Diamond of Skopje (Limak) |
Post Reply | Page <1 434445 |
Author | |
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #881 Posted: 15-Jan-2012 at 18:57 |
Колскиот сообраќај мора да се реши соодветно и неговото нерешавање неможе да го компензира ниту најдобро развиениот систем на јавен превоз туку тие треба да се комплементарни и да се развиваат паралелно. Мислам дека фокусот на дискусиите на форумот во врска со колскиот сообраќај најчесто се поврзани со клучните сообраќајници кои би овозможиле брз, ефикасен и ефтин транзит низ поголемиот дел од градот. Јужниот булевар е секако една од овие сообраќајници. Инаку воопшто не е тешко да си го предвидиме сообраќајниот колапс, дури и под претпоставка дека ќе ни дојде памет и идеално ќе почнеме да се развиваме и да ги приоретизираме нештата. Македонија и понатаму има мизерни статистики за број на возила/жител во споредба многу од соседните а да не зборувам за развиените земји, што значи дека состојбата понатаму само ќе се влошува. |
|
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #882 Posted: 15-Jan-2012 at 18:00 |
Воопшто не ми се допаѓа продажбата на толку голема парцела на ваква локација. Мислам дека повеќе би се добило ако се расцепка на 4-5, со коридори во јавна сопственост помеѓу - покра фактот што вака нема да има никаков јавен премин на 800м(и тоа може да се обезбеди со ДУП, ама ајде). Па и идејата прво да се изгради подземна инфраструктура па да се нудат парцелите е подобра од ова(бидејќи испаѓа дека оваа траса е поевтина од онаа покрај Вардар, нели?). Но јавното мислење е пренасочено на друга тема, па дури и опозицијата си тргна натаму..
Во врска со тоа кон што се движат работите.. Мислам дека 2+1 е сосем доволно и навистина ми е чудно колку на форумов дискусиите се вртат околу колскиот сообраќај.. Според мене, а веројатно и други овде, најголем проблем е јавниот превоз и начинот на кој градските власти го третираат тоа прашање. Токму фактот што оваа траса ќе биде изградена еднаш засекогаш зборува дека истата мора да се оспособи па дури и за воведување на метро. Најмалку што очекувам е Градот да го земе ИДОМ за консултант кој ќе може добро да го притисне изведувачот да подготви добра подземна инфраструктура: голема подземна станица со директен пристап до јавна површина, евакуациони тунели и за булеварот и за јавниот превоз итн. |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #883 Posted: 15-Jan-2012 at 17:17 |
2+1 е сосема доволно. Нели е урбан автопат. Доволно е бидејќи не зависи сообраќајот толку многу од лентите колку што зависи од тоа дали е непрекината траса или не. Односно дали ќе има обични раскрсници или клучки на местата каде ќе се поврзува со останатиот дел од мрежата. Значи се додека нема критични места за создавање застој, се ќе биде во ред. Плус брзината сигурно ќе биде најмалку 80км/ч или дури и 100ка, ако не е и 120 како и секој друг автопат. А исто така нема ни пешачки премини на трасата, бидејќи е автопат. Отприлика така е и по светов, освен во некои џинови градови, каде тунелите имаат и повеќе ленти. бев во Рим, и повеќето тунели им се со по две ленти, некои немаат ни лента за застанување. |
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #884 Posted: 15-Jan-2012 at 17:14 |
Se nadevam deka investitorot kje gi zema najdobrite arhitekti i kje gradi edna od najdobrite objekti vo Makedonija i posiroko posto objektot, kje bide ogromen a kje se gleda od sekoj kjos na skopje. Ako ovaj objekt ispadne katastrofa togas Skopje definitivno kje stane grd grad barem gledano od vodno
|
|
kenzo_fan
Senior Member Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #885 Posted: 15-Jan-2012 at 17:05 |
А на Капиштец 30 години душа му вадеа дека го блокирал воздушното струење од Водно...
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #886 Posted: 15-Jan-2012 at 16:50 |
Јужен булевар е планирано да се изведе плитко под земја. Наместо копање екстремно скап длабок тунел, нели е логично да се искористи фактот што трасата е чиста и едноставно да се ископа ров и после да се покрие? Како планираш да сместиш „два булевари“ на таков начин во тој простор? |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #887 Posted: 15-Jan-2012 at 16:05 |
па под земја ако го прават, има простор и за два булевари
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #888 Posted: 15-Jan-2012 at 15:52 |
Па ок, ама Јужен ако не се лажам, за толку е и планиран, незнам дали има простор за повеќе од тоа. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #889 Posted: 15-Jan-2012 at 15:46 |
ќе треба пак да се справуваме со крпеници и импровизации и денес |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #890 Posted: 15-Jan-2012 at 15:33 |
А колку треба да има? 6? Па не сме Лос Анџелес мајку му. 2+1 за застанување, толку се и автопатите кај нас. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #891 Posted: 15-Jan-2012 at 15:26 |
ако планот се склопи во еден таков голем објект, ќе биде голема грешка... се затвара целиот тој простор, и за разни движења и за видик... треба да се направи малку подетален план, па да видиме што ќе испадне
покрај тоа, грешка е што толкаво огромно и битно центарско земјиште се дава во приватни раце, без некоја посебна контрола од властите и се надевам дека не се сериозни за тоа булеварот да биде 2X2 профил... не е маалска уличка тоа, туку урбан автопат... |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #892 Posted: 14-Jan-2012 at 20:58 |
Како ќе изгледа просторот врз јужниот булеварсабота, 14 јануари 2012, 17:52Прво, на местото на јужниот булевар, ќе има зградa долга околу 800 метри. Со дозволената максимална висина и до 70 метрi, на две места, зградата ќе биде значително повисока од било кој објект во околината. Во неа ќе може да има трговски центри, хотели, деловен простор, по избор на инвеститорот. Бидејќи ќе се гради врз , за Скопје важниот Јужен булевар, евентуалниот купувач ќе мора да ја изгради и сообраќајницата под земја и да ја предаде на Градот. - „ За гаранција дека идниот сопственик на парцелата ќе го изгради булеварот, и од Градот и од Транспорт, посочуваат две точки од објавата. Првата е банкарската гаранција од половина милион евра. Втората е обврската на победникот на наддавањето прво да постигне договор со Градот за булеварот, како услов и офицајно да му се додели земјиштето. “ Втората парцела пак која се однесува на просторот околу старата железничка станица, дозволува висина колку и на постоечкиот објект. Купувачот таму ќе треба да изгради објект од културата на 51 процент од земјиштето,а за останатато ќе може да избира меѓу другото и за трговски центар или деловни простории. Неофицијално, новите објекти ќе треба да бидат интегрирани во постоечкиот објект на Старата железничка станица. Ако на овие две парцели се додадат и параметрите за објектите кои треба или веќе се градат во околината, овој дел од Центарот на Скопје ќе добие комплетно нов лик. Хотели, катна гаража, затворен пазар, се само дел од новите содржини. Александар Димитриевски http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=44902 |
|
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #893 Posted: 14-Jan-2012 at 20:33 |
Во врска со парцелата позади рамстор:
Урбанистичкиот план предвидува улицата да биде долга речиси еден километар, широка 31,5 метри, да има две ленти за возење од по 3,75 метри во двата правца и две ленти по 3 метри наменети за застанување на возилата. На подземната улица е предвиден и средишен коридор со трамвајска пруга. Тоа што ме интересира е дали инвеститорот ќе гради и трамвајска станица? Личано сметам дека целава работа со огромната парцела е голема грешка - толку голем објект ќе прекине многу пешачки движења, а делот позади Старата Железничка е локација која треба да остане во владение на градот, токму заради траспортната инфраструктура. Сеапка, знам дека ова се решени да го протуркаат по секоја цена, без оглед на тоа како за истото ќе платиме во иднина.. |
|
Post Reply | Page <1 434445 |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |