двоцевни тунели долги 4,94 километри во еден правец

Најверојатно станува збор за вкупна должина... но и во тој случај... мислам дека може да се заклучи дека и двата се подолги од 1 км... освен ако евентуално едниот да е подолг од 3,94 км за другиов да биде покус од 1 км... што не верувам...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 31-May-2012 at 20:43
Знае ли некој колку ќе бидат долги тунелите? Сепак нема да се подолги од 1 км, или?
Можеби во оваа енормно висока цена се вклучени и набљудувачки и ел. сигнални системи во тунелите, потоа команден центар за следење на сообраќајот, пак дај Боже да видиме и електронска сигнализација во државава, како убедливо последна од земјите во регионов.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 31-May-2012 at 20:36
Originally posted by Aleksf

Po nekoi soznanija koi gi imam od ponuduvacite samo vertikalnata i horizontalnata soobracajna signalizacija za delnicata Demir Kapija -Smokvica cini okolu 5 milioni evra
Каква поточно сигнализација ќе се примени и на што би можело да се должи ваквата висока цена? Иако кога станува збор за државата веќе е пракса вртоглаво да се пумпаат ваквите цени, со оглед дека финансиите се обезбедени од извори како ЕУ, ЕБРД и ЕИБ (кои сигурно темелно ќе ги контролираат сите трошоци) тргнувам од претпоставка дека сумата горе-долу е реална.
Back to Top
Aleksf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 30-May-2012
Location: Helsinki
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Aleksf Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 31-May-2012 at 17:56
Ne znaam koj vo stil ce bide, nikojpat ne sum bil dobar vo istorija na umetnost

Edited by Aleksf - 31-May-2012 at 17:57
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 31-May-2012 at 16:08
Originally posted by Aleksf

Po nekoi soznanija koi gi imam od ponuduvacite samo vertikalnata i horizontalnata soobracajna signalizacija za delnicata Demir Kapija -Smokvica cini okolu 5 milioni evra

 
Да не се во неокласицистички стил ?


Edited by Dexter26 - 31-May-2012 at 16:08
Back to Top
Aleksf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 30-May-2012
Location: Helsinki
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Aleksf Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 31-May-2012 at 14:52
Po nekoi soznanija koi gi imam od ponuduvacite samo vertikalnata i horizontalnata soobracajna signalizacija za delnicata Demir Kapija -Smokvica cini okolu 5 milioni evra
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
Back to Top
GI View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 08-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote GI Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 25-May-2012 at 22:32
Не испарија девизни резерви туку на оние што им требаа си ги позајмија пред другите да се свестат дека и така се може
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 25-May-2012 at 16:14
Во времето на Анте се изградија автопати,но и `испарија` девизните резерви,па сеуште сега владата издава обврзници за `старото девизно штедење`
Back to Top
lucho View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-May-2012
Location: Sofia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote lucho Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 25-May-2012 at 14:27
Аз не разбирам много от строителство на магистрали, ама тея 10 млн. евро на км ми се струват много.
За сравнение, това се строи в момента в България:

Back to Top
GI View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 08-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote GI Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 25-May-2012 at 00:03
Во времетно на Анте Марковиќ како што милуваат многумина да кажат за една година се изградија повеќе километри автопат отколку за 20-тина години самостална Македонија. Далеку од тоа да сум југоносталгичар но за нас во делот на инфрастуктурата подобро ќе беше Југославија да потраеше уште едно 2 години плус
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 24-May-2012 at 12:47
alexsend,
se slozuvam, jas celo vreme go velam toa, deka parite MORA da gi investirame vo patnata infrastruktura. Npr. Strumica e centar na jugoistocniot del na Makedonija i prilicno razvien grad za makedonski uslovi a za da stignes do nea treba da pomines po kaldrma. Mojata zabeleska bese samo deka so parite od spomenicite, fontanite i fasadite ne moze da se izgradat trite delnici sto gi posoci ti, no deka so niv mozese da se izgradi dobar del na avtopat, toa DA.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 24-May-2012 at 11:25
Добро а, кој уствари победи на тендерот за изградба на делницава?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 24-May-2012 at 08:58
Да најевтината е таа, по 2 ленти во правец, прав пат, без пречки...
Знаеш Denko многу ми е фрустрирачки тоа што живееме во транзитна држава која нема ни 200 км И-З , С-Ј , а сепак ти треба непотребно многу време да стигнеме од Скопје до Охрид, Битола, Берово, Бугарска граница...
Многу е јасно дека таквите проекти се многу скапи, но затоа и се вели дека се од капитално значење, и би требало секоја година ако ништо повеќе барем 10-15 км да се градат, а тоа мислам дека може да си го дозволиме.

Па дури и да е на кредит, ова се работи за кои е оправдано да се земе кредит. Но ако земат уште некој сега готови сме.

Држава како Македонија треба континуирано да инвестира во патната инфраструктура и енергетиката, тоа треба да им е јасно на сите кои се и ќе бидат на власт. Инаку нема развој. А не еднаш во 10 години.

Патнава инфраструктура е битна и за уште една битна работа, странското јавно мнение. Прво нешто што гледаат оние кои ќе слетаа во Скопје е аеродромот, ок сме сега на тоа поле. Но единствено нешто што гледаат оние кои само транзитираат се патиштата. Тие се единствена наша реклама.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 23-May-2012 at 23:57
Originally posted by alexsend

Originally posted by Denko


Originally posted by alexsend

Ќе се сложите дека сме богата држава, не е битно дека е со помош на кредит битно е дека вртиме тешки пари.
Оваа наша влада да го вложеше истиот труд кој го вложи во спомениците, фонтани, фасади и останата шминка во патна инфраструктура не само што ќе се градеше туку веќе ќе беше во завршна фаза не само Демир Капија - Смоквица туку и Скопје - Блаце, Тетово - Кичево...


Fakt e deka se potrosija mnogu pari na gluposti, i deka ke bese mnogu popametno tie pari da gi vlozat vo patnata infrastruktura. No da se misli deka Makedonija e bogata drzava i deka so ovie pari mozat da se izgradat posocenite delnici e sepak nerealno. 


Тоа за богата држава беше иронично. Но со оглед на тоа како лесно се трошат милиони на такви работи логично е да помисли човек и нешто такво, кога не би знаел за која земја станува збор.
Во економија се вели дека 1км автопат = 1 милион евра, па и нека е нешто повеќе, а на нас секој км автопат ни е добредојден. Колку км автопат изгубивме?

Ако навистина се започне со изградба во јули еве од мене
Jasno e deka so tie pari mozevme da izgradime nekoj avtopat, no ovie tri delnici sto gi spomna ke lapnat najmalku 500-600 milioni. Tamu ke ima mostovi, tuneli itn. Ova 1km avtopat = 1 milion evra e najevtinata varijanta, koja kako sto gledam veke ne vazi...
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 23-May-2012 at 22:26
Originally posted by Denko


Originally posted by alexsend

Ќе се сложите дека сме богата држава, не е битно дека е со помош на кредит битно е дека вртиме тешки пари.
Оваа наша влада да го вложеше истиот труд кој го вложи во спомениците, фонтани, фасади и останата шминка во патна инфраструктура не само што ќе се градеше туку веќе ќе беше во завршна фаза не само Демир Капија - Смоквица туку и Скопје - Блаце, Тетово - Кичево...


Fakt e deka se potrosija mnogu pari na gluposti, i deka ke bese mnogu popametno tie pari da gi vlozat vo patnata infrastruktura. No da se misli deka Makedonija e bogata drzava i deka so ovie pari mozat da se izgradat posocenite delnici e sepak nerealno. 


Тоа за богата држава беше иронично. Но со оглед на тоа како лесно се трошат милиони на такви работи логично е да помисли човек и нешто такво, кога не би знаел за која земја станува збор.
Во економија се вели дека 1км автопат = 1 милион евра, па и нека е нешто повеќе, а на нас секој км автопат ни е добредојден. Колку км автопат изгубивме?

Ако навистина се започне со изградба во јули еве од мене

Edited by alexsend - 23-May-2012 at 22:28
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 23-May-2012 at 21:36
Originally posted by alexsend

Ќе се сложите дека сме богата држава, не е битно дека е со помош на кредит битно е дека вртиме тешки пари.
Оваа наша влада да го вложеше истиот труд кој го вложи во спомениците, фонтани, фасади и останата шминка во патна инфраструктура не само што ќе се градеше туку веќе ќе беше во завршна фаза не само Демир Капија - Смоквица туку и Скопје - Блаце, Тетово - Кичево...


Fakt e deka se potrosija mnogu pari na gluposti, i deka ke bese mnogu popametno tie pari da gi vlozat vo patnata infrastruktura. No da se misli deka Makedonija e bogata drzava i deka so ovie pari mozat da se izgradat posocenite delnici e sepak nerealno. 
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 23-May-2012 at 20:10
Ќе се сложите дека сме богата држава, не е битно дека е со помош на кредит битно е дека вртиме тешки пари.
Оваа наша влада да го вложеше истиот труд кој го вложи во спомениците, фонтани, фасади и останата шминка во патна инфраструктура не само што ќе се градеше туку веќе ќе беше во завршна фаза не само Демир Капија - Смоквица туку и Скопје - Блаце, Тетово - Кичево...


Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 23-May-2012 at 12:17
Samo falbi i politicki marketing, a ona najvaznoto, kolku ke cini trasata, kako ke se finansira, kolku ke trae gradenjeto i sl. ke treba sami da nagagame.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.