![]() |
![]() |
![]() |
Бул. Љубљанска (+ Мост од Карпош 4 кон Злокуќани) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 8> |
Author | ||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() Нема. _____________________ ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Има некоја активност за пробивање на улицата од Илинденска до мостов?
|
||
![]() |
||
Phiko ![]() Senior Member ![]() Joined: 24-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 209 |
![]() ![]() |
|
Вчерашна: ![]() |
||
![]() |
||
Aowek ![]() Groupie ![]() Joined: 22-Sep-2021 Online Status: Offline Posts: 53 |
![]() ![]() |
|
Ова се збори од 70тите години и ништо не е помрднато во врска со ова прашање. |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Не ја ширете приказната сега за мсотот во Маџари, нема потреба да идеме накај подземниот премин и останати пошироки долгорочни планови. Зборувам исклучиво за изведба на делот обележан со црвено, кој секако е дел од идните планови за градот.
Се работи за коридор од 1200 метра профил 2+2 без средишно зеленило, од кои 200 метри се мост. Значи 4 врзани ленти, нешто како Првомајска, како Рузвелтова, како Џон Кенеди, како 8-ми Септември во делот на Александар Палас и слично. 1200 метри вкупно, од кои 1000 се улица на рамно, значи боза за изведба. На мапата подолу ги имате со портокалово и жолто обележано правците на сливање на сообраќајот према центар. Значи сега тековите се по портокалово, би било со мостов во иднина по жолтото. Дури и лиините од последна 5-ка/15-ка може да се продолжат за една станица па да опфаќаат и индустриската зона или да идат до Хиподром. Другата мапа е гоогле трафик, да се види потребата од мостот. Се тоа што се гледа со темноцрвено ќе се слие преку овој нов мост и ќе излезе на два булевара 3+3 во Аеродром. Кој поминал околу 3ипол 4 попладне во индсутрикста зона, знае за какви гужви зборувам. ![]() ![]() Edited by user8642 - 09-Jan-2023 at 17:06 |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
За тоа со Маџари, ако некогаш се стави градско - приградската железница во сообраќај, ќе има повеќе железнички сообраќај и самото тоа по себе ќе дојде до степен да треба да се изгради подвозник под пругата.
Него интересно што Данела го продолжи проектот, оти нели овој беше на Шилегов а гледам сите по форумот зборите како Данела ги закочила сите проекти на Шилегов. Интересно. |
||
![]() |
||
Leo ![]() Groupie ![]() Joined: 02-Mar-2022 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
|
Таман заврши една оставинска т.е. сопственици беа достапни да не речам живи почина минатата година уште еден сопственик (најстарите не напуштија) и сега пак се чека оставинската да заврши. |
||
![]() |
||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
Не заборавајте дека надвозник/подвозник на пруга треба да се направи прво во Кисела Вода со цел да се спојат Аеродром и Кисела Вода зашто тој проект реално, колку што се сеќавам, беше промовиран во политичките програми на последните локални избори.
|
||
![]() |
||
Aowek ![]() Groupie ![]() Joined: 22-Sep-2021 Online Status: Offline Posts: 53 |
![]() ![]() |
|
Веќе има пробиен пат до Перо Наков, вработени од отпадот и од Лајка го користат тој пат само не е асфалтиран.
Патот точно се приклучува на Перо Наков. За пругите да се средат и не е така тешко решение само никој не се нафаќа да го реши. Доволно е да се денивелира пругата до одреден степен и да се подигне улицата за да може да поминуваат со 'висок товар' дупли контејнер пример. Другото и поскапо решение е да се направи надвозник за пругата кој би бил доста поскапо решение. За некоја година ќе ги притиска градските власта оваа клучка многу повеќе од сега. Во тек на градба се 6тина згради плус 3-4 за кои знаеме дека ќе се градат. |
||
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
Иако е со ист профил и на државно земјиште, таму ситуацијата е многу послична со АСНОМ отколку со ситуацијата овде, затоа што тој мост сам по себе нема да може да се користи - потребно е пробивање на улицата барем до Перо Наков (што ќе бара интервенција и на неа). Но и така ќе останат гужвите на преминот преку пругата. Без целосно комплетирање на оваа сообраќајна врска со надвозник над (или тунел под) пругата и поврзување со Маџари, макар во некоја втора, трета фаза, не гледам корист од започнување на тој проект. А поуката од слабата реализација во последните години е дека ваков проект е преголем залак за властите.
|
||
![]() |
||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
Ваљда по завршување на овој мост и продолжувањето на „АСНОМ“, следен е тој. Е сега, што се деси со тој мост од Влада со тунел под Кале? Edited by skopskodete - 08-Jan-2023 at 19:56 |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Ете и кај Вардариште треба да се гради мост со исти профил (број ленти) како овој мост, со уште поголем позитивен ефект по гужвите во сообраќајот, и тамо земјиштето е 100% државно, па ни тамо не се гради. Дури нема ни намера да го најави некој, да почне проектирање на пример.
|
||
![]() |
||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
Поради што се пролонгира? |
||
![]() |
||
Leo ![]() Groupie ![]() Joined: 02-Mar-2022 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
|
Решението е во форма на одлука.
Правно не е оставен простор за неприфаќање т.е. единствено може да се поднесе приговор на основ на цената. Проблем се оставинските постапки заради кои се пролонгира за некој месец постапката но сепак активни се институциите. |
||
![]() |
||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
Супер штом е така, ама само да не се деси тие две парцели да го осакатат градот за век и векови како тие на „Беласица“ и „Водњанска“, ако не го продадат имотот...
|
||
![]() |
||
Phiko ![]() Senior Member ![]() Joined: 24-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 209 |
![]() ![]() |
|
Како што можам да видам на катастар скоро цела траса на улицата од
мостот до раскрсницата за Бардовци е сопственост на РМ, така да не би
требало да заврши како мостот Михајло Апостолски. Само двете парцели што ги обележав не се сопственост на РМ: ![]() |
||
![]() |
||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
И овој мост ли ќе завршува никаде?
|
||
![]() |
||
Phiko ![]() Senior Member ![]() Joined: 24-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 209 |
![]() ![]() |
|
Денешни, повеќе слики: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Има знаци дека се работи на мостов, можеби со бавно темпо, но сепак...
![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Leo ![]() Groupie ![]() Joined: 02-Mar-2022 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
|
Точно е, за жал
![]() Прв пат сме контактирани летово за да ни откупи градот некоја парцела низ која минува трасата од страната на Злокуќани. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 8> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |