Реконструкција на А1 / Е75 |
Post Reply | Page <1 34567 29> |
Author | |
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #81 Posted: 27-Sep-2021 at 15:36 |
Delot kaj MIladinovci e isto taka osteten kaj Okta, i delot od Negotino do Stobi e uzasen i za ovie delnici nema naajava za rekonstrukcija, dodeka pak najava od vladata vo godisna programa staveno e rekonstrukcija na Negotino - Tec negotino i Stobi - Gradsko i isto taka vlez kaj Gevgelija do Bogodorica i klucka kaj Tabanovce do granicen premin Tabanovce ...
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20536 |
Quote Reply #82 Posted: 27-Sep-2021 at 07:34 |
Реконструкцијата кај Катланово премногу ја завлечкаа...другиот дел од автопатот се распаѓа особено делницата Неготино-Градско дури и 100 km/h е многу на одредени сегменти има големи вдлабнатини и дупки.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20536 |
Quote Reply #83 Posted: 03-Sep-2021 at 11:43 |
Колку години им треба за реконструирање 10 километри автопат од Катланово до Петровец?
Брзината на полжавот е главната карактеристика на одвивање на работите кои ги започнала државата. Примери за тоа колку сакаш. Еве еден драстичен: Се очекува градежните работи да завршат во рок до 12 месеци. Вака, во септември минатата година беше најавен почеток на градежните работи на реконструкцијата на автопатската делница Петровец – Катланово на патниот Коридор 10 во близина на Скопје. Година дена подоцна, сега, на почетокот на септември работите се далеку од завршени. Раскопана делница, стеснета сообраќајница, поставени знаци, градежни машини, долги колони возила, загрозена безбедност… се и натаму секојдневние на оваа делница. Прашина и кал се менуваат. До кога, па нел се требаше веќе да е готово? – Реконструкцијата предизвика потешкотии во одвивањето на сообраќајот кон Велес. Не временски, туку повеќе од безбедносни причини затоа што видливоста навечер и на дожд е никаква. Очигледно е дека ќе доцни завршувањето и тоа е неоправдано. Сето тоа е од неажурноста на изведувачите кои најчесто ангажираат подизведувачи и најверојатно никој досега не им ја активирал банкарската гаранција за навремено завршување на работите, ни вели граѓанинот Мите Сакалиев. Политичарите, односно министерот за транспорт и врски Благој Бочварски и директорот на ЈП за државни патишта Ејуп Рустеми, кои од време на време ја посетуваат делницата, даваат изјави во кои се фалат со реконструкцијата, но веќе не спомнуваат кога ќе се заврши. -Ова делница е дел од Европските коридори, за нас е многу значајна транзитна патна врска. Ова е начинот како да воспоставиме квалитетен, модерен и безбеден автопат ако сакаме да ја одржиме стратешката позиција на земјава во делот на транзит на овој Коридор, изјави во април годинава Бочварски. Наспроти ова важност, на теренот работите на одат така иако се работи за делницата долга само околу десет километри. Често се гледа дека на теренот не се ангажирани многу работници и голема механизација. Инаку, рехабилитацијата со проширување опфаќа 5, 1 километар од десниот и 4,7 километри од левиот коловоз на кој ќе се додаде уште една коловозна лента. Ќе биде потребно и да се изгради нов мост со три коловозни ленти над Ржаничиски канал. -Скопско и се е мозно! Да не може за една година да се замени асфалтот на три – четири километри автопат да не е смешно би било трагично. Ова може да се направи многу побргу. Потребно е само подобра организација и повеке механизација и работници, смета скопјанецот Нехат Љужа. Од изведувачите на работите нема најави дека работите наскоро би можеле да завршат. Наскоро доаѓа и зимскиот период во кој поради дождовите, студот и снегот… работите ќе бидат значително отежнати. Тоа ќе значи дека реконструкцијата може да се оддолжи и на пролет следната година. Со тоа и оваа мала делница ќе влезе во листа на патиштата за кои надлежните постојано зборуваат дека им се приоритет, а во реалноста но можат да ги завршат на време… https://skopskoeho.mk/kolku-godini-im-treba-za-rekonstruirane-10-kilometri-avtopat-od-katlanovo-do-petrovets/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #84 Posted: 22-Jun-2021 at 10:23 |
Кога неспособна и корумпирана држава ќе даде изградени автопати на приватна фима, најверојатно е дека проблемите и крадењето ќе се зголемат, а единствено што ќе добиеме за возврат ќе биде козметика и Пи-Ар. Особено опасно е што приватен субјект во вакви околности ќе тежнее (а тешко дека некој ќе му застане на пат) максимално да скрати од скапите инвестиции за долгорочно одржување. Тие инвестиции можат да се одложуваат долго време, дури и со децении, а без тоа да упаѓа во очи. Во меѓувреме приватната фирма и шака корумпирани политичари и бирократи ќе се натоварат ко бродови, а кога ќе дојде време за финансиските и безбедносните последици, тогаш ние ѓраѓаните ќе се чудиме што не снашло. Затоа и го линкував видеото од Италија, тоа одлично го илустрира ова за што зборувам. Кога државата стопанисува со автопатите, барем може да се смета на тоа дека нема интерес намерно да се поткопува безбедноста заради профит. |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #85 Posted: 21-Jun-2021 at 16:10 |
Nogu drzavi imaat privatno partnerstvo za da im gi odrzuva patistata , bidejki ocigledno drzavata ne e sposobna ... ne deka i privatna firma ke bide med i mleko i se ke bide ubavo , no veruvam deka od segasnoto so drzavata go pokazuva ke bide kade kade po dobro i po ubavo ... Neka kradat ama i neka pravat , a kaj nas momentalno a i od sekogas samo kradat a ne pravat ...
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #86 Posted: 20-Jun-2021 at 14:33 |
Лошо и неодговорно работење нема магично да се излечи со приватизирање на инфраструктурата. Исто се однесува и на коруптивниот елемент, тој може само да ескалира. Edited by Cloverstack - 20-Jun-2021 at 14:38 |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #87 Posted: 20-Jun-2021 at 10:30 |
Pak ke recam , samo privatno partnerstvo i privatn firma da upravuva so makedonskite patista i da si naplakja patarina i da gi odrzuva , toa e najdobrata opcija ... Oti nasata drzava nemoze da iskastre treva i zbunovite na avtopatistata a sto pa da ocekuvame nesto poveke ...
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #88 Posted: 19-Jun-2021 at 17:27 |
Србите се неколку квантни скокови над нас, што би рекол драгиот лидер. Бугарите исто. На секое поле, квалитет, сигнализација, хигиена, туристичка промоција. Доста веќе со тие споредби со Србија, може едино со Косово да се споредуваме, мада и тие не поминаа во многу сегменти. Нема кај нас едно функционално јавно претпријатие, нема систем, а тоа се отсликува директно на патиштата.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #89 Posted: 19-Jun-2021 at 13:18 |
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20536 |
Quote Reply #90 Posted: 19-Jun-2021 at 11:34 |
Вчера возев релација Скопје-Гевгелија и патов е се освен автопат,никакви критериуми не исполнува,еве некои работи што ги забележав
1.Целосно обраснат во багреми,жбунови и високи треви кои се скоро излезени на трета лента а исто така и цела сигнализација е зарасната. 2.Делницата Велес-Градско(особено неколку км пред мотелот Македонија) е распад систем,ко по пруга да се вози,средната лента е скроз пропадната. 3.Делницата Неготино-Градско е исто така очај,нема ни каде да се најде здраво парче и да се вози нормално. 4.Има голем број нерамнини и на тие делови што ги оценуваме за релативно добри. 5.Премногу застанување заради патарини тој концепт мора да се смени. 6.Реконструкцијата кај Катланово многу се развлече се вози двосмерно и се прават помали застои.Додека закрпат едно се отвараат многу нови позиции за санација. |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20536 |
Quote Reply #91 Posted: 25-May-2021 at 08:56 |
Рехабилитација со проширување на државен пат А1, делница Петровец – Катланово (во двата правци)
Опис: Делницата е во должина од 5.2 км. и е дел од Пан Европскиот Коридор 10. Во тек се градежни работи кои се одвиваат по фази заради утврдениот времен режим на сообраќај. Во правецот Петровец – Катланово ќе се изврши рехабилитација на постоечкиот асфалт, реконструкција на Мостот и обнова на вертикалната и хоризонтална опрема на патот вклучително и замена на еластичната одбојна ограда според новите европски стандарди. Додека во другиот правец Катланово – Петровец ќе се изврши рехабилитација на постоечкиот коловоз и проширување за уште една лента. Ќе се извршуваат работи на одводнување на патот, потпорни конструкции, објекти и сигнализација. Вредност: 5.700.000 € Период: 07/2020 - во тек https://www.beton.com.mk/project/rehabilitacija-so-proshiruvanje-na-drzhaven-pat-a1-delnica-petrovec-katlanovo-vo-dvata-pravci/ |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #92 Posted: 26-Apr-2021 at 20:25 |
Neznam zosto zboruvame za asvalt i bezbednost , koa edna treva e izlezena na sred avtopat ne a cepkaat , a kamoli za asvalt ili neznam so ... uzalud e se da se komentira
|
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #93 Posted: 24-Apr-2021 at 11:48 |
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #94 Posted: 24-Apr-2021 at 11:46 |
|
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #95 Posted: 24-Apr-2021 at 11:25 |
Да не претеруваме има сегменти кои се добри: Демир Капија - Смоквица во двата правци, Куманово - Табановце во двата правци, Велес- Катланово, делот Миладиновци - Куманово кои беше реконструира Мислам дека од автопатската мрежа во моментот за реконструкција приоритети се: Неготино - Демир Капија Хиподром - Миладиновци во двата правци Започнатата Катланово - Петровец и Тетово - Гостивар во двата правци сегде каде што нема трета лента мислам дека во следните година ипол до две едноставно мора да се додеде (не се преостанати премногу делници, може да се среди ако се сака) |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #96 Posted: 24-Apr-2021 at 10:44 |
|
|
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #97 Posted: 24-Apr-2021 at 09:55 |
Има делови што се добри. Куманово-Скопје и обратно е океј, реновирано е нели во скоро време.
Катланово-Велес е исто така океј, зборам за асфалтот. Сеа тоа што патот поминува низ клисурата и има одрони и заради преострите кривини брзините се како на регионален пат, друга тема на муабет е. Велес-Катланово исто така е океј. Али како год, реално е дека на секои 5 години си треба рехабилитација барем на завршниот слој асфалт под услов подлогата одоздола да е убаво изработена, ама бидејки кај нас се работи фушерајски, најчесто барана одново тампонирање, па еден слој асфалт, па втор, па завршен. Затоа и толку споро се одвиваат рехабилитациите. Фактички како одново да правиш пат. |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #98 Posted: 24-Apr-2021 at 09:37 |
Celata avtopatska delnica na koridor 10 e vo ocajna sostojba , od trava neiscistena vekje izlegla po levata lenta , od odroni , od asvalt osteten , znaci edna rabota nema dobra , edinstveno dobra delnica koja sto seuste e okej e novata DK - Smokvica , drugoto ne e za komentiranje....
|
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #99 Posted: 22-Apr-2021 at 20:47 |
Па нормално ќе биде во лоша состојба. Толку од евтините асфалти на Груевски... (не дека овие се нешто подобри).
Но да, се сложувам. Неготино - Градско треба да се среди, бидејки е во очајна состојба. И A2 кај ТИРЗ Илинден, се до патарина Миладиновци е исто така во лоша Состојба. A1 кај Аеродромот е буквално експресен пат со 2 +2 ленти, само лентите се по ширина на автопатски ленти, а нема лента за застанување. Треба таму да се прошири "автопатот". А и A1 од клучка Миладиновци до клучка Куманово, едната страна е исто така во очајна состојба и нема лента за застанување. И таму треба реконструкција и проширување. А1 од Катланово до Велес проблемот со одроните... да не зборам понатаму... Edited by The Wild Boy - 22-Apr-2021 at 20:48 |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #100 Posted: 22-Apr-2021 at 19:44 |
Negotino - Gradsko e vo mnogu losa sostojba ,a seuste nema nikakvi najavi za rekonstrukcija na taa delnica ...
|
|
Post Reply | Page <1 34567 29> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |