![]() |
![]() |
![]() |
Жичарница на Водно |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 373839 |
Author | |||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||
Jas mislam deka uste poubava e idejata da se izgradi od Kaleto pa do vodno , toa ke povlece poveke turisti spored mojata procenka
![]() |
|||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
...
|
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
нема што навистина било оптимистички проект во очи на ЛОИ’04 муабетов, овие нашиве урбани рекетари верувале дека за две години ќе сме стокмеле жичара, мислам дека во стратегијата уште фали и рушење на браната на матка па сетне можеле да сонуваат и за најатрактивен кањон за кајак на балканов ![]() ПРЕЗЕНТИРАНА СТУДИЈАТА ЗА РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ НА ГЛАВНИОТ ГРАД ПРЕД ОЛИМПИСКИТЕ ИГРИ ВО АТИНА-2004 Калето, жичарницата Водно, езерата Треска и Матка - туристички мамки на Скопје Vest - 7/11/2002
Edited by beTon - 30-Jun-2008 at 16:12 |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Абе не ми беше мене муабетот за шеикот. Што сака нека гради. Ама се нервирам кога ќе прочитам дека некој како проблем ја наведува екологијата.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Аман бе ЛСЛ, веруваш дека некој шеик сакал да гради монорејл од Нижеполе до Брајчино, али сумњаш у глобално затоплување
![]() |
|||
![]() |
|||
gotsomekicks ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 305 |
![]() ![]() |
||
![]() Лсл, ми се свиѓа новиов аватар. |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Во вакви случаеви треба да се "наруши екологијата". Мене многу мнгоу не ми е гајле, пошто тоа глобално затоплување е само урбана легенда за перење пари преку шарени кеси за гурбе.
|
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
интересен е податокот на pbanks за шеикот и монореилот кој треба прво ние да го изготвиме како проект па сетне да го продадеме па зошто да не и самите ние да инвестираме како држава во истиот, но проблемот е во брзина на имплементација на стратегии или проекти, тоа како информација за шеикот јас го знам како монореил од Нижеполе до Брајчино и имало предлог до општина Битола но батето сакал и постојки попат на Баба а на постојките и по некој комплекс, па работата се изјаловила бидејќи Пелистер е национален парк па многу тешко дека таму ќе помине нешто освен дивоградба.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Само да спомнам дека и до сега имаме доста дискутирано за потенцијалната жичарница на Водно, но во темата за Милениумскиот Крст
Текстовите што се постирани таму се баш во контекст на милениумскиот крст, па не сакав да ги префрлам тука, особено што ќе се направи збрка во таа нишка. Предлагам понатамошната дискусија да се одвива тука, освен ако жичарницата не биде дадена под концесија на фондацијата милениумски крст. |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
ок што е атракција ако не скопска панорама во движење, па таква глетка од секакви доградби и надградби по тоа крововите ни во Тирана сигурно нема, а за потреба незнам дали некој наш скопјанец повеќе од трипати годишно ќе се качи до горе мислам дека како нација која е зависна од ТВ тоа тешко дека ќе легне ко песна а уште и ако инвеститорот е австриец (ве поздрави ЕВН) во тој случај мора скопско лето, супер ѕвезда и сличните на нив да се преселат горе - и јас баш многу не верувам во вакво сценарио но Скопјани и се е можно... а за преоптеретување мислам на нашите кадарни и ревносни служби и инспекции во МТВ па тоа ептен напор и главоболки ќе им даде и така досега не можат на крај да излезат со лифтовите по зградите па сега и ’овој луксуз!
него шала на страна овој град заслужува и подобро но за тоа ќе почекаме некоја друга прилика за солидарност од светот па внукот на кензо да го заврши она што го имал на ум дедому и ако не се лажам дека мегалополис е возможен за едно 50 години од Куманово-Скопје-Тетово тогаш маглев ќе треба да лета од Липково виа Скопје до Џепчиште... |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Жичарата на Водно е дефинитивно потреба. Не би ја класификувал како атракција бидејќи не е дека ќе бидеме меѓу првите градови со ваква содржина. Тирана го има Dajti Express веќе подолго време. ![]() Потреба е бидејќи е одличен начин да се сочува Водно како многу битен еко систем за градот и како одлично и многу достапно рекреативно место за Скопјани. Инсталацијата на една ваква жичара би била предуслов комплетно да се забрани сообраќајот на Водно. Што се однесува до трасата. Едно време се зборуваше за почетна станица позади Музејот на Град Скопје но незнам каде тоа би се сместило таму со оглед на сите нови содржини кои почнуваат да се градат во тој реон. Секако почетната станица би ја сместил до некоја од планираните катни гаражи што би било многу корисно за посетителите. Некоја дискусија околу најновите трендови и производи во овој тип транспорт се разви во дискусијата за Ски Кожуф (страници 1-5) каде некои информации сподели и еден дечко кој работел на инсталацијата на шестоседот на Кожуф (btw треба да пробаме да дознаеме што се случува на Кожуф летово, беше најавена инсталација на уште неколку нови жичари). Инаку доколку се гради жичара на Кале мислам дека треба да биде независна од онаа на Водно. Во случаи како на Кале се користат обично funiculars (не го знам зборот на македонски). Загреб Љубљана изгради нов модерен funicular пред само 1-2 години Од изградбата ![]() Како и да е, мислам дека проектот funicular до Кале е на дното на приоритетите за Скопје. Edited by pbanks - 26-Jun-2008 at 08:40 |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Жичара со Водно мислам дека е нужна и ќе биде премногу исплатлива. Со кале немора толку, ама сепак и тоа е добра идеја, само не гледам кој би се возел. Овие од црквата не треба, тие се вероватно напишани за чалам.
Инаку скоро читавме за оние жичарине што беа како идеја за врз партизанска. Нешто како за јавен превоз. Тоа е според мене е тотална глупост. |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
Атракција, потреба или преоптеретување за Скопје,
едно е сигурно дека сите сакаат, но никој не е спремен да се фати на орото. Неофицијално работата е пред крај т.е. на почеток, се доработува проектот во МТВ (министерство за транспорт и врски)... ...ако некој знае нешто повеќе за заинтересираниот австриски инвеститор, за трасата, исплатливоста, стандардите за сигурност и квалитет како и за најновите трендови од овој тип на транспорт, кажете гласно со време... ![]() исто доста лошо решение е две жичари, побрзо и полесно би било да се изгради една од Кале до Крстот на Водно т.е. Кале-Влада-СоборенХрамСв.КлиментОхридски-Водњанска-Водно. |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 373839 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |