build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на А1 / Е75

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 29>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 27-Sep-2021 at 15:36
Delot kaj MIladinovci e isto taka osteten kaj Okta, i delot od Negotino do Stobi e uzasen i za ovie delnici nema naajava za rekonstrukcija, dodeka pak najava od vladata vo godisna programa staveno e rekonstrukcija na Negotino - Tec negotino i Stobi - Gradsko i isto taka vlez kaj Gevgelija do Bogodorica i klucka kaj Tabanovce do granicen premin Tabanovce ...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20536
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 27-Sep-2021 at 07:34
Реконструкцијата кај Катланово премногу ја завлечкаа...другиот дел од автопатот се распаѓа особено делницата Неготино-Градско дури и 100 km/h е многу на одредени сегменти има големи вдлабнатини и дупки.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20536
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 03-Sep-2021 at 11:43
Колку години им треба за реконструирање 10 километри автопат од Катланово до Петровец?



Брзината на полжавот е главната карактеристика на одвивање на работите кои ги започнала државата. Примери за тоа колку сакаш. Еве еден драстичен:

Се очекува градежните работи да завршат во рок до 12 месеци. Вака, во септември минатата година беше најавен почеток на градежните работи на реконструкцијата на автопатската делница Петровец – Катланово на патниот Коридор 10 во близина на Скопје. Година дена подоцна, сега, на почетокот на септември работите се далеку од завршени. Раскопана делница, стеснета сообраќајница, поставени знаци, градежни машини, долги колони возила, загрозена безбедност… се и натаму секојдневние на оваа делница. Прашина и кал се менуваат. До кога, па нел се требаше веќе да е готово?

– Реконструкцијата предизвика потешкотии во одвивањето на сообраќајот кон Велес. Не временски, туку повеќе од безбедносни причини затоа што видливоста навечер и на дожд е никаква. Очигледно е дека ќе доцни завршувањето и тоа е неоправдано. Сето тоа е од неажурноста на изведувачите кои најчесто ангажираат подизведувачи и најверојатно никој досега не им ја активирал банкарската гаранција за навремено завршување на работите, ни вели граѓанинот Мите Сакалиев.

Политичарите, односно министерот за транспорт и врски Благој Бочварски и директорот на ЈП за државни патишта Ејуп Рустеми, кои од време на време ја посетуваат делницата, даваат изјави во кои се фалат со реконструкцијата, но веќе не спомнуваат кога ќе се заврши.

-Ова делница е дел од Европските коридори, за нас е многу значајна транзитна патна врска. Ова е начинот како да воспоставиме квалитетен, модерен и безбеден автопат ако сакаме да ја одржиме стратешката позиција на земјава во делот на транзит на овој Коридор, изјави во април годинава Бочварски.

Наспроти ова важност, на теренот работите на одат така иако се работи за делницата долга само околу десет километри. Често се гледа дека на теренот не се ангажирани многу работници и голема механизација. Инаку, рехабилитацијата со проширување опфаќа 5, 1 километар од десниот и 4,7 километри од левиот коловоз на кој ќе се додаде уште една коловозна лента. Ќе биде потребно и да се изгради нов мост со три коловозни ленти над Ржаничиски канал.

-Скопско и се е мозно! Да не може за една година да се замени асфалтот на три – четири километри автопат да не е смешно би било трагично. Ова може да се направи многу побргу. Потребно е само подобра организација и повеке механизација и работници, смета скопјанецот Нехат Љужа.

Од изведувачите на работите нема најави дека работите наскоро би можеле да завршат. Наскоро доаѓа и зимскиот период во кој поради дождовите, студот и снегот… работите ќе бидат значително отежнати. Тоа ќе значи дека реконструкцијата може да се оддолжи и на пролет следната година. Со тоа и оваа мала делница ќе влезе во листа на патиштата за кои надлежните постојано зборуваат дека им се приоритет, а во реалноста но можат да ги завршат на време…

https://skopskoeho.mk/kolku-godini-im-treba-za-rekonstruirane-10-kilometri-avtopat-od-katlanovo-do-petrovets/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 22-Jun-2021 at 10:23

Кога неспособна и корумпирана држава ќе даде изградени автопати на приватна фима, најверојатно е дека проблемите и крадењето ќе се зголемат, а единствено што ќе добиеме за возврат ќе биде козметика и Пи-Ар.

Особено опасно е што приватен субјект во вакви околности ќе тежнее (а тешко дека некој ќе му застане на пат) максимално да скрати од скапите инвестиции за долгорочно одржување. Тие инвестиции можат да се одложуваат долго време, дури и со децении, а без тоа да упаѓа во очи. Во меѓувреме приватната фирма и шака корумпирани политичари и бирократи ќе се натоварат ко бродови, а кога ќе дојде време за финансиските и безбедносните последици, тогаш ние ѓраѓаните ќе се чудиме што не снашло. Затоа и го линкував видеото од Италија, тоа одлично го илустрира ова за што зборувам.

Кога државата стопанисува со автопатите, барем може да се смета на тоа дека нема интерес намерно да се поткопува безбедноста заради профит.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 21-Jun-2021 at 16:10
Nogu drzavi imaat privatno partnerstvo za da im gi odrzuva patistata , bidejki ocigledno drzavata ne e sposobna ... ne deka i privatna firma ke bide med i mleko i se ke bide ubavo , no veruvam deka od segasnoto so drzavata go pokazuva ke bide kade kade po dobro i po ubavo ... Neka kradat ama i neka pravat , a kaj nas momentalno a i od sekogas samo kradat a ne pravat ...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 20-Jun-2021 at 14:33
Originally posted by WolfLeader

Pak ke recam , samo privatno partnerstvo i privatn firma da upravuva so makedonskite patista i da si naplakja patarina i da gi odrzuva , toa e najdobrata opcija ...


Лошо и неодговорно работење нема магично да се излечи со приватизирање на инфраструктурата. Исто се однесува и на коруптивниот елемент, тој може само да ескалира.











Edited by Cloverstack - 20-Jun-2021 at 14:38
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 20-Jun-2021 at 10:30
Pak ke recam , samo privatno partnerstvo i privatn firma da upravuva so makedonskite patista i da si naplakja patarina i da gi odrzuva , toa e najdobrata opcija ... Oti nasata drzava nemoze da iskastre treva i zbunovite na avtopatistata a sto pa da ocekuvame nesto poveke ...
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1137
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 19-Jun-2021 at 17:27
Србите се неколку квантни скокови над нас, што би рекол драгиот лидер. Бугарите исто. На секое поле, квалитет, сигнализација, хигиена, туристичка промоција. Доста веќе со тие споредби со Србија, може едино со Косово да се споредуваме, мада и тие не поминаа во многу сегменти. Нема кај нас едно функционално јавно претпријатие, нема систем, а тоа се отсликува директно на патиштата.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 19-Jun-2021 at 13:18
Originally posted by stef4o

Вчера возев релација Скопје-Гевгелија и патов е се освен автопат,никакви критериуми не исполнува,еве некои работи што ги забележав

1.Целосно обраснат во багреми,жбунови и високи треви кои се скоро излезени на трета лента а исто така и цела сигнализација е зарасната.
2.Делницата Велес-Градско(особено неколку км пред мотелот Македонија) е распад систем,ко по пруга да се вози,средната лента е скроз пропадната.
3.Делницата Неготино-Градско е исто така очај,нема ни каде да се најде здраво парче и да се вози нормално.
4.Има голем број нерамнини и на тие делови што ги оценуваме за релативно добри.
5.Премногу застанување заради патарини тој концепт мора да се смени.
6.Реконструкцијата кај Катланово многу се развлече се вози двосмерно и се прават помали застои.Додека закрпат едно се отвараат многу нови позиции за санација.
Jas mozebi sum dosaden veke, no moram da napisam nekolku redovi. Ovaa konstatacija ja zboruvam so godini, cisto onaka informativno, deka A1 na nisto ne lici. Skoro redoven odgovor e deka ova e Makedonija i za makedonski uslovi avtopatot bil OK . Znaci, pristapot na Makedonecot e krajno neseriozen. Se nema standardi bukvalno za nisto, pa taka i za kvalitetna gradba. Odrzuvanjeto e svedeno na minimum i normalno deka avtopatot ke bide vo losa sostojba. Eve da pogledneme vo Srbija kakva e sostojbata. Ne deka se nesto mnogu poarni od nas no sepak se gleda nekoja razlika na podobro. Bugarite isto ne pominaa vo gradenjeto pokvalitetni avtopati.   
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20536
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 19-Jun-2021 at 11:34
Вчера возев релација Скопје-Гевгелија и патов е се освен автопат,никакви критериуми не исполнува,еве некои работи што ги забележав

