![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Демир Капија - Смоквица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3435363738 42> |
Author | ||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
|
За жалење сме. Чисто се сомневам дека за 4 години ќе биде готова делницава.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Андреј, извини ама морам да кажам вакво нешто, или оставаш впечаток на наивно разбирање или не си прочитал и разбрал до крај работите. Како бе така случајно условот за квалитет да биде баш малку над обртот на Македонското градежништво. Што ако учествува Македонска компанија во конзорциум со надворешна, пак домашната ќе ртаботи, странската ќе биде фикус во целата работа и на крај ќе легнат пари за провизија. Терна беше гарант за успех?! Премногу е јасна работава, и мене ми е јасно какви се праксите во светот, и не се нервирам заради тоа, но имам право да го констатирам тоа без да на тоа следат такви малодушни реплики како тоа се било фино и било сигурен гарант за квалитет, алудирајќи дека квалитет на друг начин е недостижен со помали критериуми од тие. Многу непроверена доверба на инстанци кои од ден на ден се повеќе оставаат впечаток на утабана бирократија.
Edited by lslcrew - 09-Dec-2011 at 18:10 |
||
![]() |
||
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
|
4 години е некако многу ама ајде..битно ќе се гради
![]() |
||
ಠ_ಠ
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
За делницата Демир Капија - Смоквица 45 милиони евра од ЕУ фондовите
За реализација на проектот покрај средствата од претпристапните фондови на ЕУ, обезбедени се и 130 милиони евра од Европската инвестициска банка, 90 милиони евра од Европската банка за обнова и развој, како и шест милиони евра од македонската Агенција за државни патишта. Новата автопатска делница Демир Капија – Смоквица, како дел од Пан-европскиот Коридор 10 треба да се реализира како целосно автопатско решение. Предвидено е овој автопат да содржи 2+2 коловозни ленти со широчина од 3,5 метри за секој правец, физички одвоени со средна лента од три метри, со предвидена дозволена брзина од 110 километри на час постојано по целата лента. На трасата е предвиденo да има шест двоколовозни моста, два тунела, две клучки, едната кај населеното место Миравци, а другата кај Смоквица, пет натпатници, вклучувајки ги и тие на клучките, седум потпатника и секундарна патна мрежа од 15 километри, локални и пристапни патишта. Почетокот на градежните работи се очекува да се случи
во првиот квартал на 2012 година, по потпишување на договорот со
изведувачот кој ќе биде избран на тендер. На тендерот понуди доставија
15 компании. Изградбата ќе трае 4 години. http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=89353312&lId=1&pmId=501 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
А многу е наивно да даваш ти вакви коментари. Те прашувам нели можеа да се договорат да настапат во конзорциум со некоја странска компанија, како што прават компаниите во регионов? Или и за тоа не се способни. Во тој случај партнерската улога е многу поповолна за домашната компанија, не да им се молат да ги земат како подизведувач и ќе работат на позитивна нула. Те молам престани со вакви теории на заговор ала тендерот бил наместен. Такви се меѓународните стандарди и пракси и тоа е добро за нас бидејќи е вид гаранција дека ќе биде квалитетно сработено. Има решение за ова-одење во конзорциум со странски партнер. Ама на кривата ракета и космосот и е крив!
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Малку е некоректно да се даваш вакви коментари кога и сам знаеш дека се штелуваше тендерот така да и сите компании наши заедно да основаат конзорциум, да неможат да го земат. Целта е јасна, тендерот да го добие некоја европска компанија која нема на терен ништо да работи туку Македонски подизведувачи ќе ја завршат работата, а преку победникот да се исцица некоја провзизија за оние кои одлучиле за да и се доделат на Македонија овие пари. Нема ништо нелогично во тоа, оној кој има функција и зависи нешто од него, очекува награда, оддамна светот така функционира.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Браво браво гледам сите наши градежни компании се пријавени на тендерот. И ние би можеле да бидеме претендент за добивање на крупни проекти во странство? Смешно! Тотален колапс на нашите компании, останаа со локалните патишта низ земјава.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
15 понуди на тендерот за автопатот Демир Капија - Смоквица![]() Петнаесет компании доставија понуди на тендерот за изведување градежни работи за изградба автопатска делница Демир Капија – Смоквица, дел од Коридорот 10, соопшти Министерството за финансии. Понуди до крајниот рок, кој истече денеска напладне, доставија грчките компании „Joint Venture JIP AVAX - Athena“ и „Actor“, шпанските „Acciona-PST“ и „Joint Venture OHL-Trace-OHL ZS -INVALL”, италијанските „Imresa Pizzaroti I.C.G.P.A“ и „Toto S.P.A. Construzioni Generali “, „Condotte - Kolin“, „Todini Construzioni Generali SPA“, австриските „Strabac A.G“- , „Joint Venture Porr-Terna“, „„Alpine BAU GMBH“, турските „MAPA Insaat ve ticaret A.S“ и „Cengiz - TAV - MAKSOL“, како и „Hochtief Solutions AG“ од Германија и „CWE-CRI“ од Кина. По завршувањето на оценувањето на понудите, ќе се потпише договор за градежни работи, што се очекува да се случи во првиот квартал на 2012 година, а изградбата ќе трае 4 години. Постапката за избор на изведувач на градежните работи за изградба на делницата Демир Капија – Смоквица на Коридорот 10 почна на 31 август годинава. Според пропишаните критериуми на огласот, објавен од Европската комисија на 31 август годинава, понудувачите мора да обезбедат гаранција од три милиони евра, а нивниот вкупен просечен годишен обрт за градежни работи во текот на последните три години да изнесува најмалку 150 милиони евра. Треба да исполнат и критериуми кои се однесуваат на искуството во реализацијата на слични проекти, односно да имаат завршено изградба на најмалку еден автопат со вредност на договорот од 250 милиони евра, или пак да имаат активен договор за проект во истата вредност, чиј степен на реализација е најмалку 60 проценти. Исто така, треба да имаат искуство во изградба на тунели и мостови и да ги поседуваат сите соодветни професионални дозволи. За реализација на проектот се обезбедени 45 милиони евра од претпристапните фондови на Европската унија (ИПА), 130 милиони евра од Европската инвестициска банка, 90 милиони евра од Европската банка за обнова и развој, како и шест милиони евра од македонската Агенција за државни патишта. Новата автопатска делница Демир Капија – Смоквица, како дел од Пан-европскиот Коридор 10 треба да се реализира како целосно автопатско решение. Предвидено е овој автопат да содржи 2+2 коловозни ленти со широчина од 3,50 метри за секој правец, физички одвоени со средна лента од три метри, со предвидена дозволена брзина од 110 километри на час постојано по целата лента. На трасата е предвиденo да има шест двоколовозни моста, два тунела, две клучки, едната кај населеното место Миравци, а другата кај Смоквица, пет натпатници, вклучувајки ги и тие на клучките, седум потпатника и секундарна патна мрежа од 15 километри, локални и пристапни патишта. http://www.plusinfo.mk/vest/25492/15-ponudi-na-tenderot-za-avtopatot-Demir-Kapija---Smokvica |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека 3та лента и во тунели е веќе нормална работа.
|
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
Лсл, врати се на претходните страни, речиси секаде се споменуваше дека ќе има трета лента за застанување. Иако е навистина голема веројатноста дека ќе ја нема во тунелите.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
А ни трета лента не се спомнува. Тоа ми изгледа дека е и попотребно од ограничувањето. Може се одлучиле за ваква верзија зашто третата лента поскапува за тунели и мостови, а ионака се избегнува за тунели па многу исецкана да не биде. Се надевам ќе има некој паркинг каде што има можност за тоа. Разликата за ограничувањето пресметана во време е 2,5 мин што е апсолутно занемарливо. Ова за експресен ме збунува малку зашто експресниот има 4 ленти, ама не сум сигурен дали има средишна лента.
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
па незнам дали може да се добие брзина од 130 км/ч со толку тунели и мостови,несум стручен за сообраќај,ама мислам дека тунелите и мостовите ја ограничуваат брзината `по дифолт`
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Проектната брзина е само 110, не 130 како што е насекаде? Срамота ако е вистинито, значи параметрите на патот се на експресен пат не на автопат (како што е нагласено во статијата). Јас не очекувам некој новинар за 100 ден да склопи некаква издржана анализа и се надевам дека е просто грешка.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Утре истекува рокот за понуди на тендерот за автопатoт Демир Капија - Смоквица
![]()
Според пропишаните критериуми на огласот, објавен од Европската комисија
на 31 август годинава, понудувачите мора да обезбедат гаранција од три
милиони евра, а нивниот вкупен просечен годишен обрт за градежни работи
во текот на последните три години да изнесува најмалку 150 милиони
евра. Треба да исполнат и критериуми кои се однесуваат на искуството во
реализацијата на слични проекти, односно да имаат завршено изградба на
најмалку еден автопат со вредност на договорот од 250 милиони евра, или пак да имаат активен договор за проект во истата вредност, чиј степен на реализација е најмалку 60 проценти.
Исто така, треба да имаат искуство во изградба на тунели и мостови и да
ги поседуваат сите соодветни професионални дозволи.
За реализација на проектот се обезбедени 45 милиони евра од претпристапните фондови на Европската Унија (ИПА), 130 милиони евра од Европската инвестициска банка, 90 милиони евра од Европската банка за обнова и Развој, како и шест милиони евра од македонската Агенција за државни пртишта.
Новата автопатска делница Демир Капија – Смоквица, како дел од Пан-европскиот Коридор 10 треба
да се реализира како целосно автопатско решение. Предвидено е овој
автопат да содржи 2+2 коловозни ленти во широчина од 3,50 метри за секој правец, физички одвоени со средна лента од три метри, со предвидена дозволена брзина од 110 километри
на час постојано по целата лента. На трасата е предвиденo е да има шест
двоколовозни моста, два тунела, две клучки, едната кај населеното
место Миравци, а другата кај Смоквица, пет натпатници, вклучувајки ги и
тие на клучките, седум потпатника и секундарна патна мрежа од 15
километри, локални и пристапни патишта.http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=3216&Itemid=125 |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
http://vistinomer.mk/%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D1%80-%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D1%81%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D1%86%D0%B0/
Случајно налетав на сајтов, прв пат во живот го гледам. Она што ме интересира е последната реченица околу контролниот центар за Коридор 10 низ Македонија. Дали некој има чуено или прочитано нешто повеќе околу ова? Edited by Мартин - 21-Nov-2011 at 04:15 |
||
![]() |
||
Gaudi ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 26-Sep-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Ме интересира за надзор на овој дел демир капија-смоквица.За тоа колку што знам сеуште нема ништо,сеуште е во предквалификација работата,мислам дека нема избрано консултантска компанија сеуште
Edited by Cloverstack - 26-Sep-2011 at 22:15 |
||
![]() |
||
Gaudi ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 26-Sep-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
A znae li nekoj do kaj e rabotata za nadzorot ?
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Инаку скептичен сум дека патарините на овој автопат ќе се реорганизираат по системот влез/излез. Нема можност за интегрирање на постојните 3 наплатни станици, а дури и да станува збор за вкупно 7 патарини, тоа би била премала бројка на излези за овој автопат.
Edited by Cloverstack - 21-Sep-2011 at 16:01 |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Тендерот е веќе објавен и како што веќе изјавија од Европската комисија тој нема да се менува. Значи останува рокот од 4 години. Покрај тие 4 години предвидени се плус 2 за поправки на евентуални дефекти во изградбата. Зошто од владата одлучиле да напишат 5 години си знаат само тие.
Во врска со патарините, најпрвин нема да бидат 150км туку околу 180км автопат. Иако засега немаме детали за видот на наплатни рампи и начинот на наплата, големиот број на патарини наведува на помисла дека ќе биде избран системот влез/излез. Тој предвидува плаќање само на излез, а сумата се одредува според поминатите километри на автопатот. Тоа го прави овој систем пофер од вињета системот. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
НЕ се сложувам ниту јас со густината на патарините но земи во предвид дека делницата Градско-Демир Капија и Смоквица-Граница ги возиме веќе доста време а на нив патарина не се наплаќа.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3435363738 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |