build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 54>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #901 Posted: 02-Jul-2011 at 17:27

Власта повторно ветува пруга кон Бугарија

сабота, 02 јули 2011

Долгоочекуваната изградба на железничка пруга кон Бугарија и Албанија ќе почне кон средината на идната година, открива првиот човек на Македонски железници, Оливер Дерковски. Владата планира да се задолжи кај Европската банка за обнова и развој за проектот што според проценките, тежи над 300 милиони евра. Дерковски вели дека пругата кон Бугарија е од клучно значење за развојот на македонската економија, па оттаму задолжувањето ќе биде исплатливо за земјава.

“Имаше доста проблеми – беше запрена претходната изградба, имаше нерасчистени односи со изведувачите, судски постапки, многу проблеми оставени од минатото. Без раслика колку чини инвестицијата во железница, економската исплатливост е голема. Се отвораат нови можности за стопанството“ вели Оливер Дерковски – директор на „Македонски железници“.

Од „Македонски железници“ велат дека реализацијата на проектот за железничко, патно и енергетстко поврзување на Македонија, Албанија, Бугарија, Италија и Турција, ќе ги реши проблемите со непристапноста и постојаните блокади на солунското пристаниште.

Македонските стопанственици подолго време бараат од Владата да инвестира во железницата, зашто за превезување на стоките преку камиони, осудени се да плаќаат многу поскапо, отколку со воз. Коридорот 8 е особено значаен за компаниите од металуршката индустрија, зашто железничкиот транспорт е нивната единствена опција.

Извор: Алфа ТВ
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #902 Posted: 14-Jun-2011 at 15:04
Мислам дека повеќе не се потребни објавувања на вакви текстови, затоа што освен нервоза, не можат да донесат ништо позитивно. Па за овие успех е што издвоиле пари за физибилити студии?????? Лесно е коа те возат со опасна црна мечка, што ќе се замараш дали народот да се вози со воз или не. Факт е дека кон целиот Коридор 8 се однесуваме тотално незаинтересирано што говори колку сме заинтересирани за проширување на можностите за извоз.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #903 Posted: 14-Jun-2011 at 04:58
Доцни возот за Албанија


Изградбата на пругата Кичево - Лин, дел од коридорот Исток - Запад, ќе започне најрано во 2015



Ќе почекаме десетина години додека се качиме на првиот воз за Албанија. Почетокот на изградбата на кракот на Коридорот 8, од Кичево до Лин во Албанија, кој беше најавен за 2012 година, се одложува за најмалку три години. Со одлуките на грчките и српските железници да ги укинат линиите од Гевгелија до Солун и од Ниш до Бар, можностите за патување со железница на македонските граѓани во моментов се максимално ограничени. Со укинувањето на возовите кон Солун е укинат и туристичкиот воз „Меридијан експрес“, кој во летните месеци сообраќаше директно преку Скопје до Прага, Будимпешта, Братислава, Киев и Москва. Во моментов сообраќаат единствено возови кон Белград и Приштина. Во првите три месеци годинава се превезени само 3.000 патници на меѓународните релации, што претставува намалување за 25 отсто во однос на првото тримесечје од минатата година. Патниците поради условите во домашните возови, но и поради лошата поврзаност на нашата земја се' повеќе го избегнуваат овој вид транспорт. За разлика од кај нас, Европа се' повеќе се врти кон железницата, како поеколошко и поекономично решение.

Инвестициите во домашната железница, според Министерството за транспорт и врски, ќе започнат најрано во 2015 година во долгонајавуваната железничка врска на транспортниот коридор Исток - Запад. За поврзувањето на Албанија, Македонија и Бугарија, на потегот од Кичево до Лин, пред две години Министерството инвестираше близу еден милион евра за физибилити-студија со идејни проекти и студија за влијанието врз животната средина. Во моментов во тек се преговори да се обезбедат пари од ИПА- фондовите за изработка на основниот проект за трасата, железничките станици и за мостовите и тунелите за пругата долга околу 63 километри. Целиот проект ќе чини над 300 милиони евра. Тешките делници со комбинации на ридести и рамничарски делови и потребата од изградба на неколку мостови и тунели, ја качуваат цената на еден километар пруга на пет милиони евра. Според процените, пак, за изградба на вториот дел од Коридорот 8, пругата Куманово - Крива Паланка - Деве Баир во должина од 89 километри се потребни 480 милиони евра, додека за реконструкцијата на постојната линија Кичево - Скопје - Куманово, ќе треба да се потрошат околу 65 милиони евра.

„Со средства од буџетот во 2009 и 2010 година се изработуваа физибилити- студија, идејни проекти и студија за оцена за влијанието врз животната средина за делницата од Кичево до Лин, која е дел од Коридорот 8. Исто така, во февруари годинава се завршени ревизиите на проектната документација од страна на Градежниот факултет од каде што добивме позитивен извештај. Предвидено е изработката на основниот проект да биде финансирана со средства од одобрената ИПА-компонента за 2010-2011. Се очекува фазата за изработка на основниот проект да трае три години, што опфаќа период од распишување на јавна објава за прибирање понуди од заинтересирани компании, па се' до изработката и предавањето на документацијата“, информираат од Транспорт и врски.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=9B9D4F52391C25409231AA70D9FDF289
Back to Top
Forensic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 13-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Forensic Quote  Post ReplyReply #904 Posted: 01-Jun-2011 at 02:27
Galileo, you are contradicting yourself. You cite your conversation with a Bulgarian official who says that Corridor 8 is not a priority, but at the same time you list all projects which Bulgaria will complete and basically finish the construction of the corridor on the Bulgarian side with the notable exception of a highway from Pernik to Kjustendil. Even the newly opened highway Ljulin could be perceived as part of Corridor 8. Smile

Edited by Forensic - 01-Jun-2011 at 02:29
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #905 Posted: 30-May-2011 at 20:06
Originally posted by Goran


Ja ne zboram za patnicki.Celo vreme insistiram posle energitikata vtor prioritet na Makedonija treba da bide Koridorot 8 i renovirajne na cela zeleznica vo Makedonija.
 
Krale e toj sto saka da ne ubedi deka poarno bi bilo da se iskoristi do maximum ovaa zeleznica sto ja ima i da se modernizira za da se sredel megugradskiot patnicki sobrakaj megu TE - Sk - Kumanovo so toa zeleznicata ke bidela profitabilna i posle se ke se gradelo.
 
Toa ti e gradejne na Mak nacin prajs kuka ama somo ke sredis edna soba pa posle dopravaja cela so godini i eden den sinot ili vnukot ke ja dozavrssi. Ama veke ke bidi mala ke treba pogolema.
Goran e prav. Pechalbata na seka edna jeleznicharska kompanie se osnovava na prevoza na stoki i tovari. Prevoza na patnici veke e vtorichna deinost ,ima socialen efekt ,vo sichki strani e na zaguba ( s izkluchenie na Japonia)i se subsidira ot drjavata.
Prevoz na patnici ne nosi pechalba i nitu edna drjava i vlada nema da investira samu v tova napravlenie.
Sega za koridor 8.
Tozi koridor nema da bide realiziran vo blizkite 20 godini.
Predi 10 dena imah razgovor sus slujitel ot bulgarskoto ministerstvo na transporta.
Vpredvid nedobrite  odnosi mejdu dvete strani  i slabite ikonomski vruzki , koridorot veke ne e prioritet na Bulgaria kakto ot politichesko ,taka i ot ikonomsko estestvo.
Do 2020 godina glaven prioritet se dava na Koridor 4 i trasata na koridor 8 ,no na bulgarska teritoria.
Glaveni prioriteti sa;
- izgradbata na autopatot Sofia-Burgas
-modernizaciata na jeleznichkata trasa Sofia-Plovdiv-Burgas
-Izgradba na autopatot Struma i Marica kako del ot koridor 4 i direktnoto svurzvane na Sofia so Solun i Istanbul
-izgradbata na prugata za skorostni vozove Plovdiv-Svilengrad -del ot koridor 4
- Izgradbata na Dunav most 2 i izgradba na nova pruga za skorostni vozove Sofia-Vidin kako del ot koridor 4
- izgradba na autopatot Sofia -Kalotina kako del ot koridor 10.
 
Tova e prodiktuvano ot ikonomski suobrajenia
1.Prevoz na stoki ot Azia preku koridor 8 - ot Burgas kon Sofia -Vidin - centralna i severna Evropa i obratno.
2.Prevoz na stoki ot Zapadna i Centralna Evropa preku koridor 4 -Vidin-Sofia - Solun -Istanbul i obratno
3 Prevoz na stoki preku koridor 10- Belgrad-Sofia-Solun-Istanbul
 
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #906 Posted: 30-May-2011 at 19:35
Originally posted by StreetStruck

Цел живот истите муабети, на терен ништо.

Многу животи поминаха со истите муабети и пак на терен ништо.
Првиот план за поврзуване е некаде во почетокот на XX век.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #907 Posted: 30-May-2011 at 02:37
Originally posted by zabegan

зошто воопшто ја водите оваа дискусија, кога целата железника инфраструктура ни е сведена на еден коридор и тоа недоволно разгранет?
како е можно да сметаме дека изградба на било кој нов железнички коридор или делница дека е нерентабилен

и зошто зборите за железницата како да се работи само за превоз на патници и како да железницата на секоја земја се состои само од домашен промет?
Ja ne zboram za patnicki.Celo vreme insistiram posle energitikata vtor prioritet na Makedonija treba da bide Koridorot 8 i renovirajne na cela zeleznica vo Makedonija.
 
Krale e toj sto saka da ne ubedi deka poarno bi bilo da se iskoristi do maximum ovaa zeleznica sto ja ima i da se modernizira za da se sredel megugradskiot patnicki sobrakaj megu TE - Sk - Kumanovo so toa zeleznicata ke bidela profitabilna i posle se ke se gradelo.
 
Toa ti e gradejne na Mak nacin prajs kuka ama somo ke sredis edna soba pa posle dopravaja cela so godini i eden den sinot ili vnukot ke ja dozavrssi. Ama veke ke bidi mala ke treba pogolema.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #908 Posted: 29-May-2011 at 15:08
Цел живот истите муабети, на терен ништо.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #909 Posted: 29-May-2011 at 10:46
Bulgarian, Macedonian Presidents Agree Corridor 8 Is 'Priority'


The launch of Pan-European Transport Corridor No. 8 is a priority for both Bulgaria and Macedonia, the Presidents of the two countries Georgi Parvanov and Gjorge Ivanov declared in Sofia.

Parvanov and Ivanov's agreement that Corridor 8 is crucial for both countries is the latest of many political declarations on the issue, while the actual large-scale international transport projects remains completely imaginary.

Pan-European Corridor No. 8 – a parallel linking the Bulgarian Black Sea ports to the Albanian Adriatic ports via Macedonia along and its extension to Italy, a supposedly vital chain in the proposed shortest route between East and Central Asia and Western Europe – has been talked about for years with grand expectations for boosting trade and development in the Balkans – but has seen little realization.

Probably the most important obstacle for the project is the lack of a railway connection between Bulgaria and Macedonia, with the Macedonian state balking at the construction of several dozen kilometers of line on its territory.

Macedonia's President Ivanov confirmed his country's readiness to construct the railway section between Kriva Palanka and the Bulgarian border at Gyueshevo.

During his meeting with Ivanov in Sofia Saturday, Parvanov did stress the importance of both the EU integration of Macedonia and the Western Balkans, and the crucial need to construct modern transport and energy infrastructure in the entire region.

Parvanov further said he hoped that the dispute between Greece and Macedonia over the latter's name would be resolved soon. The situation in Macedonia in light of the upcoming parliamentary elections on June 5 was also on the presidents' agenda. http://www.novinite.com/view_news.php?id=128684
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #910 Posted: 19-May-2011 at 17:29
зошто воопшто ја водите оваа дискусија, кога целата железника инфраструктура ни е сведена на еден коридор и тоа недоволно разгранет?
како е можно да сметаме дека изградба на било кој нов железнички коридор или делница дека е нерентабилен

и зошто зборите за железницата како да се работи само за превоз на патници и како да железницата на секоја земја се состои само од домашен промет?
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #911 Posted: 19-May-2011 at 03:40
Originally posted by krale

Никогаш не сум го спорел целиот коридор, иако неговата исплатливост е дискутабилна.

Тоа што за мене е најспорно се приоритетите. Те-Ку како модерна приградска железница досега ќе можеше да се подигне на знаеш кое ниво со парите што отидоа за пруга до Бугарија? Ај да не претерам, ама ќе беа и станиците модернирани, и возовите, и ќе се отвореше еден нов начин на превоз за половина од популацијата на Македонија. Со тоа, железницата ќе станеше профитабилна, а штом е профитабилна веќе може да добие и поповолни кредити, и да користи дел од профитот за изградба на пруга кон Бугарија, итн.

Мислам дека ова не е спорно, не знам зашто упорно се спротивставуваш.
Toa ne sporno
Problemot e sto ne se rabotese domakinski na toj proekt so parite potroseni toj trebase da bide zavrsen odamna ama znaes kako e od 300 miloni pola otidoa vo privatni gebovi a toa sto go odbraja toa da go pravat bese nametnato od Grckata blokada. Sega pak istoto go pravat odnovo.
 
Poentata sto sakam da ja svatis e so samata relizacija na cel koridor 8 Mak ke go zabrza ekonomskit rast a od kade trebale da pocnat da gradat se znae se pocnuva od tamu kaj sto ima najgolema potreba ova vazi vo normalni uslovi ako nemas blokadi.Sto ne be slucaj vo 1991 do 1994.
 
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #912 Posted: 17-May-2011 at 08:43
Никогаш не сум го спорел целиот коридор, иако неговата исплатливост е дискутабилна.

Тоа што за мене е најспорно се приоритетите. Те-Ку како модерна приградска железница досега ќе можеше да се подигне на знаеш кое ниво со парите што отидоа за пруга до Бугарија? Ај да не претерам, ама ќе беа и станиците модернирани, и возовите, и ќе се отвореше еден нов начин на превоз за половина од популацијата на Македонија. Со тоа, железницата ќе станеше профитабилна, а штом е профитабилна веќе може да добие и поповолни кредити, и да користи дел од профитот за изградба на пруга кон Бугарија, итн.

Мислам дека ова не е спорно, не знам зашто упорно се спротивставуваш.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #913 Posted: 17-May-2011 at 02:29
Pa Mak ke gradi do granica ne vo Albanija ne znam sto zboruvas totalno me zbuni.
Za podobro iskoristuvajne na  prigradksa zeleznica ubavo e da povrzano so sosednite drzavi.
 
Originally posted by krale

Не мислам дека е така.

Всушност јас не ја спорам изградбата на коридорот 8 (во сегментот околу Скопје), туку ја спорам неговата рентабилност во насока кон Бугарија. Мислам дека тука се фрлени преголеми средства, а ништо не е постигнато. Замисли си тие 2-300 милиони досега потрошени мислам дека беше, да беа вложени на потегот Тетово-Куманово? Сиве овие години додека пропаѓа железницата, овој правец ќе овозможеше солиден профит и ќе обезбедеше подобри услови и побрзо да се направи и кон бугарија пруга, ако сметаме од политички причини дека е потреба (бидејќи од економски не е потребна)?
 
Krale odgovor za krakot kon Bugarija
Posle osmostuvajneto Mak imase embargo od Grcite a Srbite bea sojuznici so niv Albanija bese samata vo trazicioen period nikakvo pravo ne vladese nivnite zeleznici bea totalno zabataleni.
Bugarija ne prizna pod ustavno ime isto i Turcija.
Poradi ova pocnaa da gradat konekcija so zeleznicata no znaes kako se gradese kaj nas so kavi tenderi snema pari ama efektot go postigana.
Na Grcite mu tekna ako Mak se povrzi so Bugarija i nie se osvrneme kon niv tie se sto gubat mnogu pa taka se normaliziraa odnosite kolku tolku.
Pa taka ostana sega ovaa vlada probva da go zavrsi toa sto trebase da bide zavrseno porano za da ne propaga.
Da sme zivi i da go prajme ovaj muabet koga ovaj proekt ke se realizira ke vidis kako nivoto na ekonomija i na standard ke se podigne
 
Убеден сум дека делницата Те-Ку, со добро менаџирање ќе биде профитабилна. Само не гледам како може истото да се каже за Ку-Крива Паланка
Jas ne go sporam toa taja e izgradena samo treba da se modernizira i da se maxsimizira iskoristenosta
 
DEBATA STO JA IMAM SO TEBE STO CELO VREME VELIS KORIDOROT 8 E PROMASENA INVESTICIJA SO SAMO GRADEJNE SE RESEVAAT TRI PROBLEMI TRASPORTEN PATNICKI PRIGRADSKA ZELEZNICA ISTO I POLITICKI.
 
SO SAMO CELOSNO GRADEJNE NA TAA ZELEZNICA SE ZGOLEMUVAAT POTREBITE ZA POGOLEM PROTOK NA RABOTNA SILA  A SE RESAVA I TOA VO ISTO VREME
 
 
 


Edited by Goran - 17-May-2011 at 03:42
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #914 Posted: 16-May-2011 at 14:13
Originally posted by lslcrew

Какви ви се овие идеи, која држава би инвестирала во нешто што би и ги поврзувало градовите погранични кон други држави, би си ја ситнела мрежата, кога може да инвестира од средината кон надвор, па како што ги завршува деловите да ги користи. Логично е премногу од каде на каде би се граделе проектите.


Овие „идеи“ ги прокламираа и ескперти, неколку години и неколку стотици милиони евра подоцна. Но во делот кон Албанија, не ми е логично, бидејќи нам ни треба многу повеќе железница до Охрид, отколку што ни треба до Тирана. За во другата насока е обратно - ни треба стоката да може да пристигнува во МК, од Украина, Романија, Турција, итн., а потоа од Паланка може да се дистрибуира и на друг начин.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #915 Posted: 16-May-2011 at 12:59
Какви ви се овие идеи, која држава би инвестирала во нешто што би и ги поврзувало градовите погранични кон други држави, би си ја ситнела мрежата, кога може да инвестира од средината кон надвор, па како што ги завршува деловите да ги користи. Логично е премногу од каде на каде би се граделе проектите.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #916 Posted: 16-May-2011 at 10:31
Originally posted by krale

Еден од најголемите промашии, кога веќе се запнало да се поврземе со Бугарија, е што не почнаа да ја градат пругата обратно - од бугарска граница до Паланка.

Така веќе ќе беше Македонија приклучена на овој коридор (во случај на политичка нестабилност со јужниот и северниот сосед), па потоа порелаксирано ќе се градеше од Палнка до Куманово.

Вака, ни ваму ни таму.


Се согласувам со тебе Крале, тоа е грешка не само на потегот кон Бугарија, туку уште поголема грешка на потегот кон Албанија, треба да почнат со железничко поврзување од Струга, па така Струга и Охрид да бидат железнички поврзанисо Албанија, со што охридскиот крај со воз би се поврзал директно со Тирана, Драч, Подгорица и Бар, што може да значи многу во летниот период, особено за туризмот помеѓу Македонија, Албанија и Црна Гора.


Edited by BOJAN - 16-May-2011 at 10:31
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #917 Posted: 16-May-2011 at 10:24
Еден од најголемите промашии, кога веќе се запнало да се поврземе со Бугарија, е што не почнаа да ја градат пругата обратно - од бугарска граница до Паланка.

Така веќе ќе беше Македонија приклучена на овој коридор (во случај на политичка нестабилност со јужниот и северниот сосед), па потоа порелаксирано ќе се градеше од Палнка до Куманово.

Вака, ни ваму ни таму.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #918 Posted: 16-May-2011 at 10:20
Го читам ветеното што сте го постирале и ме интересира дали рокот до 2020 година за овој проект се однесува на пругата до Бељаковце или на целата траса до бугарска границаBig%20smile?

Инаку пругата од Куманово до Бељаковце не може да биде рентабилна исто како и пругата од Куманово до Крива Паланка, ако веќе се гради, истата треба да се изгради до бугарска граница и конечно да се поврземе со Турција, Бугарија и Црно море.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #919 Posted: 16-May-2011 at 09:04
Originally posted by Goran



KRALE TI ODGOVORIV CELA TREBA DA SE IZGRADI ILI DA NA SE GRADI VOOPSTO
sekoj slujac na delimno gradejne e odejne vo zaguba toa i stoi vo proektot


ОК, очигледно е дека не сакаш да одговориш, иако го знаеш одговорот.

И не е точно дека ако не се изгради цел коридор, ќе биде во загуба.

Убеден сум дека делницата Те-Ку, со добро менаџирање ќе биде профитабилна. Само не гледам како може истото да се каже за Ку-Крива Паланка.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #920 Posted: 16-May-2011 at 02:06
KRALE TI ODGOVORIV CELA TREBA DA SE IZGRADI ILI DA NA SE GRADI VOOPSTO
sekoj slujac na delimno gradejne e odejne vo zaguba toa i stoi vo proektot
 
EVO IZVADOCI OD IZBORNITE VETUVAJNA NA VMRO
Изградба на нова пруга од Бељаковце-Крива Планка до Деве Баир, граница со Република Буга-

рија во должина од 60 км

Со реализација на овојкрупен и стратешки проект, ќе се овозможи железничко поврзување на Република Македо-

нија со Република Бугарија. Со тоа ќе се изгради еден од непостојните делови на Паневропскиот коридор 8, којго

поврзува Црното Море, Бугарија, Македонија, Албанија и Италија, а истовремено ќе се воспостави и функционално

поврзување на Коридорите 10 и 8 и сообраќајот којсе одвива по нив со пресек во Скопје.

ВМРО-ДПМНЕ активно работи на комплетирање на активностите и пуштање во употреба на железничката пруга на

трасата од Куманово до границата со Република Бугарија. Во 2009 и во 2010 година изработен е основен проект

за трасата Крива Паланка –Деве Баир, а во моментов се работи физибилити-студија и студија за влијание врз жи-

вотната средина со социјална студија, а потребно ќе биде да се изработи и проект за делницата Бељаковце-Крива

Паланка. Новата пруга ќе биде во должина од околу 60 километри, на траса кон која гравитираат општините Старо

Нагоричане, Кратово, Ранковце и Крива Паланка, поточно местата Бељаковце, Шопско Рударе, Кратово, Ранковци,

Ѓиновци, Псача, Мождињак, Крива Паланка, Жидилово, Деве Биар и истата ќе му овозможи приклучување кон же-

лезничкиот транспорт на целиот регион. Средствата потребни за целосна изградба се проценуваат на околу 450

милиони евра и се планира да се обезбедат од меѓународни финансиски институции, ЕИБ и ЕБОР.

Поради тоа што започнатата изградба на пругата на Коридорот 8 во 1994 година е прекината во 2004 година и

истата не е во целост изградена, ниту инвестициски одржувана, делницата Куманово-Бељаковце во моментов е не-

функционална, односно истата не се користи. Со реализацијата на овојпроект ќе се обнови функционалноста на

пругата, со што ќе се придонесе за подобрување на можностите за транспорт и превоз. Оваа делница во должина од

29 километри се протега на територијата на општина Куманово и поминува во близина на местата Куманово, Шупли

Камен, Клечовце и Бељаковце. Средствата во износ од околу 30 милиони евра се планира да се обезбедат од меѓу-

народни финансиски институции, ЕИБ и ЕБОР.

Рок: 2 0 1 2 - 2 0 2 0 година.

ја

Изградба на нова пруга од Кичево до Лин, граница со Република Албанија во должина од 70 км

Заради комплетна доизградба на Коридорот 8, којги поврзува Црното Море, Бугарија, Македонија, Албанија и Ита-

лија, потребно е да се изгради и западниот дел од трасата во должина од 70 километри кон која гравитираат општи-

ните Кичево, Другово, Дебарца, Охрид и Струга, поточно местата Брждани, Јудово, Сливово, Арбиново, Издеглавје,

Мешеиште, Струга, Радожда и Лин и која ќе ги поврзува Република Македонија и Албанија со комплетна железничка

инфраструктура. Со издвоени средства од Буџетот на Република Македонија Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ

изработи физибилити-студија, идеен проект и студија за влијание врз животната средина за целата делница. За

завршување на овојпроект потребно е да се комплетира техничката документација и да се реализира изградбата.

Потребни се средства во износ од околу 300 милиони евра, од кои за проектирање околу 3 милиони евра и се плани-

ра да се обезбедат од меѓународни финансиски институции.

Р о к : 2 0 1 3 - 2 0 2 0 г о д и н а .

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 54>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.223 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.