build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 54>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #961 Posted: 29-Jan-2011 at 18:09
Нашиот буџет веќе 3 години наназад секогаш е со дефицит од 200.000.000 евра (пред ребалансите, после излегува уште повеќе дефицит). Годинава имавме проектирани приходи 1.400.000.000 евра, а расходи 1.600.000.000 евра, така што место тие 200.000.000 да одат за плати за вишокот во јавната администрација може слободно некој некогаш да ги инвестира во инфраструктура. Три буџетски години по 200.000.000 евра вложени во нешто корисно, а не во „сигурни гласови на следните избори“, ете ти ја цела држава во ред.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #962 Posted: 29-Jan-2011 at 14:20

Za vakvi kapitalni investicii ich ne treba da mu se misli samo da ne se napravi golema dupka vo budzetot inache sto po brzo treba da se napravat. Ovie investicii ke donesat poveke stranski kapital a isto taka transportot ke se razraboti pogotovo preku Albania i Bugarija ete sega i vo Kosovo pravat prugi taka da ke mora i na toa da se misli. Makedonija e naj malku zadolzena od site drzavi vo Bivska SFRJ pa duri i Kosovo, toa se dolgorocni i mnogu bitni kapitalni investicii a ke se dobijat i dosta sredstva od EU pogotovo prema Bugarija koja e chlenka na EU i dvete nashi drzavi ke apliciraat zaedno za grantovi ke bide dobro za site posto i drugite drzavi od EU ke dobijat moznost da gi koristat ovie Zeleznici,Gasovodi,Hidrocentrali i taka nataka ova ke bide zaednicka investicija.

Slovenija duzi 35 miljardi evra a po mala drzava e od Makedonija taka da mislam deka so 400 miljoni evra nema do tolku da se zaglibime, so domakinski budzet i so Evropski grantovi i kredeti mislam deka moze da pocnat i da ja gradat zeleznicata.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #963 Posted: 21-Jan-2011 at 18:55
Сепак од како ќе се прочита внимателно, се гледа дека е Непрофесионално напишано. Иако тие се 475 милиони евра, тие се во случај Македонија да влезе во поголема финансиска криза и да се искористат во исклучителни моменти за покривање на загуби. А не за слободно искористување за што сакаме..  

Crazy
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #964 Posted: 21-Jan-2011 at 18:07
Зашто никој не сваќа дека не е ова никаков подарок. Од кога се изнаредија на наводните двеста милиони за ск14 сега ова е втора рунда, сите експерти за буџет. Овој еден текст не е ништо со она допрва што веројатно ќе го читаме. Единствено Македонија ќе има поголем дозволен минус. Кога ќе земете кредитна картица одма ли го повлекувате целиот дозволен минус или се оддржавате на позитивна нула, па минус е некоја само флексибилност за вонредни потреби и издатоци. Ќе се ослободи малку повеќе стопанството, стамбена изградба веројатно, но ништо спектакуларно.

Не исклучувам можности ни некој близок до владата да погрешно го сватил ова и да го гледа како вреќа пари на подарок.



А изградбава не знам конкретнокако стои Бугарија во желбата да се поврзе со Македонија железнички. Некако мислам дека се многу ноншалантни по прашањево. Барем да сакаа некако многу, ќе имавме некои гласини од економски причини, од идеолошки причини, од многу, ќе имаше бугарско лобирање да се доделат на Македонија европски пари. Не исклучувам ни нивно учество. Некако мноу тишина по ова прашање.

Edited by lslcrew - 21-Jan-2011 at 18:09
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #965 Posted: 21-Jan-2011 at 17:34

Сега има пари за железницата

 
Не е точно дека Македонија не презеде обврски кога го прифати овој кредит. Напротив, се обврза дека ќе продолжи со политика на стабилен девизен курс и релативно ригидна макроекономска политика, со која дваесетина години нашата земја не мрдна од место  

 
%20  
Ако до пред извесен период Владата, бизнисмените и дел од експертската јавност беа против задолжување на Македонија кај Меѓународниот монетарен фонд, денес речиси никој не се противи што земјава зема кредит од 475 милиони евра од оваа меѓународна финансиска институција. Среќни се банкарите, кои предупредуваа дека состојбата во Македонија може да биде критична доколку не влезат свежи пари, а задоволни се и некои од бизнисмените, кои укажуваа дека без прилив на свеж капитал нема да има подобрување на ликвидносната состојба кај македонските компании. Со задолжувањето кај ММФ, Владата ја замолчи и опозицијата, на која монетарците и се стари пријатели. Сите се задоволни иако до пред извесно време ММФ беше на големо критикуван поради ригидните политики што ги наметнуваше во земјите со кои склучуваше различни кредитни аранжмани.

Истите личности што порано го критикуваа фондот, сега велат дека оваа институција е целосно променета и дека нивното влијание врз државите со кои соработува е сведено на минимално ниво. Станува збор за образложение во кое е тешко да се поверува, особено ако се земе предвид онаа народната со волкот, влакната и карактерот. Полесно е да се поверува дека актуелната влада во изминативе две-три години водеше ригидна политика по вкусот на монетарците, кои, како награда, од Македонија направија прва земја-добитник на таканаречениот кредит за претпазливост. Не е точно дека Македонија не презеде обврски кога го прифати овој кредит. Напротив, се обврза дека ќе продолжи со политика на стабилен девизен курс и релативно ригидна макроекономска политика со која дваесетина години нашата земја не мрдна од место.

Сепак, и по вчерашната прес-конференција на која вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески неколку пати укажа дека одобрувањето на кредитот е големо признание за економските политики на Владата, остана нејасно дали овие пари воопшто ќе се употребат или ќе лежат на државната сметка и ќе се чуваат како осигурување во случај да дојде до влошување на економските текови во Европа. Тој кажа дека Владата може да ги користи овие пари за сите намени предвидени во буџетот и со економските програми за годинава и за 2012 година, но доколку биде потребно. Навистина би било глупаво да позајмиме толку многу пари за да лежат на банкарска сметка за некаква мала камата. Во пазарно ориентирани економии е познато дека пари се позајмуваат за реализација на некој бизнис-план или идеја, која ќе креира доволно профит да се врати заемот и да остане заработка и за претприемачот.
Кога станува збор за држава, единствен начин да се профитира од подигање заем од речиси половина милијарда евра е тие пари да се инвестираат во инфраструктурни проекти. Инфраструктура е широк поим и токму затоа Владата треба да се концентрира на неговото потесно, да не речам вистинско значење. Значи, овие пари да не се користат за изградба на тениски игралишта, фудбалски терени или, пак, скулптури, споменици и слични ситни проекти. Не е дека вакви спортски објекти не се потребни, ама сигурно не се приоритетни. Можеби носат здравствено-физички поврат на капиталот, ама не и економски пораст. Профит не носат ниту објектите од културата. Затоа, единствен легитимен начин да се потрошат парите од ММФ е да се инвестира во патната и железничката инфраструктура, кои се во очајна состојба.

Владата годинава планираше да се задолжи за околу 320 милиони евра, и тоа со издавање еврообврзница и преку други канали, а не преку ММФ. Тоа значи дека таа сега располага со 475 милиони евра, пари што може да ги користи за што сака. За завршување на пругата кон Бугарија, според пресметките, се потребни 400 милиони евра. Доколку Владата во следните две години реши барем 200 милиони евра да инвестира во доизградба на оваа пруга, тоа би бил огромен поттик за градежниот сектор, за кој Владата тврди дека ангажира уште дваесетина други индустриски гранки. Тоа значи дека сега пари има и дека на Владата останува да демонстрира политичка волја конечно да почне со реализација на голем инфраструктурен проект, како што е изградбата на пруга кон Бугарија, и при тоа да и останат уште најмалку 75 милиони евра од парите од ММФ за други проекти.

Crazy
Crazy

извор: Нова Македонија


Edited by Danielbtmk - 21-Jan-2011 at 18:55
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #966 Posted: 04-Jan-2011 at 09:57

Обявиха изпълнителя на рехабилитацията на жп линията Пловдив - Бургас


от 29.12.2010, Автор: Строителство.инфо

Спестени са 110 млн. лв. за рехабилитацията на железопътната линия Пловдив – Бургас, съобщи министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков.

Това е разликата между най-ниската оферта от първия търг и предложението на фирмата, която вчера бе избрана за изпълнител.

На първо място е класиран консорциумът "Джи Си Еф – Ск 13 – Трейс рейлинфра", а цената за строителните дейности по цялото трасе е 316 968 850.42 лева, обясни министър Цветков.

Александър Цветков подчерта, че проектът Пловдив – Бургас е от изключително голямо значение и с огромни ползи за обществото, защото е "част от т. нар. железопътна "Тракия", която трябва да се движи паралелно с аутобана.
След приключването на проекта ще се постигнат скорости от 130/160 км/ч при средни скорости в момента от около 80 км/ч, а времето за пътуване ще се намали с 1 час и 10 минути. Ползите от това ще са големи, както за самите железници, така и за пътниците, категоричен е министърът.

Търгът за Пловдив – Бургас бе прекратен в началото на тази година, защото всички оферти надвишаваха с около 30% индикативната му стойност от 366.45 млн. лв.
Това принуди възложителят Национална компания "Железопътна инфраструктура" да повтори процедурата в максимално кратки срокове, припомнят от министерството на транспорта.

Проектът за рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на линията Пловдив – Бургас е разделен на обособени позиции, за които избраният изпълнител предложи следните цени:
Позиция 1 - Рехабилитация на железопътната отсечка Михайлово – Калояновец, включително главните коловози в гарите Михайлово и Калояновец – 29 652 343.58 лв. без ДДС;

Позиция 2 - Рехабилитация на железопътните отсечки Стара Загора – Ямбол и Завой – Зимница, включително главните коловози в гарите Стара Загора и Ямбол и всички гари и спирки между тях – 151 536 000,19 лв. без ДДС;

Позиция 3 - Рехабилитация на железопътната отсечка Церковски – Карнобат, включително главните коловози в гара Церковски – 135 780 506,65 лв. без ДДС.

Поръчката обхваща проектиране на строителните работи и тяхното изпълнение за всяка обособена позиция.
Проектът се финансира по Оперативна програма "Транспорт" от Кохезионния фонд на Европейския съюз.


http://stroitelstvo.info/infrastructure/2010/12/29/1018017_obiaviha_izpulnitelia_na_rehabilitaciiata_na_jp/
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #967 Posted: 26-Dec-2010 at 14:01
Кредитна линија за претпазливост е тоа од ММФ, нема врска со финансирање на вакви проекти. Прашање е дали и ќе повлечеме нешто од тие пари.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #968 Posted: 26-Dec-2010 at 13:01
верувам затоа и се зајмивме кај ммф, но дали нешто од тој заем ќе заврши и тука или ќе се чека ебор да го кредитира овој коридор тоа незнам, премногу отпочнати проекти, премногу мал буџет, а уште па и килава администрација, се на се чекориме смело кон концесии ако ништо друго!
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #969 Posted: 26-Dec-2010 at 02:17
Коридор 8 сериозен проблем за извозните компании

Македонските компании се соочуваат со големи проблеми и загуби поради неизградбата на железницата Коридор 8 кое е од клучно важење за да стигнат до други пристаништа



Една од најголемите извозни компании „Макстил“ вели дека 90 отсто од нивниот извозот е врзан за железничкиот транспорт, доколку се земе дека над 60 отсто е насочен кон солунското пристаниште и тешко се стигнува до другите пристаништа.
„Барското пристаниште дава поевтини услуги, но проблем е како да се стигне до Бар, истиот случај е и со Бургас и треба да бараме наши решенија, во услови на штрајкови во Грција ние немавме испорака 90 дена со што губиме клиенти“, рече Александар Панов, генерален директор на „Макстил“
Панов вели дека Коридор 8 е проблем кој под итно мора да се реши и додава дека сите влади во своите проекции го спомнуваат коридор 8 се додека не дојдат на власт.
„Кај нас политики не даваат резултати со високи стапки и немаме на нови работни места. Прашањето не е дали ние ќе одиме со раст од 1,5 или три отсто нас ни треба стапка од четири до шест отсто доколку сакаме да имаме значаен резултат“, изјави Минчо Јорданов, претседател на управниот одбор на „Макстил“.
Извозот на железо и челик претставува 24 отсто од вкупниот извоз на Македонија, а вредноста изнесува 550 милиони долари, Макстил во однос на минатата година производството го зголемиле за 20 отсто.


Извор: http://forum.com.mk/238832



Edited by Danielbtmk - 26-Dec-2010 at 02:18
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #970 Posted: 23-Dec-2010 at 17:42

Железницата кон Бугарија ќе се гради во 2012!?

четврток, 23 декември 2010, 17:21

Уште најмалку две години ќе се чека на почеток на реализација на железничкото поврзување со Бугарија. Владата е оптимист дека градежните работи ќе стартуваат во текот на 2012 година. Веќе било договорено да се изработи физибилити студија од страна на Европската банка за обнова и развој, а имало и конкретен интерес од бугарска страна, изјави вицепремиерот Владимир Пешевски. Според него, железницата кон Бугарија двојно ќе ја зголеми трговската размена со Бугарија. Почетокот на реализацијата на проектот би требало да се очекува во 2012 година.

За изградбата на пругата кон Бугарија, според некои проценки потребни се најмалку половина милијарда евра. Ова е едно од клучните барања и на бизнис заедницата, која бара алтернативни патишта за извозот како клучна компонента за поттикнување на економскиот развој. Според Мирче Чекреџи од Сојузот на стопански комори инвестицијата во пругата кон Бугарија ќе се врати за неколку години. Железничкото поврзување со Бугарија, не само што ќе го раздвижи и поевтини бизнисот, туку и ќе поттикне поефикасен и поодговорен однос на грчки железници кон регионот. Дотолку повеќе што постојат шпекулации дека грчки железници поради мерки за штедење планирала по Нова година да ја укине железничката линија Скопје-Солун.

http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=31736
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #971 Posted: 09-Nov-2010 at 16:29
Originally posted by Vladimir P

@pavche,

Го имам гледано тој документарец го имаше на HBO documentary во датотеката долго време.


Thumbs%20Up
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #972 Posted: 09-Nov-2010 at 15:26
@pavche,

Го имам гледано тој документарец го имаше на HBO documentary во датотеката долго време.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #973 Posted: 09-Nov-2010 at 15:22
Стартот на работите на пругата кон Бугарија би можел да биде во 2013 и би можело да биде завршена пет години потоа
Мене ми изгледа дека ова е недозволиво споро. Башка ако има дополнителни одложувања и одолговлачења.

@ zookisk
Не те разбрав кои километражи ги споредуваш? Мислам грешка си и за километрите ама и за сржта на проектот. Коридоров нема едноставно да го пренасочи постоечкиот сообраќај туку ќе креира многу нов сообраќај и македонските железници може да видат само ќар кога ќе се изгради.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #974 Posted: 09-Nov-2010 at 11:57
Originally posted by Vladimir P

Еден настан од другата страна на границата

Нови сознанија или ....


Владимир, специjално ти го препорачувам еден документарен филм на Борис Десподов од 2005-6 мислам... Зове се "Коридор #8"

Еве ти го делот односно Гjуешево - Крива Паланка...



Некаде 8:20 има едни сборове на еден местен од Гjуешвево односно започнатиот 1941-ва и недовршен тунел, коj има 350-500 метри да стигне до границата... " При доагане на една делегагиjа од НАТО, jaс специално се обратих на германците, и им рекох: Нека да кажуват на своите деди, кои са уште живи, се разбира дел от нив, да доjдат овде и да си завршат работата, со наша помошт..."

Еве го првиот дел на овоj филм: http://www.youtube.com/watch?v=BhMW19e2uv4&feature=related (во десно ги има и останалите) Ако некоj му е интересно нека го види. Незнам смао дали ова не е за темата "Филмови кои ги сакаме"


Edited by pavche - 09-Nov-2010 at 12:01
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #975 Posted: 09-Nov-2010 at 00:50
Еден настан од другата страна на границата

превод со google translate
Фотодокументална изложба "100 години на границата" во Ќустендил



Фотодокументална изложба "100 години на границата" по повод јубилејот од отворањето на железничката линија Ќустендил-Ѓуешево беше средена во куќата-музеј "Димитар Пешев". Организатор на настанот е Регионалниот историски музеј.

Изложбата е дело исклучиво на креативни колектив од Регионалниот историски музеј, изјави наш новинар н.с. д-р Ангел Джонев. Помош се покажале книгохранилищата во градот - државен архив, регионалната библиотека. Љубомир Желязков и Џулијан Кинтишев од РИМ се директни изведувачи на репродукции и изложени на фотографиите и другите документи.

Изложеноста беше отворена од директорот на музејот Валентин Дебочички, а интересни историски факти за изградба на линијата раскажа н.с. д-р Ангел Джонев. Тука беа заменик. градоначалникот на општина Ќустендил Надја каратно, историчари, новинари, граѓани.

Изложбата е ретроспективно, посветена е на 100-годишнината од отворањето на железничката линија Ќустендил-Ѓуешево, која е дел од еден голем проект - за изградба на железен пат Софија-Ќустендил-Куманово-Скопје.

Тоа покажува историјата од 70-тите години на 19 век до 40-те години на 20 век, појасни Ангел Джонев. Оваа железничка магистрала има суштинско значење да поврзе Бугарија со Јадранското Море и Беломорието.

Следниве перипетиите за изградба на било кој од делови: Софија-Перник; Перник-Радомир, Радомир-Ќустендил-Ѓуешево ... Станува збор и за противниците на овој възлов инфраструктурен коридор, кои се главно балканските земји (во лицето на Србија и Грција) и големите сили.

Претставена е и сагата во домашната план во тоа време, проблемите на претприемачот и некои интересни работи околу изградбата. Во тоа време тука се привлечени на работа тунелджии - Италијанци, има Срби, Црногорци, воопшто Гастарбајтерите од соседните балкански земји. Сето ова е ватирани со оригинални фотографии и предмети од тој период, документи и весници, покажува конкретни аспекти за изградба на линијата.

Елена Асенов, E79 news
Фотографии: авторот

http://www.e-79.com/?news_id=23980


Нови сознанија или ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #976 Posted: 30-Oct-2010 at 13:20

Коридорот осум на слеп колосек

 

По пет години застој, Македонија продолжи со активностите за доградба на железничкиот Коридор 8. Потребни се близу една милјарда евра за трасите кон Бугарија и Албанија во должина од 124 километри.

 

Eкспертите го препознале eкономскиот интерес за железничко поврзување на пристаништата Бургас и Драч преку Македонија уште пред век и половина. Тогашните околности наложувале пругите да завршуваат до националните граници, а во Македонија до Куманово и Кичево .Проектот пруга кон Бугарија почна во 1994 година. Завршена е само една третина на трасата кон Бељаковце и се потрошени околу 120 милиони долари. Изграденото пропаѓа. Одново се мисли на коридорот. Годинава работите се придвижија, се работи физибилити студија  вели Владимир Пановски, помошник на генералниот директор за пруги во Македонски железници:

 

„Таа ќе биде виза за барање на финансиски средства. Стартот на работите на пругата кон Бугарија би можел да биде во 2013 и би можело да биде завршена пет години потоа. Вредноста е проценета на околу 550 милиони евра. “

 

Македонија%20уште%20десет%20години%20ќе%20чека%20на%20Коридорот%208Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift:  Македонија уште десет години ќе чека на Коридорот 8

И додека светот руши рекорди во брзината на возовите, по пругата на која Македонија ќе чека уште околу десет години, возовите ќе се движат  само со сто километри на час. Пановски уверува дека тоа е доволно:

 

„Тоа е планинска пруга . Брзина од сто километри на час е предвидена со договорот потпишан меѓу Албанија, Македонија и Бугарија. За овој терен и за потребите на товарниот сообраќај е сосема доволна брзина. Дистанцата помеѓу Скопје и Софија не е толку голема и сто километри на час не е мала брзина и за патничките возови.“

 

 

На другиот крај на коридорот во Македонија може само да се претпостави каде ќе минува пругата. До шеесеттите години од минатиот век, се` уште биле видливи трагите од старата пруга, која поради нерентабилност била напуштена. Деновиве во Струга беше презентирана Студијата за оценка на влијанието врз животната средина, која е пред усвојување во Министерството за екологија ја работеше фирмата „Декомс Ема “. Менка Спироска е децидна:

 

„Ова е безбедна траса. Во разговори со проектантите, одредени тесни грла беа надминати и доколку оваа линија се реализира со сите параметри како во студијата и проектите, ќе има најмали можни влијанија врз сите медиуми на животната средина.“

 

 

Од%20транзит%20ќе%20ќарат%20соседните%20државиBildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift:  Од транзит ќе ќарат соседните држави

Студијата за економската оправданост ќе биде готова за неколку недели, но има уште многу до стартот на градбата на оваа делница, вели Владо Паноски од Македонски железници:

 

„Идната година треба да аплицираме преку ИПА фондовите за средства за изработка на проектот потребни се околу 3 милиони евра. Следи решавање на експропријацијата на земјиштето. Ако потрошиме една година да бараме средства, уште две години да се направи главниот проект и една година да се изврши експропријација, стартот е можен во 2015 година, а завршувањето на оваа делница во 2019 година.“

 

На татнежот на локомотивите по железничкиот коридор 8 реално ќе се чека уште деценија. Дотогаш Македонија ќе губи милиони евра во зголемените трошоци за транспорт и од транзит ќе ќарат нејзините соседи.


http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6175094,00.html?maca=maz-rss-maz-pol_makedonija_timemk-4727-xml-mrss

 

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #977 Posted: 26-Oct-2010 at 22:08
Прекинот на грчката железница удри врз бизнисот

Застој во испораките, поскапи алтернативи за транспорт. Штрајкот на грчките железничари предизвика сериозни проблеми и огромни штети за македонските компании. Најтешко погодени се металуршките компании кои се директно зависни од железницата и немаат алтернатива за друг вид на транспорт. Александар Панов, директор на Макстил за Алфа вели: Без наша вина доаѓаме во состојба да се прашуваме како ќе работиме. Ако ја загубиме довербата кај нашите партнери ќе имаме проблем, зошто во еден пострецесионен период е многу важно да се почитуваат обврските и роковите кон бизнис партнерите“, вели Панов.

Притиснати од проблемите бизнисмените алармираат дека е крајно време владата да го изгради железничкиот дел од коридорот 8 како алтернатива на коридорот 10. Според Панов, коридорот 8 е многу важен за земјава од стратешки, политички аспект: „Не сме сигурни дека сите овие пречки се од социјална природа. Се отвораат дилеми дали Македонија треба да биде заробеник ма состојбите во Грција или ќе се бара алтернатива која можеби на почеток ќе биде скапа, но стратешки неопходна. Ако тоа не се направи, Македонија ќе биде зависна и ќе мора да проектира производство не колку што може, туку колку што ќе биде способна да превезе“, смета Панов.

Последниов штрајк ќе биде најдолг во низата протести на железничарите во Грција кои се противат на предложената приватизација, со тоа и штетите на македонските компании ќе бидат значително поголеми. Компаниите кои имаат друг алтернативен превоз, се соочени со 40% поголеми транспортни трошоци.

http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=29349[/quote]
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #978 Posted: 26-Oct-2010 at 04:07

Се сложувам дека и 100 километри на час пруга се подобри од ништо, но треба да се земе предвид фактот дека низ овој паневропски коридор нема да поминуваат пратки само од Македонија кон Драч, туку и од Турција, Романија, Израел кон Италија на пример. Не е сеедно дали пратката ќе стигне за 24 часа или за 48 часа.


U pravo si do nekade, samo racunaj tuka se prasanje za golemi pari na odrzuvanje na prugite, da ne zaboravime deka mora sekade kaj sto ima pat da se stavat zeleznicki rampi, da se napravi signalizacija, da se stavat novi semafori, pa obezbedvanje,video nadzor posto ima luge sto kradat zelezo ima vandali sto skrtaat,krshat i taka natamu. Treba da se vrabotat chuvari toa e golem trosok i sve ke bide teret na drzavata sto ke mora da go plati toa.

Toa sto drugite drzavi ke idat prema Albania ili bilo kade sie nivna rabota, Makedonija e mala drzava i mislam deka so 100km/chas ili 80km/chas so poln tovar kako sto spomna Vladimir e sosema dovolno za nashite uslovi i koga ke ja vidime distancata pa nema povise od 200km. Drugo e drzava kako Francija,Germanija,Turcija kade distancite se ogromni i tie drzavi se mnogu pogolemi pa mora da imaat i po brzi vozovi. Ako nekogas dojdeme vo moznost da se zabrza kilometrazata dobro bi bilo samo toa mora nekoj da go plati i da go odrzuva.


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #979 Posted: 25-Oct-2010 at 21:50
Вкупна должина на коридор 8 од БГ до АЛ е ~309 км

Сега да збориме за профит, тоа значи товарен сообраќај не патнички кој секаде во свет е на граница на рентабилност.

Значи ако возат товарните вагони
- 100 км/ч (што не може, освен празни) ќе го преминат коридорот за ~ 3:10 часа,
- 80 км/ч коридорот ќе биде пројден за ~ 3:50 часа.

Разликата е замислете цели 40 мин.

Сега да ја поставиме истата теорија за патнички сообраќај ко рековме не е рентабилен

- 120 км/ч ќе го преминат коридорот за ~ 2:30 часа
- 100 км/ч ќе го преминат коридорот за ~ 3:10 часа

Тука не би бил сигурен но за да се подигне брзината на 120 или побрзо би требало да се изравни правецот на трасата, што значи нови усеци, виадукти, тунели за кој цената на изградбата во тој планински предел би се зголемила најмалку за 3-5 пати (претпоставка)

Дали за тие 40 мин се исплати на овакво мало растојание да се инвестира. Друго е растојанија од 1000-ци км каде времето прогесивно расте.

Мое мислење е да се инвестира во електрификација, вагони, локомотиви, гарнитури, целосна компутеризација и е еве го профитот, и среќни патници.

Друга добивка на делот кон АЛ веќе спомнав
- Поврзување на Охрид, Стуга а да не ја заборавиме и Преспа како туристички места. Исто и кон море како туристичка дестинација.
- Поврзување со коридор 10 д преку Сопотница со тоа се добива прстен и бекап на целиот систем на коридор 10.
- Поврзување со пристаниште многу поефтино и подобро поставено од Солунското, и секако „непроблематично“.

П.С. Ја спомнав копјутеризацијата која во некој друг ден ке ја промовирам ако добијам дозвола за тоа.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #980 Posted: 25-Oct-2010 at 17:35
Не зборам за сеопшта распродажба на државата, ниту за сопственичка структура како треба да изгледа, најмалку за иделошки економски модели. Едноствано намерно продолжување на траса е вон секаква логика и вон принципите на било кој досега напишан и испробан во пракса економски систем. Светот ги крати делниците, нема логика да ние идеме обратно од здравиот разум и да ги продолжуваме. Тоа се регулира со цената.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 54>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.258 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.