build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Преферирана архитектура

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Konstrukt View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 03-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote Konstrukt Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 07-Apr-2011 at 11:24
Originally posted by fichot

Значи неверојатен си со „контра-аргументиве“. Магарињата сеуште се користеле во многу села, во Грција, а можеби и во Охрид. Еве и во Далмација да ти кажам ги користат, можеби и во Вајоминг, Анадолија, Монголија итн. 

Јак аргумент нема што. Ако место магариња те запрашав дали сеуште осветлуваш со свеќи сигурно ќе ми вратиш дека палиш во црква и од време на време „за романтични потреби“. Ако те прашам дали имаш дома црнобел ТВ ќе ми вратиш дека сеуште се снима со црнобели филмови. Ако речам дали со другите комуницираш преку гулаб, ќе речеш дека уште има голубарници по Скопјево. Итн.  

 

 



примерот ти е несоодветен, како и сликата на почетокот на темава, некоректен деградичрачки и полн со презир - јас ти дадов одговор дека магариња уште се користат и не ги гледам во таква потсмев конотација

- јас доколкуби одговорил на истиот начин би било нешто вака - абе ај глеам колите летаат, ние на месечината отидовме, улиците ги закрпивме па ке прајме таква марсовска филхармонија - не е во ред, има некаква зајадливост во компарациите и нападите
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 06-Apr-2011 at 22:53
плус, не ми е јасно како може да ги сметате овие стилови за пропуштено нешто, значи ништо не сме пропуштиле, само кај нас различен бил текот на настаните, тоа што кај нас немало барок или неокласицизам а ви се допаѓале, е ваш проблем, тоа е исто како јужноафриканците да се бунат зошто не стигнал Египет до кај нив, па да фатат да градат пирамиди...
второ, барокот или било кој стил од пред арт-декото не е својствен за Скопје, тоа што го имало во Скопје не го прави својствен за Скопје, тоа е стил кој е широко распространет низ светот, модерен во одреден период од историјата, затоа примери од него има насекаде, но не гледам како ние треба да сме толку емотивно културолошки поврзани со барокот?

воедно, не знам како народов успеа барокот да го класификува како стриктно европска архитектура и дека целата европска архитектура се состоела од него, тоа е тотално непознавање на архитектурата, во европа постојат милион стилови во Архитектурата од најразни периоди во историјата, а моментално, цел свет, без разлика каква архитектура поседувал е сконцентриран на создавање оригинални дела кои се во негова најголема функционална или естетска корист, навистина не гледам никој друг во светов на ваков начин да се глупира

всушност и не знам зошто сите толку се фаќаат на муабетот за стиловите, тоа е најмал проблем на овој план, мене од сите утки најмалку ми смета стилот во кој ќе бидат изградени објектите
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 06-Apr-2011 at 22:42
конструкт а каде ти се на тебе фактите? досега видов само филозофирање на празно и форсирање на лични неосновани  мислења во темите општо...
не сакам ни јас да навредувам, но мислам дека со претходниот пост убаво ги опишав општо сите што планов скопје 2014 го сметаат за феноменален, сите сакате нешто, ама не се разбирате во тоа ниту знаете како се изведува доколку е можно
едноставно ќе видите некој објект некаде во странство и мора по секој цена тој објект да го има и кај нас, на што личи тоа?
како прво, многу луѓе сеуште си ги немаат разјаснето стиловите во архитектурата и криво ми е што на сета таа мешавина од стилови е наречена „барок“ а ниеден од објектите врска си нема со конкретен барок, баш напротив, не нив може да се приметет најпрво разни стилови помешани во едно о најразни времиња


Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 06-Apr-2011 at 19:02

Значи неверојатен си со „контра-аргументиве“. Магарињата сеуште се користеле во многу села, во Грција, а можеби и во Охрид. Еве и во Далмација да ти кажам ги користат, можеби и во Вајоминг, Анадолија, Монголија итн. 

Јак аргумент нема што. Ако место магариња те запрашав дали сеуште осветлуваш со свеќи сигурно ќе ми вратиш дека палиш во црква и од време на време „за романтични потреби“. Ако те прашам дали имаш дома црнобел ТВ ќе ми вратиш дека сеуште се снима со црнобели филмови. Ако речам дали со другите комуницираш преку гулаб, ќе речеш дека уште има голубарници по Скопјево. Итн.  

 

 

Back to Top
Konstrukt View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 03-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote Konstrukt Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 06-Apr-2011 at 15:14
дали не се постира или се избриша предходниот пост не знам ама да го сумирам

забеган - твоето ниво на разбирање очигледно не е на ниво - колку што барокот е НАШ или ТУГ толку се и визнатиската, анатолискта,античката , модерната и бруталистичлката градба - СЕЛЕКТИВНОСТ во плукање и дискусија не е во ред, разговарајте со факти а не со вадење од контекст.

точно за магарињата - сеуште се во многу села ,а конкретно во Грција се користат и за туристички цели - мислам дека имаше тури и во Охрид, сепак (еве конкретен пример)постот каде споредуваш магариња со градежен стил е некоректен - токму за ова зборам

ве молам факти, дискусија и помалце навреди,
гледам кога нешто не одговара и не може да се одбрани, кога дефокусирањето и навредите ке пропаднат, кога дури и се дискутира на сооодветната тема- Е ТОГАШ се даваат предлози да се маргинализира истата- да се отворела друга. некој збореше за рамноправност и отвореност???

Edited by Konstrukt - 06-Apr-2011 at 15:20
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 06-Apr-2011 at 15:13

1. „Така сакам и јас“
2. „Имам чуено, гајле ми е што немам разбрано, не знам за што се работи, ама битно ќе имам и јас такво нешто“
3. „Форсирам еден вид архитектура, бидејќи само таква архитектура за мене постои и врежана ми е во срцето, не ја разбирам, појма си немам како се гради ама во целост ќе ја исфорсирам бидејќи план дефинитивно се прави по мој вкус и по ниедно друго правило“
4. „Се водам според фрустрации од досегашни градски планови, па сега тие фрустрации, помешани со горенаведените фантазии, морам врз градот да си ги истурам“
5. „Правам се по мој кеиф бидејќи претходно не било по мој кеиф“
6. „Мислам дека цела европска архитектура се базира на барок и од барок понатаму светот нема мрднато, бидејќи барокот го има во Америка и остали светски држави... патем, знае некој што е барок? а дааа бе тоа со пластиката...“
7. „Планирање на маркици и димензии за мене не постои, битно е да се задоволат критериуми кои јас си ги имам измислено поради тоа што сум чул а не сум разбрал“
8. „Градот за мене завршува после границите на мал ринг, а кога веќе сме таму, просторот се разубавува само со објекти и споменици, никако и во никој случај не други начини, за мене зборови како урбана опрема, одржување и зеленило се непознати“
9. „Најбитно нешто за мојот град е изгледот на километар квадратен да биде убав според мој вкус, сите потреби на градот си ги имам избришано од листата“

познато ви е од некаде?
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 06-Apr-2011 at 14:46
Originally posted by Konstrukt

п.с. муабетот дека не е од овие простори не држи - како што спомнав барокот бил нашироко прифатен на овие простори, погледајте малку по стари разгледници


И магарињата своевремено биле општоприфатени како превозни средства, ама ете...
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 06-Apr-2011 at 14:41
Originally posted by Konstrukt

п.с. муабетот дека не е од овие простори не држи - како што спомнав барокот бил нашироко прифатен на овие простори, погледајте малку по стари разгледници
гледаш, и сам си го кажа LOL
џабе ти се сите други точки после ваква реченица LOL


пбанкс, извини што го изигнорирав твојот коментар, но смешно ми е веќе и на мене да се дискутира за стиловите, последно нешто што ме мачи е тоа, некој навистина нае разбира кои се вистинските проблеми на планов и покрај тоа што 1000 патиу ќе му го повториш тоа Smile


Edited by zabegan - 06-Apr-2011 at 14:42
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 06-Apr-2011 at 14:02
Луѓе а да се префрли дискусијава и од тука во Останати Теми, каде има една нишка токму за вакви спорења и да го ослободиме Скопје 2014 да се коментираат тековните развои за проектот?
Back to Top
Konstrukt View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 03-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote Konstrukt Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 06-Apr-2011 at 14:02
п.с. муабетот дека не е од овие простори не држи - како што спомнав барокот бил нашироко прифатен на овие простори, погледајте малку по стари разгледници

1.врзувачка точка на СК2014 е стариот изглед на плоштадот кој бил во Барок
2.се реконструира театар кој(тоа ти е) бил во барок
3. музејот македонска борба е баш од тој период
4. нормално е дека и другите згради би го следеле правецот
5. има доста ултрамодерни згради во центарот ПА НИКОЈ НЕ СЕ БУНЕШЕ ИЛИ НЕ ОРГАНИЗИРАШЕ ПРОТЕСТИ НАВРЕДИ ЗА НИВ.
6.правилото за допадливост на мнозинството и минливите примери од 1960
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 06-Apr-2011 at 13:28
конструкт, не ми е јасно, викаш како кај нас немало ниедно парче национална архитектура својствена за македонскиот народ (со што се согласувам), но од друга страна поддржуваш имплицирање на архитектура кој воопшто не е оригинална и не потекнува од овие простори, ниту пак од македонската култура??? (обидите Скопје да изгледало ко Париз Прага и не знам таму кој град...)

и не ми е јасно како може една галерија да ви го смени мислењето за триумфалната капија, нереално е тоа, и како тоа допринесува за уметничка димензија на портата? и јас ако направам галерија на сред депонија, депонијата ќе биде по уметничка???
Back to Top
Konstrukt View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 03-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote Konstrukt Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 06-Apr-2011 at 12:11
не знам за капијава и јас почнувам да се премислувам - со тоа што ке има галерија и тераса се омекнува монуметалниот аспект и се додава уметничка димензија

а и околу поставеноста - сега се гледа дека фонтаната со Александар доага точно видлива на главниот лак/односно отвор на портата
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 06-Apr-2011 at 08:58
Триумфалната капија вчера ја видов, ќе се лупнев у неа со кола
Back to Top
Konstrukt View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 03-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote Konstrukt Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 05-Apr-2011 at 21:31
ерменска кука



Edited by Konstrukt - 05-Apr-2011 at 21:32
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 05-Apr-2011 at 21:22
Originally posted by Konstrukt



1. Прво јасно се знае дека архитектурата од Охрид е автентична

не е точно братче заблуда е - архитектирата денес е турска, односно балканско - анатолиска многу пред доагањето на турците, и типски се протега до хималаите - точно не можеме да одредиме нација, се води и како бугарска грчка македонска албанска босанка, се распространува низ отоманската империја.
http://static.panoramio.com/photos/original/3958028.jpg
A Typical Turkish House in Antalya


Оваа според мене може да се рамне со Гостиварска а не Охридска ?! Па скоро 100% сум уверен дека потекнува некаде од Македонија, според центрите који постоеле  сепак шом ја спомна Бугарија и Грција, токму во пределите кај шо некогаш биле македонски или во нив живеале Македонци таму се среќава типот. Од Охрид, Сандански, Кавала, целото подрачје на родопите  и одринско, инаку мислам ЏИАЈЏО објави интересна  тема во која јасно се гледаат разликите, кога би било така, истите градби би ги видел во Турските средишта, Битола, Скопје, Сарајево,... не се слагам со твојата мисла, бидејки јасно се разликуваат куќите во македонски и турски средишта.

Од друг поглед турците немале потреба да градат во тој стил, граделе посиромашните бидејки немале пари да купат поголема парцела па ја шириле на спратот, нема да веруваш но дури и тука во Словенија кога ќе слушнеш некој градбени инжинер шо ти раскажува на стил на градба посебно ќе ја оддели градбата како македонска куќа....
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
Konstrukt View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 03-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote Konstrukt Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 05-Apr-2011 at 21:16
да дополнам, во врска и с о претходното(потекло и поврзаност на стилови) и конкретно со горниот пост


In the architecture of ancient Egypt as early as 2600 BC the architect Imhotep made use of stone columns whose surface was carved to reflect the organic form of bundled reeds; in later Egyptian architecture faceted cylinders were also common.
Some of the most elaborate columns in the ancient world were those of Persia, especially the massive stone columns erected in Persepolis. They included double-bull structures in their capitals. The Hall of Hundred Columns at Persepolis, measuring 70 × 70 meters, was built by the Achaemenid king Darius I (524–486 BC). Many of the ancient Persian columns are standing, some being more than 30 meters tall.[citation needed]
The Greeks pioneered the use of the classical orders (Doric, Ionic, Corinthian), which was expanded by the Romans to include the Tuscan and Composite styles.
The impost (or pier) is the topmost member of a column. The bottom-most part of the arch, called the springing, rests on the impost.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 05-Apr-2011 at 21:04


Во моментов немам време детално да елаборирам но ќе ти дадам пример на што мислем.

Еве на пример какви едноставни правила (меѓу другите) постојат за столбовите

According to Vitruvius the height of Doric columns is six or seven times the diameter at the base.[1]This gives the Doric columns a shorter, thicker look than Ionic columns, which have 8:1 proportions. It is suggested that these proportions give the Doric columns a masculine appearance, whereas the more slender Ionic columns appear represent a more feminine look. This sense of masculinity and femininity was often used to determine which type of column would be used for a particular structure.


Поентата ми е дека дизајнот на класични, барокни.......... „стари“ структури си има свои правила, канони, специфики...

СК2014 конзистентно прави карамкаша од овие специфики, и затоа многу почесто луѓе го споредуваат со сличните „ривајвл“ проекти кои ги има во средна азија отколку со незнам... Рајхстагот.

Навистина би било интересно некој постручен да направи и „попис“ на сите недостатоци од овој тип на објектите кои веќе ги имаат добиено контурите.


Edited by pbanks - 05-Apr-2011 at 21:22
Back to Top
Konstrukt View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 03-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote Konstrukt Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 05-Apr-2011 at 20:48
Originally posted by pbanks


начинот на кој се реализираат е грешен на многу нивоа бидејќи и во барокот, и во класицизмот, и секаде постојат правила, пропорции, комбинаторики кои тука едноставно не се почитуваат.



може ли да објасниш?
Back to Top
Konstrukt View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 03-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote Konstrukt Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 05-Apr-2011 at 20:44
од македониј

Неможе човек ништо да не преговори, секој за себе мисле дека е во прво, и нее објективен до мисленњето на другите.

Конструкт, ти ја гледаш стварта само од своја гледна точка...

1. Прво јасно се знае дека архитектурата од Охрид е автентична

не е точно братче заблуда е - архитектирата денес е турска, односно балканско - анатолиска многу пред доагањето на турците, и типски се протега до хималаите - точно не можеме да одредиме нација, се води и како бугарска грчка македонска албанска босанка, се распространува низ отоманската империја.
http://static.panoramio.com/photos/original/3958028.jpg
A Typical Turkish House in Antalya


2. Византиската црква, односно, најголемата автентична македонска катедрала ти ја едначиш со грчките,
Византија не е Грција, архитектурата па најмалце - друг беше контекстот на муабетот, во секоја национална архитектура има надворешни влијаниа и обратно, селективноста со плукањето по барокот не држи бидејки по таа логика ништо не чини



3. Самуиловата тврдина, единствена македонска гордост во средниот век, ти го одтуѓуваш,

Самуиловата тврдина е изградена од ФИЛИП 2 - 100% македонска но истовремно од практични причини светска



И така незнам шо ти сметат тие слики, бар убаво се аргументирани ако ништо друго, јасно се гледаат линиите од каде е влечено тоа шо е градено.

целев на непрепознавањето на старите форми во новаиот модерен приказ
Back to Top
Observer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Observer Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 05-Apr-2011 at 19:46
pbanks ќе повторам и јас како и многу други сме знаеле онака во муабет да кажеме еј на што личи поштава на што личат факултетите, ама сепак кога водиме сериозна дебата кога некој ќе ми укаже каква е искористеноста на просторот, кој е автор на зградите, економска исплатливост на објектите, примери за таков стил во други земји во светот можам да кажам океј мене не ми се допаѓа изгледот но зградава дефинитивно е потребна. Тоа е целиот муабет. И сега ај сите кажавме на кого му се допаѓаат зградите на кого не и понатака дискусијава продолжува во навреди. Бесмислено е после година дена градење на некои објекти да дискутираме за нивната местоположба, барем според мене...
http://www.facebook.com/suvenirimakedonija
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.190 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.