![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Миладиновци - Штип |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 40> |
Author | |||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Гледаме колку ги одржуваат автопатиштата. Не вреди ни скршен денар да им се даде искрено, да не знаат еден асфалт да закрпат. Минатото лето од Грчка накај Скопје, делот Демир Капија - Неготино - Градско, за малце ќе излетше автобусот, мислиш земјотрес дрма, патот дупки дупки. |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
SP: Isklucok e Germanija kade se plaka "danok na avtomobil" vo koj e presmetana i patarinata. Edited by Denko - 31-May-2020 at 12:38 |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
а зошто ние како жители на државата плаќаме ако даваме и данок за истата цел?
|
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
||
Означен е, ама со тенка линија. Ако зумираш ќе видиш дека има одделни правци. Инаку, неделна, месечна и годишна вињета е спасот од рампи, ама кој паметен да спроведе.
|
|||
![]() |
|||
BrownMade ![]() Newbiе ![]() Joined: 27-May-2020 Online Status: Offline Posts: 10 |
![]() ![]() |
||
Зошто после цела година од официјалното пуштање на автопатов, сеуште не е означен на гугл мапс? Edited by BrownMade - 27-May-2020 at 15:55 |
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
![]() Јас незнам зашто Македонија воопшто наплаќа патарини, тоа во Македониај треба да се укине од неколку причини: - Неможе да спроведе доследна наплата во сите региони од земјата и излага на крај дека тој што не плаќа е попаметен од другите. Подобро никој да не плаќа него партиски моќници да ги фрустираат другите граѓани. - Се стимулира движење на товарен сообраќај низ населени места. Типичен пример она што се случува во Петровец да камиони шлепери за да ушпараат некој денар, вртат на пат без тротоари кај што идат деца у школо, па клучката е сечена лепена и прелепувана стопати од банкини, знаци и нацртани ленти. Друг пример и автобуски линии за Куманово идат преку Арачиново низ населено место. Вртење за Куманово пред патарина на див излез преку бензинска. Оградата кај Летевци е искината за излез див према Скопје. Има многу примери. - Луѓето од Скопје-метро-ареа, ако може воопшто така да се нарече, кои и покрај се го одбрале Скопје за работа, а Велес/Куманово/Тетово/СветиНиколе за живеење ние само ги дестимулираме. Ниту им даваме месечни годишни попусти, само се стимулира да дојдат у Скопје и за живеење. Со ова би им ги намалиле месечните трошоци за превоз, кој им е трошок on-top трошоците што ги имаат Скопјани. - Тетово-Гостивар, Гостивар-Тетово и Скопје-Велес не се од профил ниту стандард за автопат, по кој се наплаќа патарина. - Најскапи патарини имаме во регионот гледано за оние кои редовно патуваат, никви програми годишни/месечки, автопревозници, товарни превозници. - Кога ќе ги собереш сите овие факти на купче, излага дека само патарината кај Градско има реална причина зашто постои. - Парите кои ги собира Македонија од тој систем се околу 40 милиони евра годишно. Нека ги остави тие пари меѓу граѓаните, има на кој друг начин да се обезбедат. Којзане колку од нив одат како трошоци и плати за самиот систем на патаини да се оддржува. За да се надомести тоа што Македонија би го изгубила од транзит туристи према Грција во лето и товарни превозници према Солун, може да се воведе некоја електронска наплата за некоја формално правна еколошка такса за странци или како сакаат нека ја викаат, или па електронска вињета и готово. Да се решиме од тој непотребен за Македонија систем од рампи. Edited by user8642 - 26-May-2020 at 23:53 |
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Ок да. И од Велес, и од кај Свети Николе, има / ќе има доста патарини.
Поентата ми беше дека за толку малце километри автопат, има многу патарини. Еве во Србија ако не се грешам, од Граничниот премин со Македонија, па се до Београд дали има 3 патарини. Они 500 пати подобар систем користат, нема налупано милион патарини, а и таму има повеќе автопат на километар. |
|||
![]() |
|||
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
||
Siguren sum deka sme zemja so najmnogu patarini po glava na zitel
![]() |
|||
![]() |
|||
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
||
Па и преку Велес да се оди до Штип пак 3 патарини ке има исто. 40денари петровец (или Миладиновци исто40) Отовица 80денари и таја новата после Кадрифаково. Ако се оди преку Св. Николе на новиот автопат наместо Отовица ке плати кај преод новата исто 70денари. Се му е однапред израчунато на државата.
Шо се однесува до цената на патарините најдов (Цитат) До крајот на јуни се очекува да приврши тендерската постапка за избор на фирма која ќе ги гради двете нови патарини на новата автопатска делница долга 47 километри. Двете наплатни рампи ќе бидат изградени кај Преод и кај Кадрифаково. Согласно владината одлука ќе чинат по 50 односно 70 денари. Или заедно со постоечката кај Скопје од главниот град до Штип патувањето во еден правец ќе чини 160 денари. |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
ако патарините се скапи, а знаеме дека има делница преку Велес која е практично нова и брза, и не нуди огромна временска разлика, погодете кој пат ќе го користи населението
|
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
||
Да.. испаѓа дека ќе мора да платат патарина тие од Велес накај Кочани / Радовиш. Со тоа што не е 5км од Кадрифаково до крајот на автопатот туку е околу 12тина... Колку што знам патарината кај Кадрифаково ќе биде 30 денари, а кај Преод 70 или 80 денари, не ме фаќај за збор...
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Браво бе од Скопје до Штип 160 денари во еден правец, а 320 денари во два правци за смешни 47 километри автопат...
Срамота бе... гледаат да не ограбат што е можно повеќе. Ајде сфаќам и Штип - Радовиш, или Штип - Кочани да беше автопат... Патарините иначе ќе бидат кај Преод и Кардифаково. Баш како што предвидов. И тие од Велес што ќе одат до Штип, или накај Кочани/Струмица, иако нема да возат на многу автопат (околу 5 километри автопат), тие пак ќе мораат да плаќаат патарина. Edited by The Wild Boy - 26-May-2020 at 15:39 |
|||
![]() |
|||
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
||
Se ima - se gradi ![]() |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
Samo 2 patarini... Steta!
![]() Znaci od Stip do Skopje za seesetina kilometri vkupno 3 patarini, bravos! |
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Поминавме од овде пред неколку дена кога одевме накај Радовиш, и морам да ги пофалам надлежните. Но сепак има уште работа.
Прво, повеќето од знаците кои што индицира дека има работа на патот, а сите знаеме дека веќе нема (освен со ова за свлечиштата) беа тргнати, и исто така знаците кои што покажуваа смешна ограничена брзина. Очекувам и преостанатите да се отстранат, кога целосно ќе се завршат активностите и тие да ги тргнат. Друга работа. На неколку места, од страната имаше багери кои што не беа тргнати, ама очигледно се оставени бидејки се работи, па не им се исплати да ги враќаат секој ден, или кога и да работат. За свлечиштата, повеќето приметив ги имаат пошумено, и преостануваат уште неколку да се пошумат, и тогаш патов ќе се врати во асална состојба, и ќе може да се вози безбедно со соодветна брзина. На почетокот од Скопје према Штип, одма после големиот рид кај Миладиновци, знакот за едно од селата е шкртнат (со црвена боја мислам), но за тоа село има исклучување. И да, на местата каде што се менува асфалтот, ќе има патарини, овде на овој автопат мислам дека ќе се само 2. Е сега глупавата работа е што втората (кон Штип), ќе биде после Кадрифаково. Па така да некој што ќе оди преку Велес, ќе треба да плати патарина, иако не возел низ автопат. Која глупост, само пари да ограбат. Ајде сфаќам барем Велес - Кардифаково да беше прав експресен пат, ама ни тоа... срамота. За другото, си е се океј, и јас сум задоволен што почнаа да го средуваат, да биде како што треба. Демир Капија - Смоквица е прав пример како треба да се гради еден автопат. Си ги завршија убаво косините, и ги пошумија свлечиштата, и после тоа никакви несреќи и проблеми. |
|||
![]() |
|||
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
||
Друже си постојат најразлични геомат покривки и тоа е во зависност од предвидувањето на проектантот односно каков состав е косината и колку е нагибот. Доколку е карпеста површина се предлага геокомпозит составен од мрежа за одрони обложена со полипропиленска 3Д волуменска мрежа која што подоцна може да се засее и тревките да се армираат со ПП мрежата. Доколку нагибот е поблаг може да се постави само ПП мрежа прицврстена со У клинови. Точно во некои случаеви може да се постави и биоразградлива најчесто кокосова покривка. Значи решенија има милион и надлежните не е дека не ги знаат но зошто се решија да го пуштат во употреба без санирани косини за кои и некомпетентен човек ќе процени дека не е во ред, тие самите најдобро си знаат.
|
|||
![]() |
|||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
||
За уредување на косините има специјални компании кои вршат потсејување со секакви семиња на трева, ја миксираат во миксер заедно со вештачки ѓубрива и природни истотака и ја нанесуваат на косините со шмркови, а пред на косините има ставено соодветна мрежа од разградлив материјал која ја држи сета смеса. втората година вршат пошумување со разни видови грмушки и дрвја, по препорака, во зависност од почвата локацијата наклонот и експозицијата. Ова сум го видел на во Турција
|
|||
![]() |
|||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
||
Проблем е што за истите пари (а можеби и за помалку) можеше да се изгради автопат Велес-Штип и да се комплетира Катланово-Велес, со што Штип, а преку него и цела Кочанска и Струмичка Котлина, ќе се поврзеа на точка од автопатната мрежа што овозможува подобар пристап и до Скопје и до цела Македонија. Со еден удар ќе се убиеја две муви. Единствен недостаток би било што од Скопје до Штип ќе се патуваше 10 минути повеќе, што е занемарлив проблем. Што се однесува до обемот на сообраќајот, се согласувам дека тоа не е некој аргумент. Автопатот се пушти кон средината на 2019, а гледаме и уште се одвиваат градежни работи, така да тие лански мерења треба да се земат со резерва. Вистинските бројки ќе ги видиме после некоја година. А по завршувањето на експресните патишта Штип-Радовиш и Штип-Кочани очекувам и дополнително да се зголеми сообраќајот.
|
|||
![]() |
|||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
||
Ova poslednoto so vozilata e stvarno glupavo. Do 2025 ke se dostigne 12.000 vozila so pravilen razvoj na drzavata. Sigurno vo Slovenija ne cekaa da ima tolku vozila za da gradat avtopatista vo ranite 90ti. Patot e na dobra trasa no zasto kosinite gi ostavija taka i zasto se posumuvaat 2 godini po pustanje vo upotreba a ne 2 godini pred vo tekot na gradbata treba da se prasaat nadleznite. Isto dosta popratni raboti ne se dovrseni i se cuva vo losa sostojba patot za koj plativme 200M. Malce tendenciozno ali doboro i od pat se pravi politika...
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 40> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |