![]() |
![]() |
![]() |
Коридор 8 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4748495051 54> |
Author | ||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||
Нашиот буџет веќе 3 години наназад секогаш е со дефицит од 200.000.000 евра (пред ребалансите, после излегува уште повеќе дефицит). Годинава имавме проектирани приходи 1.400.000.000 евра, а расходи 1.600.000.000 евра, така што место тие 200.000.000 да одат за плати за вишокот во јавната администрација може слободно некој некогаш да ги инвестира во инфраструктура. Три буџетски години по 200.000.000 евра вложени во нешто корисно, а не во „сигурни гласови на следните избори“, ете ти ја цела држава во ред.
|
||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||
![]() |
||||||||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|||||||
Za vakvi kapitalni investicii ich ne treba da mu se misli samo da ne se napravi golema dupka vo budzetot inache sto po brzo treba da se napravat. Ovie investicii ke donesat poveke stranski kapital a isto taka transportot ke se razraboti pogotovo preku Albania i Bugarija ete sega i vo Kosovo pravat prugi taka da ke mora i na toa da se misli. Makedonija e naj malku zadolzena od site drzavi vo Bivska SFRJ pa duri i Kosovo, toa se dolgorocni i mnogu bitni kapitalni investicii a ke se dobijat i dosta sredstva od EU pogotovo prema Bugarija koja e chlenka na EU i dvete nashi drzavi ke apliciraat zaedno za grantovi ke bide dobro za site posto i drugite drzavi od EU ke dobijat moznost da gi koristat ovie Zeleznici,Gasovodi,Hidrocentrali i taka nataka ova ke bide zaednicka investicija. Slovenija duzi 35 miljardi evra a po mala drzava e od Makedonija taka da mislam deka so 400 miljoni evra nema do tolku da se zaglibime, so domakinski budzet i so Evropski grantovi i kredeti mislam deka moze da pocnat i da ja gradat zeleznicata. |
||||||||
![]() |
||||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|||||||
Сепак од како ќе се прочита внимателно, се гледа дека е Непрофесионално напишано. Иако тие се 475 милиони евра, тие се во случај Македонија да влезе во поголема финансиска криза и да се искористат во исклучителни моменти за покривање на загуби. А не за слободно искористување за што сакаме..
![]() ![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||
Зашто никој не сваќа дека не е ова никаков подарок. Од кога се изнаредија на наводните двеста милиони за ск14 сега ова е втора рунда, сите експерти за буџет. Овој еден текст не е ништо со она допрва што веројатно ќе го читаме. Единствено Македонија ќе има поголем дозволен минус. Кога ќе земете кредитна картица одма ли го повлекувате целиот дозволен минус или се оддржавате на позитивна нула, па минус е некоја само флексибилност за вонредни потреби и издатоци. Ќе се ослободи малку повеќе стопанството, стамбена изградба веројатно, но ништо спектакуларно.
Не исклучувам можности ни некој близок до владата да погрешно го сватил ова и да го гледа како вреќа пари на подарок. А изградбава не знам конкретнокако стои Бугарија во желбата да се поврзе со Македонија железнички. Некако мислам дека се многу ноншалантни по прашањево. Барем да сакаа некако многу, ќе имавме некои гласини од економски причини, од идеолошки причини, од многу, ќе имаше бугарско лобирање да се доделат на Македонија европски пари. Не исклучувам ни нивно учество. Некако мноу тишина по ова прашање. Edited by lslcrew - 21-Jan-2011 at 18:09 |
||||||||
![]() |
||||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|||||||
Edited by Danielbtmk - 21-Jan-2011 at 18:55 |
||||||||
![]() |
||||||||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|||||||
http://stroitelstvo.info/infrastructure/2010/12/29/1018017_obiaviha_izpulnitelia_na_rehabilitaciiata_na_jp/ |
||||||||
![]() |
||||||||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|||||||
Кредитна линија за претпазливост е тоа од ММФ, нема врска со финансирање на вакви проекти. Прашање е дали и ќе повлечеме нешто од тие пари.
|
||||||||
![]() |
||||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||||||
верувам затоа и се зајмивме кај ммф, но дали нешто од тој заем ќе заврши и тука или ќе се чека ебор да го кредитира овој коридор тоа незнам, премногу отпочнати проекти, премногу мал буџет, а уште па и килава администрација, се на се чекориме смело кон концесии ако ништо друго!
|
||||||||
![]() |
||||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|||||||
Коридор 8 сериозен проблем за извозните компании Македонските компании се соочуваат со големи проблеми и загуби поради неизградбата на железницата Коридор 8 кое е од клучно важење за да стигнат до други пристаништа ![]()
Извор: http://forum.com.mk/238832 Edited by Danielbtmk - 26-Dec-2010 at 02:18 |
||||||||
![]() |
||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||
Железницата кон Бугарија ќе се гради во 2012!?четврток, 23 декември 2010, 17:21За изградбата на пругата кон Бугарија, според некои проценки потребни се најмалку половина милијарда евра. Ова е едно од клучните барања и на бизнис заедницата, која бара алтернативни патишта за извозот како клучна компонента за поттикнување на економскиот развој. Според Мирче Чекреџи од Сојузот на стопански комори инвестицијата во пругата кон Бугарија ќе се врати за неколку години. Железничкото поврзување со Бугарија, не само што ќе го раздвижи и поевтини бизнисот, туку и ќе поттикне поефикасен и поодговорен однос на грчки железници кон регионот. Дотолку повеќе што постојат шпекулации дека грчки железници поради мерки за штедење планирала по Нова година да ја укине железничката линија Скопје-Солун. http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=31736 |
||||||||
![]() |
||||||||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|||||||
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||
@pavche,
Го имам гледано тој документарец го имаше на HBO documentary во датотеката долго време. |
||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||
![]() |
||||||||
SJCF ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 10-Nov-2009 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||
@ zookisk Не те разбрав кои километражи ги споредуваш? Мислам грешка си и за километрите ама и за сржта на проектот. Коридоров нема едноставно да го пренасочи постоечкиот сообраќај туку ќе креира многу нов сообраќај и македонските железници може да видат само ќар кога ќе се изгради. |
||||||||
![]() |
||||||||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|||||||
Владимир, специjално ти го препорачувам еден документарен филм на Борис Десподов од 2005-6 мислам... Зове се "Коридор #8" Еве ти го делот односно Гjуешево - Крива Паланка... Некаде 8:20 има едни сборове на еден местен од Гjуешвево односно започнатиот 1941-ва и недовршен тунел, коj има 350-500 метри да стигне до границата... " При доагане на една делегагиjа од НАТО, jaс специално се обратих на германците, и им рекох: Нека да кажуват на своите деди, кои са уште живи, се разбира дел от нив, да доjдат овде и да си завршат работата, со наша помошт..." Еве го првиот дел на овоj филм: http://www.youtube.com/watch?v=BhMW19e2uv4&feature=related (во десно ги има и останалите) Ако некоj му е интересно нека го види. Незнам смао дали ова не е за темата "Филмови кои ги сакаме" Edited by pavche - 09-Nov-2010 at 12:01 |
||||||||
![]() |
||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||
Еден настан од другата страна на границата
превод со google translate
Нови сознанија или .... |
||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||
![]() |
||||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|||||||
Коридорот осум на слеп колосекПо пет години застој, Македонија продолжи со активностите за доградба на железничкиот Коридор 8. Потребни се близу една милјарда евра за трасите кон Бугарија и Албанија во должина од 124 километри.
Eкспертите го препознале eкономскиот интерес за железничко поврзување на пристаништата Бургас и Драч преку Македонија уште пред век и половина. Тогашните околности наложувале пругите да завршуваат до националните граници, а во Македонија до Куманово и Кичево .Проектот пруга кон Бугарија почна во 1994 година. Завршена е само една третина на трасата кон Бељаковце и се потрошени околу 120 милиони долари. Изграденото пропаѓа. Одново се мисли на коридорот. Годинава работите се придвижија, се работи физибилити студија вели Владимир Пановски, помошник на генералниот директор за пруги во Македонски железници:
„Таа ќе биде виза за барање на финансиски средства. Стартот на работите на пругата кон Бугарија би можел да биде во 2013 и би можело да биде завршена пет години потоа. Вредноста е проценета на околу 550 милиони евра. “
И додека светот руши рекорди во брзината на возовите, по пругата на која Македонија ќе чека уште околу десет години, возовите ќе се движат само со сто километри на час. Пановски уверува дека тоа е доволно:
„Тоа е планинска пруга . Брзина од сто километри на час е предвидена со договорот потпишан меѓу Албанија, Македонија и Бугарија. За овој терен и за потребите на товарниот сообраќај е сосема доволна брзина. Дистанцата помеѓу Скопје и Софија не е толку голема и сто километри на час не е мала брзина и за патничките возови.“
На другиот крај на коридорот во Македонија може само да се претпостави каде ќе минува пругата. До шеесеттите години од минатиот век, се` уште биле видливи трагите од старата пруга, која поради нерентабилност била напуштена. Деновиве во Струга беше презентирана Студијата за оценка на влијанието врз животната средина, која е пред усвојување во Министерството за екологија ја работеше фирмата „Декомс Ема “. Менка Спироска е децидна:
„Ова е безбедна траса. Во разговори со проектантите, одредени тесни грла беа надминати и доколку оваа линија се реализира со сите параметри како во студијата и проектите, ќе има најмали можни влијанија врз сите медиуми на животната средина.“
Студијата за економската оправданост ќе биде готова за неколку недели, но има уште многу до стартот на градбата на оваа делница, вели Владо Паноски од Македонски железници:
„Идната година треба да аплицираме преку ИПА фондовите за средства за изработка на проектот потребни се околу 3 милиони евра. Следи решавање на експропријацијата на земјиштето. Ако потрошиме една година да бараме средства, уште две години да се направи главниот проект и една година да се изврши експропријација, стартот е можен во 2015 година, а завршувањето на оваа делница во 2019 година.“
На татнежот на
локомотивите по железничкиот коридор 8 реално ќе се чека уште деценија.
Дотогаш Македонија ќе губи милиони евра во зголемените трошоци за
транспорт и од транзит ќе ќарат нејзините соседи. http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6175094,00.html?maca=maz-rss-maz-pol_makedonija_timemk-4727-xml-mrss
|
||||||||
![]() |
||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||
Прекинот на грчката железница удри врз бизнисот
Застој во испораките, поскапи алтернативи за транспорт. Штрајкот на грчките железничари предизвика сериозни проблеми и огромни штети за македонските компании. Најтешко погодени се металуршките компании кои се директно зависни од железницата и немаат алтернатива за друг вид на транспорт. Александар Панов, директор на Макстил за Алфа вели: Без наша вина доаѓаме во состојба да се прашуваме како ќе работиме. Ако ја загубиме довербата кај нашите партнери ќе имаме проблем, зошто во еден пострецесионен период е многу важно да се почитуваат обврските и роковите кон бизнис партнерите“, вели Панов. Притиснати од проблемите бизнисмените алармираат дека е крајно време владата да го изгради железничкиот дел од коридорот 8 како алтернатива на коридорот 10. Според Панов, коридорот 8 е многу важен за земјава од стратешки, политички аспект: „Не сме сигурни дека сите овие пречки се од социјална природа. Се отвораат дилеми дали Македонија треба да биде заробеник ма состојбите во Грција или ќе се бара алтернатива која можеби на почеток ќе биде скапа, но стратешки неопходна. Ако тоа не се направи, Македонија ќе биде зависна и ќе мора да проектира производство не колку што може, туку колку што ќе биде способна да превезе“, смета Панов. Последниов штрајк ќе биде најдолг во низата протести на железничарите во Грција кои се противат на предложената приватизација, со тоа и штетите на македонските компании ќе бидат значително поголеми. Компаниите кои имаат друг алтернативен превоз, се соочени со 40% поголеми транспортни трошоци. http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=29349[/quote] |
||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||
![]() |
||||||||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|||||||
U pravo si do nekade, samo racunaj tuka se prasanje za golemi pari na odrzuvanje na prugite, da ne zaboravime deka mora sekade kaj sto ima pat da se stavat zeleznicki rampi, da se napravi signalizacija, da se stavat novi semafori, pa obezbedvanje,video nadzor posto ima luge sto kradat zelezo ima vandali sto skrtaat,krshat i taka natamu. Treba da se vrabotat chuvari toa e golem trosok i sve ke bide teret na drzavata sto ke mora da go plati toa. Toa sto drugite drzavi ke idat prema Albania ili bilo kade sie nivna rabota, Makedonija e mala drzava i mislam deka so 100km/chas ili 80km/chas so poln tovar kako sto spomna Vladimir e sosema dovolno za nashite uslovi i koga ke ja vidime distancata pa nema povise od 200km. Drugo e drzava kako Francija,Germanija,Turcija kade distancite se ogromni i tie drzavi se mnogu pogolemi pa mora da imaat i po brzi vozovi. Ako nekogas dojdeme vo moznost da se zabrza kilometrazata dobro bi bilo samo toa mora nekoj da go plati i da go odrzuva. |
||||||||
![]() |
||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||
Вкупна должина на коридор 8 од БГ до АЛ е ~309 км
Сега да збориме за профит, тоа значи товарен сообраќај не патнички кој секаде во свет е на граница на рентабилност. Значи ако возат товарните вагони - 100 км/ч (што не може, освен празни) ќе го преминат коридорот за ~ 3:10 часа, - 80 км/ч коридорот ќе биде пројден за ~ 3:50 часа. Разликата е замислете цели 40 мин. Сега да ја поставиме истата теорија за патнички сообраќај ко рековме не е рентабилен - 120 км/ч ќе го преминат коридорот за ~ 2:30 часа - 100 км/ч ќе го преминат коридорот за ~ 3:10 часа Тука не би бил сигурен но за да се подигне брзината на 120 или побрзо би требало да се изравни правецот на трасата, што значи нови усеци, виадукти, тунели за кој цената на изградбата во тој планински предел би се зголемила најмалку за 3-5 пати (претпоставка) Дали за тие 40 мин се исплати на овакво мало растојание да се инвестира. Друго е растојанија од 1000-ци км каде времето прогесивно расте. Мое мислење е да се инвестира во електрификација, вагони, локомотиви, гарнитури, целосна компутеризација и е еве го профитот, и среќни патници. Друга добивка на делот кон АЛ веќе спомнав - Поврзување на Охрид, Стуга а да не ја заборавиме и Преспа како туристички места. Исто и кон море како туристичка дестинација. - Поврзување со коридор 10 д преку Сопотница со тоа се добива прстен и бекап на целиот систем на коридор 10. - Поврзување со пристаниште многу поефтино и подобро поставено од Солунското, и секако „непроблематично“. П.С. Ја спомнав копјутеризацијата која во некој друг ден ке ја промовирам ако добијам дозвола за тоа. |
||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||
![]() |
||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||
Не зборам за сеопшта распродажба на државата, ниту за сопственичка структура како треба да изгледа, најмалку за иделошки економски модели. Едноствано намерно продолжување на траса е вон секаква логика и вон принципите на било кој досега напишан и испробан во пракса економски систем. Светот ги крати делниците, нема логика да ние идеме обратно од здравиот разум и да ги продолжуваме. Тоа се регулира со цената.
|
||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4748495051 54> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |