build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 14-Apr-2011 at 10:04
Катастрофален рок.

Фактички единствената делница во Македонија која се изгради во пристоен рок е Гевгелија-Смоквица.
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 14-Apr-2011 at 03:31
Пет години се многу... премногу.
Нема потреба толку долго, сигурно колку подолго трае, толку повеќе ќе чини.
Патот нема да попречува сообраќај, што значи ќе можат да работат во целосна „самотија“.
Нема населени места, па ќе немаат ограничување во работни часови.
Нема имотно-правни спорови... итн.

Единствен проблем што јас може да го видам е тоа да им дојдат некои силни дождови... ама па ПЕТ години... нема смисла.

Нема проблем, нека е пет години (за 20-30 км) ама ај нека излезат (тие што ќе го добијат тендерот) и нека кажат зошто ќе трае толку долго ова?

На крајот од краиштата, државата е таа што треба да стегне и да им каже „Демир Капија - Смоквица за 2 години“... ама па дали имаме доволно пари?
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 14-Apr-2011 at 01:40

Jas ne gi krivam gradeznite kompanii, ako navistina imaat rok od 5-6 godini toa znaci deka na prosek tie ke gradat po okolu 5km pat godisno sto e mnogu smesno. Jas mislam deka Vladata e kriva za ova i mislam deka oni namerno go dolgovlekuvaat proektot, moze ke pobaraat poveke grantovi od EU. Samo parite se vo prashanje tuka, nisto drugo ako oni im platat sve kako sto treba na vreme mislam deka i preku sila ne treba da trae poveke od dve godini ovoj proekt.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 13-Apr-2011 at 22:58
Компаниите од Македонија редовно имаат некој ангажман за изградба на патишта. Само последниве неколку години може да ми текне на ангажман мислам дека во бугарија имаа нешто, во полска сигурно, украина ..... Така да апсолутно имаме и кадар и способност да се изгради. Уште од прв пост немора да ја има оваа скепса. Зашто се прашуваш какво е европското искуство со македонски компании, зашто не прашаш какво е нашето со европски. Терна што направи, прв дел и кал течеше во автопат. Глупа дебата зафаќаме ама апсолутно непотребна ислишна дебата за која се лажеш ако мислиш дека и помага на државава. Крај краева и воопшто да не се способни, па наши си се, ќе гледаме од аспект малку економија да свртиме.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 13-Apr-2011 at 22:34
Нетокму се овие тотално! Па делницата иако е тешка, не е воопшто долга и 36 месеци би требало да се повеќе од доволно, особено што од тектстот станува јасно дека нема да има некои навистина големи тунели, туку само еден од 1200 метри, што реално не е тежок за пробивање. Инаку рокот на изградба не зависи од самата компанија, туку од условите во тендерот пропишани од владата. Верувам дека тендерот ќе биде чесен (затоа што сигурно ќе има контрола од страна на меѓународните финанскиски институции), а доколку не биде, верувајте дека ќе биде запрен и вратен, што е најлошата опција. Се чудам дали веќе нашиве градежни компании се способни за ваков зафат и мислам дека ќе биде подобро да победи некоја странска компанија (за жал тажна вистина е дека нашите компании веќе сосема ги изгубија своите долгогодишни позиции). Ако се гради 5-6 години, тоа би било навистина катастрофа, иако Србија исто така нема да ја заврши својата делница низ Грделица за побрз рок. Веројатно за 5-6 години треба да очекуваме скоро истовремено завршување на К10 низ Македонија и Србија, како и К4 низ Бугарија (можеби ќе се одолговлечи само северниот крак кон Враца, Монтана и Видин). Тоа се разбира е поразително за нас бидејќи имаме неспоредливо најмала делница за завршување.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 13-Apr-2011 at 21:14
Каков и да е теренот 28 километри за 5 6 години е премногу. Па Загреб - Сплит автопатот со мостови, тунели и исто така тежок терен се изгради за 5 години. Се повеќе од 2 години за оваа делница е премногу.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 13-Apr-2011 at 19:01
Па така ќе ги договараа у 4 очи. Ова со тендеров е иста постапка, само е легитимна а трае многу подолго. Ако било пишано некој инвеститор да го добие тендерот, ќе го добие па макар имало и 10 бољи понуди од неговата.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 13-Apr-2011 at 18:27
Ај така, ама замисли што ќе се случуваше без тендерите да бидат задолжителни!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 13-Apr-2011 at 18:20
Јас не знам кој ги измисли тие тендери. Некако осеќам скептицизам меѓу одговорните лица кога се работи за вака големи проекти, веројатно поради тоа што многу долго ќе траат и ефектот ќе се види дури после повеќе од еден мандат. Не сакам ни да помислам што би се случило ако поради неправилности во тендерот се одложи почетокот на автопатот. Ни останува надежта дека можеби градежната фирма стварно побрзо ќе го заврши од предвиденото.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 13-Apr-2011 at 18:01
Колку е разликата во километри спрема сегашниов магистрален пат ???
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 13-Apr-2011 at 17:34
Originally posted by Мартин

Градежните активности да траат околу ПЕТ-ШЕСТ години!? Овие не се нормални!


Pa i mene ne mie jasno toa, Srbite planiraat da go izgradat nivniot del od koridor 10 do krajot na 2012 godina a nie se uste ke tapkame vo mesto. Kolku sto znam sega ke pocnat so Demir Kapija-Smokvica ete pri kraj se so Tobanovce-Kumanovo a sto ke se sluci so ostanatite delovi?

Pa ne samo toa, Srbite najavija deka do 2020 godina kompletno ke go zavrsat koridorot 10 zaedno so zeleznicata, a nie se uste ne sme pocnale da pravime muabet za zeleznicata od delot na koridor 10 Bash Bash Wallbash
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 13-Apr-2011 at 16:50
Тежок е теренот да, али со веќе обезбедени средства и интензивна работа не гледам зашто не би можело и за помалку од 3 години да се заврши. Изведувачот и така не е познат, може ќе рече дека за две години ќе заврши.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 13-Apr-2011 at 16:42
Градежните активности да траат околу ПЕТ-ШЕСТ години!? Овие не се нормални!
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 13-Apr-2011 at 16:29
Нешто подетална вест
Ќе се комплетира изградбата на Коридорот 10
Среда, 13 Април 2011 15:49

Вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставревски на прес-конференција во Владата информираше дека одборот директори на Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) и одобри на Македонија заем од 107 милиони евра за изградба на автопатската делница Демир Капија-Смоквица од Кориодорот 10, во должина од 28,2 километри.


Со обезбедувањето на заемот од ЕБОР, истакна Ставрески, целосно се заокружува финансиската конструкција во износ од 270 милиони евра за изградба на автопатското решение на потегот Демир Капија - Смоквица, единствена делница што не е на ниво на автопат од делот од Коридорот 10 што поминува низ Македонија. Претходно 130 милиони евра кредит се обезбедни од Европската инвестициска банка, 45 милиони евра како грант од ЕУ, а шест милиони евра обебзедува Македонија.

ЕБОР, наведе Ставрески, го доделува заемот под исклучително поволни услови, односно 15 години рок на отплата со вклучен грејс период од три години и варијабилна каматна стапка која моментно изнесува 2, 59 проценти.

Според вицепремиерот Ставрески, од заемот од 107 милиони евра 90 милиони евра се за изградба на нова модерна автопатска делница, а 17 милиони евра за воспоставување електронски систем за наплата на патарина на постојните наплатни станици и изградба и опремување на четири нови на Коридорот 10.

Прашан зошто изградбата на автопатот не е со буџетски пари туку со задолжување Ставрески рече дека Владата гради во многу сегменти и оти настојува сите расположиви средства на државата и поволните кредитни линии да ги искористи најбрзо што е можно за промени на работите во државата, преку изградба на различни објекти. Притоа, рече тој, ја задржуваме вкупната макроекономска стабилна рамка, остануваме во зоната на ниско ниво на задолженост, низок буџетски дефицит, а тоа се параметри на здрава фискална и инвестициска политика.

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески најави распишување на тендерот за избор на компаниите за изградба на автопатот на крајот на овој или на почетокот на следниот месец, а склучување договор со консултант и со идниот изведувач на работите кон крајот на годината. Очекува градежните активности да траат околу пет шест години.

- На 17 март беше објавен тендер за надзор на градежните работи во износ од 13 милиони евра од страна на Европската комисија. Веќе се работи на последните забелешки од Европската комисија на целокупната тендерска документација, кои се во финална фаза и очекувам месецов или на почетокот на мај да се објави тендерот, рече Јанкиески.

На новинарско прашање за легалноста на тендерската постапка во пердизборен период, вицепремиерот Ставрески рече дека Владата е во консултации со надлежните институции околу тоа прашање, а според нивните укажувања сите проекти кои се поврзани со ИПА апликациите и средствата со оглед дека се претходно планирани и се работат со делегацијата на ЕК може да се реализираат бидејќи биле веќе предвидени.

Вкупната ширина на автопатот ќе биде 25,6 метри, односно ќе има две ленти од по 3,5 метри за секој правец и лента за застанување со ширина од два метри, како и зелен појас од три метри и останати дополнителни елементи на трупот на патот. Предвидено е новата делница да содржи две клучки, кај селата Миравци и Смоквица, два тунела со должина од околу 1.200 метри, шест мостови со дијапазон на должини од 100 до 500 метри, шест потпатници и два натпатника.

Новата автопатска делница ќе почнува веднаш по Демир Капија со цел да се спои со веќе постоечкиот автопат, продолжува десно од реката Вардар и оди во близина на селото Миравци, а завршува кај селото Смоквица каде ќе се спои со постоечкиот автопат накај Гевгелија. Двосмерниот, веќе постоечкиот пат ќе остане недопрен и ќе служи како алтернатива на новоизградениот автопат на кој не се наплаќа патарина. Проектираната брзина се планира да изнесува 110 километри на час.

Во текот на проектирањето, тврди Јанакиески, се земени предвид европските стандарди за безбедност на автопатиштата, а во основниот и изведбен проекет се вклучени европските стандарди за заштита на животната средина. За безбеден премин на животнискиот свет се предводени околу 200 премини, а планирано е и пошумување на 130 хектари

Вицепремиерот за економски прашања Владимир Пешевски оцени дека ефектите од изградбата на автопатот ќе бидат доста значителни за целата економија. Тоа, како што рече, ќе биде изразено во градежниот сектор, каде се очекува многу работа за градежните компании, но уште повеќе во трговијата со оглед дека долж Коридорот 10 се одвива 70 проценти од вредноста на увозно извозната трговија на Македонија.

- Завршувањето и комплетирањето на Коридорот ќе значи скратување на времето за патување и за транспортните компаниите од Македонија, но и за оние кои транзитираат низ Македонија да им се скрати времето за патување и да им се направи трошокот за транспорт низ овој Коридор помал, рече Пешевски и додаде дека комплетирањето на Коридорот 10 во иднина ќе има големо значење бидејќи ќе се скрати времето на патување во просек за две недели на стока од Далечниот Исток до Западна Европа.

Курир
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 13-Apr-2011 at 15:11
Заем од 107 милиони евра за комплетирање на Коридорот 10

Европската банка за обнова и развој – ЕБОР и одобри на Македонија заем од 107 милиони евра за изградба на автопатската делница Демир Капија – Смоквица од Коридорот 10, во должина од 28,2 километри, информираше денес вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески.

“Со обезбедувањето на заемот од  ЕБОР, целосно се заокружува финансиската конструкција во износ од 270 милиони евра за изградба на автопатското решение на потегот Демир Капија - Смоквица, единствена делница што не е на ниво на автопат  од делот од Коридорот 10 што поминува низ Македонија. Претходно 130 милиони евра кредит се обезбедни од Европската инвестициска банка, 45 милиони евра како грант од ЕУ, а шест милиони евра обебзедува Македонија“, објасни Ставрески.
ЕБОР го доделува заемот со 15 години рок на отплата со вклучен грејс период од три години и варијабилна каматна стапка која моментно изнесува 2,59 проценти.

Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески најави наскоро распишување на тендер за изградба на автопатот, а склучување договор со идниот изведувач на градежните работи се очекува до крајот на годината. 

Вкупната ширина на автопатот ќе биде 25,6 метри, односно ќе има две ленти од по 3,5 метри за секој правец и лента за застанување со ширина од два метри, како и зелен појас од три метри и останати дополнителни елементи на трупот на патот.http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=85198&kategorija=2
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 25-Mar-2011 at 11:32
Двете предложени варијанти за автопатот Демир Капија - Смоквица: усвоена е трасата обележана со жолто, а отфрлената варијанта која го следи постојниот пат е обележана со црвено.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 25-Mar-2011 at 11:25
Таа должина веќе е нереална, и во однос на теренот и во однос на цената на проектот. А и тешко дека би се погодиле двата тунели со иста должина.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 25-Mar-2011 at 11:21
Јас како што разбрав од ова, се вели дека ќе има 2 двојни тунели од кои едната цевка ќе биде 4,94км. Значи два тунели по 4,94км = 9,88км. Roll%20eyes

Edited by Danielbtmk - 25-Mar-2011 at 11:21
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 25-Mar-2011 at 10:33
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Мартин

http://www.ebrd.com/pages/project/eia/41981ntsm.pdf

Случајно наидов на документов на страницата на ЕБРД. Пишува дека е од Ноември 2010 година. Покрај останатите работи содржи и информации за техничките карактеристики на делницата Демир Капија-Смоквица.

Најважните технички карактеристики на Проектот вклучуваат:
Насипи: 3 милиони m3
Ископувања: 6.6 милиони m3
Мостови: 6 мостови со по две ленти (4.55 km пат во една насока)
Tунели: 2 двојни тунели (4.94 km на една цевка)
Две клучки: “Миравци” и “Смоквица“
Пешачки мостови: 5 пешачки мостови (2 од нив се дел од споменатите надвозници).
Подвозници: 7
Подземни канали: 100
Помошна патна мрежа (локални и помошни патишта - постојани патишта): 15 км (80% од локалните и помошните патишта се постоечки патишта, а дополнителните 20% од локалните и помошните патишта треба да се изградат).

Ме буни како е формулирано она со тунелите. Дали тоа би значело дека вкупната должина на сите четири цевки ќе изнесува 4,94km односно вкупната должина на двата тунели 2,47km? Или 4,94km е должината на тунелите во еден правец?

Чисто орјентационо, должината на постоечките тунели Демир Капија 1 и 2 изнесува 554m и 323m. Така да во било кој случај, очигледно ќе има замашен тунел појужно по трасата од сегашните.
Истото и јас се прашувам. Ја читнав и англиската верзија баш поради тоа, но пак неможам да разберам на што точно се мисли.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 25-Mar-2011 at 08:02
Originally posted by Мартин

http://www.ebrd.com/pages/project/eia/41981ntsm.pdf

Случајно наидов на документов на страницата на ЕБРД. Пишува дека е од Ноември 2010 година. Покрај останатите работи содржи и информации за техничките карактеристики на делницата Демир Капија-Смоквица.

Најважните технички карактеристики на Проектот вклучуваат:
Насипи: 3 милиони m3
Ископувања: 6.6 милиони m3
Мостови: 6 мостови со по две ленти (4.55 km пат во една насока)
Tунели: 2 двојни тунели (4.94 km на една цевка)
Две клучки: “Миравци” и “Смоквица“
Пешачки мостови: 5 пешачки мостови (2 од нив се дел од споменатите надвозници).
Подвозници: 7
Подземни канали: 100
Помошна патна мрежа (локални и помошни патишта - постојани патишта): 15 км (80% од локалните и помошните патишта се постоечки патишта, а дополнителните 20% од локалните и помошните патишта треба да се изградат).

Ме буни како е формулирано она со тунелите. Дали тоа би значело дека вкупната должина на сите четири цевки ќе изнесува 4,94km односно вкупната должина на двата тунели 2,47km? Или 4,94km е должината на тунелите во еден правец?

Чисто орјентационо, должината на постоечките тунели Демир Капија 1 и 2 изнесува 554m и 323m. Така да во било кој случај, очигледно ќе има замашен тунел појужно по трасата од сегашните.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.254 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.