build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 39404142>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #801 Posted: 02-Feb-2011 at 15:52
Од ЕБОР има 107 вкупно од кои 90 се за изградба и 17 за модернизација. Тие 17 воопшто не ни ги набројав. Во тој случај ако ја броиме и модернизацијата има 282 вкупно.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #802 Posted: 02-Feb-2011 at 15:47
del od tie pari ke se trosat za modernizacija na patarinite lsl
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #803 Posted: 02-Feb-2011 at 15:45
На здравје кредитов, макар што подоборо би било ИПА да беше во поголем процент.

ЕИБ 130 + ЕУ 45 + ЕБОР 90 = 265. Да не е грешка некоја со рачуниците пишува 245 а искачаат 20 повеќе.

Што е со 70-те од Грција што се вртеа едно време. Ништо на крај.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #804 Posted: 02-Feb-2011 at 15:06
Македонија доби 130 милиони евра од ЕИБ за изградба на патниот правец Демир Капија-Смоквица

Скопје, 2 февруари 2011 (МИА) - Европската инвестициска банка и одобри 130.000.000 евра на Република Македонија за изградба на  дел од автопатот на Коридор 10, односно патниот правец Демир Капија – Смоквица.

Како што соопшти Министерството за финансии, парите се одобрени под исклучително поволни услови, со каматна стапка која во моментов изнесува 1,3 отсто, со рок на отплата од 15 години со вклучени пет години грејс период.

Вредноста на целиот проект изнесува околу 245 милиони евра. Покрај ЕИБ, во финансирањето ќе учествуваат и Европската Унија со грант од 45.000.000 евра преку ИПА - програмата и Европската банка за обнова и развој со заем од 107.000.000 евра, од кои 90.000.000 евра се наменети за изградба на автопатот, а остатокот за модернизација на системот за наплата на патарина и наплатните станици долж автопатот на Коридор 10. Република Македонија учествува во проектот со околу 6.000.000 евра обезбедени од буџетот на државата.

- Изградбата и развојот на главните пан-европски коридори кои поминуваат низ нашата земја се висок приоритет на Владата на Република Македонија, се наведува во соопштението.

Со автопатското решение на Коридор 10 ќе се изгради модерна делница во согласност со европските стандарди. Таа ќе придонесе за намалување на патните трошоци како и за заштеда на време, преку олеснување на протокот на возила. Со доизградбата на оваа алка во должина од околу 28 км, ќе се обезбеди поврзување на главните урбани, индустриски и трговски центри долж Коридорот 10 во рамките на регионот и пошироко во Европа, што ќе влијае на зголемување на транзитот на возила низ земјава и трговската размена.скс/дма/14:34

http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=80816724&lId=1&pmId=504
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #805 Posted: 03-Sep-2009 at 10:45
Најава за денес...

Гевгелија -  Министерството за животна средина и просторно планирање организира јавни расправи за студијата за процена на влијанието врз животната средина на проектот „Надградба на Коридорот 10, автопат Е-75, секција Демир Капија - Смоквица“.

- Месна заедница Миравци/14:00

- Пионерски дом  „Јосип Броз Тито“ во Гевеглија/18:00

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #806 Posted: 26-Jul-2009 at 17:57
Originally posted by AKADEMIK

Ne znam dali kazal nekoj do sega, megjutoa geodetskiot proekt (podloga za proektiranje) za potegot Demir Kapija-Smokvica e gotov. Sega se izrabotuva Glavniot proekt.
Која траса е финална? Трасата што го прати постоечкиот пат од левата страна на Вардар, која според своите карактеристики не ги исполнува сите автопатски стандарди, или новата траса од десната страна.
Претпоставувам и се надевам дека е втората, бидејќи мислам за првата веќе постоеше главен проект, или грешам?



Edited by Cloverstack - 25-Mar-2011 at 06:02
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #807 Posted: 21-Jul-2009 at 06:24
АКАДЕМИК ако прочита неколку поста поназад, јас пред неполн месец видов геодети се мотаа непосредно кај селото Смоквица на почетокот/крајот на делот што не е автопат. е сега дали биле за тоа или за некој друг објект што се планира незнам. Кога е завршена геодетската документација?!
Back to Top
AKADEMIK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote AKADEMIK Quote  Post ReplyReply #808 Posted: 21-Jul-2009 at 05:01
Ne znam dali kazal nekoj do sega, megjutoa geodetskiot proekt (podloga za proektiranje) za potegot Demir Kapija-Smokvica e gotov. Sega se izrabotuva Glavniot proekt.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #809 Posted: 06-Jul-2009 at 10:34
Непосредно пред селото Смоквица кај Гевгелија, не повеќе од километар од местото каде што е преминот од автопат, уствари баш кај што е клучката за село с. Смоквица (41°15'32.11"N 22°28'28.27"E), вчера имаше геодети на терен. Се работи ваљда на прибирање на техничка документација за делницата Смоквица - Демир Капија.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #810 Posted: 27-Feb-2009 at 17:20
па види реално не дека МКД ќе процвета доколку патниот коридор се стокми целосно и сега има услови за оние кои сакаат да тераат низ МКД, мислам главна осовина за нас се железничките коридори т.е. фокусот мора да биде на нив, па засега и на оваа тема не е ни премногу штетно по МКД преименувањето на автопатот, мерено по некој македонски аршин, иако реално средствата од еу се потребни, истите нема да ни бидат многу од полза доколку некој упорно негира дека ние полагаме право на македонската култура и историја, особено не користејќи се со шовинистички методи на угнетување на една самостојна земја!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #811 Posted: 27-Feb-2009 at 17:10
Досега едно чудо пари влегоа, па отсега многу ќе ни се накрши! Roll%20eyes Само лицемерие и политика! Ништо повеќе!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #812 Posted: 27-Feb-2009 at 17:04

Сопрено финансирањето за Коридор 10


Коментари (0)   
27.02.2009 16:40
Шил: Одлуката на Владата предизвика одредени последици

 

Македонија сега треба да бара други извори на средства за да го гради автопатот „Александар Македонски“.

Ова доаѓа по грчките притисоци во Брисел да се сопре финансирањето на овој коридор поради неговото преименување.

Грчките закани денеска во Скопје ги најави претставник на Европската комисија, не сакајќи да навлегува во политичките моменти на спорот.

„Тоа беше одлука на македонската Влада и таа одлука предизвика одредени последици во однос на финансирањето, одредени средства кои беа предвидени за овој коридор, ќе треба да се најдат други извори“, рече Џонатан Шил

Преговорите меѓу ЕУ и земјите од Западен Балкан за воспоставување на транспортна заедница започнаа во јуни минатата година.

Договорот ќе помогне регионот сообраќајно да се интегрира со Европа и да ги усогласи правилата за безбедност, заштита на животната средина и услугите.

Според Европската комисија, нема пречки Македонија да биде дел од овој систем.



http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=105050
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #813 Posted: 05-Feb-2009 at 17:55
Оставајќи ги на страна случувањата со името на автопатот и еве да прифатиме дека финансирањето ќе се одвива како што било претходно зацртано, не може да се премолчи постојаното одложување.

Почеток во 2010, градба најмалку 4 години?!?

Колку години припрема и ефективна градба се потребни за 20-тина кулометри???
Да потсетам дека оваа делница требаше да биде готова до 2004, не до 2014 (мада не оставиле простор да им се верува дека дури и вака лабав рок ќе испочитуваат, па испаѓа дека треба да бидеме среќни доколку навистина се реализира и до 2014).
Од 2004 навака скоро секоја година најавуваат дека кај да е ќе започнат со работите. Роковите по обичај се менуваат и се менуваат, а на терен уште нема ништо...

До кога вака? Wallbash



ИНФРАСТРУКТУРАТА НИКАКО ДА СЕ ДОГРАДИ
Коридорот 10 ќе го чекаме уште шест години

Властите во Скопје тврдат дека Грција ќе ја финансира изградбата на делницата од Демир Капија до Смоквица и покрај одлуката на Владата автопатот Табановце - Гевгелија да го именува Александар Македонски. Од Агенцијата за државни патишта велат дека немаат известување дека е одложен грантот од Грција за изградба на делницата. Градбата на делницата ќе почне во 2010 година и ќе трае најмалку четири години. - Од Секретаријатот за европски прашања, кој е задолжен за координација на странска помош имаме позитивен одговор на апликацијата за финансирање на делницата. Доколку Грција официјално ги известила дека нема да се дадат пари, ние први ќе знаевме - вели Наташа Валкановска, директорка во Агенцијата. Таа информира дека е во тек изработка на главниот проект за изградба на делницата од Демир Капија до Смоквица, елаборат за експропријација, како и сите други документи што се дел од проектната документација. - Од 155 милиони до 160 милиони евра се потребни за градба на делницата. Од овие пари две третини ќе се обезбедат од фондовите ИПА и од грандот од грчкиот план за обнова и за развој, а 15 проценти ќе се обезбедат од државниот буџет - изјави Валкановска. Поголемиот дел од автопатот на Коридорот 10 е веќе изграден, а во моментов се гради делницата од Табановце до Куманово. Коридорот 10 е еден од најважните паневропски сообраќајни коридори. Оди од Австрија до Грција, а поминува низ Словенија, Хрватска, Србија и низ Македонија. Коридорот опфаќа железнички дел, долг 2.528 километри и патен коридор. Од земјите од поранешна Југославија, Македонија најмногу доцни со изградбата, а најголемата причина за тоа е што проектот мируваше цели пет години и тоа од 2001 до 2006 година. Од другите земји само Србија се уште не го заврши коридорот во целост. Министерот за инфраструктура во Србија, Милутин Мркониќ во вторникот изјави дека автопатот на Коридорот 10, од Лесковац до границата со Македонија и од Ниш до границата со Бугарија ќе биде завршен за две и пол години. За таа намена се обезбедени 1,5 милијарди евра, од кои една милијарда ќе се обезбедат од кредит од Светската банка, а 500 милиони евра ќе бидат обезбедени од буџетот на Србија.



http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=14&tabid=1&EditionID=1615&ArticleID=107046
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #814 Posted: 06-Oct-2008 at 00:07

Пари од ЕУ за автопатот Демир Капија-Смоквица

Министерството за транспорт и врски поднесе барање за да добие 24,7 милиони евра од претпристапните фондови на ЕУ за финансирање на изградбата на автопат на делницата Демир Капија - Смоквица.

Поднесеното барање содржи детален опис на проектот, резултати од изработена физибилити-студија, временска рамка на проектот, анализа на придобивки и трошоци, анализа на влијанието врз животната средина и финансиски план.Со спроведувањето на предвидениот проект, односно комплетирање на предвидената делница на ниво на автопат, ќе биде изграден делот од Паневропскиот коридор 10, кој поминува низ Македонија.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=908387B7CD86BA4C8784212465B9E173


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #815 Posted: 04-Oct-2008 at 12:40
Владата ја одобри апликацијата за користење средства од претпристапната помош на ЕК за доизградба на автопатот Е-75

Скопје, 3 октомври (МИА) - Министерството за транспорт и врски информира дека Владата ја одобрила нивната апликација  со која се бара користење на средства од претпристапна помош на Европската комисија (ЕК) за инвестиции во транспортната инфраструктура.

Средствата се во износ од 24,7 милиони евра и се наменети за финансирање на изградбата на автопат на делницата Демир Капија – Смоквица на националниот пат М-1 (Е-75), како составен дел од Паневропскиот коридор 10 кој поминува низ Република Македонија.

- Поднесената апликација содржи детален опис на проектот, резултати од изработена физибилити студија, временска рамка на проектот, анализа на придобивки и трошоци, анализа на влијанието врз животната средина и финансиски план, се вели во соопштенеито од Министерството за транспорт и врски и се додадва дека со реализацијата на предвидениот проект во целост ќе биде изграден делот од Коридорот 10 кој поминува низ Република Македонија.

Владата ја одобри апликацијата на Министерството за транспорт и врски за користење средства од ЕК за доизградба на автопатот Демир Капија - Смоквица

Скопје, 3 октомври

Ве информираме дека Владата на Република Македонија ја одобри Апликацијата на Министерството за транспорт и врски со која се бара користење на средства Европската Комисија, според член 10 од Регулативата на Европска Комисија бр. 1085/2006 за воспоставување на Инструментот за претпристапна помош и член 157 од Регулативата на Европската Комисија бр. 718/2007 за спроведување на Инструментот за претпристапна помош, дел за инвестиции во транспортната инфраструктура.

Средствата се во висина 24.7 милиони евра и се наменети за финансирање на изградбата на автопат на делницата Демир Капија – Смоквица на националниот пат М-1 (Е-75), како составен дел од Паневропскиот Коридор 10 кој поминува низ Република Македонија. Поднесената апликација содржи детален опис на проектот, резултати од изработена физибилити студија, временска рамка на проектот, анализа на придобивки и трошоци, анализа на влијанието врз животната средина и финансиски план.

Со реализацијата на предвидениот проект, односно комплетирање на предвидената делница на ниво на автопат во целост ќе биде изграден делот од Коридорот 10 кој поминува низ Република Македонија. 

МИНИСТЕРСТВО ЗА ТРАНСПОРТ И ВРСКИ

mia.com.mk

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #816 Posted: 23-Sep-2008 at 18:26


Прочитај ја нишкава од почеток, ќе најдеш инфо за улогата на Грција.

Цената исто така е реална, затоа што се работи за тежок терен. И за ова можеш детално да се информираш ако внимателно ја прочиташ нишката од почеток.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #817 Posted: 23-Sep-2008 at 17:19
A mene ne mie jasno sto ima veze Grcija so seto ova? Tie si go rabotat nivniot del nie nashiot zosto morame nie od niv da zavisime??

Pa 26 kilometri se ne e toa nekoj golem pat, sigurno mozheme da napravime neshto na nekoj drug nachi.

155 Miljoni evra mnogu skapo e toa.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #818 Posted: 23-Sep-2008 at 13:07
Пред некој ден Грција одобри средства така да веќе се работи на ова. Мислам дека министерот го кажа ова во некое од двете интервјуа што ги даде прошлата недела.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #819 Posted: 23-Sep-2008 at 13:03
Според статијава  смоквица-демир капија  ќе биде негде 5.8 мил/КМ (поскапата верзија испаѓа 7.6 мил/КМ)
 
 
 
Originally posted by vardar

Грција го спречува стартот на автопатот од Демир Капија до Смоквица

Изградбата ќе доцни затоа што Владата се' уште нема потврда од Грција за изработка на проектот


Изградбата на автопатот од Демир Капија до Смоквица е дел од Коридорот 10

Изградбата на новиот автопат од Демир Капија до Смоквица нема да започне годинава, како што лани најави Фондот за регионални и магистрални патишта. Почетокот на работите е стопиран од Грција, која заедно со Македонија е вклучена во овој заеднички проект. Тоа го потврдува и министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, кој вели дека стартот доцни поради грчката страна. Според Јанакиески, за изградбата на автопатот треба да се изработи проект, за што се неопходни пет-шест месеци. Но, како што појаснува тој, Владата се' уште нема потврда од Грција дека планира да започне со изработка на проектот.

Изградбата на автопатот од Демир Капија до Смоквица е дел од Коридорот 10. Тој ќе се гради од десната страна на реката Вардар и ќе биде во должина од 26,8 километри, а ќе чини 155 милиони евра. За оваа делница имало две алтернативи. Едната варијанта била да се гради автопат од левата, а втората можност, од десната страна на Вардар. Но, Владата се одлучи автопатот од Демир Капија до Смоквица да биде од десната страна на Вардар, затоа што бил поевтин за 50 милиони евра, а второ, рокот за изведба е покус за три години. Од друга страна, должината на делницата, доколку се гради од десната страна на реката Вардар, е покуса за 6 километри. Дополнително олеснување е тоа што автопатот ќе се гради без да предизвика пречки во одвивањето на сообраќајот, бидејќи станува збор за нов пат. Сегашниот регионален пат од Демир Капија до Смоквица ќе стане алтернатива по изградбата на автопатот. Предвидено е на автопатот од Демир Капија до Смоквица да има неколку тунели со вкупна должина од 2,2 километра и мост преку реката Вардар во должина од 1,6 километри.

Сосема новиот автопат од Демир Капија до Смоквица треба да се реализира со заедничко партнерство на грчката влада, Генералниот директорат за регионална политика на Европската комисија и меѓународни финансиски институции.

Средствата за изградба на автопатот ќе ги обезбедат владата на Грција, Европската Унија, кредитни извори и нашата Влада. Македонија ќе треба да учествува со 15 отсто од вкупно потребните средства за реализација на делницата од Демир Капија до Смоквица. (В.Г.)

 
  
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #820 Posted: 30-Jun-2008 at 04:29
А зашто демир-капија смоквица има толку многу голем рок?! Па тој пат може да се подели на неколку фирми паралелно да работат.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 39404142>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.238 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.