build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 22-Mar-2011 at 22:38
Inaku vistinski M1 celosno kje bide äe bide vo avtopat  ne samo koga i delot demir kapija-smokvica kje bide gotov tuku i koga pravecot skopje-veles kje se izgradi paralelno so pravecot veles-skopje.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 22-Mar-2011 at 16:12

Баш напротив, по логика на нештата, се изгласува непосредно пред избори, сигурно и тендерот ќе заврши пред избори, со што сигурно ќе сакаат и да означат почеток на градба пред избори, наравно ако има избори, сосема неважно. Од друга страна ова е еден од најнеобјективните текстови што ги иам читнато месецов. Европски стандарди, голем проект, тунели, мостови, надпатници... Како да градиме пат од 500 км. Кај нас очигледно и изграба на 28 км пат е доживљај. Не оспорувам дека е доста тежок пределот во кој се гради. Но не сме први што ќе градиме низ такви предели а и должината е релативно симболична за еден автопат. Проценувам од денот на почеток на работите до крај од 3-4 години.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 22-Mar-2011 at 15:25
Во Собранието на Република Македонија денес беше донесен Законот за задолжување на Република Македонија со заем кај Европската банка за обнова и развој по Договорот за заем за Проектот за изградба на автопатот на Коридорот 10, на делницата Демир Капија - Смоквица.

Проектот за изградба на автопатот на Коридор 10, на делницата Демир Капија - Смоквица е голем проект со кој се предвидува изградба на нова модерна автопатска делница Демир Капија – Смоквица, во должина од околу 28 километри, во согласност со европските стандарди. Со изградбата на оваа делница ќе се комплетира главната оска од Коридор Х која поминува низ Република Македонија.

Заради комплексноста на теренот на кој ќе се извршуваат градежните работи, проектот е оценет како доста сложен и опфаќа изградба на неколку големи објекти од типот на мостови, тунели, надпатници, потпатници и патни јазли.

Заменик-министерот за финансии Недим Рамизи појасни дека овој проект, според подготвениот основен и изведбен проект изнесува околу 245 милиони евра и неговото финансирање ќе се врши од повеќе извори и тоа грант средства од Европска Унија преку ИПА, заем од Европската инвестициона банка, заем од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) и средства од Буџетот на Република Македонија.

Проектот за изградба на автопатот на Коридор 10 е еден од  таканаречените големи проекти во рамките на Оперативната програма за Регионален развој 2007-2011 година, финансирана преку третата компонента од Инструментот за претпристапна помош - ИПА на Европската Унија (ЕУ). За финансирање на проектот во рамките на Оперативната програма алоцирани се 45 милиони евра за периодот 2007-2011 година.

Коридор 10 е најзначајниот елемент на централната транспортна мрежа која ги поврзува Република Грција со Австрија. Неговата должина изнесува 1,451.4 км и се состои од автопат со повеќе ленти на 80 отсто од неговата должина. Сегашниот просечен годишен сообраќај во текот на денот (ААДТ) од 15.000 возила на ден, а се претпоставува дека сообраќајот ќе се зголеми за 6 отсто годишно до 40.000 возила на ден до 2020. Овој Коридор е во целосна согласност со патот Е-75, кој е автопат со наплата на патарина на четири сообраќајни ленти.

http://www.time.mk/read/5cfd365337/ef71f12044/index.html

Жално е што сеуште немаме рокови за почеток на изградба. Се плашам дека со изборите, ќе се пролонгира почетокот на изградбатата на долг рок. Исто така, знаејќи дека делница од 7км градиме веќе трета година, можам да замислам колку ќе трае изградбата тука.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 20-Mar-2011 at 17:54
Нема причина да се размислува по ова логика како завера врз Валандово. зашто мора на секој ваков сличен муабет да се гледа како завера врз некое место. така беше осо муабетите за штип аеродромот што ги правевма па не праша тука некој што имате против штип, еве сега пак натаму оди работава. Европски коридор не се проектира според неколку илјади жители. Секако факторот демографија е битен но има и технички побарувања и тука како најповолна траса е избрана оваа. А валандово не што нема да изгуби туку ќе добие регионален пат кој сега е привремено завземен за автопат што за локалниот развој е многу побитна категорија. Така да малку подолгорочно со умот и нашироко.
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 20-Mar-2011 at 03:33
На стр. 16-17 од тоа што го постираше како линк „Мартин“ пишува за Засегнати населени места каде што се вбројуваат местата каде што ќе поминува автопатот (како +) а не зборуваат за негативното влијание при буквално отсекување на Валандовска општина од Е-75.

Едноставна Математика:
Новата траса според линкот ги опфаќа Миравци и Милетково (тука е и Давидово но го заборавиле). Се на се тоа се околу 1800 жители. Сепак треба да ни е јасно дека овие места имаа приклучок со автопатот помеѓу делнцита Марвинци - Смоквица, значи истите не беа многу оддалечени од автопатот. Додека сега ќе ја отсечат цела Валандовска општина и ќе го отежнат пристапот на Дојранска. Ако се земе во предвид само Валандовска општина тоа се околу 11800 граѓани. Директно засегнати (местата што беа најблиску до автопатот) ќе бидат +- 7000 жители.

1800 вс. 7000

Односно на 1800 ќе им се скрати пат од 4-5км додека на 7000 ќе им се додаде толку пат. Можеби во поголемата слика на проектот новата траса е пократка, сепак нелогично делува гледано од локален аспект.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 20-Mar-2011 at 03:14
Со новата траса „Демир Капија - Смоквица“ се прави еден голем удар на Валандовска општина и нејзиниот иден(во блиска иднина) економски развој.
Ваквата траса која нема да поминува покрај Градец(ненаселено место), Удово и Марвинци, ќе значи дека Валандовчани ќе треба да го користат стариот пат до Демир Капија или Смоквица, за да се приклучат на Е-75. Сигурно е пак дека старата траса Демир Капија - Смоквица, ќе биде запоставена што значи условите на овој пат ќе се влошуваат секојдневно (нерасчистени одрони, дупки...).

Бидејки патот Миравци-Удово-Јосифово-Пирава-Валандово не е соодветен за транспорт (делницата Валандово-Удово некако доаѓа на ред, ама Удово-Миравци е катастрофа)страда не само Валандово туку и Струмица!
Ако се направи патот Миравци-Валандово-Валандовско Брдо-Струмица, тогаш можеби нема да се осети толку многу преместувањето на автопатот.
Сепак вака како што стојат работите, Валандовска и Дојранска општина ќе бидат хендикепирани (повеќе од што се денес поради слабата инфраструктура).

Би било убаво да дадат предлог како ќе се реши целосната мрежа во тој регион и економските импликации при поместување на Автопатот. Не се само асфалтирањето, мостовите, тунелите, ѕидовите... тие се (така речи) еднократни инвестиции, додека другите фактори (демографија, приоритети...) се занемарени.

Според мене оваа делница не треба да се гради ако нема соодветно решение за поврзување на Валандовска општина со него.
- Значи во најмала мера патот од Валандово до клучката кај Миравци да биде солиден, со тоа што ќе се забранат трактори и сл. да се движат по него.
- Да не биде запоставена старата делница на е-75.
- Да се реши проблемот со патот кој што минува сред Брајковци, Балинци и Марвинци (камиони минуваат сред овие села за да го скратат патот од Валандово до Гевгелија (користејки ја делницата Марвинци - Смоквица (каде што ќе се преклучува на новиот дел).

п.с.
Студентите од Дојранска и Валандовска општина најчесто го чекаат автобусот (кога не вози Дојран-Валандово-Скопје) од Гевгелија за Скопје на Удово. Ако има промена на автопатот и ова ќе биде пореметено.

Се надевам дека размислуваат на се.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 17-Mar-2011 at 12:15

Се брка последниот воз за Коридорот 10

Ако се развлечат постапките, има опасност да се загуби дел од грантот од ЕК, вреден 45 милиони евра

Сања Наумовска

Европската комисија денеска ќе го објави тендерот за делницата Демир Капија - Смоквица, со која треба да се заокружи автопатот во должина на Коридорот 10 во нашата земја. По неколкумесечно одолжување, конечно е усогласена тендерската документација испратена од Министерството за транспорт и врски, што беше услов да се распише јавниот повик за избор на компанија што ќе врши надзор над градежните работи, според правилата на Европската унија. Тендерот е меѓународен и ќе биде објавен на интернет-страницата www.ted.europa.eu, информираат од Транспорт. Оттаму нагласуваат дека до почетокот на реализацијата на проектот останува уште да се усогласи документацијата и за тендерот за градежни работи.

Распишувањето на тендерот се случува во последен момент пред да биде доведено во прашање искористувањето на грантот од 45 милиони евра, кој ни го додели Европската комисија. Во Министерството велат дека не е можно целосно повлекување на грантот, но признаваат дека постои опасност доколку се развлечат тендерските процедури, да се загубат дел од средствата поради строгите правила на Европската унија при искористувањето пари од ИПА-компонентата за регионален развој. Одговорните не објаснуваат зошто усогласувањето траеше повеќе од половина година, период во кој Комисијата неколкупати алармираше дека роковите ни се при крај. Од Транспорт не посочуваат ниту до каде се преговорите за вториот тендер, кои се во фаза на усогласување со делегацијата на ЕУ во Скопје, Европската инвестициона банка и Европската банка за обнова и развој. „Според планираното, тендерот ќе биде распишан денеска од страна на Комисијата. Моментално не очекуваме дека ќе има задоцнување во тендерските процедури и запазени се роковите за изработка и ажурирање на докуметнациите за двата тендера. Целосно повлекување на грантот од ЕК не е можно да се случи. Евентуално, во случај да се задоцни со избирањето изведувач, можно е да се загуби мал процент од средствата алоцирани за овој проект поради стриктните правила на Европската унија за алоцирање и употреба на средства од компонентата за регионален развој во рамките на инструментот за претпристапна помош“, информираат од Министерството за транспорт и врски.

Со изградбата на делницата Демир Капија - Смоквица, со должина од 28 километри, на ниво на автопат ќе се заокружи Коридорот 10 во Македонија, најзначајната транспортна врска на нашата земја со европските земји и со солунското пристаниште. Коридорот, долг 1.451 километар ги поврзува Салцбург и Солун преку Љубљана, Загреб, Белград и Скопје, е автопат со повеќе ленти на 80 проценти од неговата должина.

Изградбата, освен со грантот од ЕК, ќе се финансира и со средства од Европската инвестициска банка, која веќе го одобри заемот од 130 милиони евра. Се' уште се очекува потврда од Европската банка за обнова и развој, која исто така треба да учествува во финансирањето со кредит од 107 милиони евра. Од нив, 90 милиони евра се наменети за изградба на автопатот, а остатокот за модернизација на системот за наплата на патарина и наплатните станици покрај Коридорот. За делницата, Владата планира да одвои 6 милиони евра од буџетот.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=418D4B2E7A39A641B396EC04AA5377F6
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 04-Mar-2011 at 03:54
http://www.ebrd.com/pages/project/eia/41981ntsm.pdf

Случајно наидов на документов на страницата на ЕБРД. Пишува дека е од Ноември 2010 година. Покрај останатите работи содржи и информации за техничките карактеристики на делницата Демир Капија-Смоквица.

Најважните технички карактеристики на Проектот вклучуваат:
Насипи: 3 милиони m3
Ископувања: 6.6 милиони m3
Мостови: 6 мостови со по две ленти (4.55 km пат во една насока)
Tунели: 2 двојни тунели (4.94 km на една цевка)
Две клучки: “Миравци” и “Смоквица“
Пешачки мостови: 5 пешачки мостови (2 од нив се дел од споменатите надвозници).
Подвозници: 7
Подземни канали: 100
Помошна патна мрежа (локални и помошни патишта - постојани патишта): 15 км (80% од локалните и помошните патишта се постоечки патишта, а дополнителните 20% од локалните и помошните патишта треба да се изградат).




Edited by Мартин - 04-Mar-2011 at 04:01
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 21-Feb-2011 at 16:34

капак на се викаат дека тие фамозни 7 км тек у средина на годинава ќе бидат готови
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 21-Feb-2011 at 12:10

Виси грантот од ЕК за делницата Демир Капија - Смоквица

Искористувањето на парите е врзано за рокови, а постапката тапка во место неколку месеци

Сања Наумовска


Проектот за изградба на автопатот Демир Капија - Смоквица никако да тргне од мртва точка. Неколку месеци откако Министерството за транспорт и врски објави дека тендерската документација за избор на изведувач е испратена на усогласување во Европската комисија, која доделува грант од 45 милиони евра, во процесот нема ниту еден чекор напредок. Документацијата се' уште е во ЕК, а тендерот не е распишан. Од Комисијата, пак, неколкупати досега алармираа дека времето тече, а искористувањето на средствата не стартувало. Поради тоа, моментно постои реална опасност Македонија да остане без парите доделени преку ИПА-компонентата за регионален развој, за доизградба на оваа делница од Коридорот 10.

Парите од европските институции имаат рок во кој можат да се повлечат, коментираат експертите, поради што е неопходно да се испочитуваат временските рокови на сите чекори во постапката. „Тендерот е најлесен и најбрз дел од постапката во овој проект, парите од грантот ќе треба да се повлекуваат и во текот на изградбата, поради што процесот не смее да доцни“, вели пратеничката Радмила Шеќеринска, објаснувајќи дека одговорноста за успешна реализацијата на проектот е исклучиво кај нашите институции. „Со оглед на тоа дека ЕК неколкупати алармираше дека парите уште стојат, значи дека има некој проблем, а него може да го реши само одговорното министерство“, вели Шеќеринска.

Доцнењето на проектот, пак, не ги загрижува одговорните во Министерството за транспорт. Потврдуваат дека Комисијата се' уште не ја одобрила тендерската документација, но не ги соопштуваат причините. Информираат дека е планирано тендерот да се распише во првиот квартал од годинава, се разбира ако добијат потврден одговор. Изградбата на делницата, со која, конечно, целосно ќе се заокружи автопатот по должината на Коридорот 10, го чека и одговорот од Европската банка за обнова и развој, која, исто така, треба да учествува во финансирањето со кредит од 107 милиони евра. Од нив, 90 милиони евра се наменети за изградба на автопатот, а остатокот за модернизација на системот за наплата на патарина и на наплатните станици по должината на Коридорот. Иако се најавуваше дека годинава треба да почнат и градежните работи на автопатот, досега само Европската инвестициска банка го одобри заемот од 130 милиони евра. За делницата долга 28 километри, Владата планира да одвои од буџетот 6 милиони евра.

„За изградба на патната делница од Коридорот 10, Демир Капија – Смоквица, минатата година е изготвен изведбен проект. Предвидено е оваа делница да почне со изградба годинава, а проценетата вредност на целиот проект изнесува околу 245 милиони евра. Во рамките на активностите за целосна изградба на патната инфраструктура на Коридорот 10, во 2008 година започна изградбата на автопатот на делницата Табановце - Куманово и се очекува неговата изградба да заврши на средината на годинава“, информираат од Министерството.

Со изградбата на делницата Демир Капија - Смоквица на ниво на автопат ќе се заокружи Коридорот 10 во Македонија, најзначајната транспортна врска на нашата земја со европските земји и со солунското пристаниште. Коридорот, кој е долг 1.451 километар, ги поврзува Салцбург и Солун преку Љубљана, Загреб, Белград и Скопје е автопат со повеќе ленти на 80 проценти од својата должина.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F0C3B08DAE0600469F4635507AAFF656
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 14-Feb-2011 at 15:31
Ќе се гради делницата Смоквица - Демир Капија Неготино, 14 февруари – Од есен ќе се создадат услови за изградба на делницата Смоквица – Демир Капија, очекува министерот за финансии и вицепремиер, Зоран Ставрески.

Тој, денеска во Неготино, рече дека половина од парите од Европската инвестициска банка биле одобрени.

„Во март или април очекуваме и ЕБРД да ги одобри останатите средства, а  другиот дел е грант од ЕУ и Буџетот на Македонија. Во наредните два-три месеци ќе се комплетира целата финансиска конструкција, а потоа ќе се објави тендер за изградба и очекувам есента да се создадат услови за изградба на Коридорот“, изјави Ставрески.  /

http://daily.mk/cluster3/5834eb4497092093850233c1c1ace240/596067
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 04-Feb-2011 at 10:48
Еј. А од каде заклучивм дека нашиве градежни компании се заникаде. Тоа не е вистина. Па наши компании баш градат автопати насекаде по светов.

А еве и една чиста логика. Кога веќе ја спомнавме банката. Веројатно таа пред да го одобри кредитот анализира колку проектот би чинел. Бидејќи е одобррен, многу веројатно е да цената од 280 милиони евра да е реална. Сепак 130 милиони евра не се малку, за да ги дадат туку така. Јас не викам дека ќе биде 280, ама со сигурност ќе биде над 130... Колку на крај ќе излезе зависи од многу работи. Знаете она, целта ги оправдува средствата. Ако се задоволи целта тогаш тие 280 милиони се ништо.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 04-Feb-2011 at 04:16
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 04-Feb-2011 at 03:44
Добро луѓе, сите шпекулираме со цените, јасно е дека ни изгледа скапо, ама те молам од каде заклучи дека не може повеќе од 2.000.000€ на километар? Кажавме повеќе параметри од кои зависи цената, и со оглед на трасата логично е да очекуваме голема цена по километар. Ај може не 10.000.000€, ама сигурно не колку просечен автопат низ рамнина.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 04-Feb-2011 at 03:35
 
Naj verojatno ke gradat domashni firmi taka da uste po golem somnez e koga ke se spomne tolku golema suma.  Ne moze povise od 2 miljoni evra na Kilometar da koshta, isto taka Evropskata Banka za Razvoj ke gi pravi ili veke ke gi pravi ispituvanjata taka da nema da se plaka golemi sumi za konsultantski uslugi.
 
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 04-Feb-2011 at 01:24
Очекувано е цената да не биде 40-тина милони евра, ама во секој случај ценава забегува, особено ако се има предвид квалитетот на нашите автопати со оние во развиените земји, иако се надевам дека овие пари сепак ќе бидат добро распоредени за конечно одредени делови од автопатот целосно да се реновираат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 04-Feb-2011 at 00:30


Сепак, тоа е Војводина, рамно ко тепсија и нема што да го поскапи тој автопат. Плус тоа они само ќе го надградуваат постојниот „полуавтопат“, односно веќе имаат еден коловоз со профил 2+1 лента и сега треба да изградат само уште еден таков паралелен коловоз.

Кај нас баш за очекување беше поголема цена со оглед на тоа што теренот е незгоден, особено во непосредна близина на клисурата, каде што треба да има замашен тунел, па од него директно со голем мост преку Вардар автопатот да се искачи на ридовите од другата страна на реката. И понатаму до Смоквица ќе требаат тунели, мостови, засеци, насипи, потпорни ѕидови...
Но како работава стигна дури до 245-271 милиони евра и јас сум збунет, со оглед на тоа што првично се калкулираше со далеку помала сума - околу 150 милиони евра.


Edited by Cloverstack - 04-Feb-2011 at 00:31
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 04-Feb-2011 at 00:18
Конкретно Србите искочија со (вероватно) популистички најави дека на рамен терен километар ќе ги кошта од милион до милион и пол евра, затоа и нашава цена ми изгледа малку сумљиво. Во контекст на ова најдов и друг текст каде се збори за далеку помала цена од нашиве. А не верувам дека нашиве работници се поплатени од српските и дека нашиве фирми се далеку поскапи од нивните.

http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomija/Izgradnja-kilometra-autoputa-od-789_000-do-dva-miliona-evra.lt.html
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 03-Feb-2011 at 21:43

Мене цена од 10 милиони евра за километар не ми изгледаат многу за ваков терен. Но, ќе треба да го видиме техничкиот проект, за да видиме колку километри тунели, мостови, подпорни ѕидови, патни јазли и други сооруженија се предвидени. Сепак да речеме од регионот за споредба АМ Лјулин исто така чини околу 10 милиони на километар, но според мене таму теренот е доста полесен од Демиркапијската клисура. И овие 280 милиони се максимална сума, предвидена за реализација. Може да се пријават многу компании и заради конкуренцијата да се стигне до сериозно поефтинување на проектот (справка АМ Тракија, каде се заштедија 100 милиона евра). Се надевам што поскоро ќе почнат процедурите за избор на изведувач и дека рокот нема да биде поголем од 36-40 месеци. Сепак според мене реално автопатов треба да го очекуваме крајот на 2014 или 2015 година, што се разбира дека е ужасно закаснување и тоа под претпоставка дека нема да се гради со интензитет како обиколницата на Скопје или Куманово-Табановци.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 03-Feb-2011 at 21:35
Јас колку што знам просек се добива на километар. Е сега колку е светски или европски просек поим немам, ме мрзи да отоврам википедија или гоогле. А и незнам колку е точно. Просек да, може некако да се најде, но незнам за некоја лимит стандардна цена за автопат, односно до кога цената е нормална и соодвестува со работата. А тоа се должи на многу фактори: теренот, материјалите, сопственост на земјиште, идејни и технички проекти, механизација, начин и квалитет на работа, часови работа, градежната компанија, транспорт, други обврски, одовлекувања и потрошни ресурси... итн да не влегувам во ситници...

Но еве. За делницава конкретно километар би чинел ~10 милиони евра. Ако сакате во метри /1000 би му дошло 10 илјади евра/метар


Edited by FoSsiL - 03-Feb-2011 at 21:36
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.