build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #701 Posted: 09-Dec-2011 at 18:20
За жалење сме. Чисто се сомневам дека за 4 години ќе биде готова делницава.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #702 Posted: 09-Dec-2011 at 18:07
Андреј, извини ама морам да кажам вакво нешто, или оставаш впечаток на наивно разбирање или не си прочитал и разбрал до крај работите. Како бе така случајно условот за квалитет да биде баш малку над обртот на Македонското градежништво. Што ако учествува Македонска компанија во конзорциум со надворешна, пак домашната ќе ртаботи, странската ќе биде фикус во целата работа и на крај ќе легнат пари за провизија. Терна беше гарант за успех?! Премногу е јасна работава, и мене ми е јасно какви се праксите во светот, и не се нервирам заради тоа, но имам право да го констатирам тоа без да на тоа следат такви малодушни реплики како тоа се било фино и било сигурен гарант за квалитет, алудирајќи дека квалитет на друг начин е недостижен со помали критериуми од тие. Многу непроверена доверба на инстанци кои од ден на ден се повеќе оставаат впечаток на утабана бирократија.


Edited by lslcrew - 09-Dec-2011 at 18:10
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #703 Posted: 09-Dec-2011 at 18:05
4 години е некако многу ама ајде..битно ќе се гради
ಠ_ಠ
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #704 Posted: 09-Dec-2011 at 13:55
За делницата Демир Капија - Смоквица 45 милиони евра од ЕУ фондовите

Скопје, 9 декември 2011 (МИА) - Дел од средствата потребни за изградбата на делницата Демир Капија - Смоквица се обезбедуваат од ЕУ. Договорот за 45 милиони евра ќе биде потпишан денеска од страна на вицепремиерот и министерот за финансии Зоран Ставрески, министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорот за регионална политика на ЕУ Жан-Мари Сејлер.

За реализација на проектот покрај средствата од претпристапните фондови на ЕУ, обезбедени се и 130 милиони евра од Европската инвестициска банка, 90 милиони евра од Европската банка за обнова и развој,  како и шест милиони евра од македонската Агенција за државни патишта.

Новата автопатска делница Демир Капија – Смоквица, како дел од Пан-европскиот Коридор 10 треба да се реализира како целосно автопатско решение. Предвидено е овој автопат да содржи 2+2 коловозни ленти со широчина од 3,5 метри за секој правец, физички одвоени со средна лента од  три метри, со предвидена дозволена брзина од 110 километри на час постојано по целата лента. На трасата е предвиденo да има шест двоколовозни моста, два  тунела, две клучки, едната кај населеното место Миравци, а другата кај Смоквица, пет натпатници, вклучувајки ги и тие на клучките, седум потпатника и секундарна патна мрежа од 15 километри, локални и пристапни патишта.

Почетокот на градежните работи се очекува да се случи во првиот квартал на 2012 година, по потпишување на договорот со изведувачот кој ќе биде избран на тендер. На тендерот понуди доставија 15 компании. Изградбата ќе трае 4 години.

http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=89353312&lId=1&pmId=501

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #705 Posted: 09-Dec-2011 at 13:40
А многу е наивно да даваш ти вакви коментари. Те прашувам нели можеа да се договорат да настапат во конзорциум со некоја странска компанија, како што прават компаниите во регионов? Или и за тоа не се способни. Во тој случај партнерската улога е многу поповолна за домашната компанија, не да им се молат да ги земат како подизведувач и ќе работат на позитивна нула. Те молам престани со вакви теории на заговор ала тендерот бил наместен. Такви се меѓународните стандарди и пракси и тоа е добро за нас бидејќи е вид гаранција дека ќе биде квалитетно сработено. Има решение за ова-одење во конзорциум со странски партнер. Ама на кривата ракета и космосот и е крив!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #706 Posted: 09-Dec-2011 at 05:45
Малку е некоректно да се даваш вакви коментари кога и сам знаеш дека се штелуваше тендерот така да и сите компании наши заедно да основаат конзорциум, да неможат да го земат. Целта е јасна, тендерот да го добие некоја европска компанија која нема на терен ништо да работи туку Македонски подизведувачи ќе ја завршат работата, а преку победникот да се исцица некоја провзизија за оние кои одлучиле за да и се доделат на Македонија овие пари. Нема ништо нелогично во тоа, оној кој има функција и зависи нешто од него, очекува награда, оддамна светот така функционира.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #707 Posted: 09-Dec-2011 at 04:15
Браво браво гледам сите наши градежни компании се пријавени на тендерот. И ние би можеле да бидеме претендент за добивање на крупни проекти во странство? Смешно! Тотален колапс на нашите компании, останаа со локалните патишта низ земјава. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #708 Posted: 06-Dec-2011 at 17:13

15 понуди на тендерот за автопатот Демир Капија - Смоквица

http://img.plusinfo.mk/large_pics/2011/12/06/Koridor-10-300x.jpg

Петнаесет компании доставија понуди на тендерот за изведување градежни работи за изградба автопатска делница Демир Капија – Смоквица, дел од Коридорот 10, соопшти Министерството за финансии.


Понуди до крајниот рок, кој истече денеска напладне, доставија грчките компании „Joint Venture JIP AVAX - Athena“ и „Actor“, шпанските „Acciona-PST“ и „Joint Venture OHL-Trace-OHL ZS -INVALL”, италијанските „Imresa Pizzaroti I.C.G.P.A“ и „Toto S.P.A. Construzioni Generali “, „Condotte - Kolin“, „Todini Construzioni Generali SPA“, австриските „Strabac A.G“- , „Joint Venture Porr-Terna“, „„Alpine BAU GMBH“, турските „MAPA Insaat ve ticaret A.S“ и „Cengiz - TAV - MAKSOL“, како и „Hochtief Solutions AG“ од Германија и „CWE-CRI“  од Кина.


По завршувањето на оценувањето на понудите, ќе се потпише договор за градежни работи, што се очекува да се случи во првиот квартал на 2012 година, а изградбата ќе трае 4 години.


Постапката за избор на изведувач на градежните работи за изградба на делницата Демир Капија – Смоквица на Коридорот 10 почна на 31 август годинава.


Според пропишаните критериуми на огласот, објавен од Европската комисија на 31 август годинава, понудувачите мора да обезбедат гаранција од три милиони евра, а нивниот вкупен просечен годишен обрт за градежни работи во текот на последните  три години да изнесува најмалку 150 милиони евра. Треба да исполнат и критериуми кои се однесуваат на искуството во реализацијата на слични проекти, односно да имаат завршено изградба на најмалку еден автопат со вредност на договорот од 250 милиони евра, или пак да имаат активен договор за проект во истата вредност, чиј степен на реализација е најмалку 60 проценти. Исто така, треба да имаат искуство во изградба на тунели и мостови и да ги поседуваат сите соодветни професионални дозволи.


За реализација на проектот се обезбедени 45 милиони евра од претпристапните фондови на Европската унија (ИПА), 130 милиони евра од Европската инвестициска банка, 90 милиони евра од Европската банка за обнова и развој,  како и шест милиони евра од македонската Агенција за државни патишта.


Новата автопатска делница Демир Капија – Смоквица, како дел од Пан-европскиот Коридор 10 треба да се реализира како целосно автопатско решение. Предвидено е овој автопат да содржи 2+2 коловозни ленти со широчина од 3,50 метри за секој правец, физички одвоени со средна лента од  три метри, со предвидена дозволена брзина од 110 километри на час постојано по целата лента. На трасата е предвиденo да има шест двоколовозни моста, два  тунела, две клучки, едната кај населеното место Миравци, а другата кај Смоквица, пет натпатници, вклучувајки ги и тие на клучките, седум потпатника и секундарна патна мрежа од 15 километри, локални и пристапни патишта.

http://www.plusinfo.mk/vest/25492/15-ponudi-na-tenderot-za-avtopatot-Demir-Kapija---Smokvica

Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #709 Posted: 06-Dec-2011 at 11:26
Мислам дека 3та лента и во тунели е веќе нормална работа.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #710 Posted: 06-Dec-2011 at 10:45
Лсл, врати се на претходните страни, речиси секаде се споменуваше дека ќе има трета лента за застанување. Иако е навистина голема веројатноста дека ќе ја нема во тунелите.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #711 Posted: 06-Dec-2011 at 04:20
А ни трета лента не се спомнува. Тоа ми изгледа дека е и попотребно од ограничувањето. Може се одлучиле за ваква верзија зашто третата лента поскапува за тунели и мостови, а ионака се избегнува за тунели па многу исецкана да не биде. Се надевам ќе има некој паркинг каде што има можност за тоа. Разликата за ограничувањето пресметана во време е 2,5 мин што е апсолутно занемарливо. Ова за експресен ме збунува малку зашто експресниот има 4 ленти, ама не сум сигурен дали има средишна лента.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #712 Posted: 05-Dec-2011 at 22:54
па незнам дали може да се добие брзина од 130 км/ч со толку тунели и мостови,несум стручен за сообраќај,ама мислам дека тунелите и мостовите ја ограничуваат брзината `по дифолт`
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #713 Posted: 05-Dec-2011 at 22:39
Проектната брзина е само 110, не 130 како што е насекаде? Срамота ако е вистинито, значи параметрите на патот се на експресен пат не на автопат (како што е нагласено во статијата). Јас не очекувам некој новинар за 100 ден да склопи некаква издржана анализа и се надевам дека е просто грешка.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #714 Posted: 05-Dec-2011 at 18:49
Утре истекува рокот за понуди на тендерот за автопатoт Демир Капија - Смоквица demir_kapija_smokvica.jpgСкопје - Утре истекува рокот за доставување понуди на тендерот за избор на изведувач на градежните работи за изградба на автопатната делница Демир Капија – Смоквица во должина од 28,2 километри на Коридорот 10. Проектот е со  вредност од 270 милиони евра.
Според пропишаните критериуми на огласот, објавен од Европската комисија на 31 август годинава, понудувачите мора да обезбедат гаранција од три милиони евра, а нивниот вкупен просечен годишен обрт за градежни работи во текот на последните  три години да изнесува најмалку 150 милиони евра. Треба да исполнат и критериуми кои се однесуваат на искуството во реализацијата на слични проекти, односно да имаат завршено изградба на најмалку еден автопат со вредност на договорот од 250 милиони евра, или пак да имаат активен договор за проект во истата вредност, чиј степен на реализација е најмалку 60 проценти. Исто така, треба да имаат искуство во изградба на тунели и мостови и да ги поседуваат сите соодветни професионални дозволи.
 
За реализација на проектот се обезбедени 45 милиони евра од претпристапните фондови на Европската Унија (ИПА), 130 милиони евра од Европската инвестициска банка, 90 милиони евра од Европската банка за обнова и Развој,  како и шест милиони евра од македонската Агенција за државни пртишта.
Новата автопатска делница Демир Капија – Смоквица, како дел од Пан-европскиот Коридор 10 треба да се реализира како целосно автопатско решение. Предвидено е овој автопат да содржи 2+2 коловозни ленти во широчина од 3,50 метри за секој правец, физички одвоени со средна лента од  три метри, со предвидена дозволена брзина од 110 километри на час постојано по целата лента. На трасата е предвиденo е да има шест двоколовозни моста, два  тунела, две клучки, едната кај населеното место Миравци, а другата кај Смоквица, пет натпатници, вклучувајки ги и тие на клучките, седум потпатника и секундарна патна мрежа од 15 километри, локални и пристапни патишта.

http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=3216&Itemid=125
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #715 Posted: 21-Nov-2011 at 04:15
http://vistinomer.mk/%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D1%80-%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D1%81%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D1%86%D0%B0/

...Тунелите се проектирани согласно со европски стандарди со излези за во случаи на итност, современ систем на вентилација, осветлување и видеонадзор кој ќе се контролира од посебен центар во Неготино.Овој центар ќе прерасне во контролен центар за целиот Коридор 10 од Табановце до Богородица.


Случајно налетав на сајтов, прв пат во живот го гледам. Она што ме интересира е последната реченица околу контролниот центар за Коридор 10 низ Македонија. Дали некој има чуено или прочитано нешто повеќе околу ова?

Edited by Мартин - 21-Nov-2011 at 04:15
Back to Top
Gaudi View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 26-Sep-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Gaudi Quote  Post ReplyReply #716 Posted: 26-Sep-2011 at 19:33
Ме интересира за надзор на овој дел демир капија-смоквица.За тоа колку што знам сеуште нема ништо,сеуште е во предквалификација работата,мислам дека нема избрано консултантска компанија сеуште

Edited by Cloverstack - 26-Sep-2011 at 22:15
Back to Top
Gaudi View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 26-Sep-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Gaudi Quote  Post ReplyReply #717 Posted: 26-Sep-2011 at 17:39
A znae li nekoj do kaj e rabotata za nadzorot ?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #718 Posted: 21-Sep-2011 at 15:52
Originally posted by OCB

Во врска со патарините, најпрвин нема да бидат 150км туку околу 180км автопат. Иако засега немаме детали за видот на наплатни рампи и начинот на наплата, големиот број на патарини наведува на помисла дека ќе биде избран системот влез/излез. Тој предвидува плаќање само на излез, а сумата се одредува според поминатите километри на автопатот. Тоа го прави овој систем пофер од вињета системот.
Од граница до граница, во моментов има 171 километар (во правец кон север, а во јужен правец има повеќе поради делницата Катланово - Велес, но се разбира таа не е меродавна бидејќи вистинската автопатска траса е пократката и планот е таа да се докомплетира некогаш). Исто така со делницата Демир Капија - Смоквица ќе се скратат уште неколку километри (во веснициве порано се спомнуваа 5 километри), така да попрецизно автопатот на крајот ќе биде долг некаде околу 165 километри.

Инаку скептичен сум дека патарините на овој автопат ќе се реорганизираат по системот влез/излез. Нема можност за интегрирање на постојните 3 наплатни станици, а дури и да станува збор за вкупно 7 патарини, тоа би била премала бројка на излези за овој автопат.


Originally posted by pbanks

НЕ се сложувам ниту јас со густината на патарините но земи во предвид дека делницата Градско-Демир Капија и Смоквица-Граница ги возиме веќе доста време а на нив патарина не се наплаќа.
Јасен ми е тој факт, но на крај сепак се се сведува на вкупната бројка на патарини наспроти вкупната километража. Не го сметам сето ова за некоја голема трагедија, но сепак боде очи. Всушност најавеното воведување на патарина на скопската обиколница (обиколницата треба да ја поштеди градската сообраќајна мрежа од транзитниот сообраќај) на пример го сметам за неспоредливо понеразумен чин.



Edited by Cloverstack - 21-Sep-2011 at 16:01
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #719 Posted: 21-Sep-2011 at 14:03
Тендерот е веќе објавен и како што веќе изјавија од Европската комисија тој нема да се менува. Значи останува рокот од 4 години. Покрај тие 4 години предвидени се плус 2 за поправки на евентуални дефекти во изградбата. Зошто од владата одлучиле да напишат 5 години си знаат само тие.

Во врска со патарините, најпрвин нема да бидат 150км туку околу 180км автопат. Иако засега немаме детали за видот на наплатни рампи и начинот на наплата, големиот број на патарини наведува на помисла дека ќе биде избран системот влез/излез. Тој предвидува плаќање само на излез, а сумата се одредува според поминатите километри на автопатот. Тоа го прави овој систем пофер од вињета системот.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #720 Posted: 21-Sep-2011 at 13:42
НЕ се сложувам ниту јас со густината на патарините но земи во предвид дека делницата Градско-Демир Капија и Смоквица-Граница ги возиме веќе доста време а на нив патарина не се наплаќа.


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.