build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #781 Posted: 03-Feb-2011 at 21:07
Obikolnicata imashe i pogolema cena zashto i zemjishteto shto se odkupuvashe ima pogolema vrednost. zatoa i najmnogu se menuvaa tekovsko troshocite koga se pregovarashe. Ima tri vijadukta i ima desetina kluchki gi nadvoznici. Zatoa i tolku izleze a i se razvleche vo vreme shto stvara troshoci samto po sebe.

I mene mi e mnogu visoka ovaa cena. Cel da e most tunel most, pa nema tolku da koshta. Kolku e rposechnometar avtomat i kolku e meta tunel i metar most. Znam deka ne se meri vaka, samo da ne ima nekoj prosek prerachunat.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #782 Posted: 03-Feb-2011 at 20:58
Originally posted by N23

Здраво на сите. Долго го посматрам форумов, ама еве од денес и официјално да се впуштам у дискусии. И нормално ова прво ми упаѓа во очи, не ми е јасно, барем според некои балкански стандарди, како 28 км автопат можат да коштаат 280 милиони евра?? Макар и цел пат да биде со вијадукти и тунели, некако прескапо ми изгледа овој проект. Колку за споредба, во некои од блискиве земји, по нормална цена, 28 км се градат за некои 40-тина милиони евра највеќе. Или пак можда овие пари не се само за тој дел, туку ќе се инвестираат (веројатно) и во други делови од автопатот (да се надеваме).


Мислам дека обиколницата на Скопје чинеше некаде околу 120 милиони ЕУР на доста полесен терен (иако на нејзе се наоѓа најголемиот патен вијадукт во земјава).

Во случајов треба да се премости сериозна клисура, така да ова што го вели гитар има логика.

Дополнително, во веста се спомна дека во „пакет“ со автопатот се финансира и модернизација на патарините. Веројатно тоа е минорен трошок од цела оваа сума но сепак...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #783 Posted: 03-Feb-2011 at 20:56
Може да се зачудиш колку тунелите и мостовите влијаат на цената на еден автопат. Ако не се лажам за некои делници ќе биде потребен посебен тунел за секој коловоз/правец на движење, а не двата коловоза во еден ист тунел, што значи двојна цена за изградба. Истото важи и за мостовите, на колку од нив ќе ги собира и двата коловоза на еден мост, и тоа е прашање. Ако имаме предвид колку од мостовите и тунелите ќе бидат оддвоени сигурно ќе сфатиме како сме дошле до цената од 280 милиони евра.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #784 Posted: 03-Feb-2011 at 20:45
Здраво на сите. Долго го посматрам форумов, ама еве од денес и официјално да се впуштам у дискусии. И нормално ова прво ми упаѓа во очи, не ми е јасно, барем според некои балкански стандарди, како 28 км автопат можат да коштаат 280 милиони евра?? Макар и цел пат да биде со вијадукти и тунели, некако прескапо ми изгледа овој проект. Колку за споредба, во некои од блискиве земји, по нормална цена, 28 км се градат за некои 40-тина милиони евра највеќе. Или пак можда овие пари не се само за тој дел, туку ќе се инвестираат (веројатно) и во други делови од автопатот (да се надеваме).
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #785 Posted: 03-Feb-2011 at 08:34

A sto imame nie da zimame financii od Grcija? Nie zaedno so Srbija i Grcija treba da pobarame sto poveke grantovi od EU i da si gi reshime svoite delovi vo Koridorot 10 i tuka naj dobro moze da sorabotuvame zaedno kako sosedi. Isto kako sto trebame da sorabotuvame so Bugarija i Albania za Koridor 8 proektot.

Clover, Ali 28km e dolg patot da bese 200km ke razberev i da ima da pravat tunel sigurno nema da bide tolku golem, kuj znaj kolku ke trae izgradbata ako se uste se vlechkaat so Kumanovo-Tobanovce prashanje kolku ke gi fati ova moze 3-4 godini.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #786 Posted: 02-Feb-2011 at 19:24
Toa ne e za patarinite 17. Za presvlekuvanje asfalt e megju drugoto.

p.s. Ponudata od grcija beshe 700 milioni za da se prifati grchkiot predlog togashen. Izgledsa del od toj paket bea.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #787 Posted: 02-Feb-2011 at 19:23
Originally posted by Plugger

Toa bese edna ponuda od togasnatsa ministerka za Nadvoresni Raboti Dora Bojkojani ako se reshi sporot so imeto.
Аман Plugger, немој вакви тврдења истресени од ракав, или што си ги слушнал преку расипан телефон.


Originally posted by Plugger

Dali nekoj znae zosto ovoj del od Koridorot 10 go narekuvaat kako naj kompliciraniot del i zosto koshta 265 miljoni a patot e dolg samo 28 km??
Затоа што се работи за тежок терен, и не мал дел од трасата ќе биде во тунел или на мост, а и на остатокот се потребни поголеми зафати и пообемни земјени работи.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #788 Posted: 02-Feb-2011 at 19:15

Што е со 70-те од Грција што се вртеа едно време. Ништо на крај.


Toa bese edna ponuda od togasnatsa ministerka za Nadvoresni Raboti Dora Bojkojani ako se reshi sporot so imeto.

Dali nekoj znae zosto ovoj del od Koridorot 10 go narekuvaat kako naj kompliciraniot del i zosto koshta 265 miljoni a patot e dolg samo 28 km?? Za patarinite toa ke kosta 3-4 miljoni evra maks ne znam zosto tolku mnogu ke koshta za sosema mal del od avtopatot.

http://sitel.com.mk/video/biznis/eib-odobri-130-milioni-evra-za-koridorot-10
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #789 Posted: 02-Feb-2011 at 17:49
Па не еднаш се имаме убадеувано по ова прашње. три четири пати, само го рециклираме. Објективен одговор е далеку од тоа дека ете автопатот сме го преименувале и сега заради тоа нема пари. Нема врска ај, мислете си дека е така.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #790 Posted: 02-Feb-2011 at 17:41
lsl ајде ти се молам, толку очигледно ја подбуцна дискусијата за тие 70 милиони, а потоа и ја прошири, и сега се чудиш. Праша и доби објективен одговор. Ако сакаш да продолжиш со главата во песок, терај, ама поштеди ја дискусијава.


Edited by Cloverstack - 02-Feb-2011 at 17:41
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #791 Posted: 02-Feb-2011 at 17:34
Не знам како ви се влегува во овие лицитации и глупости дека името на патот било важно. Убеден сум дека како и да се викаше автопатот од крајно грчка позиција до крајно македонска, па и воопшто да не се чепкаше старото име, кое патеми го немаше, туку само техничка ознака м1 е75, пак ќе си беше исто. Еве и на овие кредити моментот е биран, еве денеска има уште некои пари 100 милиони за јавна администрација нешто неможам да најдам вест. Пак се се врти околу крајната цел која знаеме која е. Никој не инвестира толку во попатни стази како преимнување на автопат, дајте ве молам ем забегуваме во политики што сме се заложиле дека го сметаме за офтопик и непожелна дискусија, а друго што па влегуваме во сосема друг домен колку политиката игра улога во кредити и донации зашто согласен сум со вас, но во овој случај преименувањето не е тоа што има врска, друго е целта на која се игра.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #792 Posted: 02-Feb-2011 at 17:21
Ова претпоставувам е нова вест? Супер штом така. Сепак, не значи дека ќе биде меѓудржавен проект. Пари од ЕУ може да добиеме по многу основи, ама тука сигурно нема да бидат по основ на задграничен проект со Грција.

Инаку автопатот не се вика Е75! Автопатот „Александар Македонски“ е само една мала делница од европскиот Е75. Името и тоа како е „Александар Македонски“.

Edited by гитардемон - 02-Feb-2011 at 17:22
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #793 Posted: 02-Feb-2011 at 17:20
Originally posted by lslcrew

Тешко на Грција и на европа ако оставила регионалните проекти да и зависат од пар будали.
Хмммм... а блазе си и на земјата која на автопат му дава име „Александар Македонски“ и тоа веројатно зависело од пар генијалци  Roll%20eyes

Originally posted by lslcrew

Нема врска никакво име на автопат. се вика е-75 макар и кој какво сака име нека дава по пат, од е е75. Нема врска преименување со сериозни проекти.
Штознам, ние на нашата делница на автопатот и залепивме име „Александар Македонски“ со одлука на владата, па сега дали тоа и е името или не, нека суди секој како знае. А токму Е75 нема никаква официјална тежина, тоа е факултативна номенклатура која голем дел земји воопшто не ја применуваат, а останатите ја применуваат делумно. И од цел тон меѓународни и ЕУ документи што сум ги прочитал, Е-номенклатурата ужасно слабо се користи.

А дека преименувањето нема никакви последици, ако главата ни е во песок, тогаш нема.


Edited by Cloverstack - 02-Feb-2011 at 17:26
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #794 Posted: 02-Feb-2011 at 17:14

Почитувани,

 

Ве информираме дека за изградба на патната делница од Коридорот 10, Демир Капија – Смоквица во 2010 година е изготвен изведбен проект. Со изградбата на делницата Демир Капија – Смоквица, која е со вкупна должина од 28 км, патниот Коридор 10 во Република Македонија ќе се издигне целосно на ниво на автопат.

 

Предвидено е оваа делница да почне со изградба во 2011 година, а финансиската конструкција на проектот ќе биде со средства од Европската инвестициска банка, Европската банка за обнова и развој, како и од ИПА компонентата за регионален развој на Европска Комисија.

 

Тендерската постапка за избор на изведувач на градежните работи е предвидено за започне во првиот квартал од 2011. За оваа постапка, изготвената тендерска документација е доставена до Европската Комисија и откако истата ќе биде усогласена, ќе биде распишан меѓународен тендер за избор на изведувач на градежните работи.

 

Во рамките на активностите за целосна изградба на патната инфраструктура на Коридорот 10 во Република Македонија на ниво на автопат, во 2008 година започна изградбата на автопатот на делницата Табановце – Куманово, и се очекува неговата изградба да заврши во средината на 2011 година.

 

 

Со почит,

Министерство за транспорт и врски
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #795 Posted: 02-Feb-2011 at 17:10
Тешко на Грција и на европа ако оставила регионалните проекти да и зависат од пар будали. Ама пошто е така и пошто во Грција радикалните партии се сериозен дел од власта и мислат со гс а не со глава тогаш може и да има ефект. макар што ипак не сум убеден дека некој во Грција треба да се правда пред националистите за проекти од нивни државен интерес.

Нема врска никакво име на автопат. се вика е-75 макар и кој какво сака име нека дава по пат, од е е75. Нема врска преименување со сериозни проекти.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #796 Posted: 02-Feb-2011 at 17:05
Originally posted by lslcrew

Не ми се верува дека сеуште некој во државава мисли дека тоа има било каква врска.

Мена па не ми се верува дека има некој во државава што мисли дека тоа нема никаква врска. Гитар добро објасни околу политичката воља:
Originally posted by гитардемон

Ама оди објасни после на фанатичните националисти дека му даваш пари на Скопје за да гради автопат што се вика Александар Велики. Никој политичар не би си пукал така в нога.

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #797 Posted: 02-Feb-2011 at 16:57
Тие пари немаше да бидат од грчкиот буџет, туку се дел од програмата на ЕУ за меѓугранична соработка или за стратешка инфраструктура, или што ти знам што. Сепак, за таков меѓуграничен проект да успее треба волја од двете страни. Значи не е дека не им се даваат пари, сепак сите Унгарци и Срби поминуваат по М1 за да одат да потрошат пари на Халкидики и Пиерија (Неи Пори, Лептокарја, Платамонас, Паралиа итн), така што ќе имаа корист тие од тоа. Ама оди објасни после на фанатичните националисти дека му даваш пари на Скопје за да гради автопат што се вика Александар Велики. Никој политичар не би си пукал така в нога.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #798 Posted: 02-Feb-2011 at 16:51
Не ми се верува дека сеуште некој во државава мисли дека тоа има било каква врска. И да се викаше Ние сме србизирани бугари грчки кираџии пак ќе имаше исти исход. Еве и пречистителната станица во Гевгелија ќе ја јрстиме Александар Македонски, пада видиш како пак ќе дадат пари.

Тие 70 беа грчкиот удел во европските пари. Дали сега нешто им ги засметале, дали па Грција никогаш и немала намера да ги дае тие пари. Или па сега Грција влезе во криза па секој милиопн не го фрла туку така. Дали европа и институциите конечно изнашле друга структура на финансирањето повеќе кредити наместо фондови но со цел да се изнајдат средства. Не дека не е одбран моментот, биран е, да пројдат рунда преговори и сите политички шљаканици па да видиме колку стварно ќе остане кредитов актуелен, дали пак ќе се најде некоја печатна грешка во нашата битократија што незнаме да пополнува формулари и тоа ќе биде техничка грешка за што ќе се одложи земањето кредит.

Веста е позитивна вест само не се радувам одма, ќе почекам да видам да се префрлат и да видам градежни работи па ќе може да бидам убеден дека стварно ќе се гради автопат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #799 Posted: 02-Feb-2011 at 16:32
Да, навистина се изначекавме да ја чуеме оваа убава вест. Се надевам дека нема да има нови одложувања или било какви нови непријатни изненадувања. Ваљда наскоро ќе се излезе и со дата за старт на работите и рок на изградба, како и детали за проектот.


Originally posted by lslcrew

Што е со 70-те од Грција што се вртеа едно време. Ништо на крај.
Зарем од тие 70 милиони не се простивме дефинитивно, кога автопатот неприкладно, мазохистички, и просто дебилно беше именуван „Автопат Александар Македонски“?
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #800 Posted: 02-Feb-2011 at 15:54
Навистина убава вест. Се надевам дека во најскоро време ќе има најава за почеток на работите!Cheers
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.