1.Целосно обраснат во багреми,жбунови и високи треви кои се скоро излезени на трета лента а исто така и цела сигнализација е зарасната.
2.Делницата Велес-Градско(особено неколку км пред мотелот Македонија) е распад систем,ко по пруга да се вози,средната лента е скроз пропадната.
3.Делницата Неготино-Градско е исто така очај,нема ни каде да се најде здраво парче и да се вози нормално.
4.Има голем број нерамнини и на тие делови што ги оценуваме за релативно добри.
5.Премногу застанување заради патарини тој концепт мора да се смени.
6.Реконструкцијата кај Катланово многу се развлече се вози двосмерно и се прават помали застои.Додека закрпат едно се отвараат многу нови позиции за санација.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20536
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 25-May-2021 at 08:56
Рехабилитација со проширување на државен пат А1, делница Петровец – Катланово (во двата правци)

Опис:
Делницата е во должина од 5.2 км. и е дел од Пан Европскиот Коридор 10. Во тек се градежни работи кои се одвиваат по фази заради утврдениот времен режим на сообраќај. Во правецот Петровец – Катланово ќе се изврши рехабилитација на постоечкиот асфалт, реконструкција на Мостот и обнова на вертикалната и хоризонтална опрема на патот вклучително и замена на еластичната одбојна ограда според новите европски стандарди.
Додека во другиот правец Катланово – Петровец ќе се изврши рехабилитација на постоечкиот коловоз и проширување за уште една лента. Ќе се извршуваат работи на одводнување на патот, потпорни конструкции, објекти и сигнализација.
Вредност: 5.700.000 €
Период: 07/2020 - во тек









https://www.beton.com.mk/project/rehabilitacija-so-proshiruvanje-na-drzhaven-pat-a1-delnica-petrovec-katlanovo-vo-dvata-pravci/
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 26-Apr-2021 at 20:25
Neznam zosto zboruvame za asvalt i bezbednost , koa edna treva e izlezena na sred avtopat ne a cepkaat , a kamoli za asvalt ili neznam so ... uzalud e se da se komentira
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 495
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 24-Apr-2021 at 11:48
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 24-Apr-2021 at 11:46
Originally posted by Vasilij

Да не претеруваме има сегменти кои се добри:
Демир Капија - Смоквица во двата правци, Куманово - Табановце во двата правци, Велес- Катланово, делот Миладиновци - Куманово кои беше реконструира
Мислам дека од автопатската мрежа во моментот за реконструкција приоритети се:
Неготино - Демир Капија
Хиподром - Миладиновци во двата правци
Започнатата Катланово - Петровец
и Тетово - Гостивар во двата правци
сегде каде што нема трета лента мислам дека во следните година ипол до две едноставно мора да се додеде (не се преостанати премногу делници, може да се среди ако се сака)
Velis moze da se sredi ako se saka! Problemot na Makedonija e sto ne se saka, a i koga se saka najcesto fuserajski se izrabotuva. Generalno falat standardi za odrzuvanje na avtopat. Nema standarizirani parkinzi i odmorista, zeleniloto skoro i da ne se odrzava, signalizacijata e posebna prikazna. Nakratko, avtopatot e poln so skrieni opasnosti i nikoj ne se voznemiruva poradi toa. Potrebna e temelna promena, voveduvanje na standardi i implementiranje na istite.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 333
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 24-Apr-2021 at 11:25
Да не претеруваме има сегменти кои се добри:
Демир Капија - Смоквица во двата правци, Куманово - Табановце во двата правци, Велес- Катланово, делот Миладиновци - Куманово кои беше реконструира
Мислам дека од автопатската мрежа во моментот за реконструкција приоритети се:
Неготино - Демир Капија
Хиподром - Миладиновци во двата правци
Започнатата Катланово - Петровец
и Тетово - Гостивар во двата правци
сегде каде што нема трета лента мислам дека во следните година ипол до две едноставно мора да се додеде (не се преостанати премногу делници, може да се среди ако се сака)

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 24-Apr-2021 at 10:44
Originally posted by FiLo

Има делови што се добри. Куманово-Скопје и обратно е океј, реновирано е нели во скоро време.
Катланово-Велес е исто така океј, зборам за асфалтот. Сеа тоа што патот поминува низ клисурата и има одрони и заради преострите кривини брзините се како на регионален пат, друга тема на муабет е.
Велес-Катланово исто така е океј.

Али како год, реално е дека на секои 5 години си треба рехабилитација барем на завршниот слој асфалт под услов подлогата одоздола да е убаво изработена, ама бидејки кај нас се работи фушерајски, најчесто барана одново тампонирање, па еден слој асфалт, па втор, па завршен.
Затоа и толку споро се одвиваат рехабилитациите.
Фактички како одново да правиш пат.
Taman rabota ako na sekoi 5 godini se stva nov sloj asfalt. Togas namesto vtomobili poveke masini ke gledame dolz avtopatot. Potrebna e zdrava gradba a ne najevtina. Eve vo Hrvatska npr. "Jadranskata Autocesta" e vo prosek 10 godini stara, a izgleda kako vcera da e pustena vo upotreba. Da ne zboruvam kolku soobrakaj ima vo letnata sezona.   
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 142
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 24-Apr-2021 at 09:55
Има делови што се добри. Куманово-Скопје и обратно е океј, реновирано е нели во скоро време.
Катланово-Велес е исто така океј, зборам за асфалтот. Сеа тоа што патот поминува низ клисурата и има одрони и заради преострите кривини брзините се како на регионален пат, друга тема на муабет е.
Велес-Катланово исто така е океј.

Али како год, реално е дека на секои 5 години си треба рехабилитација барем на завршниот слој асфалт под услов подлогата одоздола да е убаво изработена, ама бидејки кај нас се работи фушерајски, најчесто барана одново тампонирање, па еден слој асфалт, па втор, па завршен.
Затоа и толку споро се одвиваат рехабилитациите.
Фактички како одново да правиш пат.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 24-Apr-2021 at 09:37
Celata avtopatska delnica na koridor 10 e vo ocajna sostojba , od trava neiscistena vekje izlegla po levata lenta , od odroni , od asvalt osteten , znaci edna rabota nema dobra , edinstveno dobra delnica koja sto seuste e okej e novata DK - Smokvica , drugoto ne e za komentiranje....
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 495
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 22-Apr-2021 at 20:47
Па нормално ќе биде во лоша состојба. Толку од евтините асфалти на Груевски... (не дека овие се нешто подобри).

Но да, се сложувам. Неготино - Градско треба да се среди, бидејки е во очајна состојба. И A2 кај ТИРЗ Илинден, се до патарина Миладиновци е исто така во лоша Состојба.

A1 кај Аеродромот е буквално експресен пат со 2 +2 ленти, само лентите се по ширина на автопатски ленти, а нема лента за застанување. Треба таму да се прошири "автопатот".

А и A1 од клучка Миладиновци до клучка Куманово, едната страна е исто така во очајна состојба и нема лента за застанување. И таму треба реконструкција и проширување.

А1 од Катланово до Велес проблемот со одроните... да не зборам понатаму...

Edited by The Wild Boy - 22-Apr-2021 at 20:48
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 22-Apr-2021 at 19:44
Negotino - Gradsko e vo mnogu losa sostojba ,a seuste nema nikakvi najavi za rekonstrukcija na taa delnica ...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.609 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.