Author |
Topic Search Topic Options
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#61 Posted: 12-Nov-2009 at 14:35 |
|
 |
gorco
Senior Member
Google Maps: Regional Expert
Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
|
Quote Reply
#62 Posted: 12-Nov-2009 at 14:34 |
Нема врска... сите слики сте ги правеле у фотошоп. Скопје е метропола светска, чиј пример треба да го следат НУ-Јорк, Лондон, Вошингтон и др... останати од негов ранг.
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#63 Posted: 12-Nov-2009 at 14:24 |
 Нормално ли е ова темпо на решавање на проблемите бе луѓе???
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#64 Posted: 11-Nov-2009 at 01:56 |
Длабок прокоп ги демне возилата!
Раскопана
дупка веќе две години е секојдневната слика на улицата " 50 Дивизија"
во строгиот центар која прави застој во сообраќајот. Возачите веќе се
навикнаа со своите автомобили да се движат цик-цак за да не си ги
оштетат возилата. За овој проблем реагираа и жителите од зградите. -
Секојдневно е вака па морам да вртам одоколу за да си го заштитам
својот автомобил бидејќи е понизок, а поправките се скапи. Веќе неколку
пати е реагирано до надлежните за санирање на оваа дупка, но се уште
ништо. Се надевам дека ќе се реши проблемот, бидејќи сме уморни веќе
секој ден да кружиме одоколу за да стигнеме до дома - рече
револтираниот жител на улицата "50 Дивизија".
Одговорните од Општина Центар велат дека се запознаени со проблемот
на улицата и се надеваат дека во брзо време ќе се асфалтира дупката. -
Во моментов се изготвува програма во која и наведената улица и сите
други улици кои го имаат истиот проблем со пукнатини се влезени во таа
програма за санирање на улиците во 2010 година - велат од Општина
Центар.
http://vecer.com.mk/?ItemID=02368EBD22D46D4789A35A04A344EAB0 |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#65 Posted: 04-Nov-2009 at 00:33 |
Скопските булевари со асфалт стар над 30 години

За обнова на асфалтот само на „Партизанска“ во двата правца се потребни околу 1,5 милиони евра
Сања Наумовска
Асфалтот на булеварот „Партизански одреди“ е стар повеќе од 30
години, а ништо подобар не е ниту на „Јане Сандански“, „Климент
Охридски“ или на „Илинденска“. Скопските улици само се крпат, но одамна
немало зафат за целосна реконструкција на некоја сообраќајница.
Во
подобра кондиција се единствено улиците кои се изградени во последниве
години, или пак, оние во чија близина има нов инфраструктурен објект.
Така, покрај клучката „Континентал“ минатата година подновување на
асфалтот искористија булеварите „Александар Македонски“ и „Гоце
Делчев“, како и улицата „Беласица“, а поради изградбата на детелинката
„Бит пазар“ се обнови и дел од булеварот „Крсте Мисирков“. И толку.
Во
Скопје има големи температурни разлики меѓу летото и зимата, што
директно влијае врз асфалтот и врз неговата долговечност, коментираат
експертите. Речиси за сите наши раскрсници се карактеристични „фалтите“
во асфалтот предизвикани од кочење и стартување, особено на тешки
возила. Во зима, пак, употребата на солта го нагризува асфалтот, па
многу лесно се создаваат ударни дупки. Температурите се скопска
реалност од која нема бегање, велат стручњаците, и затоа е неопходно
одвреме-навреме стариот асфалт да се замени со нов. Која улица ќе добие
приоритет, е прашање на проценка, која особено зависи од важноста на
сообраќајницата, поточно од нејзината дневна оптовареност со возила.
Дотогаш, на најголемиот дел од улиците и понатаму се вози по стариот, најчесто закрпен асфалт.
Најави
за обновување засега нема, а причината е добро позната, на Градот му
недостасуваат финансии. Со нацрт-буџетот за следната година се
предвидува ставка за поголеми реконструктивни зафати на булеварските
сообраќајници во надлежност на Градот. Кои булевари и во колкав обем ќе
се реконструираат, ќе се знае по усвојувањето на буџетот, врз основа на
кој ќе се направи програма, велат во Градот.
Таму признаваат
дека во борбата за подобрување на сообраќајната инфраструктура,
предност пред реконструкциите најчесто добива изградбата на нови
сообраќајници. Според пресметките, само еден должен километар обнова на
булевар чини околу 100.000 евра. Познавачите на проблематиката
пресметале дека за 7 километри во два правца на „Партизанска“, на
пример, само за гребење на стариот и за поставување нов асфалт со
дебелина од 5 сантиметри, ќе треба да се инвестираат околу 1,5 милиони
евра. Од друга страна, пак, „Партизанска“ не е единствениот булевар на
кој му треба итно подновување. Решението, експертите го гледаат во
парцијалната обнова на делови од сообраќајниците, посебно оние што се
најоштетени, како раскрсниците. Со тоа се намалуваат трошоците, а
булеварите се одржуваат во солидна кондиција.
Градот, пак, во
меѓувреме најавува само зголемен број акции за крпење дупки. „Според
програмата, ’Улици и патишта’ ќе вршат редовно крпење на ударни дупки.
Градот за таа намена обезбеди и 150 тони ладна асфалтна маса за
зимскиот период“, информираат од Градот. http://utrinski.com.mk/?ItemID=9FFF469E12551348970D7325848B27E7 |
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#66 Posted: 01-Nov-2009 at 00:15 |
Уште еден асфалт пропадна
Вторник, 27 Октомври 2009 18:28 |

Повторно
проблем на асфалтирана улица. На Улицата Сисак помеѓу куќните броеви 29
и 31 неодамна се интервенирало. Веднаш по интервенцијата улицата била
асфалтирана, но не за долго. Голема дупка сега им го попречува
движењето на жителите од улицата. Се прашуваат каде лежи причината за
ваквите случувања:

,,Жител на Улица Сисак
Асфалтирањето
го извршиле екипи на Нискоградба, но техничкиот директор на јавното
претпријатие Венцо Шишкин вели дека вината тука не се наоѓа во
квалитетот на асфалтот или начинот на асфалтирање туку во претходно
подготвениот терен кој овојпат го подготвуваа екипи на Водовод.

Директорот
на Водовод Зоран Илиоски вели дека нивните екипи утрово ја посетиле
улицата Сисак и дека проблемот ќе биде саниран, но точно кога неможе да
се прецизира затоа што се работи според приоритет. Откако Водовод ќе го
заврши својот дел и Нискоградба ќе добие налог за повторно асфалтирање.
Цветанка Ристевска |
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#67 Posted: 30-Sep-2009 at 15:22 |
ГРАЃАНИТЕ РЕАГИРААТ
Возила се кршат од дупката на Козара
Жителите
од Козара веќе подолго време се жалат дека нема кој да им ја поправи
дупката на улицата. Тие велат дека на влезот на улицата, од страната на
Заводот за вработување во населбата Капиштец, со месеци асфалтот е
пропаднат. - Автомобилите си ги искршивме од дупката која е голема
колку кратер. Улицата ни е целата решето. Кај што не ни ги поправија
прекопите што досега секој си ги правеше кога сака, а потоа само ќе ги
затрупаат набрзина и асфалтот пропаѓа, па сега и ова и“вели револтиран
жител кој подолго време се обидувал да стапи во контакт со општинарите.
Тој тврди дека повеќепати се јавиле во Општина Центар за да реагираат,
ама не добиле одговор зашто, како што вели, или службеникот не е таму
или никој не се јавуваОд Центар ветија дека ќе ја санираат дупката на
коловозот на Козара, но не кажаа кога. Според портпаролот на Општината,
Јовица Ацковски, улицата ќе се поправи заедно со останатите улици во
Центар, кои се предвидени во програмата за работа.
Р.П.
|
http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1826&ArticleID=122820
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#68 Posted: 09-Aug-2009 at 02:12 |
ГРАДСКИТЕ ВЛАСТИ ЗАДОВОЛНИ, ГРАЃАНИТЕ НЕГОДУВААТ
Тротоарите во Скопје преполни со дупки
Раскопани,
пропаднати, со огромни дупки се повеќето тротоари што се протегаат долж
улиците и булеварите на главниот град. Нивното санирање беше предизвик
за сите претходни општински и градски татковци, но досега, и покрај
многубројните најави, ретко кој од нив покажа конкретни резултати.
Оштетени тротоари најмногу има во централното градско подрачје, каде
што и фреквенцијата на минувачи е многу голема. Дури и во најстрогиот
центар, пешачкиот простор пред Градскиот трговски центар е сосема
запуштен, а слична е и состојбата со булеварот Партизански одреди, каде
што и пешачката и велосипедската патека се стари, испукани и наместа со
изместен асфалт. Во очајна состојба се и тротоарите во околината на
Бит- пазар, но и речиси во сите други делови на градот. Единствено
граѓаните во Карпош и во Аеродром може да се пофалат со подновени
патеки за пешаци. - Срамно е за Скопје и за властите да бидат слепи на
огромните дупки кои се наоѓаат на тротоарите. Доколку градот сака да
биде вистинска метропола и да не ни се смеат туристите кои доаѓаат кај
нас, состојбата треба да се реши. Во центарот на градот повеќето
тротоарите не се санирани повеќе години - вели Тамара од Ѓорче Петров.
Градските власти, пак, сметаат дека состојбата воопшто не е алармантна.
Според нив, секоја година се одделуваат пари во буџетот кои се
предвидени и се користат за оваа намена. - Тротоарите што се во
градската надлежност се санираат според градска програма. Нивната
реконструкција и оваа година се одвива според предвидената програма, а
за наредната година е предвидено да се подготват нови буџетски средства
кои ќе бидат искористени во 2010 година “ велат од Одделението за
односи со јавност на Град Скопје. Од Градот најавуваат дека, покрај
санкцијата на тротоарите, е предвидено и нивно приспособување за
полесно користење од граѓаните со посебни потреби. |
http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1779&ArticleID=119232
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#69 Posted: 28-Jul-2009 at 18:25 |
vo kicevo samo sto pocnaa da gi polnat dupkite, ovajpat so asvalt
prvo se go secat vo nekoja forma posle ce gi zemat kamenite nadvor, ce stjat edna nedela pa nad edna nedela ce pocnat da ja asvasltirat
1.[  2.URL=http://img21.imageshack.us/i/dsc01024f.jpg/]  [/URL] 3. 
AMA VAZNO NEMA DA BIDE POVEKE OPASNO KAKO PORANO
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#70 Posted: 07-Jul-2009 at 04:48 |
кога се обидел да го паркира својот автомобил на
паркингот кај ресторанот Букет во центарот на градот |
Дали ова ви личи на паркинг? Дали толку сме се навикнале тротоарите да ги користиме како паркинзи па сега почнавме и така да ги нарекуваме и категоризираме  А за дупката не знам што да мислам. Тротоарите не се предвидени за по нив да поминуваат и да се паркираат автомобили камиони и слично. Да поминувале само пешаци и велосипдисти, прашање е дали ќе се случеше макар слично оштетување. Всушност многу површини кои не се предвидени за возила се уништени на таков начин. Тука проблемот треба пред се да го решиме во корен, а после да видиме колку е до одржувањето.
Edited by Cloverstack - 07-Jul-2009 at 05:06
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#71 Posted: 07-Jul-2009 at 00:20 |
Опел астра потона на паркинг
Скопјанец вчера околу 14 часот пропадна во дупка, која се
отворила на асфалт, кога се обидел да го паркира својот автомобил на
паркингот кај ресторанот Букет во центарот на градот. Целиот преден дел
на "опелот астра" потона, за среќа, немаше повредени. Очевидците велат
дупката на тоа место се појавила пред петнаесетина дена и тешко можела
да се забележи.Улиците и паркинзите во "Метрополата" досега голтаа
луѓе, а од вчера почнаа и цели автомобили.

 http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=52F2BE6C72B3A244B00B1FF6B51E3DED |
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#72 Posted: 30-Jun-2009 at 11:01 |
ПРОПАДНАТИТЕ КАПАЦИ ОПАСНИ ЗА СООБРАЌАЈОТ ВО СКОПЈЕ
Поради шахтите, по улиците се вози слалом
Возачите
по скопските улици мора да возат слалом со своите автомобили за да ги
избегнат шахтите кои најчесто се поставени над или десетина сантиметри
под височината на асфалтот, а многу ретко онака како што треба, на исто
ниво со улицата. Секојдневното минување преку нив може да предизвика
сериозни оштетувања на автомобилите. Проблем се и одводите за
атмосферска канализација, каде што се повторува истата состојба.
Некаде, пак, обично по тротоарите, шахтите зјаат, без капак, па постои
опасност некој од минувачите да се повреди. За несоодветно наместените
шахти низ главните и споредните сообраќајници низ градот и покрај
многубројните укажувања, досега не се најде решение, а објаснувања има
многу. Најчесто како причина зошто се поставени така да претставуваат
опасност за минувачите и за автомобилите се посочува лошата
координација меѓу фирмите што ги местат шахтите и тие што го
поставуваат завршниот слој од асфалтот. Како дополнителна причина за
пропаѓањето на шахтите се посочуваат јаките и динамични удари кои ги
предизвикуваат тешките товарни возила, што доведува до намалување на
нивната издржливост. Како последица на тоа се појавуваат вдлабнатини на
улиците. Надлежните од ЈП „Улици и патишта“ објаснуваат дека врз
попуштањето на капаците може да влијае и расфрлањето на солта во зима
за да се растопат снегот и мразот по улиците. Како што велат од јавното
претпријатие, солта навлегува и во најмалите пукнатини кои што се
наоѓаат меѓу асфалтниот слој и шахтата. Подоцна со повторното мрзнење,
мразот навлегува во пукнатините, па, според нив, во рок од неколку
години околу шахтите автоматски се создава вдлабнатина. - Повисоките
шахти од нивото на асфалтот, пак, најчесто се резултат на лошата
координација меѓу претпријатијата кои ги изведувале градежните работи.
Фирмите што ги поставуваат асфалтот и шахтите не внимавале на висината
“ велат од ЈП „Улици и патишта“. Во врска со тоа што на повеќе места во
градот недостасуваат сливнични решетки и капаци, од Град Скопје
објаснуваат дека некои граѓани ги крадат и ги продаваат како старо
железо не водејќи сметка дека така ги доведуваат минувачите во
опасност. - Минатата година беа заменети 720 капаци на шахтите, но
многу брзо потоа дел од нив повторно недостигаа. И годинава ЈП „Улици и
патишта“ секојдневно врши замена на решетки и сливници, но и сега се
случува уште утредента да ги нема “ тврдат од градското одделение за
односи со јавност. Според нив за секоја кражба се поднесуваат пријави
до МВР и има случаи кога се откриени крадците. |
http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=1744&ArticleID=116748
|
 |
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
|
Quote Reply
#73 Posted: 23-Jun-2009 at 11:37 |
Дупка
со дијапазон од околу педесетина сентиметри... http://www.vecer.com.mk |
Дупка со дијапазон!!!  
Edited by La Linea - 23-Jun-2009 at 11:37
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#74 Posted: 23-Jun-2009 at 02:14 |
Нинџа желки излагаат од Партизанска!
Запрашани за лошата
моментна ситуација на булеварот Партизанска, од Јавното претпријатие
"Улици и патишта" велат дека од 15 јули за време на годишните одмори ќе
се преземат активности за санирање на згужваниот асфалт на автобуските
и пред семафорите, работа која значително ќе ја подобри ситуацијата на
булеварите вклучувајќи ја и Партизанска
Дупка
со дијапазон од околу педесетина сентиметри а пред некој ден и длабока
40, во која можеше комотно да пропадне возрасен човек, ја кити главната
некогашна најголема сообраќајница, булеварот Партизански одреди, пред
Хотелот Карпош во истоимената населба Карпош 2. Глетка која потсеќаше
на сцена од цртаните филмови на супер јунаците Нинџа желки кога рипаат
од канализацијата, можеше да се случи ако околните сезонци викендов не
фрлија две лопати песок. Учесниците во сообраќајот не се изненадени од
катастрофалната состојбата на булеварот Партизански одреди, но се
загрижени за својата безбедност. - Партизанска е ужас. Кај пазарчето
Буњаковец возиш формула и пазиш да не излеташ од гумените ленти кои,
освен за сообраќајна несреќа не служат за ништо а ваму возиш рели со
автомобилот одбегнувајќи вакви кратери. Не е лесно да си возач во
Скопје, а уште толку е лесно да пазиш да не пропаднеш со автомобилот во
некоја од дупките низ градов, - вели револтираниот скопјанец кој го
затекнавме на пешачкиот премин кај Хотел Карпош.
Надлежните од ЈП "Улици и патишта" одговорни за состојбата на
булеварите во Скопје во текот на изминатиот ден не беа запознаени со
дупката на Партизанска. Тие тврдат дека доколку има таква, истата ќе ја
санираат веднаш. -Не сме информирани за ваква дупка. Можно е да се
работи за дефект на канализација каде водата со активен продор да
направи штета и да откопа толкава дупка. Денеска ќе пратиме екипи на
терен да се испита ситуацијата и веднаш да се интервенира доколку се
работи за наша надлежност, доколку е нечија друга вина ќе побараме тие
да си ја санираат направената штета информираа од ЈП Улици и патишта.
Запрашани за лошата моментна ситуација на булеварот Партизанска, од
Јавното претпријатие "Улици и патишта" велат дека од 15 јули за време
на годишните одмори ќе се преземат активности за санирање на згужваниот
асфалт на автобуските и пред семафорите, работа која значително ќе ја
подобри ситуацијата на булеварите вкулучувајќи ја и Партизанска. http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=46C590336AFA244782D6A590221835D7 |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#75 Posted: 04-Jun-2009 at 15:03 |
На Партизанска асфалтот не е сменет 40 години
За нов асфалт градските власти велат дека треба прво да направат анализа на состојбата на булеварот
Булеварот
Партизански одреди повеќе личи на калдрма отколку на главна улица.
Возачите секојдневно се борат со дупки, вдлабнатини, пропаднат
асфалт, избразден асфалт близу раскрсниците или, пак, со прекопи за
разни подземни инсталации. По булеварот не се вози туку возилата се
трескаат по дупките и крпениците. Асфалтот на булеварот е стар 40-ина
години. Сите градоначалници и директори на јавните претпријатија
досега само крпеа по некоја дупка и никому не му текна целосно да го
извади стариот и оштетен асфалт и да постави нов слој. "Десет
години возам такси, и слободно можам да кажам дека булеварот
Партизански одреди е во најлоша состојба, спореден со другите
булевари. Ги искршивме возилата од дупки и крпеници. Наместо да трошат
пари за жолти ленти, поарно да ги дадеа тие пари за нов асфалт, досега
барем аир ќе видевме", вели еден скопски таксист. Од кабинетот
градоначалникот на Скопје Коце Трајановски велат дека се запознати
со лошата состојба во која се наоѓа булеварот Партизански одреди, но не
знаат точно кога ќе го реконструираат. "Во програмата на
градоначалникот Коце Трајановски предвиден е проект за
реконструкција на сите булевари и улици кои се во надлежност на
Градот Скопје. Во тој контекст, предвидено е да се направи опсежна
анализа со која ќе се утврди на кои булевари и улици им е потребна
реконструкција и кои се приоритетни. Надлежните служби на Градот се
запознати со моменталната состојба на булеварот Партизански одреди,
следи изработка на анализата, за да може во наредниот период да бидат
предвидени финансиски средства за реконструкција на булеварот
Партизански одреди", велат од Град Скопје. http://www.vest.com.mk/?ItemID=C15BC0C63AD4694AA12DBEFBA57D528E |
|
 |
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
|
Quote Reply
#76 Posted: 28-May-2009 at 16:24 |
|
 |
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
|
Quote Reply
#77 Posted: 21-May-2009 at 23:04 |
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#78 Posted: 21-May-2009 at 18:16 |
Не заебавајте, и во Битола вакви идеи применуваат...
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#79 Posted: 21-May-2009 at 15:23 |
da taka e, eve vidite sami
ce ja slikam ulicata kaj skolata sande, tamu uste pokatastrofa e, istotaka e opasno za decata tamu nitu semafor nitu nisto nema
porano 2 pati go udri kolata mojot braduced, a na brat mi nogata bese gazena
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#80 Posted: 21-May-2009 at 15:15 |
Каква е побогу оваа „креативност“ при крпење на дупки??? Во општина Кичево нели знаат дека за оваа работа се користи асфалт?
|
 |