build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А1] Табановце - Богородица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 13>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 13-Jun-2016 at 21:26

нема да се мешам во математиките кај нас, но морам да признаам дека паушално се тресат зелени со оние пр. во Хрватска, и не дека е лошо да се фрлаат дигресии апропо криминал, но веќе доколку се споредува бар проверете си бројките кои ги посочувате, ова не е случај само со Василиј ами со еден куп членои чија параноја колку и да е оправдана нека биде бар поартикулирана, во спротивно форумов ќе потоне во медиоритет и паушалност

нејсе 1000 км за 2 милијарди нит со глина немоит да се напраи
на дел од хрватката А1 за 147km дале 990 мил.$

http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/gradili-su-ceste.-na-putu-su-izgubili-23-milijarde/2878799/

настрана плаќањата вкупниот долг денеска им е 4.1 милијарда евра итн.

https://vlada.gov.hr/vijesti/ministar-hajdas-doncic-za-vecernji-list-ipo-hac-onc-a-je-pitanje-odrzivosti-sustava-cesta-u-hrvatskoj/17227

криминал сигурно секаде има, та зар европа мислите нема корупција, само што сето тоа треба и да се докаже, а кога тоа е очигледно а сите без приговор ќутат тогаш дефакто каменот ошол во црни државни фондови преку кои се сервисираат кавер операции, пр. дисецирање шовинистички аорти преку контраразузнавачки геврегџии кои не фигурираат на хартија мајтап или не нема нешто што е скриено а да не излезе на виделина та било тоа и во Куба



Edited by +Protagorist - 13-Jun-2016 at 21:27
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 29-May-2016 at 18:27
Реконструкцијата од страна на Куманово кон Скопје е започнатата од поодамна, јас уште пред повеќе од месец дена се враќав од пат по тој пат. Од клучката за К.Паланка до куманово имаше уште тогаш неколку дела затворени за сообраќај и гребени.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 26-May-2016 at 23:31
Denko истото го реков и јас , тоа што касно се почна со реконструкција не се оправдува никако во ниеден случај и тоа што колите се искршија колку и да збориме џабе е   ... иначе Vasilij нема да навлегувам во тоа кој колку криминал правел и како правел , секоја влада која што помина во нашата држава направи криминал , секој кој што седна на фотеља украде пари така људски кажано , неможе да ме убедиш дека претходната влада направила божем кој знае што и дека се било таман и дека немало малверзации , и тогаш имаше арамилок само немаше ''паметен'' човек да го октрие тоа и да го објави во јавност , за разлика од сега , јас не ја бранам ниедна влада да се разбереме , за мене која и да дојде знам дека ќе биде иста , македончето пак ке зима плата од 200 евра и пак ќе бидеме последни во се и сешто па незнам кој да дојди на власт исти кур ќе биде ,а да не зборуваме за инфраструктура , се виде што изградија претходните и што направиа овие сега , срамота и жално е да се каже дека една влада успеале да направи 200 километри пат , како што и сам кажа во Хрватска се направиа 1000 километри пат за рок од 3-4 години , а во нашата држава во рок од 2000-2016 значи цели 16 години се иградија смешни и мизерни бројки на километри автопатишта.Пак ќе кажам нема да навлегувам во тоа кој фирми се избрани дали се забранети некаде и т.н тоа ни ту јас ги бирав ни ту пак можам нешто да сменам или било кој друг , во секоја капитална инвестиција мора да има некој што ке чари нешто тоа е факт ,и тоа се случува кај нас многу многу одамна пред сегашната влада , а и така ќе продолжи во иднина без разлика дали ќе се смени власта или не ,секогаш ќе постои некој кој што на секоја убава работа ќе остави црна дамка.А тоа за криминал и кражба да не навлегуваме ,ниедна влада која што беше кај нас на власт не е цвеќе за мирисање и претходната влада изнаправи криминал само тоа никој не го зборува и многу брзо се заборави , тоа изгледа простено им е , така да узалуд е правењето муабет кој колку направил , кратко и јасно , НИКОЈ НИШТО НЕ НАПРАВИ по што некој би го паметел , барем за сега , за во иднина дај боже кога ќе се сменат некој генерации да биде уште подобро и да се мисли многу повеќе на инфраструктурни проекти ...

Edited by WolfLeader - 26-May-2016 at 23:33
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 26-May-2016 at 21:08
Kratko i jasno: Zapocnuvanjeto so rekonstrukcija na dotraenite delnici e za golemo pozdravuvanje i radost. Golemoto docnenje na istite voopsto ne e za prostuvanje, bidejki se potrosija edno cudo milioni evra na lecenje kompleksi i gluposti, a nie za toa vreme si gi iskrsivme kolite.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 26-May-2016 at 15:00
Originally posted by WolfLeader

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Ок, знаеме за тебе.


Navigator, ја заиста сакам да те запознаам, сакам да те врамам над моето работно биро.


BOJAN , пријателе на сите ни е јасно и знаеме дека владата касно се сети за реконструкција на дотраените патишта , факт е тоа дека требаше многу порано да се почни со работа од тоа неможе да се избега , но сепак веќе кога е почнато да се работи не гледам причина зошто да се има негативни мислења, мислам дека нема потреба од такво нешто , во сите држави од окружувањето е исто , и кај бугарите и кај србите и еве во босна па и во албанија каде што до ден денеска се уште постојат патишта кој што се со да не кажам ''коњски дупки'' и нивните влади касно почнаа со работа и касно се сетија дека треба малце повеќе да се обрне внимание на патна инфраструктура ,немој да мислиш дека кај нив е се мед и млеко, верувај дека до пред неколку години беа по отепани и од нас ,сега може малце од малце се по управија, во босна во тунел минуваш а од сите страни течи вода мислиш река има над тунел,и да не ти набројувам други ситуации каде што овие неколку држави што ти ги набројав се за никаде во споредба со нас ,значи не е само нашата држава таква , секаде во секоја држава постојат некој слаби страни а ете на нашата , веројатно тоа им беше слаба страна и го запоставија делот со патишта , но ете сега од пред 2-3 години кога се почна со изградба на новите автопатишта а и со континуирана реконструкција на постоечките да се надеваме дека од сега па натаму веќе повеќе ќе се вложува и инвестира во патната инфраструктуа и дека конечно ние како држава ќе може да се пофалиме со нешто ново и добро изградено ,сепак тоа е самиот наш менталитет македонски ,бидејќи кога во европа се градеа автопатишта ние не знаевме што е тоа така да , се надеваме на подобри денови и мислам дека ќе ме разбериш што сакам да кажам , тоа е моето мислење.



Тоа со ,,задоцнето палење,, може да се прости и за тоа може да се најдат безброј оправдувања. Но, криминалот и кражбата не се простува. Не ми е целта да внесувам и да пропагирам политика и ставови на било кој овде, само сакам да кажам дека и претходните влади градеа и тука нема спорно ништо. Спорни се цените и индициите за криминални зделки во случајот со актор каде де факто се докажа дека апла 35 милиони евра се изнесени од Македонија и за останатите 2 делници со кинезите каде едноставно самата сума сама по себе фрла сомнеж, настрана сите други индиции и фактот што синохидро лимитед е на црната листа на САД, Шпанија, Франција и Италија... Мислам дека сите би требало да се сложите околу тоа, а кој тврди дека најбитно е градењето па макар и по 30 милиони евра од секоја делница да се краде тој релативизира и гледа само на краток рок. Чисто грубо и за споредба: владата на Ивица Рачан, онаа што ја изгради речиси целата автопатска мрежа во Хрватска во периодот од 2000 до 2004 за изградба на 1000 километри автопат потроши околу 2 милијарди евра. Кај нас за изградба на 160 км автопат колку што се трите делници кои се градат во моментот се плаќа над 750 милиони евра. И да, цената на нафтата е скоро како во тој период. Јас само би прашал, зошто кога цената на нафтата лани и оваа година падна за 40-45% никој не праша дали според договорот цената треба да биде ревидирана во надолна линија...?
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 26-May-2016 at 14:25
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Ок, знаеме за тебе.


Navigator, ја заиста сакам да те запознаам, сакам да те врамам над моето работно биро.
Ок, следен пат кога ќе имам работа во Општина Центар, ќе те побарам да се запознаеме.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 26-May-2016 at 13:48
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Ок, знаеме за тебе.


Navigator, ја заиста сакам да те запознаам, сакам да те врамам над моето работно биро.


BOJAN , пријателе на сите ни е јасно и знаеме дека владата касно се сети за реконструкција на дотраените патишта , факт е тоа дека требаше многу порано да се почни со работа од тоа неможе да се избега , но сепак веќе кога е почнато да се работи не гледам причина зошто да се има негативни мислења, мислам дека нема потреба од такво нешто , во сите држави од окружувањето е исто , и кај бугарите и кај србите и еве во босна па и во албанија каде што до ден денеска се уште постојат патишта кој што се со да не кажам ''коњски дупки'' и нивните влади касно почнаа со работа и касно се сетија дека треба малце повеќе да се обрне внимание на патна инфраструктура ,немој да мислиш дека кај нив е се мед и млеко, верувај дека до пред неколку години беа по отепани и од нас ,сега може малце од малце се по управија, во босна во тунел минуваш а од сите страни течи вода мислиш река има над тунел,и да не ти набројувам други ситуации каде што овие неколку држави што ти ги набројав се за никаде во споредба со нас ,значи не е само нашата држава таква , секаде во секоја држава постојат некој слаби страни а ете на нашата , веројатно тоа им беше слаба страна и го запоставија делот со патишта , но ете сега од пред 2-3 години кога се почна со изградба на новите автопатишта а и со континуирана реконструкција на постоечките да се надеваме дека од сега па натаму веќе повеќе ќе се вложува и инвестира во патната инфраструктуа и дека конечно ние како држава ќе може да се пофалиме со нешто ново и добро изградено ,сепак тоа е самиот наш менталитет македонски ,бидејќи кога во европа се градеа автопатишта ние не знаевме што е тоа така да , се надеваме на подобри денови и мислам дека ќе ме разбериш што сакам да кажам , тоа е моето мислење.

Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 26-May-2016 at 13:30
Originally posted by pbanks


Originally posted by WolfLeader


Значи почнато е да се работи и од страна на Куманово така ?
неможам да се сетам точно, бидејќи брзав дома после долго возење и не внимавав на детали. Но, голем сегмент пред патарината куманово се вози во една лента, а и по патарината има одредени сегменти каде е стеснет коловозот.


Аха , океј како и да е сепак почнато е да се работи , а уште нешто ме интересира дали забележа до каде се работите за изградба на новата патарина ?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 26-May-2016 at 10:19
Originally posted by WolfLeader



Значи почнато е да се работи и од страна на Куманово така ?


неможам да се сетам точно, бидејќи брзав дома после долго возење и не внимавав на детали.

Но, голем сегмент пред патарината куманово се вози во една лента, а и по патарината има одредени сегменти каде е стеснет коловозот.


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 26-May-2016 at 09:41
Originally posted by Navigator

Ок, знаеме за тебе.


Navigator, ја заиста сакам да те запознаам, сакам да те врамам над моето работно биро.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 26-May-2016 at 09:14
Ок, знаеме за тебе.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 25-May-2016 at 16:29
Јас не се гордеам со оваа реконструкција, јас се срамам од тоа што се прави после толку време. Граѓаните на Куманово и Скопје, како сето она што транзитира низ земјава, ја имаат преплатено реконструкцијата на оваа автопатска делница!
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 25-May-2016 at 15:23
Originally posted by pbanks

Го возев пред неколку дена делот до Куманово. Солидни делови се затворени и се работи на реконструкција на коловозот и во двата правца.



Значи почнато е да се работи и од страна на Куманово така ?
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 25-May-2016 at 15:22
Originally posted by Sashko


Originally posted by one1

Какво ти е тоа проширување ако знаеш и самиот? Три ленти за сообраќај тоа е реткост и во Европа, може да се види во Австрија, Германија, Франција и Италија. Лента за застанување.

Инаку оваа делница беше брука и срам за Македонија и двете клучки кај Куманово и Миладиновци во очајна состојба со оглед на тоа да МК стана европски транзит од Западна и Средна Европа кон Турција.
Мислев на лента за застанување...


Не не ќе си остане таков каков што беше и претходно патот , само ќе се обнови асвалтот , ограда , знаци и т.н...
Back to Top
Sashko View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote Sashko Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 25-May-2016 at 14:50
Originally posted by one1

Какво ти е тоа проширување ако знаеш и самиот? Три ленти за сообраќај тоа е реткост и во Европа, може да се види во Австрија, Германија, Франција и Италија. Лента за застанување.

Инаку оваа делница беше брука и срам за Македонија и двете клучки кај Куманово и Миладиновци во очајна состојба со оглед на тоа да МК стана европски транзит од Западна и Средна Европа кон Турција.


Мислев на лента за застанување...
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 25-May-2016 at 13:23
Какво ти е тоа проширување ако знаеш и самиот? Три ленти за сообраќај тоа е реткост и во Европа, може да се види во Австрија, Германија, Франција и Италија. Лента за застанување.

Инаку оваа делница беше брука и срам за Македонија и двете клучки кај Куманово и Миладиновци во очајна состојба со оглед на тоа да МК стана европски транзит од Западна и Средна Европа кон Турција.
Плав, не црвен.
Масон, не комунист.
Критичар, не поттрчко.
Back to Top
Sashko View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote Sashko Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 25-May-2016 at 08:58
Знае ли некој дали ќе има проширување со уште една лента од Миладиновци кон Куманово?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 24-May-2016 at 22:13


Го возев пред неколку дена делот до Куманово. Солидни делови се затворени и се работи на реконструкција на коловозот и во двата правца.



Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 24-May-2016 at 21:50
Слушнав дека деновиве се почнало со гребење на асвалт од Миладиновци накај Куманово , па после тоа се почнува и од Куманово накај скопје ,исто така се работи и на делот од Смоквица до Гевгелија , а во нај скоро време ќе започне и реконструкција на Неготино - Демир капија , значи летово целосно се обновува коридор 10 ,конечно нешто добро
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 20-Sep-2015 at 17:59
Да делумно има на некои места вдлабнатини кој се посебно лоши кога врне и кога се префрлаш од една на друга лента е много лошо , иначе тој дел од неготино до демир капија е некаде од околу 10 километри и комплетно ќе се реконструира според планираното мај 2016 година...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.148 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.