build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Противпожарна заштита

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 11>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 09-Aug-2012 at 23:24


ЗА ВЛАКНО ИЗБЕГНАТА КАТАСТРОФА НА СКОПСКИОТ АЕРОДРОМ


Пилотот ги заборавил тркалата, авионот слетал на стомак!

Авионот "ер трактор" кој учествувал во гаснењето на големиот пожар кај скопската рафинерија ОКТА на скопскиот аеродром "Александар Велики" слетал буквално на стомак бидејќи пилотот заборавил да ги спушти тркалата, дознава Вечер. За среќа, во инцидентот пилотот минал без повреди, но авионот за гаснење пожар е оштетен и е вон употреба

Еден од трите "ер трактори" вчера слетал на стомак на скопскиот аеродром "Александар Велики" бидејќи пилотот заборавил да ги спушти тркалата, дознава Вечер. За среќа, во инцидентот пилотот минал без повреди, но авионот за гаснење пожар е оштетен и е вон употреба.
Од Дирекцијата за заштита и спасување го потврдија инцидентот кој се случил околу 16 часот и потврдуваат дека причината е пилотска грешка.
Според нашите информации пилотот неколку часа летал и учествувал во гаснење на пожари на неколку места и тоа му бил последен лет пред да ја заврши смената. Требало да лета кон Тетово, но во последен момент бил пренасочен кон рафинеријата "ОКТА" каде околу 15 часот изби голем пожар. Откако го исфрлил товарот вода тргнал назад кон скопскиот аеродром каде се наоѓа базата авионите за гаснење на пожар.
Како и зошто заборавил да ги спушти тркала засега не е познато, исто како и фактот што ниту еден од персоналот на земја не го предупредил. Според очевидците тој имал совршено слетување иако било на "стомакот" на авионот односно на пловките - резервоари за вода.
- Добро е што пилотот имал правилно слетување, но и што пловките биле празни бидејќи при првиот контакт со пистата би се закопал во земја и катастрофата би била неизбежна. Резервоарите на "тракторите" се наоѓаат во крилата и присебноста на пилотот спречила губење на рамнотежа и евентуален контакт на крилото со пистата што исто така би било погубно, вели нашиот соговорник, поранешен пилот.
Кога виделе што се случува веднаш, според протоколот, била испратена интервентната екипа составена од цистерна за гаснење пожар и медицински тим, но за среќа немало потреба. Пилотот видно потресен излегол од авионот без гребаница. На пистата веднаш притрчале и механичарите од Дирекцијата за заштита и спасување кои со дигалка го подигнале авионот, ги извадиле тркала, и го истуркале во хангарот каде стојат "тракторите".
- Станува збор за пилотска грешка која и не е толку невообичаена. За среќа пилотот мина без повреди, јас разговарав со него и можам да ви кажам дека беше многу потресен. Според првичните информации авионот не е многу оштетен и во секој случај избегната е далеку поголема катастрофа, изјави Екрем Зендели, заменик-директор на Дирекцијата.
Од ДЗС информираат дека она што може да се види со голо око е дека се оштетени лајсните на пловките од "ер тракторот", но сепак треба детално да се провери и испита и да се отвори целиот долен дел на авионот. За таа цел веќе бил повикан сервисер од производителот од Шпанија, кој заедно со тимот механичари ќе ги извади и провери пловките за да видат дали има поголеми оштетувања и дали евентуално има дупки во резервоарите. Исто така ќе се провери и остатокот од авионот бидејќи не смее да има најмал дефект или штета. Инспекцијата на штетата треба да трае во наредните неколку дена и потоа ќе се знае што понатаму.
- Едно е сигурно, а тоа е дека во наредните десетина петнаесет дена нема теоретски шанси авионот да полета. Во зависност од степенот на оштетувања дополнително ќе се одлучува дали поправките ќе бидат извршени во Македонија, или пак авионот ќе биде транспортиран кај производителот во Шпанија, додава Зендели.
Авионите на ДЗС биле осигурани и веќе бил повикан и агент на компанијата кој треба да ја процени штетата и да ја исплати со што ќе се покријат и голем дел од трошоците.
Трите "ер трактори" беа набавени пред неколку години, а обуката на пилотите ја спроведуваа шпански инструктори. Авионите и пилотите веќе имаат илјадници часови летање и учествувале во преку стотина мисии за гаснење на пожари ширум државата.

(О.Ч.- О.С.)

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=059FFDB5A2236245A866A31F57F0F93A
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 16-Jul-2012 at 21:32

Еве ги во акција...

Кичевско...

 

 

Тетовско...

 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 16-Jul-2012 at 11:17
И јас го делам мислењето дека голем дел од пожарите кои секоја година се случуваат во Македонија се подметнати.
Се надевам дека казната за тоа дело е прилично голема затоа што штетата е.
Се надевам ќе купат уште некој ЕР трактор во иднина.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 15-Jul-2012 at 23:35
последен пат се случи во 2007 година на планината Буковиќ(над големиот тунел помеѓу селата Зајас и Падалишта) кога при слегување на групата што го гасеше пожарот,се случи нов пожар на неколку стотини метри под него, на линијата каде слегуваше групата.среќа имаше на магистралата инженери од ЈП Макдеонски шуми и ја вратија групата да го изгасни пожарот.

но ова не е најлошото во оваа дејност.со сегашната систематизација во МВР се укинува работното место инспектор по пожари(јас ќе си работам од останатото -со оружје и експлозиви),а увидите ќе ги превзема тој инспектор пто ќе биде дежурен таа ден.а тој ќе гледа да му префли на тој за утре итн.

а башка проблем пто тие не се стручни од инженерски аспект да ја утврдат причината за пожарот.замислете во некој погон има каде има машини,хемикалии,ел.инсталации,а некој што појма нема од техника треба да врши увид.

битно е да се прават реформи,за последиците некој друг ќе се секира


а за подметнатите пожари,не е толку трагично ова што го прават овие за дневници.

тој што подметнуваше пожари околу РЕК Осломеј во 2007 година(беше пожарот на сите вести),му пишав кривична пријава,но од пред неколку месеци е назначен за генерален директор на РЕК Осломеј а неговиот адвокат и судијата што го водеше случајот се назначени за апелациони судии.посебна приказна е што донесол уверение и диплома од два различни факултети(се збинил,на уверението ги имало сите шески,а просек напишан 6.3)
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 15-Jul-2012 at 22:08

Хммм... ништо не правиме така... 

Некој мора да превземе одговорност... Вака испаѓа дека државни службеници кои се одговорни за интервенирање при пожари, се однесуваат крајно неодговорно и криминално... а притоа предизвикувајќи голема штета и загуба за државата... а и опасност по човечки животи...

Мислам дека ова неможе да остане на станица... треба централата на МВР малку повеќе да се заинтересира за ова...

А кога рече било ова? И дали сеуште се случува?



Edited by FoSsiL - 15-Jul-2012 at 22:08
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 15-Jul-2012 at 22:01
ги држевме во станица некое време,ама докази во вакви случаеви многу тешко се обезбедуваат,но и тоа дава ефект некое време
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 15-Jul-2012 at 21:55

аха... 

И санкционирани се? Превземени мерки за превенција на вакви идиотизми?

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 15-Jul-2012 at 21:22
не пожарникарите,повиканите од Дирекцијата за заштита и спасување кои се во резервниот состав на поранешната цивилна заштита.тие при позив добиваат дневници.пожарникарите си земаат нормална плата
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 15-Jul-2012 at 19:06
Сакаш да кажеш дека пожарникари подметнувале оган, за да имаа повеќе работа со што ќе им се исплаќаат дневници?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 15-Jul-2012 at 19:00
со оглед на фактот дека Македонија е планинска земја,купувањето на ПП авиони е права работа.

бидејќи работам во оваа дејност,најдобро знам дека со овој чекор и финансиски се заштедува,земајќи во обзир колку луѓе треба да се прата во планина за да го изгаснат пожарот,па да им се обезбеди јадење,дневници и сл.

за жал морам да признам дека за проширување на некои пожари во регионот околу Кичево што го покривам,со докази беше докажано дека при заминување од терен во вечерните часови пожарот го дозапалуваа луѓето на кои им беа плаќани дневници,нормално за да се викнат и другиот ден.

цел ден гасат,а при заминување попат запалуваат на неколку места..

се има десено во 2000 година кај с.прострање да ги најдиме истурени тубите со бензин за моторните пили што ги употребувавме за правење на просеки во шумата.

така да авионите заслужуваат оцена 10
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 15-Jul-2012 at 18:21
Еве го фамозниот "Fire Boss" кој вчера неколку пати ја надлета билдерската средба на врвот на Водно

За жал светлото беше лошо, а фокусирањето на апаратот кој го користам не му е баш најјака страна, па еве ова е максимум што успеав да изфадам од фотките, со помош на фотошоп...


1



2



3



4



5



Edited by Cloverstack - 15-Jul-2012 at 18:22
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 02-May-2012 at 10:00
Многу нормално...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 28-Apr-2012 at 16:41
ова може да се користи во случаи кога се знае точно што има внатре,дали има или нема луѓе кои тогаш без кислород нормално одма би умреле,дали има хемикалии кои би реагирале обратно,како некои соли и соди кои несмеат да се гасат со вода бидејќи тогаш баш се јавува пламен и тн

Edited by gjoko - 28-Apr-2012 at 16:41
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 28-Apr-2012 at 15:08

Незнам дали сум го пуштил видеово претходно, истото или пак во некоја друга форма...

Како и да... погледнете го... мислам дека има превод на англиски.. одете на cc копчето...

Се работи за "бомба" чиј состав ако не се лажам е амонијак и јаглерод диоксид, кои најверојатно го отстрануваат кислородот а со тоа го гасат пожарот...

Па си викам, зошто не набавиме вакви... и поефикасни се, и даваат поголема сигурноста за пожарникарите без да си го загрозуваат животот... дури може да се користи како превентива и брза употреба (реакција) и по дома, во згради, други објекти, по институции, па дури и во превозните средства и слично... како што денес е задолжителен ППА...

Еве за што станува збор:

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 09-Apr-2012 at 16:27
Originally posted by LAV

Ako ne se lazam i pred dve ili tri godini bea kupeni 4 helikopteri mi-171 od kupeni od litvanija!?


Ne me svakajte nisto licno, megutoa ne se palete tekstot e star !!!!! se raboti za tie helikopteri koi veke bea nabaveni...... vidi sto pisuva tamu kade avtorot veli deka portparolot na mvr potvrduva za vesnikot VREME !!!!!! koj veke ne postoi !!!! pozzzz
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
LAV View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Mar-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote LAV Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 09-Apr-2012 at 15:14
Ako ne se lazam pred dve ili tri godini bea kupeni 4 helikopteri mi-171 od Litvanija!?
Back to Top
ezee View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 09-Apr-2012
Location: US
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ezee Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 09-Apr-2012 at 14:12
Originally posted by anDarko

додека чекаме на авионите, бар ова ќе биде од помош:

Игор Чавески

Четири нови транспортни хеликоптери од руско производство, наменети за потребите на Министерството за внатрешни работи, се набавени деновиве, а два од нив завчера пристигнаа на скопскиот аеродром, потврди претставник на МВР. Станува збор за хеликоптери од типот „М-171“, кои можат да соберат 37 луѓе и да пренесуваат товар од четири тона. Портпаролот на МВР, Иво Котевски, потврди за „Време“ дека два хеликоптери се веќе пристигнати и дека Министерството за внатрешни планира да купи уште два хеликоптери од истиот производител, без да наведе детали од која земја се набавени. Хеликоптерите завчера во голема тајност пристигнале на аеродромот „Александар Велики“. Веднаш по пристигнувањето, тие биле префрлени во хангарите на аеродромот и надлежните од Министерството чекаат врз нив да биде направен технички прием за да може да се користат. Од полицијата велат за дел од нив бил распишан тендер, додека за другите допрва ќе биде распишан. Во изминатиов период МВР немаше најави дека планира да купи нови хеликоптери. Откако LED хеликоптерите ќе ги добијат сите неопходни дозволи, тие ќе се стават во функција на специјалните полициски сили од единицата за посебни намени, бидејќи првите луѓе на полицијата констатирале дека таму постои најголема потреба за зголемување на бројот на леталата. Хеликоптерот „М-171“ важи за едно од најсовремените летала и се користи за патролирање во цивилни цели, а може да се употребува и во воени услови. Максималната висина на која може да лета е 6.000 метри. Развива максимална брзина од 250 километри на час и со еден резервоар може да помине околу 600 километри. МВР има на располагање само три хеликоптери, од кои два се стари петнаесетина години, амортизирани се и досега неколкупати биле целосно сервисирани. Последниот хеликоптер МВР го доби како донација од тајванската влада во 1999 година, како благодарност за воспоставувањето на дипломатските односи со Тајпеј. Македонските безбедносни сили се соочуваат со проблеми со
led функционирањето на своите воздухоплови. Веќе две недели не летаат воените хеликоптери на Министерството за одбрана поради техничка неисправност. По препорака на Комисијата за испитување на воздухопловни несреќи, Генералштабот на АРМ донесе одлука целиот воздухопловен ВИНГ да биде приземјен. Комисијата констатирала дека хеликоптерите се небезбедни за летање. Забраната за нивно летање се уште е во сила.

Хеликоптер Ми-117




Woah! Тоа е навистина голема ... убаво хеликоптер .. Ви благодарам многу за вашиот корисни информации. Ќе ви се исполнат.


Edited by ezee - 13-Apr-2012 at 05:00
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 03-Apr-2012 at 09:36

Македонска Каменица ќе добие нова противпожарна станица

Во присуство на претставници од владата, општината и УНДП во општина Македонска Каменица денес се потстави камен темелник со што се одбележа почетокот на изградбата на новата противпожарна станица. Објектот ќе биде со вкупно корисна површина од 281 m2 во кој ќе биде сместен ТППЕ од Македонска Каменица со сите свои специјализирани возила и опрема за гаснење на пожари.

Oваа нова противпожарна станица, заедно со тренинзите и едукациите, ќе и помогне на Општината поуспешно да се справи со пожарите кои претставуваат потенцијално сериозен проблем со оглед планинскиот терен покриен со шума и пасишта.

Проектот е вреден 5.204.500 денари од кои 70% го финансира Општината од својот буџет додека остатокот ќе биде кофинансиран од страна на УНДП.

Градежните работи според очекувањата ќе бидат целосно завршени до јуни годинава, пред почетокот на летото и сезоната за пожари.

http://www.makedonskakamenica.gov.mk/
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 14-Nov-2011 at 22:15
ОПА, НÈ ЧЕКА НОВ БЕНЧМАРК?
„Противпожарните цигари“ задолжителни во ЕУ од четврток
Текст: Б.И Живот | 14 ноември 2011
Производителите на цигари од четврток ќе бидат задолжени на пазарот да ги нудат цигарите од новиот тип „со слаба можност за предизвикување пожар“, кои се гасат самите после извесно време откако ќе бидат фрлени, со цел да се избегнат пожарите.



„Сигурна цигара не постои, и секако најсигурно е да не се пуши воопшто, но за оние кои одбираат да пушат, новите норми кои наскоро ќе стапат на сила ќе ги примораат производителите на цигари да ги применат прописите кои би можеле да заштитат стотици граѓани од ризикот од пожар“, вели Џон Дали од Европската комисија за здравје и потрошувачи.

Производителите на хартијата за цигарите ја промениле постапката на производство и на две места вградиле погусти прстени од оние постојните, па цигарата би требало да се угаси сама кога ќе дојде до таквиот прстен, кој го намалува протокот на воздух, доколку нормално, некој не вовлече од неа. И времето на распаѓање на овие цигари е пократко, со што се намалува ризикот од запалување на мебел, постелнини и други материјали при „несоодветно“ ракување со цигара.

Овие безбедносни мерки веќе се применуваат во САД, Канада и во Австралија, како и во Финска од април 2010 година.

Новите безбедносни норми ќе бидат објавени во четврток во Службениот весник на Европската унија, после што на националните влади останува да ја контролираат примената на истите.

Податоците кои се однесуваат на периодот од 2003 до 2008 година велат дека во Унијата цигарите секоја година предизвикуваат 30.000 пожари, повеќе од 1.000 мртви во пожарите и просечно околу 4.000 повредени.
http://kajgana.com/protivpozharnite-cigari%E2%80%9C-zadolzhitelni-vo-eu-od-chetvrtok
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 01-Oct-2011 at 12:51
Имаше најава за 2 хеликоптери ,не знам до кај е таа процедура ,повеќе не видовме никакви вести од тоа.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.200 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.