build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 11-Sep-2021 at 15:45
И вече напълно завършената отсечка от Софиийския околовръсен път. Остават съвсем малко довършителни работи преди официалното откриване.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 30-Aug-2021 at 07:32
Auto put Bar-Boljare ,Montenegro 15.08.2021



Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 30-Jul-2021 at 13:47
Конечно се споија двете страни на Пељешки мост. Другата година се очекува да се пушти во сообраќај одкако ќе се завршат пристапните патишта и занаетчистките работи околу мостот, инсталации, огради, асфлат.

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 26-Jul-2021 at 01:05
Eden mal del od "jugoslovenskata" avtopatska delnica "Karlovac-Zagreb".

https://www.youtube.com/watch?v=IBSlu1H7iRY
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 02-Jul-2021 at 16:26
Која е стратегијата на завладејувањето на Кина во Африка. И ова е цитат од бивши претседател на некоја од јужните африкански држави, мислам дека беше на Намибија. Кредитирање без политички услови! Што значи тоа?! Ако сака нека е и човекојадец, се додека е претсдател ќе се соработува со него. И затоа продираат. И затоа и на Балканот влагаат. За жал човештвото и нормалниот европски западен свет се наоѓа пред ситуација "curb your democracy" малку, дури и да краделе балкански политичари, некогаш е побитно да се завладее просторот отколку да се остави другиот со дампинг услови да влага. И јас би сакал да се све ова западни кредити, ама западот сам несака да биде империја. Затоа има друг што сака да биде империја.
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 01-Jul-2021 at 21:57
Originally posted by ehrlich

Има доста убави примери за ова со Кина низ Африка и Азија. На пример, последно видео собрано за кредитите кои баснословно ги даваат беше примерот во Шри Ланка, каде земјата гради огромно пристаниште, кое не отпочнува со план со работа, немаат пари да го враќаат и Кинезите си го земаат на 99 години бесплатно во замена за парите од кредитот.

Нормално е дека не можам да зборувам дека имало или немало анализи, ама дека Кинезите (како и сите други сегашни и поранешни големи сили) ги користат овие кредити за влијание, тоа е факт.


Isto se desva i vo EU    

Na primer vo vremeto na ekonomskata kriza i teski krediti, Germanija gi "kupi" site Grcki aerodrome (Fraport)
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 01-Jul-2021 at 19:52
Originally posted by гитардемон


Мислам дека станува збор за почитување на правото (слободно толкување на ЕУ членките), а за развојните фондови (ИПАРД) имаше и неколку други услови кои се и тоа како субјективни.
Pa ako baraat od razvojnite fondovi na EU togas e normalno da gi ispolnuvaat politiсkite standardi na koi se basira EU. Ako balkanskite korumpirani politiсari teraat sistem-vukojebina i se bogatat preku nok, togas eve im komerсijalni krediti, nikoj ne im brani.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 01-Jul-2021 at 19:47

Мислам дека станува збор за почитување на правото (слободно толкување на ЕУ членките), а за развојните фондови (ИПАРД) имаше и неколку други услови кои се и тоа како субјективни.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 01-Jul-2021 at 19:41
Originally posted by user8642

Многу пати извртена теза која едноставно не држи вода. Ова е стратешки и единствен проект за Црна Гора, како што е Е75 за Македонија и Србија, како што е Приштина-Тирана за (Голема) Албанија, како што е Солун-Атина за Грција. И не секаде се исплатливи. Е сега оваа сувопарна Европа која наметнува плус политички услови за да кредитира, неможе никако да разбере дека некои држави (не само балканските) понекогаш овие работи не ги прават само од економски причини, него и од национално-политички. И ако Европа сака да биде чадор-империјата врза западен Балкан треба да има разбирање за овие работи и понекогаш надвор од business-case-от да финансира проекти. Зашто ако не е Европа, ете Кина ќе биде.

И сега нема потреба да слушаме овакви душебрижнички приказни како тоа Црна Гора се заглавила. Го направиле тоа што сметале дека им е од национално значење, крај на муабетот. Сами се задолжиле, сами изградиле, нема понатаму навлагање. А целата должина од Белград до Бар многу брзо ќе се спои и ќе дојде до израз економската оправданост на проектот, иако во овие кусогледи студии и елаборати не доаѓаат некои работи до израз.
Koi se tie plus politсki uslovi za kreditiranje sto gi nametnuva EU?
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 01-Jul-2021 at 17:08
Има доста убави примери за ова со Кина низ Африка и Азија. На пример, последно видео собрано за кредитите кои баснословно ги даваат беше примерот во Шри Ланка, каде земјата гради огромно пристаниште, кое не отпочнува со план со работа, немаат пари да го враќаат и Кинезите си го земаат на 99 години бесплатно во замена за парите од кредитот.

Нормално е дека не можам да зборувам дека имало или немало анализи, ама дека Кинезите (како и сите други сегашни и поранешни големи сили) ги користат овие кредити за влијание, тоа е факт.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 01-Jul-2021 at 16:59
Многу пати извртена теза која едноставно не држи вода. Ова е стратешки и единствен проект за Црна Гора, како што е Е75 за Македонија и Србија, како што е Приштина-Тирана за (Голема) Албанија, како што е Солун-Атина за Грција. И не секаде се исплатливи. Е сега оваа сувопарна Европа која наметнува плус политички услови за да кредитира, неможе никако да разбере дека некои држави (не само балканските) понекогаш овие работи не ги прават само од економски причини, него и од национално-политички. И ако Европа сака да биде чадор-империјата врза западен Балкан треба да има разбирање за овие работи и понекогаш надвор од business-case-от да финансира проекти. Зашто ако не е Европа, ете Кина ќе биде.

И сега нема потреба да слушаме овакви душебрижнички приказни како тоа Црна Гора се заглавила. Го направиле тоа што сметале дека им е од национално значење, крај на муабетот. Сами се задолжиле, сами изградиле, нема понатаму навлагање. А целата должина од Белград до Бар многу брзо ќе се спои и ќе дојде до израз економската оправданост на проектот, иако во овие кусогледи студии и елаборати не доаѓаат некои работи до израз.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 01-Jul-2021 at 16:34
ЦРНА ГОРА ПРЕД БАНКРОТ ОТКАКО СЕ ЗАДОЛЖИ КАЈ КИНА ЗА ИЗГРАДБА НА АВТОПАТОТ ШТО НЕ ВОДИ НИКАДЕ



Автопатот што се заканува да ја банкротира црногорската економија почнува на ридовите во околината на Подгорица, а засега завршува во зафрлен планински терен источно од градот.

Автопатот што го гради кинеска државна компанија не е довршен, па возилата го користат стариот пат, што поминува под него. Тој исто така сè уште не е платен. Првата рата од заемот од милијарда долари од кинеска државна банка пристигнува на наплата овој месец и нејасно е дали Црна Гора ќе може да си го дозволи тоа, имајќи предвид дека поради овој проект, државниот долг порасна на повеќе од 100% од бруто домашниот производ.

„Најтрагично од сè е што и кога ќе биде довршен, патот нема да води никаде. Имаме шега која вели дека ова е автопат од никаде до никаде“, вели министерот за правда на Црна Гора, Драган Шоќ.

Оваа 40-километарска делница е дел од предложениот автопат од 432 километри, што би одел од пристаништето во Бар до Белград. Сегашната влада на Црна Гора вели дека првата секција создала толку многу долгови, што не е во можност да го изгради остатокот од автопатот.

„Ова нема да го плати само сегашната, туку и идни генерации. Но, проблемот не е во Кина. Ова е наша лоша одлука“, вели Шоќ.

Договорот за изградба на автопатот беше потпишан во 2014. Според него, ако Црна Гора не ѝ исплати на кинеската банка „Експорт-импорт“ на време, таа има право да заплени земјиште во државата, под услов потоа да не се користи за воени или дипломатски цели.

„Црна Гора со години имаше во план да го изгради овој автопат, но европските банки не беа заинтересирани да ѝ позајмат пари, зашто не веруваа дека ќе може да ги врати. Никој не може да разбере што добива Кина со тоа што влезе во проектот“, вели Милица Тодоровиќ, претседателката на Центарот за демократска транзиција.

Според аналитичарот Стефан Владисављев, ова беше шанса за Кина да го зголеми своето влијание во регионот, кога веќе ЕУ не сакаше да ѝ помогне на Црна Гора.

„Ова е лесен начин да навлезе на европска територија и да го прошири своето влијание“, смета Владисављев.

И Кина го прави тоа веќе со години. Го купи пристаништето во Пиреја кај Атина и го претвори во второ најголемо на Медитеранот и гради милијарди долари вредни автопатишта и железнички пруги. Меѓу нив е и автопатот Кичево-Охрид, чија изградба доцни веќе четири години и чија цена порасна од 374 на 600 милиони евра.

https://sdk.mk/index.php/svet/tsrna-gora-pred-bankrot-otkako-se-zadolzhi-kaj-kina-za-izgradba-na-avtopatot-shto-ne-vodi-nikade/
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 13-May-2021 at 19:34
Довършителни работи по строежа на отсечката на Софийския околовръсен път.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 24-Apr-2021 at 15:49
Напредъкът от строежа на АМ,,Хемус,, Лот1 от П.В.Боаза до П.В.Дерманци

Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 22-Mar-2021 at 21:35
Da definitivno , ne site ke go koristat toa e fakt , mnoguima od evropskite turisti odat so avion , no nasite pecalbari pa i site ovde vo regionot odime so kola zar ne , a toa gledano za 10-15 godini nema da bide vo nieden slucaj mal broj na vozila koj sto pominale i platile patarina , zboruvam za dolgorocno naplata od patarina ke si se isplati ... No mislam deka za zemja kako Crna gora ova e pregolem i preskap zalak , proektot cini mnogu pari za drzava od pola milion ziteli , a kako ke go opravdaat ke pokaze idninata i vremeto ) )

Edited by WolfLeader - 22-Mar-2021 at 21:36
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 22-Mar-2021 at 19:16
А можда ни тогаш
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 22-Mar-2021 at 17:35
Добро, не дека сите тие туристи ќе се решат да го користат автопатот Ќе има користи не дека не, ама задолженоста им рипна многу во години кога туристичката сезона им е преполовена, а држава која како што кажуваш живее од туризам, тоа се почувствува премногу.

Реално мостот Пељашац е потребен, не само за Шенген, туку општо, реално мачење е чекањето на граници (вкупно 4), а Босна како и нас ќе влезе во ЕУ кога врбата ќе роди грозје
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 22-Mar-2021 at 11:34
Crna gora 2018 godina imala 2.1 milion turisti i prihod od poveke od milijarda evra , zborot mi e deka za turisticka drzava vakov mega proekt e za vek i vekovi i deka so samoto naplakanje na patarina niz godinite toa ke si se isplati ...
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 22-Mar-2021 at 01:06
Мост Пељешац, Хрватска. Повеќе политички проект отколку инфраструктурен, за да се заобиколи Неумскиот залив и да се обезбеди континуитет на Хрватска.

Како и за многу други работи, така и овој пат ЕУ излезе контрадикторна во сопствените политики, па од една страна на Хрватска и го постави континуитетот и поврзувањето на ексклавата како предуслов за влез во Шенген Зона, од друга страна и рекоа на Хрвтаска дека со ЕУ фондови не се финансираат политички мотивирани проекти, туку само оние од суштинска потреба, и дека долгорочната визија на ЕУ е цел Балкан потполно интегриран во ЕУ и дека потреба од ваков мост нема, зашто нели некогаш сите ќе бидеме Шенген. Затоа заради внатре-ЕУ контрадикторноста Хрватска реши да си побара партнери во Кина за проектот.

Сега е во напредна фаза, третина од сегментите се веќе поставени на лице место. Моментално сеуште стигаат од Кина на бродови префабрикуваните сегменти и се очекува во наредниов период да се поставуваат и следните сегменти, како и сајлите со доградбата на столбовите кои имаат носечка улога за оние сегменти кои се наоѓаат на средина на распоните.

    
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 21-Mar-2021 at 20:55
Патарината, особена таа од туристи, е најмалиот и најповршен придонес кој го има една држава од оваков автопат. Ова е излез на Србија на море на најблиското пристаниште кое може да го добијат, пред се кон држава која е етнички и културолошки блиска, и од друга страна е првиот автопатски излез на Црна Гора према Европа. Така да и да не наплаќаат патарина, се исплати автопатот и во економска и во геостратешка смисла.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.445 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.