build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #801 Posted: 28-Nov-2018 at 12:43

Сигурно прават „дополнителни анализи“
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #802 Posted: 28-Nov-2018 at 11:14
Цела среќа што „го објавија“ тендерот за авиосубвенции
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #803 Posted: 21-Nov-2018 at 14:24
Originally posted by Tranquilis

Разбери ги, полни раце работа, башка незгодно да потсетуваш народ дека сакаш да даваш пари на Маѓари..


- драми
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #804 Posted: 21-Nov-2018 at 14:14
Разбери ги, полни раце работа, башка незгодно да потсетуваш народ дека сакаш да даваш пари на Маѓари..
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #805 Posted: 21-Nov-2018 at 13:04
Али добро е да напоменеме дека минатата недела рекоа дека до крајот на неделата(16.11) ке биде објавен повикот, ама ете уште нема абер....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #806 Posted: 21-Nov-2018 at 10:11
Originally posted by Tranquilis

Осеќам ќе биде тешко Wizz Air да добие следна рунда поддршка..


Хаха, од политичких разлога не ни заслужува поддршка . Проблемот со Македонија е проблем на бројките. Едноставно, они го имаат најголемиот број патници, што би го сонувала било која авиокомпанија. Сепак, за да се достигне таквото ниво на контрола на пазарот се потребни години на субвенционирање и паметна работа на конкурентот што би се пријавил. А да се разбереме, не сме центар на светот и нема странските нискобуџетни да се занимаваат со нас. Од друга страна, радикален рез со „Визер“ ќе предизвика незадоволство кај самата јавност во извесен период, но тоа би било единствен начин за истиснување на Маџарите. Сепак, на крајот останува прашањето која би била нашата корист од сето ова.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #807 Posted: 20-Nov-2018 at 18:09
Осеќам ќе биде тешко Wizz Air да добие следна рунда поддршка..
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #808 Posted: 09-Nov-2018 at 14:35
Се согласувам со целта, но не и со методот
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #809 Posted: 09-Nov-2018 at 09:30
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by Phalanx

Mislam deka treba da se razglede moznosta za nacionalen avioprevoznik ako pak ke propadne tenderot. Ni treba samo eden dobar strateski partner kako sto e so Air Serbia / Etihad i Air Albania / Turkish.


Ви требаат и десетици милиони $ за фрлање, ама сигурен сум дека ќе биде забавно да ве гледаме како ги трошите.



Da vo pravo si Tranquilis. Ke treba desetici milioni. No za sekoj benefit ti treba i investicija. Site znaeme deka subvenciite za LCC bea edna golema "success story" ama sega e vreme da odime cekor napred i da se konektirame so pogolemite hubovi vo Evropa.

I taka gledame kako se frlat desetici milioni $ za katastrofalni proektirani avtopati, za novi izbori sekoj 2 godini, aerodromi sto se transformirat vo kanalizaci (Aerodromot vo Stip) itn...
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #810 Posted: 09-Nov-2018 at 09:19
Originally posted by Phalanx

Mislam deka treba da se razglede moznosta za nacionalen avioprevoznik ako pak ke propadne tenderot. Ni treba samo eden dobar strateski partner kako sto e so Air Serbia / Etihad i Air Albania / Turkish.


Ви требаат и десетици милиони $ за фрлање, ама сигурен сум дека ќе биде забавно да ве гледаме како ги трошите.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #811 Posted: 08-Nov-2018 at 14:44
Mislam deka treba da se razglede moznosta za nacionalen avioprevoznik ako pak ke propadne tenderot. Ni treba samo eden dobar strateski partner kako sto e so Air Serbia / Etihad i Air Albania / Turkish.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #812 Posted: 07-Nov-2018 at 17:00
ova 26ti epten mi zvuci random pogotovo sto zimskiot red na letanje zavrsuva na 30ti



Edited by gorazd - 07-Nov-2018 at 17:05
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #813 Posted: 07-Nov-2018 at 15:04
Пак е кратко, пак ќе пропадне. Ако експресно го објават повикот и експресно заврши процедурата ќе фати средина на декември/крај на година. Значи некој треба да е спремен да отвори нови линии за три месеци. 
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #814 Posted: 07-Nov-2018 at 13:37
Ajde treta runda


Трет тендер за субвенциониран авиопревозник


Ama sega ima rok do 26. Mart 2019 da postava lini.


https://nezavisen.mk/mk/vesti/2018/11/102398/
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #815 Posted: 02-Nov-2018 at 08:18
Налетав на интересно инфо:

"Аеродромот „Скопје” се наоѓал на крајот од градот, кај денешната населба „Аеродром“. Првиот патнички авион слетал во Скопје на 15 јуни 1928 година, дваесет години од првиот историски лет на браќата Рајт, на релација Белград – Скопје – Подгорица –Мостар – Сараево – Белград. Авионот бил од типот „Потез-29”, а превезувал 5 патници. Во текот на 1929, ‘Аеропут’ почнал редовно да лета на релација Белград – Скопје – Белград и Солун - Скопје - Белград. Ова друштво за воздушен сообраќај тогаш било меѓу првите 10 авиокомпании во Европа. На скопскиот аеродром слетувал и авион на „Империјал ервејс“ од Лондон. Неговата маршрута била: Солун – Скопје – Белград – Загреб – Лондон. 1930 година се летало и на релација Виена - Грац - Загреб - Белград - Скопје - Солун. Главната реклама која тогаш „Аеропут“ ја пласирал во весниците била: Во предноста над сите сообраќајни средства, аеропланот ја освои довербата на светот. На кого му е важна удобноста, сигурноста и брзината, патува со авион!"

Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #816 Posted: 02-Nov-2018 at 00:02




nekolku videa od prviot let ATH-SKP napraveni od eden passenger:

http://www.instagram.com/vasilisath_porgiazis/
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #817 Posted: 29-Oct-2018 at 19:23
На Скопскиот аеродром в четврток (1 ноември) во 18 часот ќе биде одбележано воспоставувањето на директни летовите помеѓу Скопје и Атина од страна на грчката авиокомпанија „Ејџиан Ерлајнс“ (Aegean Airlines), најави денеска ТАВ Македонија, концесионер на аеродромите во Скопје и воп Охрид.

На настанот се најавени обраќања на министерот за транспорт и врски Горан Сугарески, директорот за земски операции во Aegean Airlines Панос Николаидис и на генералниот директор на ТАВ Македонија Алпер Ерсој.

На новата авиолинија, согласно зимскиот ред на летање, ќе се реализираат летови двапати неделно, секој четврток и вторник.

Како што објави претходно МИА според информации од Атина, Скопје и Атина ќе ги поврзе авион на „Олимпик ер“, подружница на „Ејџијан ерлајнс“, а летовите ќе бидат со авион „кју400“ со капацитет од 78 патници.

Авионот секој вторник од Атина ќе тргнува во 9 часот по локално време, а во 9.45 од Скопје по македонско време.

Во четврток летот од грчкиот главен град е во 18.40 часот, а од македонската во 19.25 часот.

Од Скопје до Атина, и обратно, ќе се стигнува за 1 час и 15 минути.

„Ејџиан Ерлајнс“ ја најави линијата во октомври минатата година, а авионското поврзување помеѓу двата града се случува по повеќе од 10 години. Претходно од 2003 година неколку години постоеше директно авионско поврзување меѓу Скопје и Атина, со редовна линија, пет пати седмично, кое што беше прекинато.


https://sitel.com.mk/aviolinija-skopje-atina-od-chetvrtok
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #818 Posted: 19-Oct-2018 at 13:29
Originally posted by Tranquilis

For the record: Мислам дека условите на сегашниот тендер за поддршка не се оптимални. Не сум против поддршката - објаснив зошто погоре - но не сметам дека треба да се врзуваме само за една компанија, без разлика која да е, ниту да инсистираме на базиран авион.


Мислам дека си во право. Форсирање на база е веројатно причината што од старт не ограничува на Виз ер. Скопје сепак не е Софија, и тешко дека ќе го гледаме дуелот на Виз и Рајан во Скопје по софиски модел.

Од друга страна, ако се оди на субвенција по дестинација (за било која компанија), не само што можеби ќе добиеме некоја линија плус, туку можеби  ќе го скршиме мразот со нова компанија па дури тогаш ќе може да се надеваме на сценариото база/дуел.

Една таква итерација би била многу логична еволуција на политиката на подршка според мене.


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #819 Posted: 19-Oct-2018 at 13:20
Originally posted by ironm



Покрај AustriaAirlines криткуваа уште најмалку 3-4 други компании (можам да побарам вести и за тоа), а Косово покрена тужба против нас. Дискусија не се води со дисквалификации туку со изнесување ставови. Тоа зборува повеќе за тебе како личност отколку за нечие мислење.


Ајде да речеме дека си во право (а не си, Tranquilis е во право дека тоа е добро документирано и на форумов и пошироко).

Секоја држава, вон сите филозофии за слободен пазар и „невидливата рака“ на фановите на Адам Смит, интервенира на разни начини за да ги заштите своите интереси и реализира своите развојни планови и благосостојбата на своите граѓани. Од тарифни војни какви иницираше Трамп, разни услови за трансфер на know how при секој поголема набавка на недомашни продукти/услуги типични за азиските земји, разните протекционистички политики во Европа на национално/ЕУ ниво... па се до екстремни сценарија за реализирање на воени конфилкти најчесто со многу различни причини од оние декларираните. Доколку не би постоеле сите овие работи, целата светска економија би изгледала многу различно најверојатно. Слично да не постоа субвенциите во овој сектор, веројатно е дека ова немаше да биде четврта најчитана нишка на сите времиња на овој форум и сеуште ќе имавме countdown до 1 милион патници, слично на сараевскиот аеродром, а младите македонци и понатаму ќе „добацуваа“ до Крф.

За мене, претходната влада имаше две исклучително добри економски политики

1. Индустриските зони
2. Авиосообраќајот.

Во првиот случај, ситуацијата е многу покомплексна за евалуација, потрошени се огромни пари чија вкупна сума не се знае ниту пак се има јасна претстава за повратот. За тоа може да зборуваме во соодветна нишка ако е потребно, јас лично мислам дека ефектите се и те како добри.

Во вториот случај, работата е јасна како бел ден. За смешни пари, имаме огромен повеќестран позитивен ефект.

Јас не би се откажувал од успешниот модел, се додека неговите можности не се исцрпат. Не зборувам за моделот кој го препишуваат од тендер во тендер дословно, туку генерално за пристапот развојот на ова поле да се субвенционира.


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #820 Posted: 19-Oct-2018 at 12:52
Originally posted by Tranquilis


Потпис. И јас би го кажал истото. Штета што никој друг не е формално заинтересиран. Ако има и трет тендер, и тој пропадне, би се согласил со заклучокот на пбанкс - треба да има одговорност на високо ниво.

Мене ова ми укажува дека некоја од страните во целава ситуација е малце неупатена околу тоа како одат нештата, да не кажам е аматер.. =/


Можеби сте во право, но вашата теза е базирана на многу претпоставки и IFови.

Мојата теза е прилично добро документирана како модел на делување на одговорните, особено од постојниот политички естаблишмент на власт.


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.770 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.