build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Нова ограда на мост Гоце Делчев

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 16>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 25-Oct-2011 at 21:57
Не сум архитект, ама како член на БЕСТ во 2003 организиравме меѓународен курс за архитектура и градежништво (http://www.best.eu.org/student/courses/event.jsp?activity=ceosuli) со 30 странци-студенти и наши и странски професори и мостот Гоце Делчев беше посочен како пример за модерно дизајниран мост, елегантен и пред се од поефтините за изведба.

Тогаш беше актуелна и реконструкцијата и се сеќавам добро дека беше кажано дека поради забушавањето во одржувањето е дојдено до тоа мостот сега да мора да се реконструира и да се потрошат толку пари.

И за крај, новата ограда воопшто не ми се допаѓа, невиден кич, од форми, до боја, до осветлување.


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 25-Oct-2011 at 21:55
Originally posted by lslcrew

Аздисувањето е за по лаборатории и саеми, симпозиуми, научни манифаестации, не за да се тупне на сред град за после да се чудиме што. Па и да беше некое којзнае какво дело. Не изигнорирав бе пбанкс, не, ама стварно не сакам да бидам убедуван дека Гоце делчев е којзнае какво дело што ние сега мораме незнам како да го пазиме да не случајно му се сменел изгледот во некакво минимален дел


Ама батали го овој дел. Јас не го ни коментирам тој дел, на кој што му се допаѓа нека му се допаѓа промената.



и без да прашуваме има да плаќаме за негово оддржување во оваа форма која што е и покрај тоа дека бара редовни трошоци поскапи од ако се идело на друго решение, дури и кажам дека треба да бараме излез од таков круг да се вртиме тогаш јас сум го бранел барокот, зашто некогаш некој сакал по секоја цена да каже дека Скопје ќе биде ултрамодерно па мајка Јана била и што оставил како градителско наслество, мост што треба секои неколку децении да јаде по уште еден нов мост, па баш ми е гајле што било, една ограда неможеме на раат да смениме.


Да се концентрираме на ова. На што ја темелиш оваа теза сеуште не разбирам јас ти посочив дека

- тековното одржување е нормална работа
- дека тоа се прави на било кој објект секаде во свет и доколку не се прави објектот ќе пропадне
- дека сите мостови во Скопје секако се сервисираат и одржуваат, ако немало помпа како со фресине не значи дека тоа не се прави
- дека цената не е скапа туку е нормална

Мислам навистина е бизарно да дискутираме дека Гоце Делчев кој е еден смешен распон по градителски стандарди е некакво претенциозно финансиско буре без дно кога тоа воопшто не е така и нема аргументи кои говорат во тој правец.

Разбирам дека некои од соговорнициве во нишкава непотребно те испровоцираа расплинувајќи ја дискусијата, но не гледам која е логиката да се воспоставува контратежа со ваква бизарна теорија која не држи вода.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 25-Oct-2011 at 21:33
Аздисувањето е за по лаборатории и саеми, симпозиуми, научни манифаестации, не за да се тупне на сред град за после да се чудиме што. Па и да беше некое којзнае какво дело. Не изигнорирав бе пбанкс, не, ама стварно не сакам да бидам убедуван дека Гоце делчев е којзнае какво дело што ние сега мораме незнам како да го пазиме да не случајно му се сменел изгледот во некакво минимален дел и без да прашуваме има да плаќаме за негово оддржување во оваа форма која што е и покрај тоа дека бара редовни трошоци поскапи од ако се идело на друго решение, дури и кажам дека треба да бараме излез од таков круг да се вртиме тогаш јас сум го бранел барокот, зашто некогаш некој сакал по секоја цена да каже дека Скопје ќе биде ултрамодерно па мајка Јана била и што оставил како градителско наслество, мост што треба секои неколку децении да јаде по уште еден нов мост, па баш ми е гајле што било, една ограда неможеме на раат да смениме.

Edited by lslcrew - 25-Oct-2011 at 21:34
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 25-Oct-2011 at 21:07
Originally posted by lslcrew

Па дури и оној во Сарај колку толку се држи сам од себе. Не се сеќавам фресине да дојдοа да зајакнуваат мостот на револуцијата или некој друг кој за свое време кога се градел никој не аздисувал да покаже колку "знае". Ниту па земал жртва три милиони марки, две реконструкции ете ти уште еден нов мост. А па затегање сајли е далеку од природни влијанија како нанос, гранки и друго ѓубре.


Овдека веќе тераш чист инает... Ти дадов еден куп валидни поенти, фино ги изигнорира, не ми даде ниеден одговор и си ја продолжи песната.

А за коментаров...

...или некој друг кој за свое време кога се градел никој не аздисувал да покаже колку "знае"


Ако не постои „аздисување“, веројатно уште ќе бевме ловци собирачи.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 25-Oct-2011 at 21:00
Па дури и оној во Сарај колку толку се држи сам од себе. Не се сеќавам фресине да дојдοа да зајакнуваат мостот на револуцијата или некој друг кој за свое време кога се градел никој не аздисувал да покаже колку "знае". Ниту па земал жртва три милиони марки, две реконструкции ете ти уште еден нов мост. А па затегање сајли е далеку од природни влијанија како нанос, гранки и друго ѓубре.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 25-Oct-2011 at 20:27
Originally posted by lslcrew

pbanks да не се повторувам предходно кажував, фактот што на неколку децении само од неговото пуштање дебатиравме пред неколку години околу статичност и се бараа врвни стручњаци, па гарнтни рокови и слично се алудира на тоа дека објектот бара средства за оддржување и тоа не малку за разлика од објекти кои со векови не потрошиле ни денар за оддржување и со којзнае колку неприлики опстојале. Ете тоа е муабетот.


Тука е проблемов со твојава теза, едноставно не постојат објекти кои со векови не земале денар за одржување. Природните влијанија се немилосрдни и не постои „самоодржлива“ таква конструкција за која говориш.

Гоце Делчев е изграден од домашни стручњаци и фирми и воопшто нема потреба да се бараат странски стручњаци.

Фресине пак беше одбран на инсистирање на француската влада која беше донатор во реконструкцијата и тоа е лесно да се утврди

ФРАНЦУСКАТА ВЛАДА ДАДЕ ТРИ МИЛИОНИ МАРКИ
Потпишан и последниот договор за реконструкција на мостот Гоце Делчев
Француската фирма "Фресине" деновиве треба да ги почне подготовките, а најдоцна до крајот на мај во градот очекуваат да почне и реконструкцијата

Минатата недела беше потпишан последниот договор меѓу градот и француската влада за санација на мостот Гоце Делчев. Подготвителните работи се очекува да почнат деновиве, а најдоцна до крајот на месецов треба да почне и реконструкцијата.
" Француската страна редовно бара уште една подотвителна фаза, но минатата недела, конечно го потпишавме и последниот договор со француската валада и со фирмата Фресине . Подготовките ќе почнат деновиве, а потоа ќе следи и реконструкцијата. Сообраќајот на мостот нема да биде целосно стопиран, но, најверојатно, ќе биде затворена за сообраќај по една лента од двете страни. Ќе се работи на пренапрегањето на мостот и на неговата надворешност. Со реконструкцијата тој треба да добие нов лик ", вели градоначалникот Ристо Пенов.
За обнова на мостот Гоце Делчев, градот обезбеди три милиони германски марки од француската влада. На нивно барање реконструкцијата ќе ја изведува францускта фирма "Фресине", специјализирана за реконструкции на мостови, заедно со домашното градежно претпријатие "Бетон". Експертите од "Фресине" во изминативе неколку месеци направија експертиза за мостот, а јавните претпријатија како "Водовод и канализација", "Топлификација" и други кои имаат свои инсталции во внатрешноста на мостот, ги направија неопходните проверки за реконструкцијата. На мостот освен што треба да се зајакне и обнови конструкцијта, треба да биде целосно заменет асфалтот на коловозот и тротоарите, ќе биде поставена нова ограда и ќе се постави ново осветление. (М.И.)



http://star.vest.com.mk/default.asp?id=7869&idg=1&idb=249&rubrika=Skopje

Дополнително, ангажирање на фирми како Фресине со огромно светско искуство донесува нови практични знаења за нашите инженери.

Да не должам, воопшто не е точно тоа што го тврдиш дека за обнова на мостот се барале незнам какви стручњаци.

Исто така не гледам каде е проблемот со гарантниот рок, па на секоја изведена работа (освен можеби од Бауер БГ) мора да има гарантен рок. Што има спорно во тоа?

Ако мислиш дека другите мостови во Скопје се држат сами од себе и нема никакво одржување, едноставно не си во право, а тезата ти е комплетно погрешна.


Edited by pbanks - 25-Oct-2011 at 20:28
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 25-Oct-2011 at 20:22
Originally posted by lslcrew

pbanks да не се повторувам предходно кажував, фактот што на неколку децении само од неговото пуштање дебатиравме пред неколку години околу статичност и се бараа врвни стручњаци, па гарнтни рокови и слично се алудира на тоа дека објектот бара средства за оддржување и тоа не малку за разлика од објекти кои со векови не потрошиле ни денар за оддржување и со којзнае колку неприлики опстојале. Ете тоа е муабетот.
20 пати те препрашаа на што го засноваш ваквиот став...
што е толку тешко да разбереш дека секој објект бара одржување до најмали детали, тоа што кај нас не е застапено, неодржувањето не го прави легитимно
секој ден, не само на мостови, туку на било каква градба се вршат одржувања, од наједноставно префарбување и чистење, па се до менување на делови и зајакнување на статиката
и дали ќе биде денар или пет денари нема голема разлика, а особено во наши услови секој муабет за финансии пропаѓа во вода кога толку многу пари се потрошија на се и сешто, а не на реконструкции и зајакнувања...


Edited by zabegan - 25-Oct-2011 at 20:24
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 25-Oct-2011 at 20:10
pbanks да не се повторувам предходно кажував, фактот што на неколку децении само од неговото пуштање дебатиравме пред неколку години околу статичност и се бараа врвни стручњаци, па гарнтни рокови и слично се алудира на тоа дека објектот бара средства за оддржување и тоа не малку за разлика од објекти кои со векови не потрошиле ни денар за оддржување и со којзнае колку неприлики опстојале. Ете тоа е муабетот.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 25-Oct-2011 at 19:45
Originally posted by Gradinarot

ај политичариве што си ја тераат водата на своја воденица, ама и дискусииве ни се во круг, се повеќе наликуваме на нив. Се додека ги генерализираме работите на секое ниво, нема ни да има конструктивна критика, ниту пак така ќе биде сватена и протолкувана. Дека оградава има некое естетско ниво - има, сега дали е копирана и од каде, е друга секундарна работа во целиов процес. Никако да сватиме и никако да ни стане навика дека имаме должност и потреба да го обмислиме производот до краен детал. Тоа ни се случува во сите сегменти , па и кај оградава со своите внатрешно конзолни апликации. Колку и да се убави составните делови, се уште не сме спремни да и дадеме убавина на композицијата, го плаќаме данокот на отсутност на самосебе анализирање и ја плаќаме цената за непочитување на другиот, плаќаме за ......
http://www.youtube.com/watch?v=Hp3JgWmQHcE&feature=related
е браво де, прво даваш критика за тоа како требало да има коструктивен коментар и да не се вртиме во круг, и само еден ред подоцна се префрлаш на филозофирање за менталитет...



Edited by zabegan - 25-Oct-2011 at 19:45
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Gradinarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
  Quote Gradinarot Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 25-Oct-2011 at 19:29


Edited by Gradinarot - 25-Oct-2011 at 21:36
.....   .......
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 25-Oct-2011 at 19:27


Уште нешто. Мислам дека ја пропушти поентата со Голден Гејт. А поентата беше дека инфраструктурни проекти се одржуваат тековно, дали биле Голден Гејт, Гоце Делчев или нешто трето е ирелевантно.

Структурата на Гоце Делчев е прилично елегантна и неговото одржување воопшто не е скапо ако тоа се прави тековно, како што е всушност вистинскиот начин.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 25-Oct-2011 at 19:23
Originally posted by lslcrew


Мостот ќе си бара некогаш пак средства за оддржување сигурно повеќе одколку ако не беше таков како што е. Решение ќе треба да си бараме.


Врз што го основаш ова тврдење?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 25-Oct-2011 at 18:51
Младен, Дејв е сега баш ми докажавте дека неја бивало оградата. Младен па уште ми тури во уста аргументи од политичка природа кои не ги реков, а дејв знаел дека ќе ми се допаѓал рингишпилот. Јас еве знам знам дека многу работи тебе не би ти се допаднале само заради политичкиот и географскиот контекс, под други услови би ги испофалил па не го тресам тоа по нишки.

Оградата, мене ми се допаѓа, ако има некогаш некој друга идеја нека ја спроведе може ќе ми се допадне.

Мостот ќе си бара некогаш пак средства за оддржување сигурно повеќе одколку ако не беше таков како што е. Решение ќе треба да си бараме.

Не мислам да го должам ова со очигледно луѓе кои се решение да идат со инат булдожерски во дискусиите.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 25-Oct-2011 at 18:14
Originally posted by FoSsiL

Прво постоела оградата, ама за да не стои така на празно, го изградиле мостот.

Така некако стојат кај нас работите. Не дека мостот навистина бил потребен, да попуни само место и да и направи услуга на оградата... Така и за сите други работи... Од кровот до темели... работата... и после не идело, сигурно не иде... вака никогаш нема да не биде за асална држава....

од се што е напишано во последниве две страни со ова најмногу можам да се согласам, наједноставно, оградата беше најмал проблем на мостов, дали за изгледот или за статиката, не е битно, се е важно
ама ете оградава ќе постои за некои луѓе да си се тешат колку им била убава, а се друго може слободно во мајчину да оди... навистина погрешен однос имаме кон сопсвената архитектура, не само за мостов, туку општо
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 25-Oct-2011 at 12:21
ej taman megu dvava mosta moze da se vmetne eden ringispil
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 25-Oct-2011 at 12:04
Originally posted by lslcrew

...утре ќе треба да го иштрафираме и мостот како раскрниците за да не се прави гужва на него, па ќе забраниме тешки возила, па ќе го затвориме, ама битно ќе имаме модерен мост зашто.....ете зашто, за чисто брашно! Што фајде? Статичко решение ќе мора да се бара ако не во следната, во таа после нејзе реконструкција. Сигурно нема јас да го барам, пошто нели не се разбирам од тоа.
Претпоставки, грижа за некаква небезбедност и скапо за одржување, предлози за нови „статички решенија“(охооо)...и сето тоа спакувано како експертиза од некаков инженерски институт, а базирани НА ШТО!??? Јас имам слушано инжинерски предмети од ГФ и не си дозволувам да се бавам со вакви прашања, па макар и од хоби и интерес од градежништво, затоа што се' ова горе наведеното држи ако е на база на некаква сериозна анализа или недај боже ако постојат со голо око видливи оштетувања на конструкцијата...се' друго е комплетно ирелевантно и не заслужува внимание...
Верувам дека си свесен колку вулгарно настапуваш со омаловажување на еден инжинерски објект кој 30 години си ја врши својата главна намена, дека не може на него да се стаи топук ограда од лиени полни профили и 4 гигантски споменици на кои ни концепциски не им е таму местото...можда сакаш и рингишпилот да го натовариме на мостов!? Уште сега знам дека и тој ќе ти се ДОПАЃА кога ќе дојде на дневен ред...

Стварно очаен обид за оправдување на потегов со оградава, не вреди дискусијава...


Полувисечки столбови, што да се каже повеќе...само за разгледница...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Urban View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Urban Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 25-Oct-2011 at 11:01
Svaka cast za mostov! 
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 25-Oct-2011 at 10:00
Демек како и да вртиме ќе се вратиме на твоето мислење што ти си го напиша пред неколку поста, колку и тоа да е неодржливо, а?

Преку тоа си убеден дека на мостот може да му се додадат два столба како што му се промени оградата - и веруваш во тоа или само онака го кажа? Одбивам да го дискутирам визуелниот ефект на тоа решение, бидејќи е апсурдно во старт. Сепак ти упорно пишуваш работи од типот на „приморани“ и „долгорочно“.

Згора на сето уште мислиш дека ако ТИ не си чул за проблеми со другите мостови, истите ги нема. И уште имаш точни податоци кои се темелат на вакви работи: Вардар е загаден - нема речен нанос. Заради вакви работи не треба да зборуваш за инвестициско одржување и да разбереш дека нема таков мост што не бара темелна реконструкција на 20 години, ако сакаме цело време да е во одлична состојба. И таквата реконструкција не е спасување ситуација, посебно ако склопиш договор за редовно одржување од врвни експерти..

Споменуваш како овој мост бил пример за нафташко градење, додека многу работи што се случуваат околу него, а особено новите мостови (врв: мост со тркало) се веројатно оправдана инвестиција која ќе треба да се одржува во годините што доаѓаат. Значи: одржуваме циркуси и ретро-шаблони и фрламе пари на нив - тоа можеме, ама имаме теорија против крајниот минимализам (Миракуликс е во право за уникатните појави во Македонија) - веројатно ќе кажеш дека тоа е желбата на мнозинството - што станува досаден аргумнент, најмногу заради горенаведените стручни прашања.

Дискусијава веројатно може да продолжи затоа што секако секој има право да напише што сака, и секој има право да се грижи за трошењето на јавните пари (што е одземено како аргумент во една друга дискусија, ама ајде).

Инаку, од страна гледано за ова со столбовите.. Забавно е да даваш вакви идеи повремено, ги имаш доста по форумов. И да биде поинтересно, за сите тврдиш дека мора да се изведат така. Ама ако, личен избор.

Edited by mladen_s - 25-Oct-2011 at 10:01
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 24-Oct-2011 at 23:02
И на Младен му должам одговор, е се окозивме од чистење наноси по другите мостови. Па на толку прљав Вардар речиси и да нема такви наноси освен посл невремиња или ако тоа е надвор од град некаде каде што има вегатација блиску до реката. Ништо нема да му смета на мостот уште два столба исти како предходните на рамномерни меѓурастојанија.

И ние имаме таква ограда е далеку поефтино од и ние имаме таков мост. Башка ограда освен од време на време некоја четка боја, не бара врвни екперти да спасуваат ситуација.

Тоа што било еднаш на две, што ти го нарекуваш домаќинско крпење, пред се еднаш е факултативно заради естетски причини односно сега, еднаш е за замена на цефка за парно, еднаш за реконструкција на тротоарите и еднаш за што точно не се сеќавам. Така да да не ги мешаме со еднаш на 20 години реконструкција која е суштинска за опстанокот на мостот, а заради објективност мора да се каже дека не опфаќаат нови цефки, нови тротоари, нова оргада.

Тоа дали и ние можеме да оодржуваме такво нешто, можеме точно, но тоа никогаш не е мерило и репер за ништо, освен за потенцијално неоодржливо решение и редовни трошоци. Зашто би да оддржувале кога може да имаме решение кое нема да го бара тоа.

Тоа на што јас ќе се посветам, е мој личен избор, и во никој случај не значи дека ќе се оттргнам од следење на овие прашања за кои сите дискутираме, зашто ете колку тие што треба се "посвелите". Мислат дека градов е саем, а градскиот буџет фонд за испитување "дострели" каде што и баш нема потреба од нив, а и не се баш ефтини. Скопје не лежи на нафта, него лежи на тектонско подрачје! Ова е типичен пример за нафташко градење.

Колку и да вртиме од околу пак ќе се вратиме на основната реченица од пред неколку поста, а тоа е дека сакале нејќеле ќе бидеме приморани да си бараме друго долгорочно решение.


Edited by lslcrew - 24-Oct-2011 at 23:32
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 24-Oct-2011 at 22:50
Јас како неархитект не ме врзува ништо интимно за ниеден архитектонски стил и не настапувам под хормони во дискусии за тоакаква оргада ќе имало, ја сменија ми се допаѓа, супер, идеме понатаму. Ако некогаш некој има намера и капацитет да спроведе некоја поубава нека биде и таа. Исто како што сега ја бранам процедурата, ќе ја бранам и во случај ако се враќала првичната.

Тоа дали сум се разбирал во оддржување на мостови е крајно ирелевантно во дискусијава зашто да сум сакал да се разбирам, веројатно ќе сум учел тоа. Ама затоа се разбирам во буџетот на мојот град и знам дека ќе треба ние на секои 20-тина години да фрламе пари само по цена да оддржуваме нешто што некогаш требало да се створи привремена ултра-џоа-модерна слика и сега тоа станува буре без дно. И пак за пример голден гејт, тамо тоа решение е избрано заради длабочината на протокот не заради чалам како што ти мислиш, го земаш за пример, а не знаеш дека во инженерство секогаш се бира оптималното решение. Гоце Делчев е неоптимално решение за таа локација и тој распон, згора на тоа е и неоддржливо. Во Македонија баш заради такви неооддржливи закрпени конструкции денеска има проблеми со Сарај и Гемиџии мостовите, а не сме чуле да има проблем со бетонските мостови, овој на Револуцијата и другиот кај МАНУ како се викаше.

Баш ми е гајле каква била оградата, утре ќе треба да го иштрафираме и мостот како раскрниците за да не се прави гужва на него, па ќе забраниме тешки возила, па ќе го затвориме, ама битно ќе имаме модерен мост зашто.....ете зашто, за чисто брашно! Што фајде? Статичко решение ќе мора да се бара ако не во следната, во таа после нејзе реконструкција. Сигурно нема јас да го барам, пошто нели не се разбирам од тоа.

Упорно се обидуваш да и дадеш политичка нота на дискусија, нема да дозволам да паднам на тие ниски провокации, мислам на термини како ВИЕ, ПАРТИСКИ ВОЈНИЦИ и слично.



Edited by lslcrew - 24-Oct-2011 at 22:50
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.589 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.