![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Демир Капија - Смоквица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3738394041 42> |
Author | |
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Inaku vistinski M1 celosno kje bide äe bide vo avtopat ne samo koga i delot demir kapija-smokvica kje bide gotov tuku i koga pravecot skopje-veles kje se izgradi paralelno so pravecot veles-skopje.
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() Баш напротив, по логика на нештата, се изгласува непосредно пред избори, сигурно и тендерот ќе заврши пред избори, со што сигурно ќе сакаат и да означат почеток на градба пред избори, наравно ако има избори, сосема неважно. Од друга страна ова е еден од најнеобјективните текстови што ги иам читнато месецов. Европски стандарди, голем проект, тунели, мостови, надпатници... Како да градиме пат од 500 км. Кај нас очигледно и изграба на 28 км пат е доживљај. Не оспорувам дека е доста тежок пределот во кој се гради. Но не сме први што ќе градиме низ такви предели а и должината е релативно симболична за еден автопат. Проценувам од денот на почеток на работите до крај од 3-4 години. |
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
http://www.time.mk/read/5cfd365337/ef71f12044/index.html Жално е што сеуште немаме рокови за почеток на изградба. Се плашам дека со изборите, ќе се пролонгира почетокот на изградбатата на долг рок. Исто така, знаејќи дека делница од 7км градиме веќе трета година, можам да замислам колку ќе трае изградбата тука. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Нема причина да се размислува по ова логика како завера врз Валандово. зашто мора на секој ваков сличен муабет да се гледа како завера врз некое место. така беше осо муабетите за штип аеродромот што ги правевма па не праша тука некој што имате против штип, еве сега пак натаму оди работава. Европски коридор не се проектира според неколку илјади жители. Секако факторот демографија е битен но има и технички побарувања и тука како најповолна траса е избрана оваа. А валандово не што нема да изгуби туку ќе добие регионален пат кој сега е привремено завземен за автопат што за локалниот развој е многу побитна категорија. Така да малку подолгорочно со умот и нашироко.
|
|
![]() |
|
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
На стр. 16-17 од тоа што го постираше како линк „Мартин“ пишува за Засегнати населени места каде што се вбројуваат местата каде што ќе поминува автопатот (како +) а не зборуваат за негативното влијание при буквално отсекување на Валандовска општина од Е-75.
Едноставна Математика: Новата траса според линкот ги опфаќа Миравци и Милетково (тука е и Давидово но го заборавиле). Се на се тоа се околу 1800 жители. Сепак треба да ни е јасно дека овие места имаа приклучок со автопатот помеѓу делнцита Марвинци - Смоквица, значи истите не беа многу оддалечени од автопатот. Додека сега ќе ја отсечат цела Валандовска општина и ќе го отежнат пристапот на Дојранска. Ако се земе во предвид само Валандовска општина тоа се околу 11800 граѓани. Директно засегнати (местата што беа најблиску до автопатот) ќе бидат +- 7000 жители. 1800 вс. 7000 Односно на 1800 ќе им се скрати пат од 4-5км додека на 7000 ќе им се додаде толку пат. Можеби во поголемата слика на проектот новата траса е пократка, сепак нелогично делува гледано од локален аспект. |
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
![]() |
|
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
Со новата траса „Демир Капија - Смоквица“ се прави еден голем удар на Валандовска општина и нејзиниот иден(во блиска иднина) економски развој.
Ваквата траса која нема да поминува покрај Градец(ненаселено место), Удово и Марвинци, ќе значи дека Валандовчани ќе треба да го користат стариот пат до Демир Капија или Смоквица, за да се приклучат на Е-75. Сигурно е пак дека старата траса Демир Капија - Смоквица, ќе биде запоставена што значи условите на овој пат ќе се влошуваат секојдневно (нерасчистени одрони, дупки...). Бидејки патот Миравци-Удово-Јосифово-Пирава-Валандово не е соодветен за транспорт (делницата Валандово-Удово некако доаѓа на ред, ама Удово-Миравци е катастрофа)страда не само Валандово туку и Струмица! Ако се направи патот Миравци-Валандово-Валандовско Брдо-Струмица, тогаш можеби нема да се осети толку многу преместувањето на автопатот. Сепак вака како што стојат работите, Валандовска и Дојранска општина ќе бидат хендикепирани (повеќе од што се денес поради слабата инфраструктура). Би било убаво да дадат предлог како ќе се реши целосната мрежа во тој регион и економските импликации при поместување на Автопатот. Не се само асфалтирањето, мостовите, тунелите, ѕидовите... тие се (така речи) еднократни инвестиции, додека другите фактори (демографија, приоритети...) се занемарени. Според мене оваа делница не треба да се гради ако нема соодветно решение за поврзување на Валандовска општина со него. - Значи во најмала мера патот од Валандово до клучката кај Миравци да биде солиден, со тоа што ќе се забранат трактори и сл. да се движат по него. - Да не биде запоставена старата делница на е-75. - Да се реши проблемот со патот кој што минува сред Брајковци, Балинци и Марвинци (камиони минуваат сред овие села за да го скратат патот од Валандово до Гевгелија (користејки ја делницата Марвинци - Смоквица (каде што ќе се преклучува на новиот дел). п.с. Студентите од Дојранска и Валандовска општина најчесто го чекаат автобусот (кога не вози Дојран-Валандово-Скопје) од Гевгелија за Скопје на Удово. Ако има промена на автопатот и ова ќе биде пореметено. Се надевам дека размислуваат на се. |
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Се брка последниот воз за Коридорот 10 Ако се развлечат постапките, има опасност да се загуби дел од грантот од ЕК, вреден 45 милиони евра Сања Наумовска Европската комисија денеска ќе го објави тендерот за делницата Демир Капија - Смоквица, со која треба да се заокружи автопатот во должина на Коридорот 10 во нашата земја. По неколкумесечно одолжување, конечно е усогласена тендерската документација испратена од Министерството за транспорт и врски, што беше услов да се распише јавниот повик за избор на компанија што ќе врши надзор над градежните работи, според правилата на Европската унија. Тендерот е меѓународен и ќе биде објавен на интернет-страницата www.ted.europa.eu, информираат од Транспорт. Оттаму нагласуваат дека до почетокот на реализацијата на проектот останува уште да се усогласи документацијата и за тендерот за градежни работи.Распишувањето на тендерот се случува во последен момент пред да биде доведено во прашање искористувањето на грантот од 45 милиони евра, кој ни го додели Европската комисија. Во Министерството велат дека не е можно целосно повлекување на грантот, но признаваат дека постои опасност доколку се развлечат тендерските процедури, да се загубат дел од средствата поради строгите правила на Европската унија при искористувањето пари од ИПА-компонентата за регионален развој. Одговорните не објаснуваат зошто усогласувањето траеше повеќе од половина година, период во кој Комисијата неколкупати алармираше дека роковите ни се при крај. Од Транспорт не посочуваат ниту до каде се преговорите за вториот тендер, кои се во фаза на усогласување со делегацијата на ЕУ во Скопје, Европската инвестициона банка и Европската банка за обнова и развој. „Според планираното, тендерот ќе биде распишан денеска од страна на Комисијата. Моментално не очекуваме дека ќе има задоцнување во тендерските процедури и запазени се роковите за изработка и ажурирање на докуметнациите за двата тендера. Целосно повлекување на грантот од ЕК не е можно да се случи. Евентуално, во случај да се задоцни со избирањето изведувач, можно е да се загуби мал процент од средствата алоцирани за овој проект поради стриктните правила на Европската унија за алоцирање и употреба на средства од компонентата за регионален развој во рамките на инструментот за претпристапна помош“, информираат од Министерството за транспорт и врски. Со изградбата на делницата Демир Капија - Смоквица, со должина од 28 километри, на ниво на автопат ќе се заокружи Коридорот 10 во Македонија, најзначајната транспортна врска на нашата земја со европските земји и со солунското пристаниште. Коридорот, долг 1.451 километар ги поврзува Салцбург и Солун преку Љубљана, Загреб, Белград и Скопје, е автопат со повеќе ленти на 80 проценти од неговата должина. Изградбата, освен со грантот од ЕК, ќе се финансира и со средства од Европската инвестициска банка, која веќе го одобри заемот од 130 милиони евра. Се' уште се очекува потврда од Европската банка за обнова и развој, која исто така треба да учествува во финансирањето со кредит од 107 милиони евра. Од нив, 90 милиони евра се наменети за изградба на автопатот, а остатокот за модернизација на системот за наплата на патарина и наплатните станици покрај Коридорот. За делницата, Владата планира да одвои 6 милиони евра од буџетот. http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=418D4B2E7A39A641B396EC04AA5377F6 |
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
http://www.ebrd.com/pages/project/eia/41981ntsm.pdf
Случајно наидов на документов на страницата на ЕБРД. Пишува дека е од Ноември 2010 година. Покрај останатите работи содржи и информации за техничките карактеристики на делницата Демир Капија-Смоквица. Најважните технички карактеристики на Проектот вклучуваат: Насипи: 3 милиони m3 Ископувања: 6.6 милиони m3 Мостови: 6 мостови со по две ленти (4.55 km пат во една насока) Tунели: 2 двојни тунели (4.94 km на една цевка) Две клучки: “Миравци” и “Смоквица“ Пешачки мостови: 5 пешачки мостови (2 од нив се дел од споменатите надвозници). Подвозници: 7 Подземни канали: 100 Помошна патна мрежа (локални и помошни патишта - постојани патишта): 15 км (80% од локалните и помошните патишта се постоечки патишта, а дополнителните 20% од локалните и помошните патишта треба да се изградат). Edited by Мартин - 04-Mar-2011 at 04:01 |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() капак на се викаат дека тие фамозни 7 км тек у средина на годинава ќе бидат готови ![]() |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Виси грантот од ЕК за делницата Демир Капија - Смоквица Искористувањето на парите е врзано за рокови, а постапката тапка во место неколку месеци Сања Наумовска |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Ќе се гради делницата Смоквица - Демир Капија
![]() Тој, денеска во Неготино, рече дека половина од парите од Европската инвестициска банка биле одобрени. „Во март или април очекуваме и ЕБРД да ги одобри останатите средства, а другиот дел е грант од ЕУ и Буџетот на Македонија. Во наредните два-три месеци ќе се комплетира целата финансиска конструкција, а потоа ќе се објави тендер за изградба и очекувам есента да се создадат услови за изградба на Коридорот“, изјави Ставрески. / http://daily.mk/cluster3/5834eb4497092093850233c1c1ace240/596067 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Еј. А од каде заклучивм дека нашиве градежни компании се заникаде. Тоа не е вистина. Па наши компании баш градат автопати насекаде по светов.
А еве и една чиста логика. Кога веќе ја спомнавме банката. Веројатно таа пред да го одобри кредитот анализира колку проектот би чинел. Бидејќи е одобррен, многу веројатно е да цената од 280 милиони евра да е реална. Сепак 130 милиони евра не се малку, за да ги дадат туку така. Јас не викам дека ќе биде 280, ама со сигурност ќе биде над 130... Колку на крај ќе излезе зависи од многу работи. Знаете она, целта ги оправдува средствата. Ако се задоволи целта тогаш тие 280 милиони се ништо. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Еве матерјал, особено во првиот има податоци за цената.
http://www.mtc.gov.mk/new_site/images/storija_doc/1462/2007_04_15_FS_MAK_FR.pdf http://www.vlada.mk/files/doc/studija_zs/PREVOD_EIA_Demir_Kapija_Smokvica_UPDATED_03072009.pdf http://www.vlada.mk/files/doc/studija_zs/EIA_Demir_Kapija_Smokvica_UPDATED_03072009.pdf |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Добро луѓе, сите шпекулираме со цените, јасно е дека ни изгледа скапо, ама те молам од каде заклучи дека не може повеќе од 2.000.000€ на километар? Кажавме повеќе параметри од кои зависи цената, и со оглед на трасата логично е да очекуваме голема цена по километар. Ај може не 10.000.000€, ама сигурно не колку просечен автопат низ рамнина.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
Naj verojatno ke gradat domashni firmi taka da uste po golem somnez e koga ke se spomne tolku golema suma. Ne moze povise od 2 miljoni evra na Kilometar da koshta, isto taka Evropskata Banka za Razvoj ke gi pravi ili veke ke gi pravi ispituvanjata taka da nema da se plaka golemi sumi za konsultantski uslugi.
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Очекувано е цената да не биде 40-тина милони евра, ама во секој случај ценава забегува, особено ако се има предвид квалитетот на нашите автопати со оние во развиените земји, иако се надевам дека овие пари сепак ќе бидат добро распоредени за конечно одредени делови од автопатот целосно да се реновираат.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Сепак, тоа е Војводина, рамно ко тепсија и нема што да го поскапи тој автопат. Плус тоа они само ќе го надградуваат постојниот „полуавтопат“, односно веќе имаат еден коловоз со профил 2+1 лента и сега треба да изградат само уште еден таков паралелен коловоз. Кај нас баш за очекување беше поголема цена со оглед на тоа што теренот е незгоден, особено во непосредна близина на клисурата, каде што треба да има замашен тунел, па од него директно со голем мост преку Вардар автопатот да се искачи на ридовите од другата страна на реката. И понатаму до Смоквица ќе требаат тунели, мостови, засеци, насипи, потпорни ѕидови... Но како работава стигна дури до 245-271 милиони евра и јас сум збунет, со оглед на тоа што првично се калкулираше со далеку помала сума - околу 150 милиони евра. Edited by Cloverstack - 04-Feb-2011 at 00:31 |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Конкретно Србите искочија со (вероватно) популистички најави дека на рамен терен километар ќе ги кошта од милион до милион и пол евра, затоа и нашава цена ми изгледа малку сумљиво. Во контекст на ова најдов и друг текст каде се збори за далеку помала цена од нашиве. А не верувам дека нашиве работници се поплатени од српските и дека нашиве фирми се далеку поскапи од нивните.
http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomija/Izgradnja-kilometra-autoputa-od-789_000-do-dva-miliona-evra.lt.html |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() Мене цена од 10 милиони евра за километар не ми изгледаат многу за ваков терен. Но, ќе треба да го видиме техничкиот проект, за да видиме колку километри тунели, мостови, подпорни ѕидови, патни јазли и други сооруженија се предвидени. Сепак да речеме од регионот за споредба АМ Лјулин исто така чини околу 10 милиони на километар, но според мене таму теренот е доста полесен од Демиркапијската клисура. И овие 280 милиони се максимална сума, предвидена за реализација. Може да се пријават многу компании и заради конкуренцијата да се стигне до сериозно поефтинување на проектот (справка АМ Тракија, каде се заштедија 100 милиона евра). Се надевам што поскоро ќе почнат процедурите за избор на изведувач и дека рокот нема да биде поголем од 36-40 месеци. Сепак според мене реално автопатов треба да го очекуваме крајот на 2014 или 2015 година, што се разбира дека е ужасно закаснување и тоа под претпоставка дека нема да се гради со интензитет како обиколницата на Скопје или Куманово-Табановци. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Јас колку што знам просек се добива на километар. Е сега колку е светски или европски просек поим немам, ме мрзи да отоврам википедија или гоогле. А и незнам колку е точно. Просек да, може некако да се најде, но незнам за некоја лимит стандардна цена за автопат, односно до кога цената е нормална и соодвестува со работата. А тоа се должи на многу фактори: теренот, материјалите, сопственост на земјиште, идејни и технички проекти, механизација, начин и квалитет на работа, часови работа, градежната компанија, транспорт, други обврски, одовлекувања и потрошни ресурси... итн да не влегувам во ситници...
Но еве. За делницава конкретно километар би чинел ~10 милиони евра. Ако сакате во метри /1000 би му дошло 10 илјади евра/метар Edited by FoSsiL - 03-Feb-2011 at 21:36 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3738394041 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |