build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А4] Блаце - Ново Село (струмичко)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 9>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 20-Jun-2012 at 09:38
Изградбата на патот Радовиш – Струмица руши неславни рекорди

По раскинувањето на договорот со хрватската градежна компанија „Ингра“, Агенцијата за државни патишта распиша нов оглас за избор на најповолен понудувач за изградба на делницата Сурдулци – Радичево, во должина од 10 километри на магистралниот пат А4 помеѓу Радовиш и Струмица. Во тендерската документација е наведено дека компанијата што ќе ги изведува градежните работи ќе треба да ја доврши делницата до 10 јануари 2013 година. Иако градежните активности требаше да финишираат пред 10 месеци, сообраќајот помеѓу Радовиш и Струмица во овој дел сеуште се одвива по стариот пат кој е во многу лоша состојба. Поради застој на активностите на терен, од агенцијата го раскинаа потпишаниот договор со фирмата од Хрватска и ја активираа банкарската гаранција.

 

 

Минималните критериуми што треба да ги задоволат компаниите што ќе се јават на распишаниот оглас е да имаат годишен приход од барем 2,5 милиони евра за последните 3 години за тековни или реализирани договори, понудувачот да прикаже финансиски можности за да го задоволи минимално потребниот проток на готовински средства од 300.000 евра, но и да достават листа на работи завршени во последните 5 години и да приложат доказ за реализирани барем три договори за изведба или реконструкција на автопати, магистрални или регионални патишта во последните 5 години, секој во вредност од минимум 2,5 милиони евра. Крајниот рок за доставување на понудите е 10 јули, кога ќе се знае и која компанија ќе го доврши овој инфраструктурен проект.

Последниот рок што го даде Агенцијата за државни патишта за завршување на делницата Сурдулци – Радичево беше март 2012 година, но и тој не се испочитува. На сегменти од овој пат веќе е поставен прв слој на асфалт, додека на останатиот дел е поставен тампон и треба да се довршат започнатите земјени работи. Изградбата на оваа делница започна во 2009 година, при што на истиот е предвидено да има две клучки кај Калуѓерица и Радичево, 6 мостови, 2 потпатници и еден натпатник.



#
Објавено на 19.06.2012 во категорија Вести.

Тагови: Балкан консалтинг, ЗИМ, Ингра, Инфраструктура, Калуѓерица, Патишта, Радичево, Радовиш, Струмица, Сурдулци, Тендери и лицитации


http://www.build.mk/?p=16042

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 19-May-2012 at 14:05
Originally posted by elnino

Јас Мислам да не се занесуваме многу...............оваа делница е многу важна а за автопат мало тешко најдобро е по итно Експресен Пат......Штип Струмица........двата најголеми центри на економијата во тој дел од Македонијава
Stip e se, samo ne ekonomski centar, a za ekspresniot pat veke se izjasniv. Ova e golema lazga i ne znam kako postojat luge koi veruvaat vo toa. Da, dobro zvuci no znaeme uste podobro kolku e ostvarlivo. Pa makedonskite vlasti 20 godini ne mozat da izgradat obicna magistralna delnica so dve lenti vo dolzina od 65km, I kako posle da veruvame deka ke "letame" po nekoj supermoderen ekspresen pat!?
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 19-May-2012 at 10:50
Јас Мислам да не се занесуваме многу...............оваа делница е многу важна а за автопат мало тешко најдобро е по итно Експресен Пат......Штип Струмица........двата најголеми центри на економијата во тој дел од Македонијава
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 17-May-2012 at 22:34
Originally posted by Tiveriopol

Ќе имало нов тендер за завршување на патот.Ме интересира кога ќе почне изградбата на ветениот експресен пат Штип-Струмица мислам 250 милиона евра беше проектиран.140 илјади тони зеленчук се извезуваат по овој убав патен правец.
Струмичко нема железничко поврзување барем убав пат да имаше ајде за некој месец да се надеваме ќе ја снема коцката.
За некој проекти државата ги тера деноноќно фрла милиони за да се завршат,а овој патен правец 20 години го прават во некој понормални држави за една година се реализира.

Izgradbata na ekspresniot pat na Stavrevski ke pocne slednata godina na 31. februari.
Back to Top
Tiveriopol View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Tiveriopol Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 17-May-2012 at 17:38
Ќе имало нов тендер за завршување на патот.Ме интересира кога ќе почне изградбата на ветениот експресен пат Штип-Струмица мислам 250 милиона евра беше проектиран.140 илјади тони зеленчук се извезуваат по овој убав патен правец.
Струмичко нема железничко поврзување барем убав пат да имаше ајде за некој месец да се надеваме ќе ја снема коцката.
За некој проекти државата ги тера деноноќно фрла милиони за да се завршат,а овој патен правец 20 години го прават во некој понормални држави за една година се реализира.



Edited by Tiveriopol - 17-May-2012 at 17:42
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 14-May-2012 at 21:56
Раскинат договорот со Ингра за изградба на патот Штип-Струмица

Текст: МакфаксМакедонија | 14 мај 2012
Хрватската градежна компанија Ингра во понеделникот соопшти дека македонската Агенција за државни патишта ѝ го раскинала договорот за изградба на магистралниот пат Штип-Струмица.



„Станува збор за договор склучен на 20 март 2009 година во вредност од 50,9 милиони куни (околу 6,87 милиони евра). Ингра досега одработи и успешно наплати 85 отсто од договорените работи“, се вели во соопштението објавено на Загрепската берза.

Притоа се наведува дека до застој на работите дошло поради тоа што локалните производители со соочиле со извесни сопствени проблеми, што ја довело Ингра во незавидна положба и ја оневозможило во целост да го исполни договорот.

„Според одредбите од договорот, Агенцијата за државни патишта го раскина договорот и ја наплати банкарската гаранција, што доведе до блокада на сметката на Ингра“, се вели во соопштението.

Ингра ја информира јавноста дека во тек се преговори со деловната банка за решавање на блокираната сметка.

Акцијата на Ингра на Загрепската берза денеска загуби 3,87 отсто од својата вредност.

Kajgana.com

Back to Top
LAV View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Mar-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote LAV Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 02-Apr-2012 at 13:23
Dva zbora ne znae da kaze bez aaaaaaaa aaaa aaaa! Kolku se prosti moze samo da im se cudi covek kako stignale do stolcinjata na koi sedat! Ne samo ovaa tetkava tuku site i ministri i premieri nikoj ne znae edna recenica da kaze bez aaaaaaaa, znaci, neli... Niska klasa narod bez opsto znaenje!

Inace avtopatot nema sansi da se izgradi vo slednite 20 godini so vakvo tempo na rabota kako sto e do sega 7 km za 10 godini!


Edited by Cloverstack - 02-Apr-2012 at 13:32
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 02-Apr-2012 at 11:53

Јавна%20расправа%20за%20автопат%20Штип%20–%20Струмица

Денеска во Домот на АРМ во Струмица, Агенцијата за државни патишта на Република Македонија одржа јавна расправа по студијата за оцена на влијанието врз животната средина од изградбата на автопат Штип – Струмица.

Агенцијата за државни патишта интензивно работи на подготовка на техничката документација за оваа автопатско решение. Во моментот е изработена студијата за животна средина, по која се дискутираше на денешната јавна расправа.

Како што ни рече Сашка Богданова од Агенцијата за државни патишта, во наредниот ќе се изработи основниот проект, финализирање на трасата и по комплетирање на целокупната техничка документација ќе се бараат извори и средства за финансирање на изградбата на автопатот.

“Самиот процес на проектирање е долготраен и е многу значаен за да добиеме квалитетна техничка документација, која ќе можеме да ја претставиме на инвеститори и финансиски институции, кои би биле заинтересирани да се финансира овој автопат“ – вели Богданова.

Според Богданова, сеуште далеку се гледа крајот, за да можеме да кажеме дека во скоро време може да почне изградбата. “Во секој случај се работи интензивно на подготовка на техничката документација, што значи дека изградбата на овој автопат стои таму некаде во некој долгогодишен план“ – додаде Богданова. (Р.Ѓ.)





Edited by Cloverstack - 02-Apr-2012 at 12:03

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 01-Apr-2012 at 12:28
Ovie navistina ne smetaat za maloumni. Uste magistralata Stip-Strumica ne e gotova (delnica od 65km, izgladeni okolu 30km) a da potsetam deka se gradi veke tocno 20 godini i deka na odredeno mesta uste postojat "kockite" (kaldrma), tie resile avtopat da gradat. Ova mi mirisa kako dobar povod za dodatna dnevnica i honorar za proektot.
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 30-Mar-2012 at 18:06

Денеска во Домот на АРМ во Струмица, Агенцијата за државни патишта на Република Македонија одржа јавна расправа по студијата за оцена на влијанието врз животната средина од изградбата на автопат Штип – Струмица.

Агенцијата за државни патишта интензивно работи на подготовка на техничката документација за оваа автопатско решение. Во моментот е изработена студијата за животна средина, по која се дискутираше на денешната јавна расправа.

Како што ни рече Сашка Богданова од Агенцијата за државни патишта, во наредниот ќе се изработи основниот проект, финализирање на трасата и по комплетирање на целокупната техничка документација ќе се бараат извори и средства за финансирање на изградбата на автопатот.

“Самиот процес на проектирање е долготраен и е многу значаен за да добиеме квалитетна техничка документација, која ќе можеме да ја претставиме на инвеститори и финансиски институции, кои би биле заинтересирани да се финансира овој автопат“ – вели Богданова.

Според Богданова, сеуште далеку се гледа крајот, за да можеме да кажеме дека во скоро време може да почне изградбата. “Во секој случај се работи интензивно на подготовка на техничката документација, што значи дека изградбата на овој автопат стои таму некаде во некој долгогодишен план“ – додаде Богданова. (Р.Ѓ.)

http://www.strumicanet.com













Edited by Makedonij - 30-Mar-2012 at 18:09

ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 08-Mar-2012 at 14:29
Falat eden kup znaci, nekoi se iskriveni ispokrseni a kolku se noke vidlivi e posebna prikazna.
Izgleda najvazno e postavuvanjeto na ovaa tabla, koja dava sustinska informacija za patuvanjeto.
PS.
Mala zabeleska: Pokraj strelkata koja oznacuva desno zaboravile da napisat "India".
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 08-Mar-2012 at 03:35

WTF!... На прв поглед помислив дека се работи за аеродромот... викам ок... после ги гледам стрелките и се збунувам... и на крај читам дека се работи за автопат... и тогаш следи WTF! Овие стварно одлепиле...

Originally posted by Andrej_LJ

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 08-Mar-2012 at 03:15








Да, навистина оваа табла кога ја видов ми заврши работа! Освен тоа што веднаш се ориентирав каде сакам да одам и се ми стана јасно, е и врв на дизајнерското решение и превод:



...и излегуваме од Скопје со срамно мали патоказчиња кои се поставени на најважната клучка во Македонија, на која се обележани два од нашите четири најважни патни коридори:



...како и со години тотално разбиениот знак за исклучувањето кон Велес и Атина.



Ааа тоа ли бил легендарниот автопат обележан неколку километри понатака, кој го носи величевственото име Alexander of Macedon Suicide
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 08-Mar-2012 at 03:09
Незнам дали ова е најсоодветна нишка да се постават малку слики од источниот влез на Скопје (бул. Ал. Македонски)? Сеедно, доколку не сум ја погодил, кажете ми ќе ги префрлам. Како и да е помизерно никогаш не изгледале нашите патишта, особено во однос на табели и ознаки. Шаренилото и недоследноста кое владеат, немањето на никакви стандарди, важните знаци пропаѓаат, додека апсолутно имбецилни знаци поставени само заради политика без никаква информативна цел...сето тоа допринесува нашите патишта да изгледаат тотално хаотично, несредено и неинформативно.

Ќе ме извините заради вакланото стакло!

Клучката кај х-л Континентал:







Истиот спорен знак кој ен кажува ништо освен апсолутно идиотското испишување на името на аеродромот на 3 јазика, како тоа да е најважното нешто во случајот. Всушност на кој нормален човек му е важно или пак го интересира како се вика аеродромот кога лета некаде?!? Но, наместо да се стави само интернационалниот симбол за аеродром на табла која би содржела најмалку уште три домашни и соседни дестинации, ние го имаме името на аеродромот на 3 јазика:



Тука пак во Автокоманда се гледа колку е потребна изградба на подземен или надземен пешачки премин над булеварот. Погледнете само колку луѓе чекаат автобус кај Алкалоид, а сообраќајните незгоди со смртни жртви тука се пракса:



Во кадар успеав делумно да фатам и локомотива која влечеше товар како минува над булеварот:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 19-Jan-2012 at 23:45
Бојан благодарам за информацијата.
Дали ќе го доживееме и тоа ние да се возиме до Струмица по „нормален„ пат.
Несакам да знам колку жртви, колку амортизери, колку автобуси на Струмица Експрес ојдоа курбан на овој пат, кој патем е транзит кон Бугарија.
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 19-Jan-2012 at 23:32
Новиот пат Радовиш – Струмица ќе биде готов до март


Пуштањето во употреба на регионалниот пат помеѓу Радовиш и Струмица доцни 5 месеци поради незавршените градежните работи на 10 километри долгата делница помеѓу селата Сурдулци и Радичево. Од Агенцијата за државни патишта за „Билд“ објаснуваат дека првичниот рок од септември 2011 година е пробиен поради недоволниот интензитет на работа од страна на хрватската компанија „Ингра“, која како изведувач плаќа пенали поради незавршените работи. „Досега е поставен прв слој на асфалт на 7 километри од делницата, додека на останатите 3 километри на делови е поставен тампон и се изведуваат земјени работи. Инаку според договорот предвидено е проектот да биде завршен во месец март 2012 година“, истакнуваат од агенцијата.



* коцката од патот Радовиш – Струмица треба да биде минато од март 2012 година


Изградбата на регионалниот пат помеѓу Штип и Струмица во должина од околу 65 километри започна уште во далечната 1992 година. Во изминативе 20 години се изградија неколку делници, но целосно истиот не се доврши и беше проследен со низа прекини на работите. Со завршувањето на сегментот од Сурдулци до Радичево, коцката од сегашниот дотраен пат помеѓу Радовиш и Струмица треба конечно да замине во историјата. Владата од државниот буџет за овој проект издвои 424 милиони денари, односно околу 7 милиони евра, а изградбата на делницата започна во 2009 година. На оваа делница е предвидено да се изградат две клучки кај Калуѓерица и Радичево, 6 мостови, 2 потпатници, натпатник, како и канали и објекти за наводнување.


Бојан Блажевски
http://www.build.mk/?p=11896
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 19-Oct-2011 at 22:02
Неколку пати минатата недела ја поминав оваа делница и можам да кажам дека поголем дел од патот кој според моја проценка е околу 8 км е асфалтиран. Неасфалтираните делови се претежно мали мостчиња и приклучоци кон населените места. Слушнав дека токму овие делови и негодувањето на оваа локалното население го забавиле реализирањето на проектот, кој дефинитивно е неопходен. Најмогу затоа што оваа делница е апсолутно небезбедна па така минатиот петок имаше страшна сообраќајка, второ затоа што на оваа делница се уништија многу автомобили, камиони и автобуси. Еден приател ми раскажуваше за болките кои ги имал поради тресењето на болничката кола додека го возеле накај Скопје со повреди од сообраќајка. Можам да замислам како им е на тешко повредените кои мора да го поминат овој пат.
На крај да додадам дека радува фактот што интензивно се работи на теренот јас колку што успеав да избројам се работи истовремено на 4 до 5 различни локации.

Edited by kultuzin - 19-Oct-2011 at 22:04
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 31-Aug-2011 at 23:03
Da da ima i plus na odelni mesta ima i zacuduvacki golem broj na mehanizacija! Taka da jas veruvam deka do predvideniot rok ke go stasaat
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 31-Aug-2011 at 22:05
Обедината, има ли работници? Зошто јас кога бев во Април немаше и а состојбата беше токму онака како што опиша Миле.

Edited by kultuzin - 31-Aug-2011 at 22:06
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 31-Aug-2011 at 22:01
Jas patuvam cesto i ke vi sliknam nekoja slika ako sum vo moznost, zosto isklucivo so avtobus patuvam. A patot e veke vo finalna faza pri kraj e izgradbata na edna razkrsnica so podvoznjak koja e megu poslednite da ne kazam posledna kako i doasvaltiranje na nekoj segmenti od patniot pravec i mislam deka do pocetokot na oktomvri ke bide pusten!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.113 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.