![]() |
![]() |
![]() |
Вардарска Долина |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 14> |
Author | ||
XRVOL ![]() Newbiе ![]() Joined: 31-Aug-2009 Location: Melbourne Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
http://ekonomski.mk/?p=42645
Делегација на кинеската национална компанија GEZHOUBA чај групација г прави прелиминарни оценки за техничката можност за изградба на каналот Дунав -Морава -Вардар -Солун им соопштила на српските власти дека каналот може да се гради.
Тие во последните две недели во Србија ја собрале цела техничката документација за проектот, посетиле десетици институции, претпријатија, заводи и на 30 локации Кинезите најавиле дека за неколку недели, до српската влада ќе го поднесат предлогот за имплементација на овој голем проект. Министерот за природни ресурси, рударство и просторно планирање Милан Бачевиќ по состанокот со кинеската делегација изјавил дека бил информиран од податоците собрани од теренот и дека сега е поголем оптимист за изградба на каналот отколку пред неколку месеци. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
"makonix", Dunav vo Germanija ne pravi problemi. Problemite gi pravat, pred se Elba i Odra.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Високите води на Дунав кои предизвикуваат поплави низ Централна Европа треба да пристигнат кај Видин околу крајот на неделава. Значи со едноседмично задоцнување спрема сегашната ситуација таму, затоа вакви канали немаат никава моќ да ја спасуваат Германија од поплави. Второ технички незнам дали би било можно да се испуштаат големи количества вода преку ваков канал. И трето ова е една огромна утопија која нема во скоро време да се реализира ниту под разно. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Ovie kanali se izveduvaat so kaskadni ezera kade nivoto se regulira so brani.znaci bi se odelo do maksimalna kota vo kraen slucaj.ne e dobro visokot da se pusta na preliv
|
||
![]() |
||
makonix ![]() Senior Member ![]() Joined: 08-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 520 |
![]() ![]() |
|
Дали некој знае доколку каналов се направи, дали може да се пренасочи дел од централно европската вода да оди кон вардар и излева во Солун. Ова е нарочито актуелно со сегашниве поплави во центрлана европа. Доколку е тоа можно да се регулира, тогаш каналов би имал и поголема смисла, а и би можел да добие екстра интерес и=од централните европски земји а со тоа и потенцијално и пари од европските фондови. МИслам штетите таму се бројат во стотици милионе евра, сума која доколку би се инвестирала кон каналот може да го направи реалност.
Кратко речено ако Грманија има интерес да се спаси од поплави на овој начин, лесно може да го одврзе ќесето |
||
![]() |
||
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
|
Каналот Дунав-Морава-Вардар се поблиску до Македонија
Претставници на кинеската национална компанија "Чајна гешуба груп корпорејшн" започнаа со собирање на податоците за оправданост на изградба на каналот Дунав-Морава-Вардар-Солун. Како што пренесува српската телевизија Б92, според првичните податоци на терен, изградбата на овој стратешки проект за целиот Балкан станува се пореална. Според телевизијата, претставникот на кинеската компанија Хуан Линг изјавил дека е добра пловноста од Смедерево до Љубичевски Мост кој се наоѓа во близина на Пожаревац во должина од 30 километри. Тие очекуваат во наредните месеци да се пронајдат сите слабости во евентуалната траса како би можеле да се детектираат идните проблеми во градбата. Кинезите во наредниот период ќе продолжат да собираат податоци и за Западна и Јужна Морава, како и за Грделичката Клисура. Според очекувањата, просторниот план на каналот Дунав-Морава-Вардар треба да биде завршен до крајот на јули оваа година. -Каналот од Дунав во близина на Смедерево, Велика Морава и Вардар до Солун ќе биде многу важен за српската економија, бидејќи Србија има нова река коридор на која би се изградиле хидроцентрали и ќе се обезбеди наводнување на земјоделско земјиште во таа област, истакна специјалниот советник на министерот за природни ресурси, рударство и просторно планирање Милан Пунишч. Според најавите една од темите на денешната македонско-српска владина седница која ќе се одржи во Белград помеѓу премиерот Никола Груевски и српскиот колега Ивица Дачиќ ќе биде токму анализата за реализација на овој стратешки проект. Македонската Влада, уште на почетокот на годината кога Србија повторно ја иницираше реализацијата на каналот даде силна поддршка за проектот. Тогаш премиерот Груевски истакна дека каналот има голем економски потенцијал, но треба да се утврди неговата исплатливост. Вечер |
||
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.
Albert Einstein |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Токму затоа потенцирав дека статијата е напишана од страна на македонски новинари, бидејќи очигледно не обрнуваат внимание на тоа што објавуваат. Ај по форумиве ќе разберам, има секакви неинформирани кои од прва доаѓаат до заклучокот дека каналот Дунав - Морава - Вардар треба да поминува низ Скопје, што е тотално бесмислено и што е уште поважно, воопшто не е ни планирано, но од новинари кои работат за европска, да не речам светска новинарска агенција, да ги објавуваат ставовите на личности кои ги претставуваат како експерти, а воопшто не се ни запознаени со најосновните нацрт планови на проектот, е чисто дезинформирање. Edited by Dexter26 - 04-Jun-2013 at 10:39 |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Mnogu pari se toa,jas sum skeptik
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Побрз да, ама поефтин ни на сон. Инаку проектот секако вклучува и изградба на нова побрза пруга затоа што голем дел од старата пруга извијугана непосредно долж Вардар би требало да биде потопен. Во секој случај ми се чини дека некои работи овде цело време се мешаат. Акцентот на проектов секако не е за поврзување на Белград и Скопје, туку за поврзување на мрежата на пловни патишта од неколку најразвиени европски индустриски региони директно со Медитеранот. Вардар и Морава сами по себе не се ништо, ама споени со Дунав со Рајна и со останатите големи пловни реки и канали, тоа е веќе нешто ептен различно. Железницата во случајот е комплементарна, која може да биде поадекватна за некои видови транспорт, но главната стратешка и друга вредност на проектот е пловниот пат. Edited by Cloverstack - 04-Jun-2013 at 01:09 |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Е ама да можеш со бротче да испловиш накај Егејот... колку романтично тоа звучи.
![]() |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Скопје е на запад од трасата.Уште пред Скопје треба да се гради канал како тој на Тиса за да се поврзат овие два слива.Нема потреба од влегување во градот.
Само мислам дека никој нема да се нафати да фрла толку пари кога со 10% од тие пари би се добила двонасочна електрифицирана железница Белград-Скопје,чии превоз би бил многу побрз а со тоа и поевтин од бродскиот |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]()
Па се разбира дека каналот ќе го заобиколи центарот на Скопје и тоа за цели 25 километри! Никогаш не ни било планирано нешто поинаку. Навистина сум запрепастен како може професорка да си дозволи да јавно да „анализира“ некаква проблематика, а притоа не само што конкретната тема и е комплетно туѓа, туку да не се потруди барем пола саат на интернет да го проучи случајот, во кој пола саат сигурно барем 5 пати ќе налетала на податокот за тоа каде би поминувала трасата на пловниот пат. За жал професоркава не е прва, туку баш најголем дел од нашите домашни „експерти“ кои негативно се произнесоа за каналов откинуваа слични зелени. Од една страна утешно делува да се знае дека аргументацијата на оние кои велат дека изградбата е невозможа е како швајцарско сирење, но од друга страна човек мора да се запраша дали токму ваквото ниво на „стручност“ не е една од пречките за овој проект. Edited by Cloverstack - 04-Jun-2013 at 00:30 |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Добра статија на Дојче Веле, напишана од македонски новинари за волја на вистината.
http://www.dw.de/%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D1%82-%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD-%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B1%D0%B0/a-16852803?maca=maz-rss-maz-pol_makedonija_timemk-4727-xml-mrss Каналот наречен желба
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
знам стратус дека е вардар,само саркастично прашав бидејќи во текстот се наведува како да се две реки.поправилно би било да се опише како вардар(аксиос),заградите појаснуваат сами по себе дека се работи за две имиња. затоа нашишав `шала на страна` и буквално го споменав ова како шала а не сериозно нешто па да развиеме дебата `што сакал да каже писателот` во текстот |
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
Nasite ne treba da mrdnat nitu so maloto prste okolu ovaa naludnicava ideja. Ova e obicna politicka igra na eden srpski ministar. POstojat milion studii i mislenja na eminentni specijalisti vo ovaa oblast koi ne go odobruvaat gradenjeto na kanalot. Nema nikakva ni ekonomska ni soobrakajna opravdanost, veruvam deka toa ke go utvrdat i kinezite.
ne se ni tie tolku ulava. NO, vo sto e igrata. Za toj kanal se bara menuvanje na prostornite planovi koi veke postojat za toa podracje, i po insajderski informacii so kruzat, toa ke cini okolu milion evra i tie pari najverojatno ke zavrsat vo privatna firma koja ke go odraboti toa za ministerstvoto. A do gradenje nema ni da dojde pogodete cija e taa privatna firma?! Samo se plasam istata ideja da ne se povtori i vo MAkedonija |
||
![]() |
||
mirko ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 04-Aug-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 12 |
![]() ![]() |
|
mislam deka i nasite vlasti treba pointenzivno da se angaziraat okolu ova, i vakvi regionalni inicijativi da se guraat sto poveke za da moze drzavava da bide vistinska krstosnicana baljanot a ne slepo crevo od transportnen aspekt kako sto sega stojat rabotite.
|
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
Аксиос(Грчки)=Вардар
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
а која е таа река Аксиос????
шала на страна ова можи да го изгради само Кина и тоа потикната од геостратешки интереси,а не од економска исплатливост на објектот |
||
![]() |
||
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
|
MEGAINVESTICIJA: Srbija će izaći na šest mora
Srbija je kineskoj firmi dostavila potrebnu dokumentaciju, a Kinezi imaju rok od dva meseca da urade studiju izvodljivosti o spajanju Dunava i Egejskog mora - Svaki od sedam srpskih gradova na kanalu Morava - Vardar-Aksios imaće izlaz na šest svetskih mora, Severno, Baltičko, Sredozemno, Jadransko, Egejsko i Crno, i na Atlanski okean, što će im otvoriti velike mogućnosti - kaže Dragan Dunčić, v.d. direktora Republičke agencije za prostorno planiranje, član Radne grupe za kanal Morava i jedan od koordinatora projekta. Srbija je juče kineskoj firmi „Čajna Gedžuba korporejšn“ (s kojom je nedavno pregovarao ministar rudarstva Milan Bačević) dostavila potrebnu dokumentaciju, pa je počeo da teče rok od dva meseca za izradu studije izvodljivosti o spajanju Dunava i Egejskog mora. Uporedo s tim, Republička agencija za prostorno planiranje radi na prostornom planu područja posebne namene plovnog kanala. Studiju izvodljivosti radi kompanija koja, kako tvrde u Ministarstvu prirodnih resursa, rudarstva i prostornog planiranja, ima 40-godišnje iskustvo i odlične reference, a najznačajnija je izgradnja najveće hidrocentrale današnjice - „Tri klisure“. - Studija bi trebalo da pokaže ekonomski efekat i mogućnosti ostvarenja projekta, koji podrazumeva ne samo plovnost već i razvoj poljoprivrede, hidroenergetike, nautičkog turizma, slobodnih carinskih zona i robnotransportnih centara. Oceniće i koliko će sve koštati, koje su prednosti, koliko će godina trajati gradnja... Iskustva pokazuju da se ovakvi projekti realizuju po više godina - ističe Dunčić. Kanal su mnogo kritikovali, ali Dunčić kaže da se sve zamerke nastale zbog nepoznavanja dokumentacije o projektu. Prigovaraju, kako tvrdi, oni koji nisu pročitali idejne studije izvodljivosti, koje su uradili preduzeće „Ivan Milutinović“ (PIM), Institut „Jaroslav Černi“, „Energoprojekt“, kao i ekspertski izveštaj Ujedinjenih nacija iz 1973. godine. Ideja o spajanju Dunava i Egejskog mora postoji još od 1904. godine. Prednosti kanala ♦ Vodeni transport ♦ Smanjenje troškova transporta ♦ Izgradnja po fazama ♦ Multifunkcionalni sadržaji ♦ Zaštita od poplava i erozije ♦ Navodnjavanje i vodosnabdevanje ♦ Hidroenergetski potencijal ♦ Nautički turizam i ruralni razvoj Pet deonica I deonica Ušće Velike Morave u Dunav, sastav Južne i Zapadne Morave kod Stalaća (149,6 km) II deonica Stalać, Južna Morava, vododelnica kod Preševa (196,1 km) III deonica Vododelnice do horizontalnog kanala između dva sliva (29,68 km) IV deonica Od kraja horizontalnog kanala na vododelnici kroz Makedoniju do makedonsko-grčke granice (201,68 km) V deonica Makedonsko-grčka granica, Solun, Egejsko more (73 km) http://www.kurir-info.rs/megainvesticija-srbija-ce-izaci-na-sest-mora-clanak-716269 Edited by kire85 - 10-Apr-2013 at 11:35 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 14> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |