Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1 34567 69> |
Author | |
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #81 Posted: 25-Jan-2021 at 02:06 |
Бар-Бољаре, редовен апдејт.
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #82 Posted: 15-Jan-2021 at 23:49 |
Проблемот е повторно сличен како во Македонија, која за среќа или не, сеуште е унитарна држава, Босна не е унитарна. Бошњаците иако само 51 - 52% се обидуваат Босна да ја прикажат како нивна национална држава, што е едната страна на проблемите. Еднакво се криви како и другите страни што не се политички прагматични и што не им е функционална државата. Па бошњаците се тие кои прават грубо кршење на Дејтонскиот договор, кој каков таков сепак е во сила, и им бирата на Хрватсите нивни претставник со груго кршење на правилата и планирано галасање за хрватски претставник во претседателството, така да да ги надгласаат хрватите. Жељко Комшиќ иако е хрват не е одбран од Хрватите него е гласан од Бошњаци, што е уште една форма на злоупотреба на институциите. Вистинскиот нивни лидер е Драган Човиќ. Така да, еднакво се криви какоиСрбите за упропастување на функционалсноста на Босна. Ако би морал да бирам страна, Хвртаската страна во Босна е сосема пристојна, и највеќе во право кога станува збор за внатрешното уредување.
|
|
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #83 Posted: 15-Jan-2021 at 20:06 |
Ее и после причај ми за народ кој нема или не контролира национална држава.. Бошњаците иако се можеби најскромните, пријателски настроени и најмирни народи на Балканот, сепак си имаат проблеми многу поголеми од нашите. Првиот автопат им го изгради Гранит дури во 21 век, што е жално. Пријател има работено на тој проект, убав народ и земја, но си патат од човековата глупост, тоа е. Се сеќавам, при влез од Хрватска во Р. Српска, граничарот ме прашуваше дали имам МК налепница на колата, чудно, но било демек задолжително и за среќа имав, па поминав лесно, па сега си велам камо тука таков закон кајшто секоја втора табличка е пречкртана и модификувана за да може лесно да се помине одморот во Грција... |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #84 Posted: 15-Jan-2021 at 06:36 |
Незнам колку сте запознаени со политичката ситуација и внатрешното уредување во Босна, но тамо сеуште преовладува една политичка некултурна "навика" на пред се Бошњчките и Српските политичари, навика која остана од после војната и не се искорени до ден денес. А тоа е дека ги користат позициите и функциите све што може да премеруваат "на кантар" и да сметаат дека "се исплати" понекогаш, дека е поважно да се направи на другиот штета, отколку да се направи за себе добро.
Е сега да објаснам зашто овој пост почнува вака политички. Неколку години во Босна се води битка околу плановите за националната патна мрежа и како да се договорат автопатските траси, а тоа да биде од интерес на сите етнички заедници и ентитети. Босна од Југославија, па и од војната после, излезе без километар автопат (јер Тито све напраил и неможеме да окречиме, ама тоа е друг муабет), и на некој начин почнува од нула со развивање на мрежата. Па така некаков начелен план има, некаква изведба тече, ентитетите градат нешто по малку што е од директен моно-етнички интерес на секоја од заедниците (Сарајево-Зеница, БањаЛука-Добој, Мостар-Хрватска), нешто се поклапа со еропскиот коридор 5-Ц, некаква привидна нормалност има на површината. Далеку од сјајна е ситуацијата, но нешто се движи. Она што не е нормално е следново. Страните неможеа до скоро никако да се договорат по кој приоритет би требало да се изведуваат новите меѓународни поврзувања со соседните држави, па така со оглед на тоа што граничните премини се федерална ингеренција, се користеа сите можни начини да му се саботираат проектите кои се од интерес на другиот. Тоа доведе до ситуација денес во Босна да има два новоизградени меѓународни моста и еден граничен премин што сеуште не се во употреба, а стојат со години изградени. 1. Првиот е мост Братољуб (помеѓу градовите Братунац и Љубовија) на истокот кој поврзува Срби со Срби, мостот е финансиран и изграден од Србија, ама нема премин зашто Бошњаците ја саботираа изградбата. 2. Мост Свилај кој е на северисток и поврзува Хрвати со Хрвати (посавски кантон, хрватска ексклава на ФБИХ) ама проектот за граничен премин е саботиран од Србите. Освен неколку километра автопат низ посавски кантон, понатаму не продолжува автопатот према Добој-Зеница-Сарајево зашто е саботиран од србите иако е дел од коридорот 5-Ц. 3. Трето доаѓа автопатот БањаЛука до Градишка кој завршува во слепо и сеуште нема мост према Хрватска и поврзување со автопат кај Градишка, ама затоа од Босанска страна има џилитка нов граничен премин кој Република Српска го изгради сакајќи ова да биде првото автопатско поврзување преку Сава, ама државата Хрватска ја саботираше изградбата на мостот и поврзувањето према автопат. 4. Тука може и да се наброи мост Пељешац, хрватски проект за континутитет и поврзување на ексклавата околу Дубровник, дипломатски жестоко оспоруван од Бошњаците, а Република Српска за чудо не покажа интерес да се замешува во овој спор, што мислам дека беше преломниот момент да почнат да се одмотува клопчето. Сепак Хрватска продолжи со изградбата неоформално поддржана и од ЕУ како преуслов за аспирациите за влез во Шенген зона. И се ова траеше до пред некоја година кога се договорија пред се Хрватската и Српската страна да не си ги оспоруваат проектите, паралелно да ги одглават трите почнати проекти, мост Градишка, мост Свилај и мост Братољуб, србите не покажаа никаков интерес за оспорување на Пељешац како надворешно прашање, и на последниве локални избори дури и договор имаа за поддржка едни на други во местата кај што малцински имаа корист за освојување на локална власт. Некако целава ситуација ми изгледа толку извештачено, сите со рацете во туѓите гаѓи и едни за други се држат за муда. На крај се изнајде некакво решение да се завршат проектите после долго време, но останува тоа некакво кисело расположение. Една страна да се решеше да повлече нога и прва да се откажеше од саботирањето на проектите, ќе доведеше друга страна после тоа да и биде "редот" за несаботирање и можеби све ќе беше готово уште пред десетина години. Ама не, мораше сите како магариња на мост да се заинатат и желбата на другиот да му се направи лошо преовладуваше долго време на разумот. Ако видите некои постари дебати на SSC за оние што следат, сум прочитал коментари од типот "Очемо им дамо...", "Нечемо им дамо...." и такви глупоштарии расправии што било "паметно" да се саботира а што да се дозволи, омразата како национален спорт. Most Svilaj Most Bratoljub Most Gradiska Edited by user8642 - 15-Jan-2021 at 06:39 |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19923 |
Quote Reply #85 Posted: 09-Jan-2021 at 18:06 |
Podgorica Autoput KADROVI DRON 04 januar
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19923 |
Quote Reply #86 Posted: 07-Jan-2021 at 12:44 |
Drone photos from the construction of Sofia Ring Road.
https://www.facebook.com/StroitelstvoSofia |
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #87 Posted: 05-Jan-2021 at 02:37 |
Гледам нешто не ми личи ова на автопат во полн профил. Вака некако многу тесно за 3+3 формација. |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #88 Posted: 04-Jan-2021 at 15:16 |
|
|
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #89 Posted: 04-Jan-2021 at 13:09 |
Bravo. Mnogu dobro napreduvaat vo Crna Gora. Da ne go zavrsat na kraj pred Kicevo Ohrid?
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #90 Posted: 04-Jan-2021 at 03:35 |
Со мало задоцнување месецов, редовниот апдејт од Црна Гора, Бар-Болјаре
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #91 Posted: 25-Dec-2020 at 00:09 |
Браво за Белград и напредокот на обилазницата! Дури ме чуди што толку касно град од таков калибар, толку касно гради обиколница, а е мост на коридорите кои идат од Азија (Турција) и Европа. Ова е значително и малку но директно позитивно влијае и на Македонскиот извоз кон Европа.
Него зашто го нема Бемакс да извади месецов видео од напредокот на автопатот во ЦрнаГора. Се плашам да не има некаков политичко закочување со оглед на конституирањето на нова влада во Црна Гора?! |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19923 |
Quote Reply #92 Posted: 24-Dec-2020 at 17:49 |
Kako napreduje gradnja obilaznice oko Beograda
25.09.2020 20.12.2020 |
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #93 Posted: 30-Nov-2020 at 09:57 |
Автопатот Струма и тунела Железница, коj е малце после Благоевград.
Видеото е от Симитли до почетокот на тунела. А това е от другиja краj на тунела- от ком Благоевград Edited by ink - 30-Nov-2020 at 10:00 |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #94 Posted: 22-Nov-2020 at 12:18 |
Koga Bojko ke izgradi avtopat neka se javi. Inaku koga ve e tema, koj ke vozi po ovaa magistrala koga povtorno ja vrtime starata neprijatelska ploca?
|
|
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #95 Posted: 21-Nov-2020 at 23:50 |
https://wiiw.ac.at/one-trillion-euros-for-europe-how-to-finance-a-european-silk-road-with-the-help-of-a-european-silk-road-trust-backed-by-a-european-sovereign-wealth-fund-and-other-financing-instruments-dlp-5106.pdf
Според европските факти Бугарија има помалку автопат од Македонија и според жител и според територија, па бесмислено ви е тврдењето дека вие многу градите, а ние поради политика демек не сме сакале да градиме. Од Деве Баир и Ново Село до најблискиот бугарски автопат возењето е бавно, поминува низ многу населени места и полиција има на секој чекор кои чекаат како хиени и напаѓаат штом помине возило со странски табли. Тие патишта нема да бидат трансформирани во експресни или автопат во блиска иднина, а можеби и никогаш. Од наша страна напредува изградбата на експресниот Ранковце - К.Паланка, а се додава и трета лента до Деве Баир. Има најави и за експресен пат Струмица - Ново Село. Тоа е многу повеќе отколку што се прави на источната страна. Единствено кочење од наша страна е кај железницата, која се гради веќе 3-4 децении. Премногу пари изгубивме на неа, дел од инфраструктурните елементи се оштетени или ограбени и сега повторно пробуваме да го завршиме тој тежок проект. Сакаме, но едноставно не сме способни, претежок/неисплатлив е дури и за германската компанија која што скоро се повлече од проектот. Сигурно дека нам не ни одговара да им дадеме 150 милиони евра и тие да заебат после 20% прогрес, па да се мафтаме по судови. Edited by Marxentric - 21-Nov-2020 at 23:53 |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #96 Posted: 21-Nov-2020 at 13:23 |
Пред неколку месеца пишував за една патна делница во Бугарија колку би била значајна за Македонија, односно Бугарија би го скратила патот на Македонија и Косово до Турција. Со Балканскиот политички менталиете тешко дека може да се очекува така лесно на друг добро да му се направи, напротив се прави се ако може на другиот лошо да му се направи без сопствен ќар.
Сепак, ова да ти било и дел од коридорот 8, а денес Бојко Борисов има објавено на фејсбук дека е завршена реконструкцијата, не ни знаев дека се реконструирала. Добро е тоа што се направило, но уште еднаш се гледа каков третман добива коридор 8 не само од македонска страна, него и од бугарска. Добро е што нешто се работи, ама едноставно ова никој не го гледа како потенцијален автопат. |
|
AmyntA
Groupie Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
Quote Reply #97 Posted: 19-Nov-2020 at 17:42 |
Гени, Би ти бил благодарен ако може да ја пуштиш картата за тој автопат (София-Гюешево).
И махни това С. Дразни. Edited by AmyntA - 19-Nov-2020 at 17:50 |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #98 Posted: 19-Nov-2020 at 12:39 |
|
|
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #99 Posted: 19-Nov-2020 at 11:56 |
Отговора на въпроса ви е защо не се прави автопат до С.Македония е..Ние ви се молим 50 години да довършите пругата Куманово -Гюешево която укинахте тази година отново при положение че има пари и финансиране ..не е до политика до морал е и съзнание хвърля България пари и до там пример с Гюешево през 2000 г митница нова гара компресорна станция за влакови спирачки и.т.н Уви за да стане всичко топ трябва да се мръднете..а План за автопут София-Гюешево има още от 2003 год Воля братя воля !!!
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #100 Posted: 19-Nov-2020 at 01:04 |
Бугарија има многу ретко испланирана автопатна мрежа. јас разбирам дека нема поволна географија како Чиле или Виетнам па со еден автопат да покрие се, ама за големината, теренот, географската форма, распределбата на градови слободно може да смета на повеќе. И тоа мислам на три целосно оформени вертикални траси Видин-Софија-Петрич-Солун, Букурешт-Русе-ВеликоТрново- Стара Загора - Хасково -Крџали- Грција (излез на Комотини, Александрополи, Ксанти), како и источната Констанца- Варна-Бургас-Одрин, како и хоризонталните две-и-пол што веќе се изградени или се градат само продолжено со автопат до Македонската граница. Секако со автопатските чворови околу Софија како спој на дбете хоризонални коридора и едниот вертикален. Зашто овака се прерипани делови од оваков common-sense план не ми е јасно?!
|
|
Post Reply | Page <1 34567 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |