![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Демир Капија - Смоквица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 42> |
Author | ||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Катастрофален рок.
Фактички единствената делница во Македонија која се изгради во пристоен рок е Гевгелија-Смоквица. |
||
![]() |
||
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|
Пет години се многу... премногу.
Нема потреба толку долго, сигурно колку подолго трае, толку повеќе ќе чини. Патот нема да попречува сообраќај, што значи ќе можат да работат во целосна „самотија“. Нема населени места, па ќе немаат ограничување во работни часови. Нема имотно-правни спорови... итн. Единствен проблем што јас може да го видам е тоа да им дојдат некои силни дождови... ама па ПЕТ години... нема смисла. Нема проблем, нека е пет години (за 20-30 км) ама ај нека излезат (тие што ќе го добијат тендерот) и нека кажат зошто ќе трае толку долго ова? На крајот од краиштата, државата е таа што треба да стегне и да им каже „Демир Капија - Смоквица за 2 години“... ама па дали имаме доволно пари? ![]() |
||
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
||
![]() |
||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|
Jas ne gi krivam gradeznite kompanii, ako navistina imaat rok od 5-6 godini toa znaci deka na prosek tie ke gradat po okolu 5km pat godisno sto e mnogu smesno. Jas mislam deka Vladata e kriva za ova i mislam deka oni namerno go dolgovlekuvaat proektot, moze ke pobaraat poveke grantovi od EU. Samo parite se vo prashanje tuka, nisto drugo ako oni im platat sve kako sto treba na vreme mislam deka i preku sila ne treba da trae poveke od dve godini ovoj proekt. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Компаниите од Македонија редовно имаат некој ангажман за изградба на патишта. Само последниве неколку години може да ми текне на ангажман мислам дека во бугарија имаа нешто, во полска сигурно, украина ..... Така да апсолутно имаме и кадар и способност да се изгради. Уште од прв пост немора да ја има оваа скепса. Зашто се прашуваш какво е европското искуство со македонски компании, зашто не прашаш какво е нашето со европски. Терна што направи, прв дел и кал течеше во автопат. Глупа дебата зафаќаме ама апсолутно непотребна ислишна дебата за која се лажеш ако мислиш дека и помага на државава. Крај краева и воопшто да не се способни, па наши си се, ќе гледаме од аспект малку економија да свртиме.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Нетокму се овие тотално! Па делницата иако е тешка, не е воопшто долга и 36 месеци би требало да се повеќе од доволно, особено што од тектстот станува јасно дека нема да има некои навистина големи тунели, туку само еден од 1200 метри, што реално не е тежок за пробивање. Инаку рокот на изградба не зависи од самата компанија, туку од условите во тендерот пропишани од владата. Верувам дека тендерот ќе биде чесен (затоа што сигурно ќе има контрола од страна на меѓународните финанскиски институции), а доколку не биде, верувајте дека ќе биде запрен и вратен, што е најлошата опција. Се чудам дали веќе нашиве градежни компании се способни за ваков зафат и мислам дека ќе биде подобро да победи некоја странска компанија (за жал тажна вистина е дека нашите компании веќе сосема ги изгубија своите долгогодишни позиции). Ако се гради 5-6 години, тоа би било навистина катастрофа, иако Србија исто така нема да ја заврши својата делница низ Грделица за побрз рок. Веројатно за 5-6 години треба да очекуваме скоро истовремено завршување на К10 низ Македонија и Србија, како и К4 низ Бугарија (можеби ќе се одолговлечи само северниот крак кон Враца, Монтана и Видин). Тоа се разбира е поразително за нас бидејќи имаме неспоредливо најмала делница за завршување.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
|
Каков и да е теренот 28 километри за 5 6 години е премногу. Па Загреб - Сплит автопатот со мостови, тунели и исто така тежок терен се изгради за 5 години. Се повеќе од 2 години за оваа делница е премногу.
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Па така ќе ги договараа у 4 очи. Ова со тендеров е иста постапка, само е легитимна а трае многу подолго. Ако било пишано некој инвеститор да го добие тендерот, ќе го добие па макар имало и 10 бољи понуди од неговата.
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Ај така, ама замисли што ќе се случуваше без тендерите да бидат задолжителни!
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Јас не знам кој ги измисли тие тендери. Некако осеќам скептицизам меѓу одговорните лица кога се работи за вака големи проекти, веројатно поради тоа што многу долго ќе траат и ефектот ќе се види дури после повеќе од еден мандат. Не сакам ни да помислам што би се случило ако поради неправилности во тендерот се одложи почетокот на автопатот. Ни останува надежта дека можеби градежната фирма стварно побрзо ќе го заврши од предвиденото.
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Колку е разликата во километри спрема сегашниов магистрален пат ???
|
||
![]() |
||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|
Pa i mene ne mie jasno toa, Srbite planiraat da go izgradat nivniot del od koridor 10 do krajot na 2012 godina a nie se uste ke tapkame vo mesto. Kolku sto znam sega ke pocnat so Demir Kapija-Smokvica ete pri kraj se so Tobanovce-Kumanovo a sto ke se sluci so ostanatite delovi? Pa ne samo toa, Srbite najavija deka do 2020 godina kompletno ke go zavrsat koridorot 10 zaedno so zeleznicata, a nie se uste ne sme pocnale da pravime muabet za zeleznicata od delot na koridor 10 ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Тежок е теренот да, али со веќе обезбедени средства и интензивна работа не гледам зашто не би можело и за помалку од 3 години да се заврши. Изведувачот и така не е познат, може ќе рече дека за две години ќе заврши.
|
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
Градежните активности да траат околу ПЕТ-ШЕСТ години!? Овие не се нормални!
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Нешто подетална вест
Курир |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Двете предложени варијанти за автопатот Демир Капија - Смоквица: усвоена е трасата обележана со жолто, а отфрлената варијанта која го следи постојниот пат е обележана со црвено.
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Таа должина веќе е нереална, и во однос на теренот и во однос на цената на проектот. А и тешко дека би се погодиле двата тунели со иста должина.
|
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
Јас како што разбрав од ова, се вели дека ќе има 2 двојни тунели од кои едната цевка ќе биде 4,94км. Значи два тунели по 4,94км = 9,88км.
![]() Edited by Danielbtmk - 25-Mar-2011 at 11:21 |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ме буни како е формулирано она со тунелите. Дали тоа би значело дека вкупната должина на сите четири цевки ќе изнесува 4,94km односно вкупната должина на двата тунели 2,47km? Или 4,94km е должината на тунелите во еден правец? Чисто орјентационо, должината на постоечките тунели Демир Капија 1 и 2 изнесува 554m и 323m. Така да во било кој случај, очигледно ќе има замашен тунел појужно по трасата од сегашните. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |