build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 25-Jan-2021 at 02:06
Бар-Бољаре, редовен апдејт.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 15-Jan-2021 at 23:49
Проблемот е повторно сличен како во Македонија, која за среќа или не, сеуште е унитарна држава, Босна не е унитарна. Бошњаците иако само 51 - 52% се обидуваат Босна да ја прикажат како нивна национална држава, што е едната страна на проблемите. Еднакво се криви како и другите страни што не се политички прагматични и што не им е функционална државата. Па бошњаците се тие кои прават грубо кршење на Дејтонскиот договор, кој каков таков сепак е во сила, и им бирата на Хрватсите нивни претставник со груго кршење на правилата и планирано галасање за хрватски претставник во претседателството, така да да ги надгласаат хрватите. Жељко Комшиќ иако е хрват не е одбран од Хрватите него е гласан од Бошњаци, што е уште една форма на злоупотреба на институциите. Вистинскиот нивни лидер е Драган Човиќ. Така да, еднакво се криви какоиСрбите за упропастување на функционалсноста на Босна. Ако би морал да бирам страна, Хвртаската страна во Босна е сосема пристојна, и највеќе во право кога станува збор за внатрешното уредување.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 15-Jan-2021 at 20:06
Originally posted by user8642

Незнам колку сте запознаени со политичката ситуација и внатрешното уредување во Босна, но тамо сеуште преовладува една политичка некултурна "навика" на пред се Бошњчките и Српските политичари, навика која остана од после војната и не се искорени до ден денес. А тоа е дека ги користат позициите и функциите све што може да премеруваат "на кантар" и да сметаат дека "се исплати" понекогаш, дека е поважно да се направи на другиот штета, отколку да се направи за себе добро.

Е сега да објаснам зашто овој пост почнува вака политички. Неколку години во Босна се води битка околу плановите за националната патна мрежа и како да се договорат автопатските траси, а тоа да биде од интерес на сите етнички заедници и ентитети. Босна од Југославија, па и од војната после, излезе без километар автопат (јер Тито све напраил и неможеме да окречиме, ама тоа е друг муабет), и на некој начин почнува од нула со развивање на мрежата. Па така некаков начелен план има, некаква изведба тече, ентитетите градат нешто по малку што е од директен моно-етнички интерес на секоја од заедниците (Сарајево-Зеница, БањаЛука-Добој, Мостар-Хрватска), нешто се поклапа со еропскиот коридор 5-Ц, некаква привидна нормалност има на површината. Далеку од сјајна е ситуацијата, но нешто се движи.

Она што не е нормално е следново. Страните неможеа до скоро никако да се договорат по кој приоритет би требало да се изведуваат новите меѓународни поврзувања со соседните држави, па така со оглед на тоа што граничните премини се федерална ингеренција, се користеа сите можни начини да му се саботираат проектите кои се од интерес на другиот. Тоа доведе до ситуација денес во Босна да има два новоизградени меѓународни моста и еден граничен премин што сеуште не се во употреба, а стојат со години изградени.

1. Првиот е мост Братољуб (помеѓу градовите Братунац и Љубовија) на истокот кој поврзува Срби со Срби, мостот е финансиран и изграден од Србија, ама нема премин зашто Бошњаците ја саботираа изградбата.
2. Мост Свилај кој е на северисток и поврзува Хрвати со Хрвати (посавски кантон, хрватска ексклава на ФБИХ) ама проектот за граничен премин е саботиран од Србите. Освен неколку километра автопат низ посавски кантон, понатаму не продолжува автопатот према Добој-Зеница-Сарајево зашто е саботиран од србите иако е дел од коридорот 5-Ц.
3. Трето доаѓа автопатот БањаЛука до Градишка кој завршува во слепо и сеуште нема мост према Хрватска и поврзување со автопат кај Градишка, ама затоа од Босанска страна има џилитка нов граничен премин кој Република Српска го изгради сакајќи ова да биде првото автопатско поврзување преку Сава, ама државата Хрватска ја саботираше изградбата на мостот и поврзувањето према автопат.
4. Тука може и да се наброи мост Пељешац, хрватски проект за континутитет и поврзување на ексклавата околу Дубровник, дипломатски жестоко оспоруван од Бошњаците, а Република Српска за чудо не покажа интерес да се замешува во овој спор, што мислам дека беше преломниот момент да почнат да се одмотува клопчето. Сепак Хрватска продолжи со изградбата неоформално поддржана и од ЕУ како преуслов за аспирациите за влез во Шенген зона.

И се ова траеше до пред некоја година кога се договорија пред се Хрватската и Српската страна да не си ги оспоруваат проектите, паралелно да ги одглават трите почнати проекти, мост Градишка, мост Свилај и мост Братољуб, србите не покажаа никаков интерес за оспорување на Пељешац како надворешно прашање, и на последниве локални избори дури и договор имаа за поддржка едни на други во местата кај што малцински имаа корист за освојување на локална власт.

Некако целава ситуација ми изгледа толку извештачено, сите со рацете во туѓите гаѓи и едни за други се држат за муда. На крај се изнајде некакво решение да се завршат проектите после долго време, но останува тоа некакво кисело расположение. Една страна да се решеше да повлече нога и прва да се откажеше од саботирањето на проектите, ќе доведеше друга страна после тоа да и биде "редот" за несаботирање и можеби све ќе беше готово уште пред десетина години. Ама не, мораше сите како магариња на мост да се заинатат и желбата на другиот да му се направи лошо преовладуваше долго време на разумот. Ако видите некои постари дебати на SSC за оние што следат, сум прочитал коментари од типот "Очемо им дамо...", "Нечемо им дамо...." и такви глупоштарии расправии што било "паметно" да се саботира а што да се дозволи, омразата како национален спорт.

Ее и после причај ми за народ кој нема или не контролира национална држава.. Бошњаците иако се можеби најскромните, пријателски настроени и најмирни народи на Балканот, сепак си имаат проблеми многу поголеми од нашите. Првиот автопат им го изгради Гранит дури во 21 век, што е жално. Пријател има работено на тој проект, убав народ и земја, но си патат од човековата глупост, тоа е.
Се сеќавам, при влез од Хрватска во Р. Српска, граничарот ме прашуваше дали имам МК налепница на колата, чудно, но било демек задолжително и за среќа имав, па поминав лесно, па сега си велам камо тука таков закон кајшто секоја втора табличка е пречкртана и модификувана за да може лесно да се помине одморот во Грција...
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 15-Jan-2021 at 06:36
Незнам колку сте запознаени со политичката ситуација и внатрешното уредување во Босна, но тамо сеуште преовладува една политичка некултурна "навика" на пред се Бошњчките и Српските политичари, навика која остана од после војната и не се искорени до ден денес. А тоа е дека ги користат позициите и функциите све што може да премеруваат "на кантар" и да сметаат дека "се исплати" понекогаш, дека е поважно да се направи на другиот штета, отколку да се направи за себе добро.

Е сега да објаснам зашто овој пост почнува вака политички. Неколку години во Босна се води битка околу плановите за националната патна мрежа и како да се договорат автопатските траси, а тоа да биде од интерес на сите етнички заедници и ентитети. Босна од Југославија, па и од војната после, излезе без километар автопат (јер Тито све напраил и неможеме да окречиме, ама тоа е друг муабет), и на некој начин почнува од нула со развивање на мрежата. Па така некаков начелен план има, некаква изведба тече, ентитетите градат нешто по малку што е од директен моно-етнички интерес на секоја од заедниците (Сарајево-Зеница, БањаЛука-Добој, Мостар-Хрватска), нешто се поклапа со еропскиот коридор 5-Ц, некаква привидна нормалност има на површината. Далеку од сјајна е ситуацијата, но нешто се движи.

Она што не е нормално е следново. Страните неможеа до скоро никако да се договорат по кој приоритет би требало да се изведуваат новите меѓународни поврзувања со соседните држави, па така со оглед на тоа што граничните премини се федерална ингеренција, се користеа сите можни начини да му се саботираат проектите кои се од интерес на другиот. Тоа доведе до ситуација денес во Босна да има два новоизградени меѓународни моста и еден граничен премин што сеуште не се во употреба, а стојат со години изградени.

1. Првиот е мост Братољуб (помеѓу градовите Братунац и Љубовија) на истокот кој поврзува Срби со Срби, мостот е финансиран и изграден од Србија, ама нема премин зашто Бошњаците ја саботираа изградбата.
2. Мост Свилај кој е на северисток и поврзува Хрвати со Хрвати (посавски кантон, хрватска ексклава на ФБИХ) ама проектот за граничен премин е саботиран од Србите. Освен неколку километра автопат низ посавски кантон, понатаму не продолжува автопатот према Добој-Зеница-Сарајево зашто е саботиран од србите иако е дел од коридорот 5-Ц.
3. Трето доаѓа автопатот БањаЛука до Градишка кој завршува во слепо и сеуште нема мост према Хрватска и поврзување со автопат кај Градишка, ама затоа од Босанска страна има џилитка нов граничен премин кој Република Српска го изгради сакајќи ова да биде првото автопатско поврзување преку Сава, ама државата Хрватска ја саботираше изградбата на мостот и поврзувањето према автопат.
4. Тука може и да се наброи мост Пељешац, хрватски проект за континутитет и поврзување на ексклавата околу Дубровник, дипломатски жестоко оспоруван од Бошњаците, а Република Српска за чудо не покажа интерес да се замешува во овој спор, што мислам дека беше преломниот момент да почнат да се одмотува клопчето. Сепак Хрватска продолжи со изградбата неоформално поддржана и од ЕУ како преуслов за аспирациите за влез во Шенген зона.

И се ова траеше до пред некоја година кога се договорија пред се Хрватската и Српската страна да не си ги оспоруваат проектите, паралелно да ги одглават трите почнати проекти, мост Градишка, мост Свилај и мост Братољуб, србите не покажаа никаков интерес за оспорување на Пељешац како надворешно прашање, и на последниве локални избори дури и договор имаа за поддржка едни на други во местата кај што малцински имаа корист за освојување на локална власт.

Некако целава ситуација ми изгледа толку извештачено, сите со рацете во туѓите гаѓи и едни за други се држат за муда. На крај се изнајде некакво решение да се завршат проектите после долго време, но останува тоа некакво кисело расположение. Една страна да се решеше да повлече нога и прва да се откажеше од саботирањето на проектите, ќе доведеше друга страна после тоа да и биде "редот" за несаботирање и можеби све ќе беше готово уште пред десетина години. Ама не, мораше сите како магариња на мост да се заинатат и желбата на другиот да му се направи лошо преовладуваше долго време на разумот. Ако видите некои постари дебати на SSC за оние што следат, сум прочитал коментари од типот "Очемо им дамо...", "Нечемо им дамо...." и такви глупоштарии расправии што било "паметно" да се саботира а што да се дозволи, омразата како национален спорт.

Most Svilaj



Most Bratoljub



Most Gradiska



Edited by user8642 - 15-Jan-2021 at 06:39
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19923
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 09-Jan-2021 at 18:06
Podgorica Autoput KADROVI DRON 04 januar

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19923
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 07-Jan-2021 at 12:44
Drone photos from the construction of Sofia Ring Road.











https://www.facebook.com/StroitelstvoSofia
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 05-Jan-2021 at 02:37
Originally posted by user8642

Со мало задоцнување месецов, редовниот апдејт од Црна Гора, Бар-Болјаре



Гледам нешто не ми личи ова на автопат во полн профил. Вака некако многу тесно за 3+3 формација.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 04-Jan-2021 at 15:16
Originally posted by user8642

Браво за Белград и напредокот на обилазницата! Дури ме чуди што толку касно град од таков калибар, толку касно гради обиколница, а е мост на коридорите кои идат од Азија (Турција) и Европа. Ова е значително и малку но директно позитивно влијае и на Македонскиот извоз кон Европа.
Ne gradat kasno tuku bavno...
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 04-Jan-2021 at 13:09
Bravo. Mnogu dobro napreduvaat vo Crna Gora. Da ne go zavrsat na kraj pred Kicevo Ohrid?
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 04-Jan-2021 at 03:35
Со мало задоцнување месецов, редовниот апдејт од Црна Гора, Бар-Болјаре

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 25-Dec-2020 at 00:09
Браво за Белград и напредокот на обилазницата! Дури ме чуди што толку касно град од таков калибар, толку касно гради обиколница, а е мост на коридорите кои идат од Азија (Турција) и Европа. Ова е значително и малку но директно позитивно влијае и на Македонскиот извоз кон Европа.

Него зашто го нема Бемакс да извади месецов видео од напредокот на автопатот во ЦрнаГора. Се плашам да не има некаков политичко закочување со оглед на конституирањето на нова влада во Црна Гора?!
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19923
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 24-Dec-2020 at 17:49
Kako napreduje gradnja obilaznice oko Beograda

25.09.2020



20.12.2020

Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 30-Nov-2020 at 09:57
Автопатот Струма и тунела Железница, коj е малце после Благоевград.
Видеото е от Симитли до почетокот на тунела.


А това е от другиja краj на тунела- от ком Благоевград


Edited by ink - 30-Nov-2020 at 10:00
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 22-Nov-2020 at 12:18
Koga Bojko ke izgradi avtopat neka se javi. Inaku koga ve e tema, koj ke vozi po ovaa magistrala koga povtorno ja vrtime starata neprijatelska ploca?
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 21-Nov-2020 at 23:50
https://wiiw.ac.at/one-trillion-euros-for-europe-how-to-finance-a-european-silk-road-with-the-help-of-a-european-silk-road-trust-backed-by-a-european-sovereign-wealth-fund-and-other-financing-instruments-dlp-5106.pdf
Според европските факти Бугарија има помалку автопат од Македонија и според жител и според територија, па бесмислено ви е тврдењето дека вие многу градите, а ние поради политика демек не сме сакале да градиме. Од Деве Баир и Ново Село до најблискиот бугарски автопат возењето е бавно, поминува низ многу населени места и полиција има на секој чекор кои чекаат како хиени и напаѓаат штом помине возило со странски табли. Тие патишта нема да бидат трансформирани во експресни или автопат во блиска иднина, а можеби и никогаш. Од наша страна напредува изградбата на експресниот Ранковце - К.Паланка, а се додава и трета лента до Деве Баир. Има најави и за експресен пат Струмица - Ново Село. Тоа е многу повеќе отколку што се прави на источната страна. Единствено кочење од наша страна е кај железницата, која се гради веќе 3-4 децении. Премногу пари изгубивме на неа, дел од инфраструктурните елементи се оштетени или ограбени и сега повторно пробуваме да го завршиме тој тежок проект. Сакаме, но едноставно не сме способни, претежок/неисплатлив е дури и за германската компанија која што скоро се повлече од проектот. Сигурно дека нам не ни одговара да им дадеме 150 милиони евра и тие да заебат после 20% прогрес, па да се мафтаме по судови.

Edited by Marxentric - 21-Nov-2020 at 23:53
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 21-Nov-2020 at 13:23
Пред неколку месеца пишував за една патна делница во Бугарија колку би била значајна за Македонија, односно Бугарија би го скратила патот на Македонија и Косово до Турција. Со Балканскиот политички менталиете тешко дека може да се очекува така лесно на друг добро да му се направи, напротив се прави се ако може на другиот лошо да му се направи без сопствен ќар.

Сепак, ова да ти било и дел од коридорот 8, а денес Бојко Борисов има објавено на фејсбук дека е завршена реконструкцијата, не ни знаев дека се реконструирала. Добро е тоа што се направило, но уште еднаш се гледа каков третман добива коридор 8 не само од македонска страна, него и од бугарска. Добро е што нешто се работи, ама едноставно ова никој не го гледа како потенцијален автопат.



Originally posted by user8642

Има на форумот и неколку членови од Бугарија па би сакал да продискутираме една идеја. Автопат/Експресен Кјустендил-Ихтиман кој нема до толку директна корист за Бугарија, но би имал голема корист за Македонија.

Прва Делница ГКПП Гјуешево-Дупница како далеку поважна за автопатско/експресно поврзување меѓу двете држави и дел од врската Скопје-Софија.

Втора делница од Дупница-Ихтиман. Побрлиска врска на Скопје према Пловдив/Бургас/Варна/Истанбул. Многу важна делница која би била автопатската врска на Скопје со Боровец, како и Софија со Боровец и Самоков.



Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 19-Nov-2020 at 17:42
Гени, Би ти бил благодарен ако може да ја пуштиш картата за тој автопат (София-Гюешево).
И махни това С. Дразни.


Edited by AmyntA - 19-Nov-2020 at 17:50
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 19-Nov-2020 at 12:39
Originally posted by Џоле

И јас сакав да го прашам истото, но без политички контекст, едноставно, дали на Бугарија во моментов ѝ е битно да биде инфраструктурно добро поврзана со Македонија (автопат, железничка врска, гасоводи итн.) или има други приоритети?
Eve jas ke ti odgovoran. NE. Za toa e potrebana politicka volja a ne se uste ja nema i kaj dvete strani. Dali ke ima avtopat, magistrala ili zid pomegu dve drzavi direktno zavili od politickite odnosi na dvete drzavi. Zatoa koga vidov deka od nasa strana se planira ekspresen pat a od bugarska nisto, vednas rekov deka se uste nema politicka volja za vistinsko normaliziranje na odnosite pomegu dvete drzavi i mi stana jasno deka dogovorot e samo hartija bez sustinsko znacanje.
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 19-Nov-2020 at 11:56
Отговора на въпроса ви е защо не се прави автопат до С.Македония е..Ние ви се молим 50 години да довършите пругата Куманово -Гюешево която укинахте тази година отново при положение че има пари и финансиране ..не е до политика до морал е и съзнание хвърля България пари и до там пример с Гюешево през 2000 г митница нова гара компресорна станция за влакови спирачки и.т.н Уви за да стане всичко топ трябва да се мръднете..а План за автопут София-Гюешево има още от 2003 год Воля братя воля !!!
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 19-Nov-2020 at 01:04
Бугарија има многу ретко испланирана автопатна мрежа. јас разбирам дека нема поволна географија како Чиле или Виетнам па со еден автопат да покрие се, ама за големината, теренот, географската форма, распределбата на градови слободно може да смета на повеќе. И тоа мислам на три целосно оформени вертикални траси Видин-Софија-Петрич-Солун, Букурешт-Русе-ВеликоТрново- Стара Загора - Хасково -Крџали- Грција (излез на Комотини, Александрополи, Ксанти), како и источната Констанца- Варна-Бургас-Одрин, како и хоризонталните две-и-пол што веќе се изградени или се градат само продолжено со автопат до Македонската граница. Секако со автопатските чворови околу Софија како спој на дбете хоризонални коридора и едниот вертикален. Зашто овака се прерипани делови од оваков common-sense план не ми е јасно?!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.