![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Илинден |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 33343536> |
Author | |
gotsomekicks ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 305 |
![]() ![]() |
Тоа ли било тоа бе ![]() Јас се чудев пола саат што се прави тука, па мислев дека е тоа само префрлен градежен шут од проектот до МИДА. Да не сакате сеа одма едно 4-5 слики? ![]() ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
1. Како може гуп-на скопје да биде во колизија со дуп-от на центар. Како воопшто центар донел таков дуп, а како па градот дал зелено светло за тоа.
2. Повторно имотно правните, засега сеуште не, проблеми. А ќе бидат! 3. Од фонтаната до карпош2, здравје до карпош4, ако даде господ и до обиколница! И повторното тесното грло никој не го става ни под разно! Ако ништо друго барем да се крене јавноста да се заинтересира владата. На владата највеќе ќе и заврши работа санацијата на тесното грло со тунел како што е планирано (иако се залагам за друга опција). 4. И тука е неизбежното пробивање рокови. Edited by lslcrew - 19-Aug-2008 at 00:02 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
На „Илинденска“ почна да се гради атмосферска канализација Проектот се' уште нема градежна дозвола од општините Карпош и Центар Сања Наумовска Проширувањето на улицата „Илинденска“ започна минатата недела со
поставување на атмосферска канализација на дел од трасата. Во моментов
се работи на потегот спроти амбасадата на САД кон Карпош, бидејќи во
тој дел нема имотноправни проблеми. Градот Скопје доби од МВР и
сообраќајно решение за привремено менување на сообраќајот во текот на
градежните работи, но засега проектот нема градежна дозвола од
општините Карпош и Центар. |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Koлку само нема да заршат до крајот на оваа година како што викаат.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
ГРАДОТ СТАВА АТМОСФЕРСКА КАНАЛИЗАЦИЈА КАЈ АМБАСАДАТА НА САД
Проширувањето на Илинденска почна без дозвола Почна поставувањето на атмосферска канализација на Илинденска, но не и проширување на коловозот со уште две сообраќајни ленти, бидејќи Градот се уште нема дозвола за пренасочување на сообраќајот ![]() "Градот уште во јуни поднел барање за одобрување на сообраќајно решение за булевар Илинден, но постапката се уште не е завршена, бидејќи е побарано да се направат корекции. Дозвола не е издадена, бидејќи Градот се уште не го доставил коригираното решение до Министерството", вели Борис Пешевски, од секторот за односи со јавност на МВР. Аљоша Шопар, раководител на секторот за планирање и уредување на просторот во Градот, вели дека проширувањето го почнале од амбасадата на САД кон Карпош, бидејќи таму било најлесно за градба. "Не почнавме од фонтаната во Градски парк, бидејќи на потегот до амбасадата на САД имаме нерешени имотно-правни односи. Во овој дел на Илинденска сообраќајот е многу густ, и сега не сакавме да го затвораме овој дел од улицата", вели Шопар. Со проширувањето, Илинденска треба да добие уште по една лента од двете страни, на потегот од фонтаната кај Градски парк до раскрсницата со улицата 8 Септември. Градежните работи ќе ги изведува ГП"Гранит", а атмосферската канализација ја поставува "Енергомонт. За реализација на проектот предвидени се околу 100 милиони денари, а градежните работи треба да завршат до крајот на оваа година. (Е.А.) http://www.vest.com.mk/default.asp?id=155637&idg=8&idb=2450&rubrika=Skopje |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Се расчистуваат спорните точки за Илинденска
- Проблемот е на 4 пункта и тоа на стариот влез на Зоолошка градина, вториот кај дуќанчињата спроти Американска амбасада, третиот на влезот на "Паркови и зеленило" и четвртиот, кај приклучокот на улицата "8 Септември". Се работи за мали локации, за кои проценка на земјиштето е веќе извршена и помината на Советот, а сопствениците беа повикани на разговор. Иако секоја експропријација е проблематична во случајов нема попуштање, бидејќи се работи за проект кој е од јавен интерес и кој ќе го подигне нивото на урбано живеење и на тие граѓани, вели Аљоша Шопар, раководител на секторот за планирање и уредување на просторот при Град Скопје. Според него, се бара решение и за бараките кај Зоолошката градина, со оглед дека во нив времено биле сместени граѓани, кои останале да живеат тука повеќе од 20 години. Сепак, како што вели, во овој случај се работи за социјален, а не имотноправен проблем со оглед дека бараките се на државно земјиште. Инаку, за проширување на Илинденска, која ќе добие уште по една
лента од двете страни, се предвидени 2,5 милиони евра. Градежните
работи, пак, треба да бидат завршени до крајот на годината. http://vecer.com.mk/?ItemID=3A6DA025DDEA2A4A9FFEBF63C745C744 Ај ваљда нема да има проблеми со екпропријација, живата рана на урбанизмот во Македонија. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Извор: Вест |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Пред некое време ко ненормален отидов таму да извидам и премерам колку можам попрецизно, па малку олабавив со своите забелешки за тунелот. Тој тунел ќе биде прилично проблематичен (сообраќајно гледано), ама сепак обично проширување на постоечката улица на 4 ленти би бил прав масакар.
Останувам на тоа дека таму нема идеално решение. Сепак ако се изработи тунел максимално добро што е можно, ваљда ќе биде прифатливо. Али ако се прави фушерски и импровизаторски, боље нека баталат. Само ќе направат штета. Edited by Cloverstack - 13-Feb-2008 at 00:46 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() знаеш дека сум мегаломан со пешачките зони ![]() ![]() Како и да е сето тоа е второстепено. Предложеното решение за булеварот ми се свиѓа. ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Малку ми е чудно што ова го исфрлаат како приоритет. Ама дај боже да има нешто сериозно... Било каков покрупен зафат ќе ме израдува, иако според мене има поургентни работи. Во секој случај, не сум за варијантата со пешачка зона. Не гледам некоја голема потреба од пешачка зона таму. Плус тоа пешачката зона би се одразила на многу околни улици. Мислам дека треба да се остави локална улица. Би можеле евентуално да се стават лежечки полицајци. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Конечно некоја добра вест. Не сум размислувал за ваква варијанта но дефинитивно највеќе ми се свиѓа.
Подземна Илинденска со 4 ленти а горе пешачка зона. Значи моделот што го зборувавме за Димитрие Чуповски. Улицата е совршена за такво нешто и конечно би се мрднал фокусот од центарот. Би се спојувала со градски парк а наместо паркингот карши фонтана може да излезе и некое интересно плоштадче.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=BB3C8893B63E0444A672B5162DFB2AF8 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ lslcrew
Човече тоа со рушењето ти е стварно фикс идеја. Еве дури и да речеме дека е добро тоа така да се изведе, сепак проценките ти се погрешни. Површината е поголема затоа што не станува збор за приземни градби. А таму само земјиштето колку е скапо, па тек градбите. Плус тоа би требало да се сруши повеќе него што мислиш, затоа што некоја куќа/зграда само малце да навлегува во зоната за рушење ќе треба цела да се руши - не може само малце да си срушиш. И на крај на што ќе личи тоа кога спрема булеварот, наместо да има јасна градежна линија оформена од убави градби, ќе ги имаме дворовите, бавчичките, шупите и задните страни на објектите што ќе останат... Мислам ионака џабе збориме за вакви „детали“. Ако се чека подолго и ако се троши поголема сума, тунелот е сепак најдобро решение и покрај некои негови маани (плус тоа убеден сум дека би бил и значително поевтина варијанта од рушење). Во секој случај во моментов градов има многу поургентни приоритети... Ако илинденска може како така да функционира, евентуално со некакви импровизации, тогаш ок. Ако не може да се чека, тогаш нека се оди на обично проширување на 4 ленти... (многу лошо решение, ама ако не може да се чека, немаме многу избор). Edited by Cloverstack - 25-Feb-2008 at 23:27 |
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
Ама не е само во откупување на тие куќи(20 е сериозна бројка) - треба да се руши, расчистува, да се копа и се тоа кошта многу повеќе од некои попаметни и поекономични решенија. А тие станови се релативно скапи, баш поради локацијата, а тоа што се стари не влијае многу на цената. И Ристиќева палата е стара, па...
Може да се направи Илинденска еднонасочна, ама тоа па би ја закрчила некоја друга улица, највероватно Партизанска. Би било само привремено решение. За конечно не знам што е најпаметно, па тука нема да помогнам многу. Edited by La Linea - 28-Jan-2008 at 13:08 |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
еј кловер синоќа ми снема струја па сега еве ме пак. Се работи за должина од 360 метри, и за 20 куќи. Изброј ги стварно се 20. Па маткују стара па држава да неможе да купи 20 куќи.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Друже, у лош филм си влезен со откупот/рушењето... Плус сањаш ![]() Плус проценката за просторот ти е многу потценувачка. Исто така и цената... А тунел од 500м би коштал веројатно многу помалце од 20 милиони. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
По моја проценка има некои, мање више, 10000 квадратни метри станбен и деловен простор. Може и мање. удри му ја цената по некои 800-900 евра за квадрат излага 8-9 милиони евра. А можеби и помалце ако се нуди помала цена од 600 евра зашто се работи за стари објекти, и покрај тоа што се во строг центар. А еве земи колку би коштал тунел, минимум 20 милиона.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Не се слагаме за тоа како ќе изгледа подобро, ама тоа е субјективно. За објективниот дел (за откуп и рушење), дефинитивно мислам дека нема никакви шанси да се изведе. А за тунел нема да треба да се руши, затоа што наклоните за тунелот ќе почнуваат многу порано. Ни тунелот не е идеално решение, и тој има доста маани, ама дефинитивно ми е неспоредливо поприфатлив од решениево што го предлагаш. Во секој случај градов има други приоритети и други големи инфраструктурни објекти кои чекаат, а се поважни од овој тунел. Сега за сега тунел е сепак само долгорочна желба. Edited by Cloverstack - 28-Jan-2008 at 01:51 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Па изгледот баш напротив ќе се подобри зашто сега од пред влада се влага на илинденска како во инка. Од 6 ленти на 2. Ако се одкупи цел ред ќе се подобри изгледот. А ако се прави тунел тука мене тоа ми штрчи некако, башка и за тунел барем пола од тие згради ќе треба да одкупат за да се направи влез и зилез од тунел како шо личи со благ наклон. Најисплатливо е тој дела да се сруши све друго ќе биде мистрија, само за да се замачка и ништо. Вака како што предлагам сметката е чиста а така би јавиле миљарда други непредвидени проблеми, кабли и цефки и ќе излезе стопати поскапо.
п.с. колку е цена на станбен простор тука и колку куки има одприлика? Зборам за цел ред од влада до фонтана од страната на вардар. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Се слагам, ај што тоа би испаднало многу поскапо од тунел, него тој дел апсолутно дефинитивно positively 100% не е за рушење. Ние да гледаме да го срушиме тоа што треба да се сруши: Маџир-маало и Крњево... @ lslcrew Абе да беше до тебе пола град ќе го испорушеше ![]() Најтрагично е што ова навистина ни се има случено во 63-та, ама ние место да ги користиме барем добрите страни и големата слобода за планирање што ја оставил земјотресот, сега скоро 50 години потоа, како да сме решиле пак да го упропастиме градот со лоши урбанистички решенија од Типот на „Тифани“, клучка Континентал, иницијативи за бришење/поместување на Бул. Крушевска Република... И да не ја заборавиме најновата брилијантна идеја за црква-висококатница пред Лумикс. ![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Не ми се свиѓа такво решение. Илинденска е убава улица и би требала да се зачува како таква. Плус да ги купиш сите тие згради и да ги срушиш само кошто х10000 од било кој тунел. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 33343536> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |