![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 69> |
Author | |
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
И вече напълно завършената отсечка от Софиийския околовръсен път. Остават съвсем малко довършителни работи преди официалното откриване.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Auto put Bar-Boljare ,Montenegro 15.08.2021
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Конечно се споија двете страни на Пељешки мост. Другата година се очекува да се пушти во сообраќај одкако ќе се завршат пристапните патишта и занаетчистките работи околу мостот, инсталации, огради, асфлат.
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Eden mal del od "jugoslovenskata" avtopatska delnica "Karlovac-Zagreb".
https://www.youtube.com/watch?v=IBSlu1H7iRY |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Која е стратегијата на завладејувањето на Кина во Африка. И ова е цитат од бивши претседател на некоја од јужните африкански држави, мислам дека беше на Намибија. Кредитирање без политички услови! Што значи тоа?! Ако сака нека е и човекојадец, се додека е претсдател ќе се соработува со него. И затоа продираат. И затоа и на Балканот влагаат. За жал човештвото и нормалниот европски западен свет се наоѓа пред ситуација "curb your democracy" малку, дури и да краделе балкански политичари, некогаш е побитно да се завладее просторот отколку да се остави другиот со дампинг услови да влага. И јас би сакал да се све ова западни кредити, ама западот сам несака да биде империја. Затоа има друг што сака да биде империја.
|
|
![]() |
|
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
Isto se desva i vo EU ![]() Na primer vo vremeto na ekonomskata kriza i teski krediti, Germanija gi "kupi" site Grcki aerodrome (Fraport) ![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
![]() Мислам дека станува збор за почитување на правото (слободно толкување на ЕУ членките), а за развојните фондови (ИПАРД) имаше и неколку други услови кои се и тоа како субјективни. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Има доста убави примери за ова со Кина низ Африка и Азија. На пример, последно видео собрано за кредитите кои баснословно ги даваат беше примерот во Шри Ланка, каде земјата гради огромно пристаниште, кое не отпочнува со план со работа, немаат пари да го враќаат и Кинезите си го земаат на 99 години бесплатно во замена за парите од кредитот.
Нормално е дека не можам да зборувам дека имало или немало анализи, ама дека Кинезите (како и сите други сегашни и поранешни големи сили) ги користат овие кредити за влијание, тоа е факт. |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Многу пати извртена теза која едноставно не држи вода. Ова е стратешки и единствен проект за Црна Гора, како што е Е75 за Македонија и Србија, како што е Приштина-Тирана за (Голема) Албанија, како што е Солун-Атина за Грција. И не секаде се исплатливи. Е сега оваа сувопарна Европа која наметнува плус политички услови за да кредитира, неможе никако да разбере дека некои држави (не само балканските) понекогаш овие работи не ги прават само од економски причини, него и од национално-политички. И ако Европа сака да биде чадор-империјата врза западен Балкан треба да има разбирање за овие работи и понекогаш надвор од business-case-от да финансира проекти. Зашто ако не е Европа, ете Кина ќе биде.
И сега нема потреба да слушаме овакви душебрижнички приказни како тоа Црна Гора се заглавила. Го направиле тоа што сметале дека им е од национално значење, крај на муабетот. Сами се задолжиле, сами изградиле, нема понатаму навлагање. А целата должина од Белград до Бар многу брзо ќе се спои и ќе дојде до израз економската оправданост на проектот, иако во овие кусогледи студии и елаборати не доаѓаат некои работи до израз. |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
ЦРНА ГОРА ПРЕД БАНКРОТ ОТКАКО СЕ ЗАДОЛЖИ КАЈ КИНА ЗА ИЗГРАДБА НА АВТОПАТОТ ШТО НЕ ВОДИ НИКАДЕ
![]() Автопатот што се заканува да ја банкротира црногорската економија почнува на ридовите во околината на Подгорица, а засега завршува во зафрлен планински терен источно од градот. Автопатот што го гради кинеска државна компанија не е довршен, па возилата го користат стариот пат, што поминува под него. Тој исто така сè уште не е платен. Првата рата од заемот од милијарда долари од кинеска државна банка пристигнува на наплата овој месец и нејасно е дали Црна Гора ќе може да си го дозволи тоа, имајќи предвид дека поради овој проект, државниот долг порасна на повеќе од 100% од бруто домашниот производ. „Најтрагично од сè е што и кога ќе биде довршен, патот нема да води никаде. Имаме шега која вели дека ова е автопат од никаде до никаде“, вели министерот за правда на Црна Гора, Драган Шоќ. Оваа 40-километарска делница е дел од предложениот автопат од 432 километри, што би одел од пристаништето во Бар до Белград. Сегашната влада на Црна Гора вели дека првата секција создала толку многу долгови, што не е во можност да го изгради остатокот од автопатот. „Ова нема да го плати само сегашната, туку и идни генерации. Но, проблемот не е во Кина. Ова е наша лоша одлука“, вели Шоќ. Договорот за изградба на автопатот беше потпишан во 2014. Според него, ако Црна Гора не ѝ исплати на кинеската банка „Експорт-импорт“ на време, таа има право да заплени земјиште во државата, под услов потоа да не се користи за воени или дипломатски цели. „Црна Гора со години имаше во план да го изгради овој автопат, но европските банки не беа заинтересирани да ѝ позајмат пари, зашто не веруваа дека ќе може да ги врати. Никој не може да разбере што добива Кина со тоа што влезе во проектот“, вели Милица Тодоровиќ, претседателката на Центарот за демократска транзиција. Според аналитичарот Стефан Владисављев, ова беше шанса за Кина да го зголеми своето влијание во регионот, кога веќе ЕУ не сакаше да ѝ помогне на Црна Гора. „Ова е лесен начин да навлезе на европска територија и да го прошири своето влијание“, смета Владисављев. И Кина го прави тоа веќе со години. Го купи пристаништето во Пиреја кај Атина и го претвори во второ најголемо на Медитеранот и гради милијарди долари вредни автопатишта и железнички пруги. Меѓу нив е и автопатот Кичево-Охрид, чија изградба доцни веќе четири години и чија цена порасна од 374 на 600 милиони евра. https://sdk.mk/index.php/svet/tsrna-gora-pred-bankrot-otkako-se-zadolzhi-kaj-kina-za-izgradba-na-avtopatot-shto-ne-vodi-nikade/ |
|
![]() |
|
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
Довършителни работи по строежа на отсечката на Софийския околовръсен път.
|
|
![]() |
|
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
Напредъкът от строежа на АМ,,Хемус,, Лот1 от П.В.Боаза до П.В.Дерманци
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Da definitivno , ne site ke go koristat toa e fakt , mnoguima od evropskite turisti odat so avion , no nasite pecalbari pa i site ovde vo regionot odime so kola zar ne , a toa gledano za 10-15 godini nema da bide vo nieden slucaj mal broj na vozila koj sto pominale i platile patarina , zboruvam za dolgorocno naplata od patarina ke si se isplati ... No mislam deka za zemja kako Crna gora ova e pregolem i preskap zalak , proektot cini mnogu pari za drzava od pola milion ziteli , a kako ke go opravdaat ke pokaze idninata i vremeto
![]() ![]() Edited by WolfLeader - 22-Mar-2021 at 21:36 |
|
![]() |
|
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
А можда ни тогаш
![]() |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Добро, не дека сите тие туристи ќе се решат да го користат автопатот
![]() Реално мостот Пељашац е потребен, не само за Шенген, туку општо, реално мачење е чекањето на граници (вкупно 4), а Босна како и нас ќе влезе во ЕУ кога врбата ќе роди грозје ![]() |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Crna gora 2018 godina imala 2.1 milion turisti i prihod od poveke od milijarda evra , zborot mi e deka za turisticka drzava vakov mega proekt e za vek i vekovi i deka so samoto naplakanje na patarina niz godinite toa ke si se isplati ...
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Мост Пељешац, Хрватска. Повеќе политички проект отколку инфраструктурен, за да се заобиколи Неумскиот залив и да се обезбеди континуитет на Хрватска.
Како и за многу други работи, така и овој пат ЕУ излезе контрадикторна во сопствените политики, па од една страна на Хрватска и го постави континуитетот и поврзувањето на ексклавата како предуслов за влез во Шенген Зона, од друга страна и рекоа на Хрвтаска дека со ЕУ фондови не се финансираат политички мотивирани проекти, туку само оние од суштинска потреба, и дека долгорочната визија на ЕУ е цел Балкан потполно интегриран во ЕУ и дека потреба од ваков мост нема, зашто нели некогаш сите ќе бидеме Шенген. Затоа заради внатре-ЕУ контрадикторноста Хрватска реши да си побара партнери во Кина за проектот. Сега е во напредна фаза, третина од сегментите се веќе поставени на лице место. Моментално сеуште стигаат од Кина на бродови префабрикуваните сегменти и се очекува во наредниов период да се поставуваат и следните сегменти, како и сајлите со доградбата на столбовите кои имаат носечка улога за оние сегменти кои се наоѓаат на средина на распоните. |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Патарината, особена таа од туристи, е најмалиот и најповршен придонес кој го има една држава од оваков автопат. Ова е излез на Србија на море на најблиското пристаниште кое може да го добијат, пред се кон држава која е етнички и културолошки блиска, и од друга страна е првиот автопатски излез на Црна Гора према Европа. Така да и да не наплаќаат патарина, се исплати автопатот и во економска и во геостратешка смисла.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |