![]() |
![]() |
![]() |
Коридор 8 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3940414243 54> |
Author | |
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
![]() Добредојде Гени, имаме одлични форумаши од Бугарија до сега. Само провери го линкот од некоја причина не работи. |
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
![]() Edited by geny - 16-Mar-2013 at 11:35 |
|
![]() |
|
katani ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 128 |
![]() ![]() |
Аз пък намерих точно къде се намират двата строени навремето тунели:
Западно от село Псача:
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Да му се спротивставам на администраторот на форумов со дела
![]() |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Добар фајнд, сепак кога веќе го возел теренот очекував малку повеќе да ни покаже (досега ништо од него немам гледано баш поради коментарите, се надевам вреди нешто друго од неговите патешествија да се гледа, бидејќи никој друг не снимил ништо за овие места). Џабе ја изгледав цела
![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Репортажава носи кадри од трасата какви барем јас немам видено... ни помалку ни повеќе. Затоа и ја постирав.
Другото едноставно игнорирајте го |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
не зборам за Миленко, има доволно дискусии за него што не го засегаат форумов, зборам конкретно за неговава „репортажа“... Владимир на пример да го пуштевме, цела студија на теренот ќе направеше и ќе ја преточеше во некакво раскажување, колку за споредба |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Добро што се фаќате за миленко, сиугрно не го ставив клипот ради неговите коментари... |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
две реченици не состави како што треба јасно и концизно... битно истиот политички коментар го повтори 50 пати ко навиен...
Edited by zabegan - 11-Mar-2013 at 17:19 |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Интересни кадри од трасата на К8 низ Македонија, поточно делот кон Бугарија
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Ова за вркстувањето не сум го знаел но знаев дека се вкрстува на доста места бидејќи гасоводот во Клечовце е во близина на пругата. (знам бидејќи често одев во Клечовце имам таму викендица).
Иначе здравје кога ќе имам време ќе појдам до Клечовце и ќе направам слики во околината кај што поминува пругата да ја видите состојбата на тоа што е останато, а нема многу останато. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
другари мои кои студираа на градежен факултет во тоа време ми кажуваа дека професори на факултеот им кажувале дека делот од пругата што тогаш пробале да го градат за Бугарија се вкрстувал на 8(осум) места со трасата на гасоводот.Како две змии испреплетени меѓу себе.Тотално неводење на грижа што е предвидено да се гради.
А за санацијата е јасно.Ако не се доврши тоа што е започнато,водата,снегот и мразот сето тоа ќе го уништат |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Да прашам дечки дали некој од вас го има прочитано целото физибилити студио од Декември 2011 година изработено од ЕПТИСА и ДБ за Источната Делница?
Бидејќи јас ја потрошив целата ноќ на него и сум изненаден од информациите кој може да се најдат за целата траса , фрапантно е дека цената на мостовите кои биле оставени на сред градба ќе не чинат премногу ,исто така и санацијата на тоа што е почнато од тунелите. Исто така Министерство за транспорт и врски го одбило предлогот на компаниите за нова траса (што би користела мал дел од предвиденава) со в=160км/ч поради тоа што се отсекуваат некој населени места и поради што парите кој претходно биле уложени би биле залудни (за мостови,тунели,надвозници,подвозници и откуп на земјиште). Иначе пругата до Бељаковце (прочитав на некоја страна претходно некој ја спомна) е уништена со ревитализацијата не со изградбата на пругата до Бугарија ,проблемот е во тоа што им падна цело брдо во Клечовце врз пругата и набрзо потоа го напуштија проектот. Додека пругата работеше скоро секогаш беше со полни возови, а имаше неколку воза дневно (од Скопје и од Куманово) и таа пруга треба да се отвори повторно бидејќи вака регионот ќе замре, а верувајте ќе биде рентабилна поради фактот дека само до Клечовце/Бељаковце автобуси има на еден или два часа од Куманово и никогаш нема место од Куманово,а во Клечовце стига со најмалку 10 патници, а кај се другите села кој ќе ги поминува оваа линија. Иначе според Физибилити студиото цената на проектот изнесува над 590 милиони евра од кој само 3тата делница 368.77 милиони евра Edited by daci92 - 17-Feb-2013 at 04:22 |
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Објавен ли е тендерот за Куманово-Бељаковце или допрва ќе се објавува, и што се случи со изборот на консултант за Бељаковце-Крива Паланка-избран ли е консултантот?
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Датум: 24.12.2012, 18:28
ЖЕЛЕЗНИЧKО ПОВРЗУВАЊЕ СО СОСЕДИТЕ Пругата кон Албанија доби нов импулс Железничката пруга од Kичево, преку Струга, до границата со Албанија е дел од Kоридорот 8, кој ќе претставува врска од Црното до Јадранското Море, а чија изградба е предвидена и со одлука на Европската комисија Марјан Блажевски Идејата за железничко поврзување со Албанија добива нов импулс. Со финансиска поддршка од 8 милиони евра, обезбедени од ИПА-фондовите на Европската унија, е распишан меѓународен тендер со кој се бара фирма што ќе подготви детален проект, но и тендерска документација за изградба на пругата од Kичево до границата со Албанија. Со тоа довршувањето на западниот дел од железничкиот Kоридор 8 од ниво на техничка документација и идеен проект сега доаѓа до фаза кога ќе се дефинира трасата во должина од 62,5 километри. Според тендерската документација, се предвидува изградба на едноколосечна електрифицирана пруга за брзини не помали од 100 километри на час и со притисок на оската до 250 кН. За железничко поврзување со Албанија преку делницата од Kичево до струшкото село Радожда се предвидени две варијанти, првата траса е Kичево-Извор-Ботун-Радожда, а втората Kичево-Другово-Велмевци-Брежани-Ботун-Радожда. Со втората траса се овозможува,со доградба на уште на 11 километри, да се обезбедат и врските Kичево- Радожда-Албанија, Kичево-Битола-Грција, Албанија-Битола-Грција, како и првиот железнички прстен Скопје-Велес-Битола-Kичево-Скопје. На тендерот за деталниот проект право на учество имаат правни лица од земјите-членки на ЕУ, земјите-кандидати за членство во ЕУ, како и земјите што се вклучени во проектот. Од заинтересираните компании или конзорциуми се бара да имале приходи од минимум 4 милиони евра годишно во последните три години. Првите пријави се очекуваат до 25 јануари 2013 година, а прелиминарен датум на кој ќе се испрати поканата за учество на тендерот со детален предлог е 12 март 2013 година. Договорот се очекува да биде склучен во втората половина на идната година со времетраење од 24 месеци. Средствата за тендерот се од претпристапните фондови на ЕУ, а максималниот дозволен буџет изнесува 8 милиони евра. Според тендерските правила, најмногу 30 отсто од активностите може да се доделат на подизведувачи, а бројот на апликанти што ќе добијат покана да поднесат детален предлог ќе биде меѓу 4 и 8 во зависност од вкупниот број на добиените понуди за учество. Прелиминарната студија за овој проект ја чинеше државата 840.000 евра и ја изработи бугарската компанија „Евротранспроект“. Железничката пруга од Kичево, преку Струга, до границата со Република Албанија е дел од Kоридорот 8, кој ќе претставува врска од Црното Море преку Бугарија, Македонија и Албанија до Јадранското Море, а чија изградба е предвидена и со одлука на Европската комисија како еден од 10-те паневропски транспортни коридори. Инаку, за в година е најавен почетокот на неколку инвестициски проекти, со кои до 2020 година ќе се модернизира железничкиот сообраќај во земјава. Во делот на Kоридорот 8 веќе е затворена финансиската конструкција за рехабилитација на источниот дел од железничката пруга со 46,4 милиони евра, обезбедени од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР). Со проектот се предвидува рехабилитација на делницата Kуманово-Бељаковце во должина од 31 километар. Работите на делницата се очекува да почнат во првиот квартал од 2013 година, а да завршат за три-четири години. За изградба на втората делница на овој правец од Бељаковце до Kрива Паланка, ЕБОР објави повик за обезбедување консултантски услуги, а потоа ќе се помине на третата фаза, односно изградба на делот до границата со Бугарија. http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=0B03A307F4BE4C4490D56A6D510AA0DD |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
зборуваме за проекти каде што нема никаква сериозна студија,а да не зборуваме за изведбен проект.бидејќи лично сум заинтересиран за коридорот 89поминува на неколку места низ мој имот во охридско),знам дека освен цртање на некакви произволни линии на карти,друго ништо не е направено.
еден од чекорите е длабинско бушење за да се испита составот на тлото,а за тоа треба прво да се одреди точната траса,што повторно значи дека тука проект на хартија немало никогаш. тогаш премиерот ова го посочи за патот штип-радовиш,за што рече дека за тој пат немало никаков проект,и наведе и други случаеви. несакам да мешам политика,ова се случувало секогаш,се случува и сега и за жал и во иднина ќе се случува без обзир кој е премиер.ова е наша константа,наш карактер |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Да пошто од нив никаква реализација не видовме. Всушност не им беше никаков проблем исто така да поништат претходни проекти и да лапаат пари за исти такви, само нови (како во случајот со скопскиот трамвај). Така што таквите глупости премиерот на друг да ги продава!
Edited by Andrej_LJ - 22-Dec-2012 at 01:09 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Епа арно им текна и на овие по 6 години да почнат со изработување на проект |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
еве го оригиналниот тендер.како што разбрав се работи за изработка на проект.
без да навлегувам во политика,ова ме потсети на една изјава на сегашниот премиер кога кажа дека за многу работи во македонија се нема изработено ни проект,а се ветувало(и се ветува) се и сешто,а во пракса се нема ни проект. ако се потестиме дека до започнувањето на градбата има околу 17 чекори кои треба да се поминат,доаѓа дека кај нас многу се ветува а малку се прави.некогаш се ветуваат конкретни проекти без да се има и една буква напишано на проектот http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:403217-2012:TEXT:EN:HTML&tabId=0 |
|
![]() |
|
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
а колку треба за да го поврзат и Охрид со пругата,односно да пуштат крак на К8 кој преку охрид би го заокружил езерото па преку Смрдеш назад до Лин и пак до Охрид,сигурно уште 8 милијарди,но ова европа тешко дека би го финансирала,мислам дека само европските коридори и се од интерес додека нивните краци секоја држава сама си ги финансира?! |
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3940414243 54> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |