![]() |
![]() |
![]() |
Авиокомпании и линии |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3940414243 244> |
Author | ||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Сигурно прават „дополнителни анализи“
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Цела среќа што „го објавија“ тендерот за авиосубвенции
![]() |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|
Разбери ги, полни раце работа, башка незгодно да потсетуваш народ дека сакаш да даваш пари на Маѓари..
![]() |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Али добро е да напоменеме дека минатата недела рекоа дека до крајот на неделата(16.11) ке биде објавен повикот, ама ете уште нема абер....
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Хаха, од политичких разлога не ни заслужува поддршка ![]() |
||
![]() |
||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|
Осеќам ќе биде тешко Wizz Air да добие следна рунда поддршка..
![]() |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
![]() |
||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|
Се согласувам со целта, но не и со методот
![]() |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
Da vo pravo si Tranquilis. Ke treba desetici milioni. No za sekoj benefit ti treba i investicija. Site znaeme deka subvenciite za LCC bea edna golema "success story" ama sega e vreme da odime cekor napred i da se konektirame so pogolemite hubovi vo Evropa. I taka gledame kako se frlat desetici milioni $ za katastrofalni proektirani avtopati, za novi izbori sekoj 2 godini, aerodromi sto se transformirat vo kanalizaci (Aerodromot vo Stip) itn... ![]() |
||
![]() |
||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|
Ви требаат и десетици милиони $ за фрлање, ама сигурен сум дека ќе биде забавно да ве гледаме како ги трошите. ![]() |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
Mislam deka treba da se razglede moznosta za nacionalen avioprevoznik ako pak ke propadne tenderot. Ni treba samo eden dobar strateski partner kako sto e so Air Serbia / Etihad i Air Albania / Turkish.
|
||
![]() |
||
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
|
ova 26ti epten mi zvuci random pogotovo sto zimskiot red na letanje zavrsuva na 30ti
Edited by gorazd - 07-Nov-2018 at 17:05 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Пак е кратко, пак ќе пропадне. Ако експресно го објават повикот и експресно заврши процедурата ќе фати средина на декември/крај на година. Значи некој треба да е спремен да отвори нови линии за три месеци.
|
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
Ajde treta runda
![]() ![]() Трет тендер за субвенциониран авиопревозник Ama sega ima rok do 26. Mart 2019 da postava lini. https://nezavisen.mk/mk/vesti/2018/11/102398/ |
||
![]() |
||
IN_MOTION ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
|
Налетав на интересно инфо:
"Аеродромот „Скопје” се наоѓал на крајот од градот, кај денешната населба „Аеродром“. Првиот патнички авион слетал во Скопје на 15 јуни 1928 година, дваесет години од првиот историски лет на браќата Рајт, на релација Белград – Скопје – Подгорица –Мостар – Сараево – Белград. Авионот бил од типот „Потез-29”, а превезувал 5 патници. Во текот на 1929, ‘Аеропут’ почнал редовно да лета на релација Белград – Скопје – Белград и Солун - Скопје - Белград. Ова друштво за воздушен сообраќај тогаш било меѓу првите 10 авиокомпании во Европа. На скопскиот аеродром слетувал и авион на „Империјал ервејс“ од Лондон. Неговата маршрута била: Солун – Скопје – Белград – Загреб – Лондон. 1930 година се летало и на релација Виена - Грац - Загреб - Белград - Скопје - Солун. Главната реклама која тогаш „Аеропут“ ја пласирал во весниците била: Во предноста над сите сообраќајни средства, аеропланот ја освои довербата на светот. На кого му е важна удобноста, сигурноста и брзината, патува со авион!" ![]() |
||
![]() |
||
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
|
![]() nekolku videa od prviot let ATH-SKP napraveni od eden passenger: http://www.instagram.com/vasilisath_porgiazis/ |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
https://sitel.com.mk/aviolinija-skopje-atina-od-chetvrtok |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека си во право. Форсирање на база е веројатно причината што од старт не ограничува на Виз ер. Скопје сепак не е Софија, и тешко дека ќе го гледаме дуелот на Виз и Рајан во Скопје по софиски модел. Од друга страна, ако се оди на субвенција по дестинација (за било која компанија), не само што можеби ќе добиеме некоја линија плус, туку можеби ќе го скршиме мразот со нова компанија па дури тогаш ќе може да се надеваме на сценариото база/дуел. Една таква итерација би била многу логична еволуција на политиката на подршка според мене. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Ајде да речеме дека си во право (а не си, Tranquilis е во право дека тоа е добро документирано и на форумов и пошироко). Секоја држава, вон сите филозофии за слободен пазар и „невидливата рака“ на фановите на Адам Смит, интервенира на разни начини за да ги заштите своите интереси и реализира своите развојни планови и благосостојбата на своите граѓани. Од тарифни војни какви иницираше Трамп, разни услови за трансфер на know how при секој поголема набавка на недомашни продукти/услуги типични за азиските земји, разните протекционистички политики во Европа на национално/ЕУ ниво... па се до екстремни сценарија за реализирање на воени конфилкти најчесто со многу различни причини од оние декларираните. Доколку не би постоеле сите овие работи, целата светска економија би изгледала многу различно најверојатно. Слично да не постоа субвенциите во овој сектор, веројатно е дека ова немаше да биде четврта најчитана нишка на сите времиња на овој форум и сеуште ќе имавме countdown до 1 милион патници, слично на сараевскиот аеродром, а младите македонци и понатаму ќе „добацуваа“ до Крф. За мене, претходната влада имаше две исклучително добри економски политики 1. Индустриските зони 2. Авиосообраќајот. Во првиот случај, ситуацијата е многу покомплексна за евалуација, потрошени се огромни пари чија вкупна сума не се знае ниту пак се има јасна претстава за повратот. За тоа може да зборуваме во соодветна нишка ако е потребно, јас лично мислам дека ефектите се и те како добри. Во вториот случај, работата е јасна како бел ден. За смешни пари, имаме огромен повеќестран позитивен ефект. Јас не би се откажувал од успешниот модел, се додека неговите можности не се исцрпат. Не зборувам за моделот кој го препишуваат од тендер во тендер дословно, туку генерално за пристапот развојот на ова поле да се субвенционира. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Можеби сте во право, но вашата теза е базирана на многу претпоставки и IFови. Мојата теза е прилично добро документирана како модел на делување на одговорните, особено од постојниот политички естаблишмент на власт. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3940414243 244> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |