build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #841 Posted: 18-Oct-2018 at 15:03
Originally posted by Denko

Pnanks, ti zboruvas kako drzavnite pari da i se veteni na privatnata aviokompanija wizzair pa sega ke barame vinovnici za propadnatata zdelka. Zosto wizzair se prijavuva na povikot koga ne gi ispolnuva uslovite?


Denko, зборам за нашиот интерес во приказната и за нашиот пристап. Не сум адвокат на Визер. Овој пристап не е добар за било што, не само за повиков врзан со авиосообраќајот. Можеби целта ги оправдува средствата не е соодветно да се примени тука, после распадот на системот кој ни го приреди претходната власт бркајќи некои свои цели, но ова е чекор назад а не напред. Уморни сме од бирократи кои само наоѓаат оправдувања за работите да не се случат или за прикривање на свои грешки.

Зошто Визер се пријавил? Транкилис даде убаво толкување.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #842 Posted: 18-Oct-2018 at 14:53
Pnanks, ti zboruvas kako drzavnite pari da i se veteni na privatnata aviokompanija wizzair pa sega ke barame vinovnici za propadnatata zdelka. Zosto wizzair se prijavuva na povikot koga ne gi ispolnuva uslovite?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #843 Posted: 18-Oct-2018 at 14:33
Originally posted by alexsend

Вчера се враќав со Карат за Скопје, во авионот имаше не повеќе од 40-50 патници (од нив околу 20 Јапонци). За одење натаму пак пред 4 недели беше полн до последното мест, секако затоа што иселениците во Австралија се враќаат, може 95% од патниците продолжија на трансфер во Доха. И има барем 3 наши стјуардеси што е баш симпатично.

*Ако има некој некогаш прилика да лета со А350-900/1000 на Катар од се срце му препорачувам, ги надминува 777,787 и А380 во секое поле. Преубаво искуство.



Ајде опиши го малку искуството, баш ме заинтересира што е толку подобро
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #844 Posted: 18-Oct-2018 at 14:31
Ујдурмата е дека на 2 пати слушам повикување на некакви бирократски причини, а во меѓувреме летна пола година. Кој тука губи? Исклучиво ние граѓаните, но и скопскиот аеродром кој е во директна конкуренција со Приштинскиот. Т.е. збориме за 1 изгубена година, бидејќи прво утепаа пола година во „правење анализа“.

Ако целта е да го зголемиме авиосообраќајот, да го зголемиме бројот на опции за граѓаните и да дадеме се од себе да добиеме примат пред Приштина, тогаш целта ја утињаме.

Во вториот тендер критериумот со рокот беше нереален. Истиот беше веројатно само препишан од првиот. Кој е одговорен за тоа? Ако не е Сугаревски тогаш е тој што директно се занимавал со повиков во министерството. Ако веќе една година некој (а сигурно се повеќе луѓе знаејќи ја нашата администрација) се зеза за 2 повици кои пропаѓаат, вториот поради саката документација, каде е одговорноста што година дена зимаат плати на наша сметка а добиваме едно големо ништо.

Ова што Сугаревски проба да го протне како транспарентност во процесот е ништо друго него бирократизација на процесот. Бидејќи не се занимаваме веќе со вистинските KPIs туку со тоа дали имало обележано плико или дали бил погоден датумот, како тие да се целите сами по себе.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #845 Posted: 18-Oct-2018 at 13:39
Originally posted by pbanks

Сугаревски треба да си даде оставка за оваа заебанција. 

aj objasni ni, te molam, vo sto e ujdurmata pa posle zaednicki ke ocenime koj e stetnikot.

Edited by Denko - 18-Oct-2018 at 13:40
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #846 Posted: 18-Oct-2018 at 11:50
Сугаревски треба да си даде оставка за оваа заебанција. 
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #847 Posted: 18-Oct-2018 at 07:56
Ама од се најмногу пречат десетиците наслови "Македонија останува без евтини летови".

Најлош микс од неукост и злонамерност.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #848 Posted: 18-Oct-2018 at 07:55
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by Tranquilis

Немаат слободни авиони претходно
Во тој случај како би се објаснила нивната понуда на претходниот тендер?


Многу лесно.

Си ја видел понудата? Ти личи на сериозна?
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #849 Posted: 17-Oct-2018 at 23:29
Originally posted by Tranquilis

Немаат слободни авиони претходно
Во тој случај како би се објаснила нивната понуда на претходниот тендер?
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #850 Posted: 17-Oct-2018 at 10:59
Немаат слободни авиони претходно, а не сакаат да пратат сигнал дека изгубиле интерес. Сигналот се однесува повеќе на конкуренцијата отколку Владата, иако има елементи на двете.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #851 Posted: 17-Oct-2018 at 10:53
Hm, zasto ucestvuvam na tender koga ne mozam da gi zapazam terminite te. uslovite? ocekuvaa onakvo "e pa aj pu pu ne vazi posto samo vie se javivte" kako za Iberskiot poluostrov vo prviot tender?

I nasive ali i Wizz mi se somnitelni vo ovoj slucaj

To be continued ...
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #852 Posted: 17-Oct-2018 at 10:34
ponishten e

Авиокомпанијата Визер доставила понуда во која сите четири дестинации од аеродромот „Свети Апостол Павле“ во Охрид, планира да ги воведе во август 2019 година што е спротивно на еден од критериумите во тендерот.

- Во повикот јасно стои дека авиокомпанијата има обврска до 10 јануари 2019 година да воведе две линии од аеродромот во Охрид и уште две во рок од една година од потпишувањето на договорот. Авиокомпанијата Визер понудила сите четири дестинации да ги воведе во август 2019 година. Поради ова, комисијата констатираше дека условите од јавниот повик не се исполнети и даде препорака овој јавен повик да се поништи. Оваа фактичка состојба не ми остава никаква друга можност освен доследно почитувајќи ја уредбата и јавниот повик повторно да ја поништам и оваа постапка, нагласи Сугарески.
Back to Top
kokimih View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 18-Jan-2017
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote kokimih Quote  Post ReplyReply #853 Posted: 17-Oct-2018 at 10:31
Повторно поништен јавниот повик за финансиска поддршка на авиокомпании

Министерството за транспорт и врски повторно го поништи јавниот повик за финансиска поддршка на авиокомпании кој што беше објавен на 13 септември годинава.

Министерот за транспорт и врски Горан Сугарески денеска на прес-конференција во Владата, информираше дека до крајниот рок е доставена само понуда од Визер, но таа не одговара со условите и критериумите во тендерот.

Авиокомпанијата Визер доставила понуда во која сите четири дестинации од аеродромот „Свети Апостол Павле“ во Охрид, планира да ги воведе во август 2019 година што е спротивно на еден од критериумите во тендерот.

- Во повикот јасно стои дека авиокомпанијата има обврска до 10 јануари 2019 година да воведе две линии од аеродромот во Охрид и уште две во рок од една година од потпишувањето на договорот. Авиокомпанијата Визер понудила сите четири дестинации да ги воведе во август 2019 година. Поради ова, комисијата констатираше дека условите од јавниот повик не се исполнети и даде препорака овој јавен повик да се поништи. Оваа фактичка состојба не ми остава никаква друга можност освен доследно почитувајќи ја уредбата и јавниот повик повторно да ја поништам и оваа постапка, нагласи Сугарески.

Тој додаде дека Владата останува доследна на мерката за финансиска поддршка за авиокомпании кои ќе понудат нови дестинации за македонските граѓани и оти средствата за субвенционирање се веќе предвидени во буџетите.

Министерот информира дека по итна постапка ќе достави до Владата информација со која во најкраток рок ќе се усвои неопходната уредба и веднаш потоа Министерството за транспорт и врски ќе објави нов јавен повик.

- Критериумите и условите нема да ги менуваме, тие ќе бидат исти како и на претходниот јавен повик, истакна Сугарески.

Тој нагласи дека нема никаква тенденција во поништувањето на тендерот и ги отфрли шпекулациите дека тендерот се мести за Air Albania.

Досега се објавени два јавни повика и оти двата беа поништени. На двата повика понуда достави само компанијата Визер.

Повторно поништен тендерот
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #854 Posted: 16-Oct-2018 at 22:03
Originally posted by Obedineta Makedonija

Најголема утка во моментот се Владата и неспособноста на Сугаре а најголеми губитници на веќе прифатени услови од 2 на 1 авиони(вклучително и намален број на линии, вработувања, зголемен број на патници, предност пре конкурентските аеродроми во регионот) - се граѓаните на Македонија.

*Толку неспособни и некадарни фолиранти немам видено досега.


Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #855 Posted: 16-Oct-2018 at 08:11

https://faktor.mk/zavvrshi-povikot-za-subvencioniranje-na-niskobudzetni-letovi-samo-eden-avioprevoznik-prijaven



Edited by gorazd - 16-Oct-2018 at 08:23
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #856 Posted: 13-Oct-2018 at 11:36
Originally posted by BOJAN

Денеска пратив прашања во врска со тоа кој испратил понуда од авикомпаниите, но од Министерство нема никаков одговор...
I vo najsredenite zemji za odgovor se ceka barem 2-3 dena. Inaku za Makedonija vednas ke ti kazam... ne cekaj odgovor oti ke se iznacekas...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #857 Posted: 12-Oct-2018 at 17:21
Денеска пратив прашања во врска со тоа кој испратил понуда од авикомпаниите, но од Министерство нема никаков одговор...
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #858 Posted: 12-Oct-2018 at 11:57
lol stama
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #859 Posted: 11-Oct-2018 at 07:42
Вчера се враќав со Карат за Скопје, во авионот имаше не повеќе од 40-50 патници (од нив околу 20 Јапонци). За одење натаму пак пред 4 недели беше полн до последното мест, секако затоа што иселениците во Австралија се враќаат, може 95% од патниците продолжија на трансфер во Доха. И има барем 3 наши стјуардеси што е баш симпатично.

*Ако има некој некогаш прилика да лета со А350-900/1000 на Катар од се срце му препорачувам, ги надминува 777,787 и А380 во секое поле. Преубаво искуство.

Edited by alexsend - 11-Oct-2018 at 07:43
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #860 Posted: 09-Oct-2018 at 13:59
Aegean: konecno se pusteni vo prodazba i konekcii preku ATH (iako falat destinacii kako AMS, BCN i drugi)

 SKP-Rhodos 156€, Larnaka 170€ , TLV 190€ ...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.852 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.