![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3435363738 53> |
Author | |
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Во Албанија се градат вакви патишта-две ленти за возење и уште две за застанување.најнов ваков пат е Фиер-Ѓирокастро на југот на земјата
![]() |
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Лентата за застанување е речиси без никаква функција на пат со не преголем сообраќај. Поарно пат со ~11 метри ширина да има 3 ленти со по 3.5 (3.75) метри ширина, по една а двата правци и една повремено заедничка.
Вака повторно добиваме пат со две ленти. Ако некој знае, Дали воопшто некаде има пат со една лента за возење и една за застанување и ако има како се вика ваквиот пат бидејќи тој дефинитивно не е експресен? Исто така, ме интересира и во која категорија спаѓа пат со три ленти и дали вакви патишта се градат денес низ европа? |
|
![]() |
|
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
Штета што таква е законската регулатива, инаку 2х2 е сигурно подобра опција. Според информациите што ги имам прочитано лентата за возење ќе биде 3.75 или 3.5 метри и 2 метри за застанување. Вкупно тоа се 11 (11.5) метри ширина на патот. Да беа 12 или ете 13 метри, ќе имаше подобри услови за возење во иднина кога нели се предвидува и повеќе возила да го користат патот. Како и да е и вака е одлично што се вложува во нов експресен пат каде без проблем ќе се вози 80-100 км/ч. Овие патишта сепак се проектирани според понови правила за градење патишта. Нема да поминуваат низ населено место, ќе има благи кривини и слично. Реалноста е таа дека дури и со зголемување на бројот на возила, експресниот пат пак нема да е целосно искористен. Едноставно мала држава сме со мали гратчиња со мал број на население. Имам постирано претходно едно видео со дискусија дали треба експресен пат или автопат Штип - Кочани. И двајцата говорници говорат како попотребно е автопат. Не е спорно дека има многу гратчиња во Источна Македонија и дека е потребно реновирање на инфраструктурата во овој дел за да заживее. Ама не може најдоброто да се направи сегде. Во државата има приорирети. Не само што патот нема доволно да се искористи, туку и ќе има поголеми трошоци на оддржување. Заклучок: на овие инвестирања треба да се гледа позитивно, бидејќи сигурно ќе ја унапредат инфраструктурата во државата, а најверојатно и економијата.
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Коридорот 10 е готов ,коридорот 8 засега е непотребен , особено не во автопатска делница. 8 мицата веќе се гради од Кичево до Охрид/Струга, а планираат скоро отпочнување на најтешката делница од Куманово-Деве баир во профил на експресен пат,односно од пред Паланка до граница. За Македонија се битни Струмица и Битола така да мислам дека овие делници мора да се направат во експресни со можност за проширување во автопатски делници во иднина, но експресен пат 2х2 и места за застанување на 2-5 км, а не осакатен експресен пат 1+1х1+1
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Додека целосно не се завршат коридорите X и VIII не треба да се размислува за нови автопати, туку за експресни патишта но со профил на Тетово-Гостивар.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Makedonija osven tranzitnite avtopati realno nema potreba od avtopati. Mislam deka sosema e dovolno da ima vakvi ekspresni patista. Edinstveno sto mi preci sto tie ne se 2x2 tuku se 1x1 plus 1x1 mesto za zastanuvanje. Mislam deka toj eden metar od dvete strani koj e potreben za da se postigne sirinata za 2x2 ne bi trebalo da cini mnogu i treba seriozno da se razmisli za taa opcija.
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Најдов зашто е одбрано да се гради експресен наместо автопат. (по моја претпоставка)
Цената на чинење на автопатот се предвидува на 908 милиони евра со експропријацијата. Информацијата можете да ја најдете детално разгледана на 239 и 240 страница во пдф документот. |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Добро се работи за осакатен експресен пат ,но сепак не кажуваат кога ќе се почне туку само дека се спрема проект...
|
|
![]() |
|
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
[QUOTE=daci92]
Би сакал да ја чујам таја изјава Стаки, бидејќи знам дека најавија за годинава отпочнување на Штип- Кочани и веќе има обезбедено пари од кредит за тоа ,но за Штип - Радовиш не сум слушнал.Инаку и јас колку што знам планот за овој пат им е да биде експресен со можност за надоградба во иднина бидејќи нема економска оправданост за автопат засега. http://www.sitel.com.mk/ekspresen-pat-shtip-radovish-kje-ja-povrze-istochna-so-juzhna-makedonija-1 |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Би сакал да ја чујам таја изјава Стаки, бидејќи знам дека најавија за годинава отпочнување на Штип- Кочани и веќе има обезбедено пари од кредит за тоа ,но за Штип - Радовиш не сум слушнал.
Инаку и јас колку што знам планот за овој пат им е да биде експресен со можност за надоградба во иднина бидејќи нема економска оправданост за автопат засега. Edited by daci92 - 07-Apr-2015 at 21:15 |
|
![]() |
|
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
Мислам дека нема да се оди со автопат, зашто најавите се дека ќе биде експресен. Да сакаа автопат да направат, одамна ќе се најавуваше со автопат. Пред месец-два директорот на Агенцијата за државни патишта изјави дека годинава ќе почне изградбата на експресниот пат Штип - Радовиш по нова траса, по принципот една лента за возење, една за запирање. Магистралниот пат Радовиш - Струмица е реконструиран пред некое време колку што знам. Убаво што направиле студија за автопат, но реалноста е дека нема да се оствари.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Фала за информацијата и добредојде на форумов. Патем, ќе има по две ленти за сообраќај и по една за застанување, па мислам дека тоа е 3х3, ако не грешам. Во студијата се наведува и разделен појас. Автопатот ќе има две делници. Делница 1: Штип-Радовиш, и Делница 2: Радовиш (односно Воиславци)-Струмица. Вкупна должина на автопатот ќе биде 63,4 км. Предвиден е за брзини од 100 и 120 км/ч. |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
goranmitev ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 29-Jan-2015 Online Status: Offline Posts: 12 |
![]() ![]() |
За патот Штип-Струмица веќе е направена Студија за оцена на влијанието врз животната средина.
Еве набрзина што прочитав, се предвидува автопат со 4 или повеќе ленти. |
|
![]() |
|
Svarog ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 92 |
![]() ![]() |
Ете, поради ова се противам на Скопје 2014... Можеби е тешко да се предвиди, но постојат бројни превентивни зафати што во Македонија воопшто и не се преземаат http://plusinfo.mk/vest/21349/galerija-golem-odron-na-avtopatot-skopje-veles-patot-zatvoren-za-soobrakjaj ![]() |
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
Тој дел од патот е во поприлично лоша состојба, а е единствената врска за Прилеп, Битола, Ресен, па и Охрид и Струга до централна и источна Македонија. Освен тоа минува низ гадна клисура каде често има одрони. Минува и низ големо населено место како Росоман. Инаку новиот пат не е Росоман - Прилеп, туку Градско - Прилеп. |
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
Пред 2 години се реконструираше магистралата со 2 ленти. Новиот зафат предвидува проширување на ниво на експресен со 4 ленти. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Грујо во Битола го најави почетокот на градбата на овој пат Прилеп-Градско оваа година.Мислам дека нешто зборуваше за пред летото
|
|
![]() |
|
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
Бидејќи на Мијалкови не им е битен тој пат битно им е газот до Штип да го довлечат затоа прават до таму автопат и плус реконструираат Велес-Штип. И полесно прават дубари. И не сакаат добро поврзување со Бугарија преку Крива Паланка исто е и со пругата која реално е фикција и нема никогаш да се изгради додека овие се на власт.
|
|
![]() |
|
Svarog ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 92 |
![]() ![]() |
Да, да. Го паравеа и сеа пак е планирано да се реконструира.
Иначе мене не ми е јасно зошто толку многу се влечи Росоман - Прилеп. Од 2007 во програма им е и сеуште не е направен. |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3435363738 53> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |