build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 24-May-2013 at 07:30
Originally posted by Supervisor

Околу ова погоре еден коментар. Ај го разбирам тоа дека Романија е отсечена од Европа меѓутоа Бугарија? Бугарите со автопатската врска Истанбул-Софија-Ниш исто и од српска страна е приоритет и побргу ќе се заврши овој дел отколку Грдулица и до граница со Македонија. Веќе повеќе од пола од транспортот ќе се одвива по оваа рута а ако вака продолжат и од страна на нашиот јужен сосед ќе се користи рутата преку Благоевград со оглед да и ова им е план на Бугарите да оваа делница стане автопат. Бугарија е голема и стабилна држава која е членка на ЕУ и од која црпи и ќе црпи многу. Со туризам и релативно стабилна економија со оглед на тоа да се држава која нема отворени, национални, етнички проблеми и те како ќе чекори напред!

Бугариja беше удрена тежко от затваране на коридорот Истамбул-София-Белград-Западна Европа през войните и затоа уште некаде 2000 година беше земено решение да се развиjaт другите коридори, за да може да се заобиколат проблемните региони и Бугариja да не е зависна само от този коридор. Тогава Бугариja направи огромни напори да убеди Романиja да има втор мост каj Видин-Калафат. Еве мостот веке е речи си готов, а и многу побргу се преминуват "границите" во ЕУ,затоа се дава и приоритет на автопатиштата от Грциja-Софиja-Видин-Романиja.

Originally posted by FoSsiL

Еден колосек?

Да

Edited by ink - 24-May-2013 at 07:32
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 24-May-2013 at 01:48
Еден колосек?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 24-May-2013 at 00:34










Edited by kiriOK - 24-May-2013 at 00:39
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 24-May-2013 at 00:30
Најдов слики од мостот,изгледа супер,мала замерка поради немањето на пилони по целата должина.

Ова најголем мост по Дунав ли е?












Edited by kiriOK - 24-May-2013 at 02:29
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 23-May-2013 at 23:46
Околу ова погоре еден коментар. Ај го разбирам тоа дека Романија е отсечена од Европа меѓутоа Бугарија? Бугарите со автопатската врска Истанбул-Софија-Ниш исто и од српска страна е приоритет и побргу ќе се заврши овој дел отколку Грдулица и до граница со Македонија. Веќе повеќе од пола од транспортот ќе се одвива по оваа рута а ако вака продолжат и од страна на нашиот јужен сосед ќе се користи рутата преку Благоевград со оглед да и ова им е план на Бугарите да оваа делница стане автопат. Бугарија е голема и стабилна држава која е членка на ЕУ и од која црпи и ќе црпи многу. Со туризам и релативно стабилна економија со оглед на тоа да се држава која нема отворени, национални, етнички проблеми и те како ќе чекори напред!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 23-May-2013 at 21:46
Еве ги отворањата на автопати во километри за годините 2013-2015 во Бугарија.



Што се однесува до отворањата кои претстојат, тие во почетокот на летото ќе бидат навистина импресивни. 60 километри автопати на различни делници треба да се отворат во рамките на месец Јуни, исто како и Дунав мост 2 чие отворање е закажано на 14 Јуни. Лентата ќе ја сечат претседателите на Бугарија и Романија - Плевнелиев и Понта, како и ЕУ комесарот Јоханес Ханс. Овој според мене е поважен објект од сите други автопатски делници кои ќе се отворат годинава заедно.

Кон крајот на месец Јуни пред почетокот на главната туристичка сезона треба да се заврши и последниот 35 километарски лот од автопатот Тракија, со што ќе се комплетира автопатот помеѓу Софија и Бургас.

Во следните три години во Бугарија треба да се отворат околу 250 километри автопати, или по околу 80 километри годишно во просек.

Edited by Andrej_LJ - 23-May-2013 at 21:47
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 07-May-2013 at 16:51
Ова воопшто не е точно. Тешки делници кај нас се Демиркаписката клисура (која се гради), отсечката околу Крива Паланка и ГП Деве Баир, Велес-Прилеп и делницата од Гостивар се до Охриско поле. Сите останати се повеќе или помалку лесни делници, а тие не се малку: Велес-Штип-Кочани, Скопје-Штип-Струмица-Ново Село, Охрид-Струга-ГП Ќафасан, Куманово-Страцин...

А и нереално долгите рокови за изградба на инфраструктура кај нас создадоа впечаток дека автопат се гради многу долго време. Според мене и регионалната практика следни се реалните рокови: рамински терен - макс. 2 години. Ридски предел околу 30 месеци и планински предели помеѓу 36 и 40 месеци (освен ако нема некои многу долги тунели или мостови). Ако се зафатиме плански, координирано и посветено мислам дека базичната автопатска мрежа може да се заврши за 4-5 години (цели К8 и К10 и автопатот кон Косово и Штип), а се останато во рамките на уште 5. Но тоа е друга тема.

Edited by Andrej_LJ - 07-May-2013 at 16:52
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
zdravozivo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2012
Location: Kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote zdravozivo Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 07-May-2013 at 16:19
Со брзо темпо кај нас може само Прилеп - Битола, Охрид - Струга...

Скоро сите останати магистрални правци се преку карпести планински предели кои чинат многу повеќе пари, и уште толку повеќе време за да се изградат.

Жал ми е за тоа што и денеска да почнат процедурите за сите автопати наеднаш, ќе поминат најмалку 10-15 години до завршување
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 07-May-2013 at 13:38
Леле браво за работата ,алал да им е ... Кај нас вака да се работеше и да се градеа автопати мислам дека досега ќе ги стигневме Словенија и Хрватска особено ако земеме во предвид дека Македонија е мала земја од рангот на Словенија.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 07-May-2013 at 13:26
Originally posted by kiriOK

Изненаден сум,гледам дека Бугарија има помала густина на автопатишта од Македонија,но темпото со кое се гради е неверојатно.
Жално што тапкаме во место и само чекаме да не претркаат сите.


Така е! Практично по падот на комунизмот имаше многу малку автопати во Бугарија, а половина од границите беа практично затворени (особено кон Грција и Турција), кои сега се главни трговски партнери. Второ во комунизмот апсолутен приоритет во развојот имаше железницата. И трето воглавно ги проспаа 90тите години кога се опоравуваа од шокот наречен пазарна економија.

Македонија пак релативно добро темпо држеше во 90тите години кога се изградија и пуштија неколку многу значајни делници и оттогаш освен Обиколницата на Скопје практично ништо.

Што се однесува до брзината на работа таа многу зависи од археологијата, чистата траса (отуѓено земјиште) и од самиот изведувач. Така еден од двата лота на Марица кој треба да се пушти до крајот на годинава сигурно ќе го пробие рокот и оди кон летото на 2014. Истиот изведувач работи на тој лот како и на последниот лот на А1 Тракија и сега сите сили се насочени кон неговото завршување. Од друга страна, најдобрата бугарска градежна компанија ГБС - Главболгарстрой работи турбо на сите објекти, од кои најважни се лот 1 и 2 на А3 Струма (Долна Диканја-Дупница-Благоевград) со вкупна должина од околу 54 километри.

Еве слики ПРЕД и ПОТОА што сработил ГБС на Лот 1 на Струма во последниве 8 месеци, од кои како што знаеме повеќето беа зимски. Само уште околу месец дена и оваа 17 км отсечка ќе биде пуштена во сообраќај:









































Edited by Andrej_LJ - 07-May-2013 at 13:29
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 07-May-2013 at 01:02
Изненаден сум,гледам дека Бугарија има помала густина на автопатишта од Македонија,но темпото со кое се гради е неверојатно.
Жално што тапкаме во место и само чекаме да не претркаат сите.

Edited by kiriOK - 07-May-2013 at 01:04
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 27-Apr-2013 at 10:53
Originally posted by kiriOK

Originally posted by pavche

Свеченото отварање на мостот Видин-Калафат ке биде на 9-ти Маj



Каков е патот Видин-Софија?
Мислам во однос на тоа да го замени коридорот 10?

Софиja-Ботевград е автопат -2+1/2+1
Ботевград-Мездра-2/2 тендер за изградба во моментот 1+1
Мездра-Враца - 2/2
Враца-Видин - 1/1

Проектот - целиот пат после Ботевград да биде скоростен пат - 2/2

От грчка граница до Софиja е вака:
-Изградба на автопат Струма ЛОТ 4- от граничен премин до Сандански-2+1/2+1.
-Сандански - Благоевград - проекиране на автопат 2+1/2+1 - овде е наjтежкиот дел - предвидува се бушене на 13км тунел. Изградба после 2014 година.
- Благоевград-Дупница-изградба на автопат 2+1/2+1
- Дупница - Долна диканja - изградба на автопат 2+1/2+1-скоро се пуска во употреба.
- Долна Диканja - София - автопат 2+1/2+1

Вкупно целиот коридор преку Бугариja ~ 450км

Edited by ink - 27-Apr-2013 at 11:13
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 23-Apr-2013 at 03:58
Originally posted by pavche

Свеченото отварање на мостот Видин-Калафат ке биде на 9-ти Маj



Каков е патот Видин-Софија?
Мислам во однос на тоа да го замени коридорот 10?

Edited by kiriOK - 23-Apr-2013 at 03:59
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 14-Apr-2013 at 14:42
Originally posted by Andrej_LJ


Апдејт за активностите кои течат поврзани со изградбата на автопати околу Софија и нејзиниот Ринг





Иградбата на 4 километарскиот дел на Обиколницата на Софија тече со полна сила.
Изградба на два пробива и клучки од Обиколницата кон населбата Лјулин, поточно кон бул. Царица Иоанна и бул. Петар Дертлиев:







Се разбира, како и на јужните сегменти и тука патот ќе има вкупно 10 ленти, односно по три транзитни и две локални во секја насока:














Edited by Andrej_LJ - 14-Apr-2013 at 14:44
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 11-Apr-2013 at 08:01
Свеченото отварање на мостот Видин-Калафат ке биде на 9-ти Маj

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 22-Mar-2013 at 19:58
Raskidaćemo ugovore za Koridor 10
IZVOR: BETA
Beograd -- Ministar Milutin Mrkonjić najavio je raskidanje ugovora sa izvođačima radova na izgradnji putnog Koridora 10 ukoliko se ne budu poštovali rokovi izgradnje.




Foto: ilustracija (sxc.hu)
Mrkonjić je novinarima u Vladi Srbije kazao da će se to desiti "vrlo brzo, prvom prilikom", ako se ugovori ne budu poštovali, navodeći da sezona radova počinje ovog meseca i da će se stanje na terenu, odnosno ko ne ispunjava obaveze brzo utvrditi.

On je rekao da u izgradnji ne kasni samo Alpina, već i druge firme, ali je i odbacio optužbe da štiti tu austrijsku kompaniju.

Na opasku novinara da se u Srbiji u saobraćajnoj infrastrukturi nije dovoljno uradilo, Mrkonjić je kazao da to nije tačno, s obzirom na situaciju u kojoj se zemlja nalazi.

"U Hrvtaskoj je za 14 godina (u saobraćajnoj infrastrukturi) napravljeno ono što je napravljeno, ali je pet ministara u zatvoru", rekao je on i naglasio važnost tenderskih postupaka.

Mrkonjić je istakao i da dok je on ministar "niko neće dobiti posao bez tendera, jer to garantuje da neće biti korupcije".

Direktor preduzeća Koridori Srbije Dmitar Đurović potvrdio je da može doći do raskidanja ugovora i da najvise problema ima na istočnom kraku Koridora 10, od Niša prema granici sa Bugarskom, gde je glavni izvođač radova austrijska Alpina.

"Ovo je deonica na kojoj postoji najviše problema, jer su nekoliko puta rokovi probijani", rekao je on i dodao da će ugovor biti raskinut "ako Alpina ne bude vodila radove u Srbiji kao svoj prioritet".

On je dodao da su Koridori Srbija formirali radnu grupu koja se bavi slučajem Alpina i traga za najboljim rešenjem.

Govoreći o drugim poslovima na Koridoru 10, Đurović je naveo da je na severnom delu Koridora 10 ostalo da se uradi krak od Kelebije do petlje Subotica jug u dužini od 22,3 kilometra. Za sada je završeno 30 odsto puta, a planirano je da radovi budu gotovi do kraja 2013.

Na južnom delu Koridora 10, ostalo je da se uradi deo od Grabovnice do Levosoja u dužini od 75 kilometara. Na nekoliko deonica radovi su u toku, dok se na preostalim deonicama tenderski procesi privode kraju.

Đurović je istakao da je pojačan nadzor radova, u okviru Koridora Srbije osnovan je tim koji kontroliše projekte, a poslovodstvo je u svakodnevnom kontaktu sa predstavnicima vlasti.

On je izrazio uverenje da će proces eksproprijacije, koja je pored nedostataka sredstava za izgradnju, osnovni problem kašnjenja radova, uspeti da se ubrza ove godine.

"Ukoliko se problemi oko izgradnje Koridora 10 ne reše, Srbija može izgubiti poverenje stranih investitora da ima potencijal da izvede osnovne strateške radove", kazao je Đurović.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=03&dd=22&nav_id=697704
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 15-Mar-2013 at 13:50

Апдејт за активностите кои течат поврзани со изградбата на автопати околу Софија и нејзиниот Ринг



ЛЕГЕНДА:Црвена - а) Западен ринг лот 1 (4 км)              б) А2 Хемус (8 км)Сина - Северен ринг Лила - Западен ринг лот 2 (6 км)Да започнеме од исток кон запад. Делницата од 8 километри, кои ќе бидат нов директен влез кон Софија на автопатот А2 Хемус (Варна/Русе/Видин) е пред својот крај и се очекува да се пуштат во сообраќај уште во Јуни годинава.

Најголемата отсечка некогаш градена на Софијскиот Ринг е т.н. Северна скоростна тангента која е дел од северниот ринг на градот. По нејзината должина од 16,5 км има предвидено 4 големи клучки, од кои 3 во форма на полни детелини. Габаритот на трасата е 2(3+1), т.е. по 3 ленти за движење и една за застанување во секоја насока, што ќе биде најдолга таква делница во Бугарија. Вчера заврши тендерот, се отворија цените и најверојатен победник е италијански конзорциум за цена од 190 милиони лева или околу 100 милиони евра. Индикативната вредност на проектот беше 150 милиони евра, со што остануваат 55 милиони евра резерва, кои ќе одат за изградба на други делници. Рокот за изведба е 18 месеци, при што се очекува да влезе во експолатација кон крајот на 2014 година.







Виолетовата отсечка долга 6 километри е Лот 2 на Западниот ринг на Софија, на кој се предвидени 3 големи клучки. Кон оваа клучка ќе се приклучува и А7 Калотина во насока кон Србија, т.е. неколку километри северно од сегашниот влез крај Лјулин. Тендерот е во тек. Рокот за изведба е 15 месеци, што значи дека треба да се пушти заедно со претходната 16,5 километри долга отсечка кон крајот на 2014 година.






Новиот западен влез на Софија (со црвена боја) и сегашниот (со плава):



Лот 1 на Западниот ринг долг 4 километри од крајот на автопатот А6 Лјулин во насока кон Перник/МК/ГР е во интензивна изградба, при што ќе има две клучки, од кои едната е сложна и на три нива. Изградбата треба да заврши за година дена од сега.

Клучка Софија-запад/Лјулин:



И за крај го оставив автопатот А7 Софија-Калотина (СРБ), односно послединте 32 километри од него (бидејќи првите 20ина се изградени во форма на 4 лентов пат и изградбата на автопат заедно со нов влез на Софија ќе почека). Тендерот е завршен, а денеска се отворени понудите. Значи по околу месец ќе се отворат и ценовните понуди, а изградбата треба да започне за додатни 2 месеци, што во превод значи кон средината на оваа година. Индикативната вредност е 150 милиони евра (за целата 50* км долга делница), а јас лично очекувам цена од околу 170 милиони лева за оваа отсечка.

На овој начин се додаваат нови 66,5 километри нови автопати околу Софија, од кои 26 се директно на рингот на градот, до вкл. 2015 година. Со тоа сите четири автопати (А1, А2, А6 и А7) кои се влеваат во Софија ќе бидат меѓусебно поврзани, при што транзитот треба да се изнесе на север (наместо досегашниот јужен дел на Обиколницата или од самиот град). Еве ја транзитната мапа на градот:



Edited by Andrej_LJ - 15-Mar-2013 at 14:14
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 04-Mar-2013 at 09:48
Пред неколку дена започна изградбата на најголемата и најскапа делница од сите изградени во Бугарија во последните години. Станува збор за лотот 2 од автопатот А6 Струма помеѓу Дупница-север и Благоевград-југ. Лотот е долг 37 километри и ќе чини 360 милиони лева/185 милиони евра или по точно 5 милиони за еден километар во просек.

АВТОПАТ ДУПНИЦА-БЛАГОЕВГРАД
Должина - 37 километри
Цена - 185 милиони евра
Рок за изведба - 22 месеци (Март 2013-Дек. 2014)
Бр. на клучки: 4
Бр. и должина на тунели: 3, заедно долги над 1000 метри
Бр. и должина на мостови/виадути: 9, заедно долги 4370 метри

Трасата на автопатот во околината на Дупница (обележана со портокалова боја):



Трасата на автопатот во околината на Благоевград (повторно обележана со портокалова боја):



Клучките во насока од север кон југ

Клучка Дупница-југ:



Клучка Бобошево:



Клучка Кочериново:



Клучка Благоевград-север, од каде се дели и патот кон ГП Делчево/Станке Лисичково:




Еве ја обновената мапа на бугарските автопати. Ситуацијата кон Март 2013 е следната:

Изградени: 562 километри
Во изградба: 200 километри
Во тендерски процедури, делниците се започнуваат годинава: 79 километри




Сите овие делници мора да бидат завршени најкасно во рамките на 2015 година, со што бројот на километри автопат во Бугарија би требало да достигне 842 километри.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 13-Feb-2013 at 08:00
Апсолутно е така. Само би додал дека Албанија паралелно работи и на правилната траса на Коридорот 8 и автопатот Тирана-Елбасан е пред завршување, а голем дел од патот Елбасан - Поградец е модернизиран на многу високо ниво. За жал станавме ние страната од границата во која патиштата се полоши затоа што тие многу инвестираат, а кај нас скоро и да нема патишта во изградба.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 13-Feb-2013 at 00:28
Originally posted by baze1

"Rruga e arberit" is a road under construction which will connect Tirana, Albania with Debar, Macedonia with a length of about 75 kilometers. The highway that shortens the distance between Tirana and Debar be completed entirely in 2013. This term is located in the Transport Strategy of the Ministry of Public Works, a document approved in early September 2008 by the Council of Ministers. Street, which originated from the Roman period, it will pass in 10 areas and will cut about 70 miles road today from Burrel. This variant avoids significantly heights over 900 meters above sea level and is the version with better conditions geological-hydrological engineering.



Ova e prevedeno so google translate od Albanski na Angliski pa moze da ima povekje pechatni greshki. Inache spored ova avtopatot Tirana Debar kje bide gotov do kraj na ovaa 2013 godina. Ako Makedonija ne napravi napori da izgradi avtopat od Gostivar do Debar togash nemam druga izjava osven deka za nishto ne ne biva...

Би можел да се согласам со болдираната изјава ако се однесуваше на Коридорот 8, но никако за некаков си автопат Гостивар - Дебар кој баш напротив не е во интерес на Република Македонија.

Инаку "Rruga e arberit" (Тирана - Дебар) не е автопат, туку обичен пат со две ленти.

Нејсе, нема никаква логика Македонија да се прилагодува на недоследната политика на Албанија во поглед на меѓународните патни коридори. Албанија, која што во планирањето на сообраќајната мрежа уфрла поинакви фактори освен чисто сообраќајните и економските, а кои во случајов се на директна штета на Македонија, во крајна линија нека си тера така ако мислат дека им се исплати, а нам ни останува да си го гледаме нашиот интерес.

И побогу до кога некритички ќе се залетуваме по се што ќе ни биде сервирано? Пред некој ден испадна дека наместо Коридорот 8, требало Тетово да го поврзуваме со Призрен со тунел под Шар планина, денеска испадна дека наместо Коридорот 8 требало да градиме автопат до Дебар за да сме се поврзеле со "Rruga e arberit". И едната и другата наводна алтернатива на Коридорот 8 не е во интерес на Република Македонија и е само терање на водата на туѓа воденица.

Го имаме меѓународно верификуваниот Коридор 8 и треба конечно да му се посветиме нему, наместо на вакви диверзии. Плус тоа Гостивар - Кичево - Охрид/Струга и чисто внатрешно гледано е далеку поважна сообраќајна врска за Македонија отколку Гостивар - Дебар, а вторава опција вклучува и уништување на националниот парк Маврово и изградба по уште потешка траса во споредба со првата.

Патот Гостивар - Дебар треба да биде саниран и модернизиран, евентуално проширен на одредени места. И тоа е тоа... сосема доволно и токму оптимално за тој патен правец.


Edited by Cloverstack - 13-Feb-2013 at 00:33
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.423 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